Zdecydowałem się na internet mobilny jakieś 3 lata temu. Wszystko działało pięknie a internet szybszy niż to co oferowała na kablu neostrada. Niestety rozdawnictwo pakietów i niska cena spowodowało wzrost klientów i wszystkie nadajniki są przeciążone. Mieszkam 150 metrów od anteny, sygnał na maksa a prędkości od 14 do 22 to jakieś 100Kb/s
Testowane na kilku urządzeniach, więc wina na 100% u nich. Oczywiście wszystkie reklamacje rozpatrywane przez ponad 20 dni (zawsze prawie maksymalna długość oczekiwana jaka jest dopuszczalna), najczęściej odpowiadają boty, które proszą o dane, które były wysłane w formularzu zgłoszeniowym. Gdy za drugim, trzecim razem na reklamacje odpowie żywa osoba to dzwoni, pyta znowu o rzeczy, które już napisaliśmy w formularzu i po tygodniu oddzwania, przeprasza, stwierdza, że przeciążona sieć i że następny rachunek obniży o 25pln. Szkoda tylko że internet jak był beznadziejny tak dalej jest i oczywiście na następnej fakturze żadnych śladów po rabacie, który miał być naliczony. Reklamacja w tej sprawie oczywiście rozpatrywana...
Jednak najgorsze jaja stały się po rozwiązaniu umowy. Oczywiście umowa na czas nieokreślony sama się przedłuża i od dnia złożenia wypowiedzenia jeszcze przez 1,5 miesiąca się muszę z nimi użerać (no cóż, każda siec stosuje takie chamskie zagrywki w umowie, tutaj się dałem sfrajerować z terminem). Ale po powrocie do domu siadam przed komputerem a tutaj: DRAMAT!! każda strona ładuje się po kilka sekund, większość witryn ładuje się w trybie mobilnym/lite czyli bez obrazków i wodotrysków, niektóre się po prostu nie ładują. Oczywiście play reklamacje rozpatruje, a z internetu nie da się korzystać (nawet spotify się zacina). Pingi pokroju 3000ms to norma.
Internet sprawdzany na 3 różnych telefonach, wszystko tak samo..Zaletyw sumie cena. 30 pln za internet to tańsza opcja niż neostrada
WadyRoboty odpowiadające na reklamacje, jakość połączenia, prędkości, traktowanie klienta, nieprawidłowe kwoty na fakturach
3 lata korzystam, jest coraz gorzej