Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2906 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kustoszini / 2019-07-26 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim skromnym zdaniem internet działa na prawdę słabo jak za tą cenę, pan na infolinii nie posiada wystarczającej wiedzy by pomóc w problemie, nie polecam tfu na plusa. Kustoszini aka Lutek
    ZaletyFajna dupa w punkcie
    WadyDrogo
    Niemiły typ na infolinii
    Słaby internet
  • ~JP / 2019-07-26 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od niech chodzi jak najwieksze gówno wszytsko ładuje sie po 5 minut. Pani na infolinia jest niemiła a jak spytałem sie czemu mi nie dziala to kazala mi odłaczyc ruter z kataktu i podlaczyc gdy juz to zrobiłem i nie działało to powiedziała że nie wie czemu tak jest i sie rozłaczyła. NIE POLECAM BRAĆ OD NIECH ŻADNYCH USŁUG TYLKO GADAJĄ ŻE OOO WSZYSTKO NAJSZYBSZE I TANIE GÓWNOOO PRAWDA PŁACE ZA INTERNET 60ZŁ I WOGOLE NIC NIE DZIAŁA !!!!!!!
    Zaletybrakkk
    WadySŁABY INTERNET
    NIEMIŁA OBSŁUGA
    DROGO
  • ~Joanna / 2019-07-24 19:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Pani udzielająca odpowiedzi bardzo opryskliwa , wszystkie informacje przekazane z wielkimi nerwami.Opryakliwa i nieuprzejma.Chyba pracuje tam za kare
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągły brak zasięgu .Rozmowy z biurem obslugi na fatalnym poziomie.
  • ~Bbw29 / 2019-07-22 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dłuższego czasu miałam problem z usługą nielimitowany Lte. Umowę zawarła w 2016 i wtedy aktywowałam usługę. W między czasie przedłużyłam umowę. Dostałam informację że usługa będzie nadal aktywna. Ostatnio po przekroczeniu podstawowego limitu internet działał bardzo słabo. Zgłosiłam reklamację. W odpowiedzi dostałam info ze w ogóle nie powinnam mieć trj usługi bo nie jest dostępna dla mojej taryfy I TAK PO PROSTU SAMI MI JĄ WYŁĄCZYLI!! Obecnie przy abonamencie 50zl mam 2,8gb netu i koniec! Totalna pomyłka. Szukam innej sieci
    WadyObsługa
    Internet
    Cena
  • ~Czesława / 2019-07-22 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu 18.07.2019 r padły mi 3 telefony w Plusie bark dostępu sieci.W dniu 19.07.2019 r zgłosiłam problem na infolinie- odpowiedzi brak. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinie konsultantka poleciła mi wyjąc kartę sim i ponownie uruchomić telefon, tłumaczyłam, że to nie działa (była nie miła)..
    Po kolejnych telefonach do infolinii dowiedziałam sie od konsultanta, że mój telefon nie musi działać w miejscu zamieszkania i w domu niech Pani sobie poczyta umowę polecił. Taka odpowiedź zwaliła mnie z nóg. Dzisiaj rano po telefonie do Plusa poinformowano mnie ,jest awaria i nie wiadomo kiedy będzie usunięta. Kto pracuje w Biurze Obsługi Klienta pytam. Nie polem tej firmy
  • ~Mariusz / 2019-07-20 19:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie dzala mi internet lte w domu nie ma zasiegu bo zrezygnuje z naszej firmy i huj szczeli pobelki bo jak wpadne do wazej szedziby w warszewie to nie racze za siebie bedziecie chodzi jak w zegarku
    ZaletyNie ma zadnich zalet
    WadyInternet
  • ~Coldfeel / 2019-07-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet komórkowy to tragedia ciągły brak zasięgu słaba prędkość domowy jeszcze gorszy nawet facebooka na tym nie odpalicie a co dopiero by w coś pograć Plus to jedno wielkie dno nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPlus jest jedną wielką wadą
  • ~Aktualny użytkownik / 2019-07-17 23:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo, bardzo żałujemy z mężem przejscia z Playa do Plusa. Internet jest wolny, malo co się otwiera, wiele się zawiesza, coś strasznego. Na działce 30 km od Warszawy nie ma zasięgu i internetu. A umowa była inna. Dno, po prostu dno. LUDZIE, NIE ZAWIERAJCIE Z NIM UMOWY!!!!!!
  • ~janusz / 2019-07-13 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    ta telefonia komórkowa to jest dno jeżeli obraziłem dno to przepraszam.
    Zaletyżadnych
    Wady5 dzień nie mam swojego numeru jest to skandal jeszcze tak dziadowskiej firmy nie widziałem dno jeszcze raz dno :(
    teraz zastawiam się że dałem się namówić na zmianę operatora dzieciom będę przesztrzegał każdego przed tą firmą
  • ~Aleks / 2019-07-10 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to jakaś pomyłka, nie aktualizują ofert na Internecie przez co wprowadzają ludzi w błąd. Wciskają ludzią gruchoty za ceny z kosmosu I jeszcze ten słaby Internet. Obsługa bezczelna.
    ZaletyBrak
    WadyTa cała sieć to wada
  • ~Kaya 3017 / 2019-07-09 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o internet z modemem to prędkość jest fatalna,chodzi jakby chciał a nie mógł!.Gdy prędkość netu spowalnia trzeba doładować konto a z tym wiążą się dodatkowe koszty na fakturze oprócz abonamentu,im więcej doładujesz tym więcej zapłacisz.Nawet filmu nie da się normalnie obejrzeć bo zatrzymuje się co chwile w trakcie oglądania-MASAKRA! a w weekendy to już w ogóle nie ma szans żeby coś obejrzeć w internecie bo jest za duże obciążenie.
    ZaletyMobilny internet z modemem iplusa nie ma żadnych zalet prędkość jest do niczego.Nie polecam.
    WadyBardzo wolno chodzi, często przerywa w trakcie oglądania filmu i wyższe rachunki na fakturze po doładowaniu.
  • ~Klient X / 2019-07-09 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    A więc nim odniosę się do danej sytuacji chciałbym poinformować , że zawieranie Umowy z Punktami obsługi Plus jest jednym wielkim nie porozumieniem i błędem . Wybierając sieć najpierw trzeba bardzo przemyśleć czy warto.


    Sytuacja miała miejsce tego Roku 2019 - przy zawieraniu UMOWY podejście sprzedającego - ( miłe , wyrozumiałe , zachowanie chcące pokazać - Klient Nasz Pan ) . A więc została zawarta umowa na taryfie Plan Zero - ( sama oferta mówi za siebie - zero ubezpieczeń , zero gwarancji na sprzęt , Naprawa we własnym zakresie Wyświetlacza jak i uszkodzeń Mechanicznych ) - po zawarciu umowy i nie poinformowaniu w rozmowie , że nie przysługują żadne podkreślam żadne ubezpieczenia z tytułu Planu Taryfy - Wprowadzenie klienta w błąd . I tu się zaczyna walka z czasem , nerwami - jak to w praktyce każdy używa telefonu komórkowego do celów służbowych jak i prywatnych więc zdarzają się tak zwane - Nieszczęśliwe wypadki ( zalanie telefonu , wytrącenie z ręki przez osobę trzecią i wiele innych ) . W moim wypadku była to wina osoby trzeciej , gdyż wytrącając mi telefon z ręki został uszkodzony . Jak przysługuje każdemu klientowi powinna obowiązywać gwarancja sprzętowa - udając się do Salonu Plus - Miła sprzedawczyni w dziele przyjęła Reklamację opisując usterki i zabierając telefon do wysyłki wszystko zgodnie z prawem wystawiono papier podpisano postawiono pieczątkę Firmową - czyli sprawa jasna . Po 2 tygodniach oczekiwania - brak informacji o stanie telefonu , brak kontaktu z serwisu oraz z punktu Plus jedynie przysłanie pisma , że jak powyżej wspomniałem Plan zero nie obejmują żadne ubezpieczenia a więc rozpatrzenie reklamacji jest negatywne . Po 3 tygodniach czekania i braku odpowiedzi czas przyszedł by odebrać swoją własność . Po pojawieniu się w Salonie Sprzedawca który zawierał z tobą umowę na telefon okazuje się Kierownikiem Salonu Plus - i tu zaczynają się problemy więc informując mnie , że pracownica która składała w moim imieniu reklamacje już nie pracuje po czym usłyszenie , że nie obejmują mnie ubezpieczenia i nic nie mogą zrobić - poproszenie o oddanie własności . Odpowiedzi jest wiele gdzie jest telefon ? co z nim ? i kiedy go dostanę ? - więc kierując do mnie swoje podejście ( aroganckie , niestosowne , bezczelne oraz niewytłumaczalne ) - że sprzętu nie dostane bo go jeszcze nie mają , inne pracownice mówiły , że nie wiedzą nawet gdzie on jest . Chamskie odpowiedzi - ( nie narysuje ci telefonu , mamy przepięcia w firmie i , że moja własność w tej chwili nie zostanie zwrócona ) - pozostaje czekać , gdyż jesteśmy bezsilni w tym momencie nie możemy nic zrobić . Moja własność na ten moment została mi skradziona i przetrzymywana w dniu zakończenia Reklamacji nie zostało mi zwrócone do rąk własnych . z Pozdrowieniami dla Pani Joanny Ś ......... !!!! Nie polecam zawierania umów jak i korzystania z ich obsługi !!!!Plus !!!!!!
    ZaletyNie posiadają Państwo żadnych zalet !!!!!!!!!!!!!! Kłamstwo na każdym kroku!!!!!!!!!!
    WadyNie informowanie o dodatkowych ubezpieczeniach , wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku , nie docenienie klienta , brak szacunku ze strony sprzedającego , nie doinformowanie o danej umowie .
  • ~marcin77820814 / 2019-07-04 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem na wakacje nad morzem w domu gdzie pani ma LTE - tragedia. Mam własny pakiet LTE w telefonie- tragedia. Niby firma Plus poleca super szybki internet LTE ale tak naprawdę to dno, nie polecam. Z tego co słyszałam to w dużych miastach to problemu nie nie ale o mniejszych wioskach to plus już zapomniał.
    ZaletyOferta po przedłużeniu umowy zadawalajaca
    WadyZasięg internetu. Dno
  • ~Paula / 2019-07-02 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jeden wielki skandal, oszustwo, chamstwo i bardzo złe traktowanie klienta, umowy nie do zaakceptowania,trudno oczekiwać egzemplarza umowy w formie pisemnej, gdy zapytałam gdzie są dane zapisy w umowie - odpowiedź była - "trzeba poprosić o o umowę ", w umowie szereg kruczków prawnych i hacztków, bardzo nimiła obsługa - Pani z infolinii uzrugała mnie że nie wiem czy byłam w sklepie plusa czy w salonie. Naliczajaą niesłusznie opłaty ale zapowiedzianej korekty nie można sie doczekać OMIJAĆ FIRMĘ PLIS SZEEEEROKIM ŁUKIEM!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~Aaaaa / 2019-06-29 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszuści!!!! Miałam umowę na trzy numery, chciałam dołączyć czwarty. Zaproponowano mi nową ofertę. Rachunek przyszedł podwójny. Wg nowej stawki i wg starej. Uważają, że wszystko jest w porządku. Znam lepsze przeznaczenie 120 zł niż dorabianie oszustów.
  • ~MACIEJ / 2019-06-27 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepszy zasięg, internet lte, super oferty - powinni was zamknąć!!!. Dostałem odpowiedz od jakiejś tam baby!! Ze mam szukać sam zasiegu kpina k...a !!!
    ZaletyOd 16lat w jednej sieci zalet zero
    WadyZasieg, ceny, obsługa Tragedia!!
  • ~Pati12 / 2019-06-25 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Żadnej gwarancji sprawnej komunikacji. Całą ciążę zastanawiałam, czy jak zacznę rodzić to dodzwonię się do męża. Sieć nie wysyła mi wiadomości sms bez wyraźnej przyczyny, w różnych momentach, do różnych numerów i za każdego NIEWYSŁANEGO sma-a pobierają 62 grosze. Połączenia również - raz mogą się odbyć, a innym razem nie, mam pod opieką noworodka i dzwoniąc do męża słyszę "wybrany numer jest niedostępny" - loteria jakaś!

    Reklamowałam kilka razy, zwracali mi śmieszne 5 zł, kazali zapisać numery w pamięci telefonu (co nie pomogło, tak samo jak wymiana karty na nową) i problem nie znikał. Nadal jest aktualny. Na innych aparatach sytuacja powtarza się. Sugerują, że może to być wina telefonu (taaak, pewnie przez zepsuty aparat giną i pieniądze z konta).

    Ostatnio też wyłączyli mi umowny pakiet kompletny, bo spóźniłam się dzień z doładowaniem konta - akurat byłam w szpitalu, kiedy zorientowałam się ze 40 zł, które miało być na opłacenie pakietu kompletnego się skończyło i konto mam zablokowane. Świetna sprawa, leżeć w szpitalu i nie móc doładować, bez kontaktu z nikim. Aby pakiet włączyli musiałam pisać reklamację przez salon plusa (polecam po porodzie śmigać do salonu!).

    Podsumowując - kradną pieniądze, nie potrafią rozwiązać problemu i żadnej gwarancji, że dodzwonię się tam gdzie chcę.
    Wiele lat współpracowałam z Plusem, ale po tym odnowieniu umowy nie podejmę takiego ryzyka. Kosztuje to za dużo stresu. Czekam tylko aż minie okres obowiązywania umowy aby nie płacić kary i rezygnuję.
  • ~rootek35 / 2019-06-22 01:45
    Ocena: 4.00 / 5
    kontakt z biurem klienta które nie ma zielonego pojęcia o co chodzi pakiety po 200300 min gdy inne sieci proponują darmowe całodobowe rozmowy w abonamęcie nie polecam plusa prędzej tmobile ci jak usłyszeli ofertę plusa dali drobniaki !!!
  • ~Dorota / 2019-06-20 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem plusa od samego początku czyli ponad 10 lat. Niestety podczas tegorocznych wakacji moje zdanie o sieci sięgnęło dna jak tylko skończy mi się umowa,to pozegnam się z siecią. Zasięg na terenie Węgier i częściowo w Rumunii tylka dla nr alarmowych. Mąż ma telefon w T-Mobile i gdziekolwiek byśmy nie byli i Internet i sieć działała bez zarzutu, Play tak samo. Więc żegnam Genia, świat się zmienia. A tak się reklamują..... Żenada
  • ~Uzytkownik z SmartDom / 2019-06-20 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od wielu lat tv CP. Od listopada ubr przeniaslem nr telefonu z iinej sieci. Zgodnie z oferta powinien miec 6 miesieczne zwolnienie z oplat a po 7miesiacach abonament pomniejszony o zielona fakture i SmartDom o 10zl.niejsza oplata. Od 2 miesiecy pisze i zero kontaktu i zlodziejstwo sciagania nienaleznej oplaty. Szambo a nie opertotor
    ZaletyNiewielkie
    Wady0 kontaktu
    Internet lte w telefonie z predkoscia poboru 1 Mb
    Okradanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183