Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2016-05-31 12:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Plus zawsze stał na wysokim poziomie. Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to plus jest. I to chyba wystarczy za opinie. W górach niezastąpiony - w końcu sponsorzy gopru. :)
    korzystam od 4 lat
    Telefon:Samsung Galaxy A3 LTE
  • ~Blazej13 / 2015-12-03 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie. Moja historia z PLUSem jest dosc dluga wiec postaram sie ja podac w pigulce - moze komus pomoze podjac dobra decyzje. Dawno temu [2010] mialem u nich 3 numery - zaczely sie jakies cyrki z fakturami i postanowilem z nich zrezygnowac - przed czasem - wiec z karami umownymi. Kwota ta wyniosla 3400. przez 2 lata - roznie bylo z praca splacilem ponad 4000... .W czerwcy 15r postanowilem sie przypomniec- czyli spytac czy jestesmy kwita - miesiac zabralo im stwierdzenie ze jestem im winny jeszcze 2000PLn. Oczywiscie nie napisali skad ta kwota, po prostu plac i placz... Uznalem ze lepiej zaplacic a pozniej sie bujac.. wiec po miesiacu zaplacilem... ale on po 3 dniach o informacji do mnie o kwocie 2000 skierowali sprawe do komornika - ale nie na 2000PLN a na 3600 plus koszty co dalo lacznie 6200!. Komornik zajjakl mi 2 konta plus wynagrodzenie - lacznie grubo ponad 10.000PLN. Oczywiscie pracownicy PLUSa nie raczyli nic wyjasnic i kazali mi spadac do komornika, co tez uczynilem i udpwodnilem komornikowi ze wszystko zostalo splacone zanim zajal mi konto. Co radzicie mi zrobic - przez 30 dni mialem zablokowane srodki zas moje kadry dopytuja sie o co chodzi, a mi sie nie chce tlumaczyc ze jakas potluczona osoba skierowala sprawe do komornika - wtedy kiedy sprawy juz nie bylo. Jesli znacie jakiegos chetnego prawnika - mam oczywiscie cala dokumentacja wraz z ich idiotycznymi odpowiedziami - to prosze o kontakt.
    ZaletyNIe mam z nimi juz nic wspolnego
    WadyNadal istnieja i oszukuja ludzi
    za dluo, zbyt drogo
  • ~Krzysztof / 2015-10-28 03:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszuści i naciągacze. Trzeba bardzo uważać aby nie dać się wydoić. Nie można liczyć na obsługę klienta.
    ZaletyStandart
    WadyDużo
    15 lat
  • ~M :) / 2015-08-12 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    jedna wielka ściem - drogo - mało - nieopłacalnie..
    zawsze największe opłaty, najgorszy telefon, najmniej minut..drogie SMSy..uciekłem do T
    Od zawsze kiepskie telefony, dopłata za rozpoznanie nr była tylko u nich..
    chyba najgorsza sieć jeśli chodzi o.. wszystko razem...
    oszuści obiecywali że kolejne umowy będą lepsze tel a tu inni dawali więcej za mniej i uciekłem..
    Zaletybrak
    Wadydrogo
    3-4 lata
  • ~lasandra / 2015-05-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na oszustów z PLUSA!!! Obłudna polityka mająca na celu oszukiwanie klienta a co gorsza nie można się od niej uwolnić. PLUS bezczelnie odrzucił wniosek o rozwiązanie umowy i dezaktywację numeru nawet w wyniku śmierci abonenta. Nawet po dopełnieniu formalności i przekazaniu aktu zgonu mają czelność wystawiać kolejne faktury!!! Sprawa do Rzecznika Prawa Konsumentów.
    Wadysame!!!
  • ~krakjola / 2015-03-03 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie nie polecam sieci plus. Oszuści, przeniosłam numer z innej sieci i nie dostałam 6 m-cy gratis - jeden wielki bajer. Mam jeszcze 2 inne numery ponad 15 lat i stwierdzam, że z dawnej marki PLUS został tylko plus. Wybierajcie lepszych operatorów.
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i fachowej obsługi klienta
  • ~Krystian / 2014-09-20 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam 0 problemów
    Zaletydobry zasięg , szybki internet
    Wadybrak
    4 lata 30 zł
  • ~Patrycja / 2014-08-26 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Oni są bezczelni, czekam na połączenie z konsultantem od przeszło 35 minut.! Nikt nie raczy odebrać, a czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi powyżej 5 minut, a koszt połączenia wynosi rzekomo 1.97zł, no właśnie rzekomo... Co oni, przerwy sobie robią tam, czy może jakiś dodatkowy telefon zaufania prowadzą, że od klienta telefonu nie odbierają. Czas na wyspanie, na najedzenie się i romanse mają, ale chyba zapominają, że to ich praca odbierać telefony od klientów. Nie dość, że co miesiąc skracają mi o jeden dzień ważność konta, to na dodatek jeszcze z internetem robią nas w bambuko.. Ludzie zmiłujcie się.!
    ZaletyZalety.?? Zaletą jest muzyczka puszczana czekając na zgłoszenie się konsultanta... nic więcej. Chociaż zaletą będzie zakończenie umowy z oszustami, ale to niestety jeszcze potrwa...
    WadyWszystkich wad w rok bym nie zdołała wymienić, tyle ich jest!
    Około 2 lata, nie pamiętam
  • ~Piotr / 2014-04-09 00:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj doznałem szoku - jak rwie się kasę od nieświadomych klientów. Żegnam się z tą siecią - bo to nie jest już ten stary PLUS w którym byłem od lat. Umowa wygasa 18.04, a zażądano ode mnie zapłaty za abonament do 30.04. Zadzwoniłem do biura obsługi z prośbą o skorygowanie faktury - w odpowiedzi usłyszałem, że teraz nie mogą tego skorygować - bo "taki system" mają. Żeby było śmieszniej - osoba z infolinii zaleciła mi wystąpienie pisemne (można faksem) o zwrot nadpłaty ze wskazaniem sposobu realizacji tego zwrotu = to kpina, bo dlaczego mam płacić za okres = po zakończeniu umowy. Na pytanie - "czy zwrócą mi kasę z odsetkami?" usłyszałem odpowiedź NIE, a na pytanie "czy jak spóźnię się z zapłatą - czy naliczycie mi odsetki?" usłyszałem TAK - "bo tak jest w umowie". Uważajcie za co płacicie - bo to jest zwykłe naciąganie......
    Zaletydobry zasięg
    Wadynaciągacze
    ok. 8 lat
  • ~Maciek / 2013-01-13 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukali mnie, chcialem zadzwonic do biura obslugi. trzy razy po 40 minut czekalem i nic. w koncu jak sie dodzwonilem to nie wiedza gdzie zniknely moje pieniadze z konta. paranoja.
    Zaletyzasieg
    Wadybrak szacunku ze strony biura obslugi.
    od zawsze
  • Marzena / 2012-11-02 10:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w tej sieci od zawsze jak cała moja rodzina, na zasięg nie narzekam, czasem problemy są z telefonicznym biurem obsługi lub w salonie. Dostępne w sieci pakiety są rewelacyjne, gorzej z cenami do innych operatorów.
    Zaletykorzystne pakiety
    Wadyobsługa klienta, małe zniżki dla stałych klientów
    8lat
  • ~rademez / 2012-10-19 17:32
    Ocena: 2.00 / 5
    PLUS Internet na kartę: sprawa jest prosta, oferują za doładowanie 50 zł 4,5 GB transferu danych, kiedy w rzeczywistości transfer ucieka po kilkuset KB. Sprawdzone na kilku komputerach. W taki sposób straciłem 150 zł plus cena za starter (10 zł) w okresie 3 dni (przeglądanie stron www, bez ściągania jakichkolwiek plików).
    Zaletybrak
    Wadyoferta nieadekwatna co do jakości usługi
    w/w
  • ~Jerzy Żywicki / 2012-09-25 08:53
    Nigdy nie dajcie się zwieść ofertom plusa przekazywanym telefonicznie.
    Ja dałem się nabrać na 3-letnią umowę, a przysłali mnie pakiet dokumentów liczący 30/słownie trzydzieści/stron.Umowę podpisała moja żona.To,że w czasie rozmowy oszustki z plusa,nie podała ona,że dotyczy to
    nowego numeru to dla "fachowców" plusa od marketingu nie miało żadnego znaczenia.Zaznaczam,że jestem abonentem od wielu lat i byłem pewny,że dotyczy to numeru ,którego używałem dotychczas.Po interwencji w departamencie reklamacji zostałem "załatwiony" w białych rękawiczkach,oczywiście po myśli operatora,kulturalnie.Tak
    postępuje monopolista,bezwzględny,którego nie interesują argumenty
    klienta.To jawne i podstępne oszustwo.Proponuję dla specjalistów plusa by kolejne pakiety liczyły nie 30 a 130 stron!!!!.W umowie napisano,że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od niej.Totalna bzdura!Odesłałem w tym okresie,przesyłka nie została przyjęta.Podobno należało odesłać tylko przez firmy kurierskie,które wskazał plus imiennie w dokumentach,które otrzymałem.Klasyczny,średniowieczny monopolistyczny,krwiożerczy kapitalizm w polskim wydaniu.
    OSTRZEGAM I PROSZĘ WSZYSTKICH ABONENTÓW PLUSA NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NIEUCZCIWYM I PODSTĘPNYM PRZEDSTAWICIELOM TEJ FIRMY!!!! ONI NIE SZANUJĄ I NIGDY SZANOWAĆ NIE BĘDĄ SWOICH KLIENTÓW!!!Jestem rencistą.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukańczy sposób,podstępna metoda łapania za wszelką cenę klienta
    wmanewrowano podpisanie umowy na 3 lata
  • ~tom / 2012-06-07 21:50
    Ocena: 4.33 / 5
    Mamy plusa w całej rodzinie dzwonimy do siebie za darmo.
    Jedynie co można narzekać to na obsługę w salonie w mojej miejscowości panie są zawsze nie doinformowane. Jak nie poproszę o paragon to nie dostane.
    Zasięg plusa jest ok.
    Mogły by być większe upusty dla stałych klientów
    Zaletydużo promocji. tanio w sieciu
    Wadysłaba obsługa klienta w salonie, małe zniżki dla stałych klientów
    od 2001
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186