Nie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.WadyNie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.