Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pastafarianin / 2015-03-01 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałem wcześniej do czynienia z play. Wziąłem abonament bez telefonu z nielimitowanymi rozmowami do krajowych sieci komórkowych. Cena, jaką mi zaoferowano w punkcie sprzedaży miała wynosić 29,90 zł. Po otrzymaniu pierwszego rachunku i następnych było 35,89. Pomimo przekonywania mnie w punkcie sprzedaży, że będzie 29,90. Jawne oszustwo. Po złożeniu już 3 reklamacji, nadal dostaję negatywne rozpatrzenie. ODRADZAM WSZYSTKIM. Mam umowę na 15 miesięcy, po tym czasie na pewno zrezygnuję. Gdybym chciał teraz, to miałbym do zapłacenia karę umowną w wys. 510 zł.
    ZaletyBrak, konkurencja ma lepsze oferty (oprócz t-mobile. Ci to są oszuści i hieny cmentarne.
    WadyZakłamana obsługa klienta i oszuści. Arogancja pracowników play.
  • ~user play / 2015-02-22 21:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Posiadam usługę internet LTE 4G PLAY bez limitu, defakto limit wynosi 100GB więc odpada oglądanie filmów na 60 calowym tv przez wi-fi, nie tylko z powodu szybkiego pochłaniania GB ale także ze względu na kiepską predkość wczywania się obrazu. Przez pierwszy po zawarciu umowy tydzien internet działał świetnie, gdy już tylko minął okres próbny wszystko zaczęło spowalniać. W tym momencie obejrzenie teledysku na youtube i jednoczesne go ściąganie na pc jest niemożliwe, teledyski 4-5 min wczytują się kupę czasu, nie wspomne już o filmach porno które to cały czas się zacinają. Internet w play LTE może przydać się babcią odwiedzającym fora o szydełkowaniu...dla kogoś kto chce pracować na tym necie a czasem obejrzeć sashe grey...to straszna udreka

    link do jpga ze speed testu :http://pokazywarka.pl/b4i3gj/#zdjecie14422165 porażka !!!
    Zaletyprzenosny modem
    Wadybardzo wolny internet, ciagłe dzwonienie do play z prosba o restart jest juz meczoce
    3 miesiące, usłuha 89zł
  • ~paulinaa / 2015-02-20 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    prawie pół roku czekam na nowy telefon bo stary nie nadawał się do naprawy. nie wiem co mam już robić
  • ~kartacz / 2015-02-17 18:14
    całkowita porażka,firma nastawiona na maksymalne wyżyłowanie klienta z kasy,pomimo przedstawienia dokumentów świadczących o zapłaceniu faktury( błedne zafakturowanie jej przez system Play) - jedyną odpowiedzia było wezwanie z firmy windykacyjnej,oczywiście z naliczoną po raz drugi kwotą już zapłaconej faktury! - Absolutnie z daleka od tej firmy!!! Play to ZŁODZIEJE I OSZUCI
  • ~Litti / 2015-02-15 23:05
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam w 100%, internet super śmiga, jest lepszy od tego który miałem w mieście wcześniej po kablu z UPC. Mam LTE i pobieranie jest ok. 15/mbit, wysyłanie ok. 10/mbit a ping ok 40. Za 70 zł/mc mam net bez limitu i modem-router za 1 zł, kolejna umowa będzie bez urządzenia to będzie jeszcze taniej.
    P.S. Mieszkam na wsi i nie mam żadnego kablowego netu.
    6 m-cy, 70zl/m-c
  • ~turysta / 2015-02-15 00:26
    PLAY to banda błaznów,prostaków i oszustów!!!! Wiele miesięcy po zaprzestaniu świadczenia usług próbowali wyłudzić ode mnie ok. 30 zł za pełen okres rozliczeniowy, mimo że należność dotyczyła tylko czterech dni!!!
    Nie wysyłając właściwej faktury ani wezwania do zapłaty zaangażowali
    firmę windykacyjną, a kiedy udowodniłem im, że ich żądania są bezpodstawne zmuszeni byli uznać moje argumenty. Oczywiście żadnej
    skruchy czy choćby słowa "Przepraszam". Typowe buractwo, ot co!!!!
    ZaletyMNIEJ NIŻ ZERO!!!!
    WadyWolej skóry by zabrakło, aby je spisać.
  • ~leśny dziadek / 2015-02-13 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam w całej rozciągłości opinię Sławcia. Również ze mnie Play próbuje zrobić oszusta, ale sprawa jest jeszcze w toku.24 lipca ub.r.
    przeniosłem numer z Play do innego operatora, a 27 lipca dostałem
    fakturę za okres rozliczeniowy 20.07-19.08.W salonie poinformowano mnie bym nie płacił za tę fakturę, a po upływie tego okresu rozliczeniowego otrzymam nową, skorygowaną fakturę za rzeczywisty okres pozostawania abonentem tj.20-23.07.ub.r.Do dnia dzisiejszego faktury takiej nie dostałem,nie dostałem też od Play żadnego wezwania do zapłaty jakiejkolwiek zaległości,ale operator nie omieszkał zatrudnić firmy windykacyjnej, by uzyskać NIENALEŻNĄ zapłatę abonamentową za okres, kiedy nie byłem już abonentem!!Dla mnie to bezprawna próba wyłudzenia ode mnie pieniędzy!!! Ponieważ wcześniej miałem też przykre doświadczenia z tym operatorem, stąd moja decyzja ucieczki od niego. Innym radzę poważną rozwagę przed podjęciem decyzji o związaniu się z Play-em.
    ZaletyNie doświadczyłem, poza ciekawą funkcjonalnością serwisu Play24
    WadyBrak profesjonalizmu, lekceważenie klientów, pogoń za zyskiem za wszelką cenę
  • ~Sławciu / 2015-02-13 07:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam wszystkich nieszczęsnych klientów play'a.
    Dla mnie to ta firma to totalne nieporozumienie i dno. W moim przypadku firma próbowała zrobić ze mnie oszusta. Otóż 2 lata temu wziąłem u nich na próbę router z LTE który już na starcie nie działał. Po tygodniu nie udanych prób oddałem to w cholerę. Zawarłem z nimi umowę na czas próby więc czekałem na fakturę na którą się do dziś nie doczekałem. Tymczasem firma play założyła mi sprawę windykacyjną za głupie 30 zł. Po 2 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty w kwocie 36,92 zł. Odsetki według mnie zostały naliczone nie z mojej winy. Zdenerwowałem się tym faktem i zadzwoniłem na infolinię play. Na pytanie "O co tak naprawdę chodzi" konsultant odpowiedział mi ,że faktura została dawno wysłana i nic nie może mi na ten temat powiedzieć. Ostrzegam wszystkich przed tą siecią która łapie naiwnych klientów.
    WadyNaciągacze, Niekompetencja i słaba komunikatywność z konsultantem
  • ~maciek / 2015-02-13 00:58
    Ocena: 5.00 / 5
    JAK DLA MNIE TO REWELACJA, SZYBKA POMOC, KONKRETNI KONSULTANCI, BARDZO MILI, ZASIĘG JEST W PORZĄDKU, KWOTA JEST TAKA JAK NA UMOWIE NIE MA DODATKOWYCH OPŁAT.
    ZaletyWSZYSTKO
    WadyNIE ZNALEZIONE
  • ~janek / 2015-02-09 10:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Totalna klapa,z internetu 4g-lte jest 2,żadko 3g z jedną kreską zasięgu.Trasa Chełm Puławy,tylko Lublin pełne 3g z plusem.
    Zaletyczarująca obsługa klienta
    Wadyszybkość internetu max 2mb/s
    13 miesięcy,koszt 49.99pln m-c.
  • ~Madzia / 2015-02-08 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam najgorsze co może być to internet z play tylko oszukują i szukają naiwniaków zachwalają jaka to cudowna oferta w w rzeczywistości mija się to z prawdą. Mam internet z play 7 miesięcy z czego może z 3 internet działał jak należy a reszta to szkoda gadać;/ taka prędkość jak by w ogóle jej nie było najniższa jakaś. Karta sim dwa razy wymieniana moden też sprawdzany i nic a konsultanci w play nic nie wiedzą co z tym mówią żeby reklamacje pisać ale, że to pewnie i tak nic nie da. Tylko za darmo tym złodziejom płacić za internet, którego nie ma. Dlatego każdemu odradzam branie internetu z play.
    Zaletyżadnych
    Wadydużo pisać
    od 7 miesięcy
  • ~Maryla / 2015-02-05 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie Play to od dzis najlesza sieć. Zmieniłam karte na ich niedawno a dzis z ciekawości wpisałam ten kod *188# ktory odpala darmowe rozmowy i sms i jestem zachwycona. Byle tak dalej. Jesteście najlepsi!
    Zalety- szybko i sprawnie , solidnie i bezstresowo
    Wady- brak
    3 tygodnie
  • ~adamek / 2015-02-05 21:28
    Ocena: 4.50 / 5
    No fakt.Ciesze się że mam play.Dobrze że jest możliwość skorzystania z takiego kodu.
    Super że przeszłam do was
    Zaletykonsekwencja, fachowość, kompetencja, odpowiednie ceny,
    Wadybrak
    3 lata
  • ~żenada / 2015-02-03 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    początkowo była to jedna z lepszych sieci ale w miarę jak zaczęła zdobywać klientów, zaczęła również ich oszukiwać. Mam dwa abonamenty i w obydwu przypadkach zmuszona byłam składać reklamacje, ponieważ umowy były niezgodne z ustaleniami telefonicznymi. Dodatkowo okazało się, że podpisałam aneks do internetu i do tego abonamentu miał być nr współdzielony. Po 2 miesiącach okazało się, że płacę abonament za kartę współdzieloną, a internetu nie ma. Po kilku telefonach i zgłoszeniach oraz kolejnym miesiącu, dostałam informację, że konsultant pomylił się, bo w tym abonamencie nie mogę mieć karty współdzielonej, dlatego nie działa i moge sobie podwyższyć abonament. Ostatecznie płaciłam za internet, którego nie było, a kupując abonament z założeniem, że będzie współdzielony internet dostałam "goły" abonament. Byle jak najszybciej do końca umowy i nigdy więcej!
  • ~Inna / 2015-01-29 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Play internet LTE, 4G itd, modem do laptopa. Totalna ściema. Zasięg jest, ale 70 mb/s nie widzieliśmy nigdy. Ba, najczęściej widziana w statystykach przepustowość to 0,8 kb/s! To żaden net. Wciskają ludziom bajki, mówią i prędkości, baaa, może spadać do 30 mb/s. Nigdy takiego sygnału nie było. W obsłudze klienta uważają, że to "nasza wina" lecz modem był sprawdzany w trzech lokalizacjach, odległych od siebie. I działał tak samo. Była wymiana karty sim, laptop przeglądał informatyk. Wszystko działa, tylko prędkości przyzwoitej (chociaż marne 3 mb/s) nie ma!
    ZaletyNie ma
    WadyPrędkość żadna
    4 miesiące
  • ~Ghiline / 2015-01-22 17:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Konsultantka nie bardzo rozumie, co się do niej mówi, ale jestem zadowolony. Polecam
    ZaletyDobra oferta
    Wady-
  • ~niedoszły / 2015-01-21 23:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Postanowiłem zostać wraz rodziną klientem play(ulegając propagandzie).Wizyta w salonie zniecheciła mnie raz na zawsze.Obsługa owszem bardzo miła ale co z tego to przecież jeszcze dzieci .Ja o rybce ona ona pipce.Komletnie nierozumiała co do niej mówię.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
    nie mam
  • ~Kinga / 2015-01-21 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Przedłużałam ofertę w ramach promocji świątecznej przez telefon. Konsultant nie poinformował mnie że pakiet nielichtowanych sms się wyłączy wraz z włączeniem nowej oferty. W rezultacie otrzymałam fakturę na ponad 200zł, złożyłam zgłoszenie o prośbę odsłuchu rozmowy, w efekcie zrobiono mi korektę faktury, przeproszono i wszystko zakończyło się pomyślnie. Moja siostra miała kiedyś podobną sytuację u innego operatora i nic z tym nie zrobili, musiała zapłacić za ich niekompetencję.
    Zaletyuczciwość, szybki czas rozpatrzenia sprawy
    korzystam od 6 miesięcy, przedłużyłam ofertę na 15 miesięcy i płacę 40zł
  • ~Korniszon / 2015-01-19 19:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólnie szajs.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    8 miechów
  • ~bozenka / 2015-01-19 13:53
    Zlodzieje i nic wiecej. Nikomu nie prponuje internetu z pley. Gwarantuja ze bedzie internet do domu sie przyjezdza i nie ma. Naciagacze nigdy wiecej nie wezme do kierownika na skarge pojde ze mnie oszukala. Nie chodzcie tam
    Wady5dni
    5 dni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016