Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2906 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marcinkiewicz / 2019-10-31 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu podpisania umowy mam problemy z zasięgiem, często brak możliwości korzystania z internetu mobilnego. Sprawdziłem na dwóch różnych telefonach i jest taki sam problem. Nie polecam operatora Plus.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu,
    Brak zasięgu internetu mobilnego.
  • ~JestemRobotem / 2019-10-30 15:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet w abonamencie to naciąganie. Na przykład mój ojciec płaci 40 zł miesięcznie za 30 GB internetu. Tymczasem te same 30 GB można w Plusie kupić za 15 zł. Czysty absurd.
    Strona plus.pl jest skrajnie nieprzejrzysta, ciężko znaleźć informacje, których się potrzebuje. Nazwy ofert i taryf kompletnie nic nie mówią. Porównanie sobie jakichś najprostszych nawet parametrów dwóch usług to droga przez mękę. Nie ma żadnych instrukcji, jak zarządzać swoim kontem, są wymienione krótkie kody, ale z bardzo lapidarnymi i mało mówiącymi opisami.
    Do tego stronka jest zasypana reklamami, które nawet nie różnią się zbytnio wizualnie od zasadniczej treści.
    Na stronie nie ma nawet formularza kontaktowego. Trzeba zostawić im numer telefonu, e-mail i... zaznaczyć zgody na otrzymywanie od nich spamu. Inaczej się skontaktować z nimi w ogóle nie da, chyba że np. przez facebooka.
    Słowem, szkoda nawet tracić czas na wpisywanie plus.pl w przeglądarce.
  • ~Kodi / 2019-10-30 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno dna i metr mułu, internet w tej sieci to porażka, albo nie działa albo chodzi z prędkościami takimi że to śmiechu warte. Zasięgu w budynkach nie uświadczysz. Jestem z nimi miesiąc po migracji z T-Mobile i z tego miejsca chciałem przeprosić T-Mobile mają też słaby net ale Plus ich bije o kilka rzędów wielkości w tym jak złe usługi można świadczyć. Powiat wołomiński.
    ZaletyNie widzę.
    WadyInternet
  • ~Marta / 2019-10-28 06:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Wszytko ok ale dlaczego nie ma kodow z internetem zeby go zakupic, tylko jest po doładowaniu konta!!
  • ~Filip / 2019-10-25 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem Interet 1Giga nie aktywowali potem ponowiłem reaktywację i nic .Zabrali ok 20zl i internet nadal nie działa paranoja jakąś
    ZaletyZadnych
    WadyPobierają kasę za internet na kartę a i tak internet nie dziala
  • ~vufgh / 2019-10-24 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    sieć jest hujowa
    są to złodzieje na czele z szefem Zygmunt Solorz i jego pracowników. Nie ufajcie tej sieci. Okradają klientów oraz Państwo polskie bo nie płać ą podatków.
    Zaletybrak
    WadyDrodzy, oszuści i9 złodieje
  • ~Jolo / 2019-10-24 18:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet masakra ! Oferta telefoniczna jeszcze gorsza ! Mamy XXI wiek a brak iPhona w ofercie ! Tragedia !
    Nie polecam :)
    ZaletyBrak
    WadyZa duzo wymieniać
  • ~Julia / 2019-10-24 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać ! Do faktury doliczają jakieś dziwne sumy i nikt nie potrafi powiedzieć skąd takie kwoty ...zasięgu brak internetu tez ...porażka
    ZaletyBRAK
  • ~anonim / 2019-10-22 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje, płacąc za internet; nie mam go już ponad 20 godzin. Dzwoniąc na infolinie nie pomagają wgl. i udają, że nie ma problemu...
  • ~shogun / 2019-10-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE z modemem zewnętrznym. Przez jakieś 9 miesięcy usługa działała w miarę ok (ping 40-50ms, download 30-40mbs upload podobnie),
    od pewnego czasu pedkość drastycznie spadła(0,5-1,5mbs), ping powyżej 150ms. Mimo wielokrotnych zgłoszeń ciągle otrzymuje odpowiedź, że z ich strony wszystko wygląda sprawnie. Dodam, że posiadam jeszcze 2 numery w sieci plus i tam również są takie wyniki nawet jak podjadę pod sam nadajnik. Biuro obsługi dramat, zero chęci pomocy w znalezieniu rozwiązania, a Pani w punkcie Plus powiedziała: "mi działa bo strona mi się otworzyła, a internetowy speed test nie jest dla mnie wyznacznikiem" :D Zdecydowałem, że stopniowo będę rezygnował i z telefonów i z internetu. Jedyna usługa jaka działa to telewizja od Cyfrowego Polsatu.
  • ~Simon / 2019-10-20 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Internet tragedia, obsługa fatalna, wysokość abonamentu po 3 miesiącach wzrosła niby przez korzystanie z roamingu ale korzystam z tego numer sporadycznie i w sposób taki jak wcześniej a rachunki za abonament wzrosły o 300-500%!!! Wziąłem jeden numer do testów chcąc wspierać polską firmę bo na papierze oferta wygląda zachęcająco; docelowo planując przenieść do tego operatora z wszystkimi formowe telefony ale teraz już na pewno tego nie zrobię. Na szczęście umowa z wypowiedzeniem miesięcznym i finalnie numery zostaną w rękach zagranicznych. Szkoda.
    ZaletyOferta, ale tylko na papierze.
    WadyRealne rachunki za korzystanie z telefonu są sporo wyższe, nieuzasadnione w porównaniu z jakością jaką oferuje operator.
  • ~Użytkownik / 2019-10-20 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet dno, LTE w plusie istnieje tylko jako napis na karcie sim i w reklamach. Ceny były by w miarę okey gdyby jeszcze tylko działał ten internet... Porażka
    ZaletyCeny
    WadyInternet a właściwie jego brak
  • ~Jan / 2019-10-19 08:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to jakaś katastrofa. Nie polecam! Jakość obsługi klienta fatalna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~JANET / 2019-10-18 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zróbcie coś z internetem mam nowy transfer a chodzi jak by się skończył tak nie może być
  • ~Monika / 2019-10-18 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę abonament ponad 90zl. Internet tak wolno chodzi niby wiecznie przekraczam limit. Wczoraj włączyli mi pakiet 14gb i dzisiaj juz wolno chodzi, ze nawet zdjęcia nie wyswietla. Dno totalne nigdy więcej. Tak samo jak mam na 3 lata telefon popsul sie i mi go nie naprawia mimo ze jest gwarancja bo tego rzekomo gwarancja nie obejmuje.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko lipa
  • ~Beata / 2019-10-17 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas urlopu za granicą nie dzwoniłam i nie odbierałam połączeń, nie mam uruchomionej poczty głosowej, a Plus zaliczył mi 13 połączeń otrzymanych! Złożyłam reklamację i bardzo szybko dostałam odpowiedź że zostały prawidłowo naliczone i odmowa przyjęcia reklamacji. Co za oszustwo! Wzięłam telefon żeby robić zdjęcia i wysłać smsy do rodziny że u nas wszystko ok i za to zapłacę. Jeśli nie uznają tej reklamacji rezygnuje z ich usług mimo wieloletniej współpracy.
    WadyNaliczanie zapłaty za nieistniejące połączenia
  • ~emerytka / 2019-10-17 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskają emerytom dekoder do odbioru telewizji naziemnej przez internet. Wbrew zapewnieniom w reklamach i obietnicom sprzedawcy dekoder nie działa. Spróbujcie zrezygnować lub oddać dekoder...
  • ~Angelika / 2019-10-17 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem Plusa 15 lat. W tym momencie posiadam na umowie dwa numery na siebie i swoją córkę. Od pewnego czasu przychodzą rachunki większe niż mam zapinsane w umowie. Chcąc wyjaśnić sprawę zadzwoniłam na infolinię Plusa , odebrał baaaaardzo niemiły Pan Robert Gawron , twierdząc, że takie sprawy załatwia się w punkcie Plusa a nie przez infolinię. Zrobił ze mnie totalną debilkę w ogóle nie chcąc mi pomóc, tak jakby chciał powiedzieć: A co mnie to obchodzi ? Niech Pani mi nie zawraca dupy. Po co Pani tu w ogóle dzwoni ? Nie polecam tego Pana do żadnych porad. Bezczelnie wmawia mi , że moja umowa jest spisana na większą kwotę. Jestem wkurzona takim zachowaniem. Bardzo proszę, żeby przełożony tego chama posłuchał tę rozmowę i wyciągnął konsekwencje !! Jestem zawiedziona , że będąc klientką 15 lat jestem tak traktowana .
  • ~waldek / 2019-10-16 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niestety nadal klijentem plusa.kończyła mi się umowa i konsultant przedstawił mi Nowa ofertę tansza.wszystko miało być bez zmian ze starej umowy plus pół roku bez płacenia.podpisałam i okazało się że wszystko jest inaczej.więc złożyłam reklamacje i oczywiście odmowa bo wiedziałam co podpisuje.3 lata będę się męczyć.OSZUSCI!!!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Gremzeg1234 / 2019-10-16 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam wszystkich użytkowników plusa,mam ta główniana umowę już ponad 10 lat,ale powiedziałem dość,zasięg totalna lipa, zgłaszanie problemu wygląda jak by rozmawiali z manekinem,nie ogarnięci nic, kompletne,mamy dwa telefony, ostatnio wpłaciłem później za abonament,zablokowali numery obydwa,ja byłam w tenczas za granicą, w Polsce odblokowali,za granicą byłam cały czas zablokowana,nie potrafili odblokować po godzinach spędzonych na czacie z konsultantem, powiedziałem dość,mają mi zwracać za koszty tam poniesione
    Niepolecam
    ZaletyNiepolecam
    WadyNiepolecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183