Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Róża / 2020-01-11 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!! Omijać jak najdalej!! 100 gb internetu zużyte w 2 tyg gdzie wcześniej 32 GB starczaly nam do końca miesiąca to jest śmieszne. Ktoś nam się podpiął no jasne ???? Nie polecam!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Jurek / 2020-01-09 13:47
    Ocena: 3.67 / 5
    10.12.2019 przeszedłem z abonamentu plus na plus na kartę.Konto miałem ważne do 9.01.2020 . Uzupełniłem konto 4.01.2020 i by)em przekonany , że pieniądze z konta zostaną ściągnięte 9.01.2020 i tak było, i kolejny okres rozliczeniowy będzie do 8.02.2020 , tak jak zapewnił mnie sprzedawca w salonie plus . Okazuje się, że okres uległ skróceniu do 3.02
    2020 .Dlaczego ? Gdybym doładował konto np. 11.12.2019 po raz drugi , to przy dwóch doładowaniach miałbym telefon czynny przez miesiąc ? Coś tu nie tak .


  • ~Xxxx / 2020-01-07 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i naciagacze nic nie mozna z nimi zalatwic
  • ~juziu xd / 2020-01-06 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno net nie działa za co ja kur*a płace szmule
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa
  • ~Wkurzony klient / 2020-01-06 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo.
    Mam nielimitowany internet LTe a plus po przekroczeniu 10 GB ogranicza mi transfer do 32 KB /s kpina a nie internet bez limitu.
    Odradzam wszystkim co planują zakupić u nich internet.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwe podejście do klientów
  • ~Gosiaczek / 2020-01-05 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dała bym nawet jednej gwiazdki....jutro zmieniam sieć...
    ZaletyŻadne
    WadyBez komentarza....
  • ~Antoni / 2020-01-04 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W Arkadach Wrocławskich kierownik sklepu RTV AGD w poniedziałek 30.12 około 11:00 wyzwał mojego brata od oszustów ponieważ przyniósł po tygodniu licząc święta telefon do zwrotu. Pan „kierownik” zachował się skandalicznie prostacko i nie nadaje się do pełnienia tej funkcji mając taki stosunek do klientów apeluje do dyrekcji sklepu o szkolenie swoich pracowników z zakresu zachowania. Sprawę tak nie zostawię będzie cd.
    WadyObsluga
  • ~Smok / 2019-12-31 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zasięg do dupy!!!!!!!!!!nigdy wiecej plusa!!!
  • ~Bp / 2019-12-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwie sie,ze wogole jeszcze ktos chodzi do plusa po telefony przeciez nikt ich nie kupi i nikt na rynku nie chce telefonow z plusa.Sam poszedlem do play i jak narazie ok a zasiegu z plusa prawie nigdzie nie mialem wiec na co mi taka siec!!
    ZaletyJedyna zaleta bedzie ogloszenie upadlosci i calkowita likwidacja plusa
    WadyIstnienie na rynku
  • ~Anna / 2019-12-30 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie będę czekać na koniec umowy, wolę zapłacić 800 złotych kary umownej ale w końcu po 20 latach uwolnić się od tej sieci...
  • ~Ula / 2019-12-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA - jestem klientem plusa od kilkunastu lat - i kolejny raz potwierdziła się zasada, że jak przedłużyłam umowę - i związałam się na kolejne dwa lata - to niemalże natychmiast pojawił się znowu bardzo duży rachunek. Oczywiście reklamacji nie uwzględniają. Pomimo tego, że zapewniano mnie , że mam wszystkie usługi płatne wyłączone - jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności znowu się odblokowały. Dostałam rachunek na 552 zł. Nie wspomnę o internecie, który u mnie nie działa i gdy zgłaszałam do nich - powiedzieli, że mam za słaby - i powinnam wykupić ten mocniejszy. Gdy to zrobiłam i nadal nie działał (wyrzuca mnie z internetu, bo jest coś nie tak z zasięgiem) to i tak muszę płacić. OSTRZEGAM - to nie jest uczciwa firma. Ja zgłaszam te sprawę do sądu.
    WadyPlus samo zło
  • ~Beata / 2019-12-28 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed korzystaniem z super oferty Plusa : abonamentu 75 złotych za dwa numery, 10 zł. rabatu za elektroniczna fakturę i 10 zł. za smart dom co daje 55 złotych miesięcznych opłat brutto, jedno wielkie oszustwo czwarty miesiąc otrzymuję fakturę na prawie 100 złotych za sam abonament !!!! PLus mimo comiesięcznych reklamacji nie koryguje faktur, powiązano mój wcześniejszy abonament w polsacie (umowa już na czas nieokreślony) bez mojej zgody smartdom z przeniesionym drugim numerem telefonu, który miał stanowić parę dla smart domu dla pierwszego numeru telefonicznego. Konsultant z działu reklamacji twierdzi,że to plus decyduje który produkt zostanie powiązany nie klient tym samym wiążąc umową na kolejne 24 miesiące. Wyłudzanie pieniędzy od klientów ! RADZĘ NAGRYWAĆ ROZMOWY Z KONSULTANTAMI ! Nagrania Plusa potrafią "ginąc"
    ZaletyBRAK
    Wadyoferta na stronie oraz w reklamach nie odpowiada rzeczywistości, wprowadzanie klientów w błąd w celu nawiązania umowy
  • ~Daniel / 2019-12-24 21:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo zła jakość usług ciągle wina jest płatnika za to że płaci
    ZaletyZła
    WadyBrak zrozumienia
  • ~apm / 2019-12-24 08:50
    Ocena: 2.33 / 5
    sygnał LTE Od 0,5 do 7 M w porywach 14 oferta lepsza dla nowych klientów niż dla starych
    Zaletybrak zalet
    Wadynie stabilny sygnał
  • ~Madmax / 2019-12-23 22:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijać szerokim łukiem wiem bo dałem się nabrać na ich internet domowy LTE
    ZaletyZasięg
    WadyMyślą że klijęt to jeleń
  • ~Ruda / 2019-12-21 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie chciałam napisać pochwałę dla Salonu Plus przy ul. Chmielnej 19!
    Przyszłam tam z prośba o pomoc w odnalezieniu się z moimi abonamentami a Panowie z Obsługi byli tak mili, ze jestem pod wielkim wrażeniem ich kompetencji i jakości usług!

    Bardzo dziękuję Panu Danielowi Czabanowi za niezwykle uprzejmą i profesjonalną obsługę i pomoc.
    Z tak kulturalną Osobą bardzo miło zostały rozwiązane moje problemy.

    Również chciałam podziękować za miłą obsługę Panu Damian Słoniewski, gdyż pomógł mi napisać pismo do firmy i przesłał je dalej w trudnej dla mnie chwili. Jeden z nr abonamentowych używała moja mama, która, niestety odeszła. Chciałam zlikwidować.

    Dalsza korespondencja z zarządem czy dyrekcją PLUS nie pozwoliły na likwidację numeru, który używała moja zmarła mama, ale to ja jestem właścicielką, więc grała tu rolę tylko tzw dobra wola dyrekcji...
    Zaletybardzo dobre działanie telefonów oraz internetu bezprzewodowego
    Wadynie widzę
  • ~Michal / 2019-12-19 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprobujcie dodzwonic sie do konsultanta w Plusie. Po latach w Play to byl dla mnie szok. Podczas 3dniowego pobytu w Berlinie nie udalo mi sie skutecznie skontaktowac z BOK i wlaczyc roamingu (sic!) Odbieraja tylko w opcji nowy klient ale wtedy przelaczaja tam gdzie i tak nikt nie odbiera! Innych mozliwosci jak przez odobisty kontakt z BOK, w przeciwienstwie do nawet malych, wirtualnych sieci, plus/plush nie przewiduje!

    Raz udalo mi sie dodzwonic to konsultant stwierdzil ze nie ma teraz dostepu do kont i to moja wina ze nie wlaczylem przed wyjazdem i o co mi chodzi. Poza tym stracilismy kupe kasy z konta zony sluchajac melodyjek. Dzien powszedni, rozne pory. Tymczasem u innych, nawet malych wirtualnych operatorow, wlaczenie roamingu to banal - nawet przez messengera czy facebooka. Dla plusa/ plusha to niewykonalne. Uprzykrzyli mi pobyt za granica! Myslalem ze w xxi wieku takie rzeczy jsk uruchomirnie roamingu to nie warta uwagi formalnosc. Moze i tak, ale nie w solorzowskim polkomtelu!
    ZaletyNiezly zasieg
    WadyZacofane funkcje, fatalna obdluga klienta, a wlasciwie jej brak!
  • ~Patryk / 2019-12-19 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet miał być 10 mb na sekunde jest 10 kb nic nie da się zrobić
    ZaletyNie ma
    WadyNie spełniają wymagań
  • ~Rafał / 2019-12-18 21:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Plus jest bezczelną firmą dymającą klientów jak się da. Rozwiązałem umowę na internet z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia zgodnie z umową, a oni mi przysyłają fakturę, bo wyłączyli internet w jakimś tam dniu i naliczyli proporcjonalnie opłatę. Faktura na grosze, ale jak każdego tak na parę groszy czy złoty naciągną to się robi ładna sumka. To daje obraz jak Plus traktuje klientów.
    Jeśli chodzi o zasięg, stabilność, jakość samej sieci to zdecydowanie polecam. Również aplikacja na telefon świetnie się sprawdza. Plus Online przez www znacznie gorzej.
    ZaletyZasięg, stabilność połaczeń, aplikacja na telefon
    WadyDymanie klientów
  • ~II / 2019-12-18 21:38
    Ocena: 5.00 / 5
    W 3 kwartale 2019 najwięcej ludzi przeszło do Plusa, jedynej sieci, która nie pobiera 5 złotych kary za niepodzielenie się z operatorem swoimi danymi osobowymi i przekazywaniem ich dalej. To dopiero początek. Ta tendencja z pewnością się utrzyma, a prawdopodobnie nawet zwiększy. Z końcem umowy ja będę następny!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186