Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bambik / 2019-06-10 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka po 22 nie da się z niego korzystać. Pobieranie to max 10mb/s 1gb pobiera min 30 min.
    P o r a ż k a
    ZaletyN
    I
    E

    M
    A
    WadyCała firma
  • ~Ania / 2019-06-05 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszemu wrogowi nie życzę podpisywania z nimi umowy ja po 6 latach rezygnuje z nich niedawno podpisałem z nimi nową umowę miało być 40 zł miesięcznie jest 80 nie wiem nawet za co infolinia to jakieś kpiny z człowieka nikt nic nie wie warczą dogadają masakra przy zamówieniu tej nowej umowy były już problemy z kurierem miał być miedzy 13 a 17 a on zjawiał się o 8 jak nikogo nie było i do tego dopisywali że ja nie odbierałem efekt zrezygnowałem z tej sieci i mam wreszcie spokój odradzam szczerze
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko od oferty po umowy i obsługi
  • ~Tylko nie plus / 2019-06-04 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kłamcy oferują pakiety których w rzeczywistości nie ma i walcz z wiatrakami.
    Szczerze mówiąc nie polecam. Obsługa klienta to jakaś kpina .
  • ~399a1 / 2019-06-04 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Z roku na rok z zasięgiem jest coraz gorzej. Plus nic z tym nie robi pomimo zgłoszeń na infolinie. Nie polecam. Kończy mi się umowa w tym roku i przechodzę do konkurencji.
  • ~Ela / 2019-05-27 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę za 30 zł miesięcznie, w tym pakiet 200 minut do wszystkich , 2 giga internet i darmowe smsy. Po roku trwania umowy. Muszę te pakiety do kupować po 15 zł co daje mi dodatkowo 45 zł razem 75 zł miesięcznie. SMS o pakietach przychodzą co 20 dni tzn że nie dają tych pakietów na pełen miesiąc. Mam już telefon doładowany kilka miesięcy do przodu a i tak dostaje SMS od plusa o obowiązku doładowania i informacje że : koniec ważności pakietu średnio raz na 20 dni.
    ZaletySzybka umowa i telefon z dolnej półki za złotówkę.
    WadyOszustwo i nawet w umowie bo miała być na 24 miesiące a jest na 36 , moja wina że nie przeczytałam. Nie polecam tej sieci. Muszę się męczyć jeszcze rok.
  • ~Ola / 2019-05-26 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zostałam oszukana przez konsultanta. Podczas zawierania nowej umowy konsultant zapewniał mnie, że nie stracę 50% rabatu i faktycznie rabat na pierwszej fakturze był. Na kolejnej jednak zamiast 50% widniało 10 zł, chociaż o tej zmianie konsultant się nie zająknął. Obawiam się, że wprowadzanie konsumentów w błąd jest celową taktyką stosowaną przez tę firmę. Z całego serca, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
  • ~1987AA / 2019-05-22 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują klienta. Obsługa klienta jest bardzo nie miła. Robią wszystko żeby pozbyć się klienta.
  • ~Martin / 2019-05-22 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałem potraktowany bardzo źle gdy dzwoniłem no biura obsługi klienta, także dzisiaj kawki już pić nie muszę :)
  • ~kurdemakaron / 2019-05-16 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    po tym, jak moi rodzice kupili internet+tv(ale to nie sprawa z tv) to wszystko było ok. po miesiącu prędkość spadła do ~50kb/s. okazało się, że był limit 40GB, gdzie podczas podpisywania umowy nie było o tym mowy.
    Zaletycena.. i guess?
    Wady-oszukaństwo
    -prędkość
    -ciągłe awarie
    -infolinia jak by nie miała chęci do życia
  • ~Zdnerwowana rodzinka / 2019-05-15 21:30
    Ocena: 2.67 / 5
    W plusie mam telewizję, internet i 3 telefony. Do telefonów i telewizji nie można mieć zastrzeżeń. Jednak internet to osobna sprawa. Drugi raz w przeciągu miesiąca nie działa on kompletnie. Nie jest to sytuacji która trwa dzień, ostatnio internet nie działał przez cały tydzień, a teraz już drugi dzień. Na infolinii powiedziano mi za pierwszym razem, że to dlatego, że dużo osób korzysta z jednego nadajnika, dopiero w punkcie powiedziano nam, że jest jego awaria. Za drugim razem od razu powiedziano, że jest to kolejna awaria, która zdarzyła się po tygodniu, jednak reklamację rozpatrują negatywnie, tłumacząc się faktem, że nie mają na to wpływu. Z naprawą się również nie spieszą, co zresztą widać po opisanej sytuacji. Na infolinii nawet nie potrafią podać przybliżonego czasu usunięcia problemu, nie wiedzą co to, a jak się pyta o rozwiązanie umowy, to pierwsze co mówią to kary jakie trzeba będzie ponieść.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNie rozwiązywanie problemów w przypadku awarii, niedoinformowanie pracowników działających na infolinii.
  • ~Paweł / 2019-05-15 20:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam telefon w Plusie na kartę i powiem wam jestem zadowolony. Zasięg w moim mieszkaniu jest znakomity , nie tnie , nie jest powolny , łatwo jest dodzwonić się do znajomych. Jednym minusem jest to , że Internet jak jestem na dworze to nie chce się włączyć piszę , że muszę skontaktować się z BOK.
    ZaletyZASIĘG
    WadyINTERNET
  • ~Małgorzata / 2019-05-15 17:22
    Ocena: 3.33 / 5
    Gdyby Plus usuwał awarie tak szybko, jaj żąda opłaty za wszystko, byłby wymarzoną opcja dla każdego, kto szuka dobrego operatora. Mamy ich internet domowy od 3 lat i 3 miesięcy; przez pierwsze 3 lata zero uwag - wszystko grało i trąbiło. I nagle od ok. miesiąca wciąż są problemy z siecią u nas lokalnie. Nie tylko na tym internecie, ale z internetem na każdym numerze. Wszystko zgłaszane. ale doczekać się usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia nie można. Jak tak dalej pójdzie, to nie widzę dalszej współpracy w jasnych barwach. a szkoda, bo pasuje nam oferta.
    Zaletyzasięg, smartfony bez abonamentu
    Wadyopieszałość w naprawie awarii
  • ~Maja / 2019-05-09 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego każą mi płacić za coś, czego nie wiem. Nigdy nie byłam u tego operatora, a ja wciąż jestem nękana rzekomą opłatą. To już czwarty raz.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo, nękanie
  • ~To ja Gosia / 2019-05-08 15:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobry zasięg - w tym internetu.

    Ostatnio fajny pomysł smartfony na raty bez kosztów abonamentu, o ile nie korzysta się z dołączonego do danego telefonu numeru. Gdyby dołączyli tu tablety, byłoby naprawdę super.

    Obłsługa znacznie bardziej kompetentna w salonach - na infolinii co druga osoba niechętna do pomocy, ale co druga próbuje pomóc, więc jest rosyjska ruletka.

    Opieszałość w naprawach zgłaszanych usterek, jeśli sprawa dotyczy np. konkretnego nadajnika - jak po drodze są święta, długie weekendy itd można sobie czekać i czekać - strach pomyśleć, gdyby z jakiegoś powodu było 10 dni pod rząd wolnych od pracy... Na r=szczęście aż takie problemy zdarzają się naprawdę sporadycznie,

    Ogólnie może być
    Zalety- zasięg!
    - oferta smartfonów bez kosztów abonamentu
    - niezła obsługa w salonach
    Wady- co druga osoba na infolinii nie za bardzo stara się pomóc
    - brak koordynacji informacyjnej m/y salonami i infolinią - infolinia nie ma wglądu np. w to, czy jest problem z konkretnym nadajnikiem.
    - jak jest sporo dni wolnych pod rząd, to nikt nie naprawia większych usterek - bywa więc, że spora grupa odbiorców zostaje bez danej usługi przez wiele dni pod rząd mimo wielu zgłoszeń od różnych ludzi
  • ~Beata / 2019-05-06 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje .Salon w Gliwicach na Forum CHG , cała trójka pracowników do zwolnienia .Chamstwo.Nie chcieli od mnie przyjąć rezygnacji z multir.dodatkowy dekoder mówiąc , że nie mogę.Po tel który wykonałam na infolinię okazało się , że mogę .To później zrobili mi łaskę i nie chcieli pomóc w napisaniu rezygnacji .Poczólam siè jak jakiś wyrzutek.A cierpię na depresję lekową .Chamstwo i ignoranci .Siedzą tam jak roboty i tylko do tego żeby zbyć człowieka .
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~niezadowolonaklientka / 2019-05-05 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM BARDZO zmianę operatora na PLUS, ponieważ w kwietniu złożyłam wniosek o zmianę operatora z T-Mobil na PLUS z terminem przeniesienia mojego aktualnego numeru i automatycznego rozpoczęcia usługi w sieci PLUS od 02 maja 2019 r. Pomimo dwukrotnych wizyt w salonach PLUS i zapewnień ze strony ich kierowników mój numer telefonu nadal pozostaje niewłączony w związku z czym zmuszona jestem do korzystania z numeru zastępczego, którego nikt nie zna. Z uwagi na to, że pracuję w systemie sprzedaży bezpośredniej mój numer telefonu jest mi bardzo potrzebny, a opóźnienia przy jego włączaniu już spowodowały duże niezadowolenie ze strony moich klientów, którzy nie mogli się do mnie dodzwonić. Do tej pory nie mam włączonej usługi jak również nie mam żadnej informacji ze strony PLUS kiedy mój numer telefonu naprawdę i w pełni zostanie aktywowany w sieci PLUS. ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK PRZENOSZENIE NUMERU TELEFONU DO TEJ SIECI.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość wprowadzania usług
    Personel, który wprowadza w błąd odnośnie terminów aktywacji usług
    Brak poszanowania klienta
  • ~Michał / 2019-05-03 09:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Niewiele błędów popełniłem w życiu. Przejście do Plusa jest jednym z największych. Nie polecam.
    Zostałem namówiony na przejście do Plusa - skuszony niby dobrą ofertą. Od samego początku - już podczas ustalania warunków i podpisywania umowy były problemy. Niestety prawdziwe zaczęły się kiedy przenoszone numery zostały odłączone od starej sieci i nie przyłączone do nowej. Niby mają na to 24 godziny a trwa to już 3 dzień i powiedziano mi, że potrwa conajmniej 7. Wytłumaczenie ze strony Plusa: Zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Tragedia. Nic nie robią sobie nawet z reklamacji zgłaszanych z tego powodu. Regulamin przewiduje 1/30 abonamentu za każdy dzień zwłoki. Czyli dla nich to ok 1zł dziennie a dla mnie jako biznesowego klienta niewyobrażalne straty. Nigdy więcej! A to dopiero początek - już się boję co będzie dalej.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt.
    Czas realizacji zgłoszenia
    Tragiczna postawa do klienta
  • ~Mirosław / 2019-05-02 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam telefon w waszej sieci ponad 10 lat na kartę z doładowaniem 50 zł m-c i ciekawa sprawa jest ze doładowuje 24.04 a 01.05 brak jest internetu bardzo to jest ciekawe myslę ze jak się skończy moja umowa z wami przejdę do innej sieci bo chyba juz za długo jest z wami.
    Pozdrawiam zawiedziony klient
    Mirosław S.
  • ~siwy666 / 2019-04-26 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    no w sumie dostrzegam ostatnio wzrosty cen u operatorów również jeśli chodzi o doładowania, ale plus moim zdaniem delikatnie przegina ,coraz dłuższe zobowiązania w mixie i coraz słabsze smartfony nawet za dopłatą 200 zł, doładowania za 30 zł mies plus średniopółkowe urządzenie to zobowiązanie na 48 doładowań przeważnie , pakiety internetowe w ramach doładowania jak na dzisiejsze standardy poniżej oczekiewą
  • ~RENIUSIA / 2019-04-26 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA NA BARDZO NISKIM POZIOMIE NIE POLECAM SERDECZNIE PANI AGNIESZKI KOSELI. OSOBA TA JEST BARDZO NIE MIŁA I NIE DOSTĘPNA. NASTĘPNYM RAZEM GDY USŁYSZĘ W SŁUCHAWCE TO NAZWISKO TO POROSTU SIĘ ROZŁĄCZĘ... MYŚLĘ, ŻE PRZEZ TAKIE OSOBY KTÓRE OBSŁUGUJĄ KLIENTÓW JAK P. AGNIESZKA FIRMA PLUS TRACI DUŻO KLIENTÓW.... SAMA SIĘ NAD TYM ZASTANAWIAM... W DZISIEJSZYCH CZASACH NIE TYLKO NISKIE CENY SĄ ATUTEM, ALE TAKŻE MIŁA I RZETELNA OBSŁUGA. POZDRAWIAM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186