Dobry zasięg - w tym internetu.
Ostatnio fajny pomysł smartfony na raty bez kosztów abonamentu, o ile nie korzysta się z dołączonego do danego telefonu numeru. Gdyby dołączyli tu tablety, byłoby naprawdę super.
Obłsługa znacznie bardziej kompetentna w salonach - na infolinii co druga osoba niechętna do pomocy, ale co druga próbuje pomóc, więc jest rosyjska ruletka.
Opieszałość w naprawach zgłaszanych usterek, jeśli sprawa dotyczy np. konkretnego nadajnika - jak po drodze są święta, długie weekendy itd można sobie czekać i czekać - strach pomyśleć, gdyby z jakiegoś powodu było 10 dni pod rząd wolnych od pracy... Na r=szczęście aż takie problemy zdarzają się naprawdę sporadycznie,
Ogólnie może byćZalety- zasięg!
- oferta smartfonów bez kosztów abonamentu
- niezła obsługa w salonach
Wady- co druga osoba na infolinii nie za bardzo stara się pomóc
- brak koordynacji informacyjnej m/y salonami i infolinią - infolinia nie ma wglądu np. w to, czy jest problem z konkretnym nadajnikiem.
- jak jest sporo dni wolnych pod rząd, to nikt nie naprawia większych usterek - bywa więc, że spora grupa odbiorców zostaje bez danej usługi przez wiele dni pod rząd mimo wielu zgłoszeń od różnych ludzi