Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~skywalker / 2011-09-19 17:20
    Chciałbym przybliżyć wszystkim jak funkcjonuje spółka Play:) jestem, a raczej byłem klientem tej spółki przez 2 lata. Myślę, że nie warto przytaczać tutaj wszystkich problemów i kłopotów, które stwarza kontakt z jej przedstawicielami. Zrobiło się to już nieco nurzące i skomplikowane. Ponieważ organy państwa, w tym UKE, UOKiK i rzecznicy konsumenta nie wykonują prawidłowo swoich funkcji klienci muszą sami się bronić. Szczerze to sądzę, że gdyby UKE i UOKiK nie było nic by się nie zmieniło:) Nadal panowałoby swoiste "eldorado" spółek telekomunikacyjnych. Zatem po co wydajemy pieniądze na tych urzędników?:) Mam nadzieję, że ten wpis pomoże niektórym osobom podjąć decyzję o wyborze spółki telekomunikacyjnej. Poniższe wydarzenia rzeczywiście miały miejsce:). Myślę, że na podstawie moich doświadczeń mogę przedstawić kilka zasad obsługi klienta, które obowiązują w spółce Play:):


    1. Konsultant nie powinien mieć żadnej wiedzy dotyczącej prawa cywilnego i nie powinien rozumieć o co pyta klient. Jeżeli konsultant rozumie co mówi klient należy udawać, że nie ma pojęcia. Jeżeli rozmowa dojdzie do takiego etapu, iż dalsze udawanie konsultanta jest absurdalne, konsultant powinien powiedzieć, że nie ma uprawnień do wykonania danej czynności. Jeżeli klient zapyta o osobę uprawnioną, konsultant powinien odpowiedzieć, że nie wie i nie może się dowiedzieć, kto ma takie uprawnienia.
    2. Należy mówić, że wszelkie pisma od klientów zostały zgubione. Szczególnie zaleca się zagubienie pism niekorzystnych dla spółki Play np. o rezygnacji z przedłużania umowy. Po żadnym pozorem, nawet jeżeli klient przedstawi pisemne dowody odebrania pisma nie należy przyznawać, że pismo jest w posiadaniu spółki Play.
    3. Należy również mówić, że w systemie nie ma informacji o rozmowach telefonicznych, które klient odbył z klientem. Jeżeli klient zagrozi podaniem do sądu można ewentualnie powiedzieć, że rzeczywiście nagle nagranie rozmowy lub nawet pismo odnalazło się w systemie.
    4. Należy zawsze mówić i pisać, że klient ma rację i że taka sytuacja więcej się nie powtórzy. Szczególnie zalecane jest przepraszanie klienta za zaistniałe błędy. Powyższe nie ma żadnego znaczenia, ponieważ po zakończeniu rozmowy nadal można udawać, że pisma zostały zagubione, a w systemie nie zostało zarejestrowane nagranie rozmowy. I nadal można swobodnie powtarzać błędy i wypaczenia.
    5. Należy "gubić" również informacje o niekorzystnych dla spółki Play pismach przesłanych klientowi np. o uznaniu żądań klienta za zasadne i zobowiązaniu do wypłaty odszkodowania. Podobnie jak wyżej, takie pisma nie mają żadnego znaczenia i można jak każde inne pismo zwyczajnie je zgubić.
    6. Faktury należy wystawiać klientowi nawet jeżeli uznamy jego roszczenie:) Jeżeli zapłaci to przecież płaci dobrowolnie. Jednakże jeżeli nie zapłaci dobrowolnie to zawsze można pozwać do sądu.


    Życzę przyjemnego wybierania:) I życia na naszym telekomunikacyjnym "Dzikim Zachodzie":)))) Szczególnie gorąco pozdrawiam spółkę Play oraz dzielnych urzędników z UKE i UOKiK, którzy jak wiadomo dbają o interesy konsumenta dzień i noc:))))
    Zaletynie zauważyłem:)
    WadyPowyżej:)
    2 lata
  • ~bart / 2011-09-11 21:49
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam Playa od roku (10 GB z własnym modemem). Korzystam głównie w Warszawie. Dopóki się nie ruszam z Wawy, dopóty nie mam żadnych zastrzeżeń do jego działania - zasadniczo ma obiecywaną prędkość (do 1Mb/s), nie zrywa połączeń. Przez rok nie miałem powodu, żeby kontaktować się z obsługą. Dlatego ocenę w tym zakresie wystawiam za kontakt przy zawieraniu umowy.
    Natomiast dla osób, które podróżują, Play się nie nadaje z uwagi na brak zasięgu. Podczas wyjazdów korzystam z iplusa w komórce. Teraz się zastanawiam, czy z uwagi na wyższą deklarowaną prędkość i większy zasięg w ogóle nie przenieść się do plusa - znieśli limity prędkości.
    Zaletystabilność połączenia w Wawie
    Wadymały zasięg
    1 rok, za 45,37 zł miesięcznie
  • ~qrhan / 2011-09-09 23:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety pod każdym względem Play swoich klientów ma głęboko w duszy , jestem pewny że to jest koniec naszej współpracy- powód kłamstwo Play co do zapewnień i chwalenia się o prędkości internetu , rzeczywistość to 10 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!.
    Zaletycena i okres umowy
    Wadyprędkości
    3 lata
  • ~piter182 / 2011-08-30 13:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy wiecej play online, czekam do grudnia i spier....
    Najlepsze jest to ze jak go kupilem to przez pol roku bylo zaje...
    a teraz jak mi sie konczy umowa to przestaje dzialac, nerwicy mozna dostac z takim netem.
    Dobrze ze w domu mam z kabla, bo inaczej porazka, psychiatryk jak nic!!!!!!!
    Limit 5 giga, przy takiej predkosci to bym go nie wykorzystal przez ROK!!!!
    Play =syf, wrogowi nie polece nawet!!!!!
    ZaletyTylko to ze jest w miare tani jestplusem, chociaz w T-mobile jest teraz fajna oferta 49 zeta za 7 GB
  • ~zanetakama / 2011-08-22 22:35
    My podpisaliśmy umowę na 18 miesięcy, zasięg od początku był znikomy.Doradzano zakup anteny, też poprawy nie było. Po rozmowach telefonicznych i poradach udzielonych przez obsługę techniczną poprawiało się na 3 dni. Po kilku miesiącach i paru kolejnych dniach bez internetu, zażadaliśmy pisemnie zerwania umowy. A tu zdiwienie, przecież nikt się nie skarżył? A rozmowy zawsze były nagrywane!!! Pewnie to jest też naciąganie klientów ... Po paru listach udało się umowę rozwiązać. Mieliśmy tylko oddać w punkcie sprzedaży modem! Ale tam go nie chcieli przyjąć ;) Pomne, że abonamet trzeba było opłacać nadal. Play straszył przecież oddaniem sprawy do sądu! Po jakimś czasie dostaliśmy zminusowane faktury i nic po za tym, ani telefonu, ani adresu, ani żadnego tłumaczenia, co z tymi fakturami. Na pytanie o pieniądze, miło pan zapytał o numer konta, lecz nikt niczego nadal nie oddawał. Okazało się, że trzeba poprosić pisemnie! Zwykła prośba o oddanie nadpłaconych pieniędzy też nie pomogła - zbyt mało informacji. Więc podajemy wszystko od nowa, dokładne imię i nazwisko, dokładny adres, dokładny pesel, dokładny numer konta bank., dokładna nazwa banku itd. na wszelki wypadek podaliśmy też numer buta i stan cywilny. MAŁO!!! Trzeba jeszcze udowodnić, że płaciliśmy ten abonament ;) ODRADZAMY PLAY ONLINE!!!! Jutro też dzwonimy do rzecznika, rok prosimy o swoje pieniądze, dłużej już nie dajemy radę!
    Wadyzdecydowanie - jeden wielki minus
  • ~:) / 2011-08-20 14:15
    Ocena: 4.25 / 5
    mam internet play 10GB od 18 miesięcy i nie narzekam. zasięg przeważnie powyżej 70%. stronki dość szybko się otwierają, ze ściąganiem są czasami problemy.u mnie w punkcie obsługa jest bardzo miła i sympatyczna, zawsze wszystko mi wytłumaczyli.czytając inne opinie naprawdę jestem w szoku, bo gdybym wcześniej je przeczytała napewno nie wieła bym internetu w play. jak dla mnie maja bardzo dobrą ofertę wiec we wtorek idę przedłużyć umowę.
    Zaletytani
  • ~wombaty3 / 2011-08-19 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ten mam od wczoraj, pomimo wyjątkowo prostej obsługi jak mnie zapewniali męczyłem się pół godziny żeby to zaczęło działać a raczej ruszać się jak wóz z węglem w moim przypadku internet 7gb niestety mogę pomarzyć o jednoczesnym słuchaniu radia internetowego i przeglądaniu stron www, co gorsza za każdym włączeniem komputera nie da się połączyć od razu tylko muszę odinstalować program i zainstalować ponownie i wtedy może zadziała, narazie na 7prób internet działał dwa razy i liczę że do końca wypisania tej opinie będzie działał dalej, szczerze nie polecam, plus dla play za miłą obsługę ale internet to porażka.
    ZaletyChyba żadnych
    WadyDuuuuuużo !
    kupiłem go wczoraj, naszczęście można oddać do 7dni.
  • ~bokser955 / 2011-08-09 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    No niestety ale internet w play to największe nieporozumienie i wyrzucenie pieniędzy w błoto!Może i jest i w miarę tani ale kiedy się go zacznie używać no to ręce opadają i krew zalewa.Moja babcia jest szybsza chociaż już bidulka ledwo chodzi!Nie polecam go nikomu a znajomym odradzam.Tragedia!
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyWolny,wolny i jeszcze raz wolny!
    rok
  • ~szilan / 2011-08-09 16:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ciągłe zrywanie połączeń , sygnał słaby całymi dniami nie mogłem się połaczyć obsługa klienta porażka mam do wykorzystania 10g wykorzystuję 0,9 g choć ciągle próbuję ,szkoda nerwów.
    Zaletynie ma
    Wadypełnol
    17 mca
  • ~uwaga / 2011-08-02 22:28
    Ocena: 1.25 / 5
    z operatorem sieci PLAY w maju 2009 r zawarłem dwuletnią umowę telekomunikacykną w abonamencie. W kwietniu 2011 r. z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy złożyłem rezygnację. Głównym powodem rezygnacji z dalszej współpracy był zły zasięg. Na koniec czerwca 2011 r dostałem faktórę do zapłaty mimo że umowa powinna być zakończona.1 lipca 2011 r w punkcie PLAY złożyłem reklamację . 30 lipca udałem się do przedstawiciela PLAY z zapytaniem dlaczego nie dostałem odpowiedzi na reklamację okazało się że odwołanie jeszcze jest rozpatrywane ponieważ operator ma do 30 dni czas na udzielenie informacji wobec czego zgłosiłem jeszcze jedną reklamację. 1. sierpnia otrzymałem kolejną fakturę za kolejny miesiąc. ponownie udałem się do punktu z prośbą o wyjaśnienie niestety bezskutecznie. Osoba obsługująca rozkładając ręce poinformowała mnie że nejest w stanie nic zrobić i że mam czekać na odpowiedż z centrali. W dniu dzisiejszym otrzymałem telefon od operatora sieci "miła Pani " oznajmiła mi że zostanę podany egzekucji z tytułu niezapłaconej faktury. z rozmowy wynikało że umowa niezostała wogóle rozwiązana mimo że mam potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy, składanych odwołań i reklamacji. Jutro udaję się do Rzecznika praw konsumenta a jak trzeba będzie sprawę skieruję na drogę sądową.
    Zaletybrak
    Wadysłaby zasięg
    2 lata
  • ~ader / 2011-07-23 19:55
    Ocena: 2.00 / 5
    dopoóki nie wystapi jakis problem.Kontakt bardzo utrudniony-sposób załatwiania beznadziejny a obsługa "problemu"w salonie chamska i bez profesjonalizmu.
    Czyli,jak kupujesz to OK.Jak się pojawi problem to załatwienie go tylko z nerwami!
    Odradzam.Skończy mi się umowa i zabieram zabawki.
    13msc
  • ~ader / 2011-07-23 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    dopuki nie wystapi jakis problem.Kontakt bardzo utrudniony-sposób załatwiania beznadziejny a obsługa "problemu"w salonie chamska i bez profesjonalizmu.
    Czyli,jak kupujesz to OK.Jak się pojawi problem to załatwienie go tylko z nerwami!
    Odradzam.Skończy mi się umowa i zabieram zabawki.
    13msc
  • ~kasiaczek2 / 2011-07-21 21:30
    ja ogolnie czasami tylko narzekam mialam wczesniej plusa i to byla porazka musialm ciagle zminiac miejsce laptopa by zasieg zlapal. mam playa 4 miesiace i nie narzekam tylko czasmi bo nie laptop czasami modema nie znajdzie ale to wina podejzewam laptopa. balam sie brac w playu bo czytalam opinie ale jesten jako taka zadowolona. ogolnie place za neta 39 zl i mam 3 g nie zawsze starcza wiec trezba czasami dokupywac. szybkos tez mozliwa. jak ktos wspomnial o wlaczaniu i rozlaczaniu interneta to przeciez normalne w modemach. ja mam na abonament moze temy normalnie chodzi :D bo o karcie slyszalm ze tam 1g na 2 tyg czy cos i njie mozna chyba dokupywac nie mam pojecia
    Wadynie zawsze czyta modem
    4miesiace
  • ~kaszan12 / 2011-07-16 14:33
    zawarłem umowę na 18 mies., w obonamencie 39 zł.wszystko ładnie pięknie, przy podpisywaniu umowy.Na początku działał znośnie, po miesiącu ledwo co go łapię (zrywa się połączenie kilkanaście razy dziennie), a jak ściągałem darmowe programy to nie miałem możliwości sprawdzenia, ile kosztuje np.kod dostępu do programu, który ściągałem za darmo i skasowali mnie 2 razy po 30zł/ kod-to play działał bez zażutu, później było jakieś zapytanie-nacisnąłem ok, i następne 20zeta w plecy. smsy mia być darmowe, a trzeba płacić , abonament za miecha z góry.chyba pizdnę opłacanie i zrezygnuję z ich usług.
    Zaletynie ma
    Wadyplay to ściema
  • ~zły / 2011-07-07 01:04
    Ocena: 3.00 / 5
    internet bezprzewodowy odbiera dobrze w centrum miasta i w centrali playa, w pozostałych częściach Warszawy to dno i wieczne urwania sygnału. jedyne co mogą mi polecić jak nie mogę się połączyć, to to, że trzeba odinstalować i ponownie zainstalować modem. jak ktoś się chce w to bawić po kilka razy w tygodniu to play jest dla niego. dno.
    Zaletyw miarę tani
    Wadyczęsty zanik sygnału w obrębie miasta stołecznego
    właśnie kończy mi się umowa, hura.
  • ~stach / 2011-07-03 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    18 dni chodził bez zarzutu a teraz to badziewie żałuję podpisania umowy i szukam wcześniejszej możliwości rozwiązania! może ma ktoś podpowiedź?
    Zaletydziała przez okres próbny
    Wadyniedopracowany system który powinien być darmo a nie za 50 zeta/m-c
    miesiąc
  • ~aska_0424 / 2011-07-01 21:04
    PLAY to absolutna porażka!!! Jednego dobrego słowa na temat internetu nie mogę powiedzieć...nie ma zasięgu,łączy dosłownie godzinami a jak już połączy to zrywa...Reklamacje nie są rozwiązywane po 60dni choć mają na to 30,rozmowa z konsultantem to załamka bo każdy następny mówi coś innego a zerwanie umowy to dopiero prawdziwa droga przez mękę... Play powinien płacić odszkodowania za zszargane nerwy swoich klientów ::)) Dla swojego dobra nie bierzcie internetu w play bo szkoda słów!!!Po co płacić za coś czego tak naprawdę nie ma
    Zaletyżadnego plusa tylko minusy
    Wadybaaaaardzo dużo.....
    12
  • ~Mike / 2011-06-30 22:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Play on line ( ale Na Kartę,broń Boże pchać się w abonament). Mieszkam ok. 7 km za Szydłowcem i o dziwo zasięg mam na 4 z minusem, ale te ciągłe przerwy. W maj-czerwiec byłaawarja nadajnika
    Dokładnie miesiąc naprawiali. Jest OK. 5 Emaili wysłałem do BOK aby się dowiedzieć o powód awarii
    BOK jest bardzo niekompetentny o takie bzdury mnie pytali: sze. dł. z GPS-u; nr. Umowy, nr. zgłoszenia
    Mimo że pytanie było: Brak zasięgu w Szydłowcu. Dopiero za 6 razem napisali że jest awarja w Szydłowcu.
    Pozdrawiam Mike.
    ZaletyNiska cena
    WadyZasięg- przerwy
    2 lata za 20 PLN
  • ~bart / 2011-06-30 20:02
    Ocena: 3.75 / 5
    mam ok miesiąc od zawarcia umowy miałem problem z limitem w 3 dni zużyłem 11Gb jednak przy nie rozrzutnym stosowaniu jest ok nie wiem jak na lapkach ale na mym blaszaku zasięg mam 66-90%
    także ale na dłuższą mete nie polecam mam umowę na 18msc i będe na pewno zmieniał
    ZaletyNocny transfer
    duża szybkości
    cena dokupienia transferu
    łatwa instalacja
    WadyMały zasięg gdzie nie gdzie
    1 miesiąc za 1zł
  • ~klient play / 2011-06-29 16:52
    Ocena: 4.50 / 5
    cenowo-rewelacja. Jeśli chodzi o zasięg to tak jak w orange, plus era- w dziurze brak sygnału. Ceny, ceny i jeszcze raz ceny. Oferta biznes dla firm 3 a nawet 4 krotnie tańsza niz stare sieci.Obsługiwała mnie młoda osoba, profesjonalista jednym słowem, odpowiedział kompetentnie na każde pytanie- a było ich sporo. Tym bardziej że póżniej wszystko było zgodne z jego słowami. Pozdrawiam
    ZaletyCeny taryf biznesowych !!!!
    Wadybrak
    3 lata, tanio
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017