Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sebastian / 2017-01-03 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    54mb a skosowalo mi z konta 68 zl najdrozsi w europie. na statkowym satelitarnym internecie wyjdzie taniej
    Zaletybrak
    Wadystrasznie drogo
    korzystam tylko do dzis przenosze numer do orange
  • ~PLAY To DNO / 2017-01-03 10:05
    Mam internet Play prawie 2 lata w kwietniu kończy mi się umowa i wczoraj właśnie 1 stycznia 2017 złożyłem wymówienie to jest totalna lipa oszuści wyzyskiwacze pieniędzy dzwonisz brak kontaktu internet nie działa mi od roku skandaliczna prędkość w ogóle dno nikomu nie polecam Nie oglądajcie reklamy to co wam mówię i to co pokazują to jest jedna wielka lipa A jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to Czytajcie opinii ludzi którzy ten internet mają i nikomu nie polecam weźcie sobie internet w Orange i to jest internet aby nie był tylko bezprzewodowy czyli LTL Pozdrawiam
  • ~Agnieszka / 2017-01-02 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wsiąść kolejny numer na firmę. Okazało się, że salon na Zakopiance w Krakowie podpisał umowę bez wiedzy właściciela konta. Pan na początku miły, jeden telefon dostaliśmy, ale edga nie było na stanie więc umówiliśmy się, że Pan go dla mnie ściągnie. PO tygodniu okazało się, że telefon przyszedł, ale niestety dopóki właściciel nie podpisze umowy to muszę zapłacić kaucję w wysokości około 800 zł (Przypominam, że jeden telefon był już zabrany OLG 5). Powiedziałam, więc Panu, że w takim razie chcemy odstąpić od umowy, (Pan mówił nam na początku, że oczywiście tak można do 1 miesiąca), a Pan mi na to, że jeżeli od niej odstąpimy to musimy zapłacić 400 zł za to, że telefon OLG 5 tydzień leżał u nas w domu i oczywiście oddać ten telefon - żeby nie było. Nawet nie będę pisać jakie dalej były robione tam przekręty, bo to się nadawałoby tylko do TV.
    W efekcie chciałam odstąpić od umowy i nie przenosić telefonu od mojego obecnego operatora. I kolejna niespodzianka. Pan tuż przed podpisaniem (gdzie wcześniej nic nie wspominał) kazał mi zapłacić za odstąpienie od umowy 100zł.

    Ostrzegam wszystkich przed Playem. Nie podpisujcie tam żadnych umów. Ten operator to czysta kpina. Zresztą siedząc tam trochę się nasłuchałam. Pracownicy w ogóle nie douczeni. Umowę da się podpisać z datą 10 dni wstecz, ale rozwiązać nie da się jej nawet po 5 minutach.

    Jeszcze jako przestrogę dla starszych ludzi mogę opisać historię zasłyszaną w tymże samym salonie.
    Przychodzi starszy mężczyzna i mówi do Pana obsługującego go, że zakupił telefon, jednakże po kilku dniach z jego konta zniknęły środki. Pan z salonu na to mówi, że zapewne zostały one wykorzystane na internet. I zaczął mu przeliczać ile go ta przyjemność kosztuje. Na co starszy Pan do sprzedawcy mówi: "To proszę mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić, bo dopiero co podpisałem tą umowę." I teraz tekst życia Pana z Play: "Proszę iść na wysepkę do Careffouru, sprzedać ten telefon i kupić sobie taki z przyciskami. Jeszcze Pan na tym zarobi."
    ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyProszę przeczytać wyżej.
    Nie korzystając z usługi ani 1 minuty jestem w plecy 100 zł i tydzień nerwów.
  • ~Krzysztof / 2016-12-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    JAK PLAY NABIJA LUDZI W BUTELKĘ!!!

    Kupiłem starter na internet, jak wynikało z ulotki, którą wziąłem z punktu to przy rejestracji numeru miałem otrzymać 100GB na miesiąc- tak też uczyniłem, pracownik zarejestrował mi numer. Po paru dniach i wykorzystaniu ok 2,5GB skończyły się środki!!! Pracownica na infolinii (płatnej) poinformowała mnie, że przy rejestracji 4-go startera promocja nie obowiązuje. Cóż- nikt mnie o tym nie informował jak go kupowałem i rejestrowałem!!!

    Pomyślałem, że sprawdzę czy rzeczywiście jest taki zapis, na stronie play odnalazłem owy regulamin, ściągnąłem i co się okazało??? Mogę zarejestrować maksymalnie 10 numerów!!! Złożyłem reklamację, zadzwonił konsultant po 2 dniach i mówi, że w międzyczasie zmienili regulamin!!! Kiedy? -pytam przecież 2 dni temu go ściągnąłem i na tej podstawie złożyłem reklamację -odpowiedział, że pod koniec października i prawdopodobnie mam jakiś archiwalny. Nadmieniam, że nie było innego, a regulamin który ściągnąłem obowiązuje od 06.06.2016r do 01.02.2017r.

  • ~W / 2016-12-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa jaką kiedykolwiek miałam! Konsultanci- każdy mówi coś innego,nikt nie umie odpowiedzieć na zadawane pytania. Play i ich konsultanci naciągają rozmowy ile się da!
    Prosiłam tylko o włączenie bonusu rejestracji numeru- 3 tydzień i się jeszcze tego nie doczekałam
    WadyWSZUSYKO
    pół roku
  • ~Doktor / 2016-12-22 10:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Hell'o
    Podpisałem umowę 4 miesiące temu (przeniosłem 2 numery plus jeden wziąłem bo nie chciało mi się rejestrować karty – FORMUŁĄ RODZINA M). 30GB + no limit na wszystko. Z mojego abonamentu zacząłem korzystać pod koniec października. Wtedy się zaczęło, od pierwszego dnia mam ochotę wyrzucić ten syf. Centrum miasta zasięg LTE prawie żaden. Poza miastem jest bardzo źle. Dopiero jak zniknie całkowicie zasięg PLAY to przełącza na inną sieć. Prędkość internetu w mieście to….max 8-10Mbps O_o. Dowiedziałem się ostatnio że LTE w PLAY to nazwa usługi a nie prędkość (nie wiem czy to prawda ale sprawdzając prędkość na moim telefonie to się potwierdza )!!! Jak myślę że jeszcze 20 miesięcy będę się męczył to mnie szlag trafia.
    NIE RÓBCIE TEJ GŁUPOTY CO JA !!!
    ZaletyBRAK
    WadySłaby zasięg, LTE to tylko nazwa, obsługa mówi że wg nich wszystko jest OK a dzień później że mieli jakieś awarie. Brak możliwości korzystania w pełni z opłacanych usług
  • ~joker / 2016-12-20 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, obsługa klienta przez infolinie - dramat.
    Zadzwoniła do mnie kobieta z Play czy chcę podpisać aneks do umowy bo ta się kończyła, byłem bardzo chętny bo i szybko i bezboleśnie miało być... po wielu mailach i telefonach w których zaznaczałem co chcę w tej umowie, dostałem pocztą nową umowę (aneks) z możliwością odstępstwa w ciągu 18 dni. Po wczytaniu się w umowę dostałem dodatkowo coś czego nie chciałem. I tu zaczyna się problem bo, Pani z którą się umawialiśmy kompletnie przestała odpisywać na maile i nie odbierała już telefonu. Muszę przyznać iż salon we Wrocławiu Korona mi pomógł na tyle ile mógł. w ciągu jednego dnia odesłałem aneks informując o odstępstwie od aneksu. to było dwa miesiące temu do tej pory nikt mi nie potrafi udzielić informacji dlaczego wciąż sprawa nie jest rozwiązana, wszyscy rozkładają ręce - to jawna kpina... Tyle kasy inwestują w reklamę by potem wyłożyć się na takich banałach!? Odradzam Play nie jest poważną firma.
    ZaletySalon w Play w koronie, który prubuje pomóc, ale rozkłada ręce
    WadyFirma krzaczek, Pan podpisze a my na pana...
  • ~Robcio / 2016-12-20 16:07
    Ocena: 1.75 / 5

    Posiadam równo od roku internet na kartę bez limitu za 45zł/miesiąc. Na początku wszystko było ok szybkość do 5Mb. Po miesiącu jeż tylko 1mb. Dodzwonić się do biura obsługi klienta to zaszczyt. najpierw dsłuchacie 5 minutowej reklamy z ich ofertą za które zapłacicie połączeniem według stawki operatora. tego inie przeskoczycie za każdym razem to samo. Połączyć się z działem reklamacji to cud Za to jeżeli wybierzecie numerek z podpisaniem nowej umowy no to tu już połączy was błyskawicznie. Wszelkie wasze żale złoża na to że szybkość internetu i jego połączenie zależy od miejsca w którym mieszkacie. I na nic tłumaczenie że mieszkacie 50 m id nadajnika i że mieliście dobra prędkość internetu a teraz jakieś badziewie. Zawsze powiedzą no bo to wie pan szybkość zależy od miejsca zamieszkania. gram czasem w WOT i na początku było super , teraz lagi, zrywa połączenie z serwerem.Firma tak szybko się rozwija jak to pokazuje w reklamie że nie jest w stanie zapewnić już takiej jakości. Ogólnie nie polecam
    Zalety100Gb za 45zł/mies
    Wadyszybkość 512 Kb do 1Mb
    korzystam już rok. zapłaciłem 95 zł z modemem ale posiadam również router mobilny i jest ta sama jakość..
  • ~Edzior / 2016-12-17 13:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet w smartfonie używam samsunga S6 EDGE na średnim poziomie download 10mbps/s upload 7-8mbps/s nie przerywa w miarę stabilnie chodzi,natomiast internet mobilny na kartę chodzi fantastycznie dokupiłam router HUAWEI B593s-22 do tego antenę dualną SORENSEN 17dbi i po 6 miesiącach testów i pomiarów średnio wychodzi download 50-60mbps/s upload 20-30mbps/s wniosek taki chcesz mieć szybki stabilny internet bierz kartę dokup dobrej jakości router + antenę dualną na właściwe pasmo Bt-sa w twojej okolicy i nie ma siły będzie działać z dobrymi osiągami osoby które obwiniają operatora powinny zastanowić się przed zakupem internetu który ma nadajniki najbliżej nas w moim przypadku wybrałam play bo mam 600 metrów do najbliższego nadajnika na 1800Mhz i taką też antenę na to pasmo dobrałam,wydatki to router 599zł i antena 220zł zwraca sie po kilku miesiącach użytkowania gdyż play ma w tej chwili najtańszą ofertę na rynku,ja sobie chwalę internet,nie polecam brania badziewnych routerów za 1zł tylko zakup porządnego za kilkaset zł porządna antena zewnętrzna dobry kabel niskostratny i net hula aż miło,mieszkam w Tarnowskich Górach i mam super osiągi aż strach pomyśleć jak szybko działa np.w Warszawie. reasumując polecam internet Play pod warunkiem zainwetowania we własny sprzęt i poczytania przed zakupem na temat zasięgu i pasma na jakim operator nadaje w naszej oklicy!!! Branie internetu na chybił trafił skutkuje brakiem mobilności i ogólnego niezadowolenia.
    ZaletySzybkość,stabilność,cena.
    WadyObsługa klienta i wiedza na żenującym poziomie niestety zamiast wydzwaniać po konsultantach lepiej samemu się dokształcić w temcie od strony technicznej ja tak zrobiłam.
    6 miesięcy pakiet DUET S 2 numery 5GB internetu współdzielonego + internet mobilny LTE 6 miesięcy darmo potem 10zł za każde rozpoczęte 10GB
  • ~Waleczny / 2016-12-16 13:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Zastanówcie się nad wyborem sieci.Reklamacje bardzo długo rozpatrywane.Obsługa nie życzliwa a przede wszystkim nie profesjonalna.Jak napiszesz coś na Play4U możesz zostać zaatakowany przez pieski Play.Jedyne odwołanie skuteczne to jest przez UKE.Konsultanci wybierani chyba z łapanki.A co najgorsze to że bez jakichkolwiek uprawnień.Tylko potrafią pisać i nic więcej.Nagrywajcie każdą rozmowę z konsultantem, aby potem nie było problemów.Jednym słowem sieć bez zasad.Jedna z najgorszych obecnie na rynku.
    WadyCałkowita ignorancja klienta.Długie czekanianie na rozwiązanie problemu.Arogancja i wmawianie klientowi tego czego nie powiedział.
    Ponad 2 lata.
  • ~Mariusz / 2016-12-12 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Czy ktoś w tej firmie pracuje. Kupiłem telefon przez internet z taryfą MIX i zaczęły się problemy. Już dwa tygodnie mijają a telefon nieaktywny. Zgłaszałem w punkcie Play-a i nic. Rozmawiałem z konsultantem online i nic. Nawet dzwoniłem na biuro obsługi klienta i co i nic ! Kazano mi czekać na telefon, bo niby problem jest rozwiązywany. Czekam już 3 dzień. A telefon nadal nieaktywny( niezarejestrowany). Czy tak traktujecie każdego klienta? Czy ktoś pomoże...
    WadyZero obsługi klienta, punkty Play-a są tylko po to aby złapać klienta. Nie polecam, a nawet odradzam
    Kupiłem usługę MIX dwa tygodnie temu, do dzisiaj nie działa (numer niezarejestrowany)
  • ~Bon / 2016-12-11 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Play nie mieści się w żadnych parametrach! Ta "firma" to jakaś totalna pomyłka! Gdy byłem u nich na kartę- było jeszcze jako tako.Przeszedłem na abonament no i zaczęło się! Nie będę opisywał z detalami,w każdym razie pan z salonu mógł pójść siedzieć,bo chciałem skierować sprawę do sądu,ale zwrócił mi pieniądze,które przez niego straciłem.Nigdy więcej takiego operatora! Gdy tylko skończy mi się umowa,rezygnuję z ich marnych usług! Przestrzegam też innych. Zasada Play: przed podpisaniem umowy- kochamy was,po podpisaniu-mamy was!
    ZaletyBrak
    WadySobiepaństwo salonów! Słaby zasięg,cięcie rozmów,marna reakcja na reklamacje.
  • ~xxxxolaxxx / 2016-12-10 15:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Zmieniłam sieć na Play, bo uznałam ,że będzie to korzystna zmiana. Jednak zawiodłam się. Pierwszy problem zaczął się jak chciałam zamówić telefon, nie mogłam wysłać zamówienia , bo wyskoczył jakiś błąd ,ale zadzwonił do mnie konsultant i jakoś się udało. kolejny problem to z dostarczeniem mi tego telefonu. telefon powinien dojść środa-czwartek, doszedł do mnie w poniedziałek , po parokrotnym dzwonieniu do biura obsługi. następnie (przenosiłam numer) we wtorek został mi wyłączony numer przez starego operatora, play miał mi uruchomić od środy. miał na to 48 godzin. niestety nie udało się. dzwoniłam pare razy na infolinie i nadal nie mam numeru aktywnego. dzisiaj jest sobota, 5 dzień bez kontaktu ze światem. Jestem strasznie zniesmaczona, zawiedziona taką sytuacją. Ostatni pan do którego dzwoniłam powiedział, ze w ciągu tygodnia musza zalatwic tą sprawę- przez ten tydzień to chyba nie wytrzymam i zrezygnuje z ich usług.
  • ~Artur / 2016-12-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego Play pomimo bardzo niekorzystnych opinii abonentów wciąż funkcjonuje na naszym rynku.Skargi do UKE i UOKiK pomimo dostarczania niezbitych dowodów są ignorowane.Play dolicza do faktur nienależne kwoty i nalicza kary gdy się ich nie uiszcza.Reklamacje choć uznawane przez PLAY nie są realizowane.Moim zdaniem jest to nsjgorsza firma na naszym rynku.Chciałbym wiedzieć z jakiego kraju dotarła do nas ta zaraza??
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyPlay to jedno wielkie nieporozumienie i chciałbym rozwiązać niezwłocznie umowę z tą firmą
    Od lutego br
  • ~kubus / 2016-12-07 00:32
    Ocena: 2.50 / 5
    usługa lte w play nie działa, zgłosiłem ze 2 tygodnie temu, wymieniłem sim zgodnie z zaleceniem infolinii, okresowo odpytują o restart telefonu, deklarują "rekonfigurację" itp, w posiadanym urządzeniu inne karty play/virgin/plus logują się w lte, jakby ktoś oczekiwał na usługi w lte to powinien się zastanowić
    Zaletydziała gsm/umts
    Wadynie działa lte
    7 lat/?/kiosk
  • ~Sakkus / 2016-12-06 12:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Internetu nie używam badziewnego palucha na usb, tylko routera Huawei B315. Tak jak pisałem - prędkość internetu to średnio 10Mbps, nie zdarzyło się mniej. Miałem palucha i wyrabiał 0.5mbps w porywach. Przełożyłem kartę do B315 i zaczęło chodzić 20mbps. Paluch poszedł do kosza. Sprzęt dużo zmienia więc miejsce modemów usb jest na wysypisku śmieci.
  • ~niezadowolona / 2016-12-05 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna obsługa na infolinii. Pierwsza rozmowa:po wpisniu kodu moze Pani wypróbować formułę unlimited przez 7 dni za darmo.Wpisuje kod i nie dostępna usługa, trzeba doładować konto za 9 zł! Druga rozmowa z konsultantem: musze zminic taryfe i ma Pani zły kod,prosze wpisac ten. Dalej usługa niedostepna. Trzecia rozmowa: musi byc minimum 1 grosz na koncie. Poproszę o kod na formułę unlimited. Pan uprzejmie podaje.Ok doładowuje 5 zł i dalej nic. Czwarta rozmowa: Pani nie ma oferty na wypróbowanie formuły za darmo tylko za 9 zł. Nie mam siły dalej walczyć, poddaję sie i za 25 zł włączam za pomocą kodu podanego przez konsultanta formułę unlimited. Wchodzę na stronę i tam jest inny kod. Piąta rozmowa: czy kod podany przez konsultanta jest na formułę unlimited. Niestety nie, to jest inna gorsza formuła, której nie mogę wyłączyć! Konsultant tez nie, a na dodatek mam zablokowaną formułę unlimited! Kazdy konsultant mówi coś innego!Moja reklamacja będzie rozpatrywana 30 dni czyli dłużej niz formuła będzie aktywna!!!! Masakra, załuje, że przeszłam do play!








    Zaletybrak
    WadyNiekompetentna obsługa na infolinii, chyba dorabiaja studenci za marne grosze
  • ~Piotr / 2016-12-05 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć,nie polecam. Połączenia wrzucone na pocztę głosowa, pomimo że usługa wyłączona. Konsultant nie jest w stanie doradzić, tylko trzeba ciągle się doładować.
    ZaletyZadnych
    WadyWiele
  • ~zawiszaczarny69 / 2016-12-04 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    uwazam , ze internet Play to kompletne dno. bardzo , bardzo ,bardzo wolny. na załadowanie strony potrzeba chyba 5 min a i tak bywa ze sie nie załaduje. internet jest tak beznadziejny, ze szkoda słow . bardzo duzo wad, malo zalet - w ogole nie ma zalet . nigdy nie przedłuze umowy . nawet mnie nie namawiajcie. czekam az uplynie data ważności umowy .
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET
    WadyMILION WAD .PO PROSTU BEZNADZIEJAAA
    za długo . za duzo płatności a internet i tak jest beznadziejny. za taka kwote bym miała o wiele lepszy i na pewno zmienie
  • ~RaS / 2016-12-03 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Śieć Play jest najgorszą siecią w Polsce , po roku internetu go poprostu nie ma a umowa jest na 2 lata. Po roku internet przestał działać płynnie i najprostsze strony w przeglądarkach się długo ładują i jest to tylko i wyłącznie wina internetu a nie sprzętu.
    ZaletyNie ma.
    WadyBardzo słaby internet. Szybkość jest równa praktycznie zeru.
    Korzystam prawie 2 lata.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227