Internet nie dość, że drogi to wykrzesać zniego jakąś prędkość to marzenie. Do tego okres rozliczeniowy jest od 9 do 10 kazdego miesiac. Ja podpisując umowę 9 trzy dni później dostałam rachunek na pełną kwote korzystania za cały miesiąc. W salonie nie dano mi kopii umowy. Wada jest taka, że płacę za 2mb/s a mój "szybki internet" potrafi działac max 0.5... (Przykład: Pobierając plik wilkości kilka Gb przez całą noc -dodam mam darmowy transfer nocny - ściągnęło mi się zaledwie 200Mb). Jakość rozmówn na Skype jest koszmarna. Internet się czesto rozłącza, a modem nagrzewa do wysokic temperatur.
ZaletyDostępność
WadyPrędkość, jakość, oglny system działania firmy Play
~ja1566 / 2011-12-12 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i naciągaczy.Kupiłem zestaw startowy prędkość do 1MB po zainstalowaniu pracował do 0,4 MB,oczywiście mogłem za niewielką opłatą 10 zł zwiększyć prędkość do 4MB i tak też zrobiłem.Niestety prędkość internetu nie wzrosła w porywach do 0,5MB,ale co najciekawsze w tym wszystkim PEŁNY ZASIĘG HSPA FUL OPCJA.PO zarejestrowaniu numeru na ich stronie opisałem całą sytuację w zakładce zgłoszenia.Oto ich odpowiedż" dziękuję za zgłoszenie dotyczące prędkości transmisji danych, które otrzymałam za pośrednictwem strony internetowej 24 października 2011 roku.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://internet.play.pl/maps/shops
Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia (36420103) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową.
Z poważaniem Patrycja Kobus konsultant back office ds. obsługi klienta
~jano / 2011-12-10 15:58
Ocena: 3.00 / 5
Prawie miesiąc temu skusiłem się na promocyjny zestaw PLayOnline na kartę (bo korzystam dorywczo z neta) z modemem Huawei e173u-2 i zestawem startowym za 129zł. Wcześniej pożyczyłem od znajomego modem i wypróbowałem u siebie. Parametry były ok, więc zamówiłem. Przesyłka przyszła po tygodniu i co najważniejsze- z używanym i BRUDNYM modemem !!!! Była oryginalnie rozpakowana w folię Play, więc cokolwiek miało by się stać z nim (podmiana), stało się w PLayu. Już po rozpakowaniu pudełko modemu sprawiało wrażenie starego i zakurzonego. Od razu podniosło mi się ciśnienie, jak zobaczyłem że jest ze starszej wersji E173. Miałem dostać nowszą wersję E173u-2 . Plomba zabezpieczająca wieczko była przerwana. Po wyciągnięciu modemu okazało się że że obudowa jest brudna jakby przez rok ktoś nosił go w kieszeni spodni!!!! Na obudowie modemu, także był numer starej wersji E173. Ponieważ miałem już doświadczenie z pleyem i ich pogardliwym dla klienta zachowaniem, próbowałem sie dodzwonić do Obsługi klienta , ale mnie od razu zbyli mówiąc że jedynie droga mailową takie sprawy. Postanowiłem go uruchomić i napisać email. Po zdjęciu obudowy okazało się że w środku jest nadrukowany numer modelu E173u-2, czyli z jakiegoś powodu musieli mu założyć obudowę z innego, starszej wersji. W "Promocji" mają jakieś SKŁADAKI UŻYWEK O CZYM NIE PISZA W ŻADNYM MIEJSCU NA STRONIE PRZEDSTAWIAJĄCEJ PROMOCJĘ , ANI W REGULAMINIE PROMOCJI !!! A co z odpowiedzią na email ze skargą , w którym posłałem im nawet zdjęcia brudnego modemu? Minął miesiąc i cisza, nabrali wody w usta i nawet "przepraszamy" sie nie doczekałem. napisałem im , że jeśli nawet wciskają w promocji używane modemy, to chodziarz zadali by sobie trud wyczyszczenia obudowy. Totalne zakpienie z ludzi. TAKI JEST PLAY !!!
ZaletyŻe w ogóle działa.
WadyPogarda dla klientów i tak ustawiony system obsługi by łatwo można było się odciąć od skarg, bo komu się chce zgłaszać do rzecznika praw klienta.
1 mc. 129zł
~vika / 2011-12-06 23:19
Ocena: 1.00 / 5
... nieprzedstawianie mu wszystkich regulaminów. Suma sumarum koszty dużo wyższe nie u innych operatorów. zawsze dochodzą jakieś opłaty o których gdzieś w ich pokrętnych regulaminach ukryją drobnym maczkie. Uważać. Jeżeli nie chcesz stracić nerwów tylko rozmawiać omijaj Playa.
Zaletybarak
Wadyobsługa, regulaminy, nie doinformowaniae klienta, bardzo słaba jakość połączeń itd itp
ok pół roku
~andrzej / 2011-11-28 17:21
Ocena: 1.33 / 5
W centrum Lublina nie ma neta cały czas przerywa straszne dziadostwo dobrze że wziołem pre paid :) oże tu są same negatywne opinie ale ja sprzwdzałem w kilku miejscach w PLi jest podobnie
~balaatzen37 / 2011-11-20 20:28
Ocena: 3.25 / 5
Deklarowana w umowie (przedłużenie) prędkość to do 2 MB. Tymczasem otrzymuję do ok.03 MB, a najczęstszym komunikatem jest "przekroczono limit czasu oczekiwania". Normalne korzystanie z internetu nie zawsze jest możliwe. Przed przedłużeniem umowy i deklarowanej prędkości do 1MB rzadko miałem jakieś problemy. Za taką jak obecnie prędkość internetu 49,-zł to nieporozumienie.
ZaletyCena,ale za deklarowaną prędkość.
WadyPrędkość
od 26 pażdziernika 2011
~skurwol / 2011-11-04 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Cóż pisać, play online to totalna porażka. Zdecydowanie odradzam.
ZaletyBrak
WadyWszystko.
2,5 roku
~toto25 / 2011-10-07 21:19
Ocena: 4.25 / 5
u mnie na warmi i mazurach internet smiga 4 mb/s ping 60 ms czasem 133ms nie narzekam mam limit 3GB na karte i jakos nie widze zastrzezen co do tej firmy nocami sciagam bez limitów do 9 .00 rano polecam playa :)
Zaletydobry zasieg
Wadywysoki ping czasami
mam go grubo 6 mc internet na karte 9 zł :)
~arnold / 2011-10-04 13:06
firma ktora powinna przestac istniec to ze weszla na rynek to wielkie nie porozumienie
nigdy juz go n ie wezme i nie polecam nikomu
~mkcafe4 / 2011-10-02 08:34
Ocena: 2.00 / 5
od kilku miesiecy męczę się z korzystania z telefonu w PLAY, ciągle gubi sieć mimo że na telefonie jest na full . Podczas rozmowy sygnal zanika , to jakaś niedorozwinięta sieć . NIKOMU nie polecam, zostalo mi kilka miesięcy i robię wypad to innej .Ostrzegam każdego kto chce tam przejść !!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletymoże cena....?
Wadyzasięg , rozwiązywanie problemów
kilka miesięcy i o tyle za dlugo
~Kupiłem ten "internet" / 2011-10-01 17:06
HMm jeden z najgorszych internetów jakie są w Polsce chcąc coś ściągnąć musze iść do k@fejki internetowej bo z tym internetem niemam szans ! Czekam tylko jak mi umowa minie i wywale przez okno ! Radze nie kupujcie tego internetu bo czeka was zawód .
Zaletynooo da się połoczyć czasami.
Wady-mała prędkość. -często się rozłącza . -mały sygnał ,nawet w mieście .
mam go 2 lata kupiłem go za 49zł /m
~skywalker / 2011-09-19 17:20
Chciałbym przybliżyć wszystkim jak funkcjonuje spółka Play:) jestem, a raczej byłem klientem tej spółki przez 2 lata. Myślę, że nie warto przytaczać tutaj wszystkich problemów i kłopotów, które stwarza kontakt z jej przedstawicielami. Zrobiło się to już nieco nurzące i skomplikowane. Ponieważ organy państwa, w tym UKE, UOKiK i rzecznicy konsumenta nie wykonują prawidłowo swoich funkcji klienci muszą sami się bronić. Szczerze to sądzę, że gdyby UKE i UOKiK nie było nic by się nie zmieniło:) Nadal panowałoby swoiste "eldorado" spółek telekomunikacyjnych. Zatem po co wydajemy pieniądze na tych urzędników?:) Mam nadzieję, że ten wpis pomoże niektórym osobom podjąć decyzję o wyborze spółki telekomunikacyjnej. Poniższe wydarzenia rzeczywiście miały miejsce:). Myślę, że na podstawie moich doświadczeń mogę przedstawić kilka zasad obsługi klienta, które obowiązują w spółce Play:):
1. Konsultant nie powinien mieć żadnej wiedzy dotyczącej prawa cywilnego i nie powinien rozumieć o co pyta klient. Jeżeli konsultant rozumie co mówi klient należy udawać, że nie ma pojęcia. Jeżeli rozmowa dojdzie do takiego etapu, iż dalsze udawanie konsultanta jest absurdalne, konsultant powinien powiedzieć, że nie ma uprawnień do wykonania danej czynności. Jeżeli klient zapyta o osobę uprawnioną, konsultant powinien odpowiedzieć, że nie wie i nie może się dowiedzieć, kto ma takie uprawnienia. 2. Należy mówić, że wszelkie pisma od klientów zostały zgubione. Szczególnie zaleca się zagubienie pism niekorzystnych dla spółki Play np. o rezygnacji z przedłużania umowy. Po żadnym pozorem, nawet jeżeli klient przedstawi pisemne dowody odebrania pisma nie należy przyznawać, że pismo jest w posiadaniu spółki Play. 3. Należy również mówić, że w systemie nie ma informacji o rozmowach telefonicznych, które klient odbył z klientem. Jeżeli klient zagrozi podaniem do sądu można ewentualnie powiedzieć, że rzeczywiście nagle nagranie rozmowy lub nawet pismo odnalazło się w systemie. 4. Należy zawsze mówić i pisać, że klient ma rację i że taka sytuacja więcej się nie powtórzy. Szczególnie zalecane jest przepraszanie klienta za zaistniałe błędy. Powyższe nie ma żadnego znaczenia, ponieważ po zakończeniu rozmowy nadal można udawać, że pisma zostały zagubione, a w systemie nie zostało zarejestrowane nagranie rozmowy. I nadal można swobodnie powtarzać błędy i wypaczenia. 5. Należy "gubić" również informacje o niekorzystnych dla spółki Play pismach przesłanych klientowi np. o uznaniu żądań klienta za zasadne i zobowiązaniu do wypłaty odszkodowania. Podobnie jak wyżej, takie pisma nie mają żadnego znaczenia i można jak każde inne pismo zwyczajnie je zgubić. 6. Faktury należy wystawiać klientowi nawet jeżeli uznamy jego roszczenie:) Jeżeli zapłaci to przecież płaci dobrowolnie. Jednakże jeżeli nie zapłaci dobrowolnie to zawsze można pozwać do sądu.
Życzę przyjemnego wybierania:) I życia na naszym telekomunikacyjnym "Dzikim Zachodzie":)))) Szczególnie gorąco pozdrawiam spółkę Play oraz dzielnych urzędników z UKE i UOKiK, którzy jak wiadomo dbają o interesy konsumenta dzień i noc:))))
Zaletynie zauważyłem:)
WadyPowyżej:)
2 lata
~bart / 2011-09-11 21:49
Ocena: 4.25 / 5
Mam Playa od roku (10 GB z własnym modemem). Korzystam głównie w Warszawie. Dopóki się nie ruszam z Wawy, dopóty nie mam żadnych zastrzeżeń do jego działania - zasadniczo ma obiecywaną prędkość (do 1Mb/s), nie zrywa połączeń. Przez rok nie miałem powodu, żeby kontaktować się z obsługą. Dlatego ocenę w tym zakresie wystawiam za kontakt przy zawieraniu umowy. Natomiast dla osób, które podróżują, Play się nie nadaje z uwagi na brak zasięgu. Podczas wyjazdów korzystam z iplusa w komórce. Teraz się zastanawiam, czy z uwagi na wyższą deklarowaną prędkość i większy zasięg w ogóle nie przenieść się do plusa - znieśli limity prędkości.
Zaletystabilność połączenia w Wawie
Wadymały zasięg
1 rok, za 45,37 zł miesięcznie
~qrhan / 2011-09-09 23:36
Ocena: 2.00 / 5
Niestety pod każdym względem Play swoich klientów ma głęboko w duszy , jestem pewny że to jest koniec naszej współpracy- powód kłamstwo Play co do zapewnień i chwalenia się o prędkości internetu , rzeczywistość to 10 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!.
Zaletycena i okres umowy
Wadyprędkości
3 lata
~piter182 / 2011-08-30 13:07
Ocena: 3.00 / 5
Nigdy wiecej play online, czekam do grudnia i spier.... Najlepsze jest to ze jak go kupilem to przez pol roku bylo zaje... a teraz jak mi sie konczy umowa to przestaje dzialac, nerwicy mozna dostac z takim netem. Dobrze ze w domu mam z kabla, bo inaczej porazka, psychiatryk jak nic!!!!!!! Limit 5 giga, przy takiej predkosci to bym go nie wykorzystal przez ROK!!!! Play =syf, wrogowi nie polece nawet!!!!!
ZaletyTylko to ze jest w miare tani jestplusem, chociaz w T-mobile jest teraz fajna oferta 49 zeta za 7 GB
~zanetakama / 2011-08-22 22:35
My podpisaliśmy umowę na 18 miesięcy, zasięg od początku był znikomy.Doradzano zakup anteny, też poprawy nie było. Po rozmowach telefonicznych i poradach udzielonych przez obsługę techniczną poprawiało się na 3 dni. Po kilku miesiącach i paru kolejnych dniach bez internetu, zażadaliśmy pisemnie zerwania umowy. A tu zdiwienie, przecież nikt się nie skarżył? A rozmowy zawsze były nagrywane!!! Pewnie to jest też naciąganie klientów ... Po paru listach udało się umowę rozwiązać. Mieliśmy tylko oddać w punkcie sprzedaży modem! Ale tam go nie chcieli przyjąć ;) Pomne, że abonamet trzeba było opłacać nadal. Play straszył przecież oddaniem sprawy do sądu! Po jakimś czasie dostaliśmy zminusowane faktury i nic po za tym, ani telefonu, ani adresu, ani żadnego tłumaczenia, co z tymi fakturami. Na pytanie o pieniądze, miło pan zapytał o numer konta, lecz nikt niczego nadal nie oddawał. Okazało się, że trzeba poprosić pisemnie! Zwykła prośba o oddanie nadpłaconych pieniędzy też nie pomogła - zbyt mało informacji. Więc podajemy wszystko od nowa, dokładne imię i nazwisko, dokładny adres, dokładny pesel, dokładny numer konta bank., dokładna nazwa banku itd. na wszelki wypadek podaliśmy też numer buta i stan cywilny. MAŁO!!! Trzeba jeszcze udowodnić, że płaciliśmy ten abonament ;) ODRADZAMY PLAY ONLINE!!!! Jutro też dzwonimy do rzecznika, rok prosimy o swoje pieniądze, dłużej już nie dajemy radę!
Wadyzdecydowanie - jeden wielki minus
~:) / 2011-08-20 14:15
Ocena: 4.25 / 5
mam internet play 10GB od 18 miesięcy i nie narzekam. zasięg przeważnie powyżej 70%. stronki dość szybko się otwierają, ze ściąganiem są czasami problemy.u mnie w punkcie obsługa jest bardzo miła i sympatyczna, zawsze wszystko mi wytłumaczyli.czytając inne opinie naprawdę jestem w szoku, bo gdybym wcześniej je przeczytała napewno nie wieła bym internetu w play. jak dla mnie maja bardzo dobrą ofertę wiec we wtorek idę przedłużyć umowę.
Zaletytani
~wombaty3 / 2011-08-19 12:56
Ocena: 2.00 / 5
Internet ten mam od wczoraj, pomimo wyjątkowo prostej obsługi jak mnie zapewniali męczyłem się pół godziny żeby to zaczęło działać a raczej ruszać się jak wóz z węglem w moim przypadku internet 7gb niestety mogę pomarzyć o jednoczesnym słuchaniu radia internetowego i przeglądaniu stron www, co gorsza za każdym włączeniem komputera nie da się połączyć od razu tylko muszę odinstalować program i zainstalować ponownie i wtedy może zadziała, narazie na 7prób internet działał dwa razy i liczę że do końca wypisania tej opinie będzie działał dalej, szczerze nie polecam, plus dla play za miłą obsługę ale internet to porażka.
ZaletyChyba żadnych
WadyDuuuuuużo !
kupiłem go wczoraj, naszczęście można oddać do 7dni.
~bokser955 / 2011-08-09 23:28
Ocena: 1.00 / 5
No niestety ale internet w play to największe nieporozumienie i wyrzucenie pieniędzy w błoto!Może i jest i w miarę tani ale kiedy się go zacznie używać no to ręce opadają i krew zalewa.Moja babcia jest szybsza chociaż już bidulka ledwo chodzi!Nie polecam go nikomu a znajomym odradzam.Tragedia!
ZaletyCiężko znaleźć
WadyWolny,wolny i jeszcze raz wolny!
rok
~szilan / 2011-08-09 16:16
Ocena: 2.00 / 5
ciągłe zrywanie połączeń , sygnał słaby całymi dniami nie mogłem się połaczyć obsługa klienta porażka mam do wykorzystania 10g wykorzystuję 0,9 g choć ciągle próbuję ,szkoda nerwów.