> 21,03,2013 na dwa lata,ale dnia 24.06,2014 przyszłam przedwcześnie rozwiązać umowe z dniem w którym
> przyszłam czyli 24,06,2014.Pani ktora mnie przyjmowala powiedziała ze niema problemu. Poinformowala mnie ze mam
> zapłacić za jeszcze jeden miesiąc a potem mam czekac na listonosza który przyniesie mi kare umowna.
> Zapytałam ile bedzie wynosic ta kara Pani ta odpowiedziała że około 150 zl. Po tym czasie nadal dostawałam elektroniczne faktury do placenia ,poszłam ponownie do tego punktu play i Pani znowu przesyłała faxem ta moja rezygnacje. Mówila ze to może w systemie coś sie dzieje i ze mam czekac dalej nie płacac tych należności tylko czekac na ta kare umowna. Byłam z tym jeszcze dwa razy w Play i ciagle przesyłała te zgłoszenia o rezygnacji z 24,06,2014.Z tego internetu niekorzystam
juz
> od roku , rezygnacje złożyłam a nadal dostaje faktury do placenia tak jakbym tego uzywała.Niedosc tego to ostatnio otrzymałam listowne PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY w wysokosci 300 zł.DNIA 27,02,2015 zaplacilam 51,40-chociaz cos .Oplaciłam wtenczas jak ta Pani kazała za kolejny miesiac i czekac miałam na kare a nie na kolejne okresy rozliczeniowe.A teraz straszycie mnie Panstwo sadem? NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA.NIE LICZENIE SIE Z KLIENTEM
WadyNIE DBAŁOŚĆ O KLIENTA, BRAK MOŻLIWOSCI ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW
