Mam 3 telefony w abonamencie i bardzo tego żałuję. Zasięg jest tragiczny. Jestem skłonny nawet zapłącić karę za wcześniejsze zerwanie niż siedzieć w PLay.
ZaletyŻadnych
WadyKoszmarny zasięg
Pól roku
~natiii / 2013-11-09 12:10
Ocena: 4.00 / 5
ja mam modem z play 10 GB i jestem zadowolona bo szybko chodzi mimo iz mieszkam na wsi gdzie orange to ma zasieg tragiczny. jestem zadowowolna
~sowa / 2013-11-07 13:05
Ocena: 3.25 / 5
Witam,
Nie polecam punktu sprzedaży Play w Auchanie Piaseczno ponieważ pracują tam nie kompetentni pracownicy. Nie mówią wszystkiego a później jeśli przychodzi co do czego to zgrywają głupa.
Obsługa również jest fatalna.. konsultant uwijała się z jednym klientem godzinę a kolejka rosła.
Pozdrawiam,
ZaletyBrak
Wadyślamazarna obsługa , nie mówienie całej prawdy
~Łukasz A. / 2013-10-28 00:00
Ocena: 1.67 / 5
Witam, w ostatnim roku miałem okazję zapoznać się z tym, jak owa "wspaniała" sieć traktuje klientów. W związku z przeprowadzką z Olsztyna do Białegostoku wraz z moją narzeczoną podpisaliśmy umowę na 12 miesięcy dot. internetu wraz z modemem. Problemy z zasięgiem pojawiły się już od samego początku. Okazało się, że modem rozłącza się kilka razy dziennie. W związku z powyższym postanowiliśmy zareklamować modem. W Białymstoku nikt nie chciał go przyjąć, w związku z czym dopiero po kilku miesiącach, po powrocie do Olsztyna zająłem się sprawą. Pan Kierownik placówki play w olsztyńskim Carrefour najpierw potraktował nas jak idiotów próbując nam wmówić, że z modemem wszystko jest ok. W końcu udało nam się oddać modem do reklamacji, ale dostaliśmy go z powrotem z niby zaaktualizowanym oprogramowaniem. Oczywiście to nie pomogło. W międzyczasie mieliśmy modem zastępczy który działał o niebo lepiej. W związku z tak skandalicznym traktowaniem rozwiązaliśmy umowę, gdyż i tak został nam jedynie miesiąc korzystania z internetu play. Ostrzegam przed tymi oszustami. Wszystko jest cacy gdy podpisuje się umowę, potem traktują Cię jak idiotę.
Zaletycena, obsługa przed zawarciem umowy
Wadyzasięg, traktowanie klientów jak idiotów, problemy z reklamacją wadliwego sprzętu
11 miesięcy
~Anika / 2013-10-20 22:58
Ocena: 1.00 / 5
Zaczynają naciągać na usługach internetowych, włączjąc usługi nie zamawiane, człowiek dopiero przy fakturach wie,że ma je zawyżone. Nie korzystając z internetu, a tylko przez aktualizację programu Android płaci się Na reklamację celowo nie odpowiadają albo nie na temat. W ten sposób wyciągają pieniądze. Piszę to na podstawie historii 3 numerów telefonów Jestem w Play od 3 lat i nie narzekałam na ich usługi poza zrywaniem zasięgu , ale teraz poza zrywaniem zasięgu coraz częściej każda faktura jest nieprawidłowo naliczane - na co mam uznane reklamacje, ale to co teraz wyprawiają jest tragiczne
Zaletyżadnych
Wadysame wady jak w opinii
3 lata
~Grrr / 2013-10-18 08:53
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet w play od 3 lat. Przez 2 lata działał świetnie - był najlepszy na rynku pod każdym względem! W ciągu ostatniego roku internet play stacza się po równi pochyłej. Ciągle się "urywa" zasięg, transfer to śmiech na sali - niby do 4 Mb, w rzeczywistości jak dojdzie do 500 kb to jest Bóg i Car... czy Państwo z Play wiedzą, że internet z plusa bije ich na głowę?? Zacznijcie nad tym pracować bo stracicie dużo klientów. Przyjrzycie się również swojej obsłudze klienta - żenada na całej linii
Zaletykiedyś było ich sporo dziś - chyba tylko już termin końca umowy mnie z wami trzyma
Wadytransfer, ciągłe gubienie zasięgu
3 lata
~olek / 2013-10-07 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Mam transfer teoretycznie do 4 a w rzeczywistości to max. 1 a ostatnio to pobieranie 0,16 i wysyłanie 0,0 - tragedia. Jak chcesz mieć internet aby strona otwierał się 5 minut to sobie kup.
Zaletybrak
Wadyprędkości brakkkkkkkkk
18
~Ewa Szczudlik/ewa / 2013-10-03 18:24
Ocena: 4.33 / 5
Witam. Takiego traktowania jak Wasza sieć traktuje klijentów to jeszcze nie widziałam....podam przykład--przedłużyłam ofertę (teraz żałuję)i co mnie spotkało? mam umowę w mix na 20 zł co miesiąc doładwać ale w pojęciu 20 zł nasz operator PLEY uważa 20zł strikte----to,że klijent doładuje dwa razy po 10 zł=20 zł dalej to się nie liczy...tylko należy robić wedłu "ich"procedur,tak że należy uważać co się podpisuje a "pley"i tak SWOJE ale czy---mają rację osądźcie sami.Pozdrawiam...nie wiem czy nie zrezygnuję z operatora bo przyciągnąć klijenta to trzeba zrobić wszystko żeby pozyskać zaufanie a tego WAM brakuje NIESTETY
ZaletyDo kitu
WadyGoraej nie może być
tydzień
~Dragon72 / 2013-10-03 13:32
Ocena: 2.00 / 5
Przy i po podpisaniu p-wszej umowy przez okres 2 lat nie miałem najmniejszych uwag, natomiast przy kolejnych umowach było już gorzej. Szczegółów nie będę opisywał wystarczy popatrzeć na pozostałe opinie. Całkowity brak szacunku dla stałych klientów mało tego nie informuję się o istotnych szczegółach mających wpływ na wysokość rachunku, a przy składaniu reklamacji rżną głupa i nie ma z kim rozmawiać. Szanowny PLAY -reklama dźwignią handlu-. Takim oto sposobem sami pozbędziecie się klienta - bo zaufanie można zawieść tylko raz. Dlatego też obiecałem sobie, że zrobię wszystko aby nikt z mej rodziny, znajomych w pracy nie korzystał z usług operatora PLAY.
ZaletyŻadnych
WadyBez limitu do wszystkich sieci UWAGA poza stacjonarnymi!!!!!!!!!!!
w Play od 2008r
~mambook / 2013-09-15 15:36
Ocena: 1.50 / 5
podpisalismy umowe na play mobilny do 2mb/s.mieszkamy w lodzi prawie przy centrum. zasieg jest koszmarny co chwila rozlacza. w nocy jeszcze w miare chodzi ale tylko przy bezchmurnym niebie.zalujemy strasznie. wedlug faceta z play obslugi klienta w play na piotrkowskiej mowil ze to wina karty sim ze niby powinno sie ja wymieniac co jakis czas smieszne. jakos w innych sieciach nie ma tego problemu.nie polecamy ODRADZAMY!!!!!! z telefonem to samo caly czas musze zmieniac w roamingu operatora bo nikt nie moze sie dodzwonic
Zaletynie ma
Wadyzasieg
ponad rok. poniewaz mamy abonament juz wczesniej placimy 49zl
~SZAJSTWO / 2013-09-12 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj przeniosłem umowę do play miało byc 2mb Szybkości . Otóż 1 dnia wszystko ładnie.. 2 Dnia sprawdzam na speedtest.net 0.50 MB No ludzie -,- Ping praktycznie 300-500 Fajne oszustwo... Niby Co innego mówia z Biuro Obsługi cos innego mówia a w sklepie Co innego No boze ludzie !?
ZaletySZAJS
WadySZAJS
SZAJS
~bardzo niezadowolony / 2013-09-12 09:37
Ocena: 1.50 / 5
Przeniosłem firmę do Play. Żałuję tego strasznie. Koszmarny zasięg, powtarzam, koszmarny! Na autostradzie Wawa - Ldz nie idzie się dogadać bo 80% trady zasięgu nie ma albo jest bardzo mizerny. W centrum dużych miast gubi zasięg. Play to w najlepszym przypadku, słaba sieć dla użytkownika indywidualnego. Dla biznesu, zwłaszcza mobilnego jest bezużyteczny! Nie bierzcie tel do firm w tej sieci, a dla jeżdżących handlowców to nawet nie bierzcie pod rozważania.
Zaletyniska cena
WadySTRASZNY ZASIĘG
3 miesiące i z każdym coraz bardziej mnie wkurza
~XxXxXxX / 2013-09-10 05:34
Ocena: 1.00 / 5
nigdy nie sądziłem że dla usługodawcy klient może być aż takim śmieciem
Zaletyjuż po raz ostatni ja, znajomi i rodzina zakupią tam co kolwiek
Wadysame
6
~slawek / 2013-09-08 15:59
Ocena: 1.00 / 5
wykupilem karte za 30 zl mialo byc na miesiac za darmo po wygadaniu tej kwoty zablokowali mi karte a jak zadzwonilem na biuro obslugi kazala mi znowu doladowac bo problemy z systemem w zyciu nie polecam tej sieci.....
~darecki / 2013-09-05 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Mam prędkość wg. umowy do 4Mbit/s a w godzinach wieczornych jest max ok, 1-1,5 - rozmowa z BOK no przecież ma pan umowę do 4 czyli może być i 1. Transfer nocny nie wiadomo jak rozliczany - rozliczenie pozostawia bardzo dużo do życzenia, jest godzina rozpoczęcia ale nie ma godziny zakończenia transferu ciekawe dlaczego. Jeżeli chcesz się wkurzać na internet i płacić abonament to sobie kup. Te opinie pozytywne to raczej z firmy piszą.
Zaletybrak
Wadycałe mnustwo
18 miesięcy
~nitro / 2013-09-04 04:33
Ocena: 4.25 / 5
Jestem klientem od 2 lat. Pobieram z pełną prędkością. Nie doświadczyłem żadnych problemów z internetem. Szybka wymiana modemu na inny sprawny. Przy przedłużeniu umowy Pani z salonu była miła i nie próbowała naciągnąć a wręcz przeciwnie - wszystkie wątpliwości wyjaśniała. Oprócz transferu podstawowego Nocny Transfer w godz. 00:00-9:00 bez limitu. 20 GB/mc za 70 zł.
Zalety: + Nocny Transfer bez limitu + pełna prędkość + cena za 20 GB/mc transferu podstawowego + miła obsługa w salonach + brak problemów z internetem
Wady: - obsługa w BOKu - nie wiedzą co mówią
Zaletyjak wyżej
Wadyjak wyżej
2 lata, 70 zł/mc, aktywacja ok. 50 zł
~Łukasz A. / 2013-08-29 04:44
Ocena: 1.50 / 5
Marny zasięg. Modem wciąż mi rozłącza mimo, iż w moim mieście problemów z zasięgiem nie ma. Oddałem do reklamacji o dostałem modem zastępczy, który działał ok. Dostałem modem z powrotem. Miał mieć zaaktualizowany soft i miało to rozwiązać problem. Nie pomogło. W związku z powyższym odradzam wszystkim play. Są niepoważni i zlewają klientów.
ZaletyBrak
WadyKiepski zasięg, uszkodzony modem, którego nie da się zareklamować.
8 miesięcy
~patrycjusz / 2013-08-20 18:49
Ocena: 3.75 / 5
Jesli chodzi o prace w play, czy P4, bo to to samo, to polece Wam forum http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,4281 jest sporo opinii, w tym z 3 moje ;P nie jest tak najgorzej
Zaletypensja na czas
Wadyatmosfera
3 lata
~Ferondix / 2013-08-02 12:04
Ocena: 5.00 / 5
Polecam. Ja osobiście nie posiadam Play Online, lecz moja siostra oraz moi dziadkowie go mają i są z tego zadowoleni. Moja Netia "Szybki Internet"(chyba sobie żartowali) działa jakby chciała ale nie mogła.
ZaletySzybkość
WadyBrak
~kasiula / 2013-07-30 21:08
Zdecydowanie odradzam i przestrzegam. Podpisujesz umowę internetu nie masz a płacić musisz. Podpisałam umowę z play na internet. Początkowo wszystko było ok. Po jakimś czasie zaczął pojawiać się komunikat "połączenie jest niemożliwe przed zarejestrowaniem do sieci". Składałam 2 razy reklamacje, 2 razy wymieniałam kartę SIM, swój modem odesłałam na gwarancji do naprawy do serwisu a w zamian dostałam modem zastępczy. To wszystko zdało się na nic. Internetu nie miałam nadal a faktury za internet musiałam płacić do końca trwania umowy. Skierowałam sprawę do UKE i do rzecznika praw konsumenta domagając się przedterminowego rozwiązania umowy i odszkodowania za brak internetu z winy operatora. Oby dwie instytucje staneły po stronie play co ogromnie mnie rozczarowało i załamało. Nie liczyłam na to, że państwo pozwala na stosowanie tak nieuczciwych praktyk i na zwykłe wyłudzanie pieniędzy od ludzi. Tłumaczenia były następujące: - mapka operatora dotycząca zasięgu ma tylko charakter podlądowy dlatego do niczego nie zobowiązuje operatora. To, że wg mapki jestem w zasięgu o niczym jeszcze nie świadczy - jeśli miałam wcześniej internet a teraz nie mam może siadczyć o tym, że zmieniło się ukształtowanie terenu lub zwiększyła się liczba użytkowników. Żeby poprawić zasięg mogę kupić od nich antene zwiększającą zasięg (dodam, że jestem 700m od nadajnika) - modem nie zostanie naprawiony ponieważ gwarancja nie obejmuje tego typu uszkodzeń ale mogą naprawić go odpłatnie za 600 zł, mogę również kupić nowy od play za 130 zł lub przedłużyć umowę na niedziałający internet wtedy dostane nowy modem za 1 zł. Dodam jeszcze że: 1) na formularzu play do rozwiązania umowy wskazany jest adres komorniki, po wysłaniu pisma na ten adres pismo do mnie wróciło z informacją z poczty ze taki adres nie istnieje (gra play na czas żeby abonen nie zdążył wysłać pisma 30 dni przed końcem umowy?) 2) trzeba zwracać uwagę na nr konta na fakturach, raz jest taki a raz inny, jeśli wpłacicie na te konto co zwykle a okaże się ze operator je zmienił zapłacone pieniądze przepadają i płacicie jeszcze raz. Ogólnie play to jeden wielki syf.