Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iwonadpdpdpdp / 2011-06-27 00:44
    nie kupujcie tego dziadostwa naprawde wiecznie brak zasiegu wiecznie rozlacza ciagle problemy ah brak slow naprawde ne polecam!!!
    Zaletyzanych!!!
    Wadywszystkie
    nie wiem ale dosc dlugo
  • ~Jerzy / 2011-06-24 21:09
    Nie polecam zawierania umowy z PLAY -ONLINE18 zawarlem umowe w Salonie na PLAY na internet na okres probny rozwiazalem umowe po 3 dniach z powodu braku zasiegu w Salonie zostalem poinformowany ze zaplace 1 zl lub 9 zl . Jakie bylo moje zdziwienie jak otrzymalem fakture za okres 3 dni na kwote 18 zl 52 gr .swiadczy to tylko ze w Salonach pracuje osoby nierzetelne i nieuczciwe przestrzegam aby uwaznie zawierac umowy z PLAY
  • ~Tom / 2011-06-24 19:04
    To jest dramat jak tylko skończy mi się umowa to niech nawet nie dzwonią o przedłużenie bo ich wyśmieję,trzeba go rozłączać a potem znowu połącz ,żeby chodził po prostu katastrofa!!!,nie bierzcie bo będziecie płakać!!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    4 miesiące
  • ~igi231 / 2011-06-19 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś ocenia Playa powyżej 1 to jest kompletnym bezmózgiem.Play rozłącza się średnio 15 razy dziennie i ma katastrofalnie niski zasieg i jaośc połączenia poprostu to dno dna dnien jeśli chciałbyś to kupić to najpierw BARDZO MOCNO WALIJ SIE MŁOTKIEM W SWÓJ ZAKUTY ŁEB
    Zaletynic
    WadyWSZYSTKO
    2.5 roku 45 zł
  • ~michaasz / 2011-06-14 18:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Równie dobrze możnaby nazwać go internetem stacjonarnym. Na trasie kolejowe Warszawa Poznań zasięg jest tylko w czasie postoju (i pobytu pociągu) w okolicach Warszawy, Kutna, Konina i Poznania.
    Czyli w sumie jakieś 15-20 minut z całej podróży trwającej około 3 godziny!

    WadySłaby zasięg!!!
    3 dni - 500 zł (499)
  • ~dianaaaa / 2011-06-13 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę abonament 45 zł za Internet Online, jako klient sieci Play, do tego muszę miesięcznie doliczać koszty 10 złotych za płatne rozmowy z konsultantami, gdyż internet się nie łączy, około 10 razy w miesiącu nie mam dostępu przez kilka godzin, nawet cały dzień, gdyż "trwają prace modernizacyjne satelity",dodam, że mieszkam w centrum Wrocławia, a moja praca wymaga stałego dostępu do sieci. Moja frustracja sięga granic, płacę za coś, czego nie mam. W umowie jest wyraźnie napisane, że firma Play zobowiązuje się do dostarczania Internetu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę i ewidentnie nie wywiązuje się z umowy. Co z tego, że niby mają najtaniej, chociaż doliczając rozmowy z konsultantami i straty związane z pracą, ten Internet kosztuje mnie majątek !
    Oczywiście moja reklamacja po miesiącu nadal nie rozpatrzona "mam się uzbroić w cierpliwość"
    Z całego serca NIE POLECAM !!!!
    Wadybrak dostępu
    od stycznia
  • ~aga / 2011-06-06 10:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa w salonach Play jest beznadziejna i nie obchodzi się z klientem tak, jak należy. Mam telefony z Play 2 lata i ciągłe kłopoty.

    Zapłaciłam faktury 2 dni przed terminem płatności na poczcie i z tego powodu, że platność z poczty idzie dwa dni robocze, poszłam do salonu Play, żeby przefaksować potwierdzenie wpłaty. Pracownicy zaczęli mi tłumaczyć, że nie trzeba wysyłac tego potwierdzenia, bo jest jeszcze czas i na pewno nie wyłączął telefonów. Po namowie pani zgodziła się na przesłanie faksu. Nie dała mi żadnego potwierdzenia, ponieważ stwierdziła, że jak się wysyła fax z ich punktu to nie dają takiego. Kiedy przyszłam do domu nie dostałam informacji, że dziękują za dokonanie wpłaty,a zawsze taką dostawałam.Pomyślałam, że może póżniej dostanę potwierdzenie, ale nic. Oczywiście telefony wyłączyli. Po rozmowie telefonicznej okazało się, że żadnego potwierdzenie nie wysłano.

    Czyli wynika z tego, że pani w punkcie mnie oszukała z uśmiechem na ustach.

    Poza tym mam cągłe problemy z tą siecią. Umowy mam podpisane na inną kwotę a faktury przychodzą na inne. Zgłaszam reklamacje i ciągle nikt nic nie wie.

    Jestem bardzo niezadowolona z tej sieci i z utęsknieniem czekam na dzień, w którym skończy mi się umowa. Już na pewno nie chcę mieć z Play nic wspólnego.
  • ~olek / 2011-06-05 18:05
    Ocena: 2.75 / 5
    3 tyg mam w domu internet play na kartę, modem NOKIA i wszystko gra (KRAKÓW).
    3 tygodnie.
  • ~Henryk / 2011-05-31 12:38
    Jestem u operatora PLAY e taryfie firmowa 50. Płacę miesięczny abonament w wysokości 53,zł. Mój rachunek za m-c kwiecień 2011r to 397,52 zł. Mój telefo połączył się Internetem w ciągu 2-ch dni 398 razy ściągnął 66Mb danych co kosztowało mnie 344,22 gr. Moje trzy reklamacje do Play zostały odrzucone i został wyłączony telefon. Jako powód tych połączeń według operatora –„mogło być spowodowane aktualizacją oprogramowania” ale nie było, gdyż telefon posiada oprogramowanie kwietnia 2010r. Wiem od konsultanta, że 500-złotowe rachunki za przesył danych nie są rzadkością. Brak słów.
  • ~tomcz20 / 2011-05-30 23:22
    Potwierdzam opinie tutaj zamieszczone. Ta sieć to totalna porażka i oszukiwanie klientów przez telesprzedawców. Już od dwóch miesiecy ta chora sieć rozpatruje moją reklamację i ciągle to samo " sprawa skierowana do działu, który ma odsłuchac rozmowy) i nikt nic nie wie. Ciągle powtarzam to samo i za każdym razem słysze tylko"prosze czekać" Oczywiscie faktury wystawiają i rób co chcesz. Ta sieć to naprawdce porażka i dzisiaj żałuję że zrezygnowałem z starego operatora.
    Zasieg - porażka nawet w KAtowicach jest problem z połączeniem.
    ZaletyŁadny bajer i to wszystko
    WadyFatalna obsługa i co najgorsze wprowadzanie klientów w błąd.
    ponad rok
  • ~skywalker / 2011-05-29 13:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam korzystanie z usług tej spółki. Na każdym kroku trzeba bardzo uważać, ponieważ nieustannie chcą wprowadzić klienta w błąd. Już na początku umowy poinformowano mnie, że otrzymam zniżkę. Później okazało się, że nie otrzymam. Pani, która w imieniu Playa popisywała umowę z uśmiechem powiedziała, że najwyraźniej popełniła błąd. Potem było podobnie. Zresztą pracownicy Playa nie rozróżniają wypowiedzenia umowy od jej zerwania:) Kiedy chciałem wypowiedzieć umowy, byłem straszony wysokimi karami za jej zerwanie:))))) Nie wypowiedziałem wyłącznie dlatego, że wyjeżdżałem z Polski i raczej nie opłacałoby się przyjeżdżać na rozprawy sądowe. Oczywiście w przewidzianym terminie poinformowałem pisemnie spółkę, iż po zakończeniu umowy nie zamierzam dalej korzystać z usług Playa. Pismo oczywiście zostało prawdopodobnie celowo zagubione. Musiałem zrobic to powtórnie- oczywiście mam potwierdzenia nadania, ale Play udaje, że nie dostrzega tego. Było również wiele innych drobnych niedociągnięć. Obsługa jest fatalna. Nikt nic nie wie, nikt za nic nie odpowiada:) to powinno być ich hasło reklamowe. Choć przyznam, że jeden z pracowników był wyjątkiem. Bardzo kompetentny i widać było, ze starał się coś zrobić. Ale mam wrażenie, że było to raczej wynikiem indywidualnego podejścia do swojej pracy. Nie wróżę tej osobie długiej kariery w tej spółce.
    Wolę zapłacić kilka złotych więcej niż później zastanawiać się co jeszcze wymyślą pracownicy Playa. Oferta może wydaje się korzystna, ale jeżeli uwzględni się liczne koszty (np. koszt opłat za dodatkowy miesiąc, fikcyjne promocje) wynikające z celowych działań spółki to okazuje się, że chyba lepsze warunki oferują inni operatorzy.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, obsługa beznadziejna - w przypadku problemu stosują strategię - "nie wiem" albo "nie jestem upoważniony do podejmowania takiej decyzji (oczywiście nie wiadomo kto jest), permanentnie gubią wszlekie pisma, strasznie wysokimi karami - nieuzasadnione, ale większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.
    18 miesiący
  • ~x_bodzio / 2011-05-27 23:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Więc tak - aby było jasne z góry piszę ,że nie stoję za żadną z firm udostępniającej jakiekolwiek usługi internetowe ,hostingowe eccetera....

    Postaram się byc obiektywny w tym opisie nie jak większość osób piszących: "Badziewie ,nie ma co brać,słaby zasięg itp" To są ludzie "dewoty ze straganów" i aby się nie rozpisywać nie warto ich nawet czytać.

    @I dzień chodzisz po sklepach szukasz internetu radiowego. Masz 3 opcje WIFI ,KABEL ,3G/4G komórkowa. Szukałem długo najtańszy był play (nie ma co dyskutować chyba ,że chcecie tracić czas na porównywanie tych kolorowych folderów) ja szukałem różnic w umowach ukrytych cennikach na stronach więc jeszcze raz piszę ,że play ma najtaniej licząc za 100kB odebranych danych.

    @Aby się nie bawic wziąłem z modemem opcję >>Play Online All Inclusive<< Abonament 59zł miesięcznie płacone przez 12 miesięcy. Łącze 2Mbit/s więc zakładany download (ściąganie z sieci) powinien być .ok 300kbajtów/s Dostajemy w nim 12Gbajtów do ściągnięcia w każdym miesiącu.

    @Teraz pytanie z modemem czy bez.
    >>> Bez modemu macie 49zł x 12miesiecy = 588zł
    >>>Z modemem macie 59zł x 12miesiecy = 708zł Więc za 120 zł macie już modem z gwarancją ect ,pisze bo znowu wielcy fachowcy od opinni piszą aby brać bez. Więc zastanówcie się czy warto z allegro w razie jak coś nie wyjdzie to odsyłać na allegro + przesyłka ect... A tu macie gotowe rozwiązanie a modemy dają sprawdzone.....w razie czego macie punkty play aby wymienić ....

    @Podpisanie umowy: oczywiście jak zawsze miło i tak dalej jak to przy podpisywaniu tego typu umów ale:
    1.Przeczytać umowę ,chociaż pani sprzedawczyni patrzy Tobie głęboko w oczy uspokajając ,że dokonujesz najlepszego wyboru :-)
    2.Nie brać żadnych sms-ów czy czego tam oferują (doliczono mi te 60 smsów niby darmowych)
    3.Kupić jak mają antenkę na pasmo 3g koszt nie więcej niz 50zł ze złączem pasującym do wybranego modemu.Na antenkę poprosić paragon (i odrazu zapytać czy można zwrócić zazwyczaj mozna )bo może nie byc potrzebna.

    @Instalacja modemu: prosta jak cep ,wkładasz w usb i wyskakuje okno z programem playa. W linuxsie jest zabawy bo heuwei modemu czasami nie chcą sie podporządkować ale to nie ten temat.

    U mnie nadajnik oddalony jest o jakieś 2km w sumie to 3 i chyba też podobne odległości.....ale bez anteny okazało się (w garażu) ,że mam mniej niz 2 kreski poziomu a sygnał na poziomie -110;-117db. Podłączamy antene (ja kupiłem gotową jakąś dookólną firmy krzak) i szukamy najlepszego sygnału od tego zależy czy będziecie narzekać czy NIE.

    Włączamy w aplikacji playa MENU/NARZEDZIA/DIAGNOSTYKA zakładka STAN SIECI gdzie mamy parametr RSSI podawany w decybelach.

    Mozna przyjąć za w miarę -95db łapie spokojnie HSPA na 3 poziomy....jeśli łapniecie ok80db to macie juz lux. Ale nie stety przy braku wykorzystania łącza automatycznie modem przęłącza nas na wolniejsze pasmo więc musimy podtrzymac nasze HSPA:

    uruchom/wiersz poleceń i wpisujemy w konsoli:
    ping -t -l 256 onet.pl (adres jaki chcecie) Teraz modem Wam juz się nie przełączy jeśli już - zmniejszyć wartość>>> ping -t -l wartość w bajtach/s onet.pl<<<<

    @Uruchamiamy speedtest2.com albo speedtest.net i mierzymy mi wychodzi przy RSSI -98dB HSPA 3 kreski zasiegu: ping w okolicy 100 download 1,20 do 2,4Mbit/s dane ściąga z prędkością 240-260kbajtów/s ZAWSZE oczywiście przy powyżej podanych parametrach jednak istnieje pewien mankament otóż :

    wystarczy przesunąc antenę w kilka różnych miejsc oddalonych dosłownie 20cm od siebie pinki jak i cały download/upload leci na łeb na szyje. Powtórne ustawienie w stosunku do RSSI ok -95db i smiga aż miło..Dodam jeszcze ,że będąc na wsi oddalonej o 20km od jakiegokolwiek nadajnika PLAY udało mi sie złapać sygnał 112db pokazywało 2 krechy HSPA uruchpomione na linuxsie. Transfer utrzymywał się na poziomie ok200kbajtów/s. Więc dla tych co mieszkają na wsi: NIE jest tak ,że u Was to nie będzie działać po to macie te 7 dni na przetestowanie ,wystarczy dokupić antenę i wtedy sprawdzac....

    Durnowatością ze strony play jest ograniczenie przpustowości po wykorzystanym limicie danych. Trzeba go dokupić za 10Gbajtów jest to 40zł (w miarę przystępna cena) jednakże nikt z mądrych adminów PLAya nie pomyślał ,że internauci będą go chcieli dokupić przez serwis online....i tu się pytam jak ???? jeżeli strona ładuje mi się pół godziny przy transwerze 20kbit/s totalne barany to wymysliły !!!Więc trza pilnować wykorzystanego transferu.

    Następny mankament: modemy całkiem nieźle ale w "kioskach playa" nie można od tak sobie wybrać ich bo mają zazwyczaj tylko jeden model. Więc trzeba albo do salonu playa albo przez neta ale jak jesli internet dopiero kupujemy :-) kretyństwo totalne ze strony całego usługodawcy komórkowego i internetowego jakim jest PLAY to się nazywa oferta ?? chyba raczej "pomyłka".

    więc internet playa polecam dla osób ,którzy chcą pościągać nieco większe pliki , pooglądać filmy online lecz nie polecam tego rozwiązania dla osób wymagających "sztywnego" łacza o określonych nie zmiennych parametrach jak i dla osób nie obytych w kwestii różnych rodzajów łącz internetowych ze względu na to ,że w tej wersji musimy mieć nie co doświadczenia i z komputerem i troszkę technice by prawidłowo łapać porządny sygnał....

    Pozdrawiam
    x_bodzio@wp.pl
    ZaletyNajtańsza oferta ,łatwy w obsłudze ,dość wysoki download
    WadyLimit transferu ,potrzeba dodatkowej anteny zewnętrznej.
    3 miesiące ,59zł x 12miesięcy
  • ~Mikitello / 2011-05-27 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet PLAY - jedna wielka ściema.
    A największa - to ta ich mapa zasięgu.
    Po wielu rozmowach usłyszałem, że zasięg jaki gwarantują to zasięg oznaczony na ich mapach jak "wewnątrz budynku" a pozostały to taki - cytując klasyków - "chwyt marketingowy" - słowem kłamczuszki...
    Zaletycena
    Wadybrak zasięgu, niekompetentna obsługa
    3 miesiace
  • ~skywalker / 2011-05-20 20:29
    Uwaga na sieć Play. Wielu klientów nawet nie zdaje sobie sprawy jakie metody stosują. Wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umów, nie udzielają żadnych informacji - 90% pracowników mówi, że nie wie, albo nie może podejmować takic decyzji. A pytanie: a kto może zwykle jest odpowiedź: nie wiem. Wypowiedzenie umowy także jest bardzo trudne i ryzykowne. Jedynym wyjściem jest w praktyce droga sądowa. Zresztą pracownicy Playa nie odróżniają wypwiedzenia umowy od jej zerwania. Dla nich to to samo. Na koniec kiedy wysłałem powiadomienie o tym, że po wygaśnięciu umowy nie będę korzystac już z ich usług (taki obowiązek nakłada na klientów Prawo telekomunikacyjne) to zgubili moje pismo. Jak najdalej od Playa. Ta spółka ma jeden cel: oszukać klienta na jak największą sumę pieniędzy. Ostrzegam
  • ~Adam Simer / 2011-05-03 16:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy nie wychodząc z domu, w biały dzień, można zostać oszukanym? Wydawać by się mogło, że nie jest to możliwe. Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie, ale jedno wiem, nie trzeba wcale się starać by zmarnować sporą kasę. Wystarczy podpisać z play umowę. Obiecano mi 4 mbit.
    Ja rozumiem, ja naprawdę rozumiem że to prędkość do 4 mbit, ale czy prędkość na poziomie 64 kbps (przy ściąganiu to około 5-7 kB/s) mieści się w przedziale DO 4 mbit, ano mieści się, pytanie tylko czy mieści się w granicach przyzwoitości tak oszukiwać ludzi? Odpowiedźcie na to sobie sami.
    Właśnie wywaliłem 59 złoty i będę przez najbliższy rok wywalał tyle za niedziałający internet.
    No cóż, a Ty drogi czytelniku zanim popełnisz ten błąd pomyśl kilka razy, abyś nie wylądował tutaj z podobną opinią, marketerzy z play Ci tego nie powiedzą, że mając internet w play będziesz marzył nie o tym, by prędkość była w megabitach, ale aby przekroczyła chociaż 128 kilobitów, tak, właśnie będzie.
    W dużym mieście, w stolicy, czy w innym mieście.
    Zaletymógłbym pisać o plusach, ale dziś nie jest prima aprillis
    Wadyobsługa, prędkość, rozłączanie, dno
    59 złoty
  • ~edd / 2011-05-01 19:39
    Ocena: 3.50 / 5
    W końcu tacy częściej chcą wyrazić swoja opinię. To normalne, ja też szukałem miejsca z opiniami o play online bo właśnie ciężko mnie denerwować zaczął. Ale przeraziłem się, bo mimo wszystkich nerwów tak źle jak ludzie tu piszą to nie mam. Fakt, że niekiedy transfer spada i oscyluje w granicach 0-60 kbps, ale to sporadycznie się zdarza, nigdy nie miałem problemów z otwieraniem poczty, a pliki mi ściąga przyzwoicie - 40-90 KB/s. Rozłącza się? Może 2 razy w tygodniu. Zdarzył mi się dzień, że co 15 minut się rozłączał przez kilka godzin, a kiedy działał to wyciskał max 20-30 kbps, ale to było przez kilka godzin więc pewnie awaria. Co do programu pokazującego pobrane dane to prawda - zaniża strasznie, ludzie z obsługi klienta sami to przyznają. Kiedyś zostawiłem sobie na ostatni dzień okresu rozliczeniowego 300 MB - jakież było moje zaskoczenie kiedy po nocy, podczas której mnie w domu nawet nie było, włączając internet okazało się, że limit został wyczerpany.
    Jednak 10GB za 40zł to dobra opcja.
    3 lata
  • ~ona / 2011-04-28 21:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę 4 kwietnia i już mam problem. Okres rozliczeniowy miałam od 4 do 19 kwietnia - środki pieniężne w ramach złotówek w abonamencie do 19 kwietnia-19 zł- no ok. Ale od 19 kwietnia do 19 maja- 45 zł. A przecież przenosiłam numer i przez pierwsze 3 miesiace powinnam płacić tylko 19 zl. Poszłam do salonu, Pani w szoku, przejrzała umowę i stwierdziła, że coś jest nie tak... i zacznie się droga przez mękę... Są mili tylko przy podpisywaniu umowy...
  • ~Kork999 / 2011-04-28 20:43
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam jestem od nie dawna posiadaczem internetu od play . Taryfa 99 ,prędkość 4 mb tak jak mówili ,mieszkam w Warszawie ,pozdrawiam Polecam !!!!
    Zaletydobra Prędkość w porównaniu do ceny
    Wadybrak
    15 dni
  • ~Patryk / 2011-04-24 00:18
    Ocena: 4.75 / 5
    Dla tych co maja problemy z transferem, zasiegiem itp. Trzeba troche ruszyc makowka. Kupicie sobie antenke na allegro za 30zl i nie bedziecie miec problemow z niczym.
    Zalety-wszystko ok
    Wady-trzeba dokupic antenke jak sa problemy
    rok
  • ~użytkownik209 / 2011-04-20 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę rozpoczynać współpracy z tymi oszukańcami. Robią przekręty z umowami, szczególnie przez telefon, potem niczego już nie można odkręcić. Ich telemarketerzy celowo wprowadzają w błąd.
    Najgorszy operator na rynku.
    Zaletyżadnych, kuszą niskimi cenami, ale później cię 10 razy okradną
    Wadypodstępne zawieranie umów, niemożność uzyskania kompetentnej uczciwej informacji
    2lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017