Play Internet na Kartę. Jestem zadowolony w 100% z internetu Play. Zamieniłem osiedlową sieć na LTE. Bez abonamentu, kupuję tylko doładowania. Biorąc pod uwagę, że doładowania o wartości 50zł można kupić sporo taniej, za trzydzieści parę złotych mam szybki internet. Prędkość mam w większości przypadków ponad 30-40 mbps, rzadko spada poniżej. Miesięcznie nie przekraczam 70 GB, więc limit 100GB uważam za wystarczający. Używam zwykły router ZTE MF93D.
Zaletycena, prędkość, stabilność.
WadyJa ich nie widzę, ale obserwuje zatrważająco ilość narzekających userów
5 miesięcy
~Ania / 2015-06-03 13:46
Ocena: 1.50 / 5
wypowiedziałam umowę, teraz próbuje wejść na konto i młynki się kręcą Bardzo nieprofesjonalne podejście do Klientów, kampania tv i nic więcej
Zaletybrak
WadyKiepska jakość za wysoką cenę
3,5 roku
~ja / 2015-06-02 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawcy są nierozgarnięci , nie potrafią załatwić najprostrzej sprawy , zeby załatwić tam cos trzeba przychodzić setki razy. Już nie wspominając o ich kulturze osobistej ,arogancja to ich motto
Zaletybrak
~mistral / 2015-06-01 20:24
Ocena: 1.75 / 5
Z całą stanowczością zanim podpiszecie umowe PLAY kilkakrotnie się zastanówcie! Jak podpisałem umowę i od razu zostały mi włączone SMS - Premium. Firma twierdzi że ja to zrobiłem!!! Powiem szczerze że nawet przez chwile w to uwierzyłem, ale przeczytajcie moją przygodę z PLAY. Pierwszy rachunek szok!! miałem mieć wszystkie połączenia za darmo w ramach abonamentu, drugi rachunek tez bardzo wysoki i z początku myślałem ze pomylili abonamenty. W miedzy czasie zostały mi wyłączone połączenia gdyż nie zapłaciłem tych rachunków. Idę z reklamacją do salonu PLAY co do wysokości rachunków, Tam konsultant mi wyjaśnia ze przychodzące do mnie smsy nabijają mój rachunek. Składam reklamację i co się okazuję!! że jak mam wyłączone rozmowy to nie mogę zablokować z mojego panelu usługi przychodzących sms-ów!! Te smsy PLAY słał mi jeszcze przez 3 miesiące a następne zerwał ze mną umową nakładając karę ponad 1500 zl!!!! PLAY - omijać z daleka!
Zaletybrak
Wadyoszukują klientów
1 rok
~Erni / 2015-05-31 17:00
Ocena: 2.75 / 5
Nie podoba mi się to, że nie można: a) zawiesić umowy b) przenieść abonament na innego użytkownika zachowując numer c) wysokość kary umownej w abonamencie bez telefonu jest zupełnie nieadekwatna do strat operatora (to już mocne nagięcie prawa)
Zaletybogata oferta, obsługa klienta
Wadycena, sztywna umowa, operator żeruje na klientach.
rok. Wartość umowy 1500 zł.
~Ziuta / 2015-05-28 21:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma możliwości zarządzania kontem przez Internet - od ok. 1 tygodnia. - tak się dzieje od czasu, gdy się podpisze umowę na 24-miesiące... W salonie Play nikt nie jest w stanie pomóc i jedyne do czego się potrafią ograniczyć to nieudolne próby namawiania na kolejne koszty i bezużyteczne usługi...
ZaletyOszukańcza reklama...
WadyOszukańcza reklama...
Wystarczająco długo i już żałuję....
~Agnieszka / 2015-05-27 16:33
kłamcy kłamcy kłamcy a dlatego ze robia ludziom wode z mozgu , juz dwa razy mnie to samo spotkało trzeci raz nie bede kupowac tel w playu . trzy miesiące miałam tel i oddałam na gwarancje czekam trzy tygodnie i dzis sie dowiedziałam znowu tego samego co z poprzednim tel. ze nie da sie naprawic tel jakas wada jest i nic nie mogą z tym zrobic ,ani pieniędzy ani tel chyba ze sama zapłace za naprawe ,wiec jednak da sie cos zrobic i jak można ufac takim ludziom. kolejny telefon u nich kupic i to samo bedzie o nie ktos musi wkoncu sie za to zabrac
Zaletynie ma żadnych zalet ,
Wadykłamcy
3 miesiące
~Barbara / 2015-05-26 19:40
uwazajcie bo mozecie zostac oszukani tak jak ja i to w literze prawa. Nie przeczytalam 6 lub 8 stronicowej opinii i teraz za to placę. Sprzedawca wprowadzil mnie w błąd- niewątpliwie NAJGORSZA FIRMA. Utrzymuja sie na rynku dzięki tak sprytnie oszukanym ludziom jak ja. Uwazajcie na nich. NIGDY W ZYCIU PLAY,!!!!!!!!!!!
Zaletyzadnych
Wadysame
poltora roku- niestety
~Emilia / 2015-05-25 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Odmówiono mi umowy mimo, iż mam umowę o pracę na czas nieokreślony ! Sprzedawca stwierdził, iż powinnam mieć inne zobowiązania typu ''faktura za internet w orange'' Kpina...
Zaletynie ma
Wadyogrom
~gargamel / 2015-05-25 12:47
Czy Play zatrudnia konsultantów którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.Po wypowiedzeniu umowy obudzili się.Przychodzą SMS y obiecujące załatwienie spraw zprzed półtora miesiąca.Tyle tylko że najważniejsze zlecenie jest niehonorowane.Bo na posiadane nr telefonów był podany jeden nr do kontaktów z Play a SMS przychodzą na nr którego dotyczy wypowiedzenie.Znowu zaczyna się nękanie.Czy wypowiedzenie umowy to niedostateczny sygnał że ma się dość Play a
~Ewelina / 2015-05-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Play... Nie polecam. W sierpniu zeszłego roku kupiłam 4 telefony do firmy. Jeden z nich nokia lumia 720 w zasadzie od początku był niesprawny. Naprawy gwarancyjne w kilku serwisach na terenie Warszawy. Po 9 naprawie poprosiłam o wymiane aparatu na sprawny model. Niestety po raz kolejny został on naprawiony i oddany mi jako działający. Efekt taki, że telefon cały czas nie działa. Sam się wyłącza, nie słyszę moich rozmówców albo oni nie słyszą mnie. Dziś po raz kolejny zadzwoniłam do Play (Land, ul. Walbrzyska, Warszawa) i nie uzyskałam żadnej pomocy ani informacji. Rada od fachowców - po raz kolejny oddać telefon do naprawy... Na koniec pracownik (ewidentnie znudzony rozmową ze mną) odłożył słuchawkę.. Na szczęście umowę podpisałam tylko na rok więc w sierpni będę mogła zmienić operatora na takiego, który szanuje swoich klientów.
~Marek / 2015-05-23 10:41
Jeżeli chodzi o zasięg w Play to należy zwrócić uwagę iż można bez opłat dodatkowych korzystać z zasięgu pozostałych sieci -orange, plus, T-mobile itp. (na zasadzie roamingu który włącza się w telefonie jako dostęp automatyczny) Korzystałem ze wszystkich sieci jakie działają w Polsce i muszę przyznać że najlepiej działa Plus następnie orange i Play. W Temobilu od roku płacę abonament za internet z którego nie korzystam z uwagi na barak zasięgu (obsługa T-mobile nie robi nic)
~Milla / 2015-05-22 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na Play.Sprzedawcy świadomie wprowadzają w błąd co do istnienia zasięgu.Jak podpiszesz umowe i go nie będziesz miał w realu,bo okaże się,że usługa jest ale 200m od budynku to Ci poradzą byś brał krzesełko lub wsiadał w pociąg i jechal korzystać z usługi gdzie indziej.Ządajcie kopii mapy ,którą ci pokażą,bo mają kilka.Inne w salonach,inne w internecie.Nagrywajcie to co oferują sprzedawcy.Wszystko ma być wypisane w umowie.Jeśli nie zechcą wpisać punkt po punkcie,jaką i gdzie usługę oferująNIE PODPISUJCIE UMOWY!!!
Zaletynie ma
Wadyszkoda gadać
nie mam wcale usługi a płacić muszę przez 24 miesiące
~użytkownik / 2015-05-21 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Play oceniam najgorzej ze wszystkich sieci w jakich miałam abonament. Niekompetentna obsługa.Brak chęci rozwiązania problemu (celowe?). Nabijanie rachunków |(okazało się, że pomimo iż nie zamawiałam dodatkowych usług, na mój telefon były wysyłane z sieci smsy, które spowodowały ich załączenie i podwyższenie wartości rachunku). Pomimo zgłoszenia problemu na infolinii i rzekomym wyłączeniu usług, nowy rachunek je zawiera! Play jest przereklamowany. NIE POLECAM.
~Leila / 2015-05-21 18:04
Ocena: 1.00 / 5
W Play pracuja koszmarnie niekompetentni pracownicy. Trzeba wykonac conajmniej kilka telefonow zeby trafic na kogos zorientowanego, kompetentnego i chetnego do wyjasnien. Pracownicy Play nie maja bladego pojecia o ofertach i funkcjonowaniu tej sieci.
~Firma z opolszczyzny / 2015-05-21 14:41
Ocena: 1.00 / 5
SERDECZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM TĄ SIEĆ!!!! Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką niekompetencją jak w sieci PLAY. Reprezentuję firmę, która w PLAY ma od 2 lat podpisaną umowę abonamentową na 2 lata - dzięki Bogu z końcem maja żegnamy się z PLAY! Już opisuję w skrócie w czym rzecz... 22.04.2015 roku w całej firmie przestały działać telefony ( ok 40 numerów), Na początku nie dało się dodzwonić dosłownie nigdzie, nawet do sieci PLAY, później niektóre numery były np. przez godzinę aktywne po czym ponownie nie dało się dodzwonić nigdzie ( nawet na infolinię PLAY - no bo jest płatna nawet dla swoich abonentów!!) Jak już, z któregoś numeru udało się wstrzelić w moment, ze telefon akurat działał, dzwoniliśmy na infolinię po kilkanaście razy dziennie!!! W centrum obsługi klienta NIKT DOSŁOWNIE NIKT NIE BYŁ NAM W STANIE POWIEDZIEĆ DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE!! Za każdym razem inna śpiewka konsultanta, raz, że może nas przełączy na Orange bo jesteśmy na T-Mobile i może coś się posypało. - Nie podziałało! Innym razem, że zgłosi sprawę do działu technicznego - NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO SIĘ NIE ODEZWAŁ! Może się nie mogli dodzwonić tylko czyja to wina? Nasza, że ich sieć nie działa? Czasem dzwoniliśmy z 4 telefonów na raz i każdej osobie mówiono co innego efekt jednak był taki że do 1 maja telefony nie działały - Kto prowadzi firmę wie jak funkcjonuje firma bez telefonów -NIE FUNKCJONUJE, Zwłaszcza firma, która ma 98% towaru eksportowanego na zachód Europy, Pracowników za granicą i Klientów, którzy nie mogą się do nikogo dodzwonić. Efekt był taki, że każdego dnia przez sieć PLAY traciliśmy grube dziesiątki tysięcy zł! Oczywiście, ze mogliśmy kupić sobie startery z innej sieci stać nas na to, ale Klienci mają nasze numery z PLAY i to na nie dzwonią, na naszych stronach internetowych, autach, banerach, Social Mediach i wszędzie podawane są numery z PLAY więc co mi po jakiś zastępczych? Na początku maja telefony zaczęły działać ale ten komfort nie trwał zbyt długo bo od 14 maja scenariusz się powtórzył i po dzień dzisiejszy telefony nam raz działają raz nie, zrywa połączenia w czasie rozmów inie da się już nigdzie zadzwonić! Oczywiście znowu wydzwaniamy na infolinie - tym razem z zakupionych numerów na kartę - bo inaczej się nie da, no i podobnie jak poprzednim razem NIKT NIC NIE WIE!! Brak słów po prostu, z bezsilności już nie wiemy co robić i do kogo z tym iść, sprawa oczywiście już jest u naszego prawnika i zapewne skończy się w Sądzie bo straty na jakie nas PLAY naraził idą w grube setki tysięcy zł. Nasz "opiekun" z PLAY ma nas również głęboko gdzieś, za pierwszym razem gdy sytuacja ta miałą miejsce, byliśmy gotowi przedłużyć umowę z PLAY ale Pan "opiekun" nie odbierał telefonów, nie oddzwaniał a jak już raz udało się z nim skontaktować to stwierdził, że on sam też nic nie może zrobić, tak więc postanowiliśmy się przenieść do innej miejmy nadzieję bardziej normalnej sieci. ZASTANÓWCIE SIĘ 10000 RAZY ZANIM PODPISZECIE JAKĄKOLWIEK UMOWĘ Z TĄ.."siecią" aktorzy w reklamach to nie wszystko.... Dno i jeszcze raz DNO!!!!
ZaletyBRAK
WadySame
2 Lata
~gargamel / 2015-05-21 01:47
Po mniej więcej miesiącu Play przypalił głupa ,przysłał SMSa że przyjęto moje zlecenie.Tyle tylko że SMS ma datę z przed miesiąca kiedy to była podjęta przeze mnie pierwsza interwencja.Czyżby 1 miesiąc zabierała droga SMS a do klienta.Telefon zamilkł.Trochę się uspokoiłem.Byłem skłonny przedłużyć umowę bo akurat nie mam technicznych problemów z połączeniami Mam dobre połączenia w miejscach gdzie znajomi z konkurencyjnej sieci muszą szukać miejca w którym mogą odebrać połączenie Podszedłem do salonu Tu nowy wkurw bo w salonie telefony droższe o 40 do 50 zł niż na oficjalnei stronie Play w internecie oraz słaby wybór telefonów.Byłem zainteresowany HTC Desire 620 którego nie było LUMIĄ 735 oraz HTC Desire 820.Ale Lumia kosztowała nie 199 zł a 249 zł a HTC 820 686 zł .Wypowiedziałem umowę w Salonie Playa.Przyszło potwierdzenie SMS że przyjęto mą rezygnację.Tak więc do końca roku wyprowadzę 3 nr z sieci Play zostawiając 1 na kartę jako awaryjny
Zaletypewne połączenia miła obsługa w Salonie
Wadyniemożliwość załatwienia jakiegokolwiek zlecenia przez konsultantów co uważam za nieszanowanie klientów
~ndjdhv / 2015-05-20 14:59
Ocena: 1.00 / 5
W piątek 15.05.2015r telefonicznie przedstwiono mi ofertę, którą jestem zainteresowana zgonie z prośbą konsultant nie oddzwonił w uzgodnionym terminie po moich telefonach udało się mi dowiedzieć, że nie ma takiej oferty. Ogólnie dogadanie się z konsultantami graniczy z cudem. Gdy prosi się kontakt PO godzinie 17 to dzwonią tylko do 17...
Zaletybrak
Wadyutrudniony kontakt z infolinią, brak szacunku dla klienta, rozłączanie się w trakcie rozmowy
2 lata
~Złyyy / 2015-05-10 14:53
Nie polecam!! Stanowczo odradzam!!! Bardzo trudno jest się kontaktować w play i z innymi sieciami. Nie można się dodzwonić i odbierać połączeń od innych, do tego przerywa połączenia dość często w trakcie rozmowy. Mimo zgłoszenia usterek nie było reakcji ze strony obsługi klienta. To na zasadzie ładnie i pięknie przed podpisaniem umowy. Po podpisaniu pocałuj mnie w dupę. Jeszcze raz ODRADZAM STANOWCZO !!!! Play to pomyłka
Zaletyzero
Wadyupośledzony kontakt, brak kompetencji, oszustwo, nieporozumienie
Ponad rok
~Nilla / 2015-05-09 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed salonem Play w Lodzi w Tesco na Widzewie.Poszlam tam szukać dostawcy internetu mobilnego w miejscu zamieszkania.Powiedziano mi,że jest zasięg 3G,Podpisałam umowę ale nie miałam usługi.Ciągle komunikaty usługa wyłączona.Reklamacje odrzucano,twierdząc ,że usługa jest świadczona prawidłowo,Po 3 miesiącach firma przyznała,że zasięg jest ale na zewnątrz budynku i ja o tym musiałam wiedzieć bo widziałam mapę.Nie zaoferowano mi testów próbnych. Złodzieje i oszuści.NIE WIERZCIE W TO CO MOWIA W SALONACH PLAY. Bardzo ciężko im udowodnić ,że oszukali nie podając pełnych warunkow.
ZaletyJakie zalety może mieć oszust łamiący prawa konsumenta
WadyŁamią prawo i wprowadzają w błąd nieświadomych klientow