Nakładają niezgodne z prawem kary umowne połączeni z cyfrowym Polsatem nękają telefonicznie za nieopłacone faktury
ZaletyDobra jakość usług
WadyBrak wiedzy NT prawa telekomunikacyjnego, oszustwa i wyludzenia
~anonim. / 2020-05-31 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza siec z jaka mialam doczynienia. Od roku oszukuje mnie w sprawie internetu. Internet nie dziala w ogole, a ja place za cos, czego nie mam. Sprawa zgloszona byla i do plusa i do UOKIKu - oboje olali sprawe i zostawili mnie na lodzie. Maja gdzies klientow. Nie polecam.
~jedrek / 2020-05-30 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, internet jest na tyle wolny żę nie moge odpalic przeglądarki w niektórych sytuacjach. Kiedy dzwonilem do plusa pan powiedział że planują rozbudowe sieci w sierpniu ,,planują'' czyli i tak raczej nie zrobią tego w sierpniu bo to są oszusci. Nie dajcioe sie oszukać nie kupujcie tego szajsu.
Zaletyżadna
Wadywszystko
~Anka2426 / 2020-05-28 22:57
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry,
Chciałam pokazać moją frustrację siecią PLUS. Jestem z plusem już od bardzo dawna jeśli się nie mylę to od ponad 12 lat. Byłam z niego bardzo zadowolona i go wszystkim chwaliłam. Ale od jakiegoś czasu (ja miałam osobiście z tym styczność około 3/2,5 lat temu), usługi jakie są przez nich prowadzone i informacje które są przekazywane nie są poprawne i nie zawierają wszystkich informacje. Jednym słowem czułam się oszukana. Sama oferta plusa jak ceny różnych ofert uważam, że są w porządku podobnie jak u innych operatorów (chociaż kiedyś były chyba korzystniejsze oferty). Natomiast obsługa, jak i wiedza ludzi zajmujących się obsługą klienta to już całkiem inna sprawa (oczywiście też nie każdy). Natomiast jeśli są ludzie od zapoznania cię z ofertą, wyjaśnienia ci wszystkiego co z nią związane i odpowiadanie ze szczerą wiedzą i prawdą na zadane pytania, to jest najważniejsze.
Na początku posiadałam tylko ofertę na telefon na kartę w której regularnie robiłam doładowania. W końcu przeniosłam się pierwszy raz na umowę z abonamentem który wzięłam z telefonem. Kiedy powoli umowa zaczęła mi wygasać, dostałam informację (żeby nie skłamać) chyba sms o możliwości przedłużenia umowy wcześniej. Pomyślałam, że to nie jest zły pomysł więc poszłam przedłużyć umowę wcześniej, o parę miesięcy, zanim miała wygasnąć mi moja aktualna umowa. Pewnego dnia miała trochę czasu więc poszłam do salonu PLUS. Po paru minutach czekania Pani mnie przyjęła, grzecznie zapytała na czym mi zależy. Do tego co jest przedstawiłam podała mi ofertę (trochę jej to zajęła i wyszła na trochę). Ja oczywiście w czasie czekania w kolejce przeglądnęłam różne ulotki z ofertami żeby zobaczyć co mniej więcej proponują. Kiedy wróciła jej oferta nie za bardzo mi odpowiadała więc dalej szukałyśmy innych opcji. Po pewnym czasie wybrałam telefon i nową umowę na abonament. Załatwiłyśmy formalności i wyszłam zadowolona z telefonem w ręce.
Problem polega na tym że w całej tej naszej rozmowie zadałam dużo pytań. Zawsze staram się wszystko wypytać i sprawdzić, żeby oczywiście nie było problemów później. Zaczęłam od tego: "Czy tak po prostu mogę przedłużyć umowę wcześniej?? Nic się z tym nie wiąże??. odpowiedź: "tak oczywiście. Stara umowa zostanie zakończona/wygaśnie i dostanie pani nową." - tylko, że już nie wspomniała o tym, że nowa umowa zostanie przedłużona o te parę miesięcy które zostały ze starej, oraz że raty za telefon ze starej umowy zostaną doliczone dodatkowo do nowych bieżących faktur.
Następna sprawa:
Dostałam pytanie: "W jakiej kwocie miesięcznie chce się pani zmieścić?" - to było standardowe pytanie, bo na tym ogólnie opierała swoje szukanie oferty dla mnie. Ja na to, że tak max do 70 zł ze wszystkimi możliwymi opłatami, jeśli dało by radę (wiem, wydaje się to dla nie których i tak dużo za płacenie miesięcznie za telefon ale był mi potrzebny większy internet/dane komórkowe bo zmieniałam pracę i potrzebowałam przenośny internet). Zastanawiałam się też za ofertą oddzielnego zaopatrzenia się w internet przenośny ale pani mnie przekonała, że będzie miała dla mnie ofertę z internetem wystarczającym. Wtedy wchodziło to LTE - to była ta super nowość co większość się zachwycała. Udało nam się znaleźć telefon (nie najnowszy ale mi odpowiadający) internet na 10GB plus po zużyciu nieograniczony postęp przez LTE -który jak się raz okazało, (bo tylko raz mi zabrakło) nie chodził chyba że ktoś ma czas i cierpliwość by czekać 5 lub więcej minut na załadowanie się jednej strony, jeśli w ogóle by się załadowała. Oczywiście informowała mnie, że zwolni ale nie tak, że nie będzie można niczego wyszukać - a o to też się pytałam (bo oczywiści nie mówię tu o oglądaniu filmów tylko znalezienie szybko informacji w wyszukiwarce lub korzystaniu z nawigacji w samochodzie). Skończyło się na tym że miało wyjść 70 parę złoty. Powiedziałam też, że nie potrzebują faktury papierkowej więc 10 złoty miesięcznie będzie odliczane (czyli tak naprawdę byłą na 80 parę złoty).
Kiedy już mi wyjaśniła, (jeśli się nie mylę) że muszę po 3 miesiącach wyłączyć usługi (chyba to były dwie) wysyłając dany kod na dany numer, jeśli chcę z tych usług zrezygnować, bo po tym czasie były płatne. A ja oczywiście ich nie potrzebowałam i nie chciałam więcej płacić (oczywiści nie mogłam z nich zrezygnować od razu, bo były one jakby w pakiecie i dopiero po wygaśnięciu bezpłatnej usługi możliwa była ich dezaktywacja - co też jest trochę śmieszne i nie na rękę przyszłym klientom ale oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zasady i ofertę). Pięknie pokazała mi gdzie te informacje znajdują się w umowie, podkreśliła je i dopisała mi datę bym nie zapomniała. Wracając, zapytałam się jej co to za oferta, że 10 zł mniej na fakturze telefonu. jeśli założysz konto w Banku Plusa. Dostałam od niej informacje, że jeśli założę konto i będę robiła płatności kartą (i tak w większości wszędzie płacę kartą) to zostanie mi obniżona faktura przez pół roku o 10 zł. Ja od razu złapałam, że czemu by nie i dopytałam się o sprawy związane z kontem. Czy są jakieś opłaty?? Może jakieś zobowiązania?? Płatność za kartę?? itd. Ona mów że nic takiego nie ma. Że możemy złożyć wniosek i dane do konta oraz karta przyjdą do mnie pocztą, a kiedy zacznę używać karty i zapłacę nią w miesiącu odpowiednią kwotę (to było chyba 500 zł) to automatycznie 10 złoty zostanie mi odliczone i że liczy się to od pierwszego użycia. Ja se myślę, to czemu by nie i zakładam wniosek. Byłam już tam dosyć długo ale jeszcze miałam chwilkę. Pani powiedziała, że to szybka sprawa. Jeszcze raz się spytałam czy na pewno żadnych opłat nie ma. Odpowiedź oczywiście była: że nie ma żadnych opłat. Podpisałam co trzeba. Rzuciłam okiem na umowę . Stwierdziłam że wszystko jest okej i wyszłam zadowolona z salony.
Tak jak już mówiłam wcześniej byłam w trakcie zmieniania pracy więc nie miałam za dużo czasu na sprawdzanie różnych rzeczy. Jak się okazała po pierwszej fakturze (właściwie drugiej) bo ta pierwsza była jeszcze jakby starą za miesiąc kiedy byłam zobowiązana starą umową (płace za miesiąc w tył, nie z góry) co mnie miło zdziwiło że jest tak niska. Natomiast druga już przyszła na około 90 zł, nie pamiętam teraz dokładnie ile. Okazało się, że miałam jeszcze parę miesięcy rat za stary telefon które były regularnie doliczane do faktur. To pierwsza sprawa. Nic, zadzwoniłam, dopytałam się, nic poradzić nie mogłam bo było to legalne. To, że mi o tym nie powiedziano przy składaniu nowej umowy - to trudno. Pogodziłam się, zostało chyba 5 rat albo 6 mówię nic nie poradzę, płacę ile trzeba.
Karta i dane do banku przyszły ale jakoś nie miała czasu by to zobaczyć aktywować i tak dalej... odłożyłam to na bok. Potem zaczęło się robić cieplej dużo się działo i całkiem o tym zapomniałam do czasu kiedy... No jak nic dostaje telefon z oddziału Banku Plusa że jestem im winna pieniądze. Ja se myślę o co im chodzi??? Konta nawet nie ruszyłam, karty nie aktywowałam, a ja im jestem coś winna?? Okazało się że jeśli nie wydasz tych 500 zł przy płatności kartą to opłata za konto w baku wynosi prawie 10 zł (bez paru groszy) miesięcznie. A że na początku była to mała kwota to do mnie nie zadzwonili. Dopiero zadzwonili z tą informacją jak się już naliczyło za 5 miesięcy. czyli prawie 50 zł.
Myślę sobie, super. Rozmawiam z panią która do mnie dzwoniła. Wyjaśniam sytuację, mówię co i jak, a ona mi mówi, że to ja muszę z tym iść do salonu w którym podpisywałam umowę i tam to załatwić. Na moje nieszczęście przeniosłam się prawie na drugi koniec Polski i nie za bardzo miałam jak to zrobić. Zadzwoniłam na infolinię, tam mi mówią, że nie mogą mi pomóc. Poszłam do salonu w moim mieście, którym aktualnie mieszkałam. Pani mówi że nic z tego, nie pomoże. W końcu udało mi się tam pojechać - do salonu w którym podpisywałam nową umowę (to było już z dwa miesiące później) z powodu pracy nie mogłam wcześniej (Oczywiście mogłam to olać zapłacić te 50 zł, zamknąć konto i mieć to gdzieś ale byłam już dosyć zła na Plusa i nie chciałam odpuścić). Tam mi mówią, że oni nie są w stanie nic zrobić bo oni są tylko pośrednikiem dającym ofertę Banku, a sami jakby żadnej możliwości ani działań nie mogą robić z rzeczami i usługami związanymi z bankiem. Wysłali mnie więc do Placówki Banku, których było mało (przynajmniej jeszcze wtedy), nie mówiąc o tym że już na początku powinni mi powiedzieć że to trzeba do banku iść (nie mówiąc o tym że z doradcą z banku na samym początku rozmawiałam). Wtedy bank był już zamknięty, a ja musiałam wracać. Starałam się telefonicznie załatwić sprawę, więc zadzwoniłam do Banku Plusa. Tam dostałam tylko odpowiedź, że nie mogą nic z tym zrobić i żeby spróbowała w banku stacjonarnym. Ja już miałam dość, zła byłam bardzo. Po jeszcze paru miesiącach pojechałam w moje rodzinne strony do mamy na wakacje. Tam mnie coś natchnęło żeby wejść do salonu Plusa i spytać się co oni mi powiedzą (było pusto więc nie musiałam czekać). Tam w końcu doinformowana Pani powiedziała, że trzeba złożyć reklamacje, dodać i dopisać wszystkie szczegóły. Wysłać do biura głównego i tam zobaczyć co powiedzą. Mają miesiąc na odpowiedź i zobaczyć co dalej. Ile ja się nachodziłam, a okazało się, że to takie proste. Zrobiłabym to od ręki ale nic przy sobie nie miałam, a były mi potrzebne dokumenty, umowa itd.
Następna rzecz która mnie już całkowicie zniechęciła do plusa to problemy z telefonem. Dawałam go na gwarancję trzy razy (oczywiście z każdym razem przyjęli). Za każdym razem coś zrobili ale i tak nie chodził super tak jak powinien. Wymienili prawie cały środek, skasowali mi wszystkie dane dwa razy, a kiedy w końcu powiedziałam, że chce nowy bo nadal nie jest wszystko git, dali mi odpowiedź że nie zrobią tego, za to mogą go nadal serwisować i naprawiać. Gwarancja się w końcu skończyła a telefon do dnia dzisiejszego nie chodzi tak jakbym tego oczekiwała. Zła i sfrustrowana myślałam już nad zerwaniem umowy, patrzą na te wszystkie nie dogodności ale był z tym też problem ponieważ abonament był wzięty z telefon i to wszystko komplikowało. Starałam się dopytać prawnika co mogłabym zrobić ale dał mi do zrozumienia, że lepiej dać sobie spokój. Bo nawet jeśli mogłabym zerwać umowę bez konsekwencji to prawdopodobnie wezmą mi telefon i gotówkę którą by mi prawdopodobnie zwrócili, nie będzie opcjonalna do jego wartości i tego co już na niego zapłaciłam/wydałam.
Zajęcia się zaczęły czasu miałam mało więc dałam sobie już z tym spokój. Ale jestem bardzo i to bardzo rozczarowana tym jak to wszystko się stało, a głównie tym jak informacje są przekazywane. Na zakończenie w salonie PLUSa znajdującym się w moim rodzinnym mieście, w którym byłam, był Pan, który był tak zdziwiony tym wszystkim kiedy mu powiedziałam o tych problemach (byłam się jeszcze dopytać o sprawy związane z możliwością zerwania umowy). Okazało się, że było jeszcze więcej niedopatrzeń przy podpisywaniu przedłużenia umowy. Panu się coś nie zgadzało z pieniędzmi, które płaciłam za faktury. Ja już nie chciałam się w to wdrażać bo i tak byłam mocno zniesmaczona tym wszystkim.
Wiele lat byłam w plusie i miałam masę znajomych którzy ciągle narzekali na inne sieci a ja zawsze sobie chwaliłam PLUSa. Zawsze łatwo rozwiązywali problemy, doradztwo było dobre, zasięg sieci mieli bardzo dobry i ofert była super.
Na zakończenie dodam, że chciałam odejść z plusa i przenieść numer na moją siostrę by potem przejść do innej sieci i z tym też, nie wszystko było w porządku. Wiec tak jak widzicie osobiście nie polecam plusa. Gdzieś z kimś rozmawiałam i jest możliwość, że zarząd się zmienił od jakiegoś czasu, a jak zarząd nie za bardzo się nadaję to reszta też pada i poziom i jakość spada.
Ania
Wadydezinformacja (chociaż to może trochę za mocne słowo) - brak wiedzy osób pracujących w obsłudze
spadem poziomu i jakości obsługi
~Andrzej / 2020-05-28 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem 3 miesiące temu internet IDU-ODU, powiem jedno, NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ!!! Mieszkam na rogatkach Poznania, jakość internetu jest fatalna, nie da rady jednocześnie wejść na Instagram a na innym urządzeniu odpalić jakiś film. Plus to tragedia! 5G od niedawna nic nie zmieniło, odradzam, nie dajcie się nabrać na ten reklamowany szajs. Przed Plusem miałem T-mobile na mobilnym wifi i przy Plusie to był kosmos, bajka! Wybierając IDU-ODU Plusa, czyli z zewnętrzną anteną!!!! człowiek oczekuje, że przynajmniej nie będzie gorzej niż na mobilnym wifi, który gubi zasięg na starcie przez mury domu!!!
Podsumowując, płacę mniej o 20 zł niż za T-mobile i nie mam internetu, tak to trzeba podsumować :(
Zaletybrak!
Wadyfatalna jakość internetu, płacisz i nie używasz, bo nie masz co!
~lolo / 2020-05-26 22:00
Ocena: 1.00 / 5
zal pisac konsultatn klamca ktory mowil ze po wypowiedzeniu umowy jest okres miesiaca a okazuje sie ze 3 moze 4
brak zasiegu nic nie dziala choc nadajnik w poblizu nie polecam nikomu tej firmy
Zaletybrak zalet pod kazdym wzgledem
Wadysame wady co tu sie rozpisywac oszuci i tyle
~Wojciech / 2020-05-25 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma specjalizuje się w naciąganiu ludzi. Domaaga się zapłaty za rachunki które są zapłacone i nie obchodzi ich nadpłata. Poprostu jak najdalej od tej firmy
Zaletybrak
WadyNęanie klientów, złe księgowanie rachunków i naciąganie na powtórne płatności
~Xxopiniax / 2020-05-24 18:30
Ocena: 2.00 / 5
Z całego serca nie polecam . Rozmowa z konsultantami na najniższym poziomie , wprowadzanie w błąd , podczas składania reklamacji zostałam wyśmiana przez konsultatkę , która zaznaczyła , że na pewno jej nie otrzymam kpiąc przy tym . Niestety wlasnie takie wrażenia można odnieść przez sieć plus .
ZaletyBrak
WadyKonsultanci
~Anonim / 2020-05-24 13:34
Ocena: 2.33 / 5
Plus ostatnimi czasy to tragadedia. Mam w tej sieci dwa telefony i internet domowy na żadnym urządzeniu nie można plynnie przeglądać internetu. Raz że zanika zasięg który wcześniej w tym samym miejscu był na max. Kolejny problem że przy zasięgu LTE i trzech kreskach na cztery możliwe w moim telefonie na aplikacjach typu allegro czy olx występuję problem z połączeniem internetowym. Na infolini po którymś telefonie i po kilku nie miłych i gburowatych Pań z obsługi które totalnie nie znają się na rozwiązaniu problemów trafiłem na Pana który znał się bardzo dobrze na tym co robi wytłumaczył mi że mają przeciążoną sieć i anteny są nie wydajne przez korona świrusa bo wszyscy siedzą w domu i kożystają z internetu. Czyli sieć plus w prawie 40 mln. kraju oferuje njlepszy internet a tu się okazuje że jest nie wydajny a przecież nie każdy obywatel kożysta z ich usług.
~Track B / 2020-05-24 11:14
Ocena: 1.00 / 5
masakra. Nie wiem jak wygląda oferta tv, ale jako dostawca internetu to kompletna porażka. Oferta LTE 60 GB, którą kupiłem miała gwarantować 60 GB szybkiego LTE (w rzeczywistości to okolice 15-30 MB) i po wykorzystaniu tego pakietu nieograniczoną dostępność do wolniejszego, ale pozwalającego na komfortowe serfowanie w sieci netu. Tak zapewniali sprzedawcy i konsultanci. W rzeczywistości po wykorzystaniu 60 GB sieć zwalnia do 0,005-0.009 mb/s...nie jesteś w stanie otworzyć zakładki w na jakiejkolwiek przeglądarce. Reklamacje zlewają równo i oferują wykup dodatkowego pakietu. Strategia sprzedażowa rodem z targu warzywnego. Przykrywanie starych produktów świeżymi i na ladę. No, ale nie ma wyjścia i trzeba ten dodatkowy pakiet wykupić. 20 GB za 10 zł to w sumie nie drogo myślisz sobie, ale tu nadziewasz się na kolejną mukę. Jednego miesiąca dodatkowe 20 GB styka na na tydzień, innego na...uwaga..24 godziny przy takim samy uzytkowaniu..Prośbe o przesłanie specyfikacji wykorzystania danych lub chociażby godzin użytkowania kwitują "nie posiadamy takich informacji" !! Umowa na dwa lata :-(((( Plus-NIDY WIĘCEJ !!!! Nie kupujcie tego kitu..
Zaletyzerowe
Wadyjak wyżej
~user / 2020-05-23 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Internet jest strasznie powolny (3 mbps) czyli jak pobieram plik to około 500 KB na sekundę. Pani z infolinii po zapytaniu o prędkość maksymalną powiedziała "maksymalna prędkość LTE". No jak jeśli ta "maksymalna prędkość LTE" to 150 mbps, a ja mam 3 mbps przy wszystkich kreskach zasięgu? Ta sama Pani poleciła nam zmienić ofertę na taką za 90 zł, to wtedy Internet "przyspieszy".
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Plus / 2020-05-22 22:54
Ocena: 2.33 / 5
Czekam do końca umowy,i zmykam,takiego PLUSA to nie pamiętam...
DRAMAT DRAMAT DRAMAT........QWA DRAMAT
Zalety????
WadyZASIĘG
~Majsi / 2020-05-22 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Wziąłem sobie lepszą ofertę od plusa ponieważ ostatnia była tragiczna ale teraz jest jeszcze gorzej a płace 50 zł więcej a chodzi jakby się miał zaraz wywrócić na krzywy ryj strona ładuje się pół dnia
NIE BIERZCIE TEGO ŚCIERWA JAK CHCECIE SIE NIE DENERWOWAĆ
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~anonim / 2020-05-22 20:14
Ocena: 2.00 / 5
Na rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego jest dobrze (jak na Plusa). Potem ojojoj... Myślałem że gra w którą gram (Minecraft) pobiera tyle internetu. Ale oni sztucznie wykorzystują internet. Komputer się rozłącza z internetem co kilka minut. Masakra...
Życze tej firmie bankructwa. Na szczęście, umowa się kończy za 2 lata.
Nie polecam.
ZaletySzybki internet na początku okresu rozliczeniowego (jak na Plusa)
Serwis "Cyfrowy Polsat GO"
WadyŚlamazarny internet
Komputer się rozłącza z internetem co kilka minut
~mumrak / 2020-05-20 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi ocierający się o totalną pogardę i lekceważenie. System online - trzeba dobrej analizy żeby to zrobić tak zaporowo.
~MathewPL / 2020-05-20 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Została mi naliczona dodatkowa kwota za usługi 'gameland'. Plus tak dba o klientów, że odrzucili ją. Napisałem kolejną reklamację , ale do 'gameland'. W odpowiedzi dostałem, że dbają o klientów i mi oddadzą pieniądze. Dostałem przelew. Plus ma w nosie swojego klienta, a wątpliwa firma uznaje reklamację.
~jakwol / 2020-05-18 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!! Plus to złodzieje i oszuści i naciągacze.UWAGA!!! Plus nie wysyła klientowi rachunku do zapłaty,czeka aż upłynie termin płatności a potem zgłasza sprawę bez ostrzeżenia do firmy windykacyjnej.Ja już miałem tak dwa razy.Osoba z działu windykacji Plus jest arogancka,chamska i nie chce klientowi udzielać informacji a jeżeli to robi to z wielką łaską i informacje są zdawkowe.
Zalety????
Wadytylko same wady,oszukują na rachunkach.to jest ich SPECJALNOŚĆ!!!
~Danielson / 2020-05-17 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Mam plusa na kartę (na szczęście przenoszę się do nowego operatora) przy korzystaniu z niech 3g wchodząc na poszczególne strony np. CDA przerzuca mnie na stronę plusa.. beznadzieja
~* / 2020-05-16 20:13
Ocena: 3.33 / 5
po podłączeniu do sieci wifi przez dwa urządzenia Internet nie działa, mała prędkość Internetu, pobieranie (492 kb/s) wysyłanie (20 kb/s) :(
Wadymała prędkość Internetu
~Piotr / 2020-05-16 10:18
Ocena: 1.33 / 5
Moja opinia jest taka ponieważ plus oszukał mnie i nigdy więcej nie będe
W tej sieci brał telefonu miałem 59.79 na koncie a rano patrzę 44.80 proszę mi to wyjaśnić