Najgorszy operator sieci komórkowej z jakim miałam dotychczas odczynienia. Mam abonament w play w ramach pakietu all inclusive, który gwarantował bezpłatne minuty na nr stacjonarne. Jak się okazało po otrzymaniu pierwszego rachunku. Rozmowy są darmowe ale tylko przez 60 minut. Jeżeli przekroczy się limit to naliczana jest odpłatność poza abonamentem. W praktyce oznacza to rachunki w wys. 100,00zł zamiast 40,00zł. Dodatkowo o operatorze świadczy niekompetentna obsługa klienta i pobieranie dodatkowych opłat za połączenia z operatorem (* 500), też oczywiście poza abonamentem.
ZaletyBrak
WadyBrak żetelnej informacji, niekompetentna obsługa, naliczanie opłat poza abonamentem
~piotrek / 2013-02-17 08:50
Ocena: 1.00 / 5
to jest taka lipa ten internet mam go już jakiś czas i same problemy jest to taka lipa nie polecam nikomu
Wadyzasięg
3 lata
~PAO / 2013-02-16 18:04
Ocena: 1.00 / 5
BEZNADZIEJA. 2 razy w ciągu 4 miesięcy zostawiałem numer,żeby oddzwonili,ponieważ chciałem dowiedzieć się czegoś o ofercie i podpisać umowę. Nie oddzwonili. Wydają grubą kasę na reklamy z tzw. "celebrytami", na to,żeby mieć dobry wizerunek, a już na początku mają zdecydowanego klient w dupie. NIE POLECAM.
ZaletyBRAK
WadyLEKCEWAŻENIE ZGŁOSZEŃ.
~gosia / 2013-02-16 12:58
Ocena: 1.00 / 5
nigdy więcej PLAY'a! Oszuści i naciągacze. Jak Cię złapią, nie puszczą. Skusiłam się na Internet od nich, NIE DZIAŁAŁ, mimo pism i telefonów do nich, zero reakcji z ich strony. Jak wypowiedziałam umowę 2 miesiące wcześniej (bo NIE DZIAŁAŁ) dostałam KARĘ pieniężną. Kłamią, przez telefon zapewniają o jednym, na umowie jest inaczej. CZYTAJCIE DOKŁADNIE ZANIM COŚ PODPISZECIE. UKRYTE DODATKOWE OPŁATY!
Zaletybrak
Wadywyciągają pieniądze na wszystkie sposoby
18 miesięcy. Miało byc 15 zł/miesiąc ale wyszło więcej (70 zł niechciany i niepotrzebny mipakiet SMS, kara 120 zł, nowa umowa za anulowanie kary (ukryta opłata aktywacyjna 49 zł) uowa miała być na 1 miesiąc za 45 zł 5 GB, w systemie wyszło kolejne 18 mies. Chyba pójdę do sądu.
~Alek / 2013-02-15 19:14
Ocena: 1.75 / 5
uwaga na oferowany internet za złotówkę. Pan/i zadzwoniła do mnie i zaoferował/a internet na wypróbowanie. jeśli by się internet nie sprawdził możesz zrezygnować z umowy w ciągu tygodnia, jedynie ponosząc koszty odesłania modemu listem poleconym. UWAGA bo konsultanci celowo oszukują mówiąc że koszty to tylko złotówka za modem, tak naprawdę przyszedł do mnie teraz rachunek za aktywację 29 zł. W umowie jest to napisane niejednoznacznie, niby kwota mała ale po chamsku zostałem wprowadzony w błąd. Po drugie jeśli Ci o tym nie powie konsultant przez telefon (ci co ze mną rozmawiali celowo kłamali) to w polskich realiach jeśli taką usługę zamawiasz przez kuriera (jak ja) nigdy nie jestes w stanie prześledzić podpisywanej umowy... To tyle, UWAŻAJCIE na tą firmę, grzebiąc na internecie odkrywam coraz więcej ciekawych rzeczy...Dobrze że nie zdecydowałem się póki co na podpisanie umowy która mi się kończy za miesiąc. Poczekamy zobaczymy.
Pozdrawiam wszystkich !
Zalety-nie ma -internet nie zadziałał i odesłałem
Wady- wszystko- OSZUKUJĄ !
30
~Pawel K / 2013-02-13 11:44
Ocena: 1.50 / 5
Moja przygoda z PLAY to tez droga przez meki. O tyle dobrze, ze nie musialem za niego placic, bo wzialem w promocji z mbanku.
Zasieg to kpina. Wogole sie nie pokrywa z mapa, ktora pokazuja w internecie. Wg niej dopiero 500m za moim domem nie ma zasiegu W BUDYNKACH. A w moim domu zasieg to ja moglem lapac tylko przy oknach i to z laptopem na wysokosci glowy. Oczywiscie zglaszana sprawa na infolinie, technicy "zmieniali" ustawienia po 6 razy, "teraz juz pewnie sie poprawi" a oczywiscie zasieg nadal do du... Polecili wymiane karty SIM bo to "na pewno cos z nia nie tak" - oczywiscie rowniez bez zmian. Reklamacja odrzucona jako niezasadna, bo moj dom nie jest w zasiegu, a poza tym zasieg zalezy od warunkow atmosferycznych itp! (jak padalo to neta juz calkiem nie bylo). Na pocieszenie dostalem jakies dodatkowe MB - tylko co mi po nich, jak z nich korzystac nie moge!
No ale umowa sie na szczescie skonczyla. Wg regulaminu moglbym jeszcze uzywac tego Play online na karte (a chcialem przez miesiac) ale doladowanie to big problem. Pani z infolinii polecila salon, a pan z salonu stwierdzil, ze lepiej sobie przelew zrobic, ale nie wiadomo czy konto mi aktywuja ha!
Krotko mowiac: jak juz macie, to meczcie infolinie problemami z dzialaniem - zeby dostac darmowe MB. A jak nie macie to sie nie palujcie z ta firma!
Dla mnie rewelacja. Klarowna umowa, parametry zgodne z założonymi. Stosunkowo tanio, a przede wszystkim bez problemów. Posiadam Play od momentu pojawienia się tej oferty na rynku, jestem bardzo zadowolony. Druga umowa na 12 miesięcy, trzecia również i bardzo ostro wynegocjowana - szok. Przez pierwsze 1/2 roku zdarzała się cisza w UMTS:), od jakiegoś czasu w domu zasięg na wszystkich fq jest po prostu idealny. Obsługa konta online - bez zastrzezeń Jak na dłoni. Modem wetknięty do AP przez jedną noc spełniał nawet rolę ratunkowej bramy w dużym przedsiębiorstwie - dał radę. Po gigantycznych tarapatach z pewną firmą i mając na uwadze kpiny prezentowane przez hordę psychopatów w kolorze pomarańczy (nadal żądam zwrotu 154 74/100 PLN), Play jest bardzo dobry. Jestem zaskoczony.
Zaletydobry zasięg, dobre parametry, dobra obsługa, niezawodność, przyzwoita cena
Wadynie zauważyłem
od początku istnienia
~Witold Sulowski / 2013-02-10 09:15
Ocena: 1.00 / 5
zostałem świadomie wrobiony w abonament internetu z wyrachowaniem po złodziejsku przez pracownika salonu w Łodzi złożyłem 2 reklamacje czekam na reakcje,uważam że powinno walczyć z nimi ich metodami mam w tych sprawach praktykę i mogę się doświadczeniami
Zaletyżadne
Wadywszystkie możliwe
od.2.10.2012,o 140 dni za długo,40 zł
~zawiedziony / 2013-02-09 20:27
Ocena: 1.50 / 5
Nierzetelna firma nie dbająca o klienta i jego usługi oraz zaprzecza sama sobie , mówiac że jest to należne a daje co innego.
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
OK 3 LAT
~Łukasz / 2013-02-08 14:15
Ocena: 1.50 / 5
Oszukują ludzi ustalenia z konsultantem nie zgadzają się z tym co dostaje klient na umowie, niewyszkolony i niekompetentny personel (każdy przedstawiciel przedstawiał inne warunki) Nie zostaje chyba im nic innego jak inwestować reklamy i naciągać kolejnych. Po 10 reklamacjach mama sądowne do zapłaty, zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Nie polecam, w przypadku pytań lub uwag proszę o kontakt toya25@o2.pl
ZaletyNawet dobry zasięg
Wadyniewyszkolony i niekompetentny personel, liczne pomyłki i naciągactwo
1 rok
~Trini / 2013-01-30 16:56
Ocena: 1.75 / 5
PLAY BEZCZELNIE WYŁUDZA PIENIĄDZE!!! Doładowałam PLAY ONLINE kwotą 50 zł w dniu 6 grudnia, co powinno przedłużyć ważność konta o 3 miesiące (przynajmniej tak to jest reklamowane na ich stronach internetowych). Jakie było moje zdziwienie kiedy dostałam SMSa, że moje konto jest ważne do 31 stycznia. Z Playa korzystam sporadycznie, używam go tylko w przenośnym netbooku, ale zdecydowanie nikomu nie polecam. I nie chodzi nawet o to, że w Zakopanem czy na Helu nie działa. Chodzi o traktowanie klienta. Reklamacji mailem nie rozpatrują, bo to pre-paid, kierują do salonu. A gdy już klient jest w salonie, to aplikacja do obsługi klienta nie działa. CZY WY TO CZUJECIE???
ZaletyBRAK
WadyBRAK OBSŁUGI KLIENTA, NIERZETELNOŚĆ
1 ROK
~julta / 2013-01-29 19:17
Ocena: 1.00 / 5
a mnie play oszukal na tym ze zniknely pieniadze ktore wplacilam za abonament150zl po tygokazalo sie ze sa na innym rachunku ale co ciekawe jest nie 150 tylko 118-bez komentarza-dwa tyg bez internetu bylamdzis uowe zerwalambo to banda oszustow
Zaletybrak
Wadyoszukuja kosztami oszukuja tez na lini z konsultatami
1rok 4 miesiace
~rymps / 2013-01-29 12:46
Ocena: 2.50 / 5
Opowiem wam swoją historię związaną z Play Online. Używałem od dawna tej usługi na kartę w różnych lokalizacjach: Białystok, Warszawa, Bielsk Podlaski, jakieś zapomniane wsie w okolicach Śremu. Prędkość nie porażała ale była stabilna i dało się pracować. Pojawiła się potrzeba internetu na abonament, tu gdzie teraz mieszkam nie miałem możliwości podłączenia internetu kablowego. Generalnie jestem lojalnym abonentem (2 karty SIM w Erze od 14 lat) więc na początku oczywiście sprawdziłem ich. Było to w momencie kiedy T-mobile i Orange łączyły sieci więc to przez co przeszedłem to koszmar. Kto tego doświadczył ten wie. Przypomniałem sobie o Play, sprawdziłem prędkości i stabilność łącza na testowej karcie, wszystko śmigało super więc zamówiłem internet abonamentowy. Pierwszy szok na minus to nowa aplikacja PlayOnline strasznie obciąża procesor - oprócz Kasperskiego (oczywiście nadany playonline.exe najwyższy priorytet ze wszystkimi wyjątkami) dwa procesy Windows: services.exe i winlogon.exe bez przerwy po kilkanaście procent mocy procesora. W przypadku laptopa ciągła praca wentylatora bywa irytująca. Na starszym modemie ze starszą wersją programu tego nie było. Oczywiście zgłosiłem to do Play, standardowa odpowiedź "never possible" to musi być coś u mnie. Wymęczyłem dostawcę Kasperskiego, komputer mam czysty. Zresztą, kiedy podłączam się do kabla albo do wifi wszystko natychmiast się uspokaja. Oczywiście w Play nikt o takim problemie nigdy nie słyszał. Nie było to najważniejsza więc odpuściłem, miałem stabilnie działający internet a to było najważniejsze - realne prędkości przy ściąganiu danych do 8 mbps, praca w necie przy uruchomionym radiu internetowym 128 kbps. Na kilka tygodni wyjechałem z Białegostoku do Bielska Podlaskiego. Po powrocie do Białegostoku - nie ten internet. Prędkości modemowe, rwące się połączenia, rozłączający się modem. Znowu wyjazd do Bielska Podlaskiego i prędkości do 8 mbps a połączenie stabilne (kilka razy na nocnym transferze od północy do ok. 8 rano ściągałem po 20-22 GB danych). Zaczynam dzwonić z pretensjami do Play, że zmieniła się jakość usługi. Dostaję odpowiedzi, że po sprawdzeniu po stronie sieci wszystko jest w porządku, że to ja mam problem z modemem, kartą SIM i nie wiadomo czym jeszcze. Za każdym razem konsultant odświeża mi priorytet, cokolwiek to znaczy, i nie zmienia się nic, wymieniłem kartę SIM na nową. Za każdym razem kiedy zgłaszam problem powtarzam, że w innej lokalizacji na tym samym laptopie prędkości są wyższe i stabilne. Grochem o ścianę. Po którejś z awantur dostałem na 2 miesiące zniżkę na abonament. Po ostatniej awanturze przez kilka dni dało się w trakcie pracy słuchać polskiej Trójki. Od wczoraj wszystko wróciło do "normy" czyli byle jakie, rwące się połączenie. O ile pocztę mogę czytać i pisać klikając po 20 razy F5, żeby wczytać dane to robienie przelewów z tak działającym internetem nie jest możliwe. Domyślam się jaki jest powód spadku jakości internetu i jeden z konsultantów na infolinii mi to pośrednio potwierdził. Po połączeniu sieci T-mobile i Orange nadajnik Orange, z którego korzystał Play do rozmów głosowych stał się niedostępny i cały ruch i głosowy i danych przejął nadajnik Play wykorzystywany dotychczas tylko do internetu. Jakość połączenia internetowego T-mobile poprawiła się w tej lokalizacji bardzo z czego muszę korzystać jeśli nie mogę na przykład płacić przelewów. Żeby nie wszystko było takie czarne to chcę też podziękować właścicielowi jednego z warszawskich salonów sprzedających usługi Play - jako jedyny potwierdził, że ta nowa aplikacja PlayOnline rzeczywiście tak działa, że po zainstalowaniu starszej powinno się uspokoić. Jeśli ktoś pomyśli zarzucić mi bezpodstawne oskarżenia renomowanej spółki P4 to mam sporo materiałów potwierdzających to co piszę. Play powinien mieć nagrania z naszych rozmów, moje logowania do sieci, liczbę danych więc wszystko można będzie potwierdzić.
Zaletynie wiem
Wadyniestabilny zasięg w różnych miejscach
4 miesiące, 55 PLN netto miesięcznie
~GIANI13 / 2013-01-28 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie zawierajcie umowy w PLAY,są przeszkoleni ,do wprowadzania klienta w błąd a potem w trakcie składania reklamacji,mają nas w d... i piszą; że mogę odstąpić od umowy w ramach uiszczenia "zawrotnej kary"! Złożyłam skargę,nikt z "chorej firmy" PLAY nawet się nie zainteresował!!! NIGDY W ŻYCIU NIE PODPISZĘ Z TĄ FIRMĄ UMOWY,a mam 3 abonamenty.Spróbowałam bo wchodzili dopiero na rynek ,ale nigdy mojej firmy nikt do tej pory tak nie oszukał.Pozdrawiam niezadowolonych
ZaletyZERO
WadyBrak zasięgu w środku miasta- Łódź,oszustwo przy podpisywaniu umowy.
slawomir / 2013-01-28 18:36
PLAY oszuści, UWAGA na PLAY - zawarcie umowy przez telefon lub internet. Przestrzegam wszystkich
Zaletyoszuści
Wadyoszuści
otrzymałem nowy USZKODZONY. OSZUSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!
~waldekp8 / 2013-01-28 09:14
Ocena: 2.50 / 5
Jak dla mnie to już na początku przy przejściu z Plusa do Play ,,ZŁODZIEJE"!!!! okradli mnie na 50 zł., nie mówiąc o tym że z konta schodzi kasa nie wiem na co!!!! bo po rozmowach nie widać!!??? Zobaczymy jak będzie dalej?????????
Zaletyna razie brak zalet!!!
WadyTotalnie kradą kasę!!!!!
2 dni
~Duska / 2013-01-23 12:55
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam. Pierwsze dni hula jak szalony, po czasie jednak (dziś) mam problem z pobraniem JEDNEJ piosenki 3 minutowej mimo całego zasięgu. Promocja 12 czy tam 14 GB jest zbyteczna, skoro ciężko załadować nawet facebooka czy piosenki na YouTube...
ZaletyTani
WadyNie ściąga, nie ładuje - nie jest internetem!
3 lata
~litti / 2013-01-22 23:23
Ocena: 5.00 / 5
Rewelacja (jak na mobilny net), wyprowadziłem się z bloku na wieś i w związku z tym musiałem zmienić UPC 20Mb/s na Play Online 4Mb/s i pakiet danych 18GB. Myślałem że będzie tragedia ale wszystko działa super: pobieranie 2-4Mb/s, wysyłanie ok. 0,5Mb/s, ping 100-200ms. No i dla ściągających nocny darmowy transfer 00:00 - 9:00 który nie zabiera GB. Moja czteroosobowa rodzina zużywa ok. 10-12 GB transferu miesięcznie. Ja osobiście zdecydowanie polecam.
Zaletyniezła prędkość, niezawodny
Wadybrak
2 miesiące, 49zł/m-c
~jerzy glen / 2013-01-14 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Totalni ignoranci i ludzie nie potrafiacy wykonywac swoich obowiazkow. Internet jak wczesniej pisza ludzie tylko w duzych miastach. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyCzekalem 7 dni aby przejsc na abonament i nie doczekalem sie , dzieki Bogu
~Lewy / 2013-01-10 17:09
Ocena: 1.25 / 5
Ten modem jak go przedstawiali to miała być szybkość do 6mb/s Ale po 2 DNIACH* prędkość spadła do ledwo 400kb/s Szczerze nie polecam tego oto internetu.