Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard / 2016-02-16 22:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety, zasięg może jest ale ostatnio nawet wieczorem szybkość internetu to max 200 kb/s.
    Czyste szaleństwo - było OK przez pół roku po zakupie abonamenty.
    Miejscowość Halinów woj. mazowieckie
    Dane:Łącze
    Twoje IP
    94.254.167.75
    rozwiń twojeip
    Szybkość
    198,9kb/s
    rozwiń prędkość
    Stabilność
    0
    rozwiń stabilność
    Przeglądarka
    NazwaWersjaOcena
    Chrome48.0.2564.109ok
    Zaletymasz internet
    WadySZYBKOŚĆ 200 kb/s
    1/2 roku
  • ~Nabity w butelkę / 2016-02-16 19:32
    Odradzam stanowczo zawieranie umowy z Play na nielimitowany internet, gdyż reklama i pracownicy Play w ofercie kłamią i nie informują, że np. po 10 GB internet zwolni z 2 MBps na 0,1 MBps - takie zwolnienie nie można nazwać nielimitowanym.
    Komisja etyki reklamy wydała w tamtym roku uchwałę, która załączam poniżej:
    O 104/15 2015 11 sierpnia 2015
    internet telekomunikacja
    Uchwała Nr ZO 104/15
    z dnia 29 lipca 2015 roku
    Zespołu Orzekającego
    w sprawie sygn. Akt:
    K/62/15

    1. Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, w składzie:

    1) Andrzej Garapich – przewodniczący,
    2) Małgorzata Augustyniak – członek,
    3) Beata Ptaszyńska-Jedynak – członek,

    na posiedzeniu w dniu 29 lipca 2015 roku, po rozpatrzeniu skargi o sygnaturze akt K/62/15 złożonej, na podstawie pkt. 7 Regulaminu Rozpatrywania Skarg, przez konsumenta (bliższe dane w aktach sprawy), (dalej: Skarżący), przeciwko reklamie internetowej firmy P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej: Skarżony)

    postanawia uznać, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

    2. Zespół Orzekający ustalił, co następuje:

    Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga o sygn. K/62/15
    Przedmiotem skargi była reklama internetowa usługi dostępu do internetu.

    Skarżący w prawidłowo złożonej skardze podniósł, iż:
    „produkt: LTE BEZ LIMITU
    opis reklamy: reklamy firmy play reklamują usługę internetu w technologii LTE, treść reklamy brzmi LTE BEZ LIMITU
    Treść skargi: reklama rażąco wprowadza w błąd, ja znam się na internecie, pakietach itp, i do głowy by mi nie przyszło że skoro sprzedają coś w pakiecie 30GB co widać na załączniku, w cenie X, a następnie coś BEZ LIMITU w cenie X+ gdzie faktycznie po wczytaniu się w regulamin limit wynosi 100GB jest śmieszne, to jest raptem 70GB więcej a nazywa się BEZ LIMITU, za przeproszeniem kupując ten pakiet zrobiłem się w przysłowiowego ch, domyślałem się że jakiś tam limit będzie, ale że ustawiony na żenującym poziomie 100GB? gdzie głośno wszędzie krzyczą BEZ LIMITU jest niepoważne, wcześniej limit był ustawiony na 200GB mam to w wydrukowanym regulaminie z czasu podpisania umowy, w tej chwili jest wprowadzony po cichu nowy regulamin gdzie jest to 100GB, gdybym nie wydrukował tego regulaminu w tej chwili nie jestem w stanie doprosić się od sieci play jego kopii z datą podpisania umowy, proponują mi tylko ten aktualny". - pisownia oryginalna

    W czasie posiedzenia skargę przedstawiał i popierał arbiter-referent.
    Arbiter-referent wniósł o uznanie reklamy za sprzeczną z art. 8 Kodeksu Etyki Reklamy w myśl którego „reklama nie może nadużywać zaufania odbiorcy, ani też wykorzystywać jego braku doświadczenia lub wiedzy.".
    Ponadto zarzucił niezgodność reklamy z art. 10 ust. 1 a) Kodeksu Etyki Reklamy, w myśl którego „reklamy nie mogą wprowadzać w błąd jej odbiorców, w szczególności w odniesieniu do:
    a) istotnych cech, w tym właściwości, składu, metody, daty produkcji, przydatności, ilości, pochodzenia (w tym geograficznego) reklamowanego produktu;".

    Skarżony uczestniczył w posiedzeniu. Skarżony złożył pisemną odpowiedź na skargę o następującej treści:
    „Działając w imieniu spółki pod firmą P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwanej też dalej „P4" lub „Spółką"), na podstawie załączonego pełnomocnictwa, w związku z treścią pisma z dnia 25 czerwca 2015 r., wnoszę o:
    oddalenie skargi z uwagi na brak naruszenia Kodeksu Etyki Reklamy.
    a także
    przeprowadzenie dowodu z przesłuchania w charakterze świadka p. Renaty Bocheńskiej (wezwanie na adres Spółki) na okoliczności wskazane w pozwie, w tym treści ofert P4 i zasad ich funkcjonowania;
    niewyznaczanie terminu posiedzenia w dniach 3-7 oraz 13-15 sierpnia z uwagi na urlop pełnomocnika.

    UZASADNIENIE
    Reklama Spółki jest prawdziwa - abonent ma możliwość nielimitowanego korzystania z transmisji danych. Skarżący pomija istotne okoliczności stanu faktycznego, które zostaną przedstawione poniżej.
    Opisywane przez konsumenta „pakiety danych" 100 GB (obowiązujący w ofertach internetowych) oraz 200 GB (obowiązujący w ofertach głosowych) nie są pakietami, po wykorzystaniu których korzystanie z Internetu jest niemożliwe (lub też możliwe z symboliczną prędkością).
    Zasady rozliczania internetu opisuje poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej Formuła Unlimited 250 MB:
    Operator dokłada wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia jak najlepszej jakości połączenia transmisji danych dla klientów P4. Przez jakość rozumie się tu stabilność połączenia z siecią, prędkość transmisji wysyłania i pobierania danych. W ramach usługi „Nielimitowany Internet LTE przez 6 miesięcy", w danym Okresie Rozliczeniowym Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 200 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kbit/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych, pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietu Smartfon 250 MB przyznanego w ramach danego Abonamentu. Zastrzeżenie to dotyczy sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci.
    Z treści skargi wynika, że w ofercie skarżącego limit wynosi 200 GB, stąd też zakładamy, że skorzystał z oferty głosowej (oferta dedykowana dla telefonów komórkowych, korzystanie z Internetu odbywa się z wykorzystaniem smartfonu).
    Załączona do skargi reklama dotyczy oferty Internetu mobilnego (z której, jak się wydaje, nie korzysta skarżący) - jej zasady opisuje (analogicznie) poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej „Formuła 4GLTE Unlimited przy sprzedaży na odległość":
    Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 100 GB w danym Okresie Rozliczeniowym w ramach usługi „Internet bez limitu". W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych w technologii HSPA+ i LTE, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych. Zastrzeżenie to dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci.
    Z powyższego wynika, że P4 nie ogranicza (imitu danych możliwych do wykorzystania w ramach oferty. Wskazane wielkości 200 GB /100 GB wyznaczają jedynie próg bezpieczeństwa, po przekroczeniu którego prędkość transmisji danych może zostać ograniczona - lecz nie musi. Podkreślenia wymaga fakt, że nie jest to działanie automatyczne - P4 podejmuje je tylko w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sieci. Ewentualne ograniczenie prędkości utrzymywane jest tylko do końca okresu rozliczeniowego.
    Co istotne - ograniczona prędkość Internetu wynosi do 2 Mb/s. Nie wpływa zatem w istotny sposób na możliwość korzystania z Internetu mobilnego, ponieważ prędkość pobierana wynosząca do 2 Mb/s jest prędkością wysoką (wielu klientów P4 nadal korzysta z ofert internetu mobilnego, w których maksymalna prędkość wynosi właśnie 2 Mb/s, a nawet 1 Mb/s). Taka prędkość zapewnia swobodne korzystanie praktycznie ze wszystkich funkcjonalności Internetu.
    Skarżący w dość emocjonalnej, napisanej niewybrednym językiem skardze, pominął powyższe okoliczności. Z jego skargi nie wynika również, aby odniósł jakiekolwiek negatywne konsekwencje krytykowanych zapisów umownych. Wydaje się to mało prawdopodobne, jako że ograniczenie prędkości znajduje zastosowanie wyłącznie w
    jednostkowych przypadkach. Zdecydowana większość abonentów Spółki nie zbliża się nawet do limitu 200 GB - liczba, osób, które przekraczają ten limit i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości, wynosi zaledwie kilka setnych procenta.
    Mając na uwadze, że limit prędkości został ustawiony na bardzo wysokim poziomie, a sankcje przewidziane regulaminem nie są stosowane automatycznie i nie wpływają istotnie na możliwość korzystania z Internetu, Spółka uznała za wystarczające opisanie tych ograniczeń w regulaminie. Regulamin opisujący powyższy mechanizm był zamieszczony na stronie internetowej załączonej przez skarżącego (zrzut z ekranu stanowi załącznik nr 4 do pisma), zresztą - jak wskazuje sam skarżący - został mu doręczony przy podpisaniu umowy.
    Zapis regulaminowy stanowi typowe postanowienie z gatunku fair usage policy, które ma na celu zapobieżenie sytuacjom, w których bardzo aktywne korzystanie z sieci przez niektórych abonentów może powodować jej obciążenie, a w rezultacie utrudniać korzystanie z usług innym abonentom. Internet mobilny w nierozerwalny sposób wiąże się z ograniczeniami przepustowości łącza i duża liczba przesyłanych danych przekłada się na możliwości techniczne zapewnienia abonentom określonej jakości transmisji danych.
    Na koniec wskazać należy, że abonent całkowicie bezzasadnie zarzuca P4 zmianę warunków świadczenia usług poprzez „wprowadzenie po cichu" regulaminu z „limitem" 100 GB. W pierwszej kolejności wskazujemy, że limit 200 GB obowiązywał wyłącznie w ofertach głosowych i najprawdopodobniej taką właśnie ofertę ma skarżący - tymczasem jego skarga dotyczy strony internetowej zawierającej informacje o ofercie internetowej. Po drugie - strona internetowa operatora zawsze zawiera informacje o jego aktualnej ofercie i nie zawsze będą one zgodne z warunkami umowy zawartej w przeszłości przez abonenta. Nie oznacza to jednak zmiany warunków tej umowy - lecz jedynie wprowadzenia do obrotu nowej oferty, skierowanej do nowych klientów.
    Z uwagi na powyższe, wnoszę jak na wstępie."- pisownia oryginalna

    3. Zespół Orzekający zważył co następuje:

    Zespół Orzekający dopatrzył się w przedmiotowej reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy zarzucanych przez Skarżącego.
    Zdaniem Zespołu Orzekającego reklama zawierając hasło INTERNET BEZ LIMITU może wprowadzać konsumentów w błąd co do właściwości reklamowanego produktu oraz nadużywać zaufania odbiorców i wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.
    Zespół Orzekający wyraził opinię, iż nawet jeśli limitowanie korzystania z transmisji danych dotyczy tylko niewielkiej grupy abonentów, którzy przekroczyli limit 100GB/200GB i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości – to nie jest uzasadnione posługiwanie się hasłem INTERNET BEZ LIMITU.

    W związku z powyższym, na podstawie pkt 37 ust. 1) lit c) Regulaminu Rozpatrywania Skarg Zespół Orzekający orzekł jak w pkt 1 uchwały.

    Zgodnie z pkt. 50 Regulaminu Rozpatrywania Skarg z dnia 4 listopada 2014 r., Stronom przysługuje prawo do odwołania się od uchwały Zespołu Orzekającego w terminie 10 dni od daty doręczenia uchwały. Podstawę odwołania mogą stanowić wyłącznie nowe fakty i dowody, nieznane zainteresowanej stronie w dacie podjęcia przez Zespół Orzekający uchwały.
    A więc nabity w butelkę - unikajcie play. Zawarłem umowę i muszę cierpieć. Chociaż wprowadzenie w błąd w celu uzyskania zysku to przestępstwo.
    od grudnia 2015 abonament 39,99 nielimitowane rozmowy, sms-y, mms-y do wszystkich sieci plus 6 m-cy nielimitowanego internetu a potem 4GB
  • ~Zawiedziona / 2016-02-16 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne ceny za okrojone usługi. Do tego pracownicy z wtórnym analfabetyzmem nie rozumieją co się do niche mówi/pisze.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Pamil68 / 2016-02-14 09:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet LTE w Play to tragedia, porównałbym to dziadostwo do technologii z ubiegłego wieku. U mnie występują opóźnienia w przesyle danych, zerwanie połączenia, wystąpiły jakieś dziwne transfery rzędu kilkunastu GB o godzinie 9.00 rano gdy nikogo nie było w domu. Dziwne że internet działał w miarę poprawnie przez 2 tygodnie gdy był okres próbny. Trzymajcie się od tego z daleka
    Zaletybrak
    Wadywszystko w opisie
  • ~Vi_Waldi / 2016-02-13 21:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Podzielam złe opinie w pełnej rozciągłości. Także czuję się nabity w butelkę. Prędkości 0,3-1 mb/s. O grach online, zapomnieć. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze tylko (albo aż) pięć miesięcy i koniec męczarni. Jeśli chodzi o pomoc techniczną: beznadziejna. Gdy się wreszcie zgłoszą, to dziwnym trafem prędkość rośnie. BARDZO DZIWNE!!! Zwykłe oszustwo.
    ZaletyZERO
    WadySame wady
    1,5 roku
  • ~Szkoda czasu i nerwów / 2016-02-11 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pierwsze 3 miechy bylo dobrze bo mialem bez limitow taka promocja umowe mam na 2 lata bd sie meczyl z nia ale dobra mojl blad ludzie jak nie chcecie sie meczyc i denerwowac ze nawet glupiego meila nie mozna wyslac na tym internecie oni tylko maja dobra reklame , a internet do kitu oszukuja ludzi . Niby szybki internet Lte 4G gowno prawda bylo fajnie do 3 miesiecy potem to sam bbadziew nie polecam . Mialem ruter zaszlem do nich ze maly mam odbiur sygnalu kupilem u nich za 150 zl antene i co nadal to samo badziew szkoda kasy i nerwow !!!
    ZaletyNIe ma oszusci
    WadyPredkosc nawet 1 mb nie ma nawt 0.5 nie ma youtube nawet nie chodzi szkoda nerwow
    5 miesiecy
  • ~Marcin / 2016-02-10 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam play. Zamiast oferowanego pakietu unlimited za 7zł, pobierają z konta 9zł. Mimo to usługa nie działa prawidłowo. Podczas tygodniowego działaniu pakietu unlimited pobrało mi z konta dodatkowe 25zł. Wpierw konsultant się rozłączył w odpowiedzi na reklamację, a za drugim razem pani pani w odpowiedzi na reklamacje dotyczące łącznie 31zł za które jasno czarno na białym nie powinienem był płacić, pani zaoferowała rekompensatę w wysokości 5zł, po czym dokładnie sprawdziła w komputerze, że rzeczywiście system popełnił błąd bo rzeczywiście pobrał niepotrzebnie 25 zł, to w tym momencie pani zaproponowała 10zł rekompensaty. Śmiech na sali.Dodatkowo dodała,że to i tak dużo, bo niektórzy nie dostają wcale !
    Zaletyżadnych zalet, jedynie łatwość w zakupie karty startowej w przydrożnym sklepie
    WadyPrzekłamania w systemie naliczania opłat
  • ~na bity w butelke / 2016-02-10 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam!!!! Internet w play= ciągłe resetowania urządzenia średnio co 10-15minut. Mam internet w Play od 3 lat o 3 lata za długo. Firma przy podpisaniu umowy mówiła o prędkość około 7,2mb/s w rzeczywistości od 0,10- 1,0 w porywach 1,5mb/s wysyłanie lepiej nie mówić wiadomość email wysyłana się czasem kilka minut (o ile nie wyświetli się komunikat serwer dns nie odpowiada ) co oznacza ze trzeba ponownie zresetować urządzenie. Oczywiście nie od razu tak było pierwsze 3-4m-ce można powiedzieć ze hulał do 5mb/s obecnie korzystam z innej sieci zostało mi 3miesiace w play płacenia abonamentu. Ps dzwoniąc na informacje płatna 1zl za połączenie słyszy się mamy w pani okolicy problem z nadajnikiem kilka godzin później inna osoba na pytanie jak długo potrwa awaria mówi nie mamy awarii w tej okolicy. Próbowałam rozwiązać umowę ale musiałaby zapłacić karę umowna ... koniec końców zastanowić się państwo czy te kilka złotych więcej u innego operatora nie oznacza spokoju i radości z możliwości korzystania z Internetu mam nadzieje ze nie dacie się nabić w butelkę jak ja. Spednie zużycie Internetu to 3-4G informacje udzielił kolsuntant play żenada
    Zaletyzero zalet badziew i tyle
    Wadyzrywanie polaczenia internetu srednio co 10minut, sygnal dns nie odpowiada, zasieg jest a predkosci brak
    od prawie 3lat, sredni abonament mozna rzec bez limitu z uwagi na miesieczne ograniczenia = 3-4G
  • ~kasia / 2016-02-09 20:09
    Ocena: 2.25 / 5
    tragedia! mam niby 4g i niby taki szybki.. chodzi strasznie nie mówiąc już o otwieraniu kilku stron.. filmiki nie chodzą nawet reklamy się zacinają.. nigdy w życiu już nic od nich nie wezmę
    Zaletyszybko podpiszą umowę..
    Wadya potem nie opłaca się jej zerwać już o to zadbali
    4 miesiące
  • ~Kamil / 2016-02-09 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe polecam nie biezcie tego gowna na poczatek jest dobry net a potem do dupy ze tak powiem po Polsku szkoda narwow
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko fajnie dopuki jest okres prubny
    4 miesiac idzie zacza sie miesiac bez limitow mam 40 g do wykozystania ale jest to nie mozliwe bo net ledwo co chodzi
  • ~Mr Bean / 2016-02-06 01:04
    Ocena: 4.25 / 5
    Tylko Virgin!!! Przenosisz numer i za 29 zl/m-c masz wszystkiego pod dostatkiem. Jednego będzie ci brak - problemów.
    Zaletyprosto i tanio
    Wadyczęsto włącza się roaming, ale za niego nie płacisz
    6 m-cy, 29 zl/m-c
  • ~klientka / 2016-02-05 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialam formule rodzinna, dodalismy jeden numer dodatkowy. O kosztach aktywacji (30zł) nie zostałam poinformowana mimo wnikliwych pytań. Później przez dwa miesiące przychodziło 30zł dodatkowo (miało przychodzić mniej, podobnież któryś tam numer jest za darmo, tak twierdził bardzo niedoinformowany pan z Rzeszowa). Po kilku wizytach w salonie zlikwidowali mi numer CAŁKOWICIE bez mojej wiedzy, no po prostu bezczelni ludzie. Czyli zapłaciłam 90zł za ich pomyłki, z numeru praktycznie nie korzystając w tym czasie.
    Zaletyabsolutny brak
    Wadyniewykwalifikowani pracownicy, nieudolni, naciągacze
    2 miesiace
  • ~Mak...pl / 2016-02-05 18:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam PLAY Na Kratę zasięg dobry bez problemowe rozmowy zasięg oczywiście z sieci T-Mobile nie Polecam abonamentu w żadnej sieci! niema wtedy nie oczekiwanych wydatków doładowujesz rozmawiasz proste ;-)
    ZaletyOferta na Kartę przejrzystość oferty
    WadyNie zauważyłem
  • ~Pati4 / 2016-02-05 01:32
    Mam pytanie...mam abonament w play formuła rodzinna. 3 karty sim i do tego internet. Niby teraz wszystko bez limitu na 6 miesięcy ale nie mogę znaleźć jaki będzie limit internetu na telefonie i routera po okresie tych 6miesiecy. Może ktoś wie albo ma podobny?
  • ~pepu / 2016-02-03 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie jest 10gb za 10 zloty za to jest 2 gb za 9 zl co ludzie tak żerują to jest idiotwo nieplaca sie teraz za nic
    Zalety10 gb bylo dobre nie trzeba bylo sie martwic o aktualizje w tel
    Wady2gb bez sensu place tyle samo jak za dziesiec gb
  • ~Marcin / 2016-02-03 13:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Zniechęcam do usług PLAY,
    to zwyczajni oszuści, wysłali mi smsa z zachętą do zakupu pakietu za 7zł i wykupiłem ten pakiet, następnego dnia przyszedł mi sms że włączyli mi ten pakiet i pobrali z mojego konta 9zł, czarno na białym mam wszystkie smsy i zamiast 7 pobrali 9, w odpowiedzi na reklamacje konsultant najnormalniej się rozłączył prawdopodobnie nie miał argumentów do dalszej rozmowy. MIMO pakietu darmowych rozmów i smsów z mojego konta były pobierane każdorazowo opłaty natomiast play twierdzi że wszystko jest ok, oszukują w ten sposób niezarejestrowanych użytkowników, emerytów itd.
    Zaletybrak
    Wadysame wady, niby rozmowy tanie ale w rzeczywistości przekłamanie w pobieraniu opłat
  • ~mklkk / 2016-02-01 22:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam polecam PLAY na Kartę nie polecam abonamentu zasięg jest dobry tylko trzeba ustawić sieć na manualną a nie na automatyczny na prawdę polecam PLAY
    ZaletySwoboda rozmów za daną cene a nie abonament i niewiadomo jaka przyjdzie faktura no i umowa czasowa 12/24m
  • ~ola / 2016-02-01 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na PLAY mix 30. Załadowałam telefon za 30zł. pobrali mi opłaty (na limitowane rozmowy itd...) Więc znów było zero. Córka chciała zakupić jakąś tam grę. Więc znów doładowałam telefon za 30zł. (po jakiś 10 min.). I się zaczęło! Znów pobrali mi całą prawie kwotę na te same usługi co 10 min.wcześniej.Znów na koncie 7zł. A potrzebujemy 29zł. Dzwonię (dodam,że połączenie 1min.-1zł. do własnego biura obsługi-skandal!!!) i okazuję się,że za każdym razem będzie mi pobierać za te usługi,czyli nie mam szans mieć na koncie 29zł. PARANOJA! A i nie mogę zapłacone na zapas darmowe rozmowy i net itd... wykorzystać w następnym miesiącu. Bo nie przechodzą, Czyli pobierają opłaty za usługi,których nie mogą zrealizować? Ktoś coś więcej wie na ten temat? Ja niestety się szczegółów nie dowiedziałam,bo zeżarło mi całe 7 zł. i znów karta 0zł. Masakra.
    Zaletyżadne
    WadyPobierają opłaty powdójnie,a nawet potrójnie w miesiącu, na darmowe rozmowy, zamiast zostawić po drugim czy kolejnym doładowaniu użytkownikowi te pieniądze
  • ~toja / 2016-01-31 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwariować można z tymi reklamami.Na każdym kanale nic tylko pi pi pi pi pi pi z panią ubraną na fioletowo. Szajby można dostać. Coś jak reklama z media była.Nic tylko telewizor przez okno.Nikt normalnych ludzi nie bierze pod uwage. Najlepiej puścić oszołoma i niech drze kopare na każdym kanale.
    Zaletyzero
    Wadyzero zasięgu
  • ~dev / 2016-01-31 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wiecznie zacina ten internet, wcale nie jest szybszy od tego który mam na wifi i ogólnie ciągle problemy.
    Wadyprzycinanie, rozłączanie, słaba prędkość
    1,5 roku / 69,99zł miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347