strona 102 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Dobromir / 2021-01-27 15:48
Uwaga!!! W salonie w Rudzie Śląskiej w CH Plaza sprzedają używane telefony jako nowe. Przestrzegam, sprawdzajcie. -
-
~Brosek / 2021-01-26 18:22
Zmieniłem z tmobile na szczescie na karte. Pod koniec miesiaca wracam. Promocje tylko na papierze kontakt z biurem i w salonie zaden. O jakosci tego szitu nie wspomne nigdy wiecej firma z PRL ZaletyZadne zaletyWadySame wady brak uprzejmosci i chceci -
~balchutowo / 2021-01-26 17:29
Unikajcie zwłaszcza jeśli jesteście starsi lub wasi rodzice
Doliczli mi 12 zł miesięcznie.
Wnuk zainstalował mi aplikację prześwietlił faktury i ani słowa nie było o żadnej dodatkowej usłudze
W salonie mówili że możę to możę tamto ale nic nie pomogli
Po pół roku łaskawie powiedzieli że to nawigacja ale ani słowa na żadnej fakturze o tym nie było
Reklamacja nie uwzględniona bo niby sobie włączyłem
Złodzieje i oszuści unikać jak ognia -
~Daria / 2021-01-25 19:13
Ostrzegam wszystkich urzytkownikow sieci plus jest to najgorsza sieć nie polecam nikomu tej sieci. Konsultanci nie potrafią rozwiązać pozytywnie sprawy ZaletyBardzo zleWadyBardzo złe -
~kkaa / 2021-01-25 13:20
Dzwoniłem na infolinię PLUS obsługa wobec klienta zła, pracownicy są niemili i nie potrafią określić błędu lub jakiejkolwiek usługi -
~aa / 2021-01-25 11:40
nie polecam, dodzwonienie sie do ich konsultantow graniczy z cudem, od momentu podpisania umowy na internet nie moge sie doprosic o wysylanie faktur, internet chodzi albo nie, okaz niekompetencji nigdy wiecej -
~Dawid / 2021-01-23 17:06
Człowiek płaci duże pieniądze za abonament .
Ok fajnie , smartfon , nielimitowane rozmowy/SMS .
Dużo internetu . Dużo , ale co z tego ? Najwolniejszy jaki jest .
Ciągłe problemy z zasięgiem . Płacisz za LTE , korzystasz z EDGE . Czuje się jakbym miał starą Nokię . -
~Darek / 2021-01-21 17:58
Odradzam z zasięgiem wcale nie jest kolorowo w firmie 2 numery kompletnie nie można było prowadzić rozmów obsługa nic nie robi mówią ze Ok 5 reklamacji 7 telefonów przeniosłem do innej sieci 8 numerów zostało napewno nie będę przedłużał po prostu są denerwujący ZaletyZasięg na trasie tylko tyle internet bez zmian tam gdzie niby Lte to normalnie lub słaboWadyObsługa jak jest problem jestes sam ściemniają na potęgę -
-
~Mateusz / 2021-01-21 11:37
No cóż wiele mówić, plus nie potrafi ani zatrudnić kompetentnych pracowników do obsługi klienta (za to bardzo chamskich) i nie potrafi też być dobrym dostawcą internetu. 0.17 mb/s ? Jakiś mocno nie śmieszny żart. ZaletyFajny zielony kolor na logo.WadySłaby internet a praktycznie jego brak
Okropna obsługa klienta
Długie umowy idealne by wyciągnąć od klienta maximum a dać minimum. -
~Artur / 2021-01-21 02:20
Nie kupujcie telefonów Motorola. Ja zakupiłem na abonament gdzie bez abonamentu koszt smartfona to 2999 zł. Po zbiciu wyświetlacza i odesłaniu do autoryzowanego serwisu S.B.E wycenili koszt wymiany wyświetlacza na....3500 zł i oczywiście miałem wyrazić zgodę lub nie na naprawę. W przypadku braku zgody, koszt wyceny to 159 zł. To naciąganie!!! -
~Zbyszek / 2021-01-19 20:42
Aktywują mi kartę SIM juz 7 dzień. Mimo telefonów i maili. W koncu dostałem odpowiedź, że potrwa to 14 dni i nie maja możliwości technicznych na przyśpieszenie aktywacji..
Ludzie na księżyc polecieli a oni nie mogą karty sim aktywować :D -
~Bango / 2021-01-19 20:34
Internet zacina gorzej niż Orange , ping w grach na wynosi powyżej 500 nie polecam ZaletyŻadnych nie maWadyPing oraz upload/download -
~dorek / 2021-01-19 13:49
bradzo jestem zawiedziony prędkością internetu bardzo wysoki ping w grach i innych tego typu rzeczach strony internetowe ładują sie bardzo długo a filmy odpalają sie w bardzo niskiej jakości ZaletybrakWadydużo -
~Ugluk / 2021-01-19 06:19
Z racji braku czasu podaję tylko to, co zraziło mnie do sieci PLUS.
Obsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.
Albo w jednym salonie jedno, a w innym drugie. Sami się gubią we własnej ofercie.
Poza tym - brak szacunku do klientów ze strony PLUS.
Oprócz tego - zasięg pozostawiający wiele do życzenia.
Byłem w PLUS zdecydowanie za długo, ale do tego by nie doszło, gdybym m.in. nie miał problemów w zw. ze składaniem wypowiedzenia w salonach.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.WadyObsługa odmawiająca wykonywania swoich obowiązków oraz słabo przeszkolona, nieznająca najlepiej oferty i zasad sieci (w wielu miastach). Na infolinii jedno, a w salonie drugie.
Brak szacunku do klientów ze strony PLUS.
Zasięg pozostawiający wiele do życzenia. -
~Mateusz / 2021-01-18 18:22
Najgorszy internet jaki używałem, nawet 200ping nawet w nocy kiedy nikt nie używa internetu oprócz mnie, o graniu w gry można zapomnieć(1000 ping na spokojnie), prędkość spada z 20/20 (chociaż miało być 130/80) do prawie zera kilkanaście razy w ciągu dnia jak i w nocy, obsługa jak zwykle podaje że wszystko działa ale niestety tak nie jest Wadyza niska prędkość jak na to co podaje dostawca, niestabilność, bezużyteczna obsługa, duży ping -
~Greg / 2021-01-17 22:43
Zmienilem NJU (orange) na plusa, bo podobno maja wiekszy zasieg. Jak sie okazalo w centrum Krakowa, nawet na rynku mam internet 3g i to i tak juz duzy sukces. Mieszkam 20km od Krakowa i tu internetu z telefonu nie mam w ogole. Polaczenia jak znajde dobre miejsce w domu. Pan w obsludze klienta Plus zapronowal zmienic mi telefon! Jako ze pakiet mam na dwa nr i dwa iphony (nowe) wydalo mi sie to po prostu smieszne. Podkresle ze wczesniej w sieci Nju byl lepszy zasieg i jakis dostep do internetu. Zglosilem awarie. Otrzymalem odpowiedz ze wszystko jest ok. Zlozylem reklamacje ze chce aby udostepnili mi swoje uslugi wedlug umowy a jezeli nie to rozwiazac umowe za porozumieniem (bez kary zerwania umowy). Dostalem odpowiedz ze wszystko po ich stronie jest w porzadku i zerwanie umowy bedzie dla mnie kosztem okolo 2500zl. Nie polecam plusa bo nie potrafia podejsc do klienta, nie potrafia przyznac sie do bledy a najwazniejsze nie potrafia przyznac racji klientowi. Teraz jestem zwiazany z siecia ktora nie gwarantuje mi odpowiednich uslug przez dwa lata WIELKI MINUS
ps: Dzwoniac zglosci ze nie dziala mi internet facet na infolini zaproponowal mi iles tam GB za 25zl. Smiech na sali
ps2: wszystkie ustawienia dla iphonow zostaly wlaczone przez pracownika plusa.ZaletyBRAKWadykontak, rozwiazanie sprawy, nie poczuwaja sie do usterki badz nie mozliwosci udostepniania uslugi ktora oferuja, Jedynce co zapronowali to sprawa sądowa. -
-
~Chrzanek / 2021-01-17 19:08
Uważajcie na przesyłki od kurierów.przyszedl mi uszkodzony tel aż jest dziura od środka.oczywiscie plus nie wymienił bo stwierdził że to moja wina bo odebrałem paczkę i nie sprawdziłem przy nim.ciekawe jak miałem sprawdzić jak sobie od razu pojechał i nie chciał czekać. nie polecam. -
~BEN / 2021-01-16 09:48
PLUS NAJGORSZA SIEĆ
Numer: 119119
Treść:
Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona.
Czas: 2021-01-14 15:37:06ZaletyBRAKWadyBRAK INTERNETU -
~Lee / 2021-01-15 17:39
maksymalna szybkość internetu o normalnych godzinach to około 2mb/s gdzie interenet jest w stanie działać tylko o porach poźno nocnych(03;00-05;00) gdzie działa maxymalnie do 11mb/s internet dno totalne. nie polecam.
Złodzieje i oszuści.ZaletybrakWadybrak internetu o normalnych godzinach. -
~Lolek / 2021-01-15 13:07
Tata chciał mi kupić telefon w Plusie na święta i czekam już miesiąc a do tego miałem mieć 24gb internetu a dostałem 2gb
Internetu i nie zmniejszyli cenyWadyDługie oczekiwanie i wysoka cena i mało internetu
strona 102 z 146
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »