strona 97 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~marek / 2013-05-13 13:47
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. ROZWIAZALEM UMOWE I PO KILKUNASTU DNIACH ZATELEFONOWALI Z ATRAKCYJNA OFERTA. ZGODZILEM SIE BO BYLA NALEPSZA NA RYNKU. NIESTETY MUSIALEM ODWOLAC ROZWIAZANIE UMOWY GODZAC SIE NA ANEKKS. NIESTETY PRZYSLANY ANEKS NIJAK SIE NIE MIAL DO TEGO ZAWARTEGO DROGA TELEFONICZNA. ODESLALEM WIEC PAPIERY I MODEM DO INTERNETU. W CIAGU KILKUNASTU DNI OTRZYMALEM JESZCZE KILKA TELEFONOW Z IDENTYCZNA OFERTA TELEFONICZNA. NA MOJ ARGUMENT, IZ PROPONOWANE WARUNKI TO PROBA NACIAGNIECIA, KONSULTANCI NA 1000% PRZYSIEGALI, ZE TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE I OSOBISCIE DOPILNUJA BY WARUNKI USTALONE TELEFONICZNIE SIE ZGADZALY NA PAPIERZE. PRZY KOLEJNYM TELEFONIE NAGRALEM ROZMOWE I ZGODZILEM SIE NA ANEKS. PO DWOCH DNIACH OTRZYMALEM RAZACO ODBIEGAJACA UMOWE. ZGLOSILEM REKLAMACJE. ODESLALEM MODEM I ANEKS. PO KILKUNASTU DNIACH ZAPYTALEM TEL. JAK MOJA REKLAMACJA. OKAZALO SIE ZE NIKT JEJ NIE ZAREJESTROWAL. ZATEM ZGLOSILEM PO RAZ WTORY A DODATKOWO PRZEZ INTERNET. PO KILKUDZIESIECIU DNIACH ZADZWONILI DO MNIE ZE STWIERDZENIEM, IZ WSZYSTKO JEST OK I ODPOWIEDZ NA MOJA REKLAMACJE OTRZYMAM W FORMIE PAPIEROWEJ. ZAPYTALEM, CZY ODSLUCHANO ROMOWE, STWIERDZONO, ZE TAK. POPROSILEM ZATEM O PRZESLANIE NAGRANIA. ODMOWIONI KATEGORYCZNIE. ZATEM ODPARLEM, ZE PRZEESLE SWOJE NAGRANIE I WOWCZAS POROWNAMY OBA. PANI SIE ZAPYTALA CZY JA NAGRYWAM NASZA ROZMOWE. ODPARLEM ZE ROZMOWA JEST NAGRYWANA O CZYM SAMAM MNIE POINFORMOWALA. DODALA, ZE PALY MNIE PODA DO SADU O NAGRYWANIE ROZMOW I ROZLACZYLA SIE (MI CHODZILO IZ ONI TO NAGRYWAJA A NIE JA, ALE WIDAC ZE PAN PLAY MOZE A KLIENCIK NIE MOZE). UWAGA. PO 5 DNIACH OD ROZMOWY OTRZYMUJE PISMO - PLAY UWZGLEDNIA MOJA REKLAMACJE - W ROZMOWIE TEL. ZAPROPONOWANO MI INNE WWARUNKI. ROZWIAZANIE - SKORZYSTAC Z PAPIEROWEJ WERSJI LUB ODESLAC UMOWE. ODESLALEM WCZESNIEJ - NA SWOJ KOSZT CHOC ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW). TERAZ NAJLEPSZE - PO DWOCH MIESIACACCH ZAWIESZENIA OTRZYMUJE FV ZE STARYMI KWOTAMI ZA INTERNET (SIC!!!)POMIMO IZ ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW I SUGEROWALI ODESLANIE UMOWY. NA PYTANIE DLACZEGO - OTRZYMALEM 3 ROZNE ODPOWIEDZI OD 3 KONSULTANTOW. PO REKLAMACJI POWIEDZIANO IZ TO JA ZREZYGNOWALEM ZZ WARUNKOW ANEKSU ZATEM STARE WARUNKI UMOWY WRACAJA. TAK SOBIE POGRYWAJA I KPIA Z KLIENTOW. ALE JA NIE DAJE ZA WYGRANA, BO WZYWAM DO WYSTAWIANIA FV Z WARUNKOW ZAWARTYCH DROGA TELEFONICZNA. JA NIE REZYGNUJE Z UMOWY. INNYMI SLOWY DO DOCHOWANIA NOWYCH WARUNKOW UMOWY. DAJE TERMIN 30 DNI I PISZE IZ W PRZYPADKU NIEFOCHOWANIA ZAWRE UMOWE NA ICH RYZYKO I KOSZT Z INNYM OPERATOREM. MAM ZAMIAR POINFORMOWAC O TEJ ZABAWIE UKE I WAS CO NINIEJSZYM CZYNIE. JAK NAJDALEJ OD PLAY-A
MAREK -
-
~sad / 2013-05-07 22:55
mam juz internet play 2 lata i zdecydowanie odradzam. Czesto zrywa polaczenie i ma bardzo ograniczony zasieg poza wiekszymi miastami. Pora pozegnac sie z tym produktem ZaletymobilnyWadykiepski zasiegn nawet w duzych miastach2lata -
~Kamila Michalik / 2013-04-19 16:05
Uważajcie na play!mój abonament firmowa25 czyli płaciłam około 30zł miesięcznie pewnego dnia dostaję rachunek300zł ponieważ podobno włączyłam wszystkie możliwe pakiety przez konto internetowe którego nigdy w życiu nie posiadałam Super prawda???I co przychodzi Wam na myśl bo mi tylko jedno że ,albo play robi takie niespodzianki klientom aby zarobić ,a klientowi wmawia że ktoś założył sobie na niego konto w play24 albo jeśli rzeczywiście tak jest to każdy może tak zrobić czyli wcale
nie dbają o prywatność oraz interesy klientów.Jestem w tej sieci od początku ich istnienia i z przykrością muszę stwierdzić ze zniżyli się do najniższego poziomu.Przy najbliższej okazji z pewnością zmienię operatoraZaletybrakWadyoszuścikilka lat -
~nicola / 2013-04-16 13:09
Miałam umowę na abonament (nie najniższy ) przez 2 lata, przez rok usługi nie działały
(zrywane połączenia, osoba mnie nie słyszała i odwrotnie), zgłaszałam 100 razy ciągle obiecywali że będzie ok
Wiadomości premium, naliczany internet,który był wyłączony
Nie przekraczałam limitu minut a zawsze miałam naliczane kwoty poza abonamentem
Kiedy zgłaszałam w salonie co się dzieje ponad rok temu i ze to jest bez sensu bo po co mi takie usługi skoro nie mogę korzystać i muszę u konkurencji korzystać i płacić za 2 telefony. to miła pani powiedziała ze można rozwiązać umowę, pytałam ja wyraźnie czy bez żadnych opłat a ona ze tak bez opłat (trochę mnie zdziwiło, bo wcześniej miałam na kartę i przy wcześniejszym zakończeniu umowy były kary)
Doszło do rozwiązania umowy ja zadowolona że koniec z dziadami, a tu po jakimś czasie pismo od nich ze ok kończymy ale proszę o wniesienie opłaty specjalnej. Sobie myślę co jest, idę do salonu a oni ze to kara i aż dostałam piany.
Policzyłam sobie to tak samo wyszlo gdybym nie rezygnowała i płaciła im co miesiąc, pomyślałam sobie ze na to samo wyjdzie to niech będzie ten tel. to był największy błąd, lepiej gdybym zrezygnowała wtedy
2 przedostatnie faktury ponad 4 razy wyższe, do każdego rachunku doliczane wiadomości premium, kwoty poza abonamentem
Znalazłam to forum i widzę że wiele osób ma takie problemy z nimi jak ja.
Pani w salonie kiedyś zrobiła bardzo zdziwioną minę jak powiedziałam co się dzieje i powiedziała że pierwszy raz się z takim czymś spotyka, nie było takich zgłoszeń.
Play kradnie, naciąga ludzi w biały dzień
Ktoś powinien tym się zająć, , zamknąć ten bałagan a kierownictwo za kraty,play powinien zwrócić poszkodowanym pieniądzeZaletynie maWadywszystkoza długo i za drogo -
~matraak / 2013-04-12 10:11
Oszuści i tyle. Miałam zablokowany transfer danych na stronie play24 oraz w telefonie a tu niespodzianka do abonamentu doliczone dodatkowo 70 zł za transfer danych. Reklamacja rozpatrzona negatywnie gdyż nie było blokady transferu danych, troszkę dziwne bo na play 24 wyświetla się że jest zablokowane a oni nie widzą. A i jeszcze jedno reklamacje złożyłam telefonicznie konsultant poinformowała mnie że ktoś do mnie zadzwoni w ciągu 72 godzin i da odpowiedz. I znowu niespodzianka odpowiedź została pozostawiona na play24 a na telefon dostarczony sms aby ocenić konsultanta w trakcie rozmowy telefonicznej a takiej nie było. Olewka totalna Wadysame wadyod miesiąca -
~krzys73 / 2013-04-10 15:43
Mam w tej sieci telefon na abonament wszystko było OK! do czasu gdy aparat się zepsuł i tu zaczynają się schody trzy razy w naprawie i nic poprosiłem o wymianę i tu niespodzianka pani w centrum obsługi proponuje kupno telefonu w komisie bo nie mają mi nic do zaoferowania.
NIE POLECAM TEGO OPERATORA TOTALNE DNO BRAK PODEJŚCIA DO KLIENTA I ZBYCIE GO PARANOJA W TYCH CZASACH.ZaletyBRAKWadyBRAK2 LATA24 -
~Łukasz / 2013-04-09 12:07
Najgorszy mobilny internet pod słońcem, limit bardzo szybko ucieka i nie starcza do końca miesiąca. Posiadam pakiet 9gb nic nie pobieram a limit co miesiąc ucieka w zastraszającym tępię, modem non stop się sam rozłącza, dzwoniąc do biura obsługi odpowiadają to samo żeby zainstalować na nowo, nie polecam i sam już nie odnowie umowy. ZaletybrakWadymodem się wyłącza, bardzo szybko limit miesięczny ucieka nawet jeśli się nic nie pobiera.12 miesięcy, 50zł -
~shogun / 2013-04-08 19:25
widze że play ma same beznadziejne opinie, a miałem zamiar sie przenosić do tej sieci, po przeczytaniu komentarzy na temat sieci play jednak rozglądne sie za czymś innym, nie chce sie wiązać umową na 2 lata z oszustami -
-
~Iwona / 2013-04-08 12:39
Od ponad dwóch lat mam abonament telefoniczny w Play. Jestem bardzo zadowolona nie tylko z telefonu ale przede wszystkim z obsługi klienta. O wszystkim informują. Przedłużyłam umowę na bardzo korzystnych warunkach. -
~Daillyish / 2013-04-01 18:55
moze najpierw lepiej polepszyc najgorszy internet mobliny pod sloncem? to akurat nie jest zartem. doradcy w punktach bezradni, a połaczenie ciagle jest przerywane nie mowiac o tym ze w wielu miejscach (jesli o bialystok chodzi) mimo fioletowych miejsc po prostu go nie ma. masakra nie polecam nikomuuuuuuuuuuu !!!!! Zaletynie poznalamWadyrozłacza sie co pare minut, w wielu miejscach wgl nie ma polaczenia, sprzedawcy wciskajacy po prostu kit5 miesiescy, abonament 39 zł -
~johny / 2013-03-28 22:58
Ludzie to kretyni, jak czytam komentarze to się zastanawiam czy czasami dostęp do internetu nie powinien być blokowany dla ludzi z IQ poniżej 90. TĘPAKI czytać umowy od góry do dołu zanim cokolwiek podpisujecie.
Druga rzecz play jest ujowy bo telefon się 3ci raz popsuł? a co to ma do rzeczy?
To chyba wina producenta kupisz nowe bmw z salonu popsuje się i też powiesz że to wina salonu?
Trzecia rzecz zanim weźmiesz się za podpisywanie czegokolwiek dowiedz się jakie masz prawa jako konsument żeby wiedzieć co możesz a czego nie
Czwarta rzecz czytaj ze zrozumieniem jak tego nie potrafisz weź osobę ze sobą co potrafi
Piąta nigdy nie bierz telefonu który właśnie wszedł i jest hitem z reguły pierwsze serie idą do testowania żeby w dalszych etapach wyeliminować mankamenty
I ostatnia rzecz jak masz z czymś problem zawsze masz rzecznika praw konsumenta -
~marek / 2013-03-28 12:39
UWAGA NA PLAY
Dwa razy próbowano mnie oszukać w ten sam sposób - rewelacyjne warunkiprzedłużenia umowy przez telefon i zupełnie różne na papierze. Dwukrotnie odesłałem pakiet. Wciąż wydzwaniają do mnie z przyrzeczeniem, iż się to nie powtórzy - niestety trzeci raz nie dam sie zmanipulować. Na takie próby oszustwa uczulił mnie szwagier, gdyż on zrobił wielkie oczy gdy przyszła pierwsza fv kilka miesięcy przed moim "przedłuzeniem". Jemu nie przysługiwało odstąpienie (termin 10 dni) więcbezczelnie go olano i wręcz śmiano się do ucha, że ... był głupi i nie sprawdził ich umowy.Zaletyna tle konkurencji nic specjalnegoWadybrak obsługi Klienta, nierzetelność, cwaniactwo...2 lata -
~Viktor / 2013-03-25 16:21
Życzę tej firmie rynkowej śmierci. Banda oszustów i złodziei. Zasięgu nie ma nawet w niektórych centralnych miejscach Krakowa. Ponadto wziąłem w abonamencie smartfona Sony, który od grudnia 2012 jest nieprzerwanie w naprawie, zepsuł się w ciągu 3 miesięcy 4 razy a jako zastępczy dostaję ciągle tego samego starego gniota, który tak samo się sypie. Notabene więc spłacając smarfona Sony używam cały czas jakieś zajechane g...no! O wymianie na nowy mogę tylko pomarzyć, obsługa w salonach tragedia. Precz z tego kraju złodzieje! ZaletyBrakWadySama obecność na rynku -
~Hewn / 2013-03-25 14:35
NIE POLECAM ostatnio chciałem porać TomTom i Adobe After Effects w połowie pobierania tych programów internet się wyłączył MB ubyło ale programy nie działały i kasa poszła na marne, ja wziołem internet w plusie i działa bez zarzutów w porównaniu z play ZaletyBrakWadyWolny Mały zasięg wyłacza się1 rok i to ostatni rok -
~pawel grodzki / 2013-03-20 12:07
zona jest w pley od wielu lat. Zawsze bylo ok.Ostatnio dostala rach. zawyzony o ok.60zl.Okazalo sie, ze Pley przysylal na jej nr wiadomosci premium o ktore nie prosila. Odwolanie nic nie dalo.Wstyd dla Pley.Nie jest moralne wrabianie w ten sposob emerytow. -
~tomasz / 2013-03-16 00:39
Play Online na karte mam od wrzesnia pierwsze 2 miesiace bez zarzutu do 4Mb/s odleglosc do bts 16km zasieg 2kreski pogoda nie ma wplywu.Po 2miesiacach zaczelo sie pogarszac ,predkosc spadla do 2Mb/s i transfer danych zrobil sie niestabilny.Zadzwonilem do 790500500 cos chyba poprawili teraz mam tylko 1Mb/s-0,35Mb/s ping60-90 ale jest stabilny ipogoda ani pora dnia nie ma zadnego wplywu doslownie rakieta. Zaletyniski koszt dobra pre dkosc przy takiej odleglosci od nadajnikaWadyniedouczone bioro obslugi6 miesiecy 129zl modem z karta sim -
-
~neig666 / 2013-03-14 11:40
taryfa "nielimitowane smsy" z opcją wykupu pakietu za 10PLN na 30dni to jakaś ściema bo i tak trzeba mieć aktywne konto a jeśli mam aktywne konto to i mam darmowe smsy Zaletywysłanie miliona smsówWadybrak możliwości zarządzania kontem na którym mam zgromadzone środki20dni -
~Tomasz / 2013-03-12 21:36
Witam! niestety posiadam od paru lat telefon w play na abonament. Dlaczego niestety?dlatego że:
W trakcie trwania rozmowy pojawia się tzw "głuchy telefon" (rozmawiamy z kimś i nagle w słuchawce cisza, jedna osoba drugiej nie słyszy mimi, że połączenie trwa. Rada na to to ponowne nawiązanie połączenia.) Zgłaszając problem obsłudze wiecznie słyszałem "wina telefonu", mimo, że telefonów było kilka, dopiero gdy przytrafiło mi się to w trakcie trwania rozmowy z konsultantem to było "ździwienie" i skończyło się wpieranie mi żekomej winy telefonu.
Kolejną podstawą do tej negatywnej opini jest to, że Play mnie oszukiwał. Posiadam telefon na abonament z funckją internetu 1Gb, co prawda żadko z niego korzystam, zdarzało się często, że internetu wogóle nie włączałem przez kilka miesięcy a mimo to po kilku dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego dostawałem informację, że kończy mi się limit Mb?!to jakiś żart!.
Jeden z telefonów bardzo lubiał serwisy Play-a, jednak nie zawsze posiadali telefon zastępczy i w dodatku nikomu się nie spieszyło by oddany telefon do serwisu naprawić w miarę szybko, zazwyczaj trwało to około 2-4tyg, a mimo to, że nie miałem możliwości korzystania z abonamentu(nie mając telefonu) rachunki i tak trzeba zapłacić.
W ostatnim czasie popsuł mi się kolejny telefon zakupiony u operatora o którym mowa, więc skoro mam gwarancję, to niestety postanowiłem go oddać do serwisu Play, ponieważ z telefonu nie dało się korzystać, telefon wrócił po ponad tygodniu do mnie żekomo naprawiony z wymienionymi częsciami, po włączeniu telefonu, który po wizycie w serwisie załaczał się około 10minut(przed wizytą włączał się normalnie) okazuje się, że prócz tego, że telefon chodzi tylko wolniej usterki które niby zostały naprawione jednak nie zostały usunięte, dzięki czemu byłem ponad tydzień na telefonie zastępczym(tym razem się udało) i otrzymałem mój telefon w gorszym stanie technicznym niż przed wizytą w wyspecjalizowanym serwisie operatora Play!. Wysłałem zgłoszenie ze sprawą do obsługi operatora, gdzie śmiało mogę powiedzieć, że zostałem odprawiony z tzw "kwitkiem".
Moim szczęsciem oraz moich znajomych(którzy mają takie same zdanie o Play-u) jest to, że za kilka miesięcy kończą mi się abonamenty u tego pseudo operatora który patrzy tylko n to czy rachunek opłacony i mam nadzieję, że inni zastanawiający się by nawiązać z nim umowę gruuubo się nad tym zastanowią.ZaletybrakWadybrak możliwości z usług które oferują4lata -
~xxxxx / 2013-03-12 13:54
NIE POLECAM!!!! przedłużyłam ostatnio internet w PLAY i to ostatni RAZ!!! to wielkie G, na nowym modemie w ogóle nie chce chodzić, internet się rozłącza, zrobili teraz opłatę za fakturę listową, a chcą żeby ludzie brali na e-maila i na tym się zaoszczędza 10zł, robią ludzi w bambuko, jak mi się skończy umowa to pożegnam się z PLAY bo to tylko naciągacze i TYLE!!!! NIE POLECAM Zaletybrak jakich kolwiek zaletWadybrak zasięgu, nowe modemy , upusty za e-fakturę, opłata za modem 19zł, płatne sms-y, -
~xxx / 2013-03-11 21:04
W zależności od miejsca pobytu, raz działa w miarę dobrze, a raz wcale. Generalnie nie jestem zadowolony i mimo bardzo przyzwoitej ceny, jaką mi zaoferowano przy ostatnim przedłużaniu umowy, zrezygnuję przy najbliższej okazji. Podsumowując: tanio, ale nie korzystam zbyt często, bo się nie da, szczególnie na obrzeżach Warszawy (Włochy), a już na pewno nie po 16-tej. ZaletyCena.WadyNie da się z niego korzystać, szczególnie w godz. szczytu.3 lata, obecnie płacę 24,50 za 10GB i 2Mbit/s.
strona 97 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »