Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2015-03-30 21:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Powiem tak, od kilku dobrych lat mam dwa telefony w play i nie zaluje. Fakt ze przy przenoszeniu jednego numeru byl zgrzyt bo konsultant playa tak pozaznaczal w systemie ze przeniesli mi numer zanim skonczyla sie umowa w Tmobile i zaplacilem w Tmobile kare okolo 70 zl za preedwczesne rozwiazanie umowy ale po reklamacji w play tego faktu i odsluchaniu przez nich rozmowy uznali moja kare w Tmobile i zwrocili mi nawet z lekkim naddatkiem w kolejnych abonamentach.

    fakt faktem ze kazda zmiana uslug na koncie przed zakonczeniem okresu rozliczeniowego wiaze sie z dodatkowymi oplatami ale tak jest w kazdej sieci. nie ma tu co wybrzydzac.

    jak narazie to biorac pod lupe Play, Tmobile, Orange wygywa PLAY bo jak sie troche ma wiedzy i nie liczy tylko na to co powie koles na infolini to naprawde najlepiej wyszedlem na Playu.

    M.
    Zaletyprzejrzystość cennikow, dobre ceny, po dwoch telefonach da sie zalatwic reklamacje., nie przysylaja durnych smsow w abonamencie
    Wadyslaba wiedza konsultantow albo ja mam szczescie do swiezakow
    4 lata,
  • ~Robert / 2015-03-30 15:04
    Ocena: 3.75 / 5
    miałem abonament w PLAY za 79 zł netto. Niestety olali mnie przy przedłużaniu oferty i poszedłem do orange od grudnia 2013 r. Teraz żałuję! Płace 3 razy tyle za podobną ofertę. W orange mam abonament za 150zł a płacę ponad 200 zł. kasują za nieodebrane połączenie z zagranicą(naliczają minuty za sygnały bez odebranego połączenia).PLAY nie jest idealny ale przy reszcie wypada dobrze. Niestety problem tkwi w prawie, bo pozwala ono na takie złodziejstwa!
    ZaletyTaniej niż gdzie indziej, a usługi takie same
    Wadymało interesuje ich kleint
    2 lata, za 79 zł miesięcznie netto
  • ~Barbie / 2015-03-30 15:05
    Ludzie,tylko nie Play.Popełniłam ten błąd i przeniosłam sie z Orange.

    Nie ma usługi internetu,wystarczy włączyc tablet,ściagają przesył danych mimo,iz strony internetowe sie nie otwierają.To czyste złodziejstwo.!4 minut otwierała sie strona,sciagneli 427kb z limitu.Umowa jest,usługi nie ma i żądaja zpłaty za abonament.
    Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    Zaletynie ma
    Wadyfatalna jakość internetu poza miastem.Arogancja w odpowiedziach B.O.K.
    3 miesiące
  • ~darek / 2015-03-30 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    witam, ja proszę się o telefon w sprawie przedłużenia umowy i od miesiąca i cisza,a jak ktoś już łaskawie zadzwoni to po minucie rozłącza się i po temacie!!! jesli ja bym tak traktował swoich klientów to miałbym ich ZERO!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~sławek / 2015-03-27 18:11
    Ocena: 1.50 / 5
    PRZESTRZEGAM przed Play na karte!!
    Mi właśnie znikneło z konta ok 130 zł
    bo nie doladowywalem konta dłuzej niz 60 dni
    Play twierdzi ze kwota jest nie do odzyskania!
    wg mnie to kradzież. na starterze nie było o tym wzmianki. starter nie zawierał także regulaminu!
    Wadypo tylu latach miłej współpracy takie rozczarowanie!!! ZENADA!!!!!!!
  • ~ANIA / 2015-03-26 13:30
    Chciałabym zlozyć zażalenie na sklep firmowy PLAY W SIERAKOWICACH ul.Słupska 6. Otóż umowę zawarłam

    > 21,03,2013 na dwa lata,ale dnia 24.06,2014 przyszłam przedwcześnie rozwiązać umowe z dniem w którym

    > przyszłam czyli 24,06,2014.Pani ktora mnie przyjmowala powiedziała ze niema problemu. Poinformowala mnie ze mam

    > zapłacić za jeszcze jeden miesiąc a potem mam czekac na listonosza który przyniesie mi kare umowna.

    > Zapytałam ile bedzie wynosic ta kara Pani ta odpowiedziała że około 150 zl. Po tym czasie nadal dostawałam elektroniczne faktury do placenia ,poszłam ponownie do tego punktu play i Pani znowu przesyłała faxem ta moja rezygnacje. Mówila ze to może w systemie coś sie dzieje i ze mam czekac dalej nie płacac tych należności tylko czekac na ta kare umowna. Byłam z tym jeszcze dwa razy w Play i ciagle przesyłała te zgłoszenia o rezygnacji z 24,06,2014.Z tego internetu niekorzystam
    juz

    > od roku , rezygnacje złożyłam a nadal dostaje faktury do placenia tak jakbym tego uzywała.Niedosc tego to ostatnio otrzymałam listowne PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY w wysokosci 300 zł.DNIA 27,02,2015 zaplacilam 51,40-chociaz cos .Oplaciłam wtenczas jak ta Pani kazała za kolejny miesiac i czekac miałam na kare a nie na kolejne okresy rozliczeniowe.A teraz straszycie mnie Panstwo sadem? NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA.NIE LICZENIE SIE Z KLIENTEM
    WadyNIE DBAŁOŚĆ O KLIENTA, BRAK MOŻLIWOSCI ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW
  • ~rycho / 2015-03-26 06:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Ponad 30 godzin czekam na migrację numeru, bo ktoś w Play nie zauważył że ma pracę do wykonania. Uważajcie bo kontakt z Play graniczy z cudem. Jedyny dostępny numer 790500500 to naciąganie ludzi na kasę. Odsłuchacie komunikatów miłej pani a potem Was rozłączą.
    Zaletyna razie takowych nie zauważyłem
    Wadyabsolutny brak kontaktu
    próba migracji numeru do tego operatora
  • ~Marecki / 2015-03-25 21:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Usługi na kartę. Żadnych abonamentów. Mniej problemów. Oto rozwiązanie Waszych problemów.
    Zaletysporo
    Wadybrak umowy.
    2 lata
  • ~OLO - Ku przestrodze!!! / 2015-03-24 13:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Otrzymałem telefon od konsultanta, czy chcę przenieść numer do PLAY. Płaciłem w Orange ok. 45zł miesięcznie posiadając warunki: darmowe połączenia do wszystkich sieci i na stacjonarne, darmowe SMS, 3G internet - umowa bez telefony). Konsultant obiecał mi takie same warunki (bez telefonu) za 39.99zł - zgodziłem się. Otrzymałem fakturę za 153zł!!!
    Oprócz aktywacji (50zł) i opłaty za półtora abonamentu (połowa od rozpoczęcia umowy i za pełny kolejny miesiąc z górny) dostałem doliczenie 10zł za SMSy i ok. 15zł za rozmowy na stacjonarne. Kiedy zadzwoniłem do informacji okazało się, że nie mam darmowych na stacjonarne, 1GB internet i nie mam zniżek za przeniesienie numeru. Do dziś się męczę z reklamacjami.
    Stanowczo nie polecam przeniesienia numeru i radzę uważnie czytać umowę przed podpisaniem, którą chyba celowo zrobili trudno czytelną (pełno dodatkowych usług i rabatów za usługi zamiast jednej ceny)
    ZaletyBRAK!
    WadyOszustwo, wysoka cena, brak wsparcia przy reklamacji
    3 miesiące - zamówiłem za 39.99 a płacę powyżej 50zł
  • ~były uzytkownik intenretu / 2015-03-21 21:07
    Ocena: 4.00 / 5
    miałem od nich interenet jakies 5 lat temu wiec jeszce przed wprowadzeniem LTE oraz szybszej predkosci pobierania danych (wowczas maks to do 4 mbit/s). i byłem bardzo zadowolony- internet chodził szybko jak na tamte czasy i nie było z nim problemów. nie przedłuzyłem umowy po 2. latach uzytkowania, mimo, iz zaproponowali naprawdę lepszą ofertę, tylko dlatego, że przeprowadziłem sie do bloku gdzie zakuopiłem intetrnet stacjonarny.
    Zaletyszybkość, niezawodnośc, noce bez limitu danych
    Wadylimit pobierania danych przy atrakcyjnych cenowo abaonamentach
  • ~filip / 2015-03-19 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ! Nie ! Nie ! Ostrzegam !!!! Mogę opisać wiele sytuacji ale szkoda czasu . Jeżeli złożycie a tej sieci reklamację to czeka was wielkie rozczarowanie ponieważ oni przepisy mają w doopie nie ważne że prawo stanowi 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji oni mają uwaga !!!! 30 dni na zapoznanie się z "sytuacją" i dodatkowo 14 dni na odpowiedź !!!!!!!!! Ta sieć uważa że jest ponad prawem. Nie traćcie czasu i wybierzcie inna sieć !
    Zaletybrak
    WadyJest ich tyle że brak miejsca na wyszczególnienie.
    3 lata
  • ~ktoś / 2015-03-17 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polacam salonu play w rogoźnie, wciskają umowy, mówią o innych cenach a faktura tez na inną kwotę, brak konpetensji.... bałagan w salonie i brud.
    Zaletybrak zalet
  • ~eddy / 2015-03-16 18:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Byłem w tej sieci kilka lat więc mam jakieś prawo do wystawienia opinii. Powiem krótko jest dobrze jeżeli jest dobrze a jak zaczynają się problemy no to już katastrofa. Musiałem się prosić o przedstawienie oferty przedłużenia umowy i to kilka razy a gdy już ktoś zadzwonił to z taką manierą w głosie jak bym zabił jej całą rodzinę. Na reklamacje nie odpowiadają lub też odpowiadają po terminie i nie widzą w tym nic złego(chyba prawo telekomunikacyjne i KC ich nie dotyczy). To tylko dwa przykłady choć było tego więcej. Ogólnie przestrzegam przed tą siecią !!!Ja się wyniosłem !
    ZaletyBrak.
    WadyTo że istnieją.
    4 lata
  • ~Darson / 2015-03-12 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłem numery do tej sieci.Miałem mieć 6 miesięcy zniżek.Po przeniesieniu numerów dostałem 4 faktury, a piata została już przysłana bez zniżek.Na moją reklamację dostałem odpowiedź,że zniżki były naliczane od dnia podpisania umowy,a nie od momentu przekazania numerów z innej sieci komórkowej.Konsultanci o niczym nie informują klienta.Robią to na pewno celowo bo trzeba nazbierać kasę na opłacenie celebrytów występujących w reklamach.Nie polecam tej firmy to oszuści.Do tego każde połączenia z informacją są dodatkowo płatne.
    WadyOszuści
  • ~Przemysław / 2015-03-10 20:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam
    chcę ostrzec wszystkich użytkowników, którym na myśl przyszła chęć przeniesienia swoich usług do PLAY. Otóż nie róbcie tego. Umowę podpisać jest bardzo łatwo z pełną kulturą, natomiast wyegzekwować włączenie usługi - prawdziwa tragedia. Ja namówiłem mojego teścia /73 lata/ aby przeniósł telefon stacjonarny z Orange do PLAY. Dokumenty i umowa były przysłane na drugi dzień od rozmowy z operatorem PLAY, natomiast usługa mimo upływu 30 dni nadal nie włączona. I w ten oto sposób do mojego teścia nie można się dodzwonić.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko jest wadą, fakt że ta firma istnieje
    40 dni
  • ~Schiffe_Rat / 2015-03-10 17:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Ten internet poradziła nam siostra, więc na początku września 2014 roku poszedłem z rodzicami do punktu Playa. Tam wszystkie papiery podpisane, w systemie zanotowane, ale pan nie zauważył i zrobił literówkę w nazwisku (-1!). Potem poszedłem do domu sprawdzić. Działało, szybkie było (wtedy się w ogóle nie znałem na internetach), ale w grudniu były częste problemy z sygnałem (-1!), które potem zniknęły.

    Od marca '15 "bez limitu" się skończyło i mam internet tylko co 2-3 dni, nawet, gdy go nie nadużywam (-1!), jest sygnał, połączony, ale nic nie przesyła. W "Menedżerze zadań" Windowsa jest wielkie "PLAY ONLINE.exe", jakby nie znali małych liter (-1!). Pożera pamięć RAM 10-50MB (-1!)!
    ZaletyTo, że w ogóle mogę gdzieś wejść. Bezprzewodowość.
    WadyDrogi, wolny, czasem bez zasięgu, zżera pamięć RAM i wszystkie powyższe (-1!)-ki.
    6 mies., a jeszcze muszę 1,5 roku. 60zł/mies., aktywacja chyba ~130zł.
  • ~KL / 2015-03-06 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, najgorsza z możliwych sieci, reklamują się na potęgę, ale to i tak nic nie da.Ludzie uciekali i będą uciekać od tego pseudo operatora
    Zaletybrak
    Wadysame
    12
  • ~asd / 2015-03-05 22:26
    Miałem w tej sieci 4 aktywne abonamenty, na wszystkie złożyłem rezygnacje ,jeden z nich już się zakończył ,dwa skończą się w maju a ostatni w lipcu ,a gdy się zakończą to nigdy więcej nie chcę mieć jakiegokolwiek kontaktu z tą siecią . z pytaniami Abonent
    ZaletyIdealni oszuści
    Wadynaciągacze
    15 mcy
  • ~dex / 2015-03-04 13:10
    Po przeczytaniu kilku opinii z ostatnich miesięcy załuje ze ich nie przeczytałem wcześniej PRZENOSZĄC NUMER na karte zostałem nie wyrazając checi na korzystanie u nich z internetu zostałem oszukany iokradziony z dwóch kolejnych doładowań przez automatyczne aktualizacje przesyłane na mój numer których sobie nie życzyłem,złozona reklamacja jest bez odpowiedzi dwa razy po pięćdziesiąt zlotych dla NIEKOMPETENCJI OBSŁUGI I BŁEDNYCH INFORMACJI PRZKAZYWANEJ KLIENTOM TO WYSTARCZY NIECH SIĘ BUJAJĄ I SZUKAJĄ FRAJERÓW NA MNIE JUZ NIE ZAROBIĄ.
    ZaletyZERO KOMPETENCJI INFORMACYJNEJ
    WadyZŁA INFORMACJA KLIENTA
    2 X 50,- zł = 100,00 zł. i to wystarczy dla naciągaczy
  • ~kulka / 2015-03-03 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nikomu nie polecę tej firmy skorzystałam z ich usług i strasznie żałuję, wzięłam telefon na abonament po jakimś tygodniu musiałam go oddać do serwisu w salonie Play ponieważ strasznie się zacinał po miesiącu dostałam informacje że telefon jest naprawione i zostało mu wgrane nowe oprogramowanie po włączeniu telefonu okazało się ze dolny panel w ogóle Noe reaguje i telefon nie jest do użytku więc po raz kolejny został oddany do serwisu po tygodniu zadzwonili do mnie z Play ze uszkodzony jest ekran telefonu i to ja sama go zniszczylam dziwne że za pierwszym razem telefon nie miał żadnego pęknięcia a ekran działał normalnie. Oskarżono mnie za coś czego nie zrobiłam i kazano zapłacić za naprawę telefonu. TOTALNA KPINA PLEY JEST NAJGORSZA FIRMĄ JAKA ZNAM , PRACUJA TAM SAMI IDIOCI I ROBIA Z LUDZI DEBILI . STANOWCZO NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
    Wadycałe mnóstwo
    2 miesiące na papierze czas użytkowania niecały tydzień
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017