Odradzam korzystanie z usług tej spółki. Na każdym kroku trzeba bardzo uważać, ponieważ nieustannie chcą wprowadzić klienta w błąd. Już na początku umowy poinformowano mnie, że otrzymam zniżkę. Później okazało się, że nie otrzymam. Pani, która w imieniu Playa popisywała umowę z uśmiechem powiedziała, że najwyraźniej popełniła błąd. Potem było podobnie. Zresztą pracownicy Playa nie rozróżniają wypowiedzenia umowy od jej zerwania:) Kiedy chciałem wypowiedzieć umowy, byłem straszony wysokimi karami za jej zerwanie:))))) Nie wypowiedziałem wyłącznie dlatego, że wyjeżdżałem z Polski i raczej nie opłacałoby się przyjeżdżać na rozprawy sądowe. Oczywiście w przewidzianym terminie poinformowałem pisemnie spółkę, iż po zakończeniu umowy nie zamierzam dalej korzystać z usług Playa. Pismo oczywiście zostało prawdopodobnie celowo zagubione. Musiałem zrobic to powtórnie- oczywiście mam potwierdzenia nadania, ale Play udaje, że nie dostrzega tego. Było również wiele innych drobnych niedociągnięć. Obsługa jest fatalna. Nikt nic nie wie, nikt za nic nie odpowiada:) to powinno być ich hasło reklamowe. Choć przyznam, że jeden z pracowników był wyjątkiem. Bardzo kompetentny i widać było, ze starał się coś zrobić. Ale mam wrażenie, że było to raczej wynikiem indywidualnego podejścia do swojej pracy. Nie wróżę tej osobie długiej kariery w tej spółce.
Wolę zapłacić kilka złotych więcej niż później zastanawiać się co jeszcze wymyślą pracownicy Playa. Oferta może wydaje się korzystna, ale jeżeli uwzględni się liczne koszty (np. koszt opłat za dodatkowy miesiąc, fikcyjne promocje) wynikające z celowych działań spółki to okazuje się, że chyba lepsze warunki oferują inni operatorzy. Zaletybrak
Wadywprowadzanie klienta w błąd, obsługa beznadziejna - w przypadku problemu stosują strategię - "nie wiem" albo "nie jestem upoważniony do podejmowania takiej decyzji (oczywiście nie wiadomo kto jest), permanentnie gubią wszlekie pisma, strasznie wysokimi karami - nieuzasadnione, ale większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.
18 miesiący