Podejscie pracownikow w Krakowie to istny zart i brak szacunku dla klienta. Sprawa blaha zrodzila sie w szereg zdarzen.Padlo pytanie czy siec posiada technologie 5G i dedykowana oferta abonamentowa.Zaczelo sie krecenie pod nosem,ze jest ale nie poleca i najtanszy abonament 75zl i 72GB,no-limit plus oplata aktywacyjna 99zl(dla tej opcji), oczywiscie bez telefonu.Potem telefon ja zaproponowalem ZTE Axon 11 5G i tu lipa nie ma na stanie byly 3 osoby zaczelo sie szukanie(bylo zamowienie skladane 7dni wczesniej).Udalo sie znalesc byl rzucony jak worek kartofli w szafce z dokumentami i umowami klientow.Otwarcie pudelka nozem pakownym i to w taki sposob,ze pudelko az sie rozlecialo.Niestety Panowie nie umieli otworzyc tacki sim spinaczem probowali otworzyc i zlamali tacke.Dodatkowo uszkodzili ekran zaczeli rzucac od stanowiska do stanowiska.Folie zabezpieczajace sciagneli i szok przez srodek ekranu rysa(pekniecie).W ten sposob stracili dlugoletniego klienta i powrotu juz nie bedzie.Moze Plus wyciagnie konsekwencje i doszkoli pracownikow z zasad obslugi urzadzen i klientow.ZaletyOferta 5G,dostepnosc urzadzen 5G
Wadybrak obslugi,komunikacja,niszczenie sprzetu do sprzedazy,brak profesjonalizmu,