strona 136 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »
-
~Kgosik / 2018-09-28 16:08
Nie polecam 0 zasięg, obsługa-5. Podczas puby kontaktu ze względu na zasięg 3 raz dostałem to samo pismo tylko ktoś inny podpisany ale to scan, przy przedłużeniu umowy tydzień czekam na kuriera a plus pomimo telefonów co się dzieje ma w d. -
-
~ruda / 2018-09-19 01:17
Jestem od 1998r w Plusie i nie narzekam. Oferta jest OK, ale trochę droga. Na obsługę także nie można narzekać, choć przyznaję, że wolę korzystać z salonów stacjonarnych.
Denerwujące jest wymaganie, aby za każdym razem wchodzić w abonament nie tańszy do poprzedniego, co jest dla mnie mankamentem po 20 latach w PlusieZaletyBardzo zróżnicowana oferta skierowana do szerokiego grona klientów, miła obsługaWadyZbyt wysokie ceny -
~Paweł / 2018-09-17 20:28
Internet domowy LTE niestety w mojej miejscowości nie funkcjonuje prawidłowo ze względu na przeciążenie nadajnika. w godzinach popołudniowych i wieczornych prędkość około 1-2 Mbps. Dwukrotnie reklamowane telefonicznie, raz przez formularz na stronie Plus'a. za każdym razem totalna olewka Klienta. Z ich strony jest wszystko ok i na tym koniec problemu po ich stronie. -
~Wkurzona / 2018-09-14 21:56
NIGDY WIĘCEJ!!!
Obsługa w tej sieci bardzo niekompetentna, nieprzyjemna wręcz chamska.Przed podpisaniem umowy zupełnie inne warunki podają, deklarują, że rozwiążą umowę z poprzednim operatorem, a tego nie robią.Wprowadzają w błąd klienta i jeszcze się głupio tłumaczą. Umowa jest tak skonstruowana, abyś niewiele z niej wyczytał. Jednym słowem oszuści!!! Odradzam wszystkich tą sieć. Omijać szerokim łukiem.Zaletyoczywiście żadnychWadysame!!! za mało miejsca, aby wypisać wszystkie!!! -
~Aaaannn / 2018-09-13 19:22
To jakaś masakra nie dość że obsługa na 0 poziomie to do tego siedzi jeden "muł" i pół godziny klapie coś na kompie a ty człowieku czekaj i do tego oczywiście 1 pracownik!!!! Skandal -
~Iwona / 2018-08-14 11:54
Nigdy więcej !!!
połakomiłam się na telefon to mam
3 reklamacje w ciągu 2 miesięcy!!! nie dotyczące samego telefonu a np super oferty na rozmowy międzynarodowe - ciągle jakoś nie mogą mi włączyć i niby wystawiają korekty do tych połączeń które wykonałam ale usługi nadal niet :(
więc nie mam jak sprawdzić dalej ile mi jeszcze zostało minut
Reklamacja uznana - nie włączone i nadal od nowa :) a połapać się w płatnościach u nich na stronie to już wyższa matematyka :)
za to co straciłam na przenoszeniu telefonu to w innej sieci super wypas telefon bym miała.
dodam, że przenosiłam 2 numery i takie same problemowy w obydwu przypadkach w odległosci 2 miesięcy
nigdy więcej!!!!
-
~Kajetan / 2018-08-13 17:04
Dobre oferty ale brak zasięgu. Byłem w PLAYU i miałem zasięg teraz w PLUSIE. PIERWSZY I OSTATNI RAZ.???????????? ZaletyOfertyWadySłaby zasięg -
~Michał / 2018-08-11 16:52
Nie wiem co się dzieje ale od pół roku jest coraz gorszy zasięg w plus. O to u mnie i u brata. Internet czasami gubi nawet w Poznaniu.
Pół roku temu tego nie było.ZaletyW miarę tanioWadySłaby zasięg i często gubi internet -
-
~Mary / 2018-08-05 11:47
Internet w Plusie to ostatnio tragedia, cały czas rozłącza i gubi zasięg mimo że nadajnik LTE mam 200 m od domu. Jest bardzo wolny i często strona potrafi się wczytywać kilka minut. Na szczęście w tym roku kończy mi się umowa i nie zamierzam jej przedłużać -
~Życzliwa / 2018-07-06 16:28
Bardzo nieprzyjemni, niekompetentni konsultanci. Wypadają blado w porównaniu z innymi sieciami komórkowymi. Podnoszą nawet głos podczas rozmowy! Niemile doświadczenie. ZaletyBrakWadyniecierpliwość, brak życzliwości -
~Oszukany / 2018-06-30 23:29
W salonikach plusa jak i w ich bok z rozbrajajacym usmiechem na ustach załadują was ròwniutko pod ch...A.Nigdy nie powiedzą prawdy o niczym,byle spółka zarabiała.Oferty są tak skonstruowane,źeby zwyķły Kowalski się dał złapać na niekorzystną ofertę.Roaming w UE to poraźka.Doją kaźdego na kase aź dupa trzeszczy. ZaletyChyba źartujecie.WadyŹłodziejstwo w biały dzień -
~Wrobiony / 2018-06-08 23:37
Omijajcie szerokim łukiem salony PLUSA - jest wielu innych i tańszych operatorów, którzy nie złapią was w pułapkę długoterminowej umowy ZaletyDobre bałamucenie klientaWadyWysokie opłaty ( rzekome upusty to ściema ) Np: abonament telefoniczny po znacznej zniżce płacisz 34,99, a u innych operatorów za lepsze warunki w dodatku bez upustu płaqcisz 25 zł !! -
~Ofier / 2018-04-15 22:00
Jeśli chodzi o salony Plusa obsługa jest raczej miła i uśmiechnięta, pomocna. Calkowicie inaczej jest w kwestii konsultantow telefonicznych, ich namolnosci, namawiania i zatruwania zycia. Dzien w dzien telefony, zablokuje jeden numer to dzwoni kolejny. nie jestem zainteresowana, jestem w pracy, nie mam czasu itd - to nie dociera do tych ludzi, w ciągu 1 minuty potrafia wyprowadzic z równowagi.. jak byc milym kiedy do kogos nie docieraja proste slowa? Jedyne rozwiazanie to zakonczenie rozmowy, a to nie oznacza konca zatruwania, nastepnego dnia dzwonia znowu!!!!!!!! ZaletyCalkiem bogata ofertaWadyNamolnosc -
~Jerzy /jegorek/ / 2018-04-10 19:02
W plusie panuje niemoc jeżeli jest to nie po ich myśli tylko reklamy bzdurne. resztę to ukrywają,wszystko robią żeby wykupić pakiet a póżniej to już mają cię w nosie.Na kartę to się już nie liczysz. Epitetów nie piszę ale takie traktowanie to w plusie świństwo. ZaletyNiemaWadyZłe traktowanie klienta -
~Danuta / 2018-03-29 12:35
Umowa zawarta na 24 m-ce 50GB W okresie 1 roku po podpisaniu umowy średnia prędkość 20 - 25 GB. Po roku użytkowania internet często się zawiesza o jego prędkość szkoda mówić niespełna 1-2GB. Wielokrotnie zgłaszałam problem operatorowi wysyłając e-maile z prośbą o interwencję i każdorazowo otrzymywałam zwrotną odpowiedź, że temat został przekazany do odpowiedniej komórki i na tym koniec a internet w dalszym ciągu działa bardzo wolno . Wobec takiego traktowania zmuszona jestem zrezygnować ze świadczenia usług tej Spółki i szukać innego dostawcę, który będzie reagował na problemy klientów. Na potwierdzenie podaję dane ze speed testu z dnia dzisiejszego Download predkość pobierania 0.74 Mb/s Ping opóźnienia 87 ms Upload prędkość wysyłania 0.04 Mb/s dostawca (ISP): Polkomtel Sp. z o.o. czas testu: 12:04:48, 29-03-2018. ZaletyPrzystępna cena.WadyNiepoważne traktowanie klienta, bardzo niska jakość świadczonej usługi. -
~Wojtek / 2018-02-13 18:17
Jeszcze raz o plusie. Tym razem z kalkulatorem w ręku. Wracając. Podkreślam wracając!! do plusa ubzdurałem sobie, że jest to najwspanialsza sieć telefoniczna w Polsce. I tyle chwalenia. Podpisałem umowę i "dostałem" zabawkę pod tytułem Samsung J7. Umowa ma obowiązywać przez 36 miesięcy w czasie których miesiąc w miesiąc płacę za to samsungowe cudeńko 30 złotych. Idźmy dalej w wolnej sprzedaży ten Samsung to wydatek 1149 złotych. Domniemywam, że gdy plus kupował ten model kupił go w takiej ilości, że dostał solidny rabat (co jest oczywiste w handlu. Ale... Moja zabawka będzie mnie kosztować 1080 złotych czyli nawet w przypadku klienta, który musi tkwić w tej sieci przez 36 miesięcy zarabiacie drodzy plusiarze 69 złotych, niby mało. To fakt, ale miesiąc w miesiąc prócz tych rat płacę również abonament za możliwość rozmów i smsowania, bo reszta czyli rożne dodatki są płatne dodatkowo. Wiem, wiem. Zaraz powiecie, że nic za darmo. To prawda. Drożej od opłat plusa płacę wyłącznie za swoją głupotę związaną ze zmianą operatora. Gdy zaczynaliście w latach 90-tych pamiętaliście nawet o świętach użytkowników. Po latach tak się rozbudowaliście i zawładnęliście przestrzenią, że abonenta macie w..... wielkim poważaniu. ZaletyzeroWadyopłaty -
-
~Wojciech / 2018-01-15 23:38
Główny kłopot z Plusem to jednostronne ustalenia dotyczące terminów płatności. Może wyjaśnię na moim przykładzie. A więc:
Postanowiłem (ku swemu rozczarowaniu) wrócić do plusa . Błąd? Oczywiście. Umowę zawarłem na poczatku grudnia dokładnie 7.XII. Termin uruchomienia usługi 10 stycznia br. Pierwszy rachunek dostałem z terminem płatności jeszcze na grudzień ur. Kolejny, najnowszy z terminem płatności na 24 stycznia. W czym problem? Proszę zwrócić uwagę na daty. Tak według Polsatu wyglądają MIESIĘCZNE terminy płatności. Ten sam problem dotyczy zresztą i TV Polsat. Ustalają jakieś swoje terminy nie mające żadnego związku z miesięcznymi terminami. Wracając do TVPolsat. Prosiłem o zmianę terminu ( by dopasować opłaty do terminów wpłat moich poborów). Raz, Drugi i kolejne. Cały czas odpowiedź prosta, aż prymitywna. "Nie ma takiej możliwości". Po długiej korespondenci cyfrowy polsat wymyślił rozwiązanie. Jeden miesiąc dostałem w prezencie bym mógł później płacić w ich terminie. Odnoszę wrażenie, że z plusem też się zaczną przepychanki. A tak prawdę mówiąc już dziś żałuję, ze wróciłem do plusa. A! Jeszcze jedno. Wpadłem na pomysł wykupienia pakietu usług TV tel + internet. Otóż ten internet miał prędkość umierającego żółwia. Pomny reklamowych pisemek zadzwoniłem do nich i proszę sobie wyobrazić, że pracownik mi odpowiedział, że oni nie sprzedają żadnej "prędkości". Oni dostarczają internet, ...a jesli coś się panu nie podoba to zawsze może pan zrezygnować....ZaletyIluzoryczne. Polsat się tak rozbudował, że przestał zauważać klienta.WadyWyłącznie. Mimo nazwy żadnego plusa nie dostrzegłem. -
~Autumn81702 / 2017-12-07 01:06
A jednak w czerwcu zdecydowałem się na pozostanie w Plusie. Miałem się przenosić, jednak się okazało że operator do którego planowałem przenieść numer nie oferuje nic atrakcyjnego... a osoba z rodziny która się przeniosła do konkurencji, teraz narzeka i twierdzi że nawet wolałaby wrócić do Plusa...
Plusa mogę aktualnie ocenić na zasadzie "źle nie jest, szału jednak nie ma". Ofertę wybrałem taką jaka mnie interesuje, abonament niewiele większy od poprzedniego (nie liczę raty za telefon) a jednak jest znaczna różnica w porównaniu do starej oferty którą miałem. Z obsługi klienta póki co nie korzystałem...
Zobaczę jak to dalej będzie.ZaletyPóki co wszystko działa jak trzeba, póki co nie miałem problemów w typie "nagłej utraty zasięgu" czy coś w ten deseń.WadyDział windykacyjny - minęły 2-3 dni od terminu płatności i już ciekawscy zadzwonili i się zapytali kiedy będzie spłata... nigdy takiej szybkiej reakcji nie mieli ;-]. -
~Zbychoo / 2017-11-30 23:26
Ja już jestem po tym koszmarze który nazywa się Polkomtel. Najgorsza sieć nie tylko w Polsce, ale chyba na świecie. Pół roku pisałem do UKE że Polkomtel okrada swoich klientów i nic. Udowodniłem przed UKE że wprowadzili złodziejskie "Notki SMS" by kraść środki z kont swoich klientów za niewykonane połączenia telefoniczne, i... NIC! Nawet słowa przepraszam nie napisali, a okradli mnie na ponad 400zł, może to nie są jakieś bardzo duże pieniądze, ale nigdy żaden operator mnie w ten sposób nie okradł (poza oczywiście plusem). Nigdy nie wrócę do tej sieci i nikomu jej nie polecę. Mojej mamie kończy się za parę miesięcy umowa i już oczywiście trzymam rękę na pulsie by jakiś złodziej z plusa nie próbował jej wrobić w kolejne 2 lata. Każdemu odradzam tą sieć bo złodzieje zostaną złodziejami i raczej się nie zmienią. -
~mloda / 2017-11-13 16:34
oplacilam rachunek 25.10.17 za internet i jak narazie do dnia dzisiejszego nie ma nowego limitu . brak slow ZaletybrakWadybardzo szybko konczy sie limit a na nowy trzeba czekac jak na zbawieniekorzystam od roku zaplacilam 53zl
strona 136 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- nastepna »