Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lukasz g / 2016-09-27 20:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Urządzenie które dostałem router na 10 urządzeń domowych sprawował się naprawdę dobrze przez pierwsze trzy miesiące "DARMOWEGO" internetu. Po tym okresie transfer gwałtownie zwolnił z prędkości 16 mb do 2-3 mb/s pobierania 5-6 mb wysyłania ( internet LTE do 50 MB). Po próbowaniu korzystania z dodatkowych urządzeń typu tablet, laptop internet jeszcze bardziej spowalniał co uniemożliwiało pracę na więcej niz jednym laptopie( urządzeniu). Do tego wieczne problemy z Routerem Huawei mobile WiFi. Jak za abonament w kwocie 80 zł miesięcznie przez dwa lata. Spodziewałem się lepszego potraktowania. Jak narazie dziękuję i szukam czegoś-mam nadzieję- lepszego na rynku.
    Zaletyszybka mozliwość odtwarzania filmów na youtube, nieograniczony dostęp do internetu- bez limitu danych, pomniejszenie abonamentu za brak możliwości korzystania z internetu- router w naprawie;
    Wadywadliwe urządznie Router WiFi 3 razy wymieniany 2 razy karta urządznia
    po trzecim razie brak sieci LTE tylko 4g;
    przyśpieszenie internetu przed zakończeniem umowy;
    wieszanie się stron internetowych;
    24 miesiące
  • ~Ed / 2016-09-25 16:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja nie mam problemów z internetem w play używam ok.2 lat w lte śmiga w ganicach 15-30 mbps
    Zaletydoś szybki
    Wadybrak
  • ~mariusz / 2016-09-24 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    pierwsze 14 miesiecy ok 6-12mb obecnie to jakas pomylka poczatki internetu mi sie przypominaja oby do grudnia i nigdy wiecej.technik z play mowi mi ze lekko jest siec przeciazona
  • ~mariusz / 2016-09-24 20:47
    Ocena: 2.00 / 5
    pierwsze 14 miesiecy ok 6-12mb obecnie to jakas pomylka poczatki internetu mi sie przypominaja oby do grudnia i nigdy wiecej.technik z play mowi mi ze lekko jest siec przeciazona
  • ~Majkel / 2016-09-24 14:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Aby do kwietnia-i nigdy więcej tego koszmaru, jaki przeżywam dzięki play24. Totalne olewanie klienta, debilni konsultanci, internet - tornado, w porywach do 400kB/s. W Warszawie!!!
  • ~Marcus / 2016-09-23 12:22
    Posiadałem play online przez około 4 lata. Na początku było oka. Obecnie porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Próbowali mi w mówić,że to winna karty. Wymieniłem ją. Dalej to samo. Próbowali wmówić mi,że to wina urządzenia, ale przetestowałem wg nich wadliwe urządzenie z kartami innych oratorów. w TM czy Orange gzie u mnie nie ma LTE tych firm chodziło to o wiele lepiej niż ich wyimaginowany SUPER MEGA HiPER ULTRA internet. Jak miałem 1,5 mb/s to byłem wniebowzięty. W TM czy Orange miałem 2-5 i to w 3G. Wolałem zapłacić karę, co prawda nie duża niż meczyćsięz takim syfiastym mułem jak ich net. Play online odradzam to dno !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~cox / 2016-09-22 17:19
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie internet Play LTE śmiga jak rakieta a w innych sieciach były same problemy więc trzeba testować jaka sieć będzie najlepsza w twojej lokalizacji.
  • ~panterka0527@wp.pl / 2016-09-21 15:50
    najgorsza z najgorszych cieci tragedia to malo internet wolny zasieg nad mozem znika i nie tylko nie chce miec nic wspulnego z tymi oszustami
    Zaletyzadnych zalet
    Wadynajgorsze co mozliwe jest w sieci to wlasnie play
    ponad rok sie meczylam
  • ~olo / 2016-09-17 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Play to tragedia ,to co mówią o prędkościach to jakieś wizje które się sprawdzą może za 10 lat.do maja muszę się męczyć a potem nigdy więcej play !!!!!
    Zaletyżadne
    WadyŻenada
  • ~miki / 2016-09-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ikolejni idioci co wyświetlają komunikat że mam nieaktualną przeglądarkę ! Panowie informatycy z Playa napiszcie mi od kiedy IE9 w systemie Windows Vista jest nieaktualną przeglądarką ? Oraz podajcie sposób jego aktualizacji do najnowszej wersji. Barany czytać dokładnie komunikaty Microsoftu !
  • ~tomek / 2016-09-13 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Przenosząc numer przerwa ponad 24 godziny, a kontaktując się z biurem obsługi usłyszałem takie mamy procedury. Nie do pomyślenia u innych operatorów
  • ~Margaret / 2016-09-09 23:13
    Jestem klientem Play,od 2lat.28sierpnia kończyła mi się umowa.Na początku sierpnia zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy i oferował mi telefon Samsung Galaxy J3 za 19złotych,,minuty do playa i smsy do wszystkich sieci bez limitu,200minut do innych sieci i 2GB Internetu.Jest to Mix za 50złotych.Umowa i telefon miał być dostarczony 24 sierpnia 2016 roku przez kuriera firmy DHL.Niestety ani umowa i telefon nie zostały dostarczone w tym dniu.Dnia 29.08.16 zadzwonił ten sam konsultant Biura Obsługi Klienta i przepraszał mnie,po napisaniu przeze mnie reklamacji,że nie wprowadził tej umowy do systemu.Prosił,aby poczekać jeszcze 3 dni i aneks do umowy i telefon zostanie dostarczony.Dnia 30 sierpnia doładowałam telefon kwotą50złotych a za 3dni okazało się,że moje konto jest puste,mam 0 złotych.a za chwilę przyszedł sms ,ży mam doładować konto aby móc rozmawiać.Na dzień dzisiejszy nie mam umowy i obiecanego telefonu.Zablokowano mi konto abonenckie na Play 24.I brak reakcji na moją reklamację..dlatego rezygnuję z Play,bo to firma,która dla mnie jest niewiarygodna i nie zależy jej na klientach
    Zaletynie widzę
    WadyOszukiwanie klientów
    36 m-cy
  • ~Lukasz / 2016-09-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna katastrofa - numer wyłączony on 2 tygodni a oni twierdza, że maja 30 dni ustawowo na rozpatrzenie sprawy. Ta firma jest komiczna.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Grzegorz / 2016-09-08 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem już dość telefonów z działu utrzymania klienta i ogólnie obsługi P4. Zgodziłem się na karę umowną, żeby wcześniej zakończyć umowę i przejść na ofertę prepaid. Oczywiście numer nie został przełączony o ustalonej dacie. Odbyło się to po prawie trzech tygodniach! Fakt, kolejna faktura za okres "abonamentowy" została anulowana, bo nie powinienem jej w ogóle dostać. Ale to jeszcze nie koniec :) Drugi dzień mam nieaktywny numer - tak oto Play przełączył mnie do usługi na kartę. Twierdzą, że u nich w systemie jestem już w ofercie prepaid. Przy każdej rozmowie z infolinią słyszę: "24h na rozwiązanie problemu", bądź nawet "ustawowe 30 dni roboczych" :D :D :D Numer mam od 11 lat, w Play od 4. Nigdy więcej takich amatorów. Wolę zapłacić więcej i mieć święty spokój oraz dobry zasięg!!!
    ZaletyCeny abonamentów, aparatów
    WadySzkoda mojego cennego czasu, żeby je wszystkie wypisać
  • ~Graga / 2016-09-06 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA SIEC JAKA MOZE BYC ODRADZAM miałam mieć tel za 1 zł zapłaciłam a tu dostałam rachunek 24 miesiące po 60 zł nikt mnie niepoinformowal że to mam na raty oni są oszustami uważajcie niewiem jak wy ale ja nieczytam umowy tak mnie załatwili czytajcie JA JUZ NIGDY TEJ SIECI NIEZAUFAM
    ZaletyOszuści
  • ~mario / 2016-09-06 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Play okrada klientów z przydzielonych danych w internecie mobilnym. To wyrafinowani złodzieje i oszuści. Poza tym udają niekompetentnych tumanów. Co innego mówią w salonie, a co innego na infolinii. Wielokrotnie miałem skradzione bezczelnie dane z limitu 40 GB. Nie ściągam filmów, nie oglądam godzinami Youtube, a dane zniknęły. To zdarzyło się wielokrotnie. Złodzieje monitorują zużywanie danych i pod koniec cyklu abonamentu zaczyna ich brakować. Tak mam w tym miesiącu - 10 sierpień 2016 do 10 wrzesień, tak miałem w maju ( 1-3 maj ) na początku miesiąca. Zapłaciłem dwukrotnie za dodanie danych, sprawdziłem pocztę i zniknęło 2 GB, pani z obsługi klienta powiedziała, że system źle pobrał dane, bo faktycznie użyto ich tylko 40 MB. Jednak w sierpniu idą w zaparte - zużyto i już. Myślą cwaniaczki, że dokupię kilka GB. Mam na szczęście 2 GB w telefonie i jakoś udało się pocztę sprawdzić, rachunki zapłacić i zrobić zamówienia internetowe. Przez 2 dni wyciekło 350 MB. Play to złodzieje, oszuści i naciągacze. Powinna się zająć nimi prokuratura.
    Zaletyuczą rozumu naiwnych klientów
    Wadyoszukują i okradają swoich klientów
    korzystam od ok 4 lat w kielcach
  • ~KillerPL / 2016-09-05 20:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie jest warty ceny. W grach takich jak BF 1 non stop wywala z serwerów, często nie łapie zasięgu gdzie rzekomo miał być zasięg 4G LTE. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadySłaby zasięg, mała przepustowość (max. 900KB/s), za wysoka cena
    Korzystam z internetu rok
  • ~bhg / 2016-09-05 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy, chciałbym wam przybliżyć pewną sprawę.
    Długo nie zamierzam się rozpisywać, ale jeśli chodzi o kwestie Internetu to muszę niestety przyznać, że bardzo się rozczarowałem. Proszę spojrzeć na link https://zapodaj.net/48827b887a0ba.png.html
    32 sekundy starczyłby by zostały pobrane mi wszystkie pieniądze z konta(zostało 10groszy)-to jest 16,8 zł. po włączeniu transmisji danych w POLSCE
    Sprawę postaram się zbadać, mimo że w bilingu rozmów i naliczonych opłatach za wykorzystany transfer (internet LTE) wszystko wygląda „w porządku”. Jednak podejrzenie pada na czas w którym LTE pracowało. Aktualizacje zostały tak skonfigurowane, żeby można było je jedynie wykonywać mechanicznie, za potwierdzeniem. W 32 sekundy uruchomiłem przeglądarkę i aplikacje snapchat, aby sprawdzić czy wszystko należycie prosperuje. Potem sprawdziłem saldo konta. SZOK. Jestem niemal przekonany, że gdybym miał 100, 200, 300 zł to sprawa wyglądałaby podobnie, akurat moje saldo konta nie pozwoliło na większe wykorzystanie transferu.

    PS> umowa na kartę, indywidualny klient
    Chyba przetestuję tą niezawodną sieć, doładowując paręset/parę tysięcy złoty i włączając transmisje danych na 30 sekund. Jeśli nic na koncie nie pozostanie, sprawę skieruję do sądu.
    Walczmy o swoje ;)
    Zaletynie ma
    Wadynie ma
    umowa na karte
  • ~Patryk / 2016-09-04 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam tego operatora .. Jeżeli chodzi o usługi telefoniczne wydaje mi się że aktualnie są najlepsze na rynku ALE usługi internetowe to totalna porażka. Praktycznie co miesiąc jest jakiś problem z przesyłem danych przez co nie można nawet zobaczyć płynnie filmu w 720p... Nie wiem jak jest u innych operatorów ale obsługa klienta również nie zachwyca. Nie wiem co mnie skusiło na internet z playa, na szczęście w grudniu moja umowa sie kończy i przechodze na 80% do T-Mobile, niby płaci się o 30 zł więcej za nielimitowany ale mam nadzieje że tam takich problemów i nie będzie :)
    Płace 50zł na miesiąc
  • ~chris2810 / 2016-09-04 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam tego operatora. Moja przygoda z nimi zaczęła się na początku czerwca tego roku. Wtedy to udałem się do salonu Play mieszczącego się w Katowicach w centrum handlowym Silesia City Center w celu przeniesienia dwóch numerów Z T-Mobile do sieci Play. Wyjaśniłem, że umowy z moim obecnym operatorem kończą mi się we wrześniu i październiku bieżącego roku i czy istnieje już opcja przeniesienia tychże numerów do nich. Oczywiście chciałem zrobić to tak, aby obecny operator nie naliczył mi z tego tytułu żadnych kar finansowych. Pan w salonie powiedział mi, że istnieje już taka możliwość i możemy już spisywać umowy o przeniesienie numerów do nich i mam się niczym nie przejmować, gdyż przejście do sieci play nastąpi w momencie jak skończą mi się umowy z obecnym operatorem, a do tego czasu rachunki będę w dalszym ciągu płacił w T-Mobile i oczywiście w takim wypadku żadne kary finansowe nie zostaną mi naliczone. Zgodziłem się więc na taką opcję i spisaliśmy umowę. Jakież było moje zdziwienie, kiedy numery do palya przeniosły się już na początku sierpnia (a miało to nastąpić dopiero we wrześniu pierwszy numer, a w październiku drugi numer),a dodatkowo ze skrzynki na listy wyciągnąłem koperty z fakturami, na których znajdowały się kary umowne od T-Mobile za przeniesienie numerów przed okresem, na który została zawarta umowa. Jedna faktura opiewała na kwotę 350 zł., a druga na 180 zł. Niezwłocznie udałem się z tym do salonu Play, w którym podpisywałem umowy o przeniesienie numerów. Pan w playu nawet nie spojrzał dokładnie na te papiery i od razu stwierdził, że wina tu leży po stronie T-mobile, a Play jest czysty. Udałem się więc do T-Mobile w celu wyjaśnienia tej sprawy i tam uświadomiono mnie, że wina tutaj leży po stronie pracownika sieci play, który źle przygotował wniosek o przeniesienie numerów i kara umowna jest jak najbardziej zasadna. Wróciłem więc do Playa i powiedziałem jak sprawa wygląda. W związku z tym faktem została więc spisana reklamacja, a Pan. który ją spisywał powiedział mi, że operator bardzo szybko się tą sprawą zajmie i ktoś się ze mną skontaktuje. Oczywiście żadnych kar finansowych mam w T-Mobile nie płacić. Czekałem na ten Szybki kontakt DWA TYGODNIE i dokładnie wczoraj w sobotę 3 wrześna zadzwoniła do mnie łaskawie jakaś pani z biura obsługi abonenta. Oczywiście od razu próbowała przerzucić całą odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na mnie, ponieważ ja taki wniosek o przeniesienie numerów podpisałem. Wyjaśniłem grzecznie, że ja nie znam procedur przenoszenia numerów i nie wiem jaka opcja we wniosku powinna buć zaznaczona, aby wszystko było ok. Od tego jest pracownik sieci, który powinien takową wiedzę posiadać. Jak się okazuje jednak nie posiada. Po moich wyjaśnieniach owa Pani powiedziała mi, że w takim razie przekazuje tą sprawę do działu reklamacji i mam się uzbroić w cierpliwość. Po rozpatrzeniu sprawy dostanę odpowiedź na piśmie. Jedna wielka żenada. Bardzo cieszy mnie fakt że po DWÓCH TYGODNIACH od chwili złożenia reklamacji, trafi ona nareszcie do odpowiedniego działu:):):) Pewnie podobnie jak owa Pani z biura obsługi, przerzucą calutką winę na mnie i reklamację odrzucą. Także BEZPŁATNE przeniesienie numerów do sieci play kosztowało mnie jedynie 530 zł. Zastanówcie się po kilka razy nim zdecydujecie się na związanie z tą siecią. Za dwa lata opuszczam szeregi tego wspaniałego operatora jakim jest Play.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników, którzy nie mają pojęcia w jakim celu są zatrudnieni
    lekceważenie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016