To internet mobilny i o tym nie zapominajmy. Prędkości na poziomie 1.2-2.8 mbps do najgorszych jak za tą cenę (59 zł/mieś) nie należą, dodam że mam stary modem i to może być przyczyna, bo przyznali mi limit prędkości 4 mbit/s + limit dl/up 19 gb, to całkiem nieźle, ogólnie to najlepszy ISP z jakim miałem do czynienia (porównuję też z DSL, radiówkami i kablowymi), był czas że psioczyłem (krótki) bo był czas gdy słabo działało, teraz jest już lepiej. No i jeszcze jak sobie uświadomię co by było gdyby nie Play - czyli 1 gb/60 zł/mieś. - a tak było i długo nic się w tym względzie nie zmieniało, to cieszę się, że jest taka firma, która dostarcza mobilny internet w normalnych cenach, mam nadzieję, że nie zniknie z rynku bo wtedy wróci monopol i drakońskie limity i ceny, pamiętajmy o tym, zanim będziemy "jechać" po tej firmie.
Zaletystabilność, szybkość (na miarę mojego modemu), obsługa klienta, dobre podejście do "starych" użytkowników (w porównaniu do konkurencji - która realizuje politykę "jak już cię mamy to cię skroimy")
Wadyprzydałoby się LTE, przydałoby się czasem, żeby działało lekko szybciej niż 512 kbps (tyle w największym natężeniu ruchu czasem bywa - ale to sporadycznie)
3 lata
~monik16 / 2012-01-18 21:22
Ocena: 2.75 / 5
Obsluga klienta znacznie sie poprawila.Co do internetu pierwsze 7 dni probne super zasieg,chyba sygnal byl z kosmosu.Teraz co drugi,trzeci dzien dzwonie do playa-powod brak sygnalu.
Wadyslaby internet
ok.6mcy
~Waldur / 2012-01-11 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Chciałbym się z Wami wszystkimi podzielić tym co mnie spotkało przy rozwiązywaniu umowy za Internet w PLAY.
Jako, że umowa wygasała mi w połowie listopada 2011, a ja nie chciałem jej przedłużyć to we wrześniu 2011 poszedłem do punktu obsługi PLAY w Blue City celem rozwiązania umowy (wiedziałem, że umowa winna być wypowiedziana przynajmniej na miesiąc przed jej zakończeniem).
W punkcie obsługi podpisałem dokument potwierdzający rozwiązanie umowy i byłem przekonany, że cała sprawa jest załatwiona.
Niestety w grudniu otrzymałem fakturę za Internet, co wzbudziło mój niepokój (przecież umowa miała być już dawno rozwiązana). Zadzwoniłem, więc pod *500 i dowiedziałem się, że rzeczywiście zarejestrowali chęć zgłoszenia rozwiązania umowy, ale nie otrzymali dokumentu z punktu obsługi w Blue City potwierdzającego rozwiązanie umowy. W związku z powyższym rozwiązanie umowy nie nastąpiło. Pracownik Call Center polecił mi abym ponownie poszedł do tego punktu i wyjaśnił sprawę. Zrobiłem dokładnie jak mi polecono.
Gdy byłem w punkcie w Blue City poproszono mnie o ponowne wypełnienie prośby o rozwiązanie umowy, tak też zrobiłem. Oczywiście tym razem poprosiłem o kopię tego dokumentu w razie dalszych komplikacji.
Następnie otrzymałem oficjalne pismo z dnia 09.12.2011r. z PLAY z informacją, iż umowa zostanie rozwiązana, z przeprosinami za zaistniałe nieprawidłowości i z prośbą o kontakt z Call Center celem wystawienia faktury korygującej.
Ponownie zrobiłem tak jak mi powiedziano i 22.12.2011r. zadzwoniłem pod *500 z prośbą o wystawienie faktury korygującej. Tym razem byłem przekonany, że sprawa już jest zakończona i że już nie stracę więcej czasu na wyjaśnienie przedmiotowej, kuriozalnej sytuacji.
Jak możecie się domyślać…myliłem się. 08.01.2012r. PLAY wyłączył mi połączenia wychodzące.
Zadzwoniłem, więc ponownie pod *500 celem wyjaśnienia tej przeklętej sprawy. Jak się dowiedziałem sprawa jest rozpatrywana od 22.12.2011r. i jako, że zaległa FV nie jest opłacona połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na nic zdały się moje tłumaczenia. Pracownik Call Center polecił, aby zapłacił zaległą FV, a jak sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie, to ewentualnie kwota nadpłaty będzie odjęta od mojej przyszłej FV za telefon.
Powiedziałem, że absolutnie nie zapłacę tej faktury, że cała ta sytuacja jest kuriozalna. Ja wykonuję dokładnie to co PLAY mi każe, a w zamian za to mam blokowane połączenia wychodzące. Ponadto jak mam wierzyć pracownikowi Call Center, jak poprzednio kilkukrotnie byłem informowany, że wszystko jest załatwione, a jak się później okazywało nic w tym kierunku nie zostało zrobione.
Reasumując, mam nadzieję, że moja opinia wpłynie na szybsze zajęcie się moją sprawą. Zależy mi na czasie, gdyż od 3 dni nie mogę korzystać z telefonu za który płacę. Sugeruję, abyście zawsze brali kopię dokumentów z PLAY, gdyż pracownicy firmy są niesłowni, a przebieg informacji wewnątrz firmy jest zatrważający.
Nie ukrywam, że czuję się zażenowany poziomem obsługi klienta w sieci PLAY. Jestem klientem firmy od 3 lat, zawsze opłacałem FV w terminie, a w zamian za to firma odpłaca mi się takim numerem. Uważajcie na PLAY i przy rozwiązywaniu umowy monitorujcie sprawę na bieżąco, jeżeli nie chcecie mieć wyłączonego numeru, tak jak to jest w moim przypadku.
Pozdrawiam
Waldek
Zaletybrak
Wadyw terści
3 lata
~użytkownik Play Online / 2012-01-10 23:18
Ocena: 4.50 / 5
Witam, jestem abonentem Play już ponad dwa lata. W tej sieci korzystam tylko z internetu, z którego jestem bardzo zadowolona. Internet jak na mobilny jest dość szybki, obecnie jest to w moim przypadku prędkość ok. 3 Mb/s. Ponadto korzystam także z e-faktury do której zawsze mam dostęp poprzez konto na Play24. Na zgłaszane przeze mnie problemy czy to mailowo czy przez Play24 zawsze uzyskiwałam wyjaśnienie fakt, że może nie zawsze były to korzystne dla mnie rozwiązania ale każda taka odpowiedź dawała mi wskazówki jak postępować w przypadku wystąpienia podobnych problemów w przyszłości. Jeśli natomiast chodzi o odpowiedzi konsultantów to nie tylko konsultanci Play udzielają "interesujących" odpowiedzi na zgłoszenie. Np. mam telefon w mixplusie zgłaszam reklamację, że została mi naliczona dwukrotnie opłata za pakiet internetu w telefonie oczywiście uzyskałam odpowiedź, która odrzucała w całości moje zgłoszenie więc napisałam odwołanie, które o dziwo zostało rozpatrzone na moją korzyść.
Nawiązując do wcześniej opisanych kwestii dochodzę do tylko jednego wniosku, że w Biurze Obsługi Klienta pracują tylko ludzie tacy sami jak wszędzie w związku z czym także mają prawo do błędów i pomyłek.
~Niezbyt zadowolony. / 2012-01-09 20:26
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Od miesiaca jestem uzytkownikiem uslugi Play Online na jakims ich niby najlepszym modemie, do 2 mb. Nie znam sie specjalnie na tych sprawach ale tak zachwalali w salonie, ze to niby 2 mb, ze zawsze dziala, sprawdzili w moim regionie zasieg i co? Perfect! No wiec kupilem (wcisneli mi niewiadomo po co jakis pakiet smsow za 40 zl prawie mimo, ze ani slowa nie bylo o tym, no ale podpisane - moje). Odpalam sobie ten net, chwila pracy na googlu - drrryn - limit wyczerpany (10 giga). Byl 7, 10 byl okres rozliczeniowy, dzwonie. Mowia mi, ze to 10 bedzie dopiero od dziesiatego ale moga mi za darmo na te 3 dni wlaczyc usluge jakas (zaplacilem za nia 40 zl jak okazalo sie krotko po 10 kiedy przyszla 1 faktura - wtf? kilka dni uzytkowania netu i faktura na 140zl!!!!! :D) ze niby wyzeruje sie dziesiatego i bede mial swoje 10 giga, a net przez 3 dni bedzie dzialal i nic nie bede placil. Swietnie! Biore! Dzieki! (dlatego 5 za obsluge klienta, skoro potrafia wyru... takiego cwaniaka jak ja i to z usmiechem na ustach to musza byc naprawde dobrzy). No ale odpalam w koncu ten net, usluga podlaczona, dziala. Muli to, muli tamto. Cmd/ping onet.pl -t i ZGROZOOOO. 300, 400, 1078 (zapamietalem te liczbe), 300, 400, i tak w przedziale 100-700 ze skokami w gore. No coz, 7 sekund opoznienia - nie mozna nawet pomazyc zeby w cos pograc chociaz Pani w salonie taaaaaak zachwalala - mozna ogladac filmy, grac, "Dzialac w swiecie". Cytat, powaga, dzialac w swiecie, ostre co? ;) No to dzwonie ponownie, znow piateczka za obsluge klienta, bo rozmawiajac z kobieta czulem sie jakby ktos mi robil loda, milo, przyjemnie, z satysfakcjonujacym finalem PRAWIE. Ladnie przeprosila za kobiete w salonie ale stwierdzila, ze oni nie gwarantuja 2mb, tylko transfer do 2mb. W rzeczywistosci cos kolo 1mb u mnie mimo swietnego zasiegu itd itd. Powiedziala tez, ze naprawde rzadko zdaza sie zeby transfer byl pelen i UWAGA, zalezy to tez od tego ile osob na raz korzysta w moim rejonie z playa. Niby maja nadajniki z kilku innych stacji, a tu prosze, klops. I tak bieda. Pozostaje mi wiec meczyc sie z tym badziewiem do czasu wygasniecia umowy, bo bylem zbyt glupi zeby poczytac najpierw opinie w internecie zanim wzialem ten szajs. NIE POLECAM. Nawet jezeli to jedna z najlepszych telefonii komorkowych w Polsce (telefony u nich sobie cenie, prowadze firme, mam 2, nigdy nie bylo problemu) to jednak z internetem syf i nedza! Nie dajcie sie zrobic w konia!
ZaletyBrak :D
WadyZa duzo zeby pisac.
Prawie 2 miesiace, za zlotowke ale przez klamstwa i sciemniactwo place prawie 150 zl miesiecznie.
~Niezbyt zadowolony. / 2012-01-09 20:31
Ocena: 2.00 / 5
Duch tego internetu przejal kontrole nad moim cialem kiedy wystawialem ocene za cene. Nawet na tym probuja zrobic mnie w konia. Oczywiscie jeden, bo minusowych liczb brak.
ZaletyWciaz brak, chyba, ze idzie nauczyc sie tego specyficznego oddzialywania albo pomachac modemem kontrahentom przed nosem i wmowic im kupno wiekszej ilosci towaru, tak jak przed chwila zahipnotyzowano mnie.
WadyDuzo. Oj duzo.
Dwa miesiace prawie, wciaz i niezmiennie. Za zlotowke. Lecz.. zreszta, spojrz post nizej.
~grzechu / 2012-01-09 00:20
Ocena: 2.25 / 5
Internet mobilny używany jako stacjonarny (nie ma innej opcji w mojej sytuacji) także oceny w porównaniu do mojego poprzedniego operatora ( UPC- internet kablowy, 10Mb/s).
Moja opcja: - transfer 20 Gb + nocny transfer za free (24-9) - prędkość do 4 mbit/s - cena 59zł (promocja dla abonentów) + 9zł aktywacja + 1zł modem Huawei e173
Miejsce użytkowania: Obrzeża Kielc, os. Dąbrowa. ok. 2km do nadajnika z którym łączy się modem.
Działanie: Podłączenie bez zewnętrznej anteny wewnątrz domu jedno rodzinnego. Poziom sygnału ok. od:-95 dbm do: -85dbm, jakość ok. od 30% do 75%. Przeglądanie stron nie stanowi problemu praktycznie zawsze. Czasami w godzinach szczytu (godz. 16-20) lekko muli. Poza tymi godzinami strony otwierają się ok. Pingi 60-300. Zależy jak leży, nie ma reguły Prędkości. Prędkość, że tak można powiedzieć stała to 1mbit/s. 4 mega raczej nie osiągale. 2-3 mega idzie ale niestabilnie, często spada i rośnie. Mobilność. Po Kielcach jeżdżąc samochodem można bez problemowo korzystać.
Podsumowując nie jest to szybki internet. Działa dość stabilnie nie rozłącza się. W punkcie obsługi nie walą w HA i nie obiecują kokosów. W porównaniu z internetem z sieci kablowej UPC gdzie prędkości do 10Mbit/s są w 95% przypadków osiągalne Play nie jest to rewelacja ale z braku laku może być. Do podstawowych rzeczy jest OK, ściąga się coś gorzej ale nie ma też jakiejś tragedii.
ZaletyCena, nie oszukują bardzo..., Strony www chodzą bez problemu
WadyJak na mobilny pod miastem jest OK. Jak na stacjonarny raczej kiepsko
1 miesiąc
megdom / 2011-12-22 01:39
WITAM WSZYSTKICH KTORZY MAJA LUB ZECHCA MIEC JAKAKOLWIEK STYCZNOSC Z FIRMA PLEY.MNIE NIE BYLI WSTANIE PRZENIESC NUMERU Z ORENG PRZEZ 30 MIESIECY (TO NIE ZART).JAKIEKOLWIEK PROBY DOWIEDZENIA SIE CO JEST PRZYCZNA KONCZYLY SIE ZALECENIEM NAPISANIA PISM NA KTORE RACZYLI ODPOWIEDZIEC DOPIERO PO 3 MIESIACACH I TO PO INTERWENCJI UKE.ZAPROPONOWALI ZAPLACENIE ZALEGLYCH FAKTUR ZA NIEWYKORZYSTYWANY,GLUCHY NUMER I ODSTAPIENI OD OPLATY SPECJALNEJ W ZAMIAN ZA...NOWA UMOWE.POCZYM SIE PRZYCZAILI I PO PARU MIESIACAH ZNOWUSZ ZARZADALI OPLATY SPECJALNEJ.UKE TO BEZNADZIEJNA INSTYTUCJA KTOREJ ROLA JEST UDAWANIE ZE PROBUJ POMOC ,A TAK NAPRAWDE POSREDNICZY W PRZEKAZYWANIU NAWET BEZSENSOWNYCH ODPOWIEDZI(''PO 15 MIESIACACH NIE JESTESMY WSTANIE STWIERDZIC CO JEST PRZYCZYNA TEGO STANU RZECZY'')ZERO PRZYZWOITOSCI,PRZEPROSIN,CZY ETYKI(CIEKAWE CZY PANI EDYTA GLOGOWSK-KOZIEL KIEROWNIK BACKOFFICE MIALA TEN PRZEDMIOT NA STUDIACH?)JAWNE LAMANIE PRZEPISOW UNIJNYCH.PO CO TE MILIONY WYDAWANE NA REKLAME JAK BRAK KLASY ZA PARE STOW?CIEKAWE CO NA TO PAN PREZES I AKCJONARIUSZE P4? P.S.W DALSZYM CIAGU Z UPOREM BEDE INFORMOWAL WSZYSTKIE MOZLIWE INSTYTUCJE I PORTALE SPOLECZNOSCIOWE ...
ZaletyB R A K
WadyTANDETA BEZ KLASY...
OD 10.06.2009,''ZA FRAJER''
~Erwin211 / 2011-12-20 02:30
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam z Play online , w trakcie dnia aż do 24 nie mam problemów z połączeniem , transfer nawet ok.Mam włączoną usługę nocnego transferu bez limitu (24-9) , lecz niestety modem się sam wyłącza automatycznie w określonych godzinach - przed 1 i 2..Gdyby to było jednorazowe , zrozumiałbym ale kilka dni pod rząd???Cwaniactwo , czy marny operator??Myślę że jedno i drugie!Jedno jest pewne..Świadomy praw konsumenta będę się starał o unieważnienie umowy.
ZaletyDuży limit danych za dobre pieniądze
Wadyuniemożliwiające pobieranie nocne rozłączanie modemu , marna i, niedoszkolona obsługa w punktach sprzedaży , w ręcz nieświadoma przysługujących mi promocji??!!
2 lata , 1 zł
~Niezadowolonaa / 2011-12-17 14:59
Ocena: 1.33 / 5
Internet nie dość, że drogi to wykrzesać zniego jakąś prędkość to marzenie. Do tego okres rozliczeniowy jest od 9 do 10 kazdego miesiac. Ja podpisując umowę 9 trzy dni później dostałam rachunek na pełną kwote korzystania za cały miesiąc. W salonie nie dano mi kopii umowy. Wada jest taka, że płacę za 2mb/s a mój "szybki internet" potrafi działac max 0.5... (Przykład: Pobierając plik wilkości kilka Gb przez całą noc -dodam mam darmowy transfer nocny - ściągnęło mi się zaledwie 200Mb). Jakość rozmówn na Skype jest koszmarna. Internet się czesto rozłącza, a modem nagrzewa do wysokic temperatur.
ZaletyDostępność
WadyPrędkość, jakość, oglny system działania firmy Play
~ja1566 / 2011-12-12 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i naciągaczy.Kupiłem zestaw startowy prędkość do 1MB po zainstalowaniu pracował do 0,4 MB,oczywiście mogłem za niewielką opłatą 10 zł zwiększyć prędkość do 4MB i tak też zrobiłem.Niestety prędkość internetu nie wzrosła w porywach do 0,5MB,ale co najciekawsze w tym wszystkim PEŁNY ZASIĘG HSPA FUL OPCJA.PO zarejestrowaniu numeru na ich stronie opisałem całą sytuację w zakładce zgłoszenia.Oto ich odpowiedż" dziękuję za zgłoszenie dotyczące prędkości transmisji danych, które otrzymałam za pośrednictwem strony internetowej 24 października 2011 roku.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://internet.play.pl/maps/shops
Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia (36420103) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową.
Z poważaniem Patrycja Kobus konsultant back office ds. obsługi klienta
~jano / 2011-12-10 15:58
Ocena: 3.00 / 5
Prawie miesiąc temu skusiłem się na promocyjny zestaw PLayOnline na kartę (bo korzystam dorywczo z neta) z modemem Huawei e173u-2 i zestawem startowym za 129zł. Wcześniej pożyczyłem od znajomego modem i wypróbowałem u siebie. Parametry były ok, więc zamówiłem. Przesyłka przyszła po tygodniu i co najważniejsze- z używanym i BRUDNYM modemem !!!! Była oryginalnie rozpakowana w folię Play, więc cokolwiek miało by się stać z nim (podmiana), stało się w PLayu. Już po rozpakowaniu pudełko modemu sprawiało wrażenie starego i zakurzonego. Od razu podniosło mi się ciśnienie, jak zobaczyłem że jest ze starszej wersji E173. Miałem dostać nowszą wersję E173u-2 . Plomba zabezpieczająca wieczko była przerwana. Po wyciągnięciu modemu okazało się że że obudowa jest brudna jakby przez rok ktoś nosił go w kieszeni spodni!!!! Na obudowie modemu, także był numer starej wersji E173. Ponieważ miałem już doświadczenie z pleyem i ich pogardliwym dla klienta zachowaniem, próbowałem sie dodzwonić do Obsługi klienta , ale mnie od razu zbyli mówiąc że jedynie droga mailową takie sprawy. Postanowiłem go uruchomić i napisać email. Po zdjęciu obudowy okazało się że w środku jest nadrukowany numer modelu E173u-2, czyli z jakiegoś powodu musieli mu założyć obudowę z innego, starszej wersji. W "Promocji" mają jakieś SKŁADAKI UŻYWEK O CZYM NIE PISZA W ŻADNYM MIEJSCU NA STRONIE PRZEDSTAWIAJĄCEJ PROMOCJĘ , ANI W REGULAMINIE PROMOCJI !!! A co z odpowiedzią na email ze skargą , w którym posłałem im nawet zdjęcia brudnego modemu? Minął miesiąc i cisza, nabrali wody w usta i nawet "przepraszamy" sie nie doczekałem. napisałem im , że jeśli nawet wciskają w promocji używane modemy, to chodziarz zadali by sobie trud wyczyszczenia obudowy. Totalne zakpienie z ludzi. TAKI JEST PLAY !!!
ZaletyŻe w ogóle działa.
WadyPogarda dla klientów i tak ustawiony system obsługi by łatwo można było się odciąć od skarg, bo komu się chce zgłaszać do rzecznika praw klienta.
1 mc. 129zł
~vika / 2011-12-06 23:19
Ocena: 1.00 / 5
... nieprzedstawianie mu wszystkich regulaminów. Suma sumarum koszty dużo wyższe nie u innych operatorów. zawsze dochodzą jakieś opłaty o których gdzieś w ich pokrętnych regulaminach ukryją drobnym maczkie. Uważać. Jeżeli nie chcesz stracić nerwów tylko rozmawiać omijaj Playa.
Zaletybarak
Wadyobsługa, regulaminy, nie doinformowaniae klienta, bardzo słaba jakość połączeń itd itp
ok pół roku
~andrzej / 2011-11-28 17:21
Ocena: 1.33 / 5
W centrum Lublina nie ma neta cały czas przerywa straszne dziadostwo dobrze że wziołem pre paid :) oże tu są same negatywne opinie ale ja sprzwdzałem w kilku miejscach w PLi jest podobnie
~balaatzen37 / 2011-11-20 20:28
Ocena: 3.25 / 5
Deklarowana w umowie (przedłużenie) prędkość to do 2 MB. Tymczasem otrzymuję do ok.03 MB, a najczęstszym komunikatem jest "przekroczono limit czasu oczekiwania". Normalne korzystanie z internetu nie zawsze jest możliwe. Przed przedłużeniem umowy i deklarowanej prędkości do 1MB rzadko miałem jakieś problemy. Za taką jak obecnie prędkość internetu 49,-zł to nieporozumienie.
ZaletyCena,ale za deklarowaną prędkość.
WadyPrędkość
od 26 pażdziernika 2011
~skurwol / 2011-11-04 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Cóż pisać, play online to totalna porażka. Zdecydowanie odradzam.
ZaletyBrak
WadyWszystko.
2,5 roku
~toto25 / 2011-10-07 21:19
Ocena: 4.25 / 5
u mnie na warmi i mazurach internet smiga 4 mb/s ping 60 ms czasem 133ms nie narzekam mam limit 3GB na karte i jakos nie widze zastrzezen co do tej firmy nocami sciagam bez limitów do 9 .00 rano polecam playa :)
Zaletydobry zasieg
Wadywysoki ping czasami
mam go grubo 6 mc internet na karte 9 zł :)
~arnold / 2011-10-04 13:06
firma ktora powinna przestac istniec to ze weszla na rynek to wielkie nie porozumienie
nigdy juz go n ie wezme i nie polecam nikomu
~mkcafe4 / 2011-10-02 08:34
Ocena: 2.00 / 5
od kilku miesiecy męczę się z korzystania z telefonu w PLAY, ciągle gubi sieć mimo że na telefonie jest na full . Podczas rozmowy sygnal zanika , to jakaś niedorozwinięta sieć . NIKOMU nie polecam, zostalo mi kilka miesięcy i robię wypad to innej .Ostrzegam każdego kto chce tam przejść !!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletymoże cena....?
Wadyzasięg , rozwiązywanie problemów
kilka miesięcy i o tyle za dlugo
~Kupiłem ten "internet" / 2011-10-01 17:06
HMm jeden z najgorszych internetów jakie są w Polsce chcąc coś ściągnąć musze iść do k@fejki internetowej bo z tym internetem niemam szans ! Czekam tylko jak mi umowa minie i wywale przez okno ! Radze nie kupujcie tego internetu bo czeka was zawód .
Zaletynooo da się połoczyć czasami.
Wady-mała prędkość. -często się rozłącza . -mały sygnał ,nawet w mieście .