Zamówiłem kartę 8 września, podałem niezbędne dane,karta powinna być aktywna do dzisiaj nie jest mimo kilkakrotnych monitów nikt nic nie zrobił. Jedno dziadostwo.
Zaletybrak
Wadywiele...
~oszukany / 2019-09-18 18:30
Ocena: 1.00 / 5
nie ma pojęcia bez limitu w zasięgu lte oszukują przy podpisywaniu umów a najważniejsze rzeczy są pisane drobnym druczkiem !!!
~Tomek / 2019-09-18 14:22
Ocena: 3.00 / 5
Żyją raczej z operatorów wirtualnych niż z sensownej, nowoczesnej oferty dla stałych klientów.
Wadyoferta
~. / 2019-09-17 23:15
Ocena: 5.00 / 5
Ja mam cztery numery w Plusie i Internet 60GB. Za wszystko płacę 116zł. Tylko na 1 numerze jest ograniczony pakiet do 5GB. Mieszkam w woj. mazowieckim i nie mam żadnych problemów z usługami. Ogólnie polecam.
~Maxx / 2019-09-17 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym ostrzec przed plusem klientów którzy chcieliby otrzymywać faktury z numerem Nip nie prowadząc działalności gospodarczej.Plus jest chyba jedyną firmą w kraju,która odmawia umieszczenia numeru Nip na fakturze.Na moje kilkakrotne zapytania o przyczyny tego stanu dział reklamacji odpowiedział Nie bo Nie bez podania przyczyny.A podczas podpisywania umowy konsultant zapewniał mnie ,że nie będzie z tym problemów.Nie wszyscy płacący podatki Pit i Vat zobowiązani są do zakładania działalności ale tego pracownicy działu reklamacji plusa nie wiedzą a do działu prawnego nie chce im się. A Urząd Skarbowy nie uwzględnia faktur bez numeru Nip. A więc będę musiał się 2 lata przemęczyć.
~zibi / 2019-09-13 16:58
Ocena: 1.00 / 5
wyłudzają tylko dane osobowe.złożyłem zamówienie i następnego dnia odpisali że je anulują bo nie posiadają zamówionego telefonu chyba że będę chciał poczekać. nie spieszy mi się więc odpisałem że poczekam na dostawę. to odpisali mi że anulują zamówienie bo nie odebrałem od nich telefonu jak dzwonili. Plus to k. i złodzieje wyłudzający dane osobowe, brawo ty
Zaletybrawo ty
Wadynic nie oferuja
~artur / 2019-09-11 17:30
Ocena: 3.33 / 5
oferta ktora wystawiaja nie ma nic wspolnego z dostepnoscia
po zlozeniu zamowienia dostalem na drugi dzien dostalem odpowiedz ze nie maja telefonow ktore oferuja;)
Zaletyobaluga
Wadyoferuja sprzet ktorego nie posiadaja
~Krzysztof / 2019-09-11 11:06
Ocena: 1.33 / 5
Ostatnio oddałem telefon do naprawy (do plusa) płaciłem przez 10 miesięcy 5 zł za wyświetlacz . Telefon uparł mi i niestety potłukła się szybka . Plus nie usnął mi gwarancji na szybie tylko chciał dopłaty 350 zł a wcale nie zajrzeli to telefonu . Telefon przyszedł w stanie jakiem go oddałem nic nie sprawdzali . Ostrzegam nie płacie za wyświetlacz ponieważ powierza wam że nie podlega gwarancji i trzeba dopłacać
ZaletyBrak
~Krzysztof / 2019-09-11 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio oddałem telefon do naprawy (do plusa) płaciłem przez 10 miesięcy 5 zł za wyświetlacz . Telefon uparł mi i niestety potłukła się szybka . Plus nie usnął mi gwarancji na szybie tylko chciał dopłaty 350 zł a wcale nie zajrzeli to telefonu . Telefon przyszedł w stanie jakiem go oddałem nic nie sprawdzali . Ostrzegam nie płacie za wyświetlacz ponieważ powierza wam że nie podlega gwarancji i trzeba dopłacać
WadyZła obsługa
~Barba_pl / 2019-09-07 11:25
Ocena: 2.00 / 5
Wystarczy spóźnić się 2 dni z opłatą i usługa jest wyłączana
Zaletyzasięg
Wadyceny , szybko wyłączają telefon po paru dniach spóźnienia
postępuje tak samo jak ORANGE
~Dno / 2019-08-31 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Po 14 dniach testowego internetu oczywiście internet o połowę zwolnił wiec byłem zmuszony zakupić droższy pakiet.... oszuści!!!! Kodów i haseł do aplikacji jest mnóstwo.... non stop korzystam z różnych stron aplikacji przelewów ale tak nielogicznego systemu logowania NIGDY nie spotkałem.... dramat. Infolinia - po wysłuchaniu o RODO i zmianie danych osobowych - ciągnące się w nieskończoność danych do identyfikacji okazało się ze na której z pytań odpowiedziałam źle i jeszcze raz musze się połączyć z infolinia.... nawet w banku potwierdzają każdą odpowiedź i można podać jeszcze raz poprawną... a tu nie dzwoń jeszcze raz i od początku wysłuchuj automatu ....traktuja klienta jak debila- nikomu nie polecam...są inne sieci z bardziej przejrzystymi zasadami korzystania przez internet. Szkoda czasu i nerwów, nie podpisujcie z nimi umów, ja niestety muszę się męczyć....
ZaletyBrak
WadyPredkosc @, infolinia, aplikacja, logowanie
~Pan_niezadowolony52 / 2019-08-31 00:30
Ocena: 1.67 / 5
Firma Plus zaproponowany przez nich smartfon Huawei P30 lite. Miał mieć wszystkie funkcje jakie chciałem po miesiącu okazało się że telefon nie posiada wielu funkcji. Nie chcieli odstąpić od umowy A jak już to za kwotą 3000zł co było wartością dwóch takich smartfonów
ZaletyBrak zalet
WadyOszukiwanie klienta
Brak myślenia że strony pracowników
~Plus to ścierwo / 2019-08-29 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Kupuje internet bez limitu od 3 dni działa słabo dzwonię i odpowiadają mi że wykorzystałem pakiet i że nie było sensu i obcieli internet z 200% na 45% i trzeba czekać miesiąc polecam plus bez limitu to znaczy limit brawool!!!!
ZaletyNie ma
WadyBez limitu to znaczy w mowie plusa limit
~G. / 2019-08-28 15:08
Ocena: 4.33 / 5
Dziękuję przemiłej konsultantce p. Wiktorii Pawłowskiej za bezproblemowe przeprowadzenie zmiany pakietu internetowego.
~1virion / 2019-08-28 13:08
Ocena: 2.67 / 5
Zasięg w miarę znośny czy to fona czy neta rachunki jak na razie ok
Obsługa klienta...hmmm.to ciekawostka,loteria- trafisz na konsultanta - jest wszydtko świetnie,trafisz na jakiegoś nieuka i chama, TRAGEDIA
A największą żenada...faktycznie działania niezgodne z prawem!!!!
Zaczynając od żądania w pewnym przypadku ksera dowodu!!!!(jeszcze babina chamsko mnie zwyzywała id nieuków którzy nie wiedzą że ONI mają prawo(?) Po jakieś zupełnie niezrozumiałe "brłkoty” pseudo doradców klienta
~Kalosz / 2019-08-27 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam internet LTE w plusie 60 GB + LTE po wyczerpaniu pakietu. Od tygodnia mam problem z prędkością łącza pomimo nie wykorzystania pakietu. Prędkość pobierania w okolicach 0,01 kb/s. Niezależnie czy router mam z jednej strony mieszkania czy z drugiej. Do 3 nadajników mam ok. 2km. Po zgłoszeniu problemu dostałem informacje, że problem został zgłoszony tydzień temu, ale dalej nic z tym nie zrobiono, nawet nie dostałem numeru zgłoszenia problemu, ani nic.
0 totalne 0, a płace prawie 100 zł za internet miesięcznie. Czy to jest podstawą do zerwania umowy? Zaznaczę, że według mapki dostępnej na stronie plusa znajduję się w zasięgu sieci lte od plusa.
WadyWszystko
~Ervvl / 2019-08-27 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Cena jakość słabo. Internet domowy LTE ( 100zł. = 1mbps ) porażka totalna. Nie da się go używać. Czekam do zakończenia umowy i ją zrywam
ZaletyBrak
WadySzybkość, obsługa klienta, oferta
~Kozak / 2019-08-19 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Uważają, że pełnomocnik konta nie ma żadnych praw. To najgorsza sieć. Usługi w miarę ok., ale nie przestrzegaj a prawa. Są zakałą polskiej telekomunikacji!
Zaletykiedyś przestaną istnieć.
Wadyjeszcze istnieją
~Michał1988 / 2019-08-19 02:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam, nie polecam tego operatora biorąc telefon obojetnie jaki spłacając go w całości i tak własnością użądzenia dożywotnio jest Polkomtel internet tego operatora to kpina nigdy nie ma zasięgu gdzie kolwiek się znajdujemy ma problemy jak już działa to jest zamulony jak telefony Huawei, po nad to obsługa nie istnieje kupno telefonu z 2 reki może byc wtopą gdyż plus polkomtel go zablokuje poprzez imei oczywiście niezgodnie z prawem ale nie ma z kim gadać plus nabiera wody w usta i nic nie wie nic nie może to abstrakcja. Nie polecam nikomu plusa ja przeszłem do play na karte jestem zadowolony ale plusa omijajcie szerokim łukiem.
ZaletyNabijanie klijeta w butelke wszechobecna kompletna dezorientacja obsługi w salonie
WadyOszustwo naciąganie mataczenie
~Merciak / 2019-08-18 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w polsce. Przez pół dnia strony ładuja sie po minute. Nawet nie mozna z kims normalnie pogadac bo kazdego scina.