Bardzo zła jakość usług ciągle wina jest płatnika za to że płaci
ZaletyZła
WadyBrak zrozumienia
~apm / 2019-12-24 08:50
Ocena: 2.33 / 5
sygnał LTE Od 0,5 do 7 M w porywach 14 oferta lepsza dla nowych klientów niż dla starych
Zaletybrak zalet
Wadynie stabilny sygnał
~Madmax / 2019-12-23 22:24
Ocena: 1.33 / 5
Omijać szerokim łukiem wiem bo dałem się nabrać na ich internet domowy LTE
ZaletyZasięg
WadyMyślą że klijęt to jeleń
~Ruda / 2019-12-21 10:43
Ocena: 5.00 / 5
Generalnie chciałam napisać pochwałę dla Salonu Plus przy ul. Chmielnej 19!
Przyszłam tam z prośba o pomoc w odnalezieniu się z moimi abonamentami a Panowie z Obsługi byli tak mili, ze jestem pod wielkim wrażeniem ich kompetencji i jakości usług!
Bardzo dziękuję Panu Danielowi Czabanowi za niezwykle uprzejmą i profesjonalną obsługę i pomoc.
Z tak kulturalną Osobą bardzo miło zostały rozwiązane moje problemy.
Również chciałam podziękować za miłą obsługę Panu Damian Słoniewski, gdyż pomógł mi napisać pismo do firmy i przesłał je dalej w trudnej dla mnie chwili. Jeden z nr abonamentowych używała moja mama, która, niestety odeszła. Chciałam zlikwidować.
Dalsza korespondencja z zarządem czy dyrekcją PLUS nie pozwoliły na likwidację numeru, który używała moja zmarła mama, ale to ja jestem właścicielką, więc grała tu rolę tylko tzw dobra wola dyrekcji...
Zaletybardzo dobre działanie telefonów oraz internetu bezprzewodowego
Wadynie widzę
~Michal / 2019-12-19 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Sprobujcie dodzwonic sie do konsultanta w Plusie. Po latach w Play to byl dla mnie szok. Podczas 3dniowego pobytu w Berlinie nie udalo mi sie skutecznie skontaktowac z BOK i wlaczyc roamingu (sic!) Odbieraja tylko w opcji nowy klient ale wtedy przelaczaja tam gdzie i tak nikt nie odbiera! Innych mozliwosci jak przez odobisty kontakt z BOK, w przeciwienstwie do nawet malych, wirtualnych sieci, plus/plush nie przewiduje!
Raz udalo mi sie dodzwonic to konsultant stwierdzil ze nie ma teraz dostepu do kont i to moja wina ze nie wlaczylem przed wyjazdem i o co mi chodzi. Poza tym stracilismy kupe kasy z konta zony sluchajac melodyjek. Dzien powszedni, rozne pory. Tymczasem u innych, nawet malych wirtualnych operatorow, wlaczenie roamingu to banal - nawet przez messengera czy facebooka. Dla plusa/ plusha to niewykonalne. Uprzykrzyli mi pobyt za granica! Myslalem ze w xxi wieku takie rzeczy jsk uruchomirnie roamingu to nie warta uwagi formalnosc. Moze i tak, ale nie w solorzowskim polkomtelu!
ZaletyNiezly zasieg
WadyZacofane funkcje, fatalna obdluga klienta, a wlasciwie jej brak!
~Patryk / 2019-12-19 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet miał być 10 mb na sekunde jest 10 kb nic nie da się zrobić
ZaletyNie ma
WadyNie spełniają wymagań
~Rafał / 2019-12-18 21:45
Ocena: 3.33 / 5
Plus jest bezczelną firmą dymającą klientów jak się da. Rozwiązałem umowę na internet z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia zgodnie z umową, a oni mi przysyłają fakturę, bo wyłączyli internet w jakimś tam dniu i naliczyli proporcjonalnie opłatę. Faktura na grosze, ale jak każdego tak na parę groszy czy złoty naciągną to się robi ładna sumka. To daje obraz jak Plus traktuje klientów.
Jeśli chodzi o zasięg, stabilność, jakość samej sieci to zdecydowanie polecam. Również aplikacja na telefon świetnie się sprawdza. Plus Online przez www znacznie gorzej.
ZaletyZasięg, stabilność połaczeń, aplikacja na telefon
WadyDymanie klientów
~II / 2019-12-18 21:38
Ocena: 5.00 / 5
W 3 kwartale 2019 najwięcej ludzi przeszło do Plusa, jedynej sieci, która nie pobiera 5 złotych kary za niepodzielenie się z operatorem swoimi danymi osobowymi i przekazywaniem ich dalej. To dopiero początek. Ta tendencja z pewnością się utrzyma, a prawdopodobnie nawet zwiększy. Z końcem umowy ja będę następny!
~Żegnaj Plus / 2019-12-13 11:52
Ocena: 1.33 / 5
Ludzie uciekajcie z tej sieci! Jak zaczną tracić klientów to może ktoś w końcu pomyśli. I głupia reklama w telewizji nic nie da. Dawałem się łupać Plusowi przez 3 lata i powiedziałem dość. I co? U konkurencji taniej i lepiej. Chwyty reklamowe że w Smartdom taniej włóżcie sobie między bajki bo wystarczy że któraś usługa w Smartdom się kończy szybciej niż pozostałe i podnoszą ceny pozostałych jak nie przedłużysz kończącej się usługi
To okradanie klienta. Nigdy więcej Plus.
Wadycena abonamentu dla stałych klientów to kpina
Smartdom tańszy jeśli będziesz wszystkie usługi przedłużał przed końcem umów jeśli nie - pozostałe usługi drożeją miesięcznie!
ilość GB w abonamencie telefonicznym to kpina. Przykładowo za 30zł dostajecie 3GB miesięcznie. Popatrzcie na konkurencje. w Lajtmobile dostałem 30gb za 20zł :)
Zero promocji dla przedłużających umowę
~Alicja / 2019-12-08 00:13
Ocena: 2.00 / 5
jesteście kłamcami.Powinniście kierować ofertę do klienta prawdziwie (nowa oferta dopiero po pierwszym pełnym miesiącu rozliczeniowym, czyli do tego czasu płatność podwójna, o której klient nie jest poinformowany. To powinien klientowi przekazywać konsultant podczas podpisywania umowy. Mam dowód na to ( w postaci nagrania),że konsultant pomija tą informację. W moim konkretnym przypadku zaowocowało to tym, że przez dwa miesiące płaciłam pełne podwójne płatności. Na pewno nie przedłużę z Wami umowy. I nie polecę Was nikomu. Jesteście nierzetelni i nie można Wam ufać.
Zaletybrak
Wadybrak rzetelnej informacji
~andrzej / 2019-12-03 22:25
Ocena: 3.67 / 5
podpisują umowe na dostarczenie sygnału a od kiedy przeniosłem do plua-a numery brak usługi wmiejscu zamieszkania (90 km od w-wy).każda reklamacja kończy się obiecankami że dołożą wszelkich starań i nic
Zaletybrak
Wadybrak zasięgu w mazowieckim
~dixi / 2019-12-01 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Dałam sie skusić oferta PLUSA, za 1 zł potrafią windykacje nasłać faktury sa nie zrozumiałe nie czytelne, mało tego konsultanci opryskliwi odnoszą sie do klientów z pogardą jakby na skazanie siedzieli w pracy nie polecam nikomu to że zaznaczyłam po 1 gwiazdce to temu że nie ma ujemnych jeszcze raz nie polecam
ZaletyBrak żadnych zalet!!!!
Wadyza 1 zł wysyłaja windykacje traktuja ludzi jak złodziei , złe informacje dla klienta , dodzwonić sie trzeba czekac nieraz po 10 -15 min
~Szymonides / 2019-11-30 14:21
Ocena: 1.67 / 5
Witam,
Posiadam internet LTE Plus z anteny. Internet wg mnie jest bardzo kiepskiej jakości .A dlaczego ? Download max do 10 mega Upload 15 mega.I to jest to maksymalne łącze satelitarne tzw bez limitu...Dramat !Do tego Internet bardzo często zrywa co jest strasznie irytujące szczególnie kiedy się pracuje przez VPN.
Umowa kończy mi się w grudniu , wypowiedziałem umowę z końcem jej trwania.
Niestety alternatyw za bardzo nie ma .Nie mam w okolicy dostępu ani do światłowodu , ani miedzianki ani kablówki.
Rozważam wzięcie internetu w Orange 250 gb .Gdzieś na rożnych forach poczytałem ze to chyba najlepsza opcja w moim przypadku choć nie jest pozbawiona wad o czym świadczą opinie użytkowników.
Zaletybrak
WadyCzęsto zrywa połączenie, łącze bardzo wolne, zwalnia poniżej 1 mega po wykorzystaniu pakietu 100 gb ,
~Magdalena / 2019-11-30 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klijentką Plusa jakieś 16 lat , zero przywilejów brak dbania o klijenta , wiec umowa na wiosne się kończy i adios .Jak można tak w perfidny sposób naciagać i robić z człowieka wała , na nic pisanie reklamacij tłumaczenie ICH BŁĘDÓW nie moich , koniec tym sposobem zbliżacie się do wielkiego bum . O klijenta się dba a jak nie to koniec przechodze gdzie indziej
ZaletyNiema
WadyWszystko co najgorsze
~Kasia / 2019-11-27 19:02
Ocena: 2.67 / 5
Otrzymuje faktury mailowo i za wasze jest faktura z POLKOMETEM wyższa, ale jak otwieram maila to kwota jest mniejsza. Czyli ten polkomet bierze połowe kwoty w góre do zapłaty na przykłat : Faktura z polkometem 319 zł do zapłaty a bez polkometu faktura wynosi 159 zł. I tak jest co miesiąc. Ja płace tą miejszą kwote , taką jaką mam ustaloną w salonie plusa.
ZaletySzybko dochodzą opłaty do operatora.
WadyPolkomet za dużo żada. Drugie tyle opłaty a nie tyle ile zostało uzgodnione w Salonie.
~Justyna / 2019-11-27 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe ukryte koszty, brak jasności w opłatach, co miesiąc wyższa faktura bez powodu, naciąganie przez pracowników punktów stacjonarnych.
ZaletyBrak
WadyWszystko burdel w papierach
~Waldemar / 2019-11-26 18:24
Ocena: 3.00 / 5
Patrząc na adres siedziby ,nie dziwi mnie ,że zatrudnione w Polkomtelu "słoiki" nie umieją czytać pism ,a w szczególności umów.Nie chce mi się tłuc z głąbami o 10zl dlatego odpuszczam. Pewnie dostaną premię -to będzie za co napełnić słoiki na Podlasiu
~Jaja / 2019-11-24 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Takiego kasztana z obsługi klienta to dawno nie spotkałem.Przed przeniesieniem numeru kupiłem na próbę starter za 5zł z internetem 6gb. Internet podziałał 1 dzień miał być aktywny tydzień. Po rozmowie z pędzlem z działu obsługi dowiedziałem się że trzeba wykonać połączenie bądź wysłać smsa aby nr był aktywny lecz ja głupi myśląc że skoro jest paczka internetu 6 GB to na można z niego korzystać od razu a tu taki ..UJ jak Batorego komin przy 1wszym połączeniu z internetem wpierdo..ło mi wszystkie środki które znajdowały się na koncie a dowiedziawszy się od jaśnie pana (specjalnie z małej litery) z obsługi jeżeli stan konta jest zerowy to paczkę internetu w tym przypadku 6gb możecie sobie wsadzić jak mówią moi koledzy z pracy w żopu. Żadnych informacji na starterze że należy numer aktywować poprzez smsa bądź połączenie nie uwidzisz. Jednym słowem numeru na bank nie przeniose dobrze że to tylko 5 zł chociaż mogłem że 3 browarki z bieedy za to kupić :)
ZaletyBrak
WadyW pyte
~SAtefan / 2019-11-23 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Żona ma numer z Plusa a ja ciągłe problemy. Mam nadzieję że przeniesie numer do innej sieci. Plus to najgorsze co może człowieka spotkać. Ja uciekłem 2 lata temu. Żonie kończy się umowa i też ucieka.
Zaletybrak
Wadywszystko co może spotkać człowieka w PLUS
~maciek / 2019-11-22 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Ma być konkretnie, a więc po prostu dno, nachalne reklamy z smsów.