strona 138 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »
-
~Niezadowolony LTE / 2018-12-28 16:21
NIE POLECAM NIKOMU PLUSA.Odkąd dostarczyłem wypowiedzenie pomimo że mam internet Lte bez limitu - prędkości internetu mam maks 0,4 Mbps.Przez 2 lata nie miałem problemów z prędkościami internetu po dostarczeniu wypowiedzenia- masakra.Nie dajcie się nabrać. -
-
~Marian / 2018-12-23 13:58
Przez teledon przedluzalem umowe. Internet i telefon. Konsultantka ELZBIETA SAMEK twierdzila ze faktura wyjdzie co miesiac 30 zl i nie wiecej. Zapewniala na 100%. Dzis place po 100 zl i telefon mam do spalaty przez 4kolejne lata. Nie dajcie sie oszukac prze wielkie gowno jakim jest siec Plus -
~coco / 2018-12-22 16:42
W Plusie oszukali mnie gdy w czerwcu 2018 przedłużałem umowę w sumie 3 nr (smart dom). Jedyne co mnie interesowało aby nie odejść z Plusa to: czy przy powiększeniu do największego w tamtym okresie pakietu internetowego 100 Gb nie będę miał blokady transferu bo dużo korzystam - I konsultant za-żekał się na wszystkie skarby że przy tym pakiecie nie włączają juz blokady. że LTE będzie działało
No i co to samo. Juz dwukrotnie mam wprowadzone ograniczenie
szkoda gadać jak skończy sie umowa to już tu nie zostaje a miałem konto długoZaletybrakWadykanciarze -
~cocon / 2018-12-22 16:41
W Plusie oszukali mnie gdy w czerwcu 2018 przedłużałem umowę w sumie 3 nr (smart dom). Jedyne co mnie interesowało aby nie odejść z Plusa to: czy przy powiększeniu do największego w tamtym okresie pakietu internetowego 100 Gb nie będę miał blokady transferu bo dużo korzystam - I konsultant za-żekał się na wszystkie skarby że przy tym pakiecie nie włączają juz blokady. że LTE będzie działało
No i co to samo. Juz dwukrotnie mam wprowadzone ograniczenie
szkoda gadać jak skończy sie umowa to już tu nie zostaje a miałem konto długoZaletybrakWadykanciarze -
~tris / 2018-12-19 12:32
Dostaje po roku od zakończenia umowy od firmy windykacyjnej wezwanie do zapłaty za fakturę z Polkomtel. Dzwonię do Polkomtel i po podaniu danych weryfikacyjnych jakiś Budzyński Marcin twierdzi,ze nie mam dostępu do konta bo podałam błąd w adresie ( bo przenosiliśmy firmę pod inny nr). Nie mogę nawet sprawdzić, czy faktycznie jakąś fakturę mi wysłali nie chcą nic podac, a ja nie wiem za co mam im płacić bo żadnej faktury takiej nie dostałąm od nich. Mało teg nwet nie mogę się dodzwonić. Ręce opadają. Nigdy więcej umowy na firmę z taką frmą. Dodam,ze Mecenas już przejął tą sprawę i niech teraz on się z nimi droczy. Zero informacji z Polkomtel Plus zero ZaletyżadneWadywszystko co możliwe, wystawiają faktury po zakończeniu umowy -
~Karol / 2018-12-18 11:43
Zaladowalem 2xpo 10 zł a otrzymałem tylko 10zl Zlodziejstwo i tyle w temacie -
~Wonder / 2018-12-16 13:23
Najgorsza siec z jaka sie w zyciu spoykalam. Nie mam zasiegu w srodku miasta a internet to pomylka pokazuje lte+ a nie dziala ZaletyNie maWadyBrak zasiegu -
~siwy666 / 2018-12-15 19:00
Jest to dość przeciętny operator.Jeśli chodzi o telefon to nie odpowiadał mi częsty brak zasięgu, internet lte to porażka ,ogólnie polecam tylko ludziom o mocnych nerwach cena 100kb transferu to rozbój jak na 2018.CHoć czasem rozmowy mają tanie na umowę ,ale dla starszych stażem klientów atrakcyjnych ofert brak. Zaletyniektóre oferty i czasami dobre telefony za 1 zł w umowie na 3 lataWadyzasięg ,internet lte słaby, -
-
~Wojteklu / 2018-12-10 22:07
Nie polecam jakości usług. Centrum Warszawy i brak LTE . Filmiku na YT w dobrej jakości nie da się oglądać... Nie wspomnę o VOD.. przeciążone nadajniki. Nie polecam i ostatni raz miałem z nimi doczynienia. WadyJakość -
~ewa / 2018-12-07 12:02
zlodzieje ukradli mi moj prywatny numer,na karte bez umowy,kupilam sobie fajny numer i lezal nieuzywany.jak niemam umowy to nie musze zasilac ale zlodzieje twierdza inaczej nie polcam nikomu jedno wielkie dziaddostwo!!!!!!!! ZaletyzadneWadywszystkie -
~luc skywalker / 2018-12-02 20:30
Mam LTE od plusa od tygodnia i szkoda gadać. Nie polecam go nikomu!!! ZaletyBrakWadyWolno otwierają się strony internetowe, prędkość ściągania czegokolwiek z neta to max 1Mb/s. -
~plustoG*wno / 2018-12-02 17:49
Nie polecam tej sieci, duze problemy z zasiegami i najsmiesznijsze jest to ze mam gwarancje na telefon wykupione ubezpieczenie a i tak nie chcieli mi zrobi ukodzonego wyswietlacza Zaletynie maWadywszystko -
~Ewelka / 2018-11-29 13:58
Utrata zasiegu podczas rozmow, rowniez w miejscach w ktorych plus chwali sie bardzo dobrym zasiegiem. Po skonczeniu pakietu internetowego pojawiaja sie natretne reklamy Plusa- zostaw tel konsultant oddzwoni z oferta. Porazka. -
~krzysiek / 2018-11-23 11:47
dramat odradzam ta siec zarowno w polsce jak rowniez w ue gubi zasieg zrywa internet nie szuka sieci itp jesli ma ktos pytania zapraszam pod nuner 735923677 dzial obsługi klienta klepie jedna i ta sama regułke a ja mowie jasno zapraszam na tydzien do mnie prezesa lub dyrektora na test telefonu to zobaczy ile nerwow to kosztuje Zaletynie ma zaletWadygubi zasieg internet w bardzo kiepskij jakosci w centrum miasta nieopodal Krakowa -
~Renata / 2018-11-22 21:31
Pragnęłabym podzielić się opinią na temat doradcy klienta z Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu w Krakowie przy ulicy Kapelanka nr 56 w osobie Pana ŁUKASZA RYNDAK.
To osoba ze wszech miar na właściwym miejscu.
Nie dość, że dysponuje fachową wiedzą i doradztwem, jest również osobą o wyjątkowym podejściu do klienta i nienagannym wychowaniu co powoduje, że jest on idealnie zaopiekowany.
Tak też stało się ze mną. Otrzymałam rzeczową informację, poświęcono mi czas, a sposób w jaki zostałam potraktowana jest godny polecenia innym.
To Chłopak, któremu się chce, który dokładnie wie co reprezentuje, do którego chce się wracać.
Ode mnie Pan Łukasz Ryndak otrzymuje 15 punktów na 10.ZaletyRZECZOWOŚĆ, FACHOWOŚĆ, WIEDZA, DOSKONAŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA...,WadyBRAK -
~aga / 2018-11-19 20:21
Banda oszustów. Patrzą tylko, żeby klienta oskubać. Ciężko rozwiązać z nimi umowe. Robią wszystko, żeby tylko zarobić na klientach. Dziadostwo jakich mało. ZaletyŻadnych. -
-
~JJ / 2018-11-15 13:40
Jestem w Plusie od 21 lat. Trzy numery na abonament. Wczoraj będąc za granicą (Holandia) dostałem sms, żę jutro wyłączą połączenia wychodzące(nie zapłacona faktura). Dzwonie do obsługi klienta, czekałem na infolinii 28 minut na połączenie z konsultantem !!!!! Okazało sie ,że mam niezapłaconą jedną fakturę na kwotę 112zł i jest 8 dni po terminie.
Proszę o nie wyłączenie telefonu i że z 3 dni będę w kraju to zapłacę. W odpowiedz usłyszałem że nie ma takiej opcji, że faktury trzeba płacić w terminie. Przez 21 lat zostawiłem w tej sieci grubo ponad 100 000zł. Po powrocie rozwiązuje umowe z tą siecią. Tak się dba w dzisiejszych czasach o klienta w sieci Plus. -
~Radzik / 2018-11-14 21:48
Problem z usterką podczas rozmowy rozłącza. Zgłoszone w dziale obsługi klienta, mija już 2 miesiące, po rozmowach z konsultantem nie potrafią odpowiedz kiedy zostanie rozwiązany problem! -
~Radzik / 2018-11-14 21:47
Problem z usterką podczas rozmowy rozłącza. Zgłoszone w dziale obsługi klienta, mija już 2 miesiące, po rozmowach z konsultantem nie potrafią odpowiedz kiedy zostanie rozwiązany problem! -
~pankracy / 2018-11-11 19:46
jedyny operator, którego zasięg mam w domu, więc nie ma opcji, wykupiłem pakiet atlantycki będąc w USA, ostatniego dnia pobytu w USA dostałem sms , że blokują roaming bo koszty faktury wynoszą już 1700zł, fakturę otrzymałem napisałem reklamacje, iż nie otrzymałem informacji, że pakiet wykorzystałem oraz nie wyraziłem zgody na dalszy przesył danych, reklamacja uznana, zwrot pieniędzy dość długi, ale zażądałem odsetek i takowe otrzymałem, podobnie miała moja żona będac w Japonii kwota 800zł, zwrot pieniędzy równie długi, odsetki początkowo usłyszała, iż PLUS to nie bank żeby dawać odsetki ale po ponownej reklamacji odsetki równiez otrzymała, generalnie działa to wszystko nawet sprawnie tylko uwaga na pakiety zagraniczne ZaletydziałaWadyuwaga na pakiety atlantycki i orientalny
strona 138 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »