Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-11-11 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja nie jestem zadowolona, po miesiącu używania modem rozłącza mi się z internetem, dopiero po 20 minutach znowu zaskakuje, podobno wina wadliwego sprzętu, play niestety nie oferuje zastępczego sprzętu a naprawa trwa 2 tygodnie także nie polecam i odradzam badziewie.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Paweł / 2020-11-07 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam Klientów Play. Podpisałem umowę i teraz muszę prosić Play, aby podłączyli mi internet. Po podpisaniu umowy nikt już z Play się do mnie nie odezwał w sprawie podłączenia internetu. Zadzwoniłem sam i zaproponowali mi przyjazd montera dopiero za ponad 2 tygodnie, mimo że mieszkam w dużym mieście (Warszawa) i jestem dostępny o każdej godzinie. I wiedzie co, czytając opinie innych mam obawy że za 2 tygodnie nikt nie przyjedzie i znów mi umówią montera za kolejne 2 tygodnie. Mam również obawy, że zaczną naliczać mi opłaty, mimo braku wykonania usługi. Porażka w jakim świecie przyszło nam żyć. Mamy XXI wiek, w dobie internetu w centrum Warszawy, czeka się minimum 2 tygodnie na podłączenie internetu. Żenada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2020-11-05 22:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałam umowę z play na internet domowy 300Gb 80 zł na 24 miesiące przez pierwszy rok było dobrze lecz już w drugiej połowie umowy jakiś śmiech, sprzęt wymieniałam 3 razy, pogorszył się zasięg mimo anteny wzmacniającej. Korzystamy mniej z internetu od ponad 6 miesięcy a mimo to muszę dokupować dodatkowe 100 GB, w tej chwili jestem na etapie ostatniego miesiąca umowy której oczywiście nie przedłużam, w dwa tygodnie zużyłam 400 GB, przez co w 1 dzień odłączyłam ruter i nie korzystałam z internetu a mimo to naliczyli mi 27 GB ZŁODZIEJE. Nie polecam nikomu pleya.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie tylko mozliwe
    MiejscowośćSkalbmierz
  • ~glaglusz / 2020-11-04 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Od pół roku jakość internetu diametralnie spadła, nie da się nic robić z takim internetem.
    ZaletyCena
    WadyBrak możliwości korzystania z internetu
    MiejscowośćWilczyce
  • ~agnieszka / 2020-11-03 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalna jakość. Kupiłam od nich internet z umową na rok. 70 zł/ miesiąc. Ciągłe problemy z internetem, ale na szczęście umowa już dobiega końca - tak myślałam.

    Ale teraz wysłali maila, że zmieniają technologię i starsze modemy przestaną działać. Tak po prostu. Zdecydowałam się na umowę z nimi po sprawdzeniu tej usługi z kartą SIM kolegi i moim modemem - działało. Teraz mój modem przestanie działać w trakcie obowiązywania umowy.

    Piszą, że można się z nimi skontaktować i kupić nowy modem za 1 zł. Podany numer telefonu nie działa. Maila nie ma. Próbuję kilkukrotnie dodzwonić się do nich na numery obsługi klienta. Odpowiedź zawsze taka, że "oni o żadnym mailu nie wiedzą i nie bardzo rozumieją dlaczego taki mail w ogóle mógłby zostać wysłany". Łączą mnie z ludźmi ze sprzedaży, którzy wciskają mi nową umowę. Cyrk po prostu.

    Nigdy więcej Play.
  • ~Adska / 2020-10-27 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Skuszona ceną postanowiłam podpisać umowę na internet stacjonarny, terminy na montaż są bardzo odległe. W dniu umówionej instalacji specjalnie wyszłam dużo wcześniej z pracy, czekałam na monterów kilka godzin i niestety nie przyjechali (przed instalacją nie udało mi się otrzymać numeru telefonu do monterów). Mieli zjawić się dnia następnego co również nie nastąpiło, po telefonie na infolinię play otrzymałam odpowiedź, że kolejny wolny termin na montaż jest za 8dni... Czyli od umowy do montażu minie co najmniej 2-3 tygodnie
    ZaletyCena
    WadyUtrudniony kontakt, zero informacji
    Odległe terminy montażu
  • ~Jamnik24 / 2020-10-21 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Obsługa klienta polega na wproadzaniu w błąd. Brak profesjonalizmu. Pan z obsługi informuje że router net box wzięty na próbę-21 dni można oddac w każdym punkcie play. Bzdura, stracilam 2 dni i nic nie załatwiłem. Odesłałem kurierem. Nie chcę mieć NIC wspólnego z play. Serdecznie odradzam
    ZaletyBrak
    Wady- słaba jakość internetu
    - wysokie ceny za usług
    - niedouczony personel
    MiejscowośćWołomin
  • ~Marek / 2020-10-15 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, nie mająca pojęcia onsprawach technicznych.
    Prędkość internetu w centrum dużego miasta - od 0.5 do 1.5 Mb/s czyli gorzej niż tragicznie.
    Obsługa klienta nie widzi problemu i nie jest w stanie pomóc. Jedyny argument którym się posługuje brzmi "sieć play nie gwarantuje stabilności internetu".
    ZaletyBrak
    WadyWszyatko
    MiejscowośćKraków
  • ~Rena / 2020-10-01 22:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna obsługa Klienta,niekompetentna infolinia i sprzedawcy.
    Zamówiłam internet stacjonarny z instalacją dzisiaj o 16. Nikt się nie pojawił. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię, ale proponowano mi tylko umówienie nowego terminu za 1,5 tygodnia. Instalację przekazali do zewnętrznej firmy i jeżeli ta sie nie wywiązuje to podobno nic nie można zrobić... przy którejś z kolei rozmowie Pani na infolinii stwierdziła, że instalacja jest umówiona ale za miesiąc... Dzwoniłam do salonu, który umawiał instalację (blue city Warszawa), ale nie zajęli się sprawą bez sprawdzenia w systemie twierdzą, że oni wszystko zrobili dobrze. Radzę omijać szerokim łukiem play w ogólności, a salon w blue city w szczególności. Zero dbałości o jakość obsługi, tylko prośby o wysoką ocenę rozmowy, a sprawa nie jest rozwiązana
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja pracowników, xerowa jakość obsługi Klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lis / 2020-09-25 21:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia prędkość LTE około 10 do 20 mb nie polecam obsługa klienta tragicznie
    ZaletyBrak
    WadyBrak prędkości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pinio / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Co jakiś czas padają z netem żenada centrum miasta Krakowa
    WadyZnika
  • ~Wojtek / 2020-09-23 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli chodzi o internet mobilny to padaka, jeszcze w centrach miast jest ok, ale już na peryferiach czy w małych miejscowościach dramat. Zasięg też w dużych miejscowościach poza nimi tylko roaming krajowy, gdyby nie on nie dało by się korzystać z sieci. Fatalna obsługa klienta, w razie reklamacji odwracają kota ogonem, w ogóle nie odnoszą się do treści zgłoszenia. Pierwsza reklamacja dot pogorszenia transferu została zamknięta bez żadnego wyjaśnienia, trzeba było ją ponawiać. Czekam na zakończenie umowy i uciekam do innego operatora.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, zasięg poza dużymi miejscowościami, transfer danych
  • ~Reks / 2020-09-17 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędkość do niczego co chwila zanika mimo dobrego sygnału. Na początku było ok ale od jakiegoś czasu tragedia
    WadyPrędkość do niczego co chwila brak transferu
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~wladekk2 / 2020-09-15 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Do południa internet potrafi osiągnąć prędkość pobierania do 54 Mb/sek , ale wieczorami to tragedia bo szybkość pobierania jest rzędu 0,4 - 2,1 Mb/sek , a zdarza się, że w ogóle brak Interntu.
    Zaletywszystko w opinii
    Wadytragedia wieczorami
    MiejscowośćSkórzewo [pow. poznański )
  • ~Monika / 2020-09-04 21:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Rwie. Nie mogę obejrzeć meczu. Czwarty raz resetuje połączenie. Fatalnie
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~teanshin / 2020-09-03 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich nielimitowany (100GB) mobilny internet z paluchem USB i generalnie jestem zadowolony, śmigam z Play od 6 lat. Najważniejsze że po 4 latach obniżyli mi cenę za usługę z 69.99 na 40 zł, niestety musiałem przy tym odnowić umowę na kolejne 2 lata. Wystarczyło zadzwonić, pogrozić że ma się zamiar pójść do konkurencji i zapytać o lepszą ofertę. Dziwne tylko że zaraz po odnowieniu kontraktu internet zaczął strasznie rwać, to trwało kilka tyg ale potem sie unormowało i do tej pory jest ok. Zaznaczam że sporo korzystam z neta, sporo oglądam filmów online, czasem coś ściągam, generalnie zawsze siedzę w necie. Moje średnie zużycie w m-cu to ok. 80GB.
    Zaletycena, prędkość, możliwość wynegocjowania lepszej oferty cenowej
    Wadyna razie nie ma
    MiejscowośćGdynia
  • ~Czesław / 2020-09-02 02:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet playa to nieporozumienie brak zasięgu gdzie bym nie był tylko GPS jako tako działa
    ZaletyNie ma żadnych zalet poza gpsem
    WadySsie po całości nie polecam nawet najgorszemu wrogowi
    Miejscowośćinowrocław
  • ~Damian / 2020-08-19 11:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Tak jak ktos napisal wczesniej daja 14 dni na odstapienie od umowy ale problemy zaczynaja sie po około 3 tygodniach, predkosc okolo 512 kb/s, takze odradzam to jest ostatni raz jak uzywamy play zwykli naciagacze
    ZaletyBrak zalet
    WadyTo jest zart a nie internet, mamy 2020 rok a dziala jakby byl z 1996 I to z kabla o wifi juz nie wspomne
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Mariusz / 2020-08-08 14:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Cóż tu pisać skoro nawet większość piszących jest zresztą słusznie poirytowanych skandaliczna obsługa klientów Play.???? W moim przypadku to już piąta reklamacja internetu domowego Play.Zroxumialbym jeszcze gdyby konsultanci sieci Play potrafili odpowiedź na reklamację w sposób profesjonalny podając prawdę a nie bezczelnie kłamiąc i unikając rozmowy.Jakbyscie się czuli gdyby wasz pracodawca przez 2 miesiące nie przelewał wam ciężko zapracowane pieniądze ???!!!. Tak się ja czuję płacąc regularnie opłatę miesięczną za tzw..usluge internetu domowego...no i co ?? Ogromny zawód i złość mnie ogarnia jak bezczelnie oszukujecie mnie i resztę klientów.Tu już trzeba wkroczyć z aktami prawnymi ,które was zdemaskuje .Wciskanie klamst w kwestii rozbudowy infrastruktury sieci nadajników to kłamstwo!!!.Jak można funkcjonować .kiedy internet się ciągle zawiesza ???.nie pozdrawiam ale ostrzegam ,że taki proceder nadaje się do natychmiastowego zerwania umowy bez jakichkolwiek konsekwencji.
    ZaletyBrak
    WadyCałodobowe zrywanie zasięgu ☹️.
  • ~Betinka / 2020-08-07 15:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzęt nie jest zgodny z podpisaną umową. Router firmy Huawei ma zablokowane porty, przez co nie można podłączyć ani kasy fiskalnej ani terminala płatniczego, ani żadnego innego sprzętu. W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację Play odpowiada:
    "Operator Play nie blokuje żadnych portów, jeśli są blokowane w urządzeniu zalecamy kontakt z producentem.
    Nie jest to podstawą do zwrotu sprzętu, czy wymiany na inny. Nie jest to kwestią telekomunikacyjną". -To dlaczego proponujecie???
    Moje pytanie:
    Dlaczego w ofercie dla firm proponujecie router firmy Huawei jeśli nie spełnia on wymogów operatora i jego oferty.
    Dlaczego nie dacie w zamian router , który spełnia kryteria i wymogi waszej oferty!!!
    PODSUMOWANIE - mam niedziałający sprzęt, za który muszę płacić, bo nie poczuwacie się do obowiązku rzetelnej informacji. NIE POLECAM FIRMY PLAY
    #rzecznikprawkonsumenta
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOFERTA JEST NIEKOMPATYBILNA
    MiejscowośćDąbrowa Białostocka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016