Tragedia prędkość LTE około 10 do 20 mb nie polecam obsługa klienta tragicznie
ZaletyBrak
WadyBrak prędkości
MiejscowośćWarszawa
~Pinio / 2020-09-25 12:15
Ocena: 2.25 / 5
Co jakiś czas padają z netem żenada centrum miasta Krakowa
WadyZnika
~Wojtek / 2020-09-23 10:20
Ocena: 1.67 / 5
Jeżeli chodzi o internet mobilny to padaka, jeszcze w centrach miast jest ok, ale już na peryferiach czy w małych miejscowościach dramat. Zasięg też w dużych miejscowościach poza nimi tylko roaming krajowy, gdyby nie on nie dało by się korzystać z sieci. Fatalna obsługa klienta, w razie reklamacji odwracają kota ogonem, w ogóle nie odnoszą się do treści zgłoszenia. Pierwsza reklamacja dot pogorszenia transferu została zamknięta bez żadnego wyjaśnienia, trzeba było ją ponawiać. Czekam na zakończenie umowy i uciekam do innego operatora.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, zasięg poza dużymi miejscowościami, transfer danych
~Reks / 2020-09-17 18:21
Ocena: 1.67 / 5
Prędkość do niczego co chwila zanika mimo dobrego sygnału. Na początku było ok ale od jakiegoś czasu tragedia
WadyPrędkość do niczego co chwila brak transferu
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~wladekk2 / 2020-09-15 19:41
Ocena: 3.50 / 5
Do południa internet potrafi osiągnąć prędkość pobierania do 54 Mb/sek , ale wieczorami to tragedia bo szybkość pobierania jest rzędu 0,4 - 2,1 Mb/sek , a zdarza się, że w ogóle brak Interntu.
Zaletywszystko w opinii
Wadytragedia wieczorami
MiejscowośćSkórzewo [pow. poznański )
~Monika / 2020-09-04 21:29
Ocena: 1.75 / 5
Rwie. Nie mogę obejrzeć meczu. Czwarty raz resetuje połączenie. Fatalnie
MiejscowośćKołobrzeg
~teanshin / 2020-09-03 15:04
Ocena: 5.00 / 5
Mam u nich nielimitowany (100GB) mobilny internet z paluchem USB i generalnie jestem zadowolony, śmigam z Play od 6 lat. Najważniejsze że po 4 latach obniżyli mi cenę za usługę z 69.99 na 40 zł, niestety musiałem przy tym odnowić umowę na kolejne 2 lata. Wystarczyło zadzwonić, pogrozić że ma się zamiar pójść do konkurencji i zapytać o lepszą ofertę. Dziwne tylko że zaraz po odnowieniu kontraktu internet zaczął strasznie rwać, to trwało kilka tyg ale potem sie unormowało i do tej pory jest ok. Zaznaczam że sporo korzystam z neta, sporo oglądam filmów online, czasem coś ściągam, generalnie zawsze siedzę w necie. Moje średnie zużycie w m-cu to ok. 80GB.
Zaletycena, prędkość, możliwość wynegocjowania lepszej oferty cenowej
Wadyna razie nie ma
MiejscowośćGdynia
~Czesław / 2020-09-02 02:20
Ocena: 1.50 / 5
Internet playa to nieporozumienie brak zasięgu gdzie bym nie był tylko GPS jako tako działa
ZaletyNie ma żadnych zalet poza gpsem
WadySsie po całości nie polecam nawet najgorszemu wrogowi
Miejscowośćinowrocław
~Damian / 2020-08-19 11:59
Ocena: 1.25 / 5
Tak jak ktos napisal wczesniej daja 14 dni na odstapienie od umowy ale problemy zaczynaja sie po około 3 tygodniach, predkosc okolo 512 kb/s, takze odradzam to jest ostatni raz jak uzywamy play zwykli naciagacze
ZaletyBrak zalet
WadyTo jest zart a nie internet, mamy 2020 rok a dziala jakby byl z 1996 I to z kabla o wifi juz nie wspomne
MiejscowośćJelenia Góra
~Mariusz / 2020-08-08 14:50
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Cóż tu pisać skoro nawet większość piszących jest zresztą słusznie poirytowanych skandaliczna obsługa klientów Play.???? W moim przypadku to już piąta reklamacja internetu domowego Play.Zroxumialbym jeszcze gdyby konsultanci sieci Play potrafili odpowiedź na reklamację w sposób profesjonalny podając prawdę a nie bezczelnie kłamiąc i unikając rozmowy.Jakbyscie się czuli gdyby wasz pracodawca przez 2 miesiące nie przelewał wam ciężko zapracowane pieniądze ???!!!. Tak się ja czuję płacąc regularnie opłatę miesięczną za tzw..usluge internetu domowego...no i co ?? Ogromny zawód i złość mnie ogarnia jak bezczelnie oszukujecie mnie i resztę klientów.Tu już trzeba wkroczyć z aktami prawnymi ,które was zdemaskuje .Wciskanie klamst w kwestii rozbudowy infrastruktury sieci nadajników to kłamstwo!!!.Jak można funkcjonować .kiedy internet się ciągle zawiesza ???.nie pozdrawiam ale ostrzegam ,że taki proceder nadaje się do natychmiastowego zerwania umowy bez jakichkolwiek konsekwencji.
ZaletyBrak
WadyCałodobowe zrywanie zasięgu ☹️.
~Betinka / 2020-08-07 15:39
Ocena: 1.25 / 5
Sprzęt nie jest zgodny z podpisaną umową. Router firmy Huawei ma zablokowane porty, przez co nie można podłączyć ani kasy fiskalnej ani terminala płatniczego, ani żadnego innego sprzętu. W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację Play odpowiada:
"Operator Play nie blokuje żadnych portów, jeśli są blokowane w urządzeniu zalecamy kontakt z producentem.
Nie jest to podstawą do zwrotu sprzętu, czy wymiany na inny. Nie jest to kwestią telekomunikacyjną". -To dlaczego proponujecie???
Moje pytanie:
Dlaczego w ofercie dla firm proponujecie router firmy Huawei jeśli nie spełnia on wymogów operatora i jego oferty.
Dlaczego nie dacie w zamian router , który spełnia kryteria i wymogi waszej oferty!!!
PODSUMOWANIE - mam niedziałający sprzęt, za który muszę płacić, bo nie poczuwacie się do obowiązku rzetelnej informacji. NIE POLECAM FIRMY PLAY
#rzecznikprawkonsumenta
ZaletyŻADNYCH
WadyOFERTA JEST NIEKOMPATYBILNA
MiejscowośćDąbrowa Białostocka
~Tomasz / 2020-07-23 19:33
Ocena: 3.00 / 5
Witam. 6.06.2020 oddałem telefon na naprawę gwarancyjna. Dziś 23.07 i zero kontaktu. Abonament płacę i za sprzęt też a tel nie mam.
~Anna / 2020-06-27 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy PLEY w centrum wesrfield Warszawa Nie szanują klientów w dniu 27 czerwca w godzinach 15-16 była dosłownie taka sytuacja.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyBrak szacunku do klientów
MiejscowośćWarszawa
~Mrukus / 2020-06-25 17:55
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam zakup internetu domowego w sieci Play.
Niestety cały czas, średnio kilkanaście razy dziennie, zrywane jest połączenie i trzeba resetować rooter. Niby mamy czas na zwrot po zakupie, którego termin wynosi 14 dni, ale usterki możemy tak naprawdę zdiagnozować dopiero po około 20 dniach.
Na wszelkie zgłoszenia BOK odpowie Wam, że internet świetnie działa, co wynika z ich wykresów i reklamacje są odrzucane.
Katastrofa z samym internetem i obsługą. Proponuję rozejrzeć się za czymś normalnym.
Zaletybrak
Wadyinternet zrywa połączenie kilkanaście razy dziennie, obsługa klienta m to w głębokim poważaniu
MiejscowośćŻnin
~SwobodaA / 2020-06-23 08:14
Ocena: 2.50 / 5
Generalnie oferta jest niezła ale w zderzeniu z jakością czar pryska.
Wadyczęsto zrywa połączenie albo nie działa jak najbardziej jest potrzebny
MiejscowośćTczew
~Bartek / 2020-06-15 23:02
Ocena: 1.75 / 5
Słaby internet. Na YouTube nie da się nic oglądać, bo ciągle się ładuje. Brak słów
WadyNie da się nic zrobić na internecie
MiejscowośćPoznań
~IgorO / 2020-06-15 20:57
Ocena: 4.25 / 5
Mam internet w Playu od prawie miesiąca za 80 zł z 300 GB danych. Działa świetnie mieszkam w miejscu z dość kiepskim zasięgiem na terenie wiejskim, a mimo to prędkości wynoszą średnio 80 Mbps, a maxymalnie nawet 120-130 Mbps.
ZaletyDobra prędkość
Świetna jakość sygnału
Ping w grach na poziomie 30-50
WadyCzasami w godzinach wieczornych trzeba restartować router, ponieważ prędkość potrafi spaść na chwilę do 0.
MiejscowośćOkszów
~Łukasz / 2020-06-12 22:15
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam z drugiej umowy w Play i jest to mój ostatni raz w tej sieci. Cały czas internet się zawieszał a obsługa wprowadza w błąd mówiąc że jest transfer za chwilę że niema transferu. Oferuję upust w fikcyjnie wysłanej fakturze a później doliczają i tak swoje do abonamentu. Naprawdę się na nich zawiodłem. Za taką kwotę mam internet bezlimitu w innej sieci. Szkoda że cwaniactwem naciagacie ludzi...
ZaletyDość szybki internet...
WadyNiesłusznie naliczanie dodatkowych pakietów; częste awarie sieci mimo dobrego sygnału;
MiejscowośćŻary
~Olha / 2020-06-12 07:36
Ocena: 2.50 / 5
"Będzie dobry internet. Spoko Pani będzie oglądać i pracować". Internet domowy za 80 zł. Nie mam słów kulturalnych żeby opisać to. Serial 20 minutowy oglądam godzinę. I ciągle maile "Dopłacając XX zł internet stanię szybszy i bezproblemowy". żałosne. Minus. Minus. Minus.
MiejscowośćWarszawa
~anonim / 2020-06-10 22:04
Ocena: 1.00 / 5
przepłacona oferta która działa średnio raz w tygodniu pozdrawiam