Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2250 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michel / 2015-01-06 18:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Powiem wprost internet do oglądania filmów i serfowania po sieci jest ok , ale jeżeli chcecie pograć w jakieś gry np.League Of Legends to nie pograsz mój ping przy tej grze wynosi około 100 - 139 (nie ma swobodnej gry).
    WadyDuży ping przy grach
    1 miesiąc - 2 miesiące
  • ~Kałamasz / 2015-01-03 19:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Więc tak. Jak ktoś zaczyna przygodę z internetem mobilnym to polecam osobno kupić dobry modem i kartę sim. Nie pożałujesz, a i nie będziesz mieć umowy na karku.
    ZaletySporo
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2015-01-02 15:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z technologii LTE w Play od miesiąca. Służy mi to jako domowy Internet ze względu na lokalizację mojego domu. Jestem zachwycony. Za kwotę 45zł miesięcznie nigdzie nie dostanę Internetu, który będzie osiągał średnio 40mbit (nigdy niżej niż 30mbit, najwyżej 70). Pingi średnio 25-40ms w obszarze Polski. Korzystam z modemu Huaweii E3372. Internet nigdy sam z siebie się nie rozłączył, mimo przekroczenia 100GB transferu przepustowość nie została obcięta (dane pobieram głównie w nocy, w ciągu dnia z reguły tylko www). Dodatkowo zestaw modem LTE + starter za 199zł to bardzo atrakcyjna oferta, co z resztą dało się zauważyć - w ciągu jednego dnia produkt nie był już dostępny w e-sklepie. Zdaję sobie sprawę, że wszystko zależy tu od lokalizacji - ja mieszkam na uboczu i widocznie niewiele osób korzysta tu z tej technologii. Mam nadzieję, że tak zostanie :)
    Zaletyprzepustowość łącza, stabilność, cena
    Wadybrak
    miesiąc, 199zł (modem + starter)
  • ~Korniszon / 2014-12-31 13:41
    Wrocław - Polanowice. Internet Play na kartę. Modem HSPA+, dodatkowo podłączona antena od telewizora skierowana w stronę nadajnika ale umieszczona na balkonie na wysokości 2m. Wyniki: PING - 50 -> 80ms , D - 4.5Mbit , U - 2.5Mbit
    ZaletySzybki ping. Darmowe noce na ściąganie danych za 10zł.
    WadyNiskie transferty,
    6 miesięcy. 100zł
  • ~sss / 2014-12-28 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    a mi w święta zamiast 6 sms-ów naliczyli do zapłaty za 32sms-sy bo podobno coś tam przekroczyły ale aż 4 razy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadynie polecam
    7 lat
  • ~Peacekeeper / 2014-12-26 18:40
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam,

    Zakupiłem już chwilę temu modem LTE z kartą w usłudzę LTE na Kartę. Muszę powiedzieć, że działa bez większego problemu. Czasami denerwujące jest małe pokrycie, na przykład pokrycie LTE na terenie Katowic jest koszmarne.

    W sumie nie mam większych zastrzeżeń do usługi. Doładowanie za 30 złotych pozwala mi korzystać z internetu cały czas przez miesiąc. Nie chcę, nie doładowuję.
    ZaletyTanie, szybkie połączenie
    WadyMałe pokrycie LTE w niektórych miastach, czasami prędkość jest poniżej 3G
    289 zł
  • ~mbop / 2014-12-23 11:49
    Ocena: 3.25 / 5
    Konfiguracja router Dovado4GR i antena kierunkowa na dachu, (poziom sygnału 70%)
    modem E3131 HSPA+ :ping 60-70 ms, transfer 2-8 Mbit.
    modem E398 LTE : ping 30-40 ms, transfer 2-14 Mbit.
    Połącznie do tego samego BTSa (ok. 1 km). Wszystko zleży więc od obciążenia konkretnej stacji, zmiana modemu na LTE niewiele daje.
    Zaletyprzy tej konfiguracji stabilny link, uptime rzędu 3-4 tygodni bez reconnectu modemu.
    Wadypływający transfer, zdarza się 1.5 Mbit, wolałbym stabilne 8Mbit, brak publicznego IP
    2 lata
  • ~ryszard / 2014-12-17 19:59
    Wszystko fajnie jak nie ma problemów.Gdy reklamujesz usługę,mimo ze przyznają ci rację.Nic się dalej nie dzieje.Ogromna niekompetencja konsultantów.Nie polecam Play ,chyba że kogoś nie lubię.Omijajcie salony z daleka.
    ZaletyDobry bajer podczas zakupu
    WadyTotalna porażka z konsultantami
  • ~pawel / 2014-12-17 19:03
    mieszkam w warszawie i nie mogę pochwalić się tak dobrymi wynikami u mnie prędkość bardzo szybkiego internetu to od 2-10 Mb/s żenada
    złożyłem reklamację i w odpowiedzi dowiedziałem się, iż nadajnik jest przeciążony i muszę poczekać jakiś rok więc zwróciłem się z prośbą o rekompensatę uzyskałem odpowiedz
    "ponieważ nie odnotowałam przerwy w dostarczaniu usług telekomunikacyjnych, w rozumieniu § 9 punkt 5. powyższego regulaminu, trwającej ponad 24 godziny, nie ma podstaw do przyznania upustu na abonament"
    zgłosiłem następną reklamację i cisza Play ma 30 dni na odpowiedz,totalna ignorancja klienta
  • ~angel / 2014-12-15 17:59
    Ocena: 1.25 / 5
    jestem ich abonentką od jakichś 5 lat i właśnie zostałam potraktowana jak śmieć i idiotka. dwa dni temu proponowano mi promocję na niski abonament dla przedłużających umowę, która kończy mi się za miesiąc,. a dzisiaj już ta promocja mi nie przysługuje!! i nikt nie wie dlaczego
    Zero szacunku dla klienta lekceważenie i naciągactwo nikomu nie polecam.
  • ~kolki / 2014-12-14 18:15
    oszukuja kradna matacza
    Zaletynie ma
    Wadyza duzo aby pisac
  • ~Aleksandra H / 2014-12-13 16:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieprzyjemna obsluga, spotkala mnie w sklepie dyskryminacja z powodu mojego wieku (a mam 20 lat praktycznie).

    Bardzo agresywny marketing-ciagle nieprzyjemne telefony od PLAY.

    NIE POLECAM
    Zaletyszczerze? -BRAK
    Wadydyskryminacja, nieprzyjemna obsluga, agresywny marketing, ciagle telefony
  • ~irena / 2014-12-13 15:42
    To prawda ze Play dziala na zasadzie:mamy cię!Od kiedy przedlużylam umowe ciagle mam jakies dodatkowe koszty.Wyjasnianie sprawy przez infolinie to kolejne wydatki i wprowadzanie mnie w błąd.Czekam aż umowa sie skonczy.Nigdy wiecej z PLAY!
    !
  • ~bk / 2014-12-10 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałam umowę i wyłączają mi komórkę. Jak dzwonię z innego aparatu to jeszcze mnie straszą karami. Nie biorą to pod uwagę, że komórka jest na firmę i utrudniają mi pracę, więc ja po następnym takim numerze złożę skargę gdzie się da. Nie będę płakać tylko działać. NAJGORSZA FIRMA KOMUNIKACYJNA. Obsługa arogancka, nawet umowy ze mną nie chcieli przedłużyć, pomimo ze płaciłam w terminie i to za dwa numery. Ciekawe, ze nikt się nimi nie zajmie Może piorą pieniądze?
    Zaletybrak
    Wadysame wady, bo brak zalet
  • ~Heno1111 / 2014-12-05 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play działa na zasadzie
    Po pierwsze : CHCEMY CIĘ!!!!
    Po drugie : MAMY CIE !!!
    Jeżeli chodzi o obsługę klienta: PLAY TO NAJMNIEJ PROFESJONALNA FIRMA W POLSCE.
    Zaletynie wazne
    Wadynie wazne
    nie ważne
  • ~manila7 / 2014-11-30 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    INTERNET PLAY JEST BEZNADZIEJNY. WZIĘLIŚMY PAKIET BEZ LIMITU I SZYBKOŚĆ PRZESYŁU ZOSTAŁA BEZCZELNIE ZMIENIONA. CZASEM SPADA DO ZERA, GDZIE PRZY LIMITOWANYM PAKIECIE WSZYSTKO ŚMIGAŁO BEZ ZARZUTU. ZWYKŁE OSZUSTWO.

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!
    WadySAME WADY: PRĘDKOŚĆ KIEPSKA, CZĘSTY BRAK INTERNETU Z POWODU ZEROWEJ PRĘDKOŚCI
    2 MIESIĄCE - 50 ZŁ/MIES.
  • ~4-abonamentowiec / 2014-11-30 01:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam telefony w play'u i 2 szt. internetu, ogólnie wszystko ok, bez dziwnych "dodatkowych" kosztów, internet mobilny bez LTE śmiga na 1.7 mb/s i jest praktycznie zawsze, czasem zalegam z rachunkami i mam ponad miesiąc na wyrównanie + tydzień jeśli tylko poprosze, Zasięg z plusa lub TM. Firma póki co się spisuje i to mój pierwszy pozytyw napisany na cokolwiek, zasugerowany pobieraniem 1.7 mb/s, dla mnie szok wiec i pozytywa daje. Oczywiście biorąc telefon w abonamencie trzeba się liczyc z kosztami bo telefonów za darmo nie rozdają, ale i tak warto, nawet jeśli sam abonament a tel za gotówke.
    Zaletyszybko, przejrzyście, tanio. bez limitów
    Wadyhmmm próbuję coś wymyślić i niemoge, może brak laptopów w opcji internetu
    4 lata, ok 100zł na ab i 50 zł na internet
  • ~wkurzony klient / 2014-11-27 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 4 lat jestem klientem tego operatora ale tak jak mnie potraktowano to chyba nikogo,latem przedluzalem umowe na internet i ta pani powinna mi dac nowy modem ale oczywiscie nie dala tydzien temu mi nawalil poszedlem z nim do salonu a ona mowi mi ze muze za naprawe zaplacic,jak powiedzialem ze powinna mi dac nowy przy przedluzanu umowy to ta pani powiedziala ze ona nie ma obowiazku informowac klientow zeby wzieli sobie nowy modem ktory bedzie na gwarancji,wku..... zgodzilem sie na naprawe dala mi zastepczy po 2 dniach pani z pleya dzwoni mowi ze naprawa bedzie droga,wiec powiedzialem zeby nie naprawiali ha na drugi dzien dzwoni i mowi ze mam zaplacic 62zl.i pare groszy wiec co mialem robic poszedlem do salonu po malej rozmowie z ta pania mosialem zaplacic za nie naprawiony modem po zgodnie z umowa bede musial zaplaci 400 zlotych za modem ktory mi pozyczyli no i zostalem bez modemu ale zostala mi karta i zaplacony abonament wiec zrezygnowalem z tego badziewia.Amen.Aha a dzialo sie to w Piekarach Slaskich.
    Zaletyta druga pani bardzo uprzejma
    Wadydno totalne dno
    mialem 4 lata juz nie mam:)
  • ~matta / 2014-11-24 22:59
    Żenada jak to jest firma która opłaca reklamy celebryta widocznie kase piora a nie potrafia wymienic telefon na nowy ! miesiac temu zostałem oszukany w szczecinie w punkcie pley ul boh warszawy podpisałem umowe rodzinna z jednym aparatem htc ktory okazał sie uszkodzony od nowosci nie zostal mi on wymieniony tylko został wyslany do reklamacji bo nie mozna wymienic było na nowy wiec kupiłem uszkodzony aparat htc jako nowy do tej pory nie dostałem ani nowego aparatu ani naprawionego od 29.10 2014 do dzis 24.11.2014 wiec jest to firma oszustow i naciagaczy a nie powazna firma szanujaca kiljeta !
    Zaletykłamia jak z nut !!!
    Wadybrak zalet
    od nowosci złom
  • ~złodzieje PLAY / 2014-11-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dodatkowo chciałabym poinformować, że aby sprawdzić status usługi „Nocny Transfer” należy wpisać kod USSD *111*588*1# lub wysłać bezpłatny SMS START.588 na numer 111."


    Po wykonaniu tych czynnosci nie dosc, ze nie otrzymalem odpowiedzi na to, jak długo jest wazny pakiet, to jeszcze złodzieje naliczyli mi opłatę za włączenie pakietu, który już zresztą był włączony!

    Po reklamacji, zobaczcie co tym razem odpisała arogancka i bezczelna kobieta z obsługi play!


    "odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że w celu przyjęcia Pana reklamacji niezbędnym jest podanie danych do jej zarejestrowania: imię i nazwisko Klienta oraz adres korespondencyjny na jaki ma zostać wysłana odpowiedź. "



    Bardzo ciekawe oszustko, że jakoś zgłoszenie zostało zarejestrowane pod konkretnym numerem i jakoś do wcześniejszych zgłoszeń nie potrzebowałaś moich danych osobowych. Ani słowem nie zająknęła się o tym, ze podała nieprawidłowy kod i że odda mi te pieniądze!

    Pominę już fakt, że podczas wysyłania zgłoszenia 50x pojawiał się błąd i całe zgłoszenie zostało skasowane i trzeba było je wpisać na nowo w malutkim okienku. Burdel w tym play jest większy niż w PKW.


    Później napisała stek bzdur nie na temat, by tylko jeszcze bardziej zrobić idiotę z klienta i obrazić jego inteligencję.



    Informacje przekzane w poprzednim zgłoszeniu były prawidłowe.

    Dziekuję za sugestie dotyczące funkcjonowania portalu Play24. Pomoże nam ona w doskonaleniu portalu.

    Informuję również, że każdą korespondencję do Operatora sieci Play można kierować nie tylko przez Play24 ale także na adres mailowy: ok@pomocplay.pl.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.

    Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami dla stałych Klientów. W przypadku zainteresowania prosimy o wysłanie SMS o treści TELEFON pod numer 8016 -oddzwonimy i dobierzemy ofertę.

    Z poważaniem
    Monika Banaszyk
    Konsultant Obsługi Klienta Play

    Proszę o ocenę mojej odpowiedzi pozytywnie.
    Zaletybrak
    Wadyzłodeziejstwo i niekompetencja
    1m
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2042
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307