Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2014-09-29 13:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest beznadziejny, ciągle trzeba restartować router co jest męczące. Przez 3 miesiące darmowy internet, a kiedy juz mineły te 3 miesiące to nawet nie poinformowali e-mailem i naliczyli sobie karę. Jeszcze do tego wolny... a niby LTE
    Zaletynic
    Wadyszybkość trzeba restartować, brak informacji
    co miesiąc płacę 39,99zł za 10 G
  • ~Ewa Katowice / 2014-09-28 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ nie wykorzystywałam 12gb internetu, przy przedłużaniu umowy postanowiłam obniżyć abonament no i się zaczęło.Komputer się zawiesza,prędkość do bani,stron nie da się przewijać,zawieszanie i fatalne logowanie.Na to wygląda,że klient,płacący niższy abonament jest tak właśnie traktowany,ale podjęłam z nimi walkę i nie popuszczę.Nie polecam tej firmy,kłopoty z zasięgiem są od lat.Nie wiem od kogo oni wynajmują łącza,ale tam chodzi o złapanie jak najwięcej głów no i płacimy za te durne reklamy,na które nie mogę już patrzeć.
    Zaletyczasem miły konsultant przez telefon
    Wadychamska obsługa w punktach Play
    3 lata modem,który był parokrotnie naprawiany
  • ~Aneta / 2014-09-05 20:28
    W styczniu 2013r przedluzylam umowe na kolejne 2 lata z telefonem na ktory musialam doplacic tylko 50zl z abonamentem ktory wychodzi 69zl...slaby zasieg,internet...zawiesza sie..teraz jest taki problem,ze ciagle sie wylacza bedac pod ladowarka nawet...za pierwszym serwisowaniu wgrano nowe oprogramowanie ...no ale po miesiacu to samo...i ciekawe co tym razem wymysla...Nie polecam..
    WadySlaby zasieg;internet,
    8miesiecy 50zl
  • ~asd / 2014-09-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5

    Obsługa w salonie play w janowie lubelskim

    Mijajcie salon play w janowie lubelskim z daleka
    bo miałem takie (szczęście) że 30 sierpnia skończyła mi się ważność dowodu osobistego o czym nie wiedziałem ,
    no i z takim to dowodem przybyłem do salonu play gdzie chciałem złożyć zlecenie na rozwiązanie umowy abonamentowej .
    No i tutaj doznałem szoku bo taka nowa w tym salonie pani o nazwisku zaczynającym się na literkę ( c) stwierdziła że z powodu utraty ważności dokumentu nic nie zrobi bo cytuję (system ją nie wpuści ),
    i nie pomogło moje tłumaczenie że istnieją inne dokumenty potwierdzające moją tożsamość jak np. Prawo jazdy, paszport ,potwierdzenie z gminy.
    Moją stanowczą prośbę o zadzwonienie do swoich przełożonych, pani ( c ) miała też daleko w d.... Zasłaniając się regulaminem , i stwierdzeniem że ona nic nie musi w takiej sytuacji robić , nawet zadzwonić do szefostwa aby zapytać jak dany problem z klientem rozwiązać,
    a jedyne co potrafi ta pani zrobić to doprowadzić człowieka do szału i do tego że w miarę spokojna osoba zaczyna kląć z bezsilności , co najciekawsze nie obyło się też , bez zastraszania policją z jej strony, potrafiła nawet stwierdzić że policji może powiedzieć wszystko co chce ,no i że tym mnie załatwi. Pani ( c ) nawet nie chciała rozmawiać z mojego telefonu z pracownikiem biura obsługi play który chciał jej wytłumaczyć ze ma moją sprawę załatwić i w jaki sposób .nie chciała też się temu panu z obsługi przedstawić , ale ze jest to mała mieścina to się nawet mocno zdziwiła że znam ją i całą jej rodzinę rozsądek tej pani wrócił gdy ja opuszczając lokal po intensywnej wymianie zdań i praktycznie z krzykiem z obydwóch stron stwierdziłem że skorzystam z rady konsultanta play , składając skargę na personel i wysyłając ją wraz z wymówieniem do play w warszawie ,wtedy to wielce łaskawie chyba w obawie przed konsekwencjami zobowiązała się zlecenie przyjąć ,i co też z wielkimi fochami uczyniła. I jakie było moje przeogromne zdziwienie że jakimś cudem system informatyczny play pozwolił pani ( c) wydrukować oświadczenie o rezygnacji i co najciekawsze chwilę później przyszedł sms potwierdzający przyjęcie zlecenia
    w salonie zapomnieli że to abonenci ich utrzymują ,a nie odwrotnie .
    Utrzymywałem u nich 4-ry telefony w abonamencie , a niedługo nie będzie ani jednego
    będę mijał salony play jak przysłowiowego wściekłego psa ,a wściekły pies niepodkarmiany przez abonentów szybko spokornieje.
    Rozmowa z konsultantem i czas miłej sytuacji
    03.09.2014 10:09:31 *500 czas 07:29 min.

    Z numeru t 694 155 202

    kontakt 694 155 202

    Zaletybrak
    Wadyobsługa do zwolnienia
    prawie 3 lata
  • ~EDZIA / 2014-08-26 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!INTERNET KOMPLETNA KLAPA!!!A UMOWY ZERWAĆ NIE MOGĘ, MAM FIRMĘ INTERNETOWĄ I WIELKIE STRATY! JUŻ NIE WIEM CO ROBIĆ!? A MĘŻA RACHUNKI TELEFONICZNE ZAWSZE WYŻSZE O 50 ZŁ OD ABONAMENTU, CHOĆ MA NIELIMITOWANE ROZMOWY I SMS-Y! PORAŻKA!
    3 LATA
  • ~jogi / 2014-08-21 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam oszuści wzialem abonament za 99zl niby darmowe rozmowy a niedosc ze 300 zl prawie zaplacilem pierwszego rachunku to nawet nie potrafili nr z orange mi przenieść internet 2gb po wykorzystaniu transferu wogule nie chodzi.
    Zaletyzadnych
    Wadywprowadzanie w blad klientow pozniej odbijanie pileczki
    za dlugo he he
  • ~Aneta / 2014-08-18 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!! Tydzien temu zawarłam umowę w play na mixa i co się okazuje po 3 dniach użytkowania telefon okazuje sie wadliwy na ekranie paski! Po drugie doładowałam konto pierwsze za 50zł później za 10zł i co się okazało tak kwota się nie liczy bo musi być jednorazowo 60zł a ja się kur** pytam gdzie moge takie doładowanie w sklepie dostać a konta internetowego nie mam i nie mam zamiaru zakładać bo oni mają taki kaprys oczywiście konsultant mnie zbył rozmawiając tak żebym nie rozumiala co mowi i dowidzenia! Banda oszustów bardzo sie zawiodłam uważajcie na tą sieć przy podpisywaniu umowy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyUszkodzone telefony
    7dni
  • ~to ja / 2014-08-16 22:54
    podpisałem umowę w play w maju dostałem tel na przeniesienie umowy z1(podobno wodo odporny) byłem na wakacjach włożyłem tel do wody żeby zrobić kilka fotek zaczoł wariować włączył sie wyłączył i tak kilka razy ostatni raz się wyłączył i tak jest do dziś tel dałem na gwarancje jak wodo odporny to powinni naprawić gówno telefon oddali nie zrobiony. TO najgorszy tel jaki można wyprodukować poco reklamują że wodo odporny jak nie jest wodo odporny.
  • ~Jan / 2014-08-14 23:56
    Ocena: 1.75 / 5
    W listopadzie 2013 r podpisałem umowę na internet w Play online 18GB + 2 giga za płatności online. Po zakończeniu okresu promocyjnego na LTE bez limitu, operator zaczął oszukiwać na transferach danych. Na bilingach pojawiają się połączenia z netem których nawet nie zawierałem, gdyż wtedy nawet nie miałem podpiętego modemu. Raz limit 20 giga skończył się po 3 godzinach mimo że obejrzałem tylko kilka filmików na youtubie i kilkadziesiąt zdjęć na street view, a potem nawet nie korzystałem z kompa. Program do modemu pokazuje jakieś dziwne przekroczenia limitu o 400 % mimo że to teoretycznie niemożliwe. Obsługa klienta jest dosyć dobra, ale obsługa techniczna wmawia klientowi że to jego wina a z wykorzystaniem transferu jest wszystko w porządku. Dodatkowo nie można wykupić dodatkowych gigabajtów. Po wysłaniu smsów na nr 111 system odpowiada 'Operacja niedozwolona' Nie można korzystać z netu, ani nawet go doładowywać, a rachunki są po 150 zł. To moja ostatnia umowa z Play na internet.
    ZaletyDośc dobra obsługa klienta w salonie, bezproblemowe świadczenie usługi abonamentu na telefon.
    WadyNaciąganie i oszustwa w usłudze internetu mobilnego, obsługa techniczna zbywająca klienta. Operator nastawiony na maksymalne zdzieranie kasy z klienta
    Od listopada 2013, abonament 69 zł
  • ~tomo / 2014-08-12 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Początkowo byłem zafascynowany PLAY ze względu na "tanią" ofertę. Jednak... wszędzie ukryte są koszty. Niby tanio a faktura za telefon i internet zawsze jest dużo większa niż przewidywałem. ostatnio dostałem przesyłkę o bezpiecznym internecie. Nigdzie nie było informacji, ze to usługa płatna! Ściągnąłem ten ich program po czym zaraz go zdeinstalowałem bo blokował mi moje programy. Do faktur natychmiast zostały doliczone nie ustalone ze mną kwoty: 20 zł za jednorazowe uruchomienie i 8,61 zł / miesiąc. Niedługo kończy mi się umowa , nie zamierzam zostać w tej sieci. Jeżeli ktoś myśli, że może robić ze mnie idiotę to się grubo myli.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~joorel / 2014-08-07 11:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo zawiodłem się na usługach plej. Podpisałem umowę bez telefonu, żeby obniżyć rachunek, a okazało się, że jeśli używałbym telefonu jak w zakończonej umowie, to płaciłbym o wiele więcej. Miał być internet za 5zł, a okazało się, że po odebraniu 2-3 maili wskakuję w próg 20zł netto. Do tego beznadziejny zasięg. W Białej Podlaskiej, siedząc w biurze, które mieści się pod tarasem budynku jednorodzinnego (poziom ziemi) mam 0-1 "kreskę" Masakra. Wsadzili gwiazdy do reklam i teraz musimy się zrzucać na ich gaże.
    Zaletychyba brak
    Wadysłaby zasięg, płacisz więcej niż ci obiecali w salonie
    5 lat
  • ~Tadeusz / 2014-07-30 12:17
    Oszuści i nacingacze po 5latach beznadziejnych usług postanowiłem wypowiedzieć umowę i nagle okazuje się że zmieniają numer skrzynki pocztowej list polecony wraca nie d ostarczony. CZy aż tak wiele osób zostało oszukanych .ze zmieniają adres.
    Zaletyżadnej
    Wadynędzny zasięg .opyskliwa konsultantka
    od 2009
  • ~Anita / 2014-07-30 08:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam! W ciągu dnia internet w ogóle nie działa...strony nie chcą się ładować, a jak już jakaś strona się załaduje (co graniczy z cudem), to przejście do następnej zakładki jest wręcz niemożliwe! Kiedyś byłam zadowolona z internetu w Play, nie było takich problemów. Karta była wymieniona na nową, internet zresetowany i nic to nie dało. Na dzień dzisiejszy składam reklamację i odstępuję od umowy.
    Zaletybrak!
    Wadybrak...internetu
  • ~Daniel / 2014-07-28 09:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam. Mam nadzieję że ktoś czyta te opinie zanim podpisze cyrograf z tą rzekomo najlepszą siecią w Polsce. Po kilku latach muszę stwierdzić że:
    1. internet nigdy nie osiągnął prędkości o jakich mówią
    2. słaby zasięg (korzystam w gdańsku centrum głównie i jest mega słabo)
    3. ukryte koszta pojawiające się co chwila
    4. problemy z modemami
    Generalnie zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiele, część wypisałem w treści opinii
    ok 4 lat
  • ~Anika / 2014-07-24 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , nie bierzcie Playa Od 3 lat szarpię się z nimi , zawyżanie faktur, to norma, Ignorowanie klienta norma, Nagranie przesłane mi , ze zamawiałam określoną usługę za określoną cenę, a Play daje nową 2 razy wyższą za tą usługę. Nie boją się tego, Bo UKE niby ich nadzorujący ich tylko prosi aby byli właściwie rozliczyli klienta. A Play oczywiście nie dostając sankcji - robi swoje, zawyża rachunek . Mało tego zamawiam usługę właczenia internetu, który potrzebuję od czasu do czasu , Normalnie w ciągu 15 min do 30 min to robią, ale jak chcą to do 24 godzin.Proszę ,że musżę ściągnąc aplikacje bankową- mają to w poważaniu, złośliwie uruchamiają po 24 godzinach / jak mają prawo / Wobec tego pozbawiona zostałam możliwości przelewów Uważajcie na nich Play przekroczył wszystkie dopuszczalne granice, Czekam na koniec umowy, która niestety obowiązuje mnie do maja przyszłego roku. Sprytnie to wymyślili Wiem ,że w innych sieciach jest podobnie, ale nie jak w Play
    Zaletybyło kiedyś tanio, ale to było na początku umowy 4 lata temu
    Wadyignorowanie klienta, zawyżanie faktur, oszukiwanie mimo nagrania
    4 lata
  • ~Aleksandra / 2014-07-24 17:22
    Odradzam. Przedstawiciele operatora mają swoich klientów w głębokim poważaniu. Od dwóch tygodniu usiłuję wykupić pakiet u tego operatora. Doradcy otrzymali wszystkie niezbędne dokumenty, jednak nie znajdują czasu na ich podpisanie. Jestem zbywana kolejnymi obietnicami, dziś również w firmie miał pojawić się doradca biznesowy. Ani widu ani słychu.
    WadyBrak szacunku do klienta, niesłowność, nieterminowość
  • ~Cottonfield / 2014-07-20 23:47
    Mam Play Online, który rzekomo ma mieć transfer do 15 MBps. Nie mam nawet 1 MBps. Omijajcie tą firmę z daleka.
    16 miesięcy
  • ~wiktor / 2014-07-15 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    1 przy podpisaniu umowy miało być 18 miesięcy było 24
    do przeżycia bo i tak potrzebowałem
    2 wymówiłem umowę a a oni dalej mnie naliczają za starą chociaż podpisałem nową
    złodzieje oszuści a obsługa zerowa
    rezygnuje a wraz ze mną około 10 osób:)
    tak się traktuje klienta który zostawiał u nich około 300 zł miesięcznie teraz stracą 3000 miesięcznie a może i więcej i na pewno nigdy do nich nie wrócę za chamstwo obsługi i oszustwa
    Zaletyzero
    Wadyoszustwo
    3 lata , 150 zł miesięcznie nimimum
  • ~latoria26 / 2014-07-10 19:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w play i to jest wielka tragedia. Wiekszość stron nie chce się otwierać. Dane są pobierane nie wiadomo za co.Nawet jak z neta nie korzystam. Przy zgłaszaniu do konsultanta telefonicznie są niemili, i głupia gadka wymienić modem i karte sim(jak była wymieniana).
    Zaletyżadnych
    Wadydrogi internet nawet jeśli się przedłuża, niemiła obsługa,zawieszające się strony jak i internet,
  • ~kate_kate / 2014-07-09 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra to mało powiedziane! Obsługa ma w głębokim poważaniu klienta. Zawarłam umowę i dostałam wadliwy telefon. Pan w punkcie powiedział mi, że nie obsłuży mnie bo umowę zawierałam przez infolinię i, że tam mam zgłaszać swój problem, naruszył kompetencje "kolegów' z infolinii i niesłusznie odeslał mnie z kwitem. Wkurzyłam się i postanowiłam zrezygnować z umowy zgodnie z zapisem w regulaminie-10 dni na odstapienie. Oczywiscie zwrot nie został uznany i odesłano mi wadliwy telefon wraz z umowa. Na maila dostałam wiadomość, że mam zapłacić ponownie za telefon za który musiałam zapłacić przy odbiorze kurierowi! Porażka-odradzam wszystkim.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie z możliwych
    wadliwy telefon posiadalam przez 5 dni, umowe mam miesiąc:-(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227