Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bk / 2016-03-03 17:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Napiszę tylko jedno zdanie . Szambo a nie internet chcą aby dużo im płacić a mała dawają .
    Zaletynie ma zalet
  • ~Karolina / 2016-03-03 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to największa porażka jaką mogłam zrobić,ale cóż umowa podpisana trzeba płacić. Wszystkim znajomym go odradzam! Nic tu nie działa jak trzeba a prędkość można porównać do ślimaka pod koniec życia!Niektóre strony w ogóle się nie otwierają albo trzeba czekać w nieskończoność!Wieczorem to można zapomnieć o obejrzeniu filmu a i w dzień są z tym duże problemy krótko mówiąc porażka i nigdy więcej play!W porównaniu do Plusa z którego wcześniej korzystałam wypada bardzo źle.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość(nie otwierające się strony,zacinanie się filmów strasznie długie czekanie itp.)cena,mimo dużego 25G rozmiaru nioe mozna z niego w pełni korzystac
  • ~Adam / 2016-03-02 19:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Postanowiłem dosyć obszernie wypowiedzieć się na temat internetu LTE Play Po rezygnacji i przejściu na internet WIFI 5GHz Przez półtora roku od kwietnia 2013 do października 2014 miałem dostęp do internetu sieci Play. Kupiłem modem określany jako SZYBKI 4G LTE HUAWEI E3372 Niestety Prędkość wcale nie była taka jak opisywali w reklamach standardowo miałem od 2 do 10 Mega downloadu i Uploadu troszeczkę mniej. Podobnie z nielimitowanym transferem okazało się że po około 80 GB jakie udało mi sie ściągnąć transfer spadł do niecałego 1 Mb/s uplad jeszcze mniej. Problem tkwił jednak w tym że pomimo tak dużej prędkości strony bardzo wolno mi się ładowały dopiero po wizycie technika z firmy www.myszka.eu wyjaśniło się że ważnym parametrem w sieci jest PING o którym Play i inne sieci komórkowe milczą. w sieci myszka eu ping jest np do Onetu w granicach 3 ms natomiast w playu miałem 300 ms tylko w nocy schodziło poniżej 100 co też jest niezadowalającym wynikiem w przypadku gier online. niestety rwanie i Lagi w Playu są na porządku dziennym. doprowadzało mnie to do szaleństwa. na infolini Play sympatyczny Pan lub Pani opowiadali że rozwiążą problem jednak nic się nie poprawiało.Powiem tak Play jest dobry do dzwonienia jednak jeżeli chodzi o internet to jest całkowita klapa są bardzo duże pingi nie da się grać. Od niedawna mam internet bezprzewodowy z firmy www.myszka.eu. Dzwoniąc do firmy dodzwoniłem się bezpośrednio do pana Pawła i polecam z nim sie kontaktować, po rozmowie przedstawiłem mu swoje oczekiwania i problemy, zostałem mile zaskoczony udało mis ie wynegocjować większą prędkość niż w standardowym cenniku na stronie taką jak powinienem mieć w LTE , W cenie abonamentu jaki miałem w PLaY dostałem bardzo stabilne łącze o jednakowych parametrach przez cały dzień a co najważniejsze z niskim pingiem i brakiem limitów. W częstotliwości 5 GHz i nie mam już przerw i bardzo stabilnie dział, a co najważniejsze mam nielimitowany transfer i internet działa znacznie szybciej niż Lte. Powiem tak zdecydowanie lepiej działa internet na 5 ghz niz ten komórkowy. Może w większych miastach jest lepiej ja mieszkam w Rząsce na granicy Szczyglic i Balic i tutaj Play ma słaby zasięg.Poza tym mam serwis i wsparcie po sąsiedzku i nigdy się nie zawiodłem dlatego teraz po czasie pragnę się odwdzięczyć pozytywnym komentarzem i polecić innym internet w technologii 5GHz.
    ZaletyTani
    Wadyumowa, limit, słaba szybkość
    1,5 roku
  • ~beata / 2016-03-02 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje ,złodzieje,złodzieje odradzam wszystkim brak kompetencji, przez 4 miesiące próbowałam przenieść nr firmowy na indywidualny i nikt nie potrafił tego zrobić , w konsekwencji moja umowa się przedłużyła , celowa robota zapraszają , obiecują ale potem już nie jest tak ładnie . Po 4 miesiącach udało mi się przejść do innej sieci ,ale oczywiście musiałam ponieść koszt dodatkowego rachunku,bo umowę mi przedłużyli .
    Zaletybrak,
    Wadyniekompetentni, oszuści
  • ~macjan / 2016-03-02 10:45
    Ocena: 1.75 / 5
    odradzam internet LTE w pley szybkosci mojego łacza 3 km od centrum gdańska wynosi 15 mb a upload 7mb pani na infolini poinformowała mnie ze jest to rewelacyjny transfer????sie pytam do czego GG?
    druga sprawa pani z galerii bałtyckiej gdansk przy podpisywaniu umowy powiedziala ze z internetu mmoge zrezygnowac w każdej chwili nie dodałą tylko ze bym musiał zapłącic kare....
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    2l
  • ~glezgi / 2016-02-28 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY internet jedno wielkie nie porozumienie. chcesz mieć problem weź PLAY. jeszcze 6 miesięcy męczarni.
    Zaletybrak
    Wadynie sposób wyliczyć
  • ~Aga / 2016-02-28 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY: ostrzegam wszystkich którzy chcą rozwiązać umowę aby na piśmie poprosili od sieci dokładna datę do kiedy umowa obowiązuje. W mojej umowie tego nie był pisze tylko że na 24 m-ce. Umowa podpisana 27-11-2013 r.Wypowiedziałam ją 24 listopada 2015 r z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia od nowego okresu rozliczeniowego ( taki warunek wypowiedzenia jest w umowie). Bardzo się zdziwiłam kiedy dostałam karę umowną za przedwczesne rozwiązanie umowy. A to odpowiedz na reklamację : " W związku z tym, że kontrakt został rozwiązany przed upływem jego obowiązywania 11 stycznia 2016 roku), operator naliczył opłatę specjalną w wysokości 50,43 zł." Na kolejną reklamację i prośbę o wskazanie pkt. umowy z którego wynika podana data dostałam taką odpowiedz " Droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana, tym samym zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia." OSZUŚCI I ZŁODZIEJE tyle mogę powiedzieć
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUKIWANIE I OKRADANIE KLIENTÓW
  • ~paula / 2016-02-28 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    jesteście najgorszą siecią jaką znam, tragedia, tylko czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżądne
    Wadyw c...
  • ~zgaga / 2016-02-25 19:23
    Jestem notorycznie okradana przez ta sieć!
    Według mnie jest to banda przestępcza,czyli poprostu bezkarna mafia !!!
    Konsultanci są tak wyszkoleni jak agenci z KGB i zawsze wprowadzają w błąd
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOKRADANIE KLIENTÓW I WPROWADZANIE W BŁĄD
  • ~Kamil / 2016-02-25 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w play to żenada. W miastach chodzi przyzwoicie ale wyjedź tylko kawałek za miasto i jest tragedia. Są dni, że w 2g chodzi szybciej niż w LTE... To moja ostatnia umowa w tej sieci. Nie polecam nikomu.
    Zaletynie potrafię podać
    Wady''prędkość'' internetu z epoki kamienia łupanego
    5 lat
  • ~konstantynowicz / 2016-02-24 22:34
    Play to najgorszy operator na rynku prowadzi złodziejskie chwyty szuka przecinka aby utrzymać jak najdłużej klienta i liczyć za wszystko co tylko się da na swoją korzyść . klient dla nich to krowa dojna żadne argumenty do nich nie docierają . Uciekajcie od tego operatora oni reklamę to mają dobrą na wszystkich portalach telewizji ze są najchętniej wybieranym operatorem tylko chwyt to cwaniaki nie nasze.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady szkoda słów
    dwa lata bo niemogłem szbciej się wyrwać bo terz podpisałem umowę , podeśli mnie iż wygrałem 1000zł a telefon jako dodatek oszuści
  • ~zazenowany play internet na karte / 2016-02-24 19:52
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO DZIADOSTWA !!! NA szczescie dalem sie nabic tylko na 9 zł za starter. Predkosci HSPA takie ze ni eidzie ogladac filmow na youtube! SPrawdzane na różnych modemamch w domu-zasięŋ dobry a transfer tragiczny. NIE POLECAM , NIE POLECAM , NIE POLECAM.
    Zaletytani starter- piekne reklamy....
    Wadypredkosc
    9 zl, 1 dzień
  • ~El / 2016-02-24 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy dostawca internetu z jakim dotychczas sie spotkalem
    Wadyprędkość internetu, nieziemsko duży ping
  • ~Dominik P / 2016-02-21 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam was serdecznie. Pozwolę sobie opisać mój przypadek, który nie został jeszcze tutaj poruszony. Jeżeli którykolwiek z użytkowników usług PLAY miał podobną sytuację, to proszę o wymianę poglądów, co do analogicznych doświadczeń z tym operatorem. Moją przygodę z PLAY postaram się opisać możliwie dokładnie, punkt po punkcie. Od ponad pięciu miesięcy jestem użytkownikiem PLAY 4 G LTE. Zawiązałem z operatorem umowę abonencką na okres dwóch lat, gdzie limitu transferu danych został określony na 45 GB miesięcznie, w cenie 59,90 zł/miesiąc. W dniu podpisania umowy, obsługa salonu sprzedaży poinformowała mnie, że po przekroczeniu tego limitu Internet znacząco zwolni, ale wciąż będę mógł korzystać z sieci. W tym miejscu podkreślam, że o zwolnieniu prędkości łącza zostałem uprzedzony i liczyłem się z tym. Miałem też świadomość, iż określenie "Internet bo limitu" w przypadku tej oferty nie jest w stu procentach jednoznaczny, a obsługa salonu wyjaśniła mi na czym dokładnie to polega. Również się z tym liczyłem. Powyższy pakiet 45 GB w zupełności spełniał moje oczekiwania, liczyłem się również z tym, że czasami będę musiał dopłacić za dodatkowe gigabajty, jeżeli zdarzy mi się przekroczyć umowny limit danych. W tym miejscu po raz kolejny przypomnę zapewnienia konsultanta PLAY, że po przekroczeniu limitu danych, wciąż będę miał dostęp do Internetu. Miesiąc temu przekroczyłem umowny limit, Internet wciąż działał, dość mocno zwolnił, ale można było z niego korzystać, jednak czasami - podkreślam słowo "czasami" - prędkość łącza zwalniała do irytująco niskich wartości. Powiedziałem sobie "ok, przekroczyłem limit danych, więc trzeba dokupić dodatkowe gigabajty". Dokupiłem dodatkowe dziesięć gigabajtów danych i wszystko wróciło do normy. Teraz sytuacja się powtórzyła, ale operator PLAY nałożył blokadę na przeglądarkę. Po przekroczeniu limitu danych, nie mam dostępu do Internetu jak mnie zapewniono. Pomimo tego, że stan sieci jest "połączony", sygnał jest bardzo dobry, to nie mogę uruchomić żadnej strony. Nie można nawet uruchomić panelu obsługi modemu i łącza, którego ikona widnieje na moim pulpicie. Zamiast dostępu do ograniczonego, ale wiąż - bądź co bądź - Internetu, na wszystkich z trzech używanych przeze mnie przeglądarek wyświetla się komunikat z informacją, że przekroczyłem limit danych i muszę dokupić dodatkowy pakiet danych. Komunikat ten ma formę strony startowej, która wyświetla się bez względu na to jaki adres zostanie wpisany do przeglądarki. Przykładowo, po wpisaniu adresu wp.pl wyświetla się komunikat PLAY z poleceniem zapłaty za dodatkowy pakiet danych. Taka sama sytuacja ma miejsce po wpisaniu adresu Allegro lub jakiejkolwiek innej strony - bez wyjątków. Komunikatu tego nie można w żaden sposób dezaktywować. Czuję się wprowadzony w błąd przez operatora. Wszystkich płatności dokonuję w dniu otrzymania faktury i jest to też moja druga umowa, którą zawarłem z PLAY w ciągu ostatnich czterech lat. Jeżeli ta sytuacja powtórzy się jeszcze raz, to zgłoszę cały ten PLAY - owski syndrom do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Opisana metoda działania tego operatora, jest dla mnie już nawet nie chałturą, czy okłamywaniem STAŁYCH klientów, ale zwykłym bolszewizmem. Słowem, przymuszanie oraz nakazywanie wbrew wcześniej, obopólnie zaakceptowanym oraz pisemnie ustalonym zasadom i regułom postępowania. Mam też pytanie do innych użytkowników. Czy PLAY ma prawo nakładać blokadę na przeglądarkę Internetową ? I jeszcze jedno. Kilka dni wcześniej wykonywano do mnie kilka połączeń z numeru (+48) 790 - 500 - 500. Połączeń nie odbierałem, gdyż jest to dla mnie numer nieznany. Po sprawdzeniu tego numeru w Internecie co się okazało ? Numer ten należy do P4 Sp. z o.o. Teraz nie mogę się doczekać, aż znowu do mnie zadzwonią. W ten weekend miałem wystarczająco dużo motywacji i czasu, aby przygotować sobie odpowiednią wiązankę. W bieżącej umowie z PLAY zaznaczyłem sobie ołówkiem wszystkie punkty, które mam zamiar poruszyć z konsultantem, a jest ich sporo. Zapewniam, że będzie to bardzo długa i rzeczowa rozmowa, bo w umowie również widniej zapis o tym, że po przekroczeniu limitu danych wciąż będę mógł korzystać z sieci, a zamiast tego nałożono blokadę na przeglądarkę.
    ZaletyZasięg
    WadyArt. 286, § 1 Kodeksu karnego
    4 lata
  • ~odradzam / 2016-02-21 00:23
    Odradzam Play.LTL to smiech,reklamacje nic nie daja,w dodatku za rozmowe tel.z konsultantem doliczyli do rachunku ok.20 zl.Obsluga beznadziejna (moim zdaniem sporo zaoszczedzono na szkoleniu )informacje sprzedawcy w punkcie a umowa na papierze nie pokrywaja sie.
    Is tez czekam na wygasniecie umowy i zmiane operators.
  • ~Dariusz / 2016-02-20 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę tak od 2007 roku W Play 4 numery teraz został jeden oraz internet umowa do Sierpnia 2016 i kończę męczarnie. Wieczny brak internetu olewanie klientów. To jest wstyd. Tylko głupie reklamy. To oferuje ten operator
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~MM / 2016-02-20 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam play, na koncie mam 34zł, i nie mogę wysłać wiadomości za 30zł aktywującej ogłoszenie, może w ten sposób play zachęca do rozmowy telefonicznej z biurem obsługi na mój koszt ? Prawdopodobnie play w niedalekiej przyszłości zawiesi działalność. Ja osobiście mam serię nakazów zapłaty oczywiście wszystko udokumentowane przeciwko play bo mam na to czas. Jawnie oszukują ludzi, a to nie może dłużej trwać.
    Zaletynie potrafie określić
    Wadyobietnice jak u Tuska, a później wielkie rozczarowanie
  • ~Zadowolony / 2016-02-19 19:52
    Ocena: 3.67 / 5
    A ja naprawdę nie mam co narzekać. Korzystam z play internet na kartę z cyklicżnie odnawialnym pakietem bez limitu na 30 dni za 45 zł. Prędkości DL i UL 20 Mbps niezależnie od pory dnia. Mieszkam w okolicy większego miasta i pewne jest że nadajnik nie jest zbytnio obciążony
    ZaletyStabilne łącze
    WadyMogłyby być trochę szybsze prędkości
    Korzystam od ponad roku
  • ~odchodzę z play / 2016-02-18 20:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowałam się zerwać umowę z Play. Zaczęli doliczać dodatkowe opłaty za internet, mimo nie korzystania z niego (odczytywanie mms-ów przy włączonym wi-fi). Obsługa w salonie niekompetentna i niegrzeczna. Brak pomocy ze strony technicznej. Konsultanci telefoniczni niegrzeczni. Po wypowiedzeniu umowy zaczęto wydzwaniać do mnie min. 4 razy na tydzień z propozycją nowej umowy. Nie potrafią dbać o starych klientów.
    Zaletydwa lata temu - korzystny abonament
    Wadyna rynku są atrakcyjniejsze oferty; słaby zasięg; dodatkowe opłaty; niegrzeczna i niekompetentna obsługa; nachalne telefony
    ponad 2 lata
  • ~Konet / 2016-02-17 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pomimo regularnych wpłat za abonament, mam doliczone dodatkowe opłaty, które w rzeczywistości nie miały miejsca. 50 gr na miesiąc i maja ode mnie kasy duzo wiecej. salonie oodliczyc wobslugaodliczycgdzies ją wszystko głęboko gdziemialagdzieswa siczy, wracam do Orange.
    ZaletyZero.
    WadyNaliczanie pieniędzy za nim, naciagacze, oszuści, ignoranci.
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347