Żenada jak to jest firma która opłaca reklamy celebryta widocznie kase piora a nie potrafia wymienic telefon na nowy ! miesiac temu zostałem oszukany w szczecinie w punkcie pley ul boh warszawy podpisałem umowe rodzinna z jednym aparatem htc ktory okazał sie uszkodzony od nowosci nie zostal mi on wymieniony tylko został wyslany do reklamacji bo nie mozna wymienic było na nowy wiec kupiłem uszkodzony aparat htc jako nowy do tej pory nie dostałem ani nowego aparatu ani naprawionego od 29.10 2014 do dzis 24.11.2014 wiec jest to firma oszustow i naciagaczy a nie powazna firma szanujaca kiljeta !
Zaletykłamia jak z nut !!!
Wadybrak zalet
od nowosci złom
~złodzieje PLAY / 2014-11-19 22:43
Ocena: 1.00 / 5
"Dodatkowo chciałabym poinformować, że aby sprawdzić status usługi „Nocny Transfer” należy wpisać kod USSD *111*588*1# lub wysłać bezpłatny SMS START.588 na numer 111."
Po wykonaniu tych czynnosci nie dosc, ze nie otrzymalem odpowiedzi na to, jak długo jest wazny pakiet, to jeszcze złodzieje naliczyli mi opłatę za włączenie pakietu, który już zresztą był włączony!
Po reklamacji, zobaczcie co tym razem odpisała arogancka i bezczelna kobieta z obsługi play!
"odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że w celu przyjęcia Pana reklamacji niezbędnym jest podanie danych do jej zarejestrowania: imię i nazwisko Klienta oraz adres korespondencyjny na jaki ma zostać wysłana odpowiedź. "
Bardzo ciekawe oszustko, że jakoś zgłoszenie zostało zarejestrowane pod konkretnym numerem i jakoś do wcześniejszych zgłoszeń nie potrzebowałaś moich danych osobowych. Ani słowem nie zająknęła się o tym, ze podała nieprawidłowy kod i że odda mi te pieniądze!
Pominę już fakt, że podczas wysyłania zgłoszenia 50x pojawiał się błąd i całe zgłoszenie zostało skasowane i trzeba było je wpisać na nowo w malutkim okienku. Burdel w tym play jest większy niż w PKW.
Później napisała stek bzdur nie na temat, by tylko jeszcze bardziej zrobić idiotę z klienta i obrazić jego inteligencję.
Informacje przekzane w poprzednim zgłoszeniu były prawidłowe.
Dziekuję za sugestie dotyczące funkcjonowania portalu Play24. Pomoże nam ona w doskonaleniu portalu.
Informuję również, że każdą korespondencję do Operatora sieci Play można kierować nie tylko przez Play24 ale także na adres mailowy: ok@pomocplay.pl.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami dla stałych Klientów. W przypadku zainteresowania prosimy o wysłanie SMS o treści TELEFON pod numer 8016 -oddzwonimy i dobierzemy ofertę.
Z poważaniem Monika Banaszyk Konsultant Obsługi Klienta Play
Proszę o ocenę mojej odpowiedzi pozytywnie.
Zaletybrak
Wadyzłodeziejstwo i niekompetencja
1m
~AREK / 2014-11-18 09:17
NAJBARDZIEJ PODŁA FIRMA W POLSCE !!!PODCZAS PRZENOSZENIA NUMERU DO INNEJ SIECI BLOKWALI MI NUMER 2 TYGODNIE !!!NIE PCHAJCIE SIĘ W UMOWY Z NIMI !!!!
ZaletyBrak
WadySAME
3 LATA
~agata841@tlen.pl / 2014-11-14 08:37
Ocena: 1.00 / 5
mam internet mobilny Playa i notoryczne problemy z internetem. Połączenie jest, internetu brak. Obsługa techniczna to porażka, na nowo opisujesz problem kolejnemu konsultantowi. Pisanie zgłoszeń nie ma sensu, bo nie odpowiadają na nie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową z konsultantem , jego chamskim podejściem,włączaniem dla większych zysków mi pakietów , które wcześniej wyłączyłam. Po wczorajszej rozmowie z konsultantem dziś jadę po internet do konkurencji. Przedłużyłam umowę z Playem , bo byłam bardzo zadowolona, zero problemów, od trwania nowej czyli od marca br. jestem wręcz wkru.... jak mam płacić to chcę płacić za coś czego używam, a nie za coś co mam tylko na papierze. Do UKE też nie ma się zwracać o pomoc, jedna ręka drugą myje. Jak macie wątpliwości co do wyboru internetu, to tylko nie Play !!!!! Żal mi pieniędzy, które równie dobrze mogłam wyrzucić do kosza, bo tyle jest wart internet w Playu
Zaletybrak
Wadywszytko - od obsługi po jakość
3 lata , obecny abonament 35 zł, poprzedni 60zł
~Polak / 2014-11-12 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat..Nie zapłacisz 2 faktur z 2 miesięcy odcinają Cię od świata.Wyłączają zarówno połączenia wychodzące jak i przychodzące.i straszą że stracisz numer na zawsze.Żadne prośby nie pomagają
ZaletyBrak
WadyNie przyjezdni ludziom
4
~cadam / 2014-11-10 02:27
Ocena: 1.00 / 5
Wykupilem abonament miesieczny Playa z mozliwoscia rezygnacji w kazdej chwili. Usluga nie dzialala. Wymienilismy sim ale bezskutecznie, sprawdzalismy modem i router, w koncu i laptop. Nadal usluga nie dzialala. W koncu po ponad miesiacu zmagan poprosilem o zamkniecie uslugi. W uzasadnieniu napisalem, ze powodem rezygnacji jest niefunkcjonalnosc uslugi. W punkcie Playa w Zlotych Tarasach przyjeto ze zrozumieniem te motywacje. Po moim wyjezdzie z Polski przyszlo rzadanie zaplaty dlugu na kwote 99.17zl z pogrozkami konsekwencji sadowych,itd. Rodzice nieswiadomi sprawy zaplacili bezzwlocznie. Ja do tej pory nie wiem za co. Przeciez to Play nie wywiazal sie z umowy. Ciekawe ile potrwa zwrot nieslusznie wyludzonej zaplaty?
ZaletyNie zaobserwowalem zadnych.
WadyBrak wlasciwej obslugi klienta.
99.17zl
~random / 2014-11-07 20:25
ostrzegam uzytkowników playa przed wyrazeniem zgody na przesłanie oferty polisy ubezpieczeia na życie w kwocie 20 złotych. wierząc, że to porządna firma zgodziłam sie zapozanc z ofertą i dac zgodę w ciągu 30 dni. nie otrzymałam żadnych dokumentów za to fakture. nie lubię takiej polityki i rezygnuję ze współ pracy z playem. nawet dobra hossa firmy nie chroni przed nadużyciami z jej strony.....
~Litti / 2014-11-06 14:08
Ocena: 4.50 / 5
Korzystam od grudnia 2012 roku z internetu play online, w kwietniu 2014 r przedłużyłem umowę na 24 m-ce z limitem 20GB z urządzeniem-routerem za 60 zł/mc. Przez 6 mcy za 0 zł i LTE bez limitów, potem można przedłużyć to za 10 zł na cały okres umowy. Więc de facto otrzymujemy za 70 zł/m-c LTE bez limitu. Osobiście jestem zadowolony z tego netu, pingi 30-150 na testach a prędkość od 2 do 20 Mbps download i dość wysoki upload 1-12 Mbps. Wiadomo najgorzej wieczorami szczególnie w weekendy, poza tym niezawodny. Przenosząc się dwa lata temu z kablowego UPC miałem wiele obaw, okazały się niepotrzebne, internet stabilny, na dwa lata może pięć kilkugodzinnych awarii, niezawodny no i w dobrej cenie. Dla ściągających w nocy nocny transfer bez ograniczeń.
Zaletyniezawodność, prędkość LTE,
Wadyzawsze cena mogłaby być niższa
2 lata, 60 zł/m-c
~gosc / 2014-11-06 11:24
Ocena: 1.25 / 5
KONSOLIDACJA NUMEROW Uwaga na podwojne naliczanie abonamentu przy konsolidacji numerow. Pomimo prawidlowej oplaty "z gory" po konsolidacji wystawiaja fakture za abonament i nie przeksiegowuja wczesniejszej wplaty tylko tlumacza sie wykretnie, ze korekte do wplaty "z gory" wystawia po 3 miesiacach. NACIAGACZE
Zaletymozna jednym przelewem oplacic wszystkie posiadane numery
WadyPODWOJNE NALICZENIE ABONAMENTU
6 lat
~Max / 2014-11-04 09:41
Ocena: 1.00 / 5
W lipcu przeniosłem swoje firmowe numery do Play. Jeden numer przy przepisywaniu pracownik pomylił. Podczas podpisywaniu umowy zauważyłem to. Od lipca do dzisiaj czyli listopada numer jest nie do końca przeniesiony (jest to dłuuuga historia). Ostatecznie płace rachunki w Plusie i w Playu za ten sam numer. Kontakt z przedstawicielem jest beznadziejny, do biura obsługi klienta *500 lub 790500500 za każdym razem pojawia się komunikat, że nie może być zrealizowane połączenie. W dodatku zrywa połączenia w pozostałych numerach tel., ponieważ Play korzysta z innych nadajników, i jeśli jesteś na skraju jednego i drugiego to się dzieje (przełącza z nadajnika Orange, Plus, Play). Odradzam!!!!!!!!!!!!!
~markba / 2014-11-03 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jak się wykupi pakiet internetu np.200MB i przekroczysz ten próg ,to wchodzisz w widełki 250-500 za dodatkową opłatą bez twojej wiedzy i zgody!Teraz dodajmy, 2X5zł za 200MB ,plus 20zł za nowy próg,to 500MB kosztuje cię 30zł.To jest przekręt !. Trzeciego listopada uruchomiłem za 15zł 1 GB I co !,nawet nie otworzyłem poczty ,a już dostałem sms że wszystko już wykorzystałem.Telefon mam skonfigurowany tylko na pocztę.Proponują za dodatkowe 10zł włączenie pakietu 500MB !TO JEST PO PROSTU DZIADOSTWO.
ZaletyBrak!
WadyZŁE NALICZANIE ZŁE DANE ZUŻYCIA ,
3 GODZ ,15 ZŁ.POPRZEDNI 30 ZŁ ,4 DNI
~markba / 2014-10-31 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem 200MB pod koniec okresu rozliczeniowego wciągu minuty zrobiło się 280MB.Nic nie miałem włączone ,nic nie ściągałem.Miałem 166 ,a za chwilę 280MB.Uważałem ,że jak zakupiłem 200 MB,to jak przekroczę to mi wyłączą ,a tu 20 zł więcej.
ZaletyBrak
Wadywolny
miesiąc
~... / 2014-10-30 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet lte w play? Nikomu nie polecam tej sieci. Popełniłam wielki błąd podpisując umowę z playem. Pierwsze pół roku 0 zł. Po 3 miesiącach przychodzi mi wiadomość, że do zapłacenia mam dwie faktury na ponad 300 zł z uzasadnieniem, że zostały przeze mnie wysłane wiadomości aktywujące płatne prenumeraty. Dostałam 36 wiadomości płatnych, o których nie miałam pojęcia do czasu otrzymania od playa faktury. Moja reklamacja i odwołanie się od zaistniałej sytuacji została odrzucona. Naprawdę nie wiem jak można być takimi oszustami i naciągać ludzi na takie kwoty. ZDECYDOWANIE ODRADZAM internetu z tej sieci. Mam nadzieję, że ten post pomoże uniknąć przynajmniej paru osobom problemu jaki ja teraz mam z tym operatorem.
ZaletyBRAK
Wadyoszustwo i naciąganie na wysokie kwoty
3 miesiące
~goscowka / 2014-10-29 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Inteligencja pracownic play to jakas masakra 3 razy bylam juz w salonie w przeciagu tygodnia i dalej nie zaltwilam tego co chcialam. nie mam internetu w komorce nie wiadomo dlaczego najpiewr wstukiwały kody i nic potem jakies ustawienia konfiguracje mialy przyjsc sms i nic a na dodatek byly chamskie za 3 razem bylo pelno ludzi i jedna pani druga byla chyba na kawce bop wpadla do salonu i gdy starsza oani stala na przejsciu ta do niej prosze sie przesunac ja odebralam to jako cos chamskiego w niemilym tonie i zamiast obslugiwac innych znikla na zapleczu no masakra play oferta spoko ale przez to wszystko odeszlam do oragne zalatwili co chcialam w 5 min
Zaletyoferta
WadyTępe i chamskie pracownice
Rok
~Klient / 2014-10-28 14:57
Ocena: 2.25 / 5
Polaczenie z internetem za pomoca Play jest jedna z najbardziej zawodnych polaczen z jakiego dotychczas udalo mi sie korzystac. Najwieksza wada jest czesty brak zasiegu co znacznie utrudnia szybkie dzialania w internecie. Cena za abonament przystepna natomiast mozna zastanawiac sie czy warto placic tak niewiele za czesty brak dostepu do sieci.
ZaletyNiski abonament
WadyCzesty brak zasiegu
2 lata- 39,99
~Kasiia / 2014-10-18 14:53
Ocena: 4.75 / 5
Ludzie nie piszcie bzdur Play ma bardzo dobry internet sama z niego korzystam już blisko 3 lata i na żaden inny bym go nie zamieniła.Mam nawet LTE i to LTE w praktyce a nie w teorii działa mi bardzo dobrze.Mąż ma Play mix i uważam,że Play ma najlepsze oferty ze wszystkich sieci.Ps.Nie jestem żadną pracownicą Play'a!!!
ZaletySuper:)
WadyDo tej pory żadnych.
Ok 3 lata
~Zwyczajny / 2014-10-17 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Byłem już w każdej sieci one wszystkie są "dobre" ale Play bije wszystkie na głowę. Internet w tym g.... to po prostu kpina, ciągle rozłącza a jak już nie rozłącza to o obejrzeniu jakiegokolwiek wideo w całości można zapomnieć. Dałem się nabrać abonament płacę ale na szczęście mam darmowe Aero 2 nie jest to cudo, ale Play bije na głowę i jest DARMOWE, jeżeli ktoś to czyta to niech uczy się na naszych błędach
Zaletybrak
WadyPlay
2 lata
~gregor / 2014-10-09 11:53
Ocena: 3.00 / 5
Play oprócz bardzo marnego zasięgu internetu, posiada również w sprzedaży modem tj. Huawei E3131, grzeje się i rozłącza, wczoraj dostałem na próbę kartę play 2GB, oczywiście po włożeniu do modemu, zero zasięgu nawet z zewnętrzną anteną kierunkową. Totalne dno. Nie polecam tego operatora nikomu jeżeli chodzi o internet.
Zaletybrak zalet
Wadytylko
od wczoraj kupując modem
~Sławek / 2014-10-04 09:58
Ocena: 2.25 / 5
Ja jestem klientem PLAY i rozczarowany jestem niezmiernie. Fakt, abonamenty (mam 4 telefony ) mam dosyć atrakcyjne ale co z tego skoro jakość połączeń mam tragiczną. Pomimo zmieniania ustawień połączeń w telefonie. Przerywanie rozmów, tragiczne pogorszenie jakości w trakcie połączenia, oraz brak możliwości połączenia przy pełnym zasięgu w obydwu telefonach doprowadza do rozpaczy. Czekam na zakończenie umowy.
Zaletyceny abonamentów (zależy oczywiście od indywidualnych potrzeb)
Wadyzasięg, jakość połączeń, zrywanie połączeń
18 miesięcy
~tomek / 2014-09-30 23:02
Ocena: 3.75 / 5
Internet play online na wlasnym sprzecie; zasieg p4 w domu b dobry,najlepszy ze wszystkich operatorow (niedaleko play ma nadajnik); chodzi dobrze,transfery w granicach 4-6, pingi na poziomie 40-50