strona 90 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »
-
~angel / 2014-12-15 17:59
jestem ich abonentką od jakichś 5 lat i właśnie zostałam potraktowana jak śmieć i idiotka. dwa dni temu proponowano mi promocję na niski abonament dla przedłużających umowę, która kończy mi się za miesiąc,. a dzisiaj już ta promocja mi nie przysługuje!! i nikt nie wie dlaczego
Zero szacunku dla klienta lekceważenie i naciągactwo nikomu nie polecam. -
-
~kolki / 2014-12-14 18:15
oszukuja kradna matacza Zaletynie maWadyza duzo aby pisac -
~Aleksandra H / 2014-12-13 16:38
Nieprzyjemna obsluga, spotkala mnie w sklepie dyskryminacja z powodu mojego wieku (a mam 20 lat praktycznie).
Bardzo agresywny marketing-ciagle nieprzyjemne telefony od PLAY.
NIE POLECAMZaletyszczerze? -BRAKWadydyskryminacja, nieprzyjemna obsluga, agresywny marketing, ciagle telefony -
~irena / 2014-12-13 15:42
To prawda ze Play dziala na zasadzie:mamy cię!Od kiedy przedlużylam umowe ciagle mam jakies dodatkowe koszty.Wyjasnianie sprawy przez infolinie to kolejne wydatki i wprowadzanie mnie w błąd.Czekam aż umowa sie skonczy.Nigdy wiecej z PLAY!
! -
~bk / 2014-12-10 22:54
Rozwiązałam umowę i wyłączają mi komórkę. Jak dzwonię z innego aparatu to jeszcze mnie straszą karami. Nie biorą to pod uwagę, że komórka jest na firmę i utrudniają mi pracę, więc ja po następnym takim numerze złożę skargę gdzie się da. Nie będę płakać tylko działać. NAJGORSZA FIRMA KOMUNIKACYJNA. Obsługa arogancka, nawet umowy ze mną nie chcieli przedłużyć, pomimo ze płaciłam w terminie i to za dwa numery. Ciekawe, ze nikt się nimi nie zajmie Może piorą pieniądze? ZaletybrakWadysame wady, bo brak zalet -
~Heno1111 / 2014-12-05 09:31
Play działa na zasadzie
Po pierwsze : CHCEMY CIĘ!!!!
Po drugie : MAMY CIE !!!
Jeżeli chodzi o obsługę klienta: PLAY TO NAJMNIEJ PROFESJONALNA FIRMA W POLSCE.Zaletynie wazneWadynie waznenie ważne -
~manila7 / 2014-11-30 16:46
INTERNET PLAY JEST BEZNADZIEJNY. WZIĘLIŚMY PAKIET BEZ LIMITU I SZYBKOŚĆ PRZESYŁU ZOSTAŁA BEZCZELNIE ZMIENIONA. CZASEM SPADA DO ZERA, GDZIE PRZY LIMITOWANYM PAKIECIE WSZYSTKO ŚMIGAŁO BEZ ZARZUTU. ZWYKŁE OSZUSTWO.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!WadySAME WADY: PRĘDKOŚĆ KIEPSKA, CZĘSTY BRAK INTERNETU Z POWODU ZEROWEJ PRĘDKOŚCI2 MIESIĄCE - 50 ZŁ/MIES. -
~4-abonamentowiec / 2014-11-30 01:16
Mam telefony w play'u i 2 szt. internetu, ogólnie wszystko ok, bez dziwnych "dodatkowych" kosztów, internet mobilny bez LTE śmiga na 1.7 mb/s i jest praktycznie zawsze, czasem zalegam z rachunkami i mam ponad miesiąc na wyrównanie + tydzień jeśli tylko poprosze, Zasięg z plusa lub TM. Firma póki co się spisuje i to mój pierwszy pozytyw napisany na cokolwiek, zasugerowany pobieraniem 1.7 mb/s, dla mnie szok wiec i pozytywa daje. Oczywiście biorąc telefon w abonamencie trzeba się liczyc z kosztami bo telefonów za darmo nie rozdają, ale i tak warto, nawet jeśli sam abonament a tel za gotówke. Zaletyszybko, przejrzyście, tanio. bez limitówWadyhmmm próbuję coś wymyślić i niemoge, może brak laptopów w opcji internetu4 lata, ok 100zł na ab i 50 zł na internet -
-
~wkurzony klient / 2014-11-27 09:33
Od 4 lat jestem klientem tego operatora ale tak jak mnie potraktowano to chyba nikogo,latem przedluzalem umowe na internet i ta pani powinna mi dac nowy modem ale oczywiscie nie dala tydzien temu mi nawalil poszedlem z nim do salonu a ona mowi mi ze muze za naprawe zaplacic,jak powiedzialem ze powinna mi dac nowy przy przedluzanu umowy to ta pani powiedziala ze ona nie ma obowiazku informowac klientow zeby wzieli sobie nowy modem ktory bedzie na gwarancji,wku..... zgodzilem sie na naprawe dala mi zastepczy po 2 dniach pani z pleya dzwoni mowi ze naprawa bedzie droga,wiec powiedzialem zeby nie naprawiali ha na drugi dzien dzwoni i mowi ze mam zaplacic 62zl.i pare groszy wiec co mialem robic poszedlem do salonu po malej rozmowie z ta pania mosialem zaplacic za nie naprawiony modem po zgodnie z umowa bede musial zaplaci 400 zlotych za modem ktory mi pozyczyli no i zostalem bez modemu ale zostala mi karta i zaplacony abonament wiec zrezygnowalem z tego badziewia.Amen.Aha a dzialo sie to w Piekarach Slaskich. Zaletyta druga pani bardzo uprzejmaWadydno totalne dnomialem 4 lata juz nie mam:) -
~matta / 2014-11-24 22:59
Żenada jak to jest firma która opłaca reklamy celebryta widocznie kase piora a nie potrafia wymienic telefon na nowy ! miesiac temu zostałem oszukany w szczecinie w punkcie pley ul boh warszawy podpisałem umowe rodzinna z jednym aparatem htc ktory okazał sie uszkodzony od nowosci nie zostal mi on wymieniony tylko został wyslany do reklamacji bo nie mozna wymienic było na nowy wiec kupiłem uszkodzony aparat htc jako nowy do tej pory nie dostałem ani nowego aparatu ani naprawionego od 29.10 2014 do dzis 24.11.2014 wiec jest to firma oszustow i naciagaczy a nie powazna firma szanujaca kiljeta ! Zaletykłamia jak z nut !!!Wadybrak zaletod nowosci złom -
~złodzieje PLAY / 2014-11-19 22:43
"Dodatkowo chciałabym poinformować, że aby sprawdzić status usługi „Nocny Transfer” należy wpisać kod USSD *111*588*1# lub wysłać bezpłatny SMS START.588 na numer 111."
Po wykonaniu tych czynnosci nie dosc, ze nie otrzymalem odpowiedzi na to, jak długo jest wazny pakiet, to jeszcze złodzieje naliczyli mi opłatę za włączenie pakietu, który już zresztą był włączony!
Po reklamacji, zobaczcie co tym razem odpisała arogancka i bezczelna kobieta z obsługi play!
"odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że w celu przyjęcia Pana reklamacji niezbędnym jest podanie danych do jej zarejestrowania: imię i nazwisko Klienta oraz adres korespondencyjny na jaki ma zostać wysłana odpowiedź. "
Bardzo ciekawe oszustko, że jakoś zgłoszenie zostało zarejestrowane pod konkretnym numerem i jakoś do wcześniejszych zgłoszeń nie potrzebowałaś moich danych osobowych. Ani słowem nie zająknęła się o tym, ze podała nieprawidłowy kod i że odda mi te pieniądze!
Pominę już fakt, że podczas wysyłania zgłoszenia 50x pojawiał się błąd i całe zgłoszenie zostało skasowane i trzeba było je wpisać na nowo w malutkim okienku. Burdel w tym play jest większy niż w PKW.
Później napisała stek bzdur nie na temat, by tylko jeszcze bardziej zrobić idiotę z klienta i obrazić jego inteligencję.
Informacje przekzane w poprzednim zgłoszeniu były prawidłowe.
Dziekuję za sugestie dotyczące funkcjonowania portalu Play24. Pomoże nam ona w doskonaleniu portalu.
Informuję również, że każdą korespondencję do Operatora sieci Play można kierować nie tylko przez Play24 ale także na adres mailowy: ok@pomocplay.pl.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami dla stałych Klientów. W przypadku zainteresowania prosimy o wysłanie SMS o treści TELEFON pod numer 8016 -oddzwonimy i dobierzemy ofertę.
Z poważaniem
Monika Banaszyk
Konsultant Obsługi Klienta Play
Proszę o ocenę mojej odpowiedzi pozytywnie.ZaletybrakWadyzłodeziejstwo i niekompetencja1m -
~AREK / 2014-11-18 09:17
NAJBARDZIEJ PODŁA FIRMA W POLSCE !!!PODCZAS PRZENOSZENIA NUMERU DO INNEJ SIECI BLOKWALI MI NUMER 2 TYGODNIE !!!NIE PCHAJCIE SIĘ W UMOWY Z NIMI !!!! ZaletyBrakWadySAME3 LATA -
~agata841@tlen.pl / 2014-11-14 08:37
mam internet mobilny Playa i notoryczne problemy z internetem. Połączenie jest, internetu brak. Obsługa techniczna to porażka, na nowo opisujesz problem kolejnemu konsultantowi. Pisanie zgłoszeń nie ma sensu, bo nie odpowiadają na nie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową z konsultantem , jego chamskim podejściem,włączaniem dla większych zysków mi pakietów , które wcześniej wyłączyłam.
Po wczorajszej rozmowie z konsultantem dziś jadę po internet do konkurencji.
Przedłużyłam umowę z Playem , bo byłam bardzo zadowolona, zero problemów, od trwania nowej czyli od marca br. jestem wręcz wkru.... jak mam płacić to chcę płacić za coś czego używam, a nie za coś co mam tylko na papierze.
Do UKE też nie ma się zwracać o pomoc, jedna ręka drugą myje.
Jak macie wątpliwości co do wyboru internetu, to tylko nie Play !!!!!
Żal mi pieniędzy, które równie dobrze mogłam wyrzucić do kosza, bo tyle jest wart internet w PlayuZaletybrakWadywszytko - od obsługi po jakość3 lata , obecny abonament 35 zł, poprzedni 60zł -
~Polak / 2014-11-12 17:16
Dramat..Nie zapłacisz 2 faktur z 2 miesięcy odcinają Cię od świata.Wyłączają zarówno połączenia wychodzące jak i przychodzące.i straszą że stracisz numer na zawsze.Żadne prośby nie pomagają ZaletyBrakWadyNie przyjezdni ludziom4 -
~cadam / 2014-11-10 02:27
Wykupilem abonament miesieczny Playa z mozliwoscia rezygnacji w kazdej chwili.
Usluga nie dzialala. Wymienilismy sim ale bezskutecznie, sprawdzalismy modem i router, w koncu i laptop. Nadal usluga nie dzialala. W koncu po ponad miesiacu zmagan poprosilem o zamkniecie uslugi. W uzasadnieniu napisalem, ze powodem rezygnacji jest niefunkcjonalnosc uslugi. W punkcie Playa w Zlotych Tarasach przyjeto ze zrozumieniem te motywacje. Po moim wyjezdzie z Polski przyszlo rzadanie zaplaty dlugu na kwote 99.17zl z pogrozkami konsekwencji sadowych,itd. Rodzice nieswiadomi sprawy zaplacili bezzwlocznie.
Ja do tej pory nie wiem za co. Przeciez to Play nie wywiazal sie z umowy.
Ciekawe ile potrwa zwrot nieslusznie wyludzonej zaplaty?ZaletyNie zaobserwowalem zadnych.WadyBrak wlasciwej obslugi klienta.99.17zl -
~random / 2014-11-07 20:25
ostrzegam uzytkowników playa przed wyrazeniem zgody na przesłanie oferty polisy ubezpieczeia na życie w kwocie 20 złotych. wierząc, że to porządna firma zgodziłam sie zapozanc z ofertą i dac zgodę w ciągu 30 dni. nie otrzymałam żadnych dokumentów za to fakture. nie lubię takiej polityki i rezygnuję ze współ pracy z playem. nawet dobra hossa firmy nie chroni przed nadużyciami z jej strony..... -
-
~Litti / 2014-11-06 14:08
Korzystam od grudnia 2012 roku z internetu play online, w kwietniu 2014 r przedłużyłem umowę na 24 m-ce z limitem 20GB z urządzeniem-routerem za 60 zł/mc. Przez 6 mcy za 0 zł i LTE bez limitów, potem można przedłużyć to za 10 zł na cały okres umowy. Więc de facto otrzymujemy za 70 zł/m-c LTE bez limitu.
Osobiście jestem zadowolony z tego netu, pingi 30-150 na testach a prędkość od 2 do 20 Mbps download i dość wysoki upload 1-12 Mbps. Wiadomo najgorzej wieczorami szczególnie w weekendy, poza tym niezawodny. Przenosząc się dwa lata temu z kablowego UPC miałem wiele obaw, okazały się niepotrzebne, internet stabilny, na dwa lata może pięć kilkugodzinnych awarii, niezawodny no i w dobrej cenie.
Dla ściągających w nocy nocny transfer bez ograniczeń.Zaletyniezawodność, prędkość LTE,Wadyzawsze cena mogłaby być niższa2 lata, 60 zł/m-c -
~gosc / 2014-11-06 11:24
KONSOLIDACJA NUMEROW
Uwaga na podwojne naliczanie abonamentu przy konsolidacji numerow.
Pomimo prawidlowej oplaty "z gory" po konsolidacji wystawiaja fakture za abonament i nie przeksiegowuja wczesniejszej wplaty tylko tlumacza sie wykretnie, ze korekte do wplaty "z gory" wystawia po 3 miesiacach.
NACIAGACZEZaletymozna jednym przelewem oplacic wszystkie posiadane numeryWadyPODWOJNE NALICZENIE ABONAMENTU6 lat -
~Max / 2014-11-04 09:41
W lipcu przeniosłem swoje firmowe numery do Play. Jeden numer przy przepisywaniu pracownik pomylił. Podczas podpisywaniu umowy zauważyłem to. Od lipca do dzisiaj czyli listopada numer jest nie do końca przeniesiony (jest to dłuuuga historia). Ostatecznie płace rachunki w Plusie i w Playu za ten sam numer. Kontakt z przedstawicielem jest beznadziejny, do biura obsługi klienta *500 lub 790500500 za każdym razem pojawia się komunikat, że nie może być zrealizowane połączenie.
W dodatku zrywa połączenia w pozostałych numerach tel., ponieważ Play korzysta z innych nadajników, i jeśli jesteś na skraju jednego i drugiego to się dzieje (przełącza z nadajnika Orange, Plus, Play).
Odradzam!!!!!!!!!!!!! -
~markba / 2014-11-03 17:11
Jak się wykupi pakiet internetu np.200MB i przekroczysz ten próg ,to wchodzisz w widełki 250-500 za dodatkową opłatą bez twojej wiedzy i zgody!Teraz dodajmy, 2X5zł za 200MB ,plus 20zł za nowy próg,to 500MB kosztuje cię 30zł.To jest przekręt !.
Trzeciego listopada uruchomiłem za 15zł 1 GB I co !,nawet nie otworzyłem poczty ,a już dostałem sms że wszystko już wykorzystałem.Telefon mam skonfigurowany tylko na pocztę.Proponują za dodatkowe 10zł włączenie pakietu 500MB !TO JEST PO PROSTU DZIADOSTWO.ZaletyBrak!WadyZŁE NALICZANIE ZŁE DANE ZUŻYCIA ,3 GODZ ,15 ZŁ.POPRZEDNI 30 ZŁ ,4 DNI
strona 90 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »