Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anonim / 2019-10-22 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje, płacąc za internet; nie mam go już ponad 20 godzin. Dzwoniąc na infolinie nie pomagają wgl. i udają, że nie ma problemu...
  • ~shogun / 2019-10-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE z modemem zewnętrznym. Przez jakieś 9 miesięcy usługa działała w miarę ok (ping 40-50ms, download 30-40mbs upload podobnie),
    od pewnego czasu pedkość drastycznie spadła(0,5-1,5mbs), ping powyżej 150ms. Mimo wielokrotnych zgłoszeń ciągle otrzymuje odpowiedź, że z ich strony wszystko wygląda sprawnie. Dodam, że posiadam jeszcze 2 numery w sieci plus i tam również są takie wyniki nawet jak podjadę pod sam nadajnik. Biuro obsługi dramat, zero chęci pomocy w znalezieniu rozwiązania, a Pani w punkcie Plus powiedziała: "mi działa bo strona mi się otworzyła, a internetowy speed test nie jest dla mnie wyznacznikiem" :D Zdecydowałem, że stopniowo będę rezygnował i z telefonów i z internetu. Jedyna usługa jaka działa to telewizja od Cyfrowego Polsatu.
  • ~Simon / 2019-10-20 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Internet tragedia, obsługa fatalna, wysokość abonamentu po 3 miesiącach wzrosła niby przez korzystanie z roamingu ale korzystam z tego numer sporadycznie i w sposób taki jak wcześniej a rachunki za abonament wzrosły o 300-500%!!! Wziąłem jeden numer do testów chcąc wspierać polską firmę bo na papierze oferta wygląda zachęcająco; docelowo planując przenieść do tego operatora z wszystkimi formowe telefony ale teraz już na pewno tego nie zrobię. Na szczęście umowa z wypowiedzeniem miesięcznym i finalnie numery zostaną w rękach zagranicznych. Szkoda.
    ZaletyOferta, ale tylko na papierze.
    WadyRealne rachunki za korzystanie z telefonu są sporo wyższe, nieuzasadnione w porównaniu z jakością jaką oferuje operator.
  • ~Użytkownik / 2019-10-20 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet dno, LTE w plusie istnieje tylko jako napis na karcie sim i w reklamach. Ceny były by w miarę okey gdyby jeszcze tylko działał ten internet... Porażka
    ZaletyCeny
    WadyInternet a właściwie jego brak
  • ~Jan / 2019-10-19 08:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to jakaś katastrofa. Nie polecam! Jakość obsługi klienta fatalna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~JANET / 2019-10-18 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zróbcie coś z internetem mam nowy transfer a chodzi jak by się skończył tak nie może być
  • ~Monika / 2019-10-18 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę abonament ponad 90zl. Internet tak wolno chodzi niby wiecznie przekraczam limit. Wczoraj włączyli mi pakiet 14gb i dzisiaj juz wolno chodzi, ze nawet zdjęcia nie wyswietla. Dno totalne nigdy więcej. Tak samo jak mam na 3 lata telefon popsul sie i mi go nie naprawia mimo ze jest gwarancja bo tego rzekomo gwarancja nie obejmuje.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko lipa
  • ~Beata / 2019-10-17 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas urlopu za granicą nie dzwoniłam i nie odbierałam połączeń, nie mam uruchomionej poczty głosowej, a Plus zaliczył mi 13 połączeń otrzymanych! Złożyłam reklamację i bardzo szybko dostałam odpowiedź że zostały prawidłowo naliczone i odmowa przyjęcia reklamacji. Co za oszustwo! Wzięłam telefon żeby robić zdjęcia i wysłać smsy do rodziny że u nas wszystko ok i za to zapłacę. Jeśli nie uznają tej reklamacji rezygnuje z ich usług mimo wieloletniej współpracy.
    WadyNaliczanie zapłaty za nieistniejące połączenia
  • ~emerytka / 2019-10-17 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskają emerytom dekoder do odbioru telewizji naziemnej przez internet. Wbrew zapewnieniom w reklamach i obietnicom sprzedawcy dekoder nie działa. Spróbujcie zrezygnować lub oddać dekoder...
  • ~Angelika / 2019-10-17 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem Plusa 15 lat. W tym momencie posiadam na umowie dwa numery na siebie i swoją córkę. Od pewnego czasu przychodzą rachunki większe niż mam zapinsane w umowie. Chcąc wyjaśnić sprawę zadzwoniłam na infolinię Plusa , odebrał baaaaardzo niemiły Pan Robert Gawron , twierdząc, że takie sprawy załatwia się w punkcie Plusa a nie przez infolinię. Zrobił ze mnie totalną debilkę w ogóle nie chcąc mi pomóc, tak jakby chciał powiedzieć: A co mnie to obchodzi ? Niech Pani mi nie zawraca dupy. Po co Pani tu w ogóle dzwoni ? Nie polecam tego Pana do żadnych porad. Bezczelnie wmawia mi , że moja umowa jest spisana na większą kwotę. Jestem wkurzona takim zachowaniem. Bardzo proszę, żeby przełożony tego chama posłuchał tę rozmowę i wyciągnął konsekwencje !! Jestem zawiedziona , że będąc klientką 15 lat jestem tak traktowana .
  • ~waldek / 2019-10-16 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niestety nadal klijentem plusa.kończyła mi się umowa i konsultant przedstawił mi Nowa ofertę tansza.wszystko miało być bez zmian ze starej umowy plus pół roku bez płacenia.podpisałam i okazało się że wszystko jest inaczej.więc złożyłam reklamacje i oczywiście odmowa bo wiedziałam co podpisuje.3 lata będę się męczyć.OSZUSCI!!!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Gremzeg1234 / 2019-10-16 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam wszystkich użytkowników plusa,mam ta główniana umowę już ponad 10 lat,ale powiedziałem dość,zasięg totalna lipa, zgłaszanie problemu wygląda jak by rozmawiali z manekinem,nie ogarnięci nic, kompletne,mamy dwa telefony, ostatnio wpłaciłem później za abonament,zablokowali numery obydwa,ja byłam w tenczas za granicą, w Polsce odblokowali,za granicą byłam cały czas zablokowana,nie potrafili odblokować po godzinach spędzonych na czacie z konsultantem, powiedziałem dość,mają mi zwracać za koszty tam poniesione
    Niepolecam
    ZaletyNiepolecam
    WadyNiepolecam
  • ~Stimer / 2019-10-16 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oferta mix 60 zł to jest porażka . To co się działo wcześniej parodia problem z internetem problem z zasięgiem ale dzisiaj już po prostu nie wytrzymałem . Doładowałem za 60 zł (płace co miesiąc) w ofercie mam 2 GB internetu za 15 zł no i przyszedł SMS ze aktywowano usługę zdążyłem wysłać 4 wiadomości na mesengere i przyszedł SMS ze pakiet internetu został wykorzystany dno . Odradzam każdemu
    ZaletyBrak
    WadyPlus
  • ~J011 / 2019-10-15 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowane nie polecam. Płacę za usługę, której nie są w stanie zrealizować ze względu na katastrofalny zasięg. W Dziale Reklamacji pracują roboty zaprogramowane na odrzucanie wszystkiego, co możliwe.
    Moloch, który w korespondencji używa wyświechtanych urzędniczych gotowców. Odradzam!
    Zaletybrak
    WadyFatalny zasięg, Dział Reklamacji, w którym słowo "odrzucono" używa się częściej sumy wszystkich innych słów
  • ~Paola / 2019-10-15 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to porażka. Brak zasięgu który parę lat wcześniej był bardzo dobry. W odpowiedzi na zgłoszenia do działu technicznego dostałam informację że najprawdopodobniej zakończyła się umowa dzierżawy na przekaźnik i nic nie zamierzają z tym zrobić. A jak powiedziałam że chce w takim razie rozwiązania umowy to zostanę obarczona kara. I to się nazywa dbanie o klienta
  • ~Joker2321p / 2019-10-12 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z plusa to jedno wielkie dno. Operatorzy powinni zacząć czytać opinie. Nie znalazłem żadnej pozytywnej opinii na temat internetu plusa i wcale się nie dziwie. Internetu nie polecam miłośnikom filmów i graczom albo praktycznie każdemu kto myślał nad podpisaniem umowy z plusem. Internet plusa to największa żenada odrazu po internetu z Orange. Prędkość pobierania jaką mam od 2 miesięcy z aktualnym internetem plusa to 60kb/s co uważam za jeden wielki śmiech.
    ZaletyRuter pomaga sprawdzić moc ładunków wybuchowych takich jak petardy
    Wady-Internet jest strasznie wolny
    -Internet jest na Limit XD
    -z czasem jesteśmy oszukiwani
  • ~MS / 2019-10-11 09:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisanie umowy końcem sierpnia, rzekoma aktywacja przenoszonego numeru 10.10 międzyczasie z d...y windykacja naliczyła sobie jakieś mega faktury (jeszcze nie będąc w sieci) rzekomy błąd systemu. Złożona reklamacja. Rozpatrzona. 10.10 aktywacja jako klient i 24h na aktywacje przeniesionego numeru i d..a okazuje się ze windykacja zrobiła korektę na właściwa kwotę ale mam czekać do 25.10 na fakturę i wtedy rzekomo numer zostanie aktywowany. Podkreślę numer na firmę jestem już w plecy z ich winy! Może i zasięg macie w mojej miejscowości najlepszy ale dział obsługi klienta i politykę totalnie z epoki kamienia łupanego!
    PS
    Reklamacja za straconych klientów pójdzie dalej
    Tak wiec uważajcie drodzy państwo i zastanowić się należy dobrze czy wybrać tego operatora!
  • ~Olsf / 2019-10-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to najgorszy operator internetowy. Mają najgorsze oferty. Internet jast słaby, wolny, drogo.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, wolny, gówno
  • ~Buba / 2019-10-08 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągle korekty z winy PLK, nie kompetencja na najwyższym poziomie
    ZaletyBrak
    WadyNie rozwijają sieci
  • ~Aleks / 2019-10-08 11:35
    Ocena: 2.67 / 5

    Witam!

    Rozpoczynamy lot Plus - TNT - klient. Zapnijcie pasy, czeka nas szalona jazda.

    Przenoszę numer do Plusa z telefonem w abonamencie.

    Pierwsza próba dostarczenia paczki miała być 27/9 uniemożliwiona przez "warunki drogowe", ale to nie problem, sama zmieniłam wcześniej datę dostawy na 30/9. Niestety tego dnia, poza gorączkowym (i jedynym) telefonem z Plusa o statusie mojej przesyłki i sprzeczną informacją ze strony infolinii TNT, nic się nie wydarzyło. Brzmi już dziwnie, nieprawdaż? Ale czego się spodziewać po firmie kurierskiej która ma ocenę 1,1 :D.

    1/10 nastąpiła pierwsza i jedyna próba doręczenia przesyłki. Jedyny kurier, który nie miał problemu do mnie zadzwonić, zmieniliśmy adres dostawy na miejsce mojej pracy. Wszystko pięknie!

    No niestety, od 2 do 8 października nastał rytuał codziennego telefonowania do TNT. Nie wiem jak Będę bez tego żyć.

    Każdego dnia sprawdzałam status przesyłki, dzwoniłam upewnić się czy jest dobry adres, konsultując zmiany w statusie przesyłki, poznałam chyba połowę pracowników TNT.

    Jednego z tych pięknych dni (4/10) dostałam nowy status paczki! Poczułam się jakby w moim Pokemon Go ewoluował mi zwierzak! Aplikacja TNT zakrzyknęła: "ODBIORCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI". Ciekawe, prawda? Kurier nie dzwonił, oznaczył tak sobie paczkę, czemu nie? Może nigdy jej nie miał? Kto to wie. Informacja o odmówieniu przeze mnie odebrania przesyłki pojawiła się w aplikacji, kiedy byłam w wyznaczonym miejscu i czekałam na nią.

    Kolejny telefon na infolinię, przeprosiny, skrucha, obietnica poprawy. Paczka dotrze jak najszybciej.

    7/10, telefon na infolinię około 7 rano, no oczyyywiiiście że paczka dotrze dzisiaj, to nic ze według informacji widniejącej w systemie nie wyszła z magazynu. Jak się nie domyśliliście, nie przyszła.

    I w końcu mamy dzisiaj 8 października, lekkie zachmurzenie i przymrozki. Jak co dzień, do kawy w pracy otwieram aplikację mojej numer jeden firmy kurierskiej. A tu!? A tu informacja gotująca krew w żyłach. "ZGODNIE Z USTALENIAMI ZWRÓCONO DO NADAWCY". Jakimi ustaleniami, ja się pytam? Tymi, które od tygodnia robię z firmą TNT? Moi koledzy z infolinii postanowili zrobić mi żarcik!?

    No niestety nie. Że paczkę próbowano dwukrotnie doręczyć bez skutku, to wraca do Plusa. Jest tylko jeden mały problem. Nie wiem jak państwo, ale ja nie widzę we wcześniejszym tekście dwóch prób. Widzę jedna próbę i jeden błąd/kaprys/lenistwo kuriera. I oczywiście dwa dni zapewnień, że po "wpadce" kurier dotrze do mnie. TNT umyło ręce, odsyłając do Plusa.

    Infolinia Plusa za to zrobiła wszystko, żebym poczuła się jak idiotka. Właściwie pierwsze pytanie Pani po "w czym mogę pomóc" to: "Dlaczego w takim razie nie odebrała Pani paczki?".

    NO RACJA! JAKIE TO CZYWISTE! CZEMU JA O TYM NIE POMYŚLAŁAM!? PRZECIEŻ MOGE JĄ PO PROSTU ODEBRAĆ! G-E-N-I-A-L-N-E.

    Pani pokazała świetnie jak jej firmie zależy na kliencie. Nie zapytała mnie ani o numer przesyłki, ani o imię i nazwisko, PESEL, numer umowy. NIC.

    Macie telepatę w zespole. I wiem tylko tyle, Że mam czekać. Mam czekać na telefon od państwa, ale czy mam na niego czekać tak jak na przesyłkę od państwa?

    Dla tych, którzy wytrwali w doczytaniu historii do końca, dodam ze nie zamówiłam w Plusie pakietu mix za 19,99. Przenoszę numer i zdecydowałam się na abonament za blisko 200 zł miesięcznie z wizją rozszerzenia go i zaopatrzenia się w inne produkty.

    I na koniec. Ode mnie.

    Oceniam Plusa na 5☆. Bawię się przednio, zawsze marzyłam o płakaniu o 7 rano tylko dlatego, że Pani z waszej infolinii postanowiła przelać czarę goryczy, mając mnie po całej linii w dupie. Lubię takie życie na krawędzi wkurwienia i świetnie czuje się będąc codziennie zmuszona do tłumaczenia obcym ludziom ze są debilami.

    Chcesz atak paniki? Przenieś numer do Plusa!

    ZaletyNajkorzystniejsza oferta na moje potrzeby
    WadyI co z tego skoro nie mam nawet jak podpisac umowy?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186