Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mary / 2018-08-05 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Plusie to ostatnio tragedia, cały czas rozłącza i gubi zasięg mimo że nadajnik LTE mam 200 m od domu. Jest bardzo wolny i często strona potrafi się wczytywać kilka minut. Na szczęście w tym roku kończy mi się umowa i nie zamierzam jej przedłużać
  • ~Życzliwa / 2018-07-06 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemni, niekompetentni konsultanci. Wypadają blado w porównaniu z innymi sieciami komórkowymi. Podnoszą nawet głos podczas rozmowy! Niemile doświadczenie.
    ZaletyBrak
    Wadyniecierpliwość, brak życzliwości
  • ~Oszukany / 2018-06-30 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonikach plusa jak i w ich bok z rozbrajajacym usmiechem na ustach załadują was ròwniutko pod ch...A.Nigdy nie powiedzą prawdy o niczym,byle spółka zarabiała.Oferty są tak skonstruowane,źeby zwyķły Kowalski się dał złapać na niekorzystną ofertę.Roaming w UE to poraźka.Doją kaźdego na kase aź dupa trzeszczy.
    ZaletyChyba źartujecie.
    WadyŹłodziejstwo w biały dzień
  • ~Wrobiony / 2018-06-08 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem salony PLUSA - jest wielu innych i tańszych operatorów, którzy nie złapią was w pułapkę długoterminowej umowy
    ZaletyDobre bałamucenie klienta
    WadyWysokie opłaty ( rzekome upusty to ściema ) Np: abonament telefoniczny po znacznej zniżce płacisz 34,99, a u innych operatorów za lepsze warunki w dodatku bez upustu płaqcisz 25 zł !!
  • ~Ofier / 2018-04-15 22:00
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o salony Plusa obsługa jest raczej miła i uśmiechnięta, pomocna. Calkowicie inaczej jest w kwestii konsultantow telefonicznych, ich namolnosci, namawiania i zatruwania zycia. Dzien w dzien telefony, zablokuje jeden numer to dzwoni kolejny. nie jestem zainteresowana, jestem w pracy, nie mam czasu itd - to nie dociera do tych ludzi, w ciągu 1 minuty potrafia wyprowadzic z równowagi.. jak byc milym kiedy do kogos nie docieraja proste slowa? Jedyne rozwiazanie to zakonczenie rozmowy, a to nie oznacza konca zatruwania, nastepnego dnia dzwonia znowu!!!!!!!!
    ZaletyCalkiem bogata oferta
    WadyNamolnosc
  • ~Jerzy /jegorek/ / 2018-04-10 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    W plusie panuje niemoc jeżeli jest to nie po ich myśli tylko reklamy bzdurne. resztę to ukrywają,wszystko robią żeby wykupić pakiet a póżniej to już mają cię w nosie.Na kartę to się już nie liczysz. Epitetów nie piszę ale takie traktowanie to w plusie świństwo.
    ZaletyNiema
    WadyZłe traktowanie klienta
  • ~Danuta / 2018-03-29 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Umowa zawarta na 24 m-ce 50GB W okresie 1 roku po podpisaniu umowy średnia prędkość 20 - 25 GB. Po roku użytkowania internet często się zawiesza o jego prędkość szkoda mówić niespełna 1-2GB. Wielokrotnie zgłaszałam problem operatorowi wysyłając e-maile z prośbą o interwencję i każdorazowo otrzymywałam zwrotną odpowiedź, że temat został przekazany do odpowiedniej komórki i na tym koniec a internet w dalszym ciągu działa bardzo wolno . Wobec takiego traktowania zmuszona jestem zrezygnować ze świadczenia usług tej Spółki i szukać innego dostawcę, który będzie reagował na problemy klientów. Na potwierdzenie podaję dane ze speed testu z dnia dzisiejszego Download predkość pobierania 0.74 Mb/s Ping opóźnienia 87 ms Upload prędkość wysyłania 0.04 Mb/s dostawca (ISP): Polkomtel Sp. z o.o. czas testu: 12:04:48, 29-03-2018.
    ZaletyPrzystępna cena.
    WadyNiepoważne traktowanie klienta, bardzo niska jakość świadczonej usługi.
  • ~Wojtek / 2018-02-13 18:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze raz o plusie. Tym razem z kalkulatorem w ręku. Wracając. Podkreślam wracając!! do plusa ubzdurałem sobie, że jest to najwspanialsza sieć telefoniczna w Polsce. I tyle chwalenia. Podpisałem umowę i "dostałem" zabawkę pod tytułem Samsung J7. Umowa ma obowiązywać przez 36 miesięcy w czasie których miesiąc w miesiąc płacę za to samsungowe cudeńko 30 złotych. Idźmy dalej w wolnej sprzedaży ten Samsung to wydatek 1149 złotych. Domniemywam, że gdy plus kupował ten model kupił go w takiej ilości, że dostał solidny rabat (co jest oczywiste w handlu. Ale... Moja zabawka będzie mnie kosztować 1080 złotych czyli nawet w przypadku klienta, który musi tkwić w tej sieci przez 36 miesięcy zarabiacie drodzy plusiarze 69 złotych, niby mało. To fakt, ale miesiąc w miesiąc prócz tych rat płacę również abonament za możliwość rozmów i smsowania, bo reszta czyli rożne dodatki są płatne dodatkowo. Wiem, wiem. Zaraz powiecie, że nic za darmo. To prawda. Drożej od opłat plusa płacę wyłącznie za swoją głupotę związaną ze zmianą operatora. Gdy zaczynaliście w latach 90-tych pamiętaliście nawet o świętach użytkowników. Po latach tak się rozbudowaliście i zawładnęliście przestrzenią, że abonenta macie w..... wielkim poważaniu.
    Zaletyzero
    Wadyopłaty
  • ~Wojciech / 2018-01-15 23:38
    Główny kłopot z Plusem to jednostronne ustalenia dotyczące terminów płatności. Może wyjaśnię na moim przykładzie. A więc:
    Postanowiłem (ku swemu rozczarowaniu) wrócić do plusa . Błąd? Oczywiście. Umowę zawarłem na poczatku grudnia dokładnie 7.XII. Termin uruchomienia usługi 10 stycznia br. Pierwszy rachunek dostałem z terminem płatności jeszcze na grudzień ur. Kolejny, najnowszy z terminem płatności na 24 stycznia. W czym problem? Proszę zwrócić uwagę na daty. Tak według Polsatu wyglądają MIESIĘCZNE terminy płatności. Ten sam problem dotyczy zresztą i TV Polsat. Ustalają jakieś swoje terminy nie mające żadnego związku z miesięcznymi terminami. Wracając do TVPolsat. Prosiłem o zmianę terminu ( by dopasować opłaty do terminów wpłat moich poborów). Raz, Drugi i kolejne. Cały czas odpowiedź prosta, aż prymitywna. "Nie ma takiej możliwości". Po długiej korespondenci cyfrowy polsat wymyślił rozwiązanie. Jeden miesiąc dostałem w prezencie bym mógł później płacić w ich terminie. Odnoszę wrażenie, że z plusem też się zaczną przepychanki. A tak prawdę mówiąc już dziś żałuję, ze wróciłem do plusa. A! Jeszcze jedno. Wpadłem na pomysł wykupienia pakietu usług TV tel + internet. Otóż ten internet miał prędkość umierającego żółwia. Pomny reklamowych pisemek zadzwoniłem do nich i proszę sobie wyobrazić, że pracownik mi odpowiedział, że oni nie sprzedają żadnej "prędkości". Oni dostarczają internet, ...a jesli coś się panu nie podoba to zawsze może pan zrezygnować....
    ZaletyIluzoryczne. Polsat się tak rozbudował, że przestał zauważać klienta.
    WadyWyłącznie. Mimo nazwy żadnego plusa nie dostrzegłem.
  • ~Autumn81702 / 2017-12-07 01:06
    Ocena: 3.00 / 5
    A jednak w czerwcu zdecydowałem się na pozostanie w Plusie. Miałem się przenosić, jednak się okazało że operator do którego planowałem przenieść numer nie oferuje nic atrakcyjnego... a osoba z rodziny która się przeniosła do konkurencji, teraz narzeka i twierdzi że nawet wolałaby wrócić do Plusa...

    Plusa mogę aktualnie ocenić na zasadzie "źle nie jest, szału jednak nie ma". Ofertę wybrałem taką jaka mnie interesuje, abonament niewiele większy od poprzedniego (nie liczę raty za telefon) a jednak jest znaczna różnica w porównaniu do starej oferty którą miałem. Z obsługi klienta póki co nie korzystałem...

    Zobaczę jak to dalej będzie.
    ZaletyPóki co wszystko działa jak trzeba, póki co nie miałem problemów w typie "nagłej utraty zasięgu" czy coś w ten deseń.
    WadyDział windykacyjny - minęły 2-3 dni od terminu płatności i już ciekawscy zadzwonili i się zapytali kiedy będzie spłata... nigdy takiej szybkiej reakcji nie mieli ;-].
  • ~Zbychoo / 2017-11-30 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już jestem po tym koszmarze który nazywa się Polkomtel. Najgorsza sieć nie tylko w Polsce, ale chyba na świecie. Pół roku pisałem do UKE że Polkomtel okrada swoich klientów i nic. Udowodniłem przed UKE że wprowadzili złodziejskie "Notki SMS" by kraść środki z kont swoich klientów za niewykonane połączenia telefoniczne, i... NIC! Nawet słowa przepraszam nie napisali, a okradli mnie na ponad 400zł, może to nie są jakieś bardzo duże pieniądze, ale nigdy żaden operator mnie w ten sposób nie okradł (poza oczywiście plusem). Nigdy nie wrócę do tej sieci i nikomu jej nie polecę. Mojej mamie kończy się za parę miesięcy umowa i już oczywiście trzymam rękę na pulsie by jakiś złodziej z plusa nie próbował jej wrobić w kolejne 2 lata. Każdemu odradzam tą sieć bo złodzieje zostaną złodziejami i raczej się nie zmienią.
  • ~mloda / 2017-11-13 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    oplacilam rachunek 25.10.17 za internet i jak narazie do dnia dzisiejszego nie ma nowego limitu . brak slow
    Zaletybrak
    Wadybardzo szybko konczy sie limit a na nowy trzeba czekac jak na zbawienie
    korzystam od roku zaplacilam 53zl
  • ~Agata / 2017-11-06 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferty są dobierane według potrzeb klienta , jestem zadowolona z abonametu w Plus jaki i internetu , konsultanci zawsze pomocni
    ZaletyZadowalające oferty dla stałych klientów, internet prędkość 144m/s
    korzystam 2 lata z usług plus
  • ~Jotka / 2017-09-30 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem sieci Plus jestem od ponad 14 lat. Zawsze wszystko przebiegało bez większych przeszkód, wiec gdy dwa lata temu zadzwonił do mnie konsultant z nowa oferta absolutnie nic sobie przy tym nie pomyślałam. Zawarłam telefonicznie kolejna umowę, konsultant potwierdził, ze zawieram umowę na 25 miesięcy. Umowa dostarczona przez kuriera, podpisana na kolanie bo: "pani sie pospieszy". Mój błąd. Nie przeczytałam umowy, zawierzyłam konsultantowi. Jak wszyscy wiemy jakość usług Plusa zeszła mocno na psy. W Krakowie nie mam zasięgu, zrywa polaczenia, internet sie wiesza. Gdy nadszedł upragniony koniec umowy, zmieniłam operatora. I tutaj zaczęły sie schody...telefon z BOK z zapytaniem czy otrzymałam od nich pismo, gdzie narzucają mi kare 600 zł za...przedterminowe zerwanie umowy...tak właśnie dowiedziałam sie, ze dwa lata wcześniej pan konsultant zapomniał mnie poinformować ze mój abonament został zawarty na 25 miesięcy plus 6 miesięcy pozostałe z poprzedniej umowy...i uwaga! uwaga! Co zrobił konsultant dziś? Zaproponował mi zerwanie umowy z przyszłym operatorem...zażądałam polaczenia z działem reklamacji, w końcu BOK sam do mnie dzwoni, wiec wykorzystam ich. O ja naiwna! Zostałam połączona, pani zaczęła nawet spisywać reklamacja ale nagle po drugiej stronie ktoś odłożył słuchawkę.
    Tak, ze milo było Plusie ale właśnie straciliście klienta. Nawet kosztem zapłaty owej kary...
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i fachowej obsługi klienta
    od 14 lat
    Telefon:Samsung J7
  • ~Autumn81702 / 2017-03-14 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Plusem rodzina jest powiązana bardzo długo - początki pamiętają końcówkę lat 90-tych (czasy Polkomtela), a zatem jest to długi okres współpracy z tą siecią.
    Mój obecny numer jest aktywny u nich ponad dekadę. W końcu podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do innego operatora.

    Abonament za 7 dych, do tego muzodajnia (której nie używam, i która - pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywacyjnych oraz żądania wyłączenia usługi - dalej jest aktywna; pochłania toto 8 złotych) i brak limitu na stacjonarne (pochłania 7 złotych). Łącznie wychodzi ~85 zeta.
    Padnie pytanie "Po co narzekać" - nie narzekam, tylko stwierdzam fakt że w ramach tego abonamentu jest też internet LTE. W mojej ocenie jednak ta oferta - dla stałego klienta - to nic innego jak zwykła parodia. Internet ten cechuje się bowiem bardo dużym pakietem - aż 550 MB!!! Wystarczy akurat na jeden film na YouTube, no może 2 jeżeli będziesz mieć farta :-).
    Skończy się? Plus przygotował "bardzo" atrakcyjne oferty dodatkowego transferu: 7 zł/300 MB, 9 zł/500 MB, 15 zł/1 GB oraz 30 zł/3 GB.

    Niedawno zadzwonił konsultant i próbował wcisnąć mi "atrakcyjną" ofertę: brak limitu na stacjonarne, 150 MB/120 jednostek w ramach roamingu, nowy telefon oraz internet 11 GB. Wszystko w tej samej cenie w ramach "promocji", znów 3 lata.
    Jakież było jego zdziwienie, kiedy spotkał się z moją odmową. Ponadto ośmieliłem się zażądać od konsultanta, aby więcej nie dzwonili do mnie z ofertami przedłużenia umowy.
    Nawet się zaciekawił do jakiej sieci mam zamiar przejść - moja odpowiedź zabrzmiała "to jeszcze do ustalenia", wszak jest wiele sieci komórkowych na rynku do sprawdzenia która wypada najkorzystniej.
    Oczywiście powód musi być - jak powiedziałem, że nie jestem zadowolony z oferty chociażby ze względu na ilość pakietu internetowego - konsultant stwierdził że tyle to jest "na rozgrzewkę". A to, że ta rozgrzewka trwa 3 lata, to już inna kwestia ;-).

    Bardzo się cieszę, że umowa dobiega końca! W mojej ocenie Plus klienta "z ulicy" raczy najlepszymi ofertami, podczas kiedy stary abonent - legitymujący się wieloletnim stażem - dostaje oferty, które można uznać za nic innego jak zwykłą obrazę.

    Reasumując: drogi czytelniku. Jeżeli rozważasz dołączyć do okrętu "Plus" - ZASTANÓW SIĘ DOBRZE ZANIM TO ZROBISZ! Przemyśl sobie to, co opisuję ja - stary klient - który po wielu latach pobytu w Plusie podjął decyzję o odejściu stąd.
    Zresztą nie tylko ja - jest wielu niezadowolonych starych klientów tejże sieci. Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    ZaletyDobre czasy skończyły się dawno. W związku z tym zalet nie widzę.
    WadyKompletnie nieatrakcyjne oferty. Muzodajnia aktywna pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywujących oraz żądania wyłączenia usługi.
    Gdzieś z 85 złotych. Pierwsze powiązanie z siecią - prawie 20 lat temu.
    Telefon:Samsung Galaxy J3
  • ~Nick / 2017-02-19 16:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Zmieniłem na inną sieć po tym jak pracownica wprowadziła mnie w błąd (chyba na szkoleniu nie była), a PLUS uznał w końcu reklamację, po ... pół roku, bo miałem nagranie i chciałem do UKE z tym iść.

    Na koniec zrobili mi kawał. Zgodnie z prawem, ale do końca przetrzymali numer czyli była długa przerwa w działaniu numeru.
    Telefon:swojego
  • ~Greg / 2016-12-12 18:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Telefon na abonament w PLUS miałem od kilkunastu lat. Było różnie, raczej działało dobrze, ale potem było już tylko gorzej. Firma jak stawała się coraz większa to coraz mniej pamiętała o klientach i o nich już nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji. Arogancja pracowników obsługi klienta firmy Polkomtel spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę.
    Wieloletni i lojalny firmie klient nie jest w ogóle szanowany, natomiast nowy tzw. "z ulicy" jest mile widziany. Chore, ale prawdziwe!
    Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
    Zalety???
    WadyArogancja!!!
    16 lat
    Telefon:LG KE800
  • ~magdalena / 2016-06-23 00:00
    Ocena: 4.33 / 5
    przy abonamencie 69,99 dość słabe telefony dają. zasięg w warszawie super lecz 70 km od warszawy ginie on. A tak jest ok.
    Wadynie ma zasięgu 70 km od warszawy
    Telefon:Sony Xperia z1 Compact
  • ~Andrzej / 2016-05-31 21:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Mocno przereklamowana oferta. Nie dotrzymują warunków umowy.
    ZaletyBrak
    2 lata 50 zł, Częstochowa
    Telefon:Apple iPhone 5
  • ~Agata / 2016-05-31 13:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Ceny dla stałych klientów mogłyby być bardziej konkurencyjne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186