Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2981 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kovalsky / 2020-03-26 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczaja oplaty za czas przed uruchomieniem uslug. Ta siec to jakis żart.
  • ~bezkomentarzarazytysiac / 2020-03-26 00:49
    Ocena: 1.67 / 5
    konsultanci,to lenie.. zeby cos zalatwic waznego, np. reklamacje, to niekompetentni strasznie. jak przychodzi czas na oplate rachunku, to wiadomosci leca, aby uiscic to w terminie, ale jak trzeba ogarnac cos, co wymaga szybkiej reakcji z ich str., to trzeba sie nadzwonic, etc. mam wrazenie, ze pracujace tam osoby, to dzieci z gimnazjum. jestem OGROMNIE ROZCZAROWANA. oczywiscie bede rezygnowala z tej problematycznej firmy.
    Wady...
  • ~Boxhead13 / 2020-03-25 20:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta jest do kitu, czekałem na linii połączenia chyba około 50 min i mimo wszystko pomocy nie otrzymałem. Ponad to internet jest potrafi działać przez okres jednego dnia a następnie bardzo spowolnić na okres nawet do dwóch tygodni.Szczerzę nie polecam.
  • ~Bbhy / 2020-03-24 10:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultantki nie idzie się porozumieć. Nie mają wiedzy. Nie wiedzy czym się zajmują
  • ~rafpix / 2020-03-24 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jeszcze się nie spotkał z tak perfidnym oszukiwaniem na fakturach jak w plusie płacisz za nie wiadomo co za każdym razem jestem oszukiwany na parę złoty i nie wiem za co wyłączyłem już wszystkie pakiety jakie się dało a oni dalej mnie okradają na każdym rachunku
    Zaletyniema
    Wadyoszusci
  • ~Zbys67 / 2020-03-23 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego na stronie plusa niema informacji o zamknietych punktach sprzedazy????? a tez ktore sa otwarte.W rozmowie z konsultantem skierowal mnie doNIECZYNNeGo punktu w Tesko przy Gorczewskiej, GRANDA.….
    WadyBrak informacji
  • ~JAN / 2020-03-23 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 44 KB/s najgorszy internet jaki miałem
    ZaletyZalety Brak
  • ~Klientka / 2020-03-22 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię, ponieważ chciałam wyjaśnić sprawę w stanie konta, a Pani zamiast mnie wysłuchać to proponuje mi abonament, kiedy już doszłam do słowa i opowiedziałam o swoim problemie ze znikającymi pieniędzmi po doładowaniu Pani nie chciała mi pomóc wyjaśnić tej sytuacji w kółko mówiła to samo i to z pretensjami, kiedy ją poprosiłam o sprawdzenie stanu konta mówiła, że coś przerywa ( jednak nic nie przerywało bo ja ją bardzo dobrze słyszałam) po czym rozłączyła się nagle.
    Zaletybrak
    Wadybardzo niemiła Pani na infolinii w dniu 22.03.2020 o godzinie 10:03
  • ~ron / 2020-03-21 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w plusie od lat ale to co se dzieje od kilku miesięcy to jakaś paranoja płacić za max 1gb predkosc internetu praktycznie w centrum katowic ?Zasieg na routerze prawie caly LTE filmy sie tną nie mówiąc juz o TV online.Zmienialem router i resetowałem urządzenie,w końcu stwierdzili ze jest duże natężenie (kur wa od dwóch miesiecy w kilku lokalizacjach miasta???)z ich strony jest wszystko ok.Nie polecam nikomu uciekajcie od tej sieci
    ZaletyKIedys to było
    WadyDoooPa
  • ~Pppppp / 2020-03-21 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! To jedno słowo a znaczy tak wiele. Pod każdym względem. Zasięg a raczej jego permanentny brak to wizytówka tej sieci. Cała reszta, jak przesył danych, obsługa w Bok zostawiają wiele do życzenia. Jeżeli mogę tylko komuś doradzić- jak najdalej od tej sieci, dla mnie żenada w największym wydaniu.
  • ~ppppppp / 2020-03-21 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    żenujący transfer LTE poniżej 1Mb/s. BOK twierdzi bo właśnie w mojej okolicy teraz jest dużo użytkowników ale w czerwcu maja zbudować nowy nadajnik i będzie e super. Takie czcze gadanie i obiecanki cacanki. Jak ma się słaba infrastrukturę to nie sprzedaje się abonamentów. Pazerni oszuści.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie same wady
  • ~Ojciec60 / 2020-03-21 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy okazji akcji "zostań w domu" związanej z koronawirusem, dostałem smsao dodatkowych 12gb internetu. Ale za 15 PLN!!!! Orange w którym mam służbowy telefon dał mi 10gb ZA DARMO!!! Pazerność Solorza nie zna granic!!!
  • ~Anonim / 2020-03-20 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Prędkość mojego internatu LTE wynosi średnio 100 kb/s.
    Bardzo mnie to denerwuje.
  • ~Plus to gówno / 2020-03-20 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to najgorsza sieć możliwa (nie polecam) a lepszy orange
  • ~Franek / 2020-03-20 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet chlam dzwoniąc o zmianę adresu e mail zapytani czy jestem notarialnie upoważniony . Żenada
  • ~Sabina / 2020-03-20 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Calkowicie rezygnuje rezygnuje z plusa!!! To paranoja i dramat jakiś !
    WadyBrak pomocy.Komprtencji u konsultantów trzeba o wszystko się prosić a jak ja potrzebuje pomocy to żadnej dramat.Zero podejścia do klienta by go zatrzymać.
  • ~Niezadowolony klient / 2020-03-19 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis miarka sie przebrała!Rezygnuje z usług plusa definitywnie!
  • ~Mariusz / 2020-03-19 10:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć plus to jakiś dramat . Bardzo zła obsługa . Ludzie pracujący tam są co najmniej niekompletni. Najpierw obiecują złote góry A później nagle brakuje Internetu.Ostatnio zakupiłem 12G bo dziwnym przypadkiem brakło po siedmiu dniach okazuje się że nie mam Internetu. Mało tego pracownik z którym rozmawiałem jest kryty. Jak dla mnie celowo oszukują ludzi . Tyle po prostu dramat . Nigdy więcej plusa
  • ~Irena / 2020-03-19 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje sie baaardzo oklamana...
    Oferta na abonament 3 pierwsze miesiace bezplatnego internetu, wcale nie sa bezplatne......poki czekam na przeniesienie numeru z playa na plus place 80 zl kazdego miesiaca i wcale nie korzystam z uslug plusa...od jednego konsyltanta uslyszalam ze dopiero 6 kwietnia zaczne korzystac z plusa i z bezplatnych 3 miesiecy a of drugiego ze juz korzystam????????????
    Dziekuje bardzo
  • ~Mr MM / 2020-03-18 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W dużym skrócie.
    Dostawca szuka wszelakich argumentów, aby nie pomagać klientowi.
    Obsługa działa na podstawie gotowych formuł, skierowanych na słuchy komunikat, bez analizy problemu.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186