Przestrzegam przed salonem PLAY w Dęblinie. Beznadziejna, leniwa i niekompetentna obsługa mnożąca problemy. Nigdy więcej Play właśnie przez takich buraków. Po otrzymaniu wpłaty abonamentowej, P4 życzy sobie 24 godzin na aktualizację danych, przed kolejną operacją. Szkoda że nie 24 dni a może i 24 miesięcy. Na moją uwagę, że mamy 21 wiek i przelew trwa sekundy i mają pieniądze na koncie- potwierdzone przez PLAY, usłyszałem- było płacić terminowo (opóznienie 7 dni, zaległość ~~20 złotych!!!). Czyli mniej więcej- przyjdz gościu za 24 godziny, pokornie pocałuj klamkę a my znajdziemy ci kolejną przeszkodę, byś nas nie opuścił. Może np nie ten kolor skóry (nie fiolet P4) albo brak tatuaży P4 na du..ie? Co jeszcze ćwoki wymyślicie...???
Porada: Kilka złotych na odsiew i szkolenie personelu by wam się mocno przydało....ZaletyDno, można sprawdzić w Dęblinie.
WadyApogeum niekompetencji w Dęblinie.
Oszczędzają na selekcji i szkoleniu personelu.