strona 68 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~miki / 2016-09-16 20:48
Ikolejni idioci co wyświetlają komunikat że mam nieaktualną przeglądarkę ! Panowie informatycy z Playa napiszcie mi od kiedy IE9 w systemie Windows Vista jest nieaktualną przeglądarką ? Oraz podajcie sposób jego aktualizacji do najnowszej wersji. Barany czytać dokładnie komunikaty Microsoftu ! -
-
~tomek / 2016-09-13 16:03
Totalne dno. Przenosząc numer przerwa ponad 24 godziny, a kontaktując się z biurem obsługi usłyszałem takie mamy procedury. Nie do pomyślenia u innych operatorów -
~Margaret / 2016-09-09 23:13
Jestem klientem Play,od 2lat.28sierpnia kończyła mi się umowa.Na początku sierpnia zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy i oferował mi telefon Samsung Galaxy J3 za 19złotych,,minuty do playa i smsy do wszystkich sieci bez limitu,200minut do innych sieci i 2GB Internetu.Jest to Mix za 50złotych.Umowa i telefon miał być dostarczony 24 sierpnia 2016 roku przez kuriera firmy DHL.Niestety ani umowa i telefon nie zostały dostarczone w tym dniu.Dnia 29.08.16 zadzwonił ten sam konsultant Biura Obsługi Klienta i przepraszał mnie,po napisaniu przeze mnie reklamacji,że nie wprowadził tej umowy do systemu.Prosił,aby poczekać jeszcze 3 dni i aneks do umowy i telefon zostanie dostarczony.Dnia 30 sierpnia doładowałam telefon kwotą50złotych a za 3dni okazało się,że moje konto jest puste,mam 0 złotych.a za chwilę przyszedł sms ,ży mam doładować konto aby móc rozmawiać.Na dzień dzisiejszy nie mam umowy i obiecanego telefonu.Zablokowano mi konto abonenckie na Play 24.I brak reakcji na moją reklamację..dlatego rezygnuję z Play,bo to firma,która dla mnie jest niewiarygodna i nie zależy jej na klientach Zaletynie widzęWadyOszukiwanie klientów36 m-cy -
~Lukasz / 2016-09-09 11:12
Kompletna katastrofa - numer wyłączony on 2 tygodni a oni twierdza, że maja 30 dni ustawowo na rozpatrzenie sprawy. Ta firma jest komiczna. ZaletyBrakWadySame wady -
~Grzegorz / 2016-09-08 15:41
Miałem już dość telefonów z działu utrzymania klienta i ogólnie obsługi P4. Zgodziłem się na karę umowną, żeby wcześniej zakończyć umowę i przejść na ofertę prepaid. Oczywiście numer nie został przełączony o ustalonej dacie. Odbyło się to po prawie trzech tygodniach! Fakt, kolejna faktura za okres "abonamentowy" została anulowana, bo nie powinienem jej w ogóle dostać. Ale to jeszcze nie koniec :) Drugi dzień mam nieaktywny numer - tak oto Play przełączył mnie do usługi na kartę. Twierdzą, że u nich w systemie jestem już w ofercie prepaid. Przy każdej rozmowie z infolinią słyszę: "24h na rozwiązanie problemu", bądź nawet "ustawowe 30 dni roboczych" :D :D :D Numer mam od 11 lat, w Play od 4. Nigdy więcej takich amatorów. Wolę zapłacić więcej i mieć święty spokój oraz dobry zasięg!!! ZaletyCeny abonamentów, aparatówWadySzkoda mojego cennego czasu, żeby je wszystkie wypisać -
~Graga / 2016-09-06 21:06
NAJGORSZA SIEC JAKA MOZE BYC ODRADZAM miałam mieć tel za 1 zł zapłaciłam a tu dostałam rachunek 24 miesiące po 60 zł nikt mnie niepoinformowal że to mam na raty oni są oszustami uważajcie niewiem jak wy ale ja nieczytam umowy tak mnie załatwili czytajcie JA JUZ NIGDY TEJ SIECI NIEZAUFAM ZaletyOszuści -
~mario / 2016-09-06 00:40
Play okrada klientów z przydzielonych danych w internecie mobilnym. To wyrafinowani złodzieje i oszuści. Poza tym udają niekompetentnych tumanów. Co innego mówią w salonie, a co innego na infolinii. Wielokrotnie miałem skradzione bezczelnie dane z limitu 40 GB. Nie ściągam filmów, nie oglądam godzinami Youtube, a dane zniknęły. To zdarzyło się wielokrotnie. Złodzieje monitorują zużywanie danych i pod koniec cyklu abonamentu zaczyna ich brakować. Tak mam w tym miesiącu - 10 sierpień 2016 do 10 wrzesień, tak miałem w maju ( 1-3 maj ) na początku miesiąca. Zapłaciłem dwukrotnie za dodanie danych, sprawdziłem pocztę i zniknęło 2 GB, pani z obsługi klienta powiedziała, że system źle pobrał dane, bo faktycznie użyto ich tylko 40 MB. Jednak w sierpniu idą w zaparte - zużyto i już. Myślą cwaniaczki, że dokupię kilka GB. Mam na szczęście 2 GB w telefonie i jakoś udało się pocztę sprawdzić, rachunki zapłacić i zrobić zamówienia internetowe. Przez 2 dni wyciekło 350 MB. Play to złodzieje, oszuści i naciągacze. Powinna się zająć nimi prokuratura. Zaletyuczą rozumu naiwnych klientówWadyoszukują i okradają swoich klientówkorzystam od ok 4 lat w kielcach -
~KillerPL / 2016-09-05 20:41
Internet nie jest warty ceny. W grach takich jak BF 1 non stop wywala z serwerów, często nie łapie zasięgu gdzie rzekomo miał być zasięg 4G LTE. Nie polecam ZaletybrakWadySłaby zasięg, mała przepustowość (max. 900KB/s), za wysoka cenaKorzystam z internetu rok -
-
~bhg / 2016-09-05 14:40
Moi drodzy, chciałbym wam przybliżyć pewną sprawę.
Długo nie zamierzam się rozpisywać, ale jeśli chodzi o kwestie Internetu to muszę niestety przyznać, że bardzo się rozczarowałem. Proszę spojrzeć na link https://zapodaj.net/48827b887a0ba.png.html
32 sekundy starczyłby by zostały pobrane mi wszystkie pieniądze z konta(zostało 10groszy)-to jest 16,8 zł. po włączeniu transmisji danych w POLSCE
Sprawę postaram się zbadać, mimo że w bilingu rozmów i naliczonych opłatach za wykorzystany transfer (internet LTE) wszystko wygląda „w porządku”. Jednak podejrzenie pada na czas w którym LTE pracowało. Aktualizacje zostały tak skonfigurowane, żeby można było je jedynie wykonywać mechanicznie, za potwierdzeniem. W 32 sekundy uruchomiłem przeglądarkę i aplikacje snapchat, aby sprawdzić czy wszystko należycie prosperuje. Potem sprawdziłem saldo konta. SZOK. Jestem niemal przekonany, że gdybym miał 100, 200, 300 zł to sprawa wyglądałaby podobnie, akurat moje saldo konta nie pozwoliło na większe wykorzystanie transferu.
PS> umowa na kartę, indywidualny klient
Chyba przetestuję tą niezawodną sieć, doładowując paręset/parę tysięcy złoty i włączając transmisje danych na 30 sekund. Jeśli nic na koncie nie pozostanie, sprawę skieruję do sądu.
Walczmy o swoje ;)Zaletynie maWadynie maumowa na karte -
~Patryk / 2016-09-04 13:37
Odradzam tego operatora .. Jeżeli chodzi o usługi telefoniczne wydaje mi się że aktualnie są najlepsze na rynku ALE usługi internetowe to totalna porażka. Praktycznie co miesiąc jest jakiś problem z przesyłem danych przez co nie można nawet zobaczyć płynnie filmu w 720p... Nie wiem jak jest u innych operatorów ale obsługa klienta również nie zachwyca. Nie wiem co mnie skusiło na internet z playa, na szczęście w grudniu moja umowa sie kończy i przechodze na 80% do T-Mobile, niby płaci się o 30 zł więcej za nielimitowany ale mam nadzieje że tam takich problemów i nie będzie :) Płace 50zł na miesiąc -
~chris2810 / 2016-09-04 12:28
Zdecydowanie odradzam tego operatora. Moja przygoda z nimi zaczęła się na początku czerwca tego roku. Wtedy to udałem się do salonu Play mieszczącego się w Katowicach w centrum handlowym Silesia City Center w celu przeniesienia dwóch numerów Z T-Mobile do sieci Play. Wyjaśniłem, że umowy z moim obecnym operatorem kończą mi się we wrześniu i październiku bieżącego roku i czy istnieje już opcja przeniesienia tychże numerów do nich. Oczywiście chciałem zrobić to tak, aby obecny operator nie naliczył mi z tego tytułu żadnych kar finansowych. Pan w salonie powiedział mi, że istnieje już taka możliwość i możemy już spisywać umowy o przeniesienie numerów do nich i mam się niczym nie przejmować, gdyż przejście do sieci play nastąpi w momencie jak skończą mi się umowy z obecnym operatorem, a do tego czasu rachunki będę w dalszym ciągu płacił w T-Mobile i oczywiście w takim wypadku żadne kary finansowe nie zostaną mi naliczone. Zgodziłem się więc na taką opcję i spisaliśmy umowę. Jakież było moje zdziwienie, kiedy numery do palya przeniosły się już na początku sierpnia (a miało to nastąpić dopiero we wrześniu pierwszy numer, a w październiku drugi numer),a dodatkowo ze skrzynki na listy wyciągnąłem koperty z fakturami, na których znajdowały się kary umowne od T-Mobile za przeniesienie numerów przed okresem, na który została zawarta umowa. Jedna faktura opiewała na kwotę 350 zł., a druga na 180 zł. Niezwłocznie udałem się z tym do salonu Play, w którym podpisywałem umowy o przeniesienie numerów. Pan w playu nawet nie spojrzał dokładnie na te papiery i od razu stwierdził, że wina tu leży po stronie T-mobile, a Play jest czysty. Udałem się więc do T-Mobile w celu wyjaśnienia tej sprawy i tam uświadomiono mnie, że wina tutaj leży po stronie pracownika sieci play, który źle przygotował wniosek o przeniesienie numerów i kara umowna jest jak najbardziej zasadna. Wróciłem więc do Playa i powiedziałem jak sprawa wygląda. W związku z tym faktem została więc spisana reklamacja, a Pan. który ją spisywał powiedział mi, że operator bardzo szybko się tą sprawą zajmie i ktoś się ze mną skontaktuje. Oczywiście żadnych kar finansowych mam w T-Mobile nie płacić. Czekałem na ten Szybki kontakt DWA TYGODNIE i dokładnie wczoraj w sobotę 3 wrześna zadzwoniła do mnie łaskawie jakaś pani z biura obsługi abonenta. Oczywiście od razu próbowała przerzucić całą odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na mnie, ponieważ ja taki wniosek o przeniesienie numerów podpisałem. Wyjaśniłem grzecznie, że ja nie znam procedur przenoszenia numerów i nie wiem jaka opcja we wniosku powinna buć zaznaczona, aby wszystko było ok. Od tego jest pracownik sieci, który powinien takową wiedzę posiadać. Jak się okazuje jednak nie posiada. Po moich wyjaśnieniach owa Pani powiedziała mi, że w takim razie przekazuje tą sprawę do działu reklamacji i mam się uzbroić w cierpliwość. Po rozpatrzeniu sprawy dostanę odpowiedź na piśmie. Jedna wielka żenada. Bardzo cieszy mnie fakt że po DWÓCH TYGODNIACH od chwili złożenia reklamacji, trafi ona nareszcie do odpowiedniego działu:):):) Pewnie podobnie jak owa Pani z biura obsługi, przerzucą calutką winę na mnie i reklamację odrzucą. Także BEZPŁATNE przeniesienie numerów do sieci play kosztowało mnie jedynie 530 zł. Zastanówcie się po kilka razy nim zdecydujecie się na związanie z tą siecią. Za dwa lata opuszczam szeregi tego wspaniałego operatora jakim jest Play. ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników, którzy nie mają pojęcia w jakim celu są zatrudnieni
lekceważenie klienta -
~Lukasz Adamczyk / 2016-09-03 13:55
jedna gwiazdka to za dużo dla tej firmy, zablokowali mi numer z własnej winy i teraz potrzebują 8 dni na jego odblokowanie - tragedia - polecam unikać PLAY !!!!!! ZaletybrakWadysame wadysalon play -
~Jozef / 2016-09-02 11:49
Po zakończeniu umowy abonamentowej w Play i kilkukrotnych reklamacjach nie mogę pozbyć się uciążliwych SMS-ów reklamowych z mobileplay mimo, że dawałem zgody marketingowej. Tak więc uważajcie potencjalni kliencie bo nie będziecie mogli się uwolnić od natręctw ze strony play. Odpowiedzi na reklamacje piszą kompletni idioci lub osoby dokładnie przeszkolone aby nie odpowiadać merytorycznie na sedno zgłaszanego problemu. Oczywiście sprzedawcy zależy tylko na tym aby zaliczyć kolejnego klienta. Polecam dużą dozę rozwagi bo zrobią Was w przysłowiowego konia. ZaletyUwaga na reklamy w Play -
~Robert / 2016-09-01 14:44
od marca 2016r po wybudowaniu nowego masztu internet osiaga 50-60MBitow ping 25-35ms i zero zrywania nawet w szczycie czyli weekend popoludniu...
przedtem ledwo 1-2 Mbity i duza fluktuacja parametorw lacza ...
Takze znaczaca poprawa w Pruszcz Gdanski rejon ulicy Kasprowicza i sasiednie ulice.
Podlaczono mi swiatlowod z VECTRY i po przeczytaniu tyle negatywnych komentarzy az sie boje ...wezme tylko na 12 miesiecy 50 mbitow ...Zaletystabilne lacze czego nie bylo wczesniej !! brak utraty pakietow. POLECAM w tym rejonie PLAY,Wadywada mobilnego netu jest 100 GB limit danych :]Pruszcz Gdański 2 lata w PLAY oferta Internet na Karte -
~cogito / 2016-08-31 13:10
Od mniej więcej roku, oferta i obsługa play zeszła na psy, a już kuriozum jest obsługa sprzedaży ratalnej telefonów, które były rozliczane łącznie z rachunkami za telefon, teraz wystawia się na nie rozliczenie oddzielnie, 3 krotnie zwracałem się do nich o konsolidacje rachunku w międzyczasie otrzymując kolejne wezwania do zapłaty, a na koniec idiotyczne telefony z jakieś firmy windykacyjnej, mam nadzieję że za czwartym podejściem się im uda, przy większej ilości telefonów taka obsługa to kompletny koszmar. myślę że kolejne umowy zawrę już z INNYM operatorem. Wadyfatalna konstrukcja umów i rozliczenia w wypadku zakupów ratalnych, fatalana obsługa klienta, brak komunikacji wewnętrz play -
~Tomasz / 2016-08-29 22:59
SIEĆ PLAY - trzeba bardzo na nich uważać, trzeba mieć wiedzę, żeby z nimi rozmawiać i negocjować (zwykły Kowalski nie ma szans). Naciągają strasznie, włączają niepotrzebne pakiety np. sms za 10 PLN na kartach internetowych, które są niepotrzebne. -
-
~Mec81 / 2016-08-28 17:05
. Brak zasięgu poza większymi miejscowościami,przerywane połączenia podczas przemieszczania się. ZaletyBrakWadyBrak zasięgu przerywane połączenia.2 miesiace -
~Andrzej / 2016-08-27 19:27
Kupiłem , nowe numery ,chciałem zarejestrować . Sam kontakt był szybki , ale proces przetwarzania , przerażająco długi . Kupiłem kartę do Ipada , bo wyjeżdżam i chciałem przed wyjazdem zdobyć bonusy . Zapomnijcie , total porażka , mija 3-eci dzień , a ja wciąż nie mogę skorzystać z Ipada . ZaletyBrak -
~Ha_Ha / 2016-08-26 22:31
A ja przestrzegam przed miłymi fajnymi dziewczynami w salonie Play w Środzie Wielkopolskiej. Paniusie są nastawione tylko i wyłącznie na klientów, którzy chcą abonament. Taryfa na kartę to obcy temat. Informuję miłą Panią, że w mojej miejscowości Play nie ma zasięgu i że karta, która została zakupiona nie spełnia żadnych oczekiwań, ponieważ wydałem 19zł. na kartę, która nie działa... Chcę zwrotu kasy, skoro nie działa. Miła Pani pyta czy mam kartę przy sobie. Mówię, że tak. Miła Pani bierze moją kartę i wkłada do swojego komputera (w sumie sam nie wiem gdzie to włożyła, bo nie pokazywała) i mówi, że wszystko działa. Przy okazji dowiedziałem się od tej miłej Pani, że właśnie aktywowała mi konto i środki mam ważne 7 dni. Problem w tym, że u mnie ten internet dalej nie działał, a działał tylko u Pani w Play, która nie chciała pokazać czy działa. Jednym słowem 19zł. poszło się je**ć! WadyKonsultanci oraz obsługa sieci Play niekompetentna.Korzystam z Play 10 lat ale to co teraz dzieje się w sieci to tragedia. -
~Paweł / 2016-08-26 13:34
Ostrzegam wszystkim nowych Klientów przed zakupem usługi Internet na kartę w PLAY LTE.
W okresie próbnym wszystko działało bez zarzutu, po podpisaniu umowy zaczęły się problemy z połączeniem z internetem.
Mieszkam w Krakowie, gdzie zasięg sieci jest bardzo dobry, a pomimo tego mam problemy z połączeniem z internetem.
Na zgłoszenie reklamacyjne dostałem odpowiedź z Playa, że przyczyna tkwi w ustawieniach - od samego początku mam skonfigurowane ustawienia tak samo i czasami w środku nocy jestem w stanie bardzo szybko uzyskać połączenie z internetem, a w ciągu dnia bardzo często wyskakuje komunikat "Brak połączenia z siecią".
Play nie posiada własnej sieci przekaźników, korzysta z tej usługi u innych operatorów - jeśli w danej chwili jest duże obciążenie sieci, to w pierwszej kolejności uzyskują połączenia Klienci operatora, który jest właścicielem danego przekaźnika, spychając w kolejce Klientów PLAYA.
strona 68 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »