Mam telefon na firmę w Play. To miała być 3 przedłużająca umowa. Konsultanci wydzwaniali kilkanaście razy dziennie,chociaż informowałam, że chcę przedłużyć umowę w salonie. W końcu, na zasadzie "a co mi tam",odebrałam telefon, a konsultant nawijając makaron na uszy, obiecał abonament za 29,90 netto all inclusive z darmowymi połączeniami w unii w ramach sieci PLAY (także abonentami PLAY z innych krajów). Dostałam abonament 39,90, połączenia z i do unii wg cennika i.t.d.(oferta archaiczna niedostępna w salonie). Po moim telefonie na infolinię nikt nie był zaskoczony kłamstwami konsultanta, widać to codzienne praktyki.Odkręcanie sprawy zajęło 10 dni.
ZaletyPrzeszłam do Play, bo wcześniej miałam problem z zasięgiem w erze w okolicy miejsca zamieszkania
WadyBrak współpracy i połączenia między salonami stacjonarnymi a obsługą telefoniczną. Działają na rynku jak 2 konkurujące firmy. Jedni na drugich gadają. Gorzej być nie może.
4 lata