wybrane pakiety nie włączają się mimo pobranych pieniędzy obsługa w salonie nie odp na zadane pytania nie informują o wszystkim gdybym wiedział że tak kantują w życiu bym nie przenosił numerów ale wole zapłacić kare z zerwanie umowy i do normalnego operatora przejść niż dalej w tym DZIADOSTWIE być.
Zaletynie ma!!!! oszuści!!!!
Wadymiesiąć czekania na przeniesienie nr i na info nikt nic nie wie oszuśći
~gargamel / 2015-04-20 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Ja szaleję.Pomimo dwu zastrzeżeń głuche telefony z Biura Obsługi w dalszym ciągu przychodzą tak po 8 do 10 dziennie.Jeden z nich udało się odebrać.Żona dowiedziała się że chodzi o przedłużenie umowy.Byłem w Salonie aby wypowiedzieć umowę.Ale w Salonie poinformowano mnie że będę mógł to zrobić dopiero w czerwcu najpóźniej do 7 lipca bo ta umowa kończy się 8 sierpnia.Teraz nie odbieramy nr telefonów z Biura Obsługi.Próba interwencji u konsultantki telefonicznej która do oceny podała nr 4080 też nić nie dała bo podobno nie można mnie zweryfikować bo w czasie trwania umowy miałem zmieniony Dowód Osobisty.Czyżby istniała jakaś tajna baza danych bo ja na zmieniony Dowód Osobisty w Salonie drukuję faktury i nie ma żadnego problemu.Ja na tym punkcie jestem przewrażliwiony bo podobną sytuacje miałem w Salonie T Mobile.Pani obecnie kierowniczka Salonu gdy namierzyła mnie że do końca umowy zostało mi 2 miesiące namawiała mnie do zerwania umowy i zapłacenia kary umownej w wysokości 37 zł i jednocześnie podpisanie nowej umowy w abonamencie z większą ilością minut ale o 10 zł tańszym.Zaczęło się dzwonienie po 5 razy dziennie i po co najmniej 5 SMS ów z zaproszeniami do tego salonu.Po 2 tygodniach takiego dzwonienia przeniosłem nr telefonu do Play.Poczułem się obrażony bo uważam że potraktowała mnie jak debila.Bo nie zaoszczędziłbym nic a wręcz dopłacił 17 zł plus straciłbym telefon o wartości ok. 200 zł. jaki przysługiwał w tym czasie za złotówkę przedłużającym umowę.
Zaletybrak
Wadynimożliwowość zgłoszenia zastrzeżeń bo mimo ich zgłoszenia nie są respektowane
~gargamel / 2015-04-16 15:54
Ocena: 3.25 / 5
Na jeden z trzech posiadanych nr telefonów otrzymuje głuche telefony z Biura obsługi.Interweniowałem w Salonie podając wyłącznie jeden z nr do ewentualnych kontaktów.Brak reakcji bo w ciągu 36 godzin i tak 7 głuchych telefonów.Ponieważ wcześniej też nie udało mi się zmienić nr telefonów na warunkach przyjętych ode mnie w Salonie do końca roku wyprowadzam te nr z sieci Play.Jeden z posiadanych nr jest przeniesiony do Playa długo i nie miałem problemów
Zaletydobre zasięgi ,praktycznie bez relam z obcych firm
Wadybrak możliwości załatwienia reklamacji
~cherry / 2015-04-15 22:03
Ocena: 1.75 / 5
Konsultantki kłamie na linii. Zostałem wprowadzony w błąd. Dostałem pismo ze podsłuchuje rozmowę i błąd jest po mojej stronie. Tylko ze umowę podpisałem w punkcie. Dziwne co? Zamykają zgłoszenia z innymi informacjami niż podaje. Piszą ze nie było kontakt a BBYŁ.SPRAWA NA POLICJI
Zaletysawe wady
Wadynie wiem od czego zacząć
....
~ARC / 2015-04-12 16:59
Ocena: 2.50 / 5
Posiadam internet na kartę i nie polecam tego operatora. Jestem w zasięgu LTE w okolicach Koziegłów woj. Śląskie na speed test jego szybkość to od 1,7 Mbit/s do aż 4,5 Mbit/s :) co to ma być ? LTE ? to są szybkości marnego 3G
ZaletyNajlepsza oferta internetu na kartę ale tylko z nazwy
WadySłaby transfer i często przerywa połączenie internetowe
kilka miesięcy
~Dave / 2015-04-10 20:20
Ocena: 2.50 / 5
Stawka za internet zanim aktywuje się pakiet 1.2zł za 1mb to jakaś żenada, do tego niezły bajzel w systemie. Nie polecam, opróżniam konto i jak najdalej.
Zaletyzasięg
Wadyregulaminy nastawione na zysk i oszukanie klienta
3 lata
~NIE POLECAM / 2015-04-09 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Krętacze i oszuści, brałam super abonament za 17 zł i miałam w tej cenie móc rozmawiac 24 na dobe z zapewnieniem że nie ma szans abym przekroczyła kwotę abonamentu jeśli nie będe dzwoniła na dodatkowo płatne numery i na smsy. a teraz drugi z koleji rachynek na 120 zł. Juz wiem dlaczego ta oferta była taka "super prestige" teraz drugi raz pod rzad mi mówią że był błąd bo cos tam ale za ten bład ja płacę oczywiscie. Ostatnio obiecali że kolejny rachunek będzie już na umawianą kwotę 17 zł a jest na 118 zł. NIGDY WIĘCEJ.
ZaletyNIGDY WIĘCEJ
~kwapek2 / 2015-04-08 17:49
Ocena: 1.00 / 5
jestem bardzo nie zadowolony sygnał slaby biuro obsugi klijenta działa beznadzienje wolno same młotki reklamacje moją rozpatrywali trzy mieśace lecz najpierw musiałem zapłacić nie susznie naliczone koszty internet niby dwa giga a kończy się momentalnie po zadzwonieniu na infolinie okazuje się że jednak jest i znów działał tydzień wszystkiego trzeba pilnować i o wszystko się upominać co ci było obiecane konsultanci są nie doinformowani lub nie douczeni odnosiłem wrażenie że celowo zostaje wprowadzany w błąd jednym słowem masakra mam tu trzy numery na szczęście kończą mi się umowy
Zaletyniema
Wadyzasięg słaby biuro obsługi beznadzieja
o rok za długo
~Marecki / 2015-04-03 15:38
Ocena: 2.50 / 5
LTE. Modem - przepustowość D 150Mbit/s, U 50Mbit/s. PLAY. Nadajnik - przepustowość D 10Mbit/s, U8Mbit/s. Gdzie tu rozwój technologii.
ZaletyHSPA+ powoli wysiada
WadyLTE wolne.
6 miesięcy.
~ufo / 2015-04-02 18:48
Ocena: 2.50 / 5
Mam play online (na kartę do 1Mbs/s). Wszystko działa zgodnie z regulaminem. Oczywiście to wszystko mało jak na 2015 rok.ale cóż "jesteś stary - umrzesz wcześniej, urodzeni później umrą później). Wadą Play (internet i telefon jest kiepski zasięg w porównaniu z innymi operatorami). Jako operator komórkowy jest kiepski i oszukuje - gdzie ten rozwój w pl.? (może w Izraelu). Wesołych Świąt Wielkanocnych 2015
Zaletystabilność połączenia
Wadybrak zasięgu w Krynicy
5 lat
~19zlstarter / 2015-04-02 06:38
"online na karte!" a w tablecie strony sie na raty otwierają pomimo full kresek zasięgu. Takie aero to przy tym demon prędkości, dobrze że to był tylko dodatek do modemu na którym chodziło mi aero w laptopie a nie celowy zakup. Chciałem sobie te 1gb internetu "szybszego" od aero wykorzystać i sie dawno tak nie wkurzałem! Dziadostwo, omijać z daleka i jeszcze nalicza 300kb za każde zerwane połączenie (pomimo full sygnału).
Zaletyjakie zalety?
Wadysame
kilka dni i już mam dosyć
~Mario / 2015-03-30 21:52
Ocena: 4.25 / 5
Powiem tak, od kilku dobrych lat mam dwa telefony w play i nie zaluje. Fakt ze przy przenoszeniu jednego numeru byl zgrzyt bo konsultant playa tak pozaznaczal w systemie ze przeniesli mi numer zanim skonczyla sie umowa w Tmobile i zaplacilem w Tmobile kare okolo 70 zl za preedwczesne rozwiazanie umowy ale po reklamacji w play tego faktu i odsluchaniu przez nich rozmowy uznali moja kare w Tmobile i zwrocili mi nawet z lekkim naddatkiem w kolejnych abonamentach.
fakt faktem ze kazda zmiana uslug na koncie przed zakonczeniem okresu rozliczeniowego wiaze sie z dodatkowymi oplatami ale tak jest w kazdej sieci. nie ma tu co wybrzydzac.
jak narazie to biorac pod lupe Play, Tmobile, Orange wygywa PLAY bo jak sie troche ma wiedzy i nie liczy tylko na to co powie koles na infolini to naprawde najlepiej wyszedlem na Playu.
M.
Zaletyprzejrzystość cennikow, dobre ceny, po dwoch telefonach da sie zalatwic reklamacje., nie przysylaja durnych smsow w abonamencie
Wadyslaba wiedza konsultantow albo ja mam szczescie do swiezakow
4 lata,
~Robert / 2015-03-30 15:04
Ocena: 3.75 / 5
miałem abonament w PLAY za 79 zł netto. Niestety olali mnie przy przedłużaniu oferty i poszedłem do orange od grudnia 2013 r. Teraz żałuję! Płace 3 razy tyle za podobną ofertę. W orange mam abonament za 150zł a płacę ponad 200 zł. kasują za nieodebrane połączenie z zagranicą(naliczają minuty za sygnały bez odebranego połączenia).PLAY nie jest idealny ale przy reszcie wypada dobrze. Niestety problem tkwi w prawie, bo pozwala ono na takie złodziejstwa!
ZaletyTaniej niż gdzie indziej, a usługi takie same
Wadymało interesuje ich kleint
2 lata, za 79 zł miesięcznie netto
~Barbie / 2015-03-30 15:05
Ludzie,tylko nie Play.Popełniłam ten błąd i przeniosłam sie z Orange.
Nie ma usługi internetu,wystarczy włączyc tablet,ściagają przesył danych mimo,iz strony internetowe sie nie otwierają.To czyste złodziejstwo.!4 minut otwierała sie strona,sciagneli 427kb z limitu.Umowa jest,usługi nie ma i żądaja zpłaty za abonament. Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
Zaletynie ma
Wadyfatalna jakość internetu poza miastem.Arogancja w odpowiedziach B.O.K.
3 miesiące
~darek / 2015-03-30 09:41
Ocena: 1.00 / 5
witam, ja proszę się o telefon w sprawie przedłużenia umowy i od miesiąca i cisza,a jak ktoś już łaskawie zadzwoni to po minucie rozłącza się i po temacie!!! jesli ja bym tak traktował swoich klientów to miałbym ich ZERO!!!!!!
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
~sławek / 2015-03-27 18:11
Ocena: 1.50 / 5
PRZESTRZEGAM przed Play na karte!! Mi właśnie znikneło z konta ok 130 zł bo nie doladowywalem konta dłuzej niz 60 dni Play twierdzi ze kwota jest nie do odzyskania! wg mnie to kradzież. na starterze nie było o tym wzmianki. starter nie zawierał także regulaminu!
Wadypo tylu latach miłej współpracy takie rozczarowanie!!! ZENADA!!!!!!!
~ANIA / 2015-03-26 13:30
Chciałabym zlozyć zażalenie na sklep firmowy PLAY W SIERAKOWICACH ul.Słupska 6. Otóż umowę zawarłam
> 21,03,2013 na dwa lata,ale dnia 24.06,2014 przyszłam przedwcześnie rozwiązać umowe z dniem w którym
> przyszłam czyli 24,06,2014.Pani ktora mnie przyjmowala powiedziała ze niema problemu. Poinformowala mnie ze mam
> zapłacić za jeszcze jeden miesiąc a potem mam czekac na listonosza który przyniesie mi kare umowna.
> Zapytałam ile bedzie wynosic ta kara Pani ta odpowiedziała że około 150 zl. Po tym czasie nadal dostawałam elektroniczne faktury do placenia ,poszłam ponownie do tego punktu play i Pani znowu przesyłała faxem ta moja rezygnacje. Mówila ze to może w systemie coś sie dzieje i ze mam czekac dalej nie płacac tych należności tylko czekac na ta kare umowna. Byłam z tym jeszcze dwa razy w Play i ciagle przesyłała te zgłoszenia o rezygnacji z 24,06,2014.Z tego internetu niekorzystam juz
> od roku , rezygnacje złożyłam a nadal dostaje faktury do placenia tak jakbym tego uzywała.Niedosc tego to ostatnio otrzymałam listowne PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY w wysokosci 300 zł.DNIA 27,02,2015 zaplacilam 51,40-chociaz cos .Oplaciłam wtenczas jak ta Pani kazała za kolejny miesiac i czekac miałam na kare a nie na kolejne okresy rozliczeniowe.A teraz straszycie mnie Panstwo sadem? NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA.NIE LICZENIE SIE Z KLIENTEM
WadyNIE DBAŁOŚĆ O KLIENTA, BRAK MOŻLIWOSCI ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW
~rycho / 2015-03-26 06:40
Ocena: 3.00 / 5
Ponad 30 godzin czekam na migrację numeru, bo ktoś w Play nie zauważył że ma pracę do wykonania. Uważajcie bo kontakt z Play graniczy z cudem. Jedyny dostępny numer 790500500 to naciąganie ludzi na kasę. Odsłuchacie komunikatów miłej pani a potem Was rozłączą.
Zaletyna razie takowych nie zauważyłem
Wadyabsolutny brak kontaktu
próba migracji numeru do tego operatora
~Marecki / 2015-03-25 21:58
Ocena: 2.75 / 5
Usługi na kartę. Żadnych abonamentów. Mniej problemów. Oto rozwiązanie Waszych problemów.
Zaletysporo
Wadybrak umowy.
2 lata
~OLO - Ku przestrodze!!! / 2015-03-24 13:22
Ocena: 1.50 / 5
Otrzymałem telefon od konsultanta, czy chcę przenieść numer do PLAY. Płaciłem w Orange ok. 45zł miesięcznie posiadając warunki: darmowe połączenia do wszystkich sieci i na stacjonarne, darmowe SMS, 3G internet - umowa bez telefony). Konsultant obiecał mi takie same warunki (bez telefonu) za 39.99zł - zgodziłem się. Otrzymałem fakturę za 153zł!!! Oprócz aktywacji (50zł) i opłaty za półtora abonamentu (połowa od rozpoczęcia umowy i za pełny kolejny miesiąc z górny) dostałem doliczenie 10zł za SMSy i ok. 15zł za rozmowy na stacjonarne. Kiedy zadzwoniłem do informacji okazało się, że nie mam darmowych na stacjonarne, 1GB internet i nie mam zniżek za przeniesienie numeru. Do dziś się męczę z reklamacjami. Stanowczo nie polecam przeniesienia numeru i radzę uważnie czytać umowę przed podpisaniem, którą chyba celowo zrobili trudno czytelną (pełno dodatkowych usług i rabatów za usługi zamiast jednej ceny)
ZaletyBRAK!
WadyOszustwo, wysoka cena, brak wsparcia przy reklamacji
3 miesiące - zamówiłem za 39.99 a płacę powyżej 50zł