Przestrzegam przed ta firmą. "Na początku czuć było dbałość o klienta, w tej chwili inwestuja tylko w reklamy. Masz problem, to stracisz cały dzień, bo odbijają Toba jak piłeczka, nie my, tylko pod ten numer, to nie nasz sprawa, dzwońcie pod ten. Oddałem modem do reklamacji - okazał się zalany - tylko kto go zalał?? Chyba sam serwis, w drugim urwało się złącze anteny - nie nasz sprawa, mimo, ze to wada fabryczna. Nie liczcie na jakąkolwiek uznaną gwarancję - totalne zlanie klienta. Przepustowość internetu - 10% tego co mam na umowie napisane - masakra. Jak zawsze wszystkim mówiłem, że to super sieć, tak teraz chętniej zostawię moje $ komuś innemu. Niebawem kończy się umowa. O dziwno na początku wszystko spełniało normy.Zaletyw tej chwili juz brak
Wadyczęste dziury zasięgowe, 10% przepustowości łącza, brak kompetentych ludzi w obsłudze, zwalanie całej winy zawsze na klienta
10 miesięcy 170zł