Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2906 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2017-11-06 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferty są dobierane według potrzeb klienta , jestem zadowolona z abonametu w Plus jaki i internetu , konsultanci zawsze pomocni
    ZaletyZadowalające oferty dla stałych klientów, internet prędkość 144m/s
    korzystam 2 lata z usług plus
  • ~Jotka / 2017-09-30 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem sieci Plus jestem od ponad 14 lat. Zawsze wszystko przebiegało bez większych przeszkód, wiec gdy dwa lata temu zadzwonił do mnie konsultant z nowa oferta absolutnie nic sobie przy tym nie pomyślałam. Zawarłam telefonicznie kolejna umowę, konsultant potwierdził, ze zawieram umowę na 25 miesięcy. Umowa dostarczona przez kuriera, podpisana na kolanie bo: "pani sie pospieszy". Mój błąd. Nie przeczytałam umowy, zawierzyłam konsultantowi. Jak wszyscy wiemy jakość usług Plusa zeszła mocno na psy. W Krakowie nie mam zasięgu, zrywa polaczenia, internet sie wiesza. Gdy nadszedł upragniony koniec umowy, zmieniłam operatora. I tutaj zaczęły sie schody...telefon z BOK z zapytaniem czy otrzymałam od nich pismo, gdzie narzucają mi kare 600 zł za...przedterminowe zerwanie umowy...tak właśnie dowiedziałam sie, ze dwa lata wcześniej pan konsultant zapomniał mnie poinformować ze mój abonament został zawarty na 25 miesięcy plus 6 miesięcy pozostałe z poprzedniej umowy...i uwaga! uwaga! Co zrobił konsultant dziś? Zaproponował mi zerwanie umowy z przyszłym operatorem...zażądałam polaczenia z działem reklamacji, w końcu BOK sam do mnie dzwoni, wiec wykorzystam ich. O ja naiwna! Zostałam połączona, pani zaczęła nawet spisywać reklamacja ale nagle po drugiej stronie ktoś odłożył słuchawkę.
    Tak, ze milo było Plusie ale właśnie straciliście klienta. Nawet kosztem zapłaty owej kary...
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i fachowej obsługi klienta
    od 14 lat
    Telefon:Samsung J7
  • ~Autumn81702 / 2017-03-14 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Plusem rodzina jest powiązana bardzo długo - początki pamiętają końcówkę lat 90-tych (czasy Polkomtela), a zatem jest to długi okres współpracy z tą siecią.
    Mój obecny numer jest aktywny u nich ponad dekadę. W końcu podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do innego operatora.

    Abonament za 7 dych, do tego muzodajnia (której nie używam, i która - pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywacyjnych oraz żądania wyłączenia usługi - dalej jest aktywna; pochłania toto 8 złotych) i brak limitu na stacjonarne (pochłania 7 złotych). Łącznie wychodzi ~85 zeta.
    Padnie pytanie "Po co narzekać" - nie narzekam, tylko stwierdzam fakt że w ramach tego abonamentu jest też internet LTE. W mojej ocenie jednak ta oferta - dla stałego klienta - to nic innego jak zwykła parodia. Internet ten cechuje się bowiem bardo dużym pakietem - aż 550 MB!!! Wystarczy akurat na jeden film na YouTube, no może 2 jeżeli będziesz mieć farta :-).
    Skończy się? Plus przygotował "bardzo" atrakcyjne oferty dodatkowego transferu: 7 zł/300 MB, 9 zł/500 MB, 15 zł/1 GB oraz 30 zł/3 GB.

    Niedawno zadzwonił konsultant i próbował wcisnąć mi "atrakcyjną" ofertę: brak limitu na stacjonarne, 150 MB/120 jednostek w ramach roamingu, nowy telefon oraz internet 11 GB. Wszystko w tej samej cenie w ramach "promocji", znów 3 lata.
    Jakież było jego zdziwienie, kiedy spotkał się z moją odmową. Ponadto ośmieliłem się zażądać od konsultanta, aby więcej nie dzwonili do mnie z ofertami przedłużenia umowy.
    Nawet się zaciekawił do jakiej sieci mam zamiar przejść - moja odpowiedź zabrzmiała "to jeszcze do ustalenia", wszak jest wiele sieci komórkowych na rynku do sprawdzenia która wypada najkorzystniej.
    Oczywiście powód musi być - jak powiedziałem, że nie jestem zadowolony z oferty chociażby ze względu na ilość pakietu internetowego - konsultant stwierdził że tyle to jest "na rozgrzewkę". A to, że ta rozgrzewka trwa 3 lata, to już inna kwestia ;-).

    Bardzo się cieszę, że umowa dobiega końca! W mojej ocenie Plus klienta "z ulicy" raczy najlepszymi ofertami, podczas kiedy stary abonent - legitymujący się wieloletnim stażem - dostaje oferty, które można uznać za nic innego jak zwykłą obrazę.

    Reasumując: drogi czytelniku. Jeżeli rozważasz dołączyć do okrętu "Plus" - ZASTANÓW SIĘ DOBRZE ZANIM TO ZROBISZ! Przemyśl sobie to, co opisuję ja - stary klient - który po wielu latach pobytu w Plusie podjął decyzję o odejściu stąd.
    Zresztą nie tylko ja - jest wielu niezadowolonych starych klientów tejże sieci. Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    ZaletyDobre czasy skończyły się dawno. W związku z tym zalet nie widzę.
    WadyKompletnie nieatrakcyjne oferty. Muzodajnia aktywna pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywujących oraz żądania wyłączenia usługi.
    Gdzieś z 85 złotych. Pierwsze powiązanie z siecią - prawie 20 lat temu.
    Telefon:Samsung Galaxy J3
  • ~Nick / 2017-02-19 16:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Zmieniłem na inną sieć po tym jak pracownica wprowadziła mnie w błąd (chyba na szkoleniu nie była), a PLUS uznał w końcu reklamację, po ... pół roku, bo miałem nagranie i chciałem do UKE z tym iść.

    Na koniec zrobili mi kawał. Zgodnie z prawem, ale do końca przetrzymali numer czyli była długa przerwa w działaniu numeru.
    Telefon:swojego
  • ~Greg / 2016-12-12 18:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Telefon na abonament w PLUS miałem od kilkunastu lat. Było różnie, raczej działało dobrze, ale potem było już tylko gorzej. Firma jak stawała się coraz większa to coraz mniej pamiętała o klientach i o nich już nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji. Arogancja pracowników obsługi klienta firmy Polkomtel spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę.
    Wieloletni i lojalny firmie klient nie jest w ogóle szanowany, natomiast nowy tzw. "z ulicy" jest mile widziany. Chore, ale prawdziwe!
    Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
    Zalety???
    WadyArogancja!!!
    16 lat
    Telefon:LG KE800
  • ~magdalena / 2016-06-23 00:00
    Ocena: 4.33 / 5
    przy abonamencie 69,99 dość słabe telefony dają. zasięg w warszawie super lecz 70 km od warszawy ginie on. A tak jest ok.
    Wadynie ma zasięgu 70 km od warszawy
    Telefon:Sony Xperia z1 Compact
  • ~Andrzej / 2016-05-31 21:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Mocno przereklamowana oferta. Nie dotrzymują warunków umowy.
    ZaletyBrak
    2 lata 50 zł, Częstochowa
    Telefon:Apple iPhone 5
  • ~Agata / 2016-05-31 13:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Ceny dla stałych klientów mogłyby być bardziej konkurencyjne.
  • ~Łukasz / 2016-05-31 12:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Plus zawsze stał na wysokim poziomie. Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to plus jest. I to chyba wystarczy za opinie. W górach niezastąpiony - w końcu sponsorzy gopru. :)
    korzystam od 4 lat
    Telefon:Samsung Galaxy A3 LTE
  • ~Blazej13 / 2015-12-03 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie. Moja historia z PLUSem jest dosc dluga wiec postaram sie ja podac w pigulce - moze komus pomoze podjac dobra decyzje. Dawno temu [2010] mialem u nich 3 numery - zaczely sie jakies cyrki z fakturami i postanowilem z nich zrezygnowac - przed czasem - wiec z karami umownymi. Kwota ta wyniosla 3400. przez 2 lata - roznie bylo z praca splacilem ponad 4000... .W czerwcy 15r postanowilem sie przypomniec- czyli spytac czy jestesmy kwita - miesiac zabralo im stwierdzenie ze jestem im winny jeszcze 2000PLn. Oczywiscie nie napisali skad ta kwota, po prostu plac i placz... Uznalem ze lepiej zaplacic a pozniej sie bujac.. wiec po miesiacu zaplacilem... ale on po 3 dniach o informacji do mnie o kwocie 2000 skierowali sprawe do komornika - ale nie na 2000PLN a na 3600 plus koszty co dalo lacznie 6200!. Komornik zajjakl mi 2 konta plus wynagrodzenie - lacznie grubo ponad 10.000PLN. Oczywiscie pracownicy PLUSa nie raczyli nic wyjasnic i kazali mi spadac do komornika, co tez uczynilem i udpwodnilem komornikowi ze wszystko zostalo splacone zanim zajal mi konto. Co radzicie mi zrobic - przez 30 dni mialem zablokowane srodki zas moje kadry dopytuja sie o co chodzi, a mi sie nie chce tlumaczyc ze jakas potluczona osoba skierowala sprawe do komornika - wtedy kiedy sprawy juz nie bylo. Jesli znacie jakiegos chetnego prawnika - mam oczywiscie cala dokumentacja wraz z ich idiotycznymi odpowiedziami - to prosze o kontakt.
    ZaletyNIe mam z nimi juz nic wspolnego
    WadyNadal istnieja i oszukuja ludzi
    za dluo, zbyt drogo
  • ~Krzysztof / 2015-10-28 03:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszuści i naciągacze. Trzeba bardzo uważać aby nie dać się wydoić. Nie można liczyć na obsługę klienta.
    ZaletyStandart
    WadyDużo
    15 lat
  • ~M :) / 2015-08-12 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    jedna wielka ściem - drogo - mało - nieopłacalnie..
    zawsze największe opłaty, najgorszy telefon, najmniej minut..drogie SMSy..uciekłem do T
    Od zawsze kiepskie telefony, dopłata za rozpoznanie nr była tylko u nich..
    chyba najgorsza sieć jeśli chodzi o.. wszystko razem...
    oszuści obiecywali że kolejne umowy będą lepsze tel a tu inni dawali więcej za mniej i uciekłem..
    Zaletybrak
    Wadydrogo
    3-4 lata
  • ~lasandra / 2015-05-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na oszustów z PLUSA!!! Obłudna polityka mająca na celu oszukiwanie klienta a co gorsza nie można się od niej uwolnić. PLUS bezczelnie odrzucił wniosek o rozwiązanie umowy i dezaktywację numeru nawet w wyniku śmierci abonenta. Nawet po dopełnieniu formalności i przekazaniu aktu zgonu mają czelność wystawiać kolejne faktury!!! Sprawa do Rzecznika Prawa Konsumentów.
    Wadysame!!!
  • ~krakjola / 2015-03-03 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie nie polecam sieci plus. Oszuści, przeniosłam numer z innej sieci i nie dostałam 6 m-cy gratis - jeden wielki bajer. Mam jeszcze 2 inne numery ponad 15 lat i stwierdzam, że z dawnej marki PLUS został tylko plus. Wybierajcie lepszych operatorów.
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i fachowej obsługi klienta
  • ~Krystian / 2014-09-20 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam 0 problemów
    Zaletydobry zasięg , szybki internet
    Wadybrak
    4 lata 30 zł
  • ~Patrycja / 2014-08-26 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Oni są bezczelni, czekam na połączenie z konsultantem od przeszło 35 minut.! Nikt nie raczy odebrać, a czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi powyżej 5 minut, a koszt połączenia wynosi rzekomo 1.97zł, no właśnie rzekomo... Co oni, przerwy sobie robią tam, czy może jakiś dodatkowy telefon zaufania prowadzą, że od klienta telefonu nie odbierają. Czas na wyspanie, na najedzenie się i romanse mają, ale chyba zapominają, że to ich praca odbierać telefony od klientów. Nie dość, że co miesiąc skracają mi o jeden dzień ważność konta, to na dodatek jeszcze z internetem robią nas w bambuko.. Ludzie zmiłujcie się.!
    ZaletyZalety.?? Zaletą jest muzyczka puszczana czekając na zgłoszenie się konsultanta... nic więcej. Chociaż zaletą będzie zakończenie umowy z oszustami, ale to niestety jeszcze potrwa...
    WadyWszystkich wad w rok bym nie zdołała wymienić, tyle ich jest!
    Około 2 lata, nie pamiętam
  • ~Piotr / 2014-04-09 00:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj doznałem szoku - jak rwie się kasę od nieświadomych klientów. Żegnam się z tą siecią - bo to nie jest już ten stary PLUS w którym byłem od lat. Umowa wygasa 18.04, a zażądano ode mnie zapłaty za abonament do 30.04. Zadzwoniłem do biura obsługi z prośbą o skorygowanie faktury - w odpowiedzi usłyszałem, że teraz nie mogą tego skorygować - bo "taki system" mają. Żeby było śmieszniej - osoba z infolinii zaleciła mi wystąpienie pisemne (można faksem) o zwrot nadpłaty ze wskazaniem sposobu realizacji tego zwrotu = to kpina, bo dlaczego mam płacić za okres = po zakończeniu umowy. Na pytanie - "czy zwrócą mi kasę z odsetkami?" usłyszałem odpowiedź NIE, a na pytanie "czy jak spóźnię się z zapłatą - czy naliczycie mi odsetki?" usłyszałem TAK - "bo tak jest w umowie". Uważajcie za co płacicie - bo to jest zwykłe naciąganie......
    Zaletydobry zasięg
    Wadynaciągacze
    ok. 8 lat
  • ~Maciek / 2013-01-13 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukali mnie, chcialem zadzwonic do biura obslugi. trzy razy po 40 minut czekalem i nic. w koncu jak sie dodzwonilem to nie wiedza gdzie zniknely moje pieniadze z konta. paranoja.
    Zaletyzasieg
    Wadybrak szacunku ze strony biura obslugi.
    od zawsze
  • Marzena / 2012-11-02 10:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w tej sieci od zawsze jak cała moja rodzina, na zasięg nie narzekam, czasem problemy są z telefonicznym biurem obsługi lub w salonie. Dostępne w sieci pakiety są rewelacyjne, gorzej z cenami do innych operatorów.
    Zaletykorzystne pakiety
    Wadyobsługa klienta, małe zniżki dla stałych klientów
    8lat
  • ~rademez / 2012-10-19 17:32
    Ocena: 2.00 / 5
    PLUS Internet na kartę: sprawa jest prosta, oferują za doładowanie 50 zł 4,5 GB transferu danych, kiedy w rzeczywistości transfer ucieka po kilkuset KB. Sprawdzone na kilku komputerach. W taki sposób straciłem 150 zł plus cena za starter (10 zł) w okresie 3 dni (przeglądanie stron www, bez ściągania jakichkolwiek plików).
    Zaletybrak
    Wadyoferta nieadekwatna co do jakości usługi
    w/w
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183