Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2906 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Manfix / 2019-06-19 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet mobilny i jestem bardzo zadowolony działa wszędzie gdzie ja jestem
    ZaletyDziała wszędzie tam gdzie ja jestem
    WadyNie ma dobry kontakt z biurem obsługi
  • ~turysta / 2019-06-19 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno cokolwiek dobrego powiedzieć. Jak już w ogóle jest zasięg mimo odległości od BTS-a może 600 metrów, to nawet działa. Niestety w tym krótkim czasie ciężko ocenić jakość.
    ZaletyDzięki sporadycznemu zasięgowi duża oszczędność w finansach.
    WadyCierpią właściciele i klienci sklepów w okolicy, bo terminale działają w tej sieci, a zapłacić kartą się nie da.
  • ~Maciej / 2019-06-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    1 Mb/s w 2019 roku i nazywanie to LTE? Nawet przy pełnym zasięgu nie wykracza poza tą prędkość w dodatku zasięg jest tak beznadziejny, że rzadko kiedy wykracza poza 2-3 kreski.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anonim / 2019-06-18 12:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet LTE nie działa ma problem z przekroczeniem 1 mb/s
    WadyBardzo słaby internet podczas całego dnia
  • ~Paweł / 2019-06-16 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    przekręty i złodzieje zatrudniają pedałów żeby was oszukać NIE POLECAM LEPSZA KAŻDA INNA FIRMA KOMÓRKOWA CZEKAM TYLKO KIEDY UMOWA SIE SKONCZY I WIĘCEJ Z TYM SYFEM NIE MAM ZAMIARU MIEĆ NIC DO CZYNIENIA
    ZaletyNIC
    Wadysyf
  • ~Rafal / 2019-06-14 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo kiepska obsługa na infolinii i to w dziale sprzedaży, tym bardziej że zadzwoniłem z chęcią zakupu, a po 30sekundach rozmowy zrezygnowalem z Plusa. Marketing to nie tylko reklama, ale i obsługa.

    Pozdrawiam
  • ~Gosia / 2019-06-12 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    CHAMSKA infolinia, myślą, że są nie wiadomo kim a klienta, który spóźnił się DWA dni z wpłatą traktują jak najgorszego złodzieja. może warto popracować nad kulturą wśród konsultantów.
  • ~Katarzyna / 2019-06-11 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługujący Pan na infolini, nie był w stanie wytłumaczyć mi dlaczego pomimo wybranego pakietu 120 min. połączeń w roamingu - naliczane są mi opłaty dodatkowe do każdego połączenia przychodzącego jak i wychodzącego w krajach UE!!!!(pomimo ich nie wykorzystania w danym miesiącu)
    Stwierdził, że nie ma mi już nic do powiedzenia, i zakończył rozmowę!!
    Skandal!
    Nawet nie zapropoował rozwiązania
    NIE POLECAM - zasłaniają się dyrektywą, ale podczas podpisywania umowy, pomimo że widzą na bilingach gdzie wykonuje się rozmowy, proponują takie taryfy, aby trzeba było płacić dodatkową kasę!!!
  • ~Bambik / 2019-06-10 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka po 22 nie da się z niego korzystać. Pobieranie to max 10mb/s 1gb pobiera min 30 min.
    P o r a ż k a
    ZaletyN
    I
    E

    M
    A
    WadyCała firma
  • ~Ania / 2019-06-05 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszemu wrogowi nie życzę podpisywania z nimi umowy ja po 6 latach rezygnuje z nich niedawno podpisałem z nimi nową umowę miało być 40 zł miesięcznie jest 80 nie wiem nawet za co infolinia to jakieś kpiny z człowieka nikt nic nie wie warczą dogadają masakra przy zamówieniu tej nowej umowy były już problemy z kurierem miał być miedzy 13 a 17 a on zjawiał się o 8 jak nikogo nie było i do tego dopisywali że ja nie odbierałem efekt zrezygnowałem z tej sieci i mam wreszcie spokój odradzam szczerze
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko od oferty po umowy i obsługi
  • ~Tylko nie plus / 2019-06-04 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kłamcy oferują pakiety których w rzeczywistości nie ma i walcz z wiatrakami.
    Szczerze mówiąc nie polecam. Obsługa klienta to jakaś kpina .
  • ~399a1 / 2019-06-04 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Z roku na rok z zasięgiem jest coraz gorzej. Plus nic z tym nie robi pomimo zgłoszeń na infolinie. Nie polecam. Kończy mi się umowa w tym roku i przechodzę do konkurencji.
  • ~Ela / 2019-05-27 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę za 30 zł miesięcznie, w tym pakiet 200 minut do wszystkich , 2 giga internet i darmowe smsy. Po roku trwania umowy. Muszę te pakiety do kupować po 15 zł co daje mi dodatkowo 45 zł razem 75 zł miesięcznie. SMS o pakietach przychodzą co 20 dni tzn że nie dają tych pakietów na pełen miesiąc. Mam już telefon doładowany kilka miesięcy do przodu a i tak dostaje SMS od plusa o obowiązku doładowania i informacje że : koniec ważności pakietu średnio raz na 20 dni.
    ZaletySzybka umowa i telefon z dolnej półki za złotówkę.
    WadyOszustwo i nawet w umowie bo miała być na 24 miesiące a jest na 36 , moja wina że nie przeczytałam. Nie polecam tej sieci. Muszę się męczyć jeszcze rok.
  • ~Ola / 2019-05-26 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zostałam oszukana przez konsultanta. Podczas zawierania nowej umowy konsultant zapewniał mnie, że nie stracę 50% rabatu i faktycznie rabat na pierwszej fakturze był. Na kolejnej jednak zamiast 50% widniało 10 zł, chociaż o tej zmianie konsultant się nie zająknął. Obawiam się, że wprowadzanie konsumentów w błąd jest celową taktyką stosowaną przez tę firmę. Z całego serca, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
  • ~1987AA / 2019-05-22 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują klienta. Obsługa klienta jest bardzo nie miła. Robią wszystko żeby pozbyć się klienta.
  • ~Martin / 2019-05-22 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałem potraktowany bardzo źle gdy dzwoniłem no biura obsługi klienta, także dzisiaj kawki już pić nie muszę :)
  • ~kurdemakaron / 2019-05-16 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    po tym, jak moi rodzice kupili internet+tv(ale to nie sprawa z tv) to wszystko było ok. po miesiącu prędkość spadła do ~50kb/s. okazało się, że był limit 40GB, gdzie podczas podpisywania umowy nie było o tym mowy.
    Zaletycena.. i guess?
    Wady-oszukaństwo
    -prędkość
    -ciągłe awarie
    -infolinia jak by nie miała chęci do życia
  • ~Zdnerwowana rodzinka / 2019-05-15 21:30
    Ocena: 2.67 / 5
    W plusie mam telewizję, internet i 3 telefony. Do telefonów i telewizji nie można mieć zastrzeżeń. Jednak internet to osobna sprawa. Drugi raz w przeciągu miesiąca nie działa on kompletnie. Nie jest to sytuacji która trwa dzień, ostatnio internet nie działał przez cały tydzień, a teraz już drugi dzień. Na infolinii powiedziano mi za pierwszym razem, że to dlatego, że dużo osób korzysta z jednego nadajnika, dopiero w punkcie powiedziano nam, że jest jego awaria. Za drugim razem od razu powiedziano, że jest to kolejna awaria, która zdarzyła się po tygodniu, jednak reklamację rozpatrują negatywnie, tłumacząc się faktem, że nie mają na to wpływu. Z naprawą się również nie spieszą, co zresztą widać po opisanej sytuacji. Na infolinii nawet nie potrafią podać przybliżonego czasu usunięcia problemu, nie wiedzą co to, a jak się pyta o rozwiązanie umowy, to pierwsze co mówią to kary jakie trzeba będzie ponieść.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNie rozwiązywanie problemów w przypadku awarii, niedoinformowanie pracowników działających na infolinii.
  • ~Paweł / 2019-05-15 20:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam telefon w Plusie na kartę i powiem wam jestem zadowolony. Zasięg w moim mieszkaniu jest znakomity , nie tnie , nie jest powolny , łatwo jest dodzwonić się do znajomych. Jednym minusem jest to , że Internet jak jestem na dworze to nie chce się włączyć piszę , że muszę skontaktować się z BOK.
    ZaletyZASIĘG
    WadyINTERNET
  • ~Małgorzata / 2019-05-15 17:22
    Ocena: 3.33 / 5
    Gdyby Plus usuwał awarie tak szybko, jaj żąda opłaty za wszystko, byłby wymarzoną opcja dla każdego, kto szuka dobrego operatora. Mamy ich internet domowy od 3 lat i 3 miesięcy; przez pierwsze 3 lata zero uwag - wszystko grało i trąbiło. I nagle od ok. miesiąca wciąż są problemy z siecią u nas lokalnie. Nie tylko na tym internecie, ale z internetem na każdym numerze. Wszystko zgłaszane. ale doczekać się usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia nie można. Jak tak dalej pójdzie, to nie widzę dalszej współpracy w jasnych barwach. a szkoda, bo pasuje nam oferta.
    Zaletyzasięg, smartfony bez abonamentu
    Wadyopieszałość w naprawie awarii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183