Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2906 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.52
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Minus123 / 2020-04-13 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek widziałem żeby w 2020 roku nie móc wykonać takich podstawowych rzeczy jak korzystanie z wyszukiwarki google czy wysyłanie wiadomości na messengerze to jest jakaś kpina. Plus oferuje internet w miejscach niezaludnionych gdzie trudno o dobry internet, ale nawet nie wywiązują się z tego co oferują w danej ofercie. Nie polecam nikomu totalne dno.
    ZaletyŻadne
    WadyCena
    Kłamliwa oferta
    Bardzo wolny internet
  • ~Hejtuje plus / 2020-04-08 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem tutaj gwiazdek jest zbyt wiele. Jedna gwiazdka to zbyt wiele dla takiej sieci. Plus po winni zamknąć jak najszybciej. Nie popełniajcie błędu I nie idźcie do plusa.
    ZaletyNie ma
    WadySiec plus
  • ~Bart / 2020-04-08 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!! NIE DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W MALINY! NIE POLECAM! OSZUŚCI!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Turbo / 2020-04-08 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć komórkowa duży problem z zasięgiem w miejscach gdzie inni operatorzy mają zasięg i to się nie zmienia od 10 lat . Jeżeli chodzi o Internet to jedna wielka porażka nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadySłaby zasięg
  • ~Kuba / 2020-04-07 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat jestem klientem plusa, mam a właściwie to miałem u nich 4 numery i ofertę "internet LTE bez limitu" plus cyfrowy Polsat. To co dzieje się a tej sieci przechodzi wszelkie pojęcia. Po pierwsze prędkość internetu w środku miasta jest tragiczna. Powinni być karani za reklamowanie się że internet w sieci LTE jest bez limitu, po przekroczeniu pakietu internet zaczyna zwalniać, czy ich śmieszny "fup" potrafi nałożyć leje do 50 kB/s. Gdzie nie idzie oglądać filmików na YouTube w 240p. Internet jest niestabilny. Ale to mały problem, gorsza jest obsługa klienta, ich technicy mają wszystko gdzieś, mają pretensje że ktoś wgl dzwoni (o ile się uda się dodzwonić) nie potrafią pomoc. Będąc w salonie sprzedaży zapytać o ofertę pani powiedziała że jak chce lepsza ofertę to najlepiej rozwiązać umowę i przyjść jako nowy klient bo nie mają dla stałych klientów lepszych ofert... Paranoja. Na szczęście udało mi się rozwiązać z nimi umowę.. po czym zaczęły się telefony jakiś wieśniaków bo ciężko to nazwać konsultantem, odżywki typowe "żeby" szkoda że nie mówili "co tam mordo? Czemu zrezygnowałeś z tak zejebistej umowy?". Ich aplikacja wgl nie działa, co chwilę ja wywala. Zenada, odradzam omijać szerokim łukiem. Powinni być karani za reklamowanie się z tym "LTE bez limitu"
    ZaletyBrak
    WadyWszystko opisane wyżej
  • ~Alexander / 2020-04-06 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem sieci Plus od wielu lat i nigdy nie miałem większych problemów aż do roku 2019 w którym zawieralem kolejną umowę przez telefon, warunki umowy zawarte z konsultantem okazały się zupełnie inne w umowie której nadal nie dostałem, zgłosiłem reklamację z wnioskiem o odsłuchanie przez że mnie rozmowy z konsultantem. Za ten numer który mi odstawili nie zamierzam podpisywać kolejnej umowy z nimi .
  • ~URSZULA / 2020-04-06 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    coś strasznego. Przedłużyłam umowę na jeden numer, przedłużyli bez mojej wiedzy na dwa. I najważniejsze - stale przychodzą mi bardzo duże rachunki - za usługi premium - pomimo że ciągle zgłaszam, reklamuję i sygnalizuje, że nie wyrażam zgody na takie usługi. Mówią - że już zablokowane, po czym za 2-3 miesiące powtórka z rozrywki. Jest to świadome naciąganie klientów. Wyłączam powoli wszystkie usługi u nich w sieci - i nawet umowy nie dają sobie wypowiedzieć. Najgorsza firma, z jaką dane mi było i jest współpracować. Dodam, że za internet też płaciłam prze zakres trwania umowy - a nie korzystałam, bo nie działało. Teraz czekam tylko na odpowiedź i zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Tym razem miarka się przebrała. Obsługa klienta mega nachalna.
    Wadystraszna firma. Oszukują na wszystkim co się da. Utrudniają rozwiązanie umowy.
  • ~Wojciech / 2020-04-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    PROBLEM Z POŁĄCZENIAMI! Od ponad trzech tygodni doświadczam regularnych problemów zarówno z wykonywaniem połączeń telefonicznych, jak i ich odbieraniem (zasięg zawsze jest w tym czasie, smsy można przesyłać). Pomimo kilkukrotnych zgłoszeń, infolinia nie udziela żadnych informacji. Jedyną drogą jaką - deklarują - posiadają, to zgłosić do działu technicznego, który jednocześnie nie ma ŻADNEGO terminu do rozpatrzenia problemu.
    Czyli z tego co mnie informują na BOK - mają prawo mieć w głębokim poważaniu klienta, nie udzielać mu żadnych informacji nawet na temat przybliżonego terminu poprawy sytuacji, nie mają żadnego terminu naprawy problemu, a od klienta żądają jednocześnie wnoszenia pełnej opłaty pod groźbą kary. Problem jednocześnie może być rozwiązany, lub nie, kiedykolwiek. Jak w moim przypadku - trwa to już 3 tygodnie i dalej nie ma żadnych informacji w tym temacie. Żadne interwencje mailowe nie przynoszą żadnego skutku, bo zwyczajnie w świecie na nie nie odpowiadają.
    Dodatkowo KŁAMIĄ, ponieważ informują mnie na BOK o tym, że nie ma podobnych zgłoszeń, gdy jednocześnie widzę w internecie, że takie są.

    O rzetelności firmy świadczy choćby to, że usunęli możliwość zostawiania jakichkolwiek opinii na temat firmy zarówno na ich stronie (poprzez Google) oraz na facebooku.

    Zdecydowanie ODRADZAM wszystkim jakikolwiek kontakt z tą siecią, żeby zaoszczędzić sobie dużo nerwów.
    WadyBrak możliwości wykonywania połączeń od ponad 3 tygodni, brak informacji, brak jakichkolwiek działań naprawczych, okłamywanie i zbywanie klienta
  • ~Kama / 2020-04-06 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantem, który nie słucha, zamiast tego proponuje mi przejście na abonament.
    Ja:W takim razie będę musiała zastanowić się nad powrotem do Playa lub przejście do Orange.
    Odpowiedż konsultanta:uhm, tak , dokładnie
    Nie pozostaje mi nic innego jak posłuchać sugestii konsultanta i przenieść sie do konkurencji.
    Wadyniekompetetntni konsultanci
    trudno się z nimi skontaktować
    zasięg taki sobie
    oferta jedna z gorszych na rynku
  • ~Damian / 2020-04-06 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet w plusie LTE bez limitu a 5GB więcej i operator ogranicza internet do 64KB /s to są jakieś jaja z klienta ten internet to jakieś wielkie oszustwo.
    Niby jak przy transferze miesięcznym 50 GB mam już ograniczenie bo podobno dla dobra innych użytkowników.
    Nie kupujcie tego internetu bo nawet strony nie wczytacie, prędkość nawet przed wykożystaniem podstawowego pakietu to 300 KB/s.
    ZaletySame wady ale jak dzień później zapłacisz fakturę bo wypada weekend to już sypią się upomnienia sms/email itp, że mi konto zablokują tak 1 dzień :/
    WadySame wady nic więcej
  • ~Plus/cyfrowy polsat / 2020-04-04 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwolniejszy internet z jakiego miałem okazję korzystać
    ZaletyNie zauważyłem
    WadySzybkość,zasieg
  • ~Finder / 2020-04-04 00:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli chodzi o plus to duży zawód. Największy? Internet. U większości operatorów internet domowy ma taką oredkosc na ile wiadomo pozwalają łączą, problem u plusa jest taki że mają w nich limity. Ok, są oferty gdzie można dostać go bez limitu, wiąże się z tym natomiast wzrost kosztów. Orange w Lovie daje nielimitowany internet, Play też, T-Mobile, tutaj dają Ci ograniczenia w postaci GB, po ich wykorzystaniu jeśli chcesz żeby strony Ci się załadowały, to płać. Internet zwalnia do zerowej prędkości, na serio.. dramat.
    ZaletyOferty komórkowe takie jak wszędzie, bez większych różnic
    WadySłabe ofert i internetu domowego
  • ~And / 2020-04-02 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze korzystałem z usług Plusa. W obecnej sytuacji nie są w stanie zawiesić czy odroczyć opłat abonamentowych. Żenada.
  • ~Gggr / 2020-04-01 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Przenioslem 2 numery do tej sieci i zaluje, że wcześniej nie czytslem opinii, bo zasięg to porażka!! W niektórych miejscach ciężko nawiązać połączenie, a o korzystaniu z Internetu całkiem można zapomnieć... Nie polecam!
  • ~oc / 2020-04-01 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ok. 20 lat w sieci Plus. Kiedyś było ok. Teraz to jest jakaś pomyłka marketingowa. Jeżeli chcesz dostawać 1 SMS/2 dni + 1 mail/2 dni + 1 telefon/miesiąc w celach marketingowych, to zapraszam. Aby z tego zrezygnować musisz udać się do punktu PLUSa osobiście, gdzie będą nadal Ci próbować wciskać swoje produkty. Zmieniam operatora.
    ZaletyKiedyś było wszystko ok.
    WadyNachalny marketing.
  • ~Nienawidzę MojegoŻycia / 2020-04-01 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest DNO
    deweloper jest jehowy i depcze po kablach w serwerowni jak ma zły dzień a mój kabel oznaczył jako ulubiony
    To dramat jakość internetu jest jak bym przeciągał go przez płot co najmniej jehowa
    Jehowość internetu tłumaczycie przeciążeniem a jedyne co jest przeciążone to mój umysł szeregiem chorób
    ZaletySzereg chorób psychicznych oraz stanów przedzawałowych
    Wady4 zniszczone klawiatury 2 stłuczone monitory spuchięty nadgarstek oraz choroba prostaty
  • ~kadyessa / 2020-04-01 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry! Chciałbym powiedzieć prosto i na temat... Wasz internet to to jakieś nieporozumienie i dramat. Otóż patrząc na waszą ofertę niby spoko, ale widząc jakie imby dzieją się w trakcie tygodnia, można dostać zawału. Mam teorie, że jeden z waszych pracowników o imieniu Krzysztof, kiedy ma zły dzień przydeptuje przypadkowe kable w waszej serwerowni. Prawdopodobnie mój kabel to jego ulubionym. Jedyne co uzyskałem dzięki internetowi z Plusa to depresja, nerwica i choroby psychiczne. Krzyż na drogę i flash na rampę. Żeby wam się powodziło. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    Wady- Ten internet to jedna wielka wada
    - choroby psychiczne
  • ~Laki / 2020-04-01 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zamówiony, tv iptv zamówiona rachunki przychodzą do zapłacenia wszystkie usługi miały być zainstalowane po 48h mija 3 tydzień i dalej nic nie działa. Już żałuję że wybrałem Plus.
    ZaletyBrak
    WadyNic nie działa
  • ~Maant / 2020-03-30 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    wziąłem abonament w plush czyli w plusie odstąpiłem od umowy czyli jak by ta umowa nigdy nie była zawarta, natomiast plush/plus dalej nalicza mi jakieś opląty porażka, a reklamują się jako najchętniej wybieranego operatora w Polsce plus najlepszego hahaahahha
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Jhm / 2020-03-30 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to jest jedna wielka pomyłka !! Ludzie nie popełniajcie mojego błędu ! Przeniosłam 3 numery do Plusa i na każdym jednym jest problem z zasięgiem ! W sieci jesteśmy od września 2019r.,a w październiku już wystąpiły problemy z zasięgiem! Reklamowałam to wielokrotnie, odpowiedź dostałam dopiero teraz i to odmowną, bo jest koronawirus i mogą występować problemy z zasięgiem! No szału można dostać! Nie mogę się skontaktować z mężem który pracuje za granicą i to jest dla nich normalne bo to nie jest ich wina ponieważ jest przeciążenie. No litości !!!
    ZaletyŻadnych zalet!!
    WadyZasięg, internet, reklamacje, sieć!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183