ta telefonia komórkowa to jest dno jeżeli obraziłem dno to przepraszam.
Zaletyżadnych
Wady5 dzień nie mam swojego numeru jest to skandal jeszcze tak dziadowskiej firmy nie widziałem dno jeszcze raz dno :(
teraz zastawiam się że dałem się namówić na zmianę operatora dzieciom będę przesztrzegał każdego przed tą firmą
~Aleks / 2019-07-10 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to jakaś pomyłka, nie aktualizują ofert na Internecie przez co wprowadzają ludzi w błąd. Wciskają ludzią gruchoty za ceny z kosmosu I jeszcze ten słaby Internet. Obsługa bezczelna.
ZaletyBrak
WadyTa cała sieć to wada
~Kaya 3017 / 2019-07-09 14:04
Ocena: 3.00 / 5
Jeśli chodzi o internet z modemem to prędkość jest fatalna,chodzi jakby chciał a nie mógł!.Gdy prędkość netu spowalnia trzeba doładować konto a z tym wiążą się dodatkowe koszty na fakturze oprócz abonamentu,im więcej doładujesz tym więcej zapłacisz.Nawet filmu nie da się normalnie obejrzeć bo zatrzymuje się co chwile w trakcie oglądania-MASAKRA! a w weekendy to już w ogóle nie ma szans żeby coś obejrzeć w internecie bo jest za duże obciążenie.
ZaletyMobilny internet z modemem iplusa nie ma żadnych zalet prędkość jest do niczego.Nie polecam.
WadyBardzo wolno chodzi, często przerywa w trakcie oglądania filmu i wyższe rachunki na fakturze po doładowaniu.
~Klient X / 2019-07-09 13:48
Ocena: 1.00 / 5
A więc nim odniosę się do danej sytuacji chciałbym poinformować , że zawieranie Umowy z Punktami obsługi Plus jest jednym wielkim nie porozumieniem i błędem . Wybierając sieć najpierw trzeba bardzo przemyśleć czy warto.
Sytuacja miała miejsce tego Roku 2019 - przy zawieraniu UMOWY podejście sprzedającego - ( miłe , wyrozumiałe , zachowanie chcące pokazać - Klient Nasz Pan ) . A więc została zawarta umowa na taryfie Plan Zero - ( sama oferta mówi za siebie - zero ubezpieczeń , zero gwarancji na sprzęt , Naprawa we własnym zakresie Wyświetlacza jak i uszkodzeń Mechanicznych ) - po zawarciu umowy i nie poinformowaniu w rozmowie , że nie przysługują żadne podkreślam żadne ubezpieczenia z tytułu Planu Taryfy - Wprowadzenie klienta w błąd . I tu się zaczyna walka z czasem , nerwami - jak to w praktyce każdy używa telefonu komórkowego do celów służbowych jak i prywatnych więc zdarzają się tak zwane - Nieszczęśliwe wypadki ( zalanie telefonu , wytrącenie z ręki przez osobę trzecią i wiele innych ) . W moim wypadku była to wina osoby trzeciej , gdyż wytrącając mi telefon z ręki został uszkodzony . Jak przysługuje każdemu klientowi powinna obowiązywać gwarancja sprzętowa - udając się do Salonu Plus - Miła sprzedawczyni w dziele przyjęła Reklamację opisując usterki i zabierając telefon do wysyłki wszystko zgodnie z prawem wystawiono papier podpisano postawiono pieczątkę Firmową - czyli sprawa jasna . Po 2 tygodniach oczekiwania - brak informacji o stanie telefonu , brak kontaktu z serwisu oraz z punktu Plus jedynie przysłanie pisma , że jak powyżej wspomniałem Plan zero nie obejmują żadne ubezpieczenia a więc rozpatrzenie reklamacji jest negatywne . Po 3 tygodniach czekania i braku odpowiedzi czas przyszedł by odebrać swoją własność . Po pojawieniu się w Salonie Sprzedawca który zawierał z tobą umowę na telefon okazuje się Kierownikiem Salonu Plus - i tu zaczynają się problemy więc informując mnie , że pracownica która składała w moim imieniu reklamacje już nie pracuje po czym usłyszenie , że nie obejmują mnie ubezpieczenia i nic nie mogą zrobić - poproszenie o oddanie własności . Odpowiedzi jest wiele gdzie jest telefon ? co z nim ? i kiedy go dostanę ? - więc kierując do mnie swoje podejście ( aroganckie , niestosowne , bezczelne oraz niewytłumaczalne ) - że sprzętu nie dostane bo go jeszcze nie mają , inne pracownice mówiły , że nie wiedzą nawet gdzie on jest . Chamskie odpowiedzi - ( nie narysuje ci telefonu , mamy przepięcia w firmie i , że moja własność w tej chwili nie zostanie zwrócona ) - pozostaje czekać , gdyż jesteśmy bezsilni w tym momencie nie możemy nic zrobić . Moja własność na ten moment została mi skradziona i przetrzymywana w dniu zakończenia Reklamacji nie zostało mi zwrócone do rąk własnych . z Pozdrowieniami dla Pani Joanny Ś ......... !!!! Nie polecam zawierania umów jak i korzystania z ich obsługi !!!!Plus !!!!!!
ZaletyNie posiadają Państwo żadnych zalet !!!!!!!!!!!!!! Kłamstwo na każdym kroku!!!!!!!!!!
WadyNie informowanie o dodatkowych ubezpieczeniach , wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku , nie docenienie klienta , brak szacunku ze strony sprzedającego , nie doinformowanie o danej umowie .
~marcin77820814 / 2019-07-04 18:11
Ocena: 2.00 / 5
Jestem na wakacje nad morzem w domu gdzie pani ma LTE - tragedia. Mam własny pakiet LTE w telefonie- tragedia. Niby firma Plus poleca super szybki internet LTE ale tak naprawdę to dno, nie polecam. Z tego co słyszałam to w dużych miastach to problemu nie nie ale o mniejszych wioskach to plus już zapomniał.
ZaletyOferta po przedłużeniu umowy zadawalajaca
WadyZasięg internetu. Dno
~Paula / 2019-07-02 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam jeden wielki skandal, oszustwo, chamstwo i bardzo złe traktowanie klienta, umowy nie do zaakceptowania,trudno oczekiwać egzemplarza umowy w formie pisemnej, gdy zapytałam gdzie są dane zapisy w umowie - odpowiedź była - "trzeba poprosić o o umowę ", w umowie szereg kruczków prawnych i hacztków, bardzo nimiła obsługa - Pani z infolinii uzrugała mnie że nie wiem czy byłam w sklepie plusa czy w salonie. Naliczajaą niesłusznie opłaty ale zapowiedzianej korekty nie można sie doczekać OMIJAĆ FIRMĘ PLIS SZEEEEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyTYLKO WADY
~Aaaaa / 2019-06-29 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga Oszuści!!!! Miałam umowę na trzy numery, chciałam dołączyć czwarty. Zaproponowano mi nową ofertę. Rachunek przyszedł podwójny. Wg nowej stawki i wg starej. Uważają, że wszystko jest w porządku. Znam lepsze przeznaczenie 120 zł niż dorabianie oszustów.
~MACIEJ / 2019-06-27 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Najlepszy zasięg, internet lte, super oferty - powinni was zamknąć!!!. Dostałem odpowiedz od jakiejś tam baby!! Ze mam szukać sam zasiegu kpina k...a !!!
ZaletyOd 16lat w jednej sieci zalet zero
WadyZasieg, ceny, obsługa Tragedia!!
~Pati12 / 2019-06-25 15:23
Ocena: 1.67 / 5
Porażka. Żadnej gwarancji sprawnej komunikacji. Całą ciążę zastanawiałam, czy jak zacznę rodzić to dodzwonię się do męża. Sieć nie wysyła mi wiadomości sms bez wyraźnej przyczyny, w różnych momentach, do różnych numerów i za każdego NIEWYSŁANEGO sma-a pobierają 62 grosze. Połączenia również - raz mogą się odbyć, a innym razem nie, mam pod opieką noworodka i dzwoniąc do męża słyszę "wybrany numer jest niedostępny" - loteria jakaś!
Reklamowałam kilka razy, zwracali mi śmieszne 5 zł, kazali zapisać numery w pamięci telefonu (co nie pomogło, tak samo jak wymiana karty na nową) i problem nie znikał. Nadal jest aktualny. Na innych aparatach sytuacja powtarza się. Sugerują, że może to być wina telefonu (taaak, pewnie przez zepsuty aparat giną i pieniądze z konta).
Ostatnio też wyłączyli mi umowny pakiet kompletny, bo spóźniłam się dzień z doładowaniem konta - akurat byłam w szpitalu, kiedy zorientowałam się ze 40 zł, które miało być na opłacenie pakietu kompletnego się skończyło i konto mam zablokowane. Świetna sprawa, leżeć w szpitalu i nie móc doładować, bez kontaktu z nikim. Aby pakiet włączyli musiałam pisać reklamację przez salon plusa (polecam po porodzie śmigać do salonu!).
Podsumowując - kradną pieniądze, nie potrafią rozwiązać problemu i żadnej gwarancji, że dodzwonię się tam gdzie chcę.
Wiele lat współpracowałam z Plusem, ale po tym odnowieniu umowy nie podejmę takiego ryzyka. Kosztuje to za dużo stresu. Czekam tylko aż minie okres obowiązywania umowy aby nie płacić kary i rezygnuję.
~rootek35 / 2019-06-22 01:45
Ocena: 4.00 / 5
kontakt z biurem klienta które nie ma zielonego pojęcia o co chodzi pakiety po 200300 min gdy inne sieci proponują darmowe całodobowe rozmowy w abonamęcie nie polecam plusa prędzej tmobile ci jak usłyszeli ofertę plusa dali drobniaki !!!
~Dorota / 2019-06-20 15:05
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem plusa od samego początku czyli ponad 10 lat. Niestety podczas tegorocznych wakacji moje zdanie o sieci sięgnęło dna jak tylko skończy mi się umowa,to pozegnam się z siecią. Zasięg na terenie Węgier i częściowo w Rumunii tylka dla nr alarmowych. Mąż ma telefon w T-Mobile i gdziekolwiek byśmy nie byli i Internet i sieć działała bez zarzutu, Play tak samo. Więc żegnam Genia, świat się zmienia. A tak się reklamują..... Żenada
~Uzytkownik z SmartDom / 2019-06-20 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Mam od wielu lat tv CP. Od listopada ubr przeniaslem nr telefonu z iinej sieci. Zgodnie z oferta powinien miec 6 miesieczne zwolnienie z oplat a po 7miesiacach abonament pomniejszony o zielona fakture i SmartDom o 10zl.niejsza oplata. Od 2 miesiecy pisze i zero kontaktu i zlodziejstwo sciagania nienaleznej oplaty. Szambo a nie opertotor
ZaletyNiewielkie
Wady0 kontaktu
Internet lte w telefonie z predkoscia poboru 1 Mb
Okradanie
~Manfix / 2019-06-19 22:00
Ocena: 5.00 / 5
Mam internet mobilny i jestem bardzo zadowolony działa wszędzie gdzie ja jestem
ZaletyDziała wszędzie tam gdzie ja jestem
WadyNie ma dobry kontakt z biurem obsługi
~turysta / 2019-06-19 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Trudno cokolwiek dobrego powiedzieć. Jak już w ogóle jest zasięg mimo odległości od BTS-a może 600 metrów, to nawet działa. Niestety w tym krótkim czasie ciężko ocenić jakość.
ZaletyDzięki sporadycznemu zasięgowi duża oszczędność w finansach.
WadyCierpią właściciele i klienci sklepów w okolicy, bo terminale działają w tej sieci, a zapłacić kartą się nie da.
~Maciej / 2019-06-18 16:16
Ocena: 1.00 / 5
1 Mb/s w 2019 roku i nazywanie to LTE? Nawet przy pełnym zasięgu nie wykracza poza tą prędkość w dodatku zasięg jest tak beznadziejny, że rzadko kiedy wykracza poza 2-3 kreski.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Anonim / 2019-06-18 12:56
Ocena: 1.67 / 5
Internet LTE nie działa ma problem z przekroczeniem 1 mb/s
WadyBardzo słaby internet podczas całego dnia
~Paweł / 2019-06-16 08:05
Ocena: 1.00 / 5
przekręty i złodzieje zatrudniają pedałów żeby was oszukać NIE POLECAM LEPSZA KAŻDA INNA FIRMA KOMÓRKOWA CZEKAM TYLKO KIEDY UMOWA SIE SKONCZY I WIĘCEJ Z TYM SYFEM NIE MAM ZAMIARU MIEĆ NIC DO CZYNIENIA
ZaletyNIC
Wadysyf
~Rafal / 2019-06-14 14:46
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo kiepska obsługa na infolinii i to w dziale sprzedaży, tym bardziej że zadzwoniłem z chęcią zakupu, a po 30sekundach rozmowy zrezygnowalem z Plusa. Marketing to nie tylko reklama, ale i obsługa.
Pozdrawiam
~Gosia / 2019-06-12 20:06
Ocena: 2.33 / 5
CHAMSKA infolinia, myślą, że są nie wiadomo kim a klienta, który spóźnił się DWA dni z wpłatą traktują jak najgorszego złodzieja. może warto popracować nad kulturą wśród konsultantów.
~Katarzyna / 2019-06-11 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Niestety obsługujący Pan na infolini, nie był w stanie wytłumaczyć mi dlaczego pomimo wybranego pakietu 120 min. połączeń w roamingu - naliczane są mi opłaty dodatkowe do każdego połączenia przychodzącego jak i wychodzącego w krajach UE!!!!(pomimo ich nie wykorzystania w danym miesiącu)
Stwierdził, że nie ma mi już nic do powiedzenia, i zakończył rozmowę!!
Skandal!
Nawet nie zapropoował rozwiązania
NIE POLECAM - zasłaniają się dyrektywą, ale podczas podpisywania umowy, pomimo że widzą na bilingach gdzie wykonuje się rozmowy, proponują takie taryfy, aby trzeba było płacić dodatkową kasę!!!