Oni są bezczelni, czekam na połączenie z konsultantem od przeszło 35 minut.! Nikt nie raczy odebrać, a czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi powyżej 5 minut, a koszt połączenia wynosi rzekomo 1.97zł, no właśnie rzekomo... Co oni, przerwy sobie robią tam, czy może jakiś dodatkowy telefon zaufania prowadzą, że od klienta telefonu nie odbierają. Czas na wyspanie, na najedzenie się i romanse mają, ale chyba zapominają, że to ich praca odbierać telefony od klientów. Nie dość, że co miesiąc skracają mi o jeden dzień ważność konta, to na dodatek jeszcze z internetem robią nas w bambuko.. Ludzie zmiłujcie się.!ZaletyZalety.?? Zaletą jest muzyczka puszczana czekając na zgłoszenie się konsultanta... nic więcej. Chociaż zaletą będzie zakończenie umowy z oszustami, ale to niestety jeszcze potrwa...
WadyWszystkich wad w rok bym nie zdołała wymienić, tyle ich jest!
Około 2 lata, nie pamiętam