Polecam. Posiadając Nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich i internet 2GB na miesiąc z telefonem Huawei Y7 Prime 2018 płace jedyne 61zł. Internet działa bez zarzutów. Brak jakichkolwiek problemów. Wszystko działa bez zarzutów. Polecam.
Zalety- Dobra cena
- Wszystko działa jak należy.
WadyBrak
~Oszukany / 2019-04-20 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Abonament bez limitu, a tu kolejny miesiąc dodatkowe opłaty naliczane i reklamacje nie uwzględniane. Co miesiąc ekstra do rachunku 20-30% za połączenia z „ kosmosem”.
WadyDodatkowe opłaty.
~Witold / 2019-04-12 09:04
Ocena: 1.00 / 5
Jestem pełen podziwu dla "dokonań" Plusa - oczywiście w sensie negatywnym.Podpisując umowę z Plusem na świadczenie usług, Przedstawiciel Polkomtela zachęcił mnie do przedłużenia umów a tym samym utrzymaniu w Plusie 3 numerów telefonów ,ponadto zaufałem bezgranicznie Plusowi i zawarłem także umowę na telewizję polsat oraz internet.Zachęcili mnie do związania się z Nimi rabatami które obiecywali utrzymywać do końca trwania umowy i korzystania z wielu produktów w programie SmartDom.Jak pokazuje życie i moje zgłoszenia reklamacyjne, Plus oszukał mnie i moją Rodzinę, tym samym zrobili wszystko co mogli aby zniechęcić mnie do przedłużania kolejnych umów na wszystkie produkty Plusa i Cyfrowego Polsatu.Program SmartDOM jest pułapką dla wszystkich którzy mają nadzieję na pewne oszczędności w budżecie domowym, powiem więcej : przenosząc wszystkie usługi multimedialne do jednego Operatora stałem się Jego zakładnikiem i obecnie płacę więcej niż w czasach kiedy byłem u różnych operatorów.Zwróćcie uwagę na fakt, że każda umowa jest na inny okres i są powiązane ze sobą w taki sposób aby trzymać w "niewoli" Klienta jak najdłużej wysysając z Niego jak najwięcej pieniędzy. Opisuję całą zaistniałą sytuację aby można było samodzielnie "wyrobić" sobie zdanie na podejście Plusa do stałych Klientów , mam nadzieję że ustrzeże to wszystkich przed podjęciem pochopnych decyzji odnośnie korzystania z usług Plusa i Cyfrowego Polsatu.
ZaletyBRAK !!!
WadyTylko wady
~Klient / 2019-04-05 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem dostać duplikat faktury na maila. Dowiedziałem się że mam jakąś zaległość w płatności, chociaż Pani nie wie co to, ale poda mi numer konta i kwotę żebym przelał..... Oczywiście na pytanie z jakiej FV jest ta zaległość się nie dowiedziałem. Infolinia to totalna porażka, nic nie wiedzą, nie potrafią udzielić konkretnej informacji. Dzwoniłem dziś z 5 razy za każdym razem inna informacja i brak rozwiązania problemu, w kółko przelaczaja do innych osób. Odsylaja albo do punktu plusa, albo do opiekuna klienta chociaż nie potrafią powiedzieć kto jest opiekunem. Z salonu plusa odesłał mnie na infolinię, dzwoniąc pod numer 601 102 601 na infolini kazali zadzwonić ku mojemu zaskoczeniu pod ten sam numer 601 102 601 ???? później na numer 8585 który jest nieobslugiwany. Na prośbę o kontakt do osoby kompetentnej Pani powiedziała że może prośbę przekazać do kierownika ale on i tak nie oddzwoni.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~misiek / 2019-04-05 10:43
Ocena: 2.33 / 5
Ja opowiem moja historię. 1 kwietnia 2019 przedluzalem umowę. Wybrałem ofertę z urządzeniem. Dziś tj 5 kwietnia miała byś dostawa. Dzwoniłem 5 razy na infolinię żeby uzyskać nr listu przewozowego. Bez rezulatu. Każdy konsultant mówi co innego i każdy zapewnia ze pączka dziś będzie u mnie Ale nr listu mi nie poda bo niema....To jakieś wolne żarty
~Rafał / 2019-04-04 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałem oszukany w następujący sposób.: miałem ofertę przedłużenia w mixie zamówiłem z telefonem przez sklep plusa internetowy z telefonem. Przesyłkę Wysłano ale musiałem wyjechać do pracy nagle i kurier odesłał przesyłkę do plusa. Dzwoniłem na infolinię operatora tam powiedziano że jak wróci przesyłka to wróci moja stara taryfa a ja znów będę mógł dokonać przedłużenia. Teraz zjadlo mi wszystkie środki z konta a miałem sporo i mogę przedłużyć ale bez telefonu !!! Co dzwonie mówią że mam poczekać 48 godzin i wróci do normy później z moim cyklem rozliczeniowym wróci do normy i co... i nic dalej nie mogę skorzystać z poprzedniego zamówienia niby że mam teraz zaległość w jaki sposób jak mam konto ważne do 1.08.2019 środki na koncie są ale jestem niewiarygodny klientem. Tak właśnie traktowani są klienci plusa. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUSCI
ZaletyZero
WadySame wady
~Ziemniaczek / 2019-04-03 23:39
Ocena: 2.33 / 5
Zasięg w tej sieci to jakaś paranoja, mieszkam w dużym mieście a zdarza się że w niektórych mieszkaniach nie mam ani jednej kreski zasięgu! Podczas gdy znajomi z innych sieci mają full zasięg LTE. Zasięg często się przerywa, jeśli zależy ci na dobrym zasięgu w miarę wszystkich miejscach, to omijaj tą sieć szerokim łukiem
ZaletyNiedrogi abonament
WadyDrogie pakiety internetowe na kartę,
Fatalny zasięg.
~Eliz / 2019-03-22 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Dodatkowe ukryte opłaty. Masz iPhona, płacisz ekstra za autoryzacje usług apple, niezależnie od naszej woli telefon łączy się z serwerem Apple i PLUS ściąga dodatkowe opłaty co miesiąc za to. Masz abo no limit i płacisz ekstra hajs do rachunku. Inne sieci mają za free, plus bierze kasę. Jak komuś przyjdzie dopłata 15zł, 50zł czy 100zł do abonamentu to niech się nie zdziwi! A ile przyjdzie nie wiemy, bo może być tak, że raz ściągnie dodatkowo 10zł, a raz ściągnie 100zł.
Wadyukryte opłaty do abonamentu, problem z wypowiedzeniem umowy, dodatkowy płatny numer tymczasowy
~Wiesław / 2019-03-21 14:27
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. Bez przerwy są problemy, zmieniam sieć na bardziej przychylną dla ludzi.
Zaletynie ma
Wadydużo
~Zero / 2019-03-21 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Pracuje w Obsłudze klienta od 10 lat, dlatego wiem jak ważne jest byc Miłym klienta czy to podczas rozmowy telefonicznej czy też bezposrednio. Niestety jestem zbulwersowana rozmową z jedną z Pań w dziale Obsługi Klienta w dziale należności która zajmuje sie m.in.blokadą połączeń. Pani była niestety niemiła i opryskliwa, uwazam iż jesli ktoś rozmawia z klientem na siłe i ma podniesiony a raczej opryskliwy to rozmowy, to nie powinna pracować z klientem.
~Mariooo / 2019-03-19 21:34
Ocena: 2.00 / 5
Słabo, jakieś ukryte opłaty. Na początek za numer którego nie używasz - tymczasowy. Przy przenoszeniu numeru czekasz ale już płacisz mimo że jeszcze używasz starej sieci. A do tego jeśli używasz iPhona to okazuje się, że telefon łącząc sie z serwerami apple wysyła ukryte sms autoryzacyjne. Inne sieci nie naliczają za to opłat ale nie Plus! Płacisz dodatkowo ekstra kasę do faktury za używanie appla. Wiec co miesiąc kilka lub nawet kilkanaście złotych ekstra bo masz iPhona. Nawet jak masz wszystko za free w ramach abonamentu to te smsy i tak doliczają do faktury.
ZaletyOK zasięg
WadyDodatkowe ukryte opłaty za numer tymczasowy, opłaty dodatkowe do abonamentu za używanie iPhone.
~Dawid / 2019-03-16 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię na informacje z 20 razy i nic nie jestem zadowolony zmienię na t mobile
ZaletyNie. Ma
WadySą
~Klient nabity w butelkę / 2019-03-10 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Kompletna porażka. Byłem abonentem sieci Sferia. W związku z likwidacją firmy zaproponowali przeniesienie numeru do Plusa na promocyjnych warunkach. Od początku same problemy. Abonament miał być 13zł brutto w tym 250minut do stacjonarnych i na komórkowe w Polsce. Co kilkanaście dni przesyłają korekty faktur do dopłaty z sumami wziętymi z sufitu nie wiadomo za co. Połączenie z infolinią. graniczy z cudem i oczywiście nikt nic nie może. Ogólnie gówniana firma. Od kilku miesięcy żałuję że korzystam z ich usług.ODRADZAM WSZYSTKIM
~Klient / 2019-03-09 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet lte bez limitu to kpina wykorzystałem tylko 10 GB więcej niż płacę w abonamencie i już lejek nie mogę nawet strony www otworzyć to jakaś kpina.
ZaletyBrak
WadySa tylko same wady brakło by miejsca na opis.
~Klaudia / 2019-03-06 18:54
Ocena: 2.33 / 5
Oferta nie jest najgorsza ale nie podoba mi się sposób w jaki traktują klientów na lini.
~Luki / 2019-03-06 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam miałem dostać internet szybki a dostałem wolny reklamacja nic nie dała nie szanuja klientów.Nigdy więcej w tej sieci
ZaletyNie ma
~Piotr_Z / 2019-03-03 04:34
Ocena: 1.00 / 5
Sieć tylko i wyłącznie nastawiona jest na oszustwo. Usługi działają dobrze przez czas w którym można jeszcze zrezygnować z umowy, po tym czasie wita 19 wiek. Internet z prędkości 60Mb spada do 8kb a to jest tyle że każda strona generuje "out of time" - nawet ta strona plusa. Opłaty za niewykonane połączenia to norma. Pieniądze z konta znikają ot tak. Każda reklama w tv jest kłamstwem, ta sieć to śmieć.
Zaletybrak
Wadyzłodzieje solorza
~Wojciech / 2019-02-28 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Witam,nie polecam.złożyłem miesięczne wypowiedzenie na telefon z zastrzeżeniem ze numer zostanie przeniesiony na karte do nieznanego jeszcze operatora...minął miesiąc...chcę przenieść numer a tu zonk....numer nieaktywny i nie jest mozliwe przeniesienie....wszystkie moje operacje są powiązane z TYM numerem.Nawet nie moge zadzwonić i zrąbać.....żałosne
Zaletybrak
~GrubASka / 2019-02-26 15:43
Ocena: 4.67 / 5
Jak na razie spisują się na naszej wsi najlepiej - zarówno telefon, net w telefonie, jak i tzw. internet domowy
Zaletyzasięg
~Tomasz / 2019-02-26 10:15
Ocena: 1.33 / 5
Witam wszystkich. Przestrzegam przed internetem LTE od PLUSA. Kupiłem pół roku temu, działało jako-tako. Transfer 5-7 mb. Obecnie mam w granicach 2 MB. Płacę za tą wspaniałą usługę 78 pln miesięcznie. Reklamacja była już dwa razy odrzucona. Konsultant on-line zaproponował mi zakup routera za 1000 pln. Na mój koszt oczywiście. Tak pazernej firmy w życiu nie widziałem. Ich logo powinno zawierać slogan "płać i się zamknij".