W listopadzie 2013 r podpisałem umowę na internet w Play online 18GB + 2 giga za płatności online. Po zakończeniu okresu promocyjnego na LTE bez limitu, operator zaczął oszukiwać na transferach danych. Na bilingach pojawiają się połączenia z netem których nawet nie zawierałem, gdyż wtedy nawet nie miałem podpiętego modemu. Raz limit 20 giga skończył się po 3 godzinach mimo że obejrzałem tylko kilka filmików na youtubie i kilkadziesiąt zdjęć na street view, a potem nawet nie korzystałem z kompa. Program do modemu pokazuje jakieś dziwne przekroczenia limitu o 400 % mimo że to teoretycznie niemożliwe. Obsługa klienta jest dosyć dobra, ale obsługa techniczna wmawia klientowi że to jego wina a z wykorzystaniem transferu jest wszystko w porządku. Dodatkowo nie można wykupić dodatkowych gigabajtów. Po wysłaniu smsów na nr 111 system odpowiada 'Operacja niedozwolona' Nie można korzystać z netu, ani nawet go doładowywać, a rachunki są po 150 zł. To moja ostatnia umowa z Play na internet.ZaletyDośc dobra obsługa klienta w salonie, bezproblemowe świadczenie usługi abonamentu na telefon.
WadyNaciąganie i oszustwa w usłudze internetu mobilnego, obsługa techniczna zbywająca klienta. Operator nastawiony na maksymalne zdzieranie kasy z klienta
Od listopada 2013, abonament 69 zł