Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maria / 2016-04-25 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    ujme to tak, modle się co noc o dzień w którym skończy mi się umowa i więcej nie chce mieć z play nic do czynienia!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~buba / 2016-04-23 12:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak sieci 4G/LTE ,wnerwiajace reklamy,zrywanie polaczen,jak sie nie upomnisz blokyja dostep do sieci Orange,problemy z wystawieniem dok.faktury,slaba I niekonpetentna obsluga w salonach,co do punktow to maja za jasne oswietlenie i glupi standard obslugi klienta.
    ZaletyKiedys ceny,obecnie niaktualne
    WadyZrywa polaczenia,Slaba infrastruktura LTE
    6lat ,salony w Szczecinie i Doradcy Biznesowi,mam powyzej 10 aktywacji
  • ~TG / 2016-04-19 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet 4g LTE jedna wielka porażka. Obsługa klijenta jedno mówią ,co innego robią. Dobra rada uciekać od PLAY jak najdalej.
  • ~Nieuczciwa firma / 2016-04-18 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od tygodnia mam w internecie mobilnym Play 700 pingu i niecały 1mb/s pobierania. Dzwoniłem na biuro obsługi klienta aż 9 razy i każdy z konsultantów [bezradnie] kazał mi tylko zrestartować sieć.Jeden z nich jeszcze się bezczelnie spytał czy będzie umowa przedłużana. Śmiech i żenada , modem im w d**e. NIE POLECAM
    ZaletyBDZIAŁRAK [CHYBA ŻE COŚ PRZEOCZYŁEM ?]
    Wady-PING 700 -NIECAŁY 1MB/S POBIERANIA -BEZRADNA OBSŁUGA KLIENTA -BEZCZELNI PRACOWNICY WPYCHAJĄCY TYLKO PROMOCJE -INTERNET MOBILNY KOMPLETNE DNO , MIEJSKIE WI-FI DZIAŁA LEPIEJ -KIEROWNICTWO KTÓRE NIC NIE ROBI
  • ~zawiedziona / 2016-04-18 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Inne ustalenia przez telefon a inne w rzeczywistości. I jeszcze spierają ze to moja winą bo ja powinnam wszystko wiedziec. To jest kpina z klienta.
  • ~Poset / 2016-04-16 21:15
    Dali mi niby w promocji 1 giga internetu a miałem zwykły telefon, a jak włożyłem kartę sim do smartfona to okazało się że mam wielkie gówno !!! Omijajcie tą sieć jak padlinę-- oszuści--.
  • ~tomestus / 2016-04-16 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety z przykrością stwierdzam, iż Play jest obecnie firmą nastawioną wyłącznie na wyzysk klienta. Od blisko 8 lat jestem klientem play i z całą pewnością zrezygnuję z ich usług przy pierwszej nadarzającej się okazji. Dokładnie 11 miesięcy temu zostałem perfidnie oszukany przez przedstawiciela play, a właściwie pracownika firmy zewnętrznej świadczącej usługi dla Play, firmy Keeper Groupe. Nie uwierzycie ale przedłużenie umowy trwało około 2,5 miesiąca, dramat. W związku z tym iż jestem klientem firmowym, miałem tzw. opiekuna biznesowego. Nie wiem jak, ale w pewnym momencie \"zaopiekował\" się mną pracownik w/w firmy Keeper i zaczęło się. Nakombinował, naobiecywał i..... zajęła się mną, jak się później okazało jego siostra ( podobno ), bo jego wywalili za przekręty, o czym dowiedziałem się kilka miesięcy później, gdy zaczęły się moje problemy z PLay. I ta dopiero dała popis braku kompetencji i totalnej głupoty. Nie chcę nikogo obrazić, dlatego proszę Panie by nie brały tego do siebie. W/w osóbka okazała się \"typową przysłowiową tępą blondynką\", tak tępą że strach. Cóż takiego uczyniła? Oczywiście w pierwszej kolejności namówiła mnie na wspaniałą ofertę, która nie miała nic wspólnego z rzeczywistością, co się okazało dopiero po pół roku, gdy skończył się okres promocyjny. Mam taryfę formuła komfort 4+, gdzie mam pakiet 30 GB współdzielone na internet firmowy i 5 telefonów, do tego miałem mieć nielimitowane LTE po wykorzystaniu pakietu. I co? Gó..o, nie mam nawet możliwości odpłatnej aktywacji takiej usługi na głównej karcie. A play ma na to wy.....e a mnie w dupie i w odpowiedzi na próby reklamacji odpisywali mi że mają mnie gdzieś, bo tak jest w regulaminie a ja podpisałem, że się z nim zapoznałem, chociaż na oczy go nie widziałem. Bo cudna blondynka przy podpisywaniu umowy, przekonała mnie że nie ma regulaminu, ponieważ miała problem z wydrukowaniem i podeśle mi go e-mailem dnia następnego. Żeby było ciekawiej jeszcze przed podpisaniem umowy mając wątpliwości rozmawiałem z BOA Play, gdzie powiedziano mi że tak, będę mógł mieć nielimitowany internet LTE jeśli będę płacił 18,45 zł/m-c, po okresie promocyjnym. Mało tego, byłem zmuszony wziąć telefony inne niż chciałem, ponieważ te które wybrałem i miałem obiecane przez \"cudną blondyneczkę\" zostały wycofane. Tak więc teraz nie mam właściwie internetu, a działanie firmy jest sparaliżowane po tym jak skończy się w/w pakiet danych. Abonament jaki płacę to 360 zł/m-c. Nieźle, co? Uważajcie i bardzo uważnie czytajcie regulaminy. A w razie wątpliwości, żądajcie pisemnego wyjaśnienia ich sygnowanego pieczątką i czytelnym podpisem. Niestety mimo, że mam rację, nie mam szans na wygranie z nimi. Chyba że zdecyduję się na wieloletni proces i kosmiczne koszty adwokackie, a i tak nie mam wielkich szans na wygraną w przypadku podpisanej umowy z adnotacją o zapoznaniu się z regulaminem.
    Zaletybrak
    Wady- Nieuczciwi doradcy - stosowanie sztuczek w celu wyłudzenia deklaracji i podpisania umowy - całkowity brak poszanowania klienta
  • ~bolo / 2016-04-16 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie sprawdziłem parametry w play i stacjonarny i tak;play = ping;820,pobieranie;0,08 wysyłanie 0,06,Stacjonarny = ping;63,pobieranie;31,36 wysyłanie;5,09 JAK WIDAĆ NAWET STRONY SIĘ NIE MA PRAWA OTWORZYĆ.
  • ~leon1603 / 2016-04-15 19:18
    obiecują że za trzy miesiące się zmieni,nie wierzcie im w to Play to badziewie to że się poprawi, to tylko słowa, czekam już 5 lat na poprawę, umowy więcej nie przedłużę,w Plusie internet śmiga aż miło.PLAY OMIJAJCIE Z DALEKA
  • ~niezadowolony / 2016-04-15 00:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet Play 4G LTE 50 gb. Odradzam Wam ten shit. Wiesza się, nie otwiera stron, filmy na YT się nie ładują, nie można się nawet wylogować z facebooka i z poczty, połączenie często zostaje przerwane, beznadziejny zasięg i brak obiecanej prędkości. Odradzam, Tragedia. Szkoda, że rozwiązałem umowę z Netią.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Janek / 2016-04-14 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie wybierajcie Internet mobilny bo to oszuści są !!! najpierw reklamują że super zasieg 4g lte bez limitu dopoki 3 miesace minie i 100GB !!!! potem maja was gdzieś niemila obsluga klienta bardzo wolno dochodza platnosci za abonament a place przez interner SKANDAL !!!
    ZaletyLogo,Nazwa
    WadyZasięg kompletne dno,obsluga klienta,brak stablinego lacza !!!
  • ~marysia / 2016-04-14 14:08
    play to najgorsza siec jaką kiedykolwiek miałam, tragedia!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Kasia / 2016-04-13 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałam telefon do naprawy obiecywali ze potrwa to tydzień dwa obecnie mija miesiąc od kiedy nie mam telefonu ! Dbając o klientów powinni dawać zastępczy
    WadyZepsuty system
  • ~Tom84 / 2016-04-12 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Warszawie działa bardzo wolno. Reklamowałem to i powiedzieli, że muszę się z tym pogodzić puki w mojej okolicy nie postawią nowego masztu. Za dużo osób korzysta z PLAY a przepustowość jest niska. Na infolinii kłamią!!! Złapałem ich na tym kilka razy i mam dowody. Dziadoska sieć. Niepolecam - kupisz - będziesz miał problemy.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    1,5 roku - czekam do końca umowy
  • ~nisss / 2016-04-12 08:14
    Internet "bez limitu" tylko z nazwy. Limit oczywiście jest, po jego przekroczeniu nawet strony internetowe ładują się około minuty. Bardzo często zrywa połączenie, totalna porażka. Brak normalnej obsługi technicznej. NIE POLECAM NIKOMU !!!
    Zaletybrak
    Wadyzabraknie miejsca na wymienienie wszystkich, głównie to jedno wielkie oszustwo - internet bez limitu z limite. Filozofia play
  • ~xyz / 2016-04-08 12:17
    Ocena: 2.00 / 5
    zatrudnia niekompetentnych pracowników, panie w punkcie nie potrafią udzielić pomóc przy problemach takich jak "problemy z zalogowaniem się do play 24" "rozpatrzenie reklamacji" odsyłają jedynie do zadzwonienia na linie telefoniczną, internet niby miał być szybki a ledwo co chodzi a dodam że mam opcję "bez limitu" a jednak ów limit jest. Nie po to płacę najwyższą stawkę za internet "bez limitu" żeby ten limit jednak był.
    Zaletyduży wybór telefonów co najwyżej
    Wadylimit na internecie bez limitu, niekompetentny persnel
  • ~Qweer / 2016-04-06 18:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Jedna wielka porażka więcej czasu zrywa połączenie jak działa
  • ~maja / 2016-04-06 14:16
    W lutym 2016 kupiłam internet na kartę za 50 zł, na cały rok. Po mniej niż miesiącu karta zablokowana bo podobno wykorzystałam 12 giga...nie wykorzystałam bo internetu używam okazjonalnie. Z tym, że karta została aktywowana 12 stycznia 2016. Czyli miesiąc przed zakupem. Play to złodzieje. Ktoś wykorzystał mój limit...a mnie posłano resztę..około 300 mega.Do tej pory walczę z playem. Złożyłam reklamację....zapewniano mnie że nowa karta jest ok i internet bede miała przez rok zgodnie z umową....Znowu dostałam sms, że na koncie mam ok 50 mega. Jeśli ktoś ma podobny problem to proszę o informację na malina21@onet.com.pl Zamierzam zgłosić sprawę na policję bo podobno takich jak ja jest dużo więcej.
  • ~Tomi / 2016-04-04 13:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem zbulwersowany tą siecią. Kupiłem swój abonament online, i było zupełnie inaczej niż to co uzgodniliśmy podczas rozmowy. Okłamali mnie na temat kosztu aktywacji, okłamali mnie na temat abonamentu. Teoretycznie był taki jak w uzgodnieniu ale powłączali mi chyba jakieś usługi. A wyraźnie podczas rozmowy było mówione o cenie ostatecznie. I miał abonament nie przekraczać tej kwoty. Więc jest to kłamstwo. Okłamali mnie na temat długości trwania umowy. Ponieważ zmieniałem operatora, umowa w Play miała być na 12 miesięcy. Ale od momentu nabycia licząc. A akurat podpisałem umowę w styczniu, więc miała być liczona od końca umowy z poprzednim operatorem czyli od kwietnia miała być. Więc miałem mieć do grudnia 2015 roku umowę. A się okazało iż było od kwietnia do kwietnia. Wyraźnie wprowadzono mnie w błąd podczas rozmowy, więc kolejne kłamstwo. Teraz na szczęście umowa mi się skończyła i zrezygnowałem z operatora. Ale zrobili mi problem kolejny. Okazało się iż nie pozwalają na przeniesienie mojego numeru do nowego operatora. Jestem tym chamstwem strasznie wkurzony. Bo numer mam od bardzo dawna. Byłem już w punkcie Play i niby wszystko miało być ok, powiedzieli abym poszedł do aktualnego operatora i ponownie podpisał umowę o przeniesienie numeru. Ok poszedłem podpisałem, i znowu przyszedł sms: Witamy, Twój obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru 501 *** *** . Powód: błędny typ kontraktu. Jestem tym bardzo zdegustowany. Umowa się zakończyła, i nie chcą mi oddać mojego starego numeru. Ostrzegam wszystkich, ze swoich doświadczeń jak i znajomych którym ten operator też kłamał.
    ZaletyUmiarkowana oferta
    Wady- Okłamali mnie odnośnie kosztu abonamentu - Okłamali mnie odnośnie czasu trwania umowy - Przy rezygnacji z kontynuowania współpracy, stwarzają problemy z odzyskaniem mojego starego numeru z którym do nich się przeniosłem. Być może nie do odzyskania. Zapewne chcą tak utrzymać klientów siłą.
  • ~Maryska / 2016-04-03 23:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem totalnie rozczarowana. Internet rozlacza się co 10 minut, 3 minutowy filmik na Youtube ląduje się minut 10 lub po 4 wyrzuca błąd 408/409. Wszystkie ustawienia wydają się być w porządku, a zasięg na 3 różnych urządzeniach na full. Play najpierw tłumaczył, że to na pewno wina mojego kompa. Problem w tym, że mam taki sam problem na tablecie i telefonie, więc to nie to. Później pani w punkcie stwierdziła, że jest to opcja mobilna(którą przy sprzedaży zachwalaja jako wydajniejsza od stacjonarnej) więc może nie być internetu wszędzie. Ok,spędziłam w punkcie 30 min i pani naocznie stwierdziwszy, że problem istnieje, odeslala mnie do linii wsparcia technicznego. Tam student bardzo się przejął moim problemem, ale niestety pomóc nie umiał. Po 10 daniach w serwisie stwierdzono, że mój modem jest sprawny, zaktualizowano go, jednak to nie rozwiązało problemu. Internet z pakietu na telefonie(rowniez Play) działa poprawnie w tym samym miejscu. Zamierzam rozwiązać z nimi umowę, bo nawet ta żałosna 'kara' za rozwiązanie umowy jest lepsza niż płacenie za tą farse. Żeby wejść na tę stronę 2 razy resetowalam modem. Nie winie obsługi Play, guzik zarabiają, to co ma ich motywować? Do tego muszą jeszcze odpowiadać niezadowolonym klientom. Zdecydowanie odradzam jednak pakowane się w Internet mobilny od Play, szkoda nerwów i pieniędzy.
    Zalety???
    WadyWszystkie powyższe
    Od października 2015, płacę 80zł za opcję unlimited
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017