Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~optymista krytyczny / 2017-07-15 10:45
    Sprawdzajcie pocztę dokładnie- nie wystarczą odebrane wiadomości ale i oferty. W mojej poczcie faktury Play są widoczne pod plikiem OFERTY - ne pojawiają się w pliku odebrane, to prze przypadek odkryta faktura ,jak zaczęłam ,,grzebać " w poczcie- dlaczego nie otrzymałam faktury w Odebranych po otrzymaniu w Odebranych -braku płatności za fakturę. Mam 3 rutery i 3 nr telefonów i 2 karty - do systemów alarmowych w Play - gdybym dziś zrezygnowała z usług - to płacę 6953,27 zł. Nie wierzcie w reklamy ! to konsorcjum zdzierające forsę. Nie polecam Play - uważajcie na tą firmę- sprawa rozbija się o w cudzysłowie drobnostkę- zamiast pisania z małych liter mojego adresu e-mail - system nie odróżnia małych i dużych liter - stąd przekierowanie faktury do Ofert ,wcześniej tak nie było! Na moją prośbę o wysyłanie faktur na Odebrane Pani z info linii, powiedziała mi,że system nie odróżnia małych i dużych liter- toto lotek ! UWAŻAJCIE -- tu będziecie płacić odsetki za opóźnienia w płatnościach ( niezawinione )
  • ~szok / 2017-07-08 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na numery, które są automatycznie dodawane przez operatora do listy kontaktów. Aktywują dodatkowe usługi, nawet po jednokrotnym, przypadkowym naciśnięciu. Bez dodatkowych potwierdzeń ! U mnie była to Automapa Europa(23,99pln). Powiadomiłam Play, ze to nie było celowe działanie. Dezaktywowali usługę ale doliczyli 23,99pln do rachunku, pomimo mojej natychmiastowej reakcji i niewykorzystanej usługi. Uważam, ze to ma znamiona wyłudzenia i powiadamiam prokuraturę. Dobra rada,wykasujcie te numery i zmieńcie operatora!
    Zaletybrak
    WadyPrzykre niespodzianki, które ujawniają się dopiero po podpisaniu umowy, można poczuć się oszukanym.
    OPOLE
  • ~esu / 2017-07-07 14:40
    Witam,
    Jak sobie poczytałam Wasze opinie to zaczynam myśleć, że mój problem nie jest moi problemem, PLAY.
    Mam kartę na internet mobilny w PLAY. Mam też stick'a Huawei 3131A, który był kupiony jakieś 5 lat temu w TMobile - bez simlock'a.
    Problem: mam połączenie z Play, coś tam nawet zabiera danych, ale siła "mocy internetu" - 0, lub w najlepszym przypadku (raz się zdarzyło) 1 malutka kreseczka. Albo nie ma internetu, albo strony otwierają się po kilka minut i w trakcie internet ginie.
    Co zrobiłam: sprawdziłam kartę SIM, zaktualizowałam oprogramowanie, potwierdziłam z Play'em ustawienia techniczne.
    Dodam, że jak wkładam do stick'a kartę TMobile to mam maksymalną siłę internetu, także urządzenie na pewno jest sprawne.
    W Play'u zapewniają mnie, że z ich strony wszystko OK. Naliczyli mi 10 zł za rozpoczęcie transferu, a z internetu nie da się korzystać :(
    Ma ktoś pomysł o co tu chodzi? Czy to faktycznie aż tak marna usługa, czy może być jeszcze coś innego?

    Pozdrawiam
  • ~Rafiii123 / 2017-07-05 21:37
    Masakra! Zasięgu jak nie było tak nie ma ! Ciągle gubi zasięg i jedyny zasięg jaki mam to dzięki Plus który się łączy za jego pośrednictwem, ale za nim się połączy to mija kilka minut gdzie człowiek traci cierpliwość ! Jak jest zasięg to jest internet, ale taki jak by go w ogóle nie było! Jadąc samochodem możesz pomarzyć żeby udało Ci się rozmawiać z kimś dłużej, po chwili traci zasięg i słychać szumy, szelesty ! Na pewno nie polecam tej sieci, a naprawdę kiedyś mogłem o niej dużo dobrego mówić. Jeszcze napomnę że zanim tak zacząłem myśleć sprawdziłem telefon czy z nim jest wszystko ok, byłem w Play i powiedzieli że korzystają z tylu nadajników że to niemożliwe i ewentualnie mogę w ustawieniach tel. zmienić ręczne ustawianie sieci co mnie rozśmieszyło, bo w innych sieciach nigdy nie miałem problemu. Więc w tym momencie muszę tel trzymać w jednym miejscu w pracy żeby mieć zasięg, a w domu ograniczając się do dwóch miejsc w mieszkaniu z których nie mogę się ruszyć rozmawiając. Mam nadzieje że coś z tym zrobią !
  • ~krzysiek / 2017-07-04 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zasięgu roamingu krajowego dla usługi krajowej brak!!!!!!!!!!!!!! i to 1o km. od Warszawy.
    Omijajcie oszustów dalekim łukiem bo teraz dziady mi wydzwaniają i twierdzą, że gdzieś am małym druczkiem jest napisane, że korzystają z nadajników innych sieci.
    No K....WA mamy XXI wiek.
    ZaletyZAlet brak
    WadySame wady
    w salonie , mam umowę od pół roku --------unikać !!!!!
  • ~Szajba / 2017-07-04 14:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Co chwile awarie nadajników, z neta nie da się korzystać, co prawda rabatują ale ja chce do cholery internet sprawny nie rabaty.
    Zaletynic nadzwyczaj
    Wadyzasięg, awarie itd
  • ~arab / 2017-06-28 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    przeszedłem do Play bo potrzebowałem internetu w komórce. Mam dual sima jedna karta(firmowa -"biedna" korpo obcięła Nam neta z firmowych kart) do dzwonienia, a druga do transferu danych. Obie miałem w orange, więc jedną chciałem zamienić. Pochopnie wybrałem play i tu się okazało, że gorzej nie mogłem wybrać!!! Bo o ile zasięg tel. jest największy to internet w tzw. Roamingu krajowym zwalnia do 1,5MB/s DRAMAT!!! Nikt mnie wcześniej o tym nie informował!!! Zeby net chodził jako tako to muszę korzystać tylko z play, a ta śmieszna sieć swoich przekaźników ma jak na lekarstwo! NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZEMU WROGOWI!!! Gorzej miałem tylko w idea jak mieli zasięg tylko w dużych miastach. Szybko spadam od nich i nie chcę słyszeć o play pseudo operatorowi komórkowemu!!!
    Zaletyzasięg wszystkich sieci, ale tylko do rozmów
    Wadyinternet gorszy niż najgorszy, kłamcy i oszuści!!!
  • ~emmamaa / 2017-06-27 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    najdroższy abonament na rynku,czesty brak internetu, bardzo wolno dzialajacy Internet, drogie telefony w ofercie abonamentowej,zawsze place wiecej niz powinnam za abonament, czesto zdarza sie ze nie mam zasiegu np 2 dni, posiadam jeszcze Internet bezprzewodowy i praktycznie nigdy go nie ma gdzie obok domu mam nadajnik, ogolnie bardzo sie ciesze ze w przyszlym miesiacu koncze z nimi zobowiazanie, NIE POLECAM ABONAMENTU W TEJ SIECI
  • ~jedras / 2017-06-25 19:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 50gb na miesiąc.Internet podobno na pół roku miał być nielimitowany ale oczywiscie nie był i było to 100gb.Internet Lte działa 10min i rozłancza sie co chwile tak samo jak pobiera się większy plik.Nie Polecam Go nikomu
  • ~Karolina / 2017-06-24 16:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dwóch lat ich internet woła o pomstę do nieba. Ciągłe spadki prędkości, brak sieci, ping sięgający 80 tysięcy ms. Ostatnio nawet w nocy prędkość pobierania to max. 2Mb/s (5 kresek zasięgu), podczas gdy kiedyś spokojnie wyciągał 10Mb/s. W chwili gdy to piszę speedtest wywalił błąd, kiedy chciał sprawdzić upload (download 0,65Mb/s).
    ZaletyKiedyś był niezły, a Noce bez Limitu kusiły.
    WadyZ biegiem czasu staje się coraz gorszy.
    3,5 roku, 30GB limitu, 30zł miesięcznie. Na szczęście umowa kończy mi się za 6 dni.
  • ~kamilla / 2017-06-17 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewne szybko zostanie usunięty post ale może...
    ...ktoś zdąży przeczytać. Ja mam problem sieć play naliczyła mi 150 zł.a z tego co wiem nie jestem odosobniona. Dodatkowo za rzekome doładowania na kartę. Po otrzymaniu nr. Telefonów i rozmowy z tymi ludźmi, (których totalnie nie znam i nigdy nie znalam) dowiedziałam się że osoby te doładowuja przez Allegro. Podano mi nawet nr. Oferty. Minęły dwa tyg. Od złożenia reklamacji i cisza. Za to przyszło ponaglenie zapłaty oczywiście 150zł.jako zadłużenie. wgospodarce.pl/informacje/37646-uwaga-na-oszustow-klienci-padaja-ofiara-wyludzen-doladowan-do-sieci-play
    rumia
  • ~Łysy / 2017-06-15 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Play sprzedaje używane telefony iPhone jako nowe. Sprawdźcie swoje telefony ispocie -- wystarczy podać numer imei.
    Okuniew
  • ~Kinga / 2017-06-13 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem "uwięziona" internetem w Play od 2 lat i na całe szczęście za kilka dni moja udręka się skończy. Jest to internet 4G LTE mobilny. internetu nie polecam, z tego względu, że mniej więcej co godzinę internet się rozłącza, zasięg gdy już mam przyjemność z niego korzystać, bo co chwile go gubi, nie jest wcale taki powalający. Cena za ten wybryk jest powalająco wysoka i spodziewałam się, że przynajmniej będzie DZIAŁAĆ! Internet mobilny, a nie ma mowy o zasięgu w pociągach/busach w czasie wyjazdów. Często wrzucam różnego rodzaju materiały na dyski internetowe i nie raz miałam ochotę wyrzucić router przez okno przez długi czas oczekiwania lub rozłączanie się całkowite internetu, przez co musiałam zaczynać od nowa. Nie polecam, nie polecam, jeszcze raz nie polecam NIKOMU!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wysoka cena
    niski zasięg, jeśli w ogóle jakiś jest
    niższa prędkość niż w umowie
    NIE CHODZIĆ DO SALONU PLAY, GDYŻ WCISNĄ CI JAKIŚ BADZIEW!
  • ~karola / 2017-06-13 20:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet play LTE 4G bez limitu (mobilny)
    - bardzo wysoka cena
    - słaby zasięg
    - rozłącza się co jakiś czas
    - nie polecam osobom grającym online
    - prędkość internetu niższa od tej co w umowie
    Korzystam z internetu play od 2 lat. Nie przedłużam umowy.
    Zaletybrak
  • ~Domi / 2017-06-07 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Salon Play- Sosnowiec Plaza ul. Sienkiewicza 2, kolejny raz poszlam, zeby uzyskac porady konsultanta, kolejny raz osoba pracujaca we wspomnianym salonie Play byla niemila I najwidoczniej przeszkdzalo jej, ze ktos z klientow przyszedl z zapytaniem. Pani z ID sprzedawcy D001046029 najwidoczniej byla bardziej zajeta swoim telefonem, niz checia obslugi, a moje dodatkowe pytania wywieraly jej coraz wieksza niechec.
    To juz kolejny raz, gdy w Sosnowiec Plaza obsluga jest niemila dla klienta. Pierwszy raz, gdy przyszlam z checia przeniesienia numeru (o zasadach ktorych dowiedzialam sie od konsultanta telefonicznego) kierownik salonu stwierdzil ze "nie da sie", ja powiedzialam, ze "da sie", poniewaz taka informacje uzyskalam od konsultanta telefonicznego, wtedy sie zdziwil I przyznal mi racje....Polecam odwiedzac inne placowki w celu uzyskania profesjonalnej obslugi.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalnosci, brak obslugi klienta
  • ~jolero / 2017-05-30 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    NIGDY PLAY!!!!
    We wrześniu ubiegłego roku przeniosłem swój nr 50000000 z Orange do Play, konsultant zaproponował mi pakiet Formuła Rodzina L. W pakiecie miałem mieć gratisowy nr 5330000 oraz mój nr 50000000 i dwa inne numery, które już były w Play. Przez pierwsze miesiące mój abonament miał wynosić ok. 170zł/mies.(obowiązywała mnie jeszcze umowa na stare numery telefonów). Od 25 marca abonament miesięczny miał finalnie wynosić 125zł. wszystkie w/w numery telefonów miały być automatycznie włączone w Formułę Rodzina L. Jak się jednak okazało, zamiast 170zł płacę co miesiąc ponad 200zł, a powyższe telefony nie zostały włączone do Formuły L. Mało tego! Gdy w dniu 21 marca dołączyłem do pakietu kolejny numer, powiadomiono mnie, że z analizy mojego konta zupełnie nie wynika, iż mój abonament (tylko z wcześniejszymi numerami) miałby wynosić 125zł! Faktycznie, tak się stało. Kolejna faktura pobiła kolejny rekord i wynosi blisko 250zł. Aktualnie po dołączeniu już wszystkich numerów telefonów płacę 350zł, a nie 125zł. Finał jest taki, że wcześniej łącznie płaciłem ok. 200zł za wszystkie telefony z podobnymi warunkami, a teraz sobie poprawiłem - 350zł. BOK twierdzi, że wszystko jest ok, mimo tego, że w regulaminie mam zapis mówiący o abonamencie za 3 telefony 135zł!!!! NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!! Nie dajcie się zwariować ich promocjami, internetem bez ograniczeń (BZDURA!!!)! Postanowiłem poruszyć możliwie wszystkie prawne ścieżki by ukręcić łeb tej firmie! Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenia w walce z oszustem-Play, kontakty, to będę wdzięczny.
    ZaletyBRAK
    WadyPodane wyżej
    NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!!
  • ~Łukasz / 2017-05-27 16:28
    Ocena: 1.50 / 5
    4g Lte bez limitu od Play to żart, w załączniku do umowy jest ukryty kruczek iż po wykorzystaniu 100gb danych internet spowalnia znacząco i już po kilku dniach użytkowanie staje się udręką. Za tą cenę można kupić internet przez porządny światłowód o znacznie większej prędkości, bez prawdziwego limitu danych i przerywania łącza co kilka dni. Przed zawarciem umowy wiedziałem o tym oszustwie ale pani z play zarzekała się że on już nie istnieje, w umowie nic nie znalazłem to podpisałem w końcu przez pierwsze kilka dni użytkowania łącze osiągało nawet 65mb/s, aktualnie max to 5-7 (ciągły zasięg 4G). Po nagłym spowolnieniu internetu poszedłem do obsługi gdzie ta sama pani powiedziała że limit istnieje ale niemożliwe abym go wykorzystał w 2 tygodnie. Nadal się zastanawiam czy żyje w Afryce gdzie takie oszustwa uchodzą płazem ogromnym firmom. Internet polecam tylko i wyłącznie osobą nie mogących poprowadzić normalnego łącza do domu i rzadko korzystają z internetu.
    Zalety-Mobilność
    -Możliwość wsadzenia karty z modemu do telefonu
    Wady-Cena
    -Prędkość internetu po upłynięciu czasu w którym można rozwiązać umowę

    Korzystam od 22 miesięcy
  • ~Twój stary rower / 2017-05-26 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten internet od nich jest do dupy 4G LTE ULTRA przez kilka dni funkcjonuje wyśmienicie ale w te kilka dni zdąże wykorzystać mój "nielimitowany" internet który jak okazuje się jest z limitem 100GB po którym wykorzystaniu jest prędkość pobierania 1mb/s a wysyłania 0,20mb/s. Z gier nie da się korzystać poprzez zawyżony ping z ich winy a strona główna Play ładuje się około 1 minuty co sprawia problemy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    - Cena
    - Nielimitowany do 100GB...
    - Te ultra to chyba mini
    6 miesięcy
  • ~Oliwia / 2017-05-26 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Oddałam telefon na gwarancje, przyczyną było wyłaczanie sie telefonu bez przyczyny. Czekałam na niego miesiąc, pan pracujący w playu w Brzesku mówił tylko, ze nie ma żadnych wieści o telefonie. Po ostatniej wizycie u niego, uprzedzlam ze wyjezdzam za kilka dni i musze dostac telefon (do tej pory nie korzystalam z ich usług a abonament oczywiscie placilam). Dziwnym trafem kilka godzin pozniej pan poinformowal ze telefon bedzie do odbioru kolejnego dnia. Nie dostałam żadnego papieru odnośnie naprawy telefonu, upominajac sie o niego uzyskalam odpowiedz ze teraz zmienily sie zasady i oni dostala te papiery przez internet. Mysle ze klient powienin byc poinformowany co bylo naprawiane..Po 10 min uzytkowania telefonu historia sie powtarza, telefon sie wyłaczył..Moim zdaniem nie zostal on w ogole wyslany na gwarancje,a pan z playa mysli ze jestem naiwna i uwierze w jego historie z nagle nadeslanym telefonem..Nie polecam playa!!! Oszuści !
    Brzesko
  • ~Bolek / 2017-05-25 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem nieszczęsnym posiadaczem internetu elastycznego w Play. Na samym wstępie chciałbym zauważyć ze routery mobilne są z wadami fabrycznymi. Router co jakiś zaś rozłącza urządzenia i ponowne połączenie przez pewien czas jest niemożliwe. Wymiana gwarancyjna routera nic nie zmienia. Ten mankament jest jeszcze do przełknięcia. Po około roku od podpisania umowy z pakietu zaczął ginąć mi transfer. Przykładowa sytuacja według strony play 24 o godzinie 7.48 dnia x zużyłem ponad 2 GB. Tego dnia o 7.48 router został włączony wysłałem pare wiadomości tekstowych i nie korzystałem z internetu przez następne 3 h. Nie mam pojęcia ile wiadomości musiałbym wysłać by zużyć 2GB. Gdy to zauważyłem zgłosiłem reklamacje. Zadzwonił "wyszkolony" Pan i stwierdził ze przejrzał moja historie połączeń i transfer został naliczony poprawnie. Po mozolnej próbie wytłumaczenia ze wiadomości nie mogą tyle ważyć żeby za ich pomocą zużyć 2 GB Pan z obsługi znów stwierdził, że wszystko sprawdził i dane zostały naliczone prawidłowo i stwoerdzil także ze jedna wiadomość może ważyć około 1GB(nie wiem czy miał na myśli cała książkę czy jakiś życiorys...). Pytam wiec na jakiej podstawie stwierdził, że transfer został naliczony poprawnie uzyskałem odpowiedź iż na podstawie logowań. Logowanie pokazuje tylko godzinę i wielkość zużytego pakietu. Poprosiłem wiec o dane serwerów z jakimi się połączyłem by zweryfikować gdzie znikł mi transfer. Niestety takiej informacji nie mogę uzyskać ale mam uwierzyć ze dane naliczono poprawnie. Na koniec dowiedziałem się bardzo ciekawej rzeczy wyszkolony Pan konsultant stwierdził, że aktualizacje automatyczne telefonu jakie mam zablokowane i tak ściagają się automatycznie i tylko play może zablokować ich automatyczna aktywacje. Radzę przeszkolić personel z znajomosci działania systemów operacyjnych dostępnych na telefonach. Próbowano mi wcisnąć ze wszystko jest w porządku bez jakichkolwiek danych oprócz godzin logowania. Porażka. Nigdy więcej... Prędkość internetu jaka oferują w salonach nigdy nie osiągnęła nawet 50% tego o czym pisał producent.
    WadyOszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227