Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lech / 2013-06-04 14:44
    Ocena: 4.50 / 5
    Muszę się pochwalić że jestem zadowolony z Play, mam abonament za 1zł(jeden zł)/mies.bezterminowy teraz już takiej oferty nie mają. 39gr/min do wszystkich, korzystam z tego tylko w sytuacjach awaryjnych.
    Do tego kupuję pakiet internetowy 15zł/mies za 500MB ale tylko jeśli potrzebuję( gdy jestem daleko od domu).
    Do codziennego dzwonienia i smsowania mam drugi tel w Virgin mobile, bo są najtańsi.
    W Play nigdy nie miałem problemów z zasięgiem, ani z płatnościami.
    Jednym słowem trzeba korzystać z okazji kiedy jest, a nie biadolić
    Zaletydobry zasięg, niskie koszty miesięczne, dobry internet
    Wadydrogie dzwonienie
    1zł
  • ~marcioszka / 2013-06-04 11:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogolnie ok mieszkam w Bydgoszczy nie w scislym centrum ale zasieg dobry sporadycznie sie rozlaczy ale ogolnie dziala bez zarzutu mam 10GB za 49 zl do ogladania filmikow,skypa,poczty,fejsa dziala ok nie wiem jak w przypadku sciagania bo nic nie sciagam...ale ogolna ocena pozytywna.
    Zaletycena,wygoda,zasieg
    Wadyrzadko ale czasami rozlaczy
    2 lata 10GB za 49zl
  • ~rosa / 2013-05-31 22:29
    Ja mam podobnie jak ulka mimo, że mam wszystko zapłacone podali moje dane do firmy windkacyjnej. Co najciekawsze list przyszedł do mnie 29. 05. a termin płatności był do 27. 05.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    już go nie mam
  • ~paiw / 2013-05-31 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższa transmisja danych "pod słońcem" - za transmisję danych której nie chciałem a odbywała się mimowolnie (smartfon Samsung z systemem BADA 2,0) po zmianie abonamentu na Firma 55
    transmisja 1771 kB - cena 147,72 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji, niepełna informacja przy zmianie abonamentu
    ponad 2 lata, zmiana abonamentu 2 miesiące
  • ~lilu / 2013-05-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktycznie reklamy świetne, ale dbałość o pracowników czyli tym samym poziom usług - porażka i dno!!!!
  • ~KRZYSZTOF / 2013-05-22 18:31
    Ocena: 1.50 / 5
    PO PROSTU DNO -REKLAMY TO ONI MAJĄ ALE RESZTA DO BANI - ZASIĘG NAJGORSZY W POLSCE,PRZERYWANE ROZMOWY Z POWODU SŁABEGO ZASIĘGU ,JAK TYLKO JEST PROBLEM TO NA PEWNO NIE ZAŁATWISZ NA SWOJĄ KORZYŚĆ ------------------------------NIE POLECAM-----------------------,OSTATNI RAZ KORZYSTAM Z TEJ SIECI PRZENIOSŁEM NUMERY DO T-MOBILE I TAM JEST MOŻE MINIMALNIE DROŻEJ ALE NIE MA MIEJSCA GDZIE BYM NIE MIAŁ ZASIĘGU A NIE MIESZKAM W DUŻYM MIEŚCIE A DUŻO PODRÓŻUJĘ I NIE MAM NIGDY PROBLEMU .
    REKLAMY TO ONI MAJĄ ALE RESZTA DO BANI JESTĘM OSOBOM PRYWATNĄ A TO NIE REKLAMA

    ZaletyBRAK
    WadyZASIĘG,OGÓLNIE WSZYSTKO
    6 LAT I DOŚĆ
  • ~ulka / 2013-05-13 21:04
    PLAY odradzam!!! Byłam użytkownikiem PLAY przez 18 miesięcy i oczywiście płaciłam regularnie bez żadnych opóźnień i zaległości pomimo tego po miesiącu dostałam upomnienie, że nie mam zapłaconej faktury i muszę to uregulować. Zadzwoniłam do biura obsługi i tam powiedzieli, że wszystko mam uregulowane i mogę zniszczyć to wezwanie. Pomimo zapłaconych wszystkich faktur po 2 miesiącach podali moje dane do firmy windykacyjnej.
  • ~marek / 2013-05-13 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM. ROZWIAZALEM UMOWE I PO KILKUNASTU DNIACH ZATELEFONOWALI Z ATRAKCYJNA OFERTA. ZGODZILEM SIE BO BYLA NALEPSZA NA RYNKU. NIESTETY MUSIALEM ODWOLAC ROZWIAZANIE UMOWY GODZAC SIE NA ANEKKS. NIESTETY PRZYSLANY ANEKS NIJAK SIE NIE MIAL DO TEGO ZAWARTEGO DROGA TELEFONICZNA. ODESLALEM WIEC PAPIERY I MODEM DO INTERNETU. W CIAGU KILKUNASTU DNI OTRZYMALEM JESZCZE KILKA TELEFONOW Z IDENTYCZNA OFERTA TELEFONICZNA. NA MOJ ARGUMENT, IZ PROPONOWANE WARUNKI TO PROBA NACIAGNIECIA, KONSULTANCI NA 1000% PRZYSIEGALI, ZE TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE I OSOBISCIE DOPILNUJA BY WARUNKI USTALONE TELEFONICZNIE SIE ZGADZALY NA PAPIERZE. PRZY KOLEJNYM TELEFONIE NAGRALEM ROZMOWE I ZGODZILEM SIE NA ANEKS. PO DWOCH DNIACH OTRZYMALEM RAZACO ODBIEGAJACA UMOWE. ZGLOSILEM REKLAMACJE. ODESLALEM MODEM I ANEKS. PO KILKUNASTU DNIACH ZAPYTALEM TEL. JAK MOJA REKLAMACJA. OKAZALO SIE ZE NIKT JEJ NIE ZAREJESTROWAL. ZATEM ZGLOSILEM PO RAZ WTORY A DODATKOWO PRZEZ INTERNET. PO KILKUDZIESIECIU DNIACH ZADZWONILI DO MNIE ZE STWIERDZENIEM, IZ WSZYSTKO JEST OK I ODPOWIEDZ NA MOJA REKLAMACJE OTRZYMAM W FORMIE PAPIEROWEJ. ZAPYTALEM, CZY ODSLUCHANO ROMOWE, STWIERDZONO, ZE TAK. POPROSILEM ZATEM O PRZESLANIE NAGRANIA. ODMOWIONI KATEGORYCZNIE. ZATEM ODPARLEM, ZE PRZEESLE SWOJE NAGRANIE I WOWCZAS POROWNAMY OBA. PANI SIE ZAPYTALA CZY JA NAGRYWAM NASZA ROZMOWE. ODPARLEM ZE ROZMOWA JEST NAGRYWANA O CZYM SAMAM MNIE POINFORMOWALA. DODALA, ZE PALY MNIE PODA DO SADU O NAGRYWANIE ROZMOW I ROZLACZYLA SIE (MI CHODZILO IZ ONI TO NAGRYWAJA A NIE JA, ALE WIDAC ZE PAN PLAY MOZE A KLIENCIK NIE MOZE). UWAGA. PO 5 DNIACH OD ROZMOWY OTRZYMUJE PISMO - PLAY UWZGLEDNIA MOJA REKLAMACJE - W ROZMOWIE TEL. ZAPROPONOWANO MI INNE WWARUNKI. ROZWIAZANIE - SKORZYSTAC Z PAPIEROWEJ WERSJI LUB ODESLAC UMOWE. ODESLALEM WCZESNIEJ - NA SWOJ KOSZT CHOC ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW). TERAZ NAJLEPSZE - PO DWOCH MIESIACACCH ZAWIESZENIA OTRZYMUJE FV ZE STARYMI KWOTAMI ZA INTERNET (SIC!!!)POMIMO IZ ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW I SUGEROWALI ODESLANIE UMOWY. NA PYTANIE DLACZEGO - OTRZYMALEM 3 ROZNE ODPOWIEDZI OD 3 KONSULTANTOW. PO REKLAMACJI POWIEDZIANO IZ TO JA ZREZYGNOWALEM ZZ WARUNKOW ANEKSU ZATEM STARE WARUNKI UMOWY WRACAJA. TAK SOBIE POGRYWAJA I KPIA Z KLIENTOW. ALE JA NIE DAJE ZA WYGRANA, BO WZYWAM DO WYSTAWIANIA FV Z WARUNKOW ZAWARTYCH DROGA TELEFONICZNA. JA NIE REZYGNUJE Z UMOWY. INNYMI SLOWY DO DOCHOWANIA NOWYCH WARUNKOW UMOWY. DAJE TERMIN 30 DNI I PISZE IZ W PRZYPADKU NIEFOCHOWANIA ZAWRE UMOWE NA ICH RYZYKO I KOSZT Z INNYM OPERATOREM. MAM ZAMIAR POINFORMOWAC O TEJ ZABAWIE UKE I WAS CO NINIEJSZYM CZYNIE. JAK NAJDALEJ OD PLAY-A
    MAREK
  • ~sad / 2013-05-07 22:55
    Ocena: 1.50 / 5
    mam juz internet play 2 lata i zdecydowanie odradzam. Czesto zrywa polaczenie i ma bardzo ograniczony zasieg poza wiekszymi miastami. Pora pozegnac sie z tym produktem
    Zaletymobilny
    Wadykiepski zasiegn nawet w duzych miastach
    2lata
  • ~Kamila Michalik / 2013-04-19 16:05
    Uważajcie na play!mój abonament firmowa25 czyli płaciłam około 30zł miesięcznie pewnego dnia dostaję rachunek300zł ponieważ podobno włączyłam wszystkie możliwe pakiety przez konto internetowe którego nigdy w życiu nie posiadałam Super prawda???I co przychodzi Wam na myśl bo mi tylko jedno że ,albo play robi takie niespodzianki klientom aby zarobić ,a klientowi wmawia że ktoś założył sobie na niego konto w play24 albo jeśli rzeczywiście tak jest to każdy może tak zrobić czyli wcale
    nie dbają o prywatność oraz interesy klientów.Jestem w tej sieci od początku ich istnienia i z przykrością muszę stwierdzić ze zniżyli się do najniższego poziomu.Przy najbliższej okazji z pewnością zmienię operatora
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    kilka lat
  • ~nicola / 2013-04-16 13:09
    Miałam umowę na abonament (nie najniższy ) przez 2 lata, przez rok usługi nie działały
    (zrywane połączenia, osoba mnie nie słyszała i odwrotnie), zgłaszałam 100 razy ciągle obiecywali że będzie ok

    Wiadomości premium, naliczany internet,który był wyłączony

    Nie przekraczałam limitu minut a zawsze miałam naliczane kwoty poza abonamentem

    Kiedy zgłaszałam w salonie co się dzieje ponad rok temu i ze to jest bez sensu bo po co mi takie usługi skoro nie mogę korzystać i muszę u konkurencji korzystać i płacić za 2 telefony. to miła pani powiedziała ze można rozwiązać umowę, pytałam ja wyraźnie czy bez żadnych opłat a ona ze tak bez opłat (trochę mnie zdziwiło, bo wcześniej miałam na kartę i przy wcześniejszym zakończeniu umowy były kary)
    Doszło do rozwiązania umowy ja zadowolona że koniec z dziadami, a tu po jakimś czasie pismo od nich ze ok kończymy ale proszę o wniesienie opłaty specjalnej. Sobie myślę co jest, idę do salonu a oni ze to kara i aż dostałam piany.
    Policzyłam sobie to tak samo wyszlo gdybym nie rezygnowała i płaciła im co miesiąc, pomyślałam sobie ze na to samo wyjdzie to niech będzie ten tel. to był największy błąd, lepiej gdybym zrezygnowała wtedy
    2 przedostatnie faktury ponad 4 razy wyższe, do każdego rachunku doliczane wiadomości premium, kwoty poza abonamentem


    Znalazłam to forum i widzę że wiele osób ma takie problemy z nimi jak ja.
    Pani w salonie kiedyś zrobiła bardzo zdziwioną minę jak powiedziałam co się dzieje i powiedziała że pierwszy raz się z takim czymś spotyka, nie było takich zgłoszeń.

    Play kradnie, naciąga ludzi w biały dzień
    Ktoś powinien tym się zająć, , zamknąć ten bałagan a kierownictwo za kraty,play powinien zwrócić poszkodowanym pieniądze
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    za długo i za drogo
  • ~matraak / 2013-04-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle. Miałam zablokowany transfer danych na stronie play24 oraz w telefonie a tu niespodzianka do abonamentu doliczone dodatkowo 70 zł za transfer danych. Reklamacja rozpatrzona negatywnie gdyż nie było blokady transferu danych, troszkę dziwne bo na play 24 wyświetla się że jest zablokowane a oni nie widzą. A i jeszcze jedno reklamacje złożyłam telefonicznie konsultant poinformowała mnie że ktoś do mnie zadzwoni w ciągu 72 godzin i da odpowiedz. I znowu niespodzianka odpowiedź została pozostawiona na play24 a na telefon dostarczony sms aby ocenić konsultanta w trakcie rozmowy telefonicznej a takiej nie było. Olewka totalna
    Wadysame wady
    od miesiąca
  • ~krzys73 / 2013-04-10 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w tej sieci telefon na abonament wszystko było OK! do czasu gdy aparat się zepsuł i tu zaczynają się schody trzy razy w naprawie i nic poprosiłem o wymianę i tu niespodzianka pani w centrum obsługi proponuje kupno telefonu w komisie bo nie mają mi nic do zaoferowania.
    NIE POLECAM TEGO OPERATORA TOTALNE DNO BRAK PODEJŚCIA DO KLIENTA I ZBYCIE GO PARANOJA W TYCH CZASACH.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
    2 LATA24
  • ~Łukasz / 2013-04-09 12:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy mobilny internet pod słońcem, limit bardzo szybko ucieka i nie starcza do końca miesiąca. Posiadam pakiet 9gb nic nie pobieram a limit co miesiąc ucieka w zastraszającym tępię, modem non stop się sam rozłącza, dzwoniąc do biura obsługi odpowiadają to samo żeby zainstalować na nowo, nie polecam i sam już nie odnowie umowy.
    Zaletybrak
    Wadymodem się wyłącza, bardzo szybko limit miesięczny ucieka nawet jeśli się nic nie pobiera.
    12 miesięcy, 50zł
  • ~shogun / 2013-04-08 19:25
    Ocena: 1.75 / 5
    widze że play ma same beznadziejne opinie, a miałem zamiar sie przenosić do tej sieci, po przeczytaniu komentarzy na temat sieci play jednak rozglądne sie za czymś innym, nie chce sie wiązać umową na 2 lata z oszustami
  • ~Iwona / 2013-04-08 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Od ponad dwóch lat mam abonament telefoniczny w Play. Jestem bardzo zadowolona nie tylko z telefonu ale przede wszystkim z obsługi klienta. O wszystkim informują. Przedłużyłam umowę na bardzo korzystnych warunkach.
  • ~Daillyish / 2013-04-01 18:55
    Ocena: 1.75 / 5
    moze najpierw lepiej polepszyc najgorszy internet mobliny pod sloncem? to akurat nie jest zartem. doradcy w punktach bezradni, a połaczenie ciagle jest przerywane nie mowiac o tym ze w wielu miejscach (jesli o bialystok chodzi) mimo fioletowych miejsc po prostu go nie ma. masakra nie polecam nikomuuuuuuuuuuu !!!!!
    Zaletynie poznalam
    Wadyrozłacza sie co pare minut, w wielu miejscach wgl nie ma polaczenia, sprzedawcy wciskajacy po prostu kit
    5 miesiescy, abonament 39 zł
  • ~johny / 2013-03-28 22:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie to kretyni, jak czytam komentarze to się zastanawiam czy czasami dostęp do internetu nie powinien być blokowany dla ludzi z IQ poniżej 90. TĘPAKI czytać umowy od góry do dołu zanim cokolwiek podpisujecie.
    Druga rzecz play jest ujowy bo telefon się 3ci raz popsuł? a co to ma do rzeczy?
    To chyba wina producenta kupisz nowe bmw z salonu popsuje się i też powiesz że to wina salonu?
    Trzecia rzecz zanim weźmiesz się za podpisywanie czegokolwiek dowiedz się jakie masz prawa jako konsument żeby wiedzieć co możesz a czego nie
    Czwarta rzecz czytaj ze zrozumieniem jak tego nie potrafisz weź osobę ze sobą co potrafi
    Piąta nigdy nie bierz telefonu który właśnie wszedł i jest hitem z reguły pierwsze serie idą do testowania żeby w dalszych etapach wyeliminować mankamenty
    I ostatnia rzecz jak masz z czymś problem zawsze masz rzecznika praw konsumenta
  • ~marek / 2013-03-28 12:39
    UWAGA NA PLAY
    Dwa razy próbowano mnie oszukać w ten sam sposób - rewelacyjne warunkiprzedłużenia umowy przez telefon i zupełnie różne na papierze. Dwukrotnie odesłałem pakiet. Wciąż wydzwaniają do mnie z przyrzeczeniem, iż się to nie powtórzy - niestety trzeci raz nie dam sie zmanipulować. Na takie próby oszustwa uczulił mnie szwagier, gdyż on zrobił wielkie oczy gdy przyszła pierwsza fv kilka miesięcy przed moim "przedłuzeniem". Jemu nie przysługiwało odstąpienie (termin 10 dni) więcbezczelnie go olano i wręcz śmiano się do ucha, że ... był głupi i nie sprawdził ich umowy.
    Zaletyna tle konkurencji nic specjalnego
    Wadybrak obsługi Klienta, nierzetelność, cwaniactwo...
    2 lata
  • ~Viktor / 2013-03-25 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę tej firmie rynkowej śmierci. Banda oszustów i złodziei. Zasięgu nie ma nawet w niektórych centralnych miejscach Krakowa. Ponadto wziąłem w abonamencie smartfona Sony, który od grudnia 2012 jest nieprzerwanie w naprawie, zepsuł się w ciągu 3 miesięcy 4 razy a jako zastępczy dostaję ciągle tego samego starego gniota, który tak samo się sypie. Notabene więc spłacając smarfona Sony używam cały czas jakieś zajechane g...no! O wymianie na nowy mogę tylko pomarzyć, obsługa w salonach tragedia. Precz z tego kraju złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadySama obecność na rynku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227