Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil Tomczak / 2012-12-14 12:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Wczoraj zakupilem modem ztp, abonamet 29,90. Z tylu modemu napisane: obsluga mac os x. Uprzedzony problemami z wczesniejszymi modemami pytam Babke - czy modem ma stery - tak. Czy jak podlacze to bede mogl od razu uzywac? - tak. Spoko. Ch*j nie tak. Przychodze do domu - stery sa, ale tylko na windowsa. Skorzystałem z windowsa dziewczyny - sa stery do mac !! instaluje - znowu ch*j!. Dzwonie na infolinie. 10minut oczekiwania. Koleszka z dzialu technicznego mowi, ze stery, ktore maja na stronie nie sa poprawne i ze trzeba miec w wersji 1.12. Takiej wersji na necie NIE MA, na stronie plusa NIE MA. Koleszka mowi, zebym napisal do bok@plus.pl, wysla mi stery na @!! Co za bzdura. Jak?! stery na mejla wysylaja?? co to kur&a jest? Napisalem do boku. I tez ch*j. Nie odpisali. To ja sie pytam po ciul mowicie, ze smiga pod mac os skoro nie smiga i po ciul mowicie, ze jest git jak nie jest? Uj wam w kakao. Amatorzy.
    Zaletyszybkosc?
    WadyJ/w amatorstwo, fatalna obsluga, chocby net byl najlepszy i tak kij wam w oczy.
    1 dzień.
  • ~Konrad / 2020-11-18 14:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Pracuję na obrzeżach Stalowej Woli - brak zasięgu, o Internecie można pomarzyć. Wyjechałem na wczasy nad morze, do Białogóry - beznadzieja. Internetu nie ma wcale a gdy chciałem zadzwonić musiałem wyjść na spacer w konkretne miejsce i stanąć na pniaczku na lewej nodze. Ogólnie porażka.
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Krycho / 2009-12-11 07:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Dotrwałem końca dwuletniej umowy (1GB/60zł miesięcznie) i już nigdy więcej iPlus-a. Kosztowali mnie w tym okresie 1770zł. Proponowali przedłużenie na rok- 3GB/30zł, ale również to mnie nie przekonało. Czterokrotnie wypowiadałem się na tym forum opisując różne zdarzenia. Najgorszym wspomnieniem pozostanie wolny transfer, zrywanie połączeń i odpowiedzi BOK na zgłoszony problem techniczny zaczynając słowami "Uprzejmie informuję o terminowym dokonywaniu opłat rachunków". Na szczęście mieszkam w dużym śląskim mieście, gdzie jest wiele opcji internetu. Wracając do tytułu moich poprzednich wypowiedzi - Zastanów się przed zakupnem!!! Polecam przeczytanie.
    Pozostaje z szacunkiem dla czytelników
    Zaletyjakiś czas działał poprawnie
    Wadyarogancja BOK
    dwa lata i koniec
  • ~Krystian / 2023-06-12 19:59
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedna z bezczelnych spółek jaka w Polsce istnieje. Banda oszustów wciska przy umowach ludziom dekoder Polsatu, który przy rozwiązaniu umowy należy zwrócić, lub zwrócić koszta dekodera 480 złotych. Taki nisko pasmowy wyrób chiński można kupić za 100 złotych. POszusty!
    MiejscowośćLubin
  • ~kuba / 2011-12-02 12:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta na średnim poziomie, natomiast jakość obsługi fatalna. Mam iPlusa trzeci rok i chciałem przedłużyć umowę. Plus nie wykazał pod tym względem żadnej inicjatywy, natomiast moje próby wykazały kompletną ignorancję BOK-u Plusa. Prośba o kontakt złożona na ich stronie została bez odpowiedzi. Na e-maila odpisali żeby na ich stronie złożyć prośbę o kontakt albo samemu zadzwonić. Jak zadzwoniłem to po kilkunastu minutach okazało się, że nic nie mogę załatwić bo przeładowują system. Konsultant powiedział żebym zadzwonił w innym dniu. Na moją sugestię żeby Plus zadzwonił do mnie najpierw odpowiedział że nie ma możliwości przekazania takiej prośby, ale w końcu udało mu się przekazać sprawę do Działu Utrzymania Klienta, czy jakoś tak. Na drugi dzień faktycznie, zadzwoniła jakaś pani z tego działu, wszystko uzgodniliśmy i miała przysłać SMS z nowymi warunkami, żeby mógł odpowiadając na niego zaakceptować umowę. Ale SMS nie przyszedł przez kolejne dwa dni. Spróbowałem jeszcze przez live chat z konsultantem, ale ci nie mają wglądu w konta klientów, więc nie mógł mi pomóc. Skoro Plus tak olewa klienta to złożyłem pisemne wypowiedzenie i koniec.
    Zaletyparametry - dobry zasięg i szybkość w porównaniu z innymi sieciami
    Wadyobsługa klienta - totalna porażka
    3 lata 60zł
  • ~Malivaa / 2021-10-18 11:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem w plus 13 lat jako tako problemu z internetem czy rozmowami nie mam. Mam abonament od 2 lat chciałam coś taniego za 20 zł owszem mieli ale internet 2 gb rozmowy i sms-y darmowe bez mms-ów aby mieć więcej internetu trzeba było za 50 zł wziąźć abonament dobrze, że mają zniżkę jak weźmie się efakture tzn 10 zł mniej jest przy płaceniu ale to nie urządza i tak drogo nawet na karte usługi są drogie ładując telefon babci za 50 zł tragedia jednym słowem. Pomoc na czacie czy infolini tragiczna a pytania weryfikacyjne masakryczne proszą o pesel przy czym użytkownik telefonu nie może załatwić sprawy ze swoim numerem bo numer zarejstrowany jest na kogoś innego np na matke chore to jest również naciągają człowieka na drogie telefony 1500-2000 tyś zł i weź płać raty 50-60 zł / msc dodatkowo za telefon sieci powinny być tanie tzn mieć tanie anonamenty zdobrą ofertą darmowych rozmów, sms-ów, mms-ów dużo gb neta a nie bulić duże pieniądze kierwa. Czekam do końca umowy i tezygnuje z dieci przechodzę na elastycznego plusha
    ZaletyŚmigający internet
    WadyDrogie abonamenty
    Słaba obsługa bok
    MiejscowośćGłogów
  • ~Marcin / 2017-06-26 16:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Przenosiłem dwa nr jednocześnie, jeden działa a drugi nie. Plus nie wie dlaczego a abonament za nr tymczasowy muszę płacić bo umowa podpisana a z drugiej strony Plus twierdzi że nie doszło do przeniesienia bo umowa nie wróciła do nich. Masakra, już złożyłem wypowiedzenie i przenoszę się gdzie indziej.
    ZaletyDobry zasięg i bardzo szybki internet
    WadyBOK to ściema, mogli by tam małpy posadzić efekt byłby taki sam :) a taniej.
    2 miesiące korzystam i jeszcze dwa muszę :(
  • ~marek / 2008-12-26 22:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Parametry są zadowalające jednak problemy korzystania z iPlusa eliminują dobrąopinię. Obsługa jest OK. Niezawodnosć fatalna, poprostu często zawodzi.
    ZaletyNic specjalnego. Wiadomo im więcej płacisz tym więcej ściągasz. Reszta normalka.
    WadyZawodność.
    8 miesięcy, 110 zł
  • ~marta / 2011-08-10 20:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Mieszkanie w małej miejscowości sprawia, że nie ma innego wyjścia jak iplus, ponieważ reszta w ogóle nie ma tu zasięgu. Mimo wszystko jestem zadowolona - zazwyczaj działa. Dużo lepsze działanie jest w dużych miastach - nie rozłącza się, a jeśli już, to rzadko. Niestety - w małej miejscowości - niska prędkość i częste rozłączanie (mniej więcej co godzinę, o ładowaniu większych rzeczy mowy nie ma).
    Zaletymobilność
    Wadykonieczność podpisywania umowy na 2 lata, wysoka cena, dość niska prędkość
    1 rok
  • ~Marta / 2018-08-26 22:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Doładowałam telefon 2 razy pod rząd.PRZYSZEDŁ SMS że na koncie jest / TU KWOTA DOŁADOWANIA/ a po chwili następny sms że niskie saldo i żeby doładować telefon. Sprawdzałam kodem ile mam na koncie i pokazuje mi bez przerwy że 0. Żadnych połączeń nie mogę wykonywać bo według Plusa mam 0 na koncie. Pisałam maila ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie ma. Kontakt z konsultantem jest niedostępny. Nie wiem co w takim wypadku można zrobić.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćIslandia
  • ~Misiek / 2017-10-19 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    O ile parametry sprzętu, zasięgu i ceny można ocenić w miarę dobrze,przy czym zasięg od pewnego czasu wskazuje tendencję do gubienia i zanikania, to już obsługa po przejęciu firmy przez p. Solorza to totalne dno. Zlikwidowano tradycyjne salony plusa z kompetentną obsługą i ostatnio obsługiwała mnie panienka, która miała na wszystko wy.....e. Odnawiałem umowę z nowymi telefonami, które wymagały karty mikro sim, to karty dała, ale w protokole było napisane, że poprzednie karty utraciłem. Więc szanowny plus naliczył opłatę za sim. Po dłuższej batalii opłaty zwrócili, ale niesmak pozostał. Nie wspomnę o próbie naciągnięcia mnie na internet domowy LTE, który miał być bez ograniczeń, a treść zawierająca limit była zszyta dwoma zszywkami, może głupi nie doczyta. Trochę się mylili. Doczytałem:) Pora się będzie ewakuować do konkurencji po kilkunastu latach współpracy. I żeby było jasne nazwa plus specjalnie z małej litery.
  • ~Nik / 2017-10-02 08:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie! Panie przydatne jak wrzód na tyłku.
  • ~noved / 2010-06-16 15:32
    Ocena: 2.75 / 5
    używałem iPlusa w poprzedniej pracy, sprawdzał się całkiem dobrze jak na net mobilny, w sytuacji kiedy trzeba było wysłać maila w drodze na spotkanie, czy odpisać na j zapytanie ofertowe. Do prywatnego użytku mam Free ( Orange)
    Korzystniej wychodzi w moim przypadku: bo mam u nich numer i co miesiąc w ramach abonamentu za Free dostaje dodatkowo 30zł do wygadania (pakietu złotówek).
    Równie dobrze się sprawdza w terenie jak iPlus, i jak na razie jestem zadowolony.
  • ~Paweł / 2020-06-11 21:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dramat z zasięgiem, nie miejsca poza dużym miastem gdzie byłoby ok. Mam telefon z LTE, i w Warszawie srednia prędkość w pomieszczeniu wynosi około 40Mbps. Po złożeniu reklamacji na kartę sim kazali sobie zapłacić 20pln za wymianę. Cenowo rewelacja, 25pln za 15GB i rozmowy/smsy bez limitu.
    ZaletyCena abonamentu
    WadyDramat z zasięgiem, poza miastem tylko 2G
    MiejscowośćWarszawa
  • ~pit / 2016-01-08 21:12
    Ocena: 2.75 / 5
    totalne dno oszukują na potegę ostatnio wystawili mi rachunek na 1500 zł i sami niewiedzą za co koniec umowy koniec z plusem odradzam każdemu
    Zaletynie ma
    Wadyoszuści
  • ~Podziem / 2023-07-10 10:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Uwaga na zwieranie umów przez telefon. Przenosiłem 5 numerów z Play. Rozmowę zakończoną podpisaniem umowy miałem 04.05.2023. Z uwagi na okres wypowiedzenia w Play - podany przez pracownika Plusa - dostałem informację, że w Play świadczenie usług zakończy się 10.06.2023 i z tą datą należy włożyć karty plusa i rozpoczyna się korzystanie z usług.
    Tak też się stało, choć częściowo - NALICZYLI OPŁATY ZA OKRES od telefonicznego przepisania umowy do rozpoczęcia świadczenia usługi!!!
    Po przenosinach, chyba tak dla jaj, 4 numery przypisali do mojego kąta - piaty nie.
    Do tego ta archaiczna aplikacja ...
    W ciągu ostatnich 24 lat korzystania z usług telekomunikacyjnych nigdy nie potrzebowałem kontaktu z infolinią - tu w ciągu 2 miesięcy nadrobiłem.
    Bardzo żałuję decyzji!
    ZaletyInternet przedni (jak jest)
  • ~Seba / 2020-06-30 20:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam nikomu...10 lat było całkiem nieźle.a od dwóch miesięcy jest tragedia...z zasięgiem,z internetem,z obsługą...Ostatnia.moja umowa z tą "firmą"
    MiejscowośćRawa Mazowiecka
  • ~Tosia z Uroczyska / 2019-05-05 12:56
    Ocena: 2.75 / 5
    3 lata było OK. A jak się zaczæ nn problem z pobliskim nadajnikiem albo nawet dwoma, to nie mogæ sobie z tym poradzić od półtora tygodnia. Net nie działa niezależnie od rodzaju umowy i usługi (net domowy, pakiet dodany do telefonu...). Panie z infolinii zbywają, panowie starają się pomóc, ale to i tak nic nie daje. Kpina. Zasięg jest, Internetu nie ma
    ZaletyZasięg
    WadyOpieszałość w naprawie problemu, infolinia nie dostaje info, czy były już zgłoszenia z danego rejonu - przynajmniej połowa pracowników infolinii zlewa kienta
    MiejscowośćMadaje Stare
  • ~ufo / 2015-11-18 20:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Manipulacja marketingowa godna Platformy Obywatelskiej. Dostajesz pakiet LTE po czym masz LTE bez limitu. Mam internet na kartę. Za 30zł dostaję tzw. pakiet 1,5 Gb. Po 5 dniach przychodzi wiadomość, że pakiet został wykorzystany (nie ściągałem filmów, nie oglądałem tv) tylko po aktualizacji windows7, śledzeniu informacji na wp, interii, onecie). No cóż, udowodnienie im oszustwa/naciągania możliwe jest tylko przez UKE. Liczę na PiS
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnego (przez internet) bilingu, brak konsoli bieżącej wymiany danych z internetem (jak w Play)
    od sierpnia 2015 (modem - 240zł), karta sim 10 zł + doładowanie 30 zł
  • ~Natalia / 2016-11-20 20:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta w punkcie w Porcie Handlowym Rumia odstraszająca. Nie są zainteresowani problemami klientów, już nie wspominając o tym, aby je rozwiązać. Zbywają klientów, aby się ich jak najszybciej pozbyć. Nie podpisujesz nowej umowy - lepiej w ogóle nie wchodź. Poza podpisaniem umowy nie interesuje ich nic - czy klient jest zadowolony, jak działa sprzęt, który sprzedali itd.
    Nie polecam tego miejsca.
    WadyOBSŁUGA KLIENTA - DRAMAT !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263