Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łysy / 2017-06-15 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Play sprzedaje używane telefony iPhone jako nowe. Sprawdźcie swoje telefony ispocie -- wystarczy podać numer imei.
    Okuniew
  • ~Kinga / 2017-06-13 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem "uwięziona" internetem w Play od 2 lat i na całe szczęście za kilka dni moja udręka się skończy. Jest to internet 4G LTE mobilny. internetu nie polecam, z tego względu, że mniej więcej co godzinę internet się rozłącza, zasięg gdy już mam przyjemność z niego korzystać, bo co chwile go gubi, nie jest wcale taki powalający. Cena za ten wybryk jest powalająco wysoka i spodziewałam się, że przynajmniej będzie DZIAŁAĆ! Internet mobilny, a nie ma mowy o zasięgu w pociągach/busach w czasie wyjazdów. Często wrzucam różnego rodzaju materiały na dyski internetowe i nie raz miałam ochotę wyrzucić router przez okno przez długi czas oczekiwania lub rozłączanie się całkowite internetu, przez co musiałam zaczynać od nowa. Nie polecam, nie polecam, jeszcze raz nie polecam NIKOMU!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wysoka cena
    niski zasięg, jeśli w ogóle jakiś jest
    niższa prędkość niż w umowie
    NIE CHODZIĆ DO SALONU PLAY, GDYŻ WCISNĄ CI JAKIŚ BADZIEW!
  • ~karola / 2017-06-13 20:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet play LTE 4G bez limitu (mobilny)
    - bardzo wysoka cena
    - słaby zasięg
    - rozłącza się co jakiś czas
    - nie polecam osobom grającym online
    - prędkość internetu niższa od tej co w umowie
    Korzystam z internetu play od 2 lat. Nie przedłużam umowy.
    Zaletybrak
  • ~Domi / 2017-06-07 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Salon Play- Sosnowiec Plaza ul. Sienkiewicza 2, kolejny raz poszlam, zeby uzyskac porady konsultanta, kolejny raz osoba pracujaca we wspomnianym salonie Play byla niemila I najwidoczniej przeszkdzalo jej, ze ktos z klientow przyszedl z zapytaniem. Pani z ID sprzedawcy D001046029 najwidoczniej byla bardziej zajeta swoim telefonem, niz checia obslugi, a moje dodatkowe pytania wywieraly jej coraz wieksza niechec.
    To juz kolejny raz, gdy w Sosnowiec Plaza obsluga jest niemila dla klienta. Pierwszy raz, gdy przyszlam z checia przeniesienia numeru (o zasadach ktorych dowiedzialam sie od konsultanta telefonicznego) kierownik salonu stwierdzil ze "nie da sie", ja powiedzialam, ze "da sie", poniewaz taka informacje uzyskalam od konsultanta telefonicznego, wtedy sie zdziwil I przyznal mi racje....Polecam odwiedzac inne placowki w celu uzyskania profesjonalnej obslugi.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalnosci, brak obslugi klienta
  • ~jolero / 2017-05-30 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    NIGDY PLAY!!!!
    We wrześniu ubiegłego roku przeniosłem swój nr 50000000 z Orange do Play, konsultant zaproponował mi pakiet Formuła Rodzina L. W pakiecie miałem mieć gratisowy nr 5330000 oraz mój nr 50000000 i dwa inne numery, które już były w Play. Przez pierwsze miesiące mój abonament miał wynosić ok. 170zł/mies.(obowiązywała mnie jeszcze umowa na stare numery telefonów). Od 25 marca abonament miesięczny miał finalnie wynosić 125zł. wszystkie w/w numery telefonów miały być automatycznie włączone w Formułę Rodzina L. Jak się jednak okazało, zamiast 170zł płacę co miesiąc ponad 200zł, a powyższe telefony nie zostały włączone do Formuły L. Mało tego! Gdy w dniu 21 marca dołączyłem do pakietu kolejny numer, powiadomiono mnie, że z analizy mojego konta zupełnie nie wynika, iż mój abonament (tylko z wcześniejszymi numerami) miałby wynosić 125zł! Faktycznie, tak się stało. Kolejna faktura pobiła kolejny rekord i wynosi blisko 250zł. Aktualnie po dołączeniu już wszystkich numerów telefonów płacę 350zł, a nie 125zł. Finał jest taki, że wcześniej łącznie płaciłem ok. 200zł za wszystkie telefony z podobnymi warunkami, a teraz sobie poprawiłem - 350zł. BOK twierdzi, że wszystko jest ok, mimo tego, że w regulaminie mam zapis mówiący o abonamencie za 3 telefony 135zł!!!! NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!! Nie dajcie się zwariować ich promocjami, internetem bez ograniczeń (BZDURA!!!)! Postanowiłem poruszyć możliwie wszystkie prawne ścieżki by ukręcić łeb tej firmie! Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenia w walce z oszustem-Play, kontakty, to będę wdzięczny.
    ZaletyBRAK
    WadyPodane wyżej
    NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!!
  • ~Łukasz / 2017-05-27 16:28
    Ocena: 1.50 / 5
    4g Lte bez limitu od Play to żart, w załączniku do umowy jest ukryty kruczek iż po wykorzystaniu 100gb danych internet spowalnia znacząco i już po kilku dniach użytkowanie staje się udręką. Za tą cenę można kupić internet przez porządny światłowód o znacznie większej prędkości, bez prawdziwego limitu danych i przerywania łącza co kilka dni. Przed zawarciem umowy wiedziałem o tym oszustwie ale pani z play zarzekała się że on już nie istnieje, w umowie nic nie znalazłem to podpisałem w końcu przez pierwsze kilka dni użytkowania łącze osiągało nawet 65mb/s, aktualnie max to 5-7 (ciągły zasięg 4G). Po nagłym spowolnieniu internetu poszedłem do obsługi gdzie ta sama pani powiedziała że limit istnieje ale niemożliwe abym go wykorzystał w 2 tygodnie. Nadal się zastanawiam czy żyje w Afryce gdzie takie oszustwa uchodzą płazem ogromnym firmom. Internet polecam tylko i wyłącznie osobą nie mogących poprowadzić normalnego łącza do domu i rzadko korzystają z internetu.
    Zalety-Mobilność
    -Możliwość wsadzenia karty z modemu do telefonu
    Wady-Cena
    -Prędkość internetu po upłynięciu czasu w którym można rozwiązać umowę

    Korzystam od 22 miesięcy
  • ~Twój stary rower / 2017-05-26 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten internet od nich jest do dupy 4G LTE ULTRA przez kilka dni funkcjonuje wyśmienicie ale w te kilka dni zdąże wykorzystać mój "nielimitowany" internet który jak okazuje się jest z limitem 100GB po którym wykorzystaniu jest prędkość pobierania 1mb/s a wysyłania 0,20mb/s. Z gier nie da się korzystać poprzez zawyżony ping z ich winy a strona główna Play ładuje się około 1 minuty co sprawia problemy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    - Cena
    - Nielimitowany do 100GB...
    - Te ultra to chyba mini
    6 miesięcy
  • ~Oliwia / 2017-05-26 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Oddałam telefon na gwarancje, przyczyną było wyłaczanie sie telefonu bez przyczyny. Czekałam na niego miesiąc, pan pracujący w playu w Brzesku mówił tylko, ze nie ma żadnych wieści o telefonie. Po ostatniej wizycie u niego, uprzedzlam ze wyjezdzam za kilka dni i musze dostac telefon (do tej pory nie korzystalam z ich usług a abonament oczywiscie placilam). Dziwnym trafem kilka godzin pozniej pan poinformowal ze telefon bedzie do odbioru kolejnego dnia. Nie dostałam żadnego papieru odnośnie naprawy telefonu, upominajac sie o niego uzyskalam odpowiedz ze teraz zmienily sie zasady i oni dostala te papiery przez internet. Mysle ze klient powienin byc poinformowany co bylo naprawiane..Po 10 min uzytkowania telefonu historia sie powtarza, telefon sie wyłaczył..Moim zdaniem nie zostal on w ogole wyslany na gwarancje,a pan z playa mysli ze jestem naiwna i uwierze w jego historie z nagle nadeslanym telefonem..Nie polecam playa!!! Oszuści !
    Brzesko
  • ~Bolek / 2017-05-25 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem nieszczęsnym posiadaczem internetu elastycznego w Play. Na samym wstępie chciałbym zauważyć ze routery mobilne są z wadami fabrycznymi. Router co jakiś zaś rozłącza urządzenia i ponowne połączenie przez pewien czas jest niemożliwe. Wymiana gwarancyjna routera nic nie zmienia. Ten mankament jest jeszcze do przełknięcia. Po około roku od podpisania umowy z pakietu zaczął ginąć mi transfer. Przykładowa sytuacja według strony play 24 o godzinie 7.48 dnia x zużyłem ponad 2 GB. Tego dnia o 7.48 router został włączony wysłałem pare wiadomości tekstowych i nie korzystałem z internetu przez następne 3 h. Nie mam pojęcia ile wiadomości musiałbym wysłać by zużyć 2GB. Gdy to zauważyłem zgłosiłem reklamacje. Zadzwonił "wyszkolony" Pan i stwierdził ze przejrzał moja historie połączeń i transfer został naliczony poprawnie. Po mozolnej próbie wytłumaczenia ze wiadomości nie mogą tyle ważyć żeby za ich pomocą zużyć 2 GB Pan z obsługi znów stwierdził, że wszystko sprawdził i dane zostały naliczone prawidłowo i stwoerdzil także ze jedna wiadomość może ważyć około 1GB(nie wiem czy miał na myśli cała książkę czy jakiś życiorys...). Pytam wiec na jakiej podstawie stwierdził, że transfer został naliczony poprawnie uzyskałem odpowiedź iż na podstawie logowań. Logowanie pokazuje tylko godzinę i wielkość zużytego pakietu. Poprosiłem wiec o dane serwerów z jakimi się połączyłem by zweryfikować gdzie znikł mi transfer. Niestety takiej informacji nie mogę uzyskać ale mam uwierzyć ze dane naliczono poprawnie. Na koniec dowiedziałem się bardzo ciekawej rzeczy wyszkolony Pan konsultant stwierdził, że aktualizacje automatyczne telefonu jakie mam zablokowane i tak ściagają się automatycznie i tylko play może zablokować ich automatyczna aktywacje. Radzę przeszkolić personel z znajomosci działania systemów operacyjnych dostępnych na telefonach. Próbowano mi wcisnąć ze wszystko jest w porządku bez jakichkolwiek danych oprócz godzin logowania. Porażka. Nigdy więcej... Prędkość internetu jaka oferują w salonach nigdy nie osiągnęła nawet 50% tego o czym pisał producent.
    WadyOszustwo
  • ~Dave / 2017-05-24 22:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie wolny, myślę że 100 kb/s to o 1024 razy za mało jak na LTE
  • ~Damian / 2017-05-24 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa, centrum Mokotowa. Koszt internetu: 80,00pln.
    Internet co chwile nie dziala. Komunikat "ograniczone" to norma.
    Play - OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    10 miesiec
  • ~Eugi / 2017-05-20 22:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Gdyby pakowali tyle kasy ile w reklamy może ich internet byłby lepszy a jak na razie żałuje że podpisałem z nimi umowe na 2 lata bo ten internet to jakaś porażka! Internet jest limitowany a co najgorsze to jego prędkośc bo zacina się na każdej stronie.
    ZaletyBrak
    WadyWolny onternet, duża cena jak za taki badziew.
    1,5 roku 40zł miesięcznie
  • ~Michał / 2017-05-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie popełnijcie tego błędu co ja i nie bierzcie internetu mobilnego/LTE w play. To jest jakaś kpina, podstawowe strony ładują się mega wolno, filmiki się przycinają, co jakiś czas urywa sygnał. No chyba że ktoś chce ćwiczyć cierpliwość.
    ZaletyZaletą jest to, że umowa się kiedyś kończy.
    WadySłaby sygnał, zasięg, przerywa, wolno działają strony, wolno działa pobieranie.
    Korzystam od roku, internet LTE 50 GB (przez pierwsze pół roku nielimitowany)
  • ~Kasia / 2017-05-11 10:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Sa mili przy podpisywaniu na 24m umowy! Przysięgam wypowiedzieli mi umowę 6 dni przed końcem (miałam 114zl zaległości) i za to wypowiedzenie ukarali kwota 70zl!!! Próbowałam sie odwoływać, pisać reklamacje, bez szans! A najlepsze, ze zanim dostałam odp na moje teklamacje to juz sprawę oddali do firmy windykacyjnej Kaczmarskiinkaso czy jakoś tak! Szok a byliśmy ich klientami od lat! Cała rodzina!!! Tak to jest firma sie rozwinęła i juz ma gdzieś klientów! Rozczarowanie max!
  • ~Dawid / 2017-05-08 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują, jak mogą. Włączaja roaming krajowy, a po podpisaniu umowy wyłączają i zasięgu nie ma.
    Gogolin
  • ~wawasd / 2017-04-25 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2016 r skorzystałem ( NIESTETY ) z oferty PLAY kupując równocześnie HTC One A9. Od listopada 2016 r urządzenie jest w ciągłej naprawie, natomiast PLAY odżegnuje się od realizacji zobowiązań sprzedawcy i nie chce (1) zwrócić pieniędzy zapłaconych z urządzenie lub (2) dostarczyć urządzenie bez wad fizycznych i prawnych.
    Każde moje zgłoszenie powoduje, że odzywają się niekompetentni konsultanci i po „pozbawionych sensu” wyjaśnieniach zamykają zgłoszenie. Tak „bujam” się z PLAY od ponad 6-ciu miesięcy i …. z pewnością jeszcze daleko do zakończenia sprawy
    PLAY to pazerna firma, lekceważąca klientów – szkoda czasu, pieniędzy i zdrowia. Serdecznie ODRADZAM korzystania z jakichkolwiek usług PLAY.
    Zalety"omijanie PLAY wielkim łukiem"
    WadyKonsultanci PLAY nie posiadają kompetencji umożliwiających rozwiązanie problemu. Na pismo złożone do PLAY w dn.28.02.2017 r odpowiedź otrzymałem 24.04.2017 r, czyli po 2 miesiącach.
    HTC One A9 kupiłem w PLAY w sierpniu 2016 r. Od listopada 2016 r urządzenie jest w permanentnej naprawie - bezskutecznie. Za urządzenie zapłaciłem 839 zł. PLAY odrzegnuje się od obowiązków SPRZEDAWCY urządzenia i nie chce zwrócić pieniędzy lub dostarczyć urządzenie bez wad fizycznych i prawnych. Czuję, że korzystając s oferty PLAY zgodziłem się na stratę pieniędzy..
  • ~Miki / 2017-04-24 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga firma Play oszukuje klienta za pośrednictwem swoich przedstawicieli. Jak? W skrócie, żeby nie opisywać całej historii, wkręca cię w salonie na "bardziej korzystną formułę" która w efekcie okazuje się Bardzo Niekorzystną Formułą. I - uwaga - umowę z internetu można rozwiązać w ciągu 2 tygodni. Tej z salonu - wcale. Poszedłem do salon, żeby uzyskać pomoc, a dostałem wkręt na dwa lata. W sumie - cholerne sku...y, które mają w du..ie procedurę reklamacyjną. Wypisuję się przy najbliższej okazji, bo ani konkurencyjni, ani tani. Ostrzegam i nie polecam!
    ZaletyBrak, choć kiedyś byli tańsi od reszty.
    WadyNie są tańsi ani bardziej konkurencyjni. Wykorzystuję kruczki by naciągnąć klienta na przymusową 2 letnią umowę. Brak możliwości rezygnacji z produktu i gównianej umowy. NIekompetentni i niewiarygodni sprzedawcy w salonie działający na szkodę klienta.
    w Poznaniu
  • ~Użytkownik / 2017-04-21 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    WSZYSTKO beznadziejne. Wolny. Co chwile sie rozlacza. Obsluga klienta do bani, w ogole nie ma ochoty pomoc. Cena z d**y. NIKOMU nie polecam
  • ~TOMASZ / 2017-04-20 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ta siec nie ma zasięgu w polsce. oszukancze reklamy
    Zaletybrak
    Wadywydaja mega kase na beznadziejne reklamy zamiast inwestować w infrastrukture. brak zasięgu poza większymi miastami
    2 lata
  • ~Adam / 2017-04-20 14:59
    Ocena: 4.25 / 5
    Użytkuję internet 4 G LTE w Playu od kilku lat. Nie mam do niego większych zastrzeżeń, ale też znam realia i nie oczekiwałem nie wiadomo czego po internecie mobilnym. I z pełną świadomością nie wierzyłem w żadne opowieści o jakichś cudownych 50 czy tam 150 mb.
    Przetestowałem modem i routery zarówno w Warszawie, w małej miejscowości nad granicą polsko - ukraińską, Zielonej Górze, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, leśniczówce pod Grudziądzem.
    Prędkości były różne od ok 2 mb po ok. 10 mb. Połączenie fakt ostatnio częściej jakoś zrywa się i w weekendy działa wolniej, ale wystarczy resecik znowu można działać przez jakiś czas (Aktualnie zastanawiam się nad zakupem anteny, może zwiększyłoby to trochę jakość i prędkość neta). Oglądanie youtube bez problemu. Pracuję długo więc z internetu mogę korzystać póżnymi nocami i w weekendy.
    Polecę ten internet użytkownikom którzy potrzebują go do pracy i do lekkiej rozrywki (typu oglądanie jutuba), czy w celach edukacyjnych . Nie gram on line więc się nie wypowiadam. Testowałem nocami usługę Play Now i nie ma problemu, stabilnie się ogląda te programy np Kino Polska czy ViaHistory. Jednak osoby które mają większe oczekiwania i często korzystają z netu mogą być zawiedzione prędkościami i możliwościami. No ale nie ma idealnego internetu.
    Ja Playa polecam.
    ZaletyW miarę stabilny internet dla niewymagającego użytkownika
    WadyObciążenie sieci w weekendy
    od lutego 2011 był Play Online, od września 2015 Play 4G LTE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016