odradzam internet LTE w pley szybkosci mojego łacza 3 km od centrum gdańska wynosi 15 mb a upload 7mb pani na infolini poinformowała mnie ze jest to rewelacyjny transfer????sie pytam do czego GG? druga sprawa pani z galerii bałtyckiej gdansk przy podpisywaniu umowy powiedziala ze z internetu mmoge zrezygnowac w każdej chwili nie dodałą tylko ze bym musiał zapłącic kare....
Zaletybrak
Wadywszystko
2l
~glezgi / 2016-02-28 20:36
Ocena: 1.00 / 5
PLAY internet jedno wielkie nie porozumienie. chcesz mieć problem weź PLAY. jeszcze 6 miesięcy męczarni.
Zaletybrak
Wadynie sposób wyliczyć
~Aga / 2016-02-28 18:05
Ocena: 1.00 / 5
PLAY: ostrzegam wszystkich którzy chcą rozwiązać umowę aby na piśmie poprosili od sieci dokładna datę do kiedy umowa obowiązuje. W mojej umowie tego nie był pisze tylko że na 24 m-ce. Umowa podpisana 27-11-2013 r.Wypowiedziałam ją 24 listopada 2015 r z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia od nowego okresu rozliczeniowego ( taki warunek wypowiedzenia jest w umowie). Bardzo się zdziwiłam kiedy dostałam karę umowną za przedwczesne rozwiązanie umowy. A to odpowiedz na reklamację : " W związku z tym, że kontrakt został rozwiązany przed upływem jego obowiązywania 11 stycznia 2016 roku), operator naliczył opłatę specjalną w wysokości 50,43 zł." Na kolejną reklamację i prośbę o wskazanie pkt. umowy z którego wynika podana data dostałam taką odpowiedz " Droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana, tym samym zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia." OSZUŚCI I ZŁODZIEJE tyle mogę powiedzieć
ZaletyŻADNYCH
WadyOSZUKIWANIE I OKRADANIE KLIENTÓW
~paula / 2016-02-28 15:08
Ocena: 1.75 / 5
jesteście najgorszą siecią jaką znam, tragedia, tylko czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyżądne
Wadyw c...
~zgaga / 2016-02-25 19:23
Jestem notorycznie okradana przez ta sieć! Według mnie jest to banda przestępcza,czyli poprostu bezkarna mafia !!! Konsultanci są tak wyszkoleni jak agenci z KGB i zawsze wprowadzają w błąd
ZaletyŻADNYCH
WadyOKRADANIE KLIENTÓW I WPROWADZANIE W BŁĄD
~Kamil / 2016-02-25 12:05
Ocena: 2.00 / 5
Internet w play to żenada. W miastach chodzi przyzwoicie ale wyjedź tylko kawałek za miasto i jest tragedia. Są dni, że w 2g chodzi szybciej niż w LTE... To moja ostatnia umowa w tej sieci. Nie polecam nikomu.
Zaletynie potrafię podać
Wady''prędkość'' internetu z epoki kamienia łupanego
5 lat
~konstantynowicz / 2016-02-24 22:34
Play to najgorszy operator na rynku prowadzi złodziejskie chwyty szuka przecinka aby utrzymać jak najdłużej klienta i liczyć za wszystko co tylko się da na swoją korzyść . klient dla nich to krowa dojna żadne argumenty do nich nie docierają . Uciekajcie od tego operatora oni reklamę to mają dobrą na wszystkich portalach telewizji ze są najchętniej wybieranym operatorem tylko chwyt to cwaniaki nie nasze.
ZaletyZadnych
WadySame wady szkoda słów
dwa lata bo niemogłem szbciej się wyrwać bo terz podpisałem umowę , podeśli mnie iż wygrałem 1000zł a telefon jako dodatek oszuści
~zazenowany play internet na karte / 2016-02-24 19:52
Ocena: 2.00 / 5
NIE POLECAM TEGO DZIADOSTWA !!! NA szczescie dalem sie nabic tylko na 9 zł za starter. Predkosci HSPA takie ze ni eidzie ogladac filmow na youtube! SPrawdzane na różnych modemamch w domu-zasięŋ dobry a transfer tragiczny. NIE POLECAM , NIE POLECAM , NIE POLECAM.
Zaletytani starter- piekne reklamy....
Wadypredkosc
9 zl, 1 dzień
~El / 2016-02-24 00:05
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy dostawca internetu z jakim dotychczas sie spotkalem
Wadyprędkość internetu, nieziemsko duży ping
~Dominik P / 2016-02-21 12:51
Ocena: 3.00 / 5
Witam was serdecznie. Pozwolę sobie opisać mój przypadek, który nie został jeszcze tutaj poruszony. Jeżeli którykolwiek z użytkowników usług PLAY miał podobną sytuację, to proszę o wymianę poglądów, co do analogicznych doświadczeń z tym operatorem. Moją przygodę z PLAY postaram się opisać możliwie dokładnie, punkt po punkcie. Od ponad pięciu miesięcy jestem użytkownikiem PLAY 4 G LTE. Zawiązałem z operatorem umowę abonencką na okres dwóch lat, gdzie limitu transferu danych został określony na 45 GB miesięcznie, w cenie 59,90 zł/miesiąc. W dniu podpisania umowy, obsługa salonu sprzedaży poinformowała mnie, że po przekroczeniu tego limitu Internet znacząco zwolni, ale wciąż będę mógł korzystać z sieci. W tym miejscu podkreślam, że o zwolnieniu prędkości łącza zostałem uprzedzony i liczyłem się z tym. Miałem też świadomość, iż określenie "Internet bo limitu" w przypadku tej oferty nie jest w stu procentach jednoznaczny, a obsługa salonu wyjaśniła mi na czym dokładnie to polega. Również się z tym liczyłem. Powyższy pakiet 45 GB w zupełności spełniał moje oczekiwania, liczyłem się również z tym, że czasami będę musiał dopłacić za dodatkowe gigabajty, jeżeli zdarzy mi się przekroczyć umowny limit danych. W tym miejscu po raz kolejny przypomnę zapewnienia konsultanta PLAY, że po przekroczeniu limitu danych, wciąż będę miał dostęp do Internetu. Miesiąc temu przekroczyłem umowny limit, Internet wciąż działał, dość mocno zwolnił, ale można było z niego korzystać, jednak czasami - podkreślam słowo "czasami" - prędkość łącza zwalniała do irytująco niskich wartości. Powiedziałem sobie "ok, przekroczyłem limit danych, więc trzeba dokupić dodatkowe gigabajty". Dokupiłem dodatkowe dziesięć gigabajtów danych i wszystko wróciło do normy. Teraz sytuacja się powtórzyła, ale operator PLAY nałożył blokadę na przeglądarkę. Po przekroczeniu limitu danych, nie mam dostępu do Internetu jak mnie zapewniono. Pomimo tego, że stan sieci jest "połączony", sygnał jest bardzo dobry, to nie mogę uruchomić żadnej strony. Nie można nawet uruchomić panelu obsługi modemu i łącza, którego ikona widnieje na moim pulpicie. Zamiast dostępu do ograniczonego, ale wiąż - bądź co bądź - Internetu, na wszystkich z trzech używanych przeze mnie przeglądarek wyświetla się komunikat z informacją, że przekroczyłem limit danych i muszę dokupić dodatkowy pakiet danych. Komunikat ten ma formę strony startowej, która wyświetla się bez względu na to jaki adres zostanie wpisany do przeglądarki. Przykładowo, po wpisaniu adresu wp.pl wyświetla się komunikat PLAY z poleceniem zapłaty za dodatkowy pakiet danych. Taka sama sytuacja ma miejsce po wpisaniu adresu Allegro lub jakiejkolwiek innej strony - bez wyjątków. Komunikatu tego nie można w żaden sposób dezaktywować. Czuję się wprowadzony w błąd przez operatora. Wszystkich płatności dokonuję w dniu otrzymania faktury i jest to też moja druga umowa, którą zawarłem z PLAY w ciągu ostatnich czterech lat. Jeżeli ta sytuacja powtórzy się jeszcze raz, to zgłoszę cały ten PLAY - owski syndrom do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Opisana metoda działania tego operatora, jest dla mnie już nawet nie chałturą, czy okłamywaniem STAŁYCH klientów, ale zwykłym bolszewizmem. Słowem, przymuszanie oraz nakazywanie wbrew wcześniej, obopólnie zaakceptowanym oraz pisemnie ustalonym zasadom i regułom postępowania. Mam też pytanie do innych użytkowników. Czy PLAY ma prawo nakładać blokadę na przeglądarkę Internetową ? I jeszcze jedno. Kilka dni wcześniej wykonywano do mnie kilka połączeń z numeru (+48) 790 - 500 - 500. Połączeń nie odbierałem, gdyż jest to dla mnie numer nieznany. Po sprawdzeniu tego numeru w Internecie co się okazało ? Numer ten należy do P4 Sp. z o.o. Teraz nie mogę się doczekać, aż znowu do mnie zadzwonią. W ten weekend miałem wystarczająco dużo motywacji i czasu, aby przygotować sobie odpowiednią wiązankę. W bieżącej umowie z PLAY zaznaczyłem sobie ołówkiem wszystkie punkty, które mam zamiar poruszyć z konsultantem, a jest ich sporo. Zapewniam, że będzie to bardzo długa i rzeczowa rozmowa, bo w umowie również widniej zapis o tym, że po przekroczeniu limitu danych wciąż będę mógł korzystać z sieci, a zamiast tego nałożono blokadę na przeglądarkę.
ZaletyZasięg
WadyArt. 286, § 1 Kodeksu karnego
4 lata
~odradzam / 2016-02-21 00:23
Odradzam Play.LTL to smiech,reklamacje nic nie daja,w dodatku za rozmowe tel.z konsultantem doliczyli do rachunku ok.20 zl.Obsluga beznadziejna (moim zdaniem sporo zaoszczedzono na szkoleniu )informacje sprzedawcy w punkcie a umowa na papierze nie pokrywaja sie. Is tez czekam na wygasniecie umowy i zmiane operators.
~Dariusz / 2016-02-20 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Napiszę tak od 2007 roku W Play 4 numery teraz został jeden oraz internet umowa do Sierpnia 2016 i kończę męczarnie. Wieczny brak internetu olewanie klientów. To jest wstyd. Tylko głupie reklamy. To oferuje ten operator
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~MM / 2016-02-20 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam play, na koncie mam 34zł, i nie mogę wysłać wiadomości za 30zł aktywującej ogłoszenie, może w ten sposób play zachęca do rozmowy telefonicznej z biurem obsługi na mój koszt ? Prawdopodobnie play w niedalekiej przyszłości zawiesi działalność. Ja osobiście mam serię nakazów zapłaty oczywiście wszystko udokumentowane przeciwko play bo mam na to czas. Jawnie oszukują ludzi, a to nie może dłużej trwać.
Zaletynie potrafie określić
Wadyobietnice jak u Tuska, a później wielkie rozczarowanie
~Zadowolony / 2016-02-19 19:52
Ocena: 3.67 / 5
A ja naprawdę nie mam co narzekać. Korzystam z play internet na kartę z cyklicżnie odnawialnym pakietem bez limitu na 30 dni za 45 zł. Prędkości DL i UL 20 Mbps niezależnie od pory dnia. Mieszkam w okolicy większego miasta i pewne jest że nadajnik nie jest zbytnio obciążony
ZaletyStabilne łącze
WadyMogłyby być trochę szybsze prędkości
Korzystam od ponad roku
~odchodzę z play / 2016-02-18 20:51
Ocena: 1.25 / 5
Zdecydowałam się zerwać umowę z Play. Zaczęli doliczać dodatkowe opłaty za internet, mimo nie korzystania z niego (odczytywanie mms-ów przy włączonym wi-fi). Obsługa w salonie niekompetentna i niegrzeczna. Brak pomocy ze strony technicznej. Konsultanci telefoniczni niegrzeczni. Po wypowiedzeniu umowy zaczęto wydzwaniać do mnie min. 4 razy na tydzień z propozycją nowej umowy. Nie potrafią dbać o starych klientów.
Zaletydwa lata temu - korzystny abonament
Wadyna rynku są atrakcyjniejsze oferty; słaby zasięg; dodatkowe opłaty; niegrzeczna i niekompetentna obsługa; nachalne telefony
ponad 2 lata
~Konet / 2016-02-17 01:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Pomimo regularnych wpłat za abonament, mam doliczone dodatkowe opłaty, które w rzeczywistości nie miały miejsca. 50 gr na miesiąc i maja ode mnie kasy duzo wiecej. salonie oodliczyc wobslugaodliczycgdzies ją wszystko głęboko gdziemialagdzieswa siczy, wracam do Orange.
ZaletyZero.
WadyNaliczanie pieniędzy za nim, naciagacze, oszuści, ignoranci.
3 lata
~Ryszard / 2016-02-16 22:12
Ocena: 2.50 / 5
Niestety, zasięg może jest ale ostatnio nawet wieczorem szybkość internetu to max 200 kb/s. Czyste szaleństwo - było OK przez pół roku po zakupie abonamenty. Miejscowość Halinów woj. mazowieckie Dane:Łącze Twoje IP 94.254.167.75 rozwiń twojeip Szybkość 198,9kb/s rozwiń prędkość Stabilność 0 rozwiń stabilność Przeglądarka NazwaWersjaOcena Chrome48.0.2564.109ok
Zaletymasz internet
WadySZYBKOŚĆ 200 kb/s
1/2 roku
~Nabity w butelkę / 2016-02-16 19:32
Odradzam stanowczo zawieranie umowy z Play na nielimitowany internet, gdyż reklama i pracownicy Play w ofercie kłamią i nie informują, że np. po 10 GB internet zwolni z 2 MBps na 0,1 MBps - takie zwolnienie nie można nazwać nielimitowanym. Komisja etyki reklamy wydała w tamtym roku uchwałę, która załączam poniżej: O 104/15 2015 11 sierpnia 2015 internet telekomunikacja Uchwała Nr ZO 104/15 z dnia 29 lipca 2015 roku Zespołu Orzekającego w sprawie sygn. Akt: K/62/15
1. Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, w składzie:
na posiedzeniu w dniu 29 lipca 2015 roku, po rozpatrzeniu skargi o sygnaturze akt K/62/15 złożonej, na podstawie pkt. 7 Regulaminu Rozpatrywania Skarg, przez konsumenta (bliższe dane w aktach sprawy), (dalej: Skarżący), przeciwko reklamie internetowej firmy P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej: Skarżony)
postanawia uznać, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.
2. Zespół Orzekający ustalił, co następuje:
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga o sygn. K/62/15 Przedmiotem skargi była reklama internetowa usługi dostępu do internetu.
Skarżący w prawidłowo złożonej skardze podniósł, iż: „produkt: LTE BEZ LIMITU opis reklamy: reklamy firmy play reklamują usługę internetu w technologii LTE, treść reklamy brzmi LTE BEZ LIMITU Treść skargi: reklama rażąco wprowadza w błąd, ja znam się na internecie, pakietach itp, i do głowy by mi nie przyszło że skoro sprzedają coś w pakiecie 30GB co widać na załączniku, w cenie X, a następnie coś BEZ LIMITU w cenie X+ gdzie faktycznie po wczytaniu się w regulamin limit wynosi 100GB jest śmieszne, to jest raptem 70GB więcej a nazywa się BEZ LIMITU, za przeproszeniem kupując ten pakiet zrobiłem się w przysłowiowego ch, domyślałem się że jakiś tam limit będzie, ale że ustawiony na żenującym poziomie 100GB? gdzie głośno wszędzie krzyczą BEZ LIMITU jest niepoważne, wcześniej limit był ustawiony na 200GB mam to w wydrukowanym regulaminie z czasu podpisania umowy, w tej chwili jest wprowadzony po cichu nowy regulamin gdzie jest to 100GB, gdybym nie wydrukował tego regulaminu w tej chwili nie jestem w stanie doprosić się od sieci play jego kopii z datą podpisania umowy, proponują mi tylko ten aktualny". - pisownia oryginalna
W czasie posiedzenia skargę przedstawiał i popierał arbiter-referent. Arbiter-referent wniósł o uznanie reklamy za sprzeczną z art. 8 Kodeksu Etyki Reklamy w myśl którego „reklama nie może nadużywać zaufania odbiorcy, ani też wykorzystywać jego braku doświadczenia lub wiedzy.". Ponadto zarzucił niezgodność reklamy z art. 10 ust. 1 a) Kodeksu Etyki Reklamy, w myśl którego „reklamy nie mogą wprowadzać w błąd jej odbiorców, w szczególności w odniesieniu do: a) istotnych cech, w tym właściwości, składu, metody, daty produkcji, przydatności, ilości, pochodzenia (w tym geograficznego) reklamowanego produktu;".
Skarżony uczestniczył w posiedzeniu. Skarżony złożył pisemną odpowiedź na skargę o następującej treści: „Działając w imieniu spółki pod firmą P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwanej też dalej „P4" lub „Spółką"), na podstawie załączonego pełnomocnictwa, w związku z treścią pisma z dnia 25 czerwca 2015 r., wnoszę o: oddalenie skargi z uwagi na brak naruszenia Kodeksu Etyki Reklamy. a także przeprowadzenie dowodu z przesłuchania w charakterze świadka p. Renaty Bocheńskiej (wezwanie na adres Spółki) na okoliczności wskazane w pozwie, w tym treści ofert P4 i zasad ich funkcjonowania; niewyznaczanie terminu posiedzenia w dniach 3-7 oraz 13-15 sierpnia z uwagi na urlop pełnomocnika.
UZASADNIENIE Reklama Spółki jest prawdziwa - abonent ma możliwość nielimitowanego korzystania z transmisji danych. Skarżący pomija istotne okoliczności stanu faktycznego, które zostaną przedstawione poniżej. Opisywane przez konsumenta „pakiety danych" 100 GB (obowiązujący w ofertach internetowych) oraz 200 GB (obowiązujący w ofertach głosowych) nie są pakietami, po wykorzystaniu których korzystanie z Internetu jest niemożliwe (lub też możliwe z symboliczną prędkością). Zasady rozliczania internetu opisuje poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej Formuła Unlimited 250 MB: Operator dokłada wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia jak najlepszej jakości połączenia transmisji danych dla klientów P4. Przez jakość rozumie się tu stabilność połączenia z siecią, prędkość transmisji wysyłania i pobierania danych. W ramach usługi „Nielimitowany Internet LTE przez 6 miesięcy", w danym Okresie Rozliczeniowym Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 200 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kbit/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych, pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietu Smartfon 250 MB przyznanego w ramach danego Abonamentu. Zastrzeżenie to dotyczy sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci. Z treści skargi wynika, że w ofercie skarżącego limit wynosi 200 GB, stąd też zakładamy, że skorzystał z oferty głosowej (oferta dedykowana dla telefonów komórkowych, korzystanie z Internetu odbywa się z wykorzystaniem smartfonu). Załączona do skargi reklama dotyczy oferty Internetu mobilnego (z której, jak się wydaje, nie korzysta skarżący) - jej zasady opisuje (analogicznie) poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej „Formuła 4GLTE Unlimited przy sprzedaży na odległość": Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 100 GB w danym Okresie Rozliczeniowym w ramach usługi „Internet bez limitu". W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych w technologii HSPA+ i LTE, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych. Zastrzeżenie to dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci. Z powyższego wynika, że P4 nie ogranicza (imitu danych możliwych do wykorzystania w ramach oferty. Wskazane wielkości 200 GB /100 GB wyznaczają jedynie próg bezpieczeństwa, po przekroczeniu którego prędkość transmisji danych może zostać ograniczona - lecz nie musi. Podkreślenia wymaga fakt, że nie jest to działanie automatyczne - P4 podejmuje je tylko w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sieci. Ewentualne ograniczenie prędkości utrzymywane jest tylko do końca okresu rozliczeniowego. Co istotne - ograniczona prędkość Internetu wynosi do 2 Mb/s. Nie wpływa zatem w istotny sposób na możliwość korzystania z Internetu mobilnego, ponieważ prędkość pobierana wynosząca do 2 Mb/s jest prędkością wysoką (wielu klientów P4 nadal korzysta z ofert internetu mobilnego, w których maksymalna prędkość wynosi właśnie 2 Mb/s, a nawet 1 Mb/s). Taka prędkość zapewnia swobodne korzystanie praktycznie ze wszystkich funkcjonalności Internetu. Skarżący w dość emocjonalnej, napisanej niewybrednym językiem skardze, pominął powyższe okoliczności. Z jego skargi nie wynika również, aby odniósł jakiekolwiek negatywne konsekwencje krytykowanych zapisów umownych. Wydaje się to mało prawdopodobne, jako że ograniczenie prędkości znajduje zastosowanie wyłącznie w jednostkowych przypadkach. Zdecydowana większość abonentów Spółki nie zbliża się nawet do limitu 200 GB - liczba, osób, które przekraczają ten limit i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości, wynosi zaledwie kilka setnych procenta. Mając na uwadze, że limit prędkości został ustawiony na bardzo wysokim poziomie, a sankcje przewidziane regulaminem nie są stosowane automatycznie i nie wpływają istotnie na możliwość korzystania z Internetu, Spółka uznała za wystarczające opisanie tych ograniczeń w regulaminie. Regulamin opisujący powyższy mechanizm był zamieszczony na stronie internetowej załączonej przez skarżącego (zrzut z ekranu stanowi załącznik nr 4 do pisma), zresztą - jak wskazuje sam skarżący - został mu doręczony przy podpisaniu umowy. Zapis regulaminowy stanowi typowe postanowienie z gatunku fair usage policy, które ma na celu zapobieżenie sytuacjom, w których bardzo aktywne korzystanie z sieci przez niektórych abonentów może powodować jej obciążenie, a w rezultacie utrudniać korzystanie z usług innym abonentom. Internet mobilny w nierozerwalny sposób wiąże się z ograniczeniami przepustowości łącza i duża liczba przesyłanych danych przekłada się na możliwości techniczne zapewnienia abonentom określonej jakości transmisji danych. Na koniec wskazać należy, że abonent całkowicie bezzasadnie zarzuca P4 zmianę warunków świadczenia usług poprzez „wprowadzenie po cichu" regulaminu z „limitem" 100 GB. W pierwszej kolejności wskazujemy, że limit 200 GB obowiązywał wyłącznie w ofertach głosowych i najprawdopodobniej taką właśnie ofertę ma skarżący - tymczasem jego skarga dotyczy strony internetowej zawierającej informacje o ofercie internetowej. Po drugie - strona internetowa operatora zawsze zawiera informacje o jego aktualnej ofercie i nie zawsze będą one zgodne z warunkami umowy zawartej w przeszłości przez abonenta. Nie oznacza to jednak zmiany warunków tej umowy - lecz jedynie wprowadzenia do obrotu nowej oferty, skierowanej do nowych klientów. Z uwagi na powyższe, wnoszę jak na wstępie."- pisownia oryginalna
3. Zespół Orzekający zważył co następuje:
Zespół Orzekający dopatrzył się w przedmiotowej reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy zarzucanych przez Skarżącego. Zdaniem Zespołu Orzekającego reklama zawierając hasło INTERNET BEZ LIMITU może wprowadzać konsumentów w błąd co do właściwości reklamowanego produktu oraz nadużywać zaufania odbiorców i wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy. Zespół Orzekający wyraził opinię, iż nawet jeśli limitowanie korzystania z transmisji danych dotyczy tylko niewielkiej grupy abonentów, którzy przekroczyli limit 100GB/200GB i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości – to nie jest uzasadnione posługiwanie się hasłem INTERNET BEZ LIMITU.
W związku z powyższym, na podstawie pkt 37 ust. 1) lit c) Regulaminu Rozpatrywania Skarg Zespół Orzekający orzekł jak w pkt 1 uchwały.
Zgodnie z pkt. 50 Regulaminu Rozpatrywania Skarg z dnia 4 listopada 2014 r., Stronom przysługuje prawo do odwołania się od uchwały Zespołu Orzekającego w terminie 10 dni od daty doręczenia uchwały. Podstawę odwołania mogą stanowić wyłącznie nowe fakty i dowody, nieznane zainteresowanej stronie w dacie podjęcia przez Zespół Orzekający uchwały. A więc nabity w butelkę - unikajcie play. Zawarłem umowę i muszę cierpieć. Chociaż wprowadzenie w błąd w celu uzyskania zysku to przestępstwo.
od grudnia 2015 abonament 39,99 nielimitowane rozmowy, sms-y, mms-y do wszystkich sieci plus 6 m-cy nielimitowanego internetu a potem 4GB
~Zawiedziona / 2016-02-16 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarne ceny za okrojone usługi. Do tego pracownicy z wtórnym analfabetyzmem nie rozumieją co się do niche mówi/pisze.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Pamil68 / 2016-02-14 09:38
Ocena: 2.25 / 5
Internet LTE w Play to tragedia, porównałbym to dziadostwo do technologii z ubiegłego wieku. U mnie występują opóźnienia w przesyle danych, zerwanie połączenia, wystąpiły jakieś dziwne transfery rzędu kilkunastu GB o godzinie 9.00 rano gdy nikogo nie było w domu. Dziwne że internet działał w miarę poprawnie przez 2 tygodnie gdy był okres próbny. Trzymajcie się od tego z daleka