Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2250 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ader / 2011-07-23 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    dopuki nie wystapi jakis problem.Kontakt bardzo utrudniony-sposób załatwiania beznadziejny a obsługa "problemu"w salonie chamska i bez profesjonalizmu.
    Czyli,jak kupujesz to OK.Jak się pojawi problem to załatwienie go tylko z nerwami!
    Odradzam.Skończy mi się umowa i zabieram zabawki.
    13msc
  • ~kasiaczek2 / 2011-07-21 21:30
    ja ogolnie czasami tylko narzekam mialam wczesniej plusa i to byla porazka musialm ciagle zminiac miejsce laptopa by zasieg zlapal. mam playa 4 miesiace i nie narzekam tylko czasmi bo nie laptop czasami modema nie znajdzie ale to wina podejzewam laptopa. balam sie brac w playu bo czytalam opinie ale jesten jako taka zadowolona. ogolnie place za neta 39 zl i mam 3 g nie zawsze starcza wiec trezba czasami dokupywac. szybkos tez mozliwa. jak ktos wspomnial o wlaczaniu i rozlaczaniu interneta to przeciez normalne w modemach. ja mam na abonament moze temy normalnie chodzi :D bo o karcie slyszalm ze tam 1g na 2 tyg czy cos i njie mozna chyba dokupywac nie mam pojecia
    Wadynie zawsze czyta modem
    4miesiace
  • ~kaszan12 / 2011-07-16 14:33
    zawarłem umowę na 18 mies., w obonamencie 39 zł.wszystko ładnie pięknie, przy podpisywaniu umowy.Na początku działał znośnie, po miesiącu ledwo co go łapię (zrywa się połączenie kilkanaście razy dziennie), a jak ściągałem darmowe programy to nie miałem możliwości sprawdzenia, ile kosztuje np.kod dostępu do programu, który ściągałem za darmo i skasowali mnie 2 razy po 30zł/ kod-to play działał bez zażutu, później było jakieś zapytanie-nacisnąłem ok, i następne 20zeta w plecy. smsy mia być darmowe, a trzeba płacić , abonament za miecha z góry.chyba pizdnę opłacanie i zrezygnuję z ich usług.
    Zaletynie ma
    Wadyplay to ściema
  • ~zły / 2011-07-07 01:04
    Ocena: 3.00 / 5
    internet bezprzewodowy odbiera dobrze w centrum miasta i w centrali playa, w pozostałych częściach Warszawy to dno i wieczne urwania sygnału. jedyne co mogą mi polecić jak nie mogę się połączyć, to to, że trzeba odinstalować i ponownie zainstalować modem. jak ktoś się chce w to bawić po kilka razy w tygodniu to play jest dla niego. dno.
    Zaletyw miarę tani
    Wadyczęsty zanik sygnału w obrębie miasta stołecznego
    właśnie kończy mi się umowa, hura.
  • ~stach / 2011-07-03 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    18 dni chodził bez zarzutu a teraz to badziewie żałuję podpisania umowy i szukam wcześniejszej możliwości rozwiązania! może ma ktoś podpowiedź?
    Zaletydziała przez okres próbny
    Wadyniedopracowany system który powinien być darmo a nie za 50 zeta/m-c
    miesiąc
  • ~aska_0424 / 2011-07-01 21:04
    PLAY to absolutna porażka!!! Jednego dobrego słowa na temat internetu nie mogę powiedzieć...nie ma zasięgu,łączy dosłownie godzinami a jak już połączy to zrywa...Reklamacje nie są rozwiązywane po 60dni choć mają na to 30,rozmowa z konsultantem to załamka bo każdy następny mówi coś innego a zerwanie umowy to dopiero prawdziwa droga przez mękę... Play powinien płacić odszkodowania za zszargane nerwy swoich klientów ::)) Dla swojego dobra nie bierzcie internetu w play bo szkoda słów!!!Po co płacić za coś czego tak naprawdę nie ma
    Zaletyżadnego plusa tylko minusy
    Wadybaaaaardzo dużo.....
    12
  • ~Mike / 2011-06-30 22:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Play on line ( ale Na Kartę,broń Boże pchać się w abonament). Mieszkam ok. 7 km za Szydłowcem i o dziwo zasięg mam na 4 z minusem, ale te ciągłe przerwy. W maj-czerwiec byłaawarja nadajnika
    Dokładnie miesiąc naprawiali. Jest OK. 5 Emaili wysłałem do BOK aby się dowiedzieć o powód awarii
    BOK jest bardzo niekompetentny o takie bzdury mnie pytali: sze. dł. z GPS-u; nr. Umowy, nr. zgłoszenia
    Mimo że pytanie było: Brak zasięgu w Szydłowcu. Dopiero za 6 razem napisali że jest awarja w Szydłowcu.
    Pozdrawiam Mike.
    ZaletyNiska cena
    WadyZasięg- przerwy
    2 lata za 20 PLN
  • ~bart / 2011-06-30 20:02
    Ocena: 3.75 / 5
    mam ok miesiąc od zawarcia umowy miałem problem z limitem w 3 dni zużyłem 11Gb jednak przy nie rozrzutnym stosowaniu jest ok nie wiem jak na lapkach ale na mym blaszaku zasięg mam 66-90%
    także ale na dłuższą mete nie polecam mam umowę na 18msc i będe na pewno zmieniał
    ZaletyNocny transfer
    duża szybkości
    cena dokupienia transferu
    łatwa instalacja
    WadyMały zasięg gdzie nie gdzie
    1 miesiąc za 1zł
  • ~klient play / 2011-06-29 16:52
    Ocena: 4.50 / 5
    cenowo-rewelacja. Jeśli chodzi o zasięg to tak jak w orange, plus era- w dziurze brak sygnału. Ceny, ceny i jeszcze raz ceny. Oferta biznes dla firm 3 a nawet 4 krotnie tańsza niz stare sieci.Obsługiwała mnie młoda osoba, profesjonalista jednym słowem, odpowiedział kompetentnie na każde pytanie- a było ich sporo. Tym bardziej że póżniej wszystko było zgodne z jego słowami. Pozdrawiam
    ZaletyCeny taryf biznesowych !!!!
    Wadybrak
    3 lata, tanio
  • ~iwonadpdpdpdp / 2011-06-27 00:44
    nie kupujcie tego dziadostwa naprawde wiecznie brak zasiegu wiecznie rozlacza ciagle problemy ah brak slow naprawde ne polecam!!!
    Zaletyzanych!!!
    Wadywszystkie
    nie wiem ale dosc dlugo
  • ~Jerzy / 2011-06-24 21:09
    Nie polecam zawierania umowy z PLAY -ONLINE18 zawarlem umowe w Salonie na PLAY na internet na okres probny rozwiazalem umowe po 3 dniach z powodu braku zasiegu w Salonie zostalem poinformowany ze zaplace 1 zl lub 9 zl . Jakie bylo moje zdziwienie jak otrzymalem fakture za okres 3 dni na kwote 18 zl 52 gr .swiadczy to tylko ze w Salonach pracuje osoby nierzetelne i nieuczciwe przestrzegam aby uwaznie zawierac umowy z PLAY
  • ~Tom / 2011-06-24 19:04
    To jest dramat jak tylko skończy mi się umowa to niech nawet nie dzwonią o przedłużenie bo ich wyśmieję,trzeba go rozłączać a potem znowu połącz ,żeby chodził po prostu katastrofa!!!,nie bierzcie bo będziecie płakać!!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    4 miesiące
  • ~igi231 / 2011-06-19 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś ocenia Playa powyżej 1 to jest kompletnym bezmózgiem.Play rozłącza się średnio 15 razy dziennie i ma katastrofalnie niski zasieg i jaośc połączenia poprostu to dno dna dnien jeśli chciałbyś to kupić to najpierw BARDZO MOCNO WALIJ SIE MŁOTKIEM W SWÓJ ZAKUTY ŁEB
    Zaletynic
    WadyWSZYSTKO
    2.5 roku 45 zł
  • ~michaasz / 2011-06-14 18:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Równie dobrze możnaby nazwać go internetem stacjonarnym. Na trasie kolejowe Warszawa Poznań zasięg jest tylko w czasie postoju (i pobytu pociągu) w okolicach Warszawy, Kutna, Konina i Poznania.
    Czyli w sumie jakieś 15-20 minut z całej podróży trwającej około 3 godziny!

    WadySłaby zasięg!!!
    3 dni - 500 zł (499)
  • ~dianaaaa / 2011-06-13 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę abonament 45 zł za Internet Online, jako klient sieci Play, do tego muszę miesięcznie doliczać koszty 10 złotych za płatne rozmowy z konsultantami, gdyż internet się nie łączy, około 10 razy w miesiącu nie mam dostępu przez kilka godzin, nawet cały dzień, gdyż "trwają prace modernizacyjne satelity",dodam, że mieszkam w centrum Wrocławia, a moja praca wymaga stałego dostępu do sieci. Moja frustracja sięga granic, płacę za coś, czego nie mam. W umowie jest wyraźnie napisane, że firma Play zobowiązuje się do dostarczania Internetu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę i ewidentnie nie wywiązuje się z umowy. Co z tego, że niby mają najtaniej, chociaż doliczając rozmowy z konsultantami i straty związane z pracą, ten Internet kosztuje mnie majątek !
    Oczywiście moja reklamacja po miesiącu nadal nie rozpatrzona "mam się uzbroić w cierpliwość"
    Z całego serca NIE POLECAM !!!!
    Wadybrak dostępu
    od stycznia
  • ~aga / 2011-06-06 10:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa w salonach Play jest beznadziejna i nie obchodzi się z klientem tak, jak należy. Mam telefony z Play 2 lata i ciągłe kłopoty.

    Zapłaciłam faktury 2 dni przed terminem płatności na poczcie i z tego powodu, że platność z poczty idzie dwa dni robocze, poszłam do salonu Play, żeby przefaksować potwierdzenie wpłaty. Pracownicy zaczęli mi tłumaczyć, że nie trzeba wysyłac tego potwierdzenia, bo jest jeszcze czas i na pewno nie wyłączął telefonów. Po namowie pani zgodziła się na przesłanie faksu. Nie dała mi żadnego potwierdzenia, ponieważ stwierdziła, że jak się wysyła fax z ich punktu to nie dają takiego. Kiedy przyszłam do domu nie dostałam informacji, że dziękują za dokonanie wpłaty,a zawsze taką dostawałam.Pomyślałam, że może póżniej dostanę potwierdzenie, ale nic. Oczywiście telefony wyłączyli. Po rozmowie telefonicznej okazało się, że żadnego potwierdzenie nie wysłano.

    Czyli wynika z tego, że pani w punkcie mnie oszukała z uśmiechem na ustach.

    Poza tym mam cągłe problemy z tą siecią. Umowy mam podpisane na inną kwotę a faktury przychodzą na inne. Zgłaszam reklamacje i ciągle nikt nic nie wie.

    Jestem bardzo niezadowolona z tej sieci i z utęsknieniem czekam na dzień, w którym skończy mi się umowa. Już na pewno nie chcę mieć z Play nic wspólnego.
  • ~olek / 2011-06-05 18:05
    Ocena: 2.75 / 5
    3 tyg mam w domu internet play na kartę, modem NOKIA i wszystko gra (KRAKÓW).
    3 tygodnie.
  • ~Henryk / 2011-05-31 12:38
    Jestem u operatora PLAY e taryfie firmowa 50. Płacę miesięczny abonament w wysokości 53,zł. Mój rachunek za m-c kwiecień 2011r to 397,52 zł. Mój telefo połączył się Internetem w ciągu 2-ch dni 398 razy ściągnął 66Mb danych co kosztowało mnie 344,22 gr. Moje trzy reklamacje do Play zostały odrzucone i został wyłączony telefon. Jako powód tych połączeń według operatora –„mogło być spowodowane aktualizacją oprogramowania” ale nie było, gdyż telefon posiada oprogramowanie kwietnia 2010r. Wiem od konsultanta, że 500-złotowe rachunki za przesył danych nie są rzadkością. Brak słów.
  • ~tomcz20 / 2011-05-30 23:22
    Potwierdzam opinie tutaj zamieszczone. Ta sieć to totalna porażka i oszukiwanie klientów przez telesprzedawców. Już od dwóch miesiecy ta chora sieć rozpatruje moją reklamację i ciągle to samo " sprawa skierowana do działu, który ma odsłuchac rozmowy) i nikt nic nie wie. Ciągle powtarzam to samo i za każdym razem słysze tylko"prosze czekać" Oczywiscie faktury wystawiają i rób co chcesz. Ta sieć to naprawdce porażka i dzisiaj żałuję że zrezygnowałem z starego operatora.
    Zasieg - porażka nawet w KAtowicach jest problem z połączeniem.
    ZaletyŁadny bajer i to wszystko
    WadyFatalna obsługa i co najgorsze wprowadzanie klientów w błąd.
    ponad rok
  • ~skywalker / 2011-05-29 13:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam korzystanie z usług tej spółki. Na każdym kroku trzeba bardzo uważać, ponieważ nieustannie chcą wprowadzić klienta w błąd. Już na początku umowy poinformowano mnie, że otrzymam zniżkę. Później okazało się, że nie otrzymam. Pani, która w imieniu Playa popisywała umowę z uśmiechem powiedziała, że najwyraźniej popełniła błąd. Potem było podobnie. Zresztą pracownicy Playa nie rozróżniają wypowiedzenia umowy od jej zerwania:) Kiedy chciałem wypowiedzieć umowy, byłem straszony wysokimi karami za jej zerwanie:))))) Nie wypowiedziałem wyłącznie dlatego, że wyjeżdżałem z Polski i raczej nie opłacałoby się przyjeżdżać na rozprawy sądowe. Oczywiście w przewidzianym terminie poinformowałem pisemnie spółkę, iż po zakończeniu umowy nie zamierzam dalej korzystać z usług Playa. Pismo oczywiście zostało prawdopodobnie celowo zagubione. Musiałem zrobic to powtórnie- oczywiście mam potwierdzenia nadania, ale Play udaje, że nie dostrzega tego. Było również wiele innych drobnych niedociągnięć. Obsługa jest fatalna. Nikt nic nie wie, nikt za nic nie odpowiada:) to powinno być ich hasło reklamowe. Choć przyznam, że jeden z pracowników był wyjątkiem. Bardzo kompetentny i widać było, ze starał się coś zrobić. Ale mam wrażenie, że było to raczej wynikiem indywidualnego podejścia do swojej pracy. Nie wróżę tej osobie długiej kariery w tej spółce.
    Wolę zapłacić kilka złotych więcej niż później zastanawiać się co jeszcze wymyślą pracownicy Playa. Oferta może wydaje się korzystna, ale jeżeli uwzględni się liczne koszty (np. koszt opłat za dodatkowy miesiąc, fikcyjne promocje) wynikające z celowych działań spółki to okazuje się, że chyba lepsze warunki oferują inni operatorzy.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, obsługa beznadziejna - w przypadku problemu stosują strategię - "nie wiem" albo "nie jestem upoważniony do podejmowania takiej decyzji (oczywiście nie wiadomo kto jest), permanentnie gubią wszlekie pisma, strasznie wysokimi karami - nieuzasadnione, ale większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.
    18 miesiący
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4545
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307