strona 124 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Kovalsky / 2020-03-26 01:03
Naliczaja oplaty za czas przed uruchomieniem uslug. Ta siec to jakis żart. -
-
~bezkomentarzarazytysiac / 2020-03-26 00:49
konsultanci,to lenie.. zeby cos zalatwic waznego, np. reklamacje, to niekompetentni strasznie. jak przychodzi czas na oplate rachunku, to wiadomosci leca, aby uiscic to w terminie, ale jak trzeba ogarnac cos, co wymaga szybkiej reakcji z ich str., to trzeba sie nadzwonic, etc. mam wrazenie, ze pracujace tam osoby, to dzieci z gimnazjum. jestem OGROMNIE ROZCZAROWANA. oczywiscie bede rezygnowala z tej problematycznej firmy. Wady... -
~Boxhead13 / 2020-03-25 20:15
Obsługa klienta jest do kitu, czekałem na linii połączenia chyba około 50 min i mimo wszystko pomocy nie otrzymałem. Ponad to internet jest potrafi działać przez okres jednego dnia a następnie bardzo spowolnić na okres nawet do dwóch tygodni.Szczerzę nie polecam. -
~Bbhy / 2020-03-24 10:18
Konsultantki nie idzie się porozumieć. Nie mają wiedzy. Nie wiedzy czym się zajmują -
~rafpix / 2020-03-24 09:29
jeszcze się nie spotkał z tak perfidnym oszukiwaniem na fakturach jak w plusie płacisz za nie wiadomo co za każdym razem jestem oszukiwany na parę złoty i nie wiem za co wyłączyłem już wszystkie pakiety jakie się dało a oni dalej mnie okradają na każdym rachunku ZaletyniemaWadyoszusci -
~Zbys67 / 2020-03-23 16:40
Dlaczego na stronie plusa niema informacji o zamknietych punktach sprzedazy????? a tez ktore sa otwarte.W rozmowie z konsultantem skierowal mnie doNIECZYNNeGo punktu w Tesko przy Gorczewskiej, GRANDA.…. WadyBrak informacji -
~JAN / 2020-03-23 15:22
Internet 44 KB/s najgorszy internet jaki miałem ZaletyZalety Brak -
~Klientka / 2020-03-22 12:02
Zadzwoniłam na infolinię, ponieważ chciałam wyjaśnić sprawę w stanie konta, a Pani zamiast mnie wysłuchać to proponuje mi abonament, kiedy już doszłam do słowa i opowiedziałam o swoim problemie ze znikającymi pieniędzmi po doładowaniu Pani nie chciała mi pomóc wyjaśnić tej sytuacji w kółko mówiła to samo i to z pretensjami, kiedy ją poprosiłam o sprawdzenie stanu konta mówiła, że coś przerywa ( jednak nic nie przerywało bo ja ją bardzo dobrze słyszałam) po czym rozłączyła się nagle. ZaletybrakWadybardzo niemiła Pani na infolinii w dniu 22.03.2020 o godzinie 10:03 -
-
~ron / 2020-03-21 20:16
Jestem w plusie od lat ale to co se dzieje od kilku miesięcy to jakaś paranoja płacić za max 1gb predkosc internetu praktycznie w centrum katowic ?Zasieg na routerze prawie caly LTE filmy sie tną nie mówiąc juz o TV online.Zmienialem router i resetowałem urządzenie,w końcu stwierdzili ze jest duże natężenie (kur wa od dwóch miesiecy w kilku lokalizacjach miasta???)z ich strony jest wszystko ok.Nie polecam nikomu uciekajcie od tej sieci ZaletyKIedys to byłoWadyDoooPa -
~Pppppp / 2020-03-21 16:05
Dramat!!! To jedno słowo a znaczy tak wiele. Pod każdym względem. Zasięg a raczej jego permanentny brak to wizytówka tej sieci. Cała reszta, jak przesył danych, obsługa w Bok zostawiają wiele do życzenia. Jeżeli mogę tylko komuś doradzić- jak najdalej od tej sieci, dla mnie żenada w największym wydaniu. -
~ppppppp / 2020-03-21 15:03
żenujący transfer LTE poniżej 1Mb/s. BOK twierdzi bo właśnie w mojej okolicy teraz jest dużo użytkowników ale w czerwcu maja zbudować nowy nadajnik i będzie e super. Takie czcze gadanie i obiecanki cacanki. Jak ma się słaba infrastrukturę to nie sprzedaje się abonamentów. Pazerni oszuści. ZaletybrakWadywyłącznie same wady -
~Ojciec60 / 2020-03-21 09:26
Przy okazji akcji "zostań w domu" związanej z koronawirusem, dostałem smsao dodatkowych 12gb internetu. Ale za 15 PLN!!!! Orange w którym mam służbowy telefon dał mi 10gb ZA DARMO!!! Pazerność Solorza nie zna granic!!!
-
~Anonim / 2020-03-20 22:17
Prędkość mojego internatu LTE wynosi średnio 100 kb/s.
Bardzo mnie to denerwuje.
-
~Plus to gówno / 2020-03-20 17:35
Plus to najgorsza sieć możliwa (nie polecam) a lepszy orange -
~Franek / 2020-03-20 15:53
Nie polecam internet chlam dzwoniąc o zmianę adresu e mail zapytani czy jestem notarialnie upoważniony . Żenada -
~Sabina / 2020-03-20 14:27
Nie polecam.Calkowicie rezygnuje rezygnuje z plusa!!! To paranoja i dramat jakiś ! WadyBrak pomocy.Komprtencji u konsultantów trzeba o wszystko się prosić a jak ja potrzebuje pomocy to żadnej dramat.Zero podejścia do klienta by go zatrzymać. -
-
~Niezadowolony klient / 2020-03-19 14:20
Dzis miarka sie przebrała!Rezygnuje z usług plusa definitywnie! -
~Mariusz / 2020-03-19 10:07
Sieć plus to jakiś dramat . Bardzo zła obsługa . Ludzie pracujący tam są co najmniej niekompletni. Najpierw obiecują złote góry A później nagle brakuje Internetu.Ostatnio zakupiłem 12G bo dziwnym przypadkiem brakło po siedmiu dniach okazuje się że nie mam Internetu. Mało tego pracownik z którym rozmawiałem jest kryty. Jak dla mnie celowo oszukują ludzi . Tyle po prostu dramat . Nigdy więcej plusa -
~Irena / 2020-03-19 09:15
Czuje sie baaardzo oklamana...
Oferta na abonament 3 pierwsze miesiace bezplatnego internetu, wcale nie sa bezplatne......poki czekam na przeniesienie numeru z playa na plus place 80 zl kazdego miesiaca i wcale nie korzystam z uslug plusa...od jednego konsyltanta uslyszalam ze dopiero 6 kwietnia zaczne korzystac z plusa i z bezplatnych 3 miesiecy a of drugiego ze juz korzystam????????????
Dziekuje bardzo -
~Mr MM / 2020-03-18 16:51
W dużym skrócie.
Dostawca szuka wszelakich argumentów, aby nie pomagać klientowi.
Obsługa działa na podstawie gotowych formuł, skierowanych na słuchy komunikat, bez analizy problemu.ZaletyBrakWadyWiele
strona 124 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »