Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~SEBA SZCZECIN / 2012-04-30 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    witam wszystkich play online to jakies nieporozumienie myslalem ze bedzie okej no bylo przez pare dni pozniej zaczelo wszystko zwalniac straszna chale sprzedaja czasem jak by tracil zasieg ale co tam byle do konca umowy i nara Nie Polecam Nikomu
    Zaletybrak
    Wadywszystko co mozliwe
    1rok
  • ~uzytkownik / 2012-04-24 20:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam absolutnie nikomu. Co chwile gubi zasieg, razłącza sie i predkosc jest bardzo niska. Zasieg to juz totalna tragedia, jak chcecie korzystac z tego neta w pociagu czy w jakimkolwiek innym srodku lokomocji to zaoszczedzcie sobie ruszania laptopa z domu bo zasiegu nie bedziecie miec prawie nigdzie. Ja kupilem ten internet ze wzgledu na jego niskie koszty i dlatego ze czesto podrozuje zabierajac ze soba laptopa. Zmarnowalem tylko pieniadze bo gdzie nie pojade tam nigdzie zasiegu nie ma, tylko w wiekszych miejscowosciach troche zlapie. Odradzam doslownie kazdemu. Lepiej doplacic i miec internet a nie marnowac tylko pieniadze.
    Zaletyzadnych
    Wadypoprostu nie dziala prawie nigdzie
    prawie pol roku, 34zl
  • ~polec bliskich / 2012-04-20 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    dzwonili do mnie ze chca dac nagrodę z umową na rok za 1zł, bo juz 150zł sie nazbierało, powiezdialem, zeby zadzwonic jak bedzie 250zł to zastanowie się, nazbierało sie 300zł w miedzyczasie zmieniłem numer na złoty za 49zł w salonie, nagle sie okazuje, ze nie ma nagrody dla mnie :)

    dzwonie zglaszam i przyjmują zgłoszenie, po 3 tygodniach dzwonie pytac, mowią ze nie ma jeszcze odpoweidzi, zeby za tydzien dzwonić, dzwonie za 2 tygodnie kolejne :) a tu dupa nie ma takiego zgłoszenia heheh no mają mistrza

    ostrzegam przed podpisywaniem umowy z play przez 12lat z erą nie miałem takich wałków jak z nimi, a nie chce mi się pisacb o reklamacji od podpisania umowy w play skladalem moze z 20,

    na pytanie dlaczego do miesiaca nie odostalem odpowiedz, dlaczego mnie zablokowali skoro nie powinni bo reklamacja w toku powiedzieli ze nie wiedzą, pytam kto wie nik, on moze przyjąc zgłoszenie heheh

    ale zgloszneie juz przyjmowali mowię, on ze nic nie poradzi, to mowię, ze może do wajsa zadzwonić trzeba a konsultant ze w takim przypadku proszę zadzwonic :)


    do piero pismo do UKE zalatwiło sprawę

    umowa się konczy za pare miesięcy i wracam do ery
    Zaletycena
    Wadysame poza ceną
    2 lata prawie
  • ~Masakra / 2012-04-20 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    reklamacje nie uwzględniają, powinno odpisac na zgłoszenie telefonicznie pisemnie, nie robią tego olewają klienta, ale takei metody w dzisiejszych czasach, nie partolić się, zgłaszać do UKE wszelkie niescisłości, dopiero wtedy reklamacje uwzględniają
    Zaletycena
    Wadyobsługa klienta, brak uznawania rekalamacji olewanie klienta sciemnianie na infolinii
    1rok
  • ~raf / 2012-04-20 02:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystkich chętnych którzy chcą sobie w Play zrobić większy transfer 4 Mb OSTRZEGAM WIELKA ŚCIEMA z 1MB w standardzie zakupiłem usługę do 4MB i mam niecałe 2MB teoretycznie 4Mb .
    Po zareklamowaniu transferu uzyskałem odpowiedź powalająca na kolana cytuję "w usłudze nie ma nigdzie napisane że to będzie cały czas 4 MB tylko do 4MB a może to być 2MB i to jest wg Play ok może jak jest dużo użytkowników to transfer jest słabszy'' więc kupujesz usługę w której oprócz wydanej kasy nic więcej nie dostajesz bo żeby to naprawdę coś było to jest tylko fikcja.
    Zaletybrak
    Wadywydana kasa
    usługa za 10 zł przez 30 dni
  • ~Aka / 2012-03-21 20:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, coś z tym Internetem jest nie tak. Na prędkość nie mogę narzekać, bo teoretycznie jestem poza zasięgiem, a działa całkiem fajnie. Z tym że pojawiają się sktraszne kłopoty z limitem. W zeszłym miesiącu wyskoczyła mi informacja, że zostało mi mniej niż 1GB. Po dokładnie dwóch godzinach i dziesięciu minutach, podczas których tylko i wyłącznie przeglądałam strony (choć przez więkoszść czasu nie korzystałam z Internetu) dowiedziałam się, że zostało mi mniej niż 250MB. 31minut później luźnego przeglądania stron od czasu do czasu dowiedziałam się, że zużyłam cały mój limit. W tym miesiącu, po 10 dniach dostałam sms-a, że został mi 1GB. W gry nie gram, oglądam seriale, ale w tym miesiącu wyjątkowo mało. Nie ma szans, aby to wszystko poszło.
    WadyNiestabilna szybkość
    Kłopoty z limitem
  • ~dragonite / 2012-03-18 11:59
    Jak się ma taki problem jak ty to się zgłasza sprawę do UKE a nie czeka aż się sprawa sama załatwi.
  • ~chuba / 2012-03-14 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po całej linii. Prędkość 1,3 kB, chociaż płacę za 4MB :)
    Obsługa klienta próbuje zbywać klientów jak tylko się da.
    Odradzam tego dziada. lepiej dołożyć parę groszy i mieć internet który działa.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena w porównaniu do szybkości, obsługa klienta
    3 lata
  • ~Elizabette / 2012-03-13 20:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam wszystkim ten internet, szybkość jest tragiczna (sprawdzana w kilku miejscach, na 2 rożnych modemach), co chwile gubi zasięg, rozłącza.
    Zaletycena (choć nieadekwatna do jakości usługi)
    Wady- jakość połączenia
    - ciągle traci zasięg
    - nie da się spokojnie pracować
    od 2 lat (abonament 39 Pln)
  • ~endi65 / 2012-03-09 08:16
    Ocena: 2.00 / 5
    mam to cos od roku troche w domu i w pracy prubuje sie tym czyms poslugiwac w trakcie pracy na komputerze wylancza sie internet slaby zasieg a przesyl pozal sie boze nie polecam najgorszemu wrogowi dajcie sobie spokoj z pley-em
    Zaletynie ma
    Wadymnostwo
    zbyt dlugo za ta jakosc za duzo
  • ~666 / 2012-02-10 11:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu tej pseudo-usługi.Skusiłem się niską ceną , ale szybko zrozumiałem jaki to błąd , co chwila zaniki prędkości , działania , a nocne ściąganie prawie niemożliwe ze względu na systematyczne rozłanczanie.Po prostu horror .Obsługa klienta wszystko olewa , zwalając winę na mnie że niby mam uszkodzony laptop ( laptop jest nowy 6-miesięczy, na gwarancji).Jeszcze kilka miesięcy muszę się przemęczyć z tą kulą u nogi.
    Ludzie trzymajcie się z daleka od tego !!!
  • ~Maciek / 2012-02-04 14:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, nie polecam tego internetu nikomu, nawet masochiście. Niedługo kończy mi się umowa z tym pseudo-operatorem. Mam umowę Play Online 5 gb, raz po wykorzystaniu ~3 GB wysłali mi wiadomość, że zostało mi 500 mb, po zgłoszeniu tego, dostałem wiadomość, że limit został wyczerpany całkiem. Mają klientów w du*ie, i to głęboko. Internet od nie dawna jest tak wolny, że można płakać. Nie mogę nawet ściągnąć pliku o wadze 2 mb, bo po 5 sekundach pobierania internet gubi zasięg.
    Zaletyod biedy cena, chociaż wolę dopłacić kilka złociszy i mieć solidny internet.
    Wadymożna wymieniać i wymieniać.
    16 msc, ~49zł / msc
  • ~tadeow3 / 2012-01-28 13:23
    wszystkim zainteresowanym kupnem internetu w play ze względu na cenę szczerze odradzam, nigdy nie osiągniecie satysfakcji z korzystania z niego, przez krótki czas będzie działał lecz wkrótce spowolni tak że odechce się wam taniego internetu,mieszkam w mieście wojewódzkim więc to nie wina zasięgu ani sprzętu lecz sieci play.
  • ~andgold / 2012-01-27 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z Plusa do Playa. Przeniesienie załatwili szybko. Wziąłem najniższy abonament. Chciałem bez internetu ale wcisnęli mi go na siłę, bo niby innych opcji nie było. Poinformowano mnie jedynie, że w każdej chwili mogę z niego zrezygnować. Sprawe załatwiałem przez internet i dopiero po otrzymaniu faktury zobaczyłem, że muszę zapłacić haracz 48 zł za podłączenie internetu , którego w ogóle nie chciałem. Ten punkcik w umowie był tak ukryty, że musiałem poświęcić kilka godzin na jej czytanie, żeby to znaleźć. Oczywiście o takim haraczu nie było żadnej wzmianki w ich ofertach i nikt z obsługi klienta, podczas kilkukrotnych rozmów , mnie o tym nie poinformował. Sa jeszcze inne haczyki na wyciągnięcie kasy, takie jak pobieranie należności za dodatkowe bonusy, które po jakimś czasie się kończą , a niezorientowany klient nie wyłączy tej usługi. NIE POLECAM PLAYA
  • ~Bartosz Nowakowski / 2012-01-27 11:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja przygoda z Play na szczęście dobiegła końca. Przy smartfonach radze uważać na aktualizacje pobierane same przez internet. Rzeczą która irytowała mnie niesamowicie jest zasięg, po prostu straszliwy! w metrze? hahahaha dobre sobie. Szczerze nie polecam.
    Zaletydużo darmowych minut
    Wadyzasięg
    2 lata
  • ~Variograv / 2012-01-20 10:59
    Ocena: 4.75 / 5
    To internet mobilny i o tym nie zapominajmy. Prędkości na poziomie 1.2-2.8 mbps do najgorszych jak za tą cenę (59 zł/mieś) nie należą, dodam że mam stary modem i to może być przyczyna, bo przyznali mi limit prędkości 4 mbit/s + limit dl/up 19 gb, to całkiem nieźle, ogólnie to najlepszy ISP z jakim miałem do czynienia (porównuję też z DSL, radiówkami i kablowymi), był czas że psioczyłem (krótki) bo był czas gdy słabo działało, teraz jest już lepiej.
    No i jeszcze jak sobie uświadomię co by było gdyby nie Play - czyli 1 gb/60 zł/mieś. - a tak było i długo nic się w tym względzie nie zmieniało, to cieszę się, że jest taka firma, która dostarcza mobilny internet w normalnych cenach, mam nadzieję, że nie zniknie z rynku bo wtedy wróci monopol i drakońskie limity i ceny, pamiętajmy o tym, zanim będziemy "jechać" po tej firmie.
    Zaletystabilność, szybkość (na miarę mojego modemu), obsługa klienta, dobre podejście do "starych" użytkowników (w porównaniu do konkurencji - która realizuje politykę "jak już cię mamy to cię skroimy")
    Wadyprzydałoby się LTE, przydałoby się czasem, żeby działało lekko szybciej niż 512 kbps (tyle w największym natężeniu ruchu czasem bywa - ale to sporadycznie)
    3 lata
  • ~monik16 / 2012-01-18 21:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsluga klienta znacznie sie poprawila.Co do internetu pierwsze 7 dni probne super zasieg,chyba sygnal byl z kosmosu.Teraz co drugi,trzeci dzien dzwonie do playa-powod brak sygnalu.
    Wadyslaby internet
    ok.6mcy
  • ~Waldur / 2012-01-11 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Chciałbym się z Wami wszystkimi podzielić tym co mnie spotkało przy rozwiązywaniu umowy za Internet w PLAY.

    Jako, że umowa wygasała mi w połowie listopada 2011, a ja nie chciałem jej przedłużyć to we wrześniu 2011 poszedłem do punktu obsługi PLAY w Blue City celem rozwiązania umowy (wiedziałem, że umowa winna być wypowiedziana przynajmniej na miesiąc przed jej zakończeniem).

    W punkcie obsługi podpisałem dokument potwierdzający rozwiązanie umowy i byłem przekonany, że cała sprawa jest załatwiona.

    Niestety w grudniu otrzymałem fakturę za Internet, co wzbudziło mój niepokój (przecież umowa miała być już dawno rozwiązana). Zadzwoniłem, więc pod *500 i dowiedziałem się, że rzeczywiście zarejestrowali chęć zgłoszenia rozwiązania umowy, ale nie otrzymali dokumentu z punktu obsługi w Blue City potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    W związku z powyższym rozwiązanie umowy nie nastąpiło. Pracownik Call Center polecił mi abym ponownie poszedł do tego punktu i wyjaśnił sprawę. Zrobiłem dokładnie jak mi polecono.

    Gdy byłem w punkcie w Blue City poproszono mnie o ponowne wypełnienie prośby o rozwiązanie umowy, tak też zrobiłem. Oczywiście tym razem poprosiłem o kopię tego dokumentu w razie dalszych komplikacji.

    Następnie otrzymałem oficjalne pismo z dnia 09.12.2011r. z PLAY z informacją, iż umowa zostanie rozwiązana, z przeprosinami za zaistniałe nieprawidłowości i z prośbą o kontakt z Call Center celem wystawienia faktury korygującej.

    Ponownie zrobiłem tak jak mi powiedziano i 22.12.2011r. zadzwoniłem pod *500 z prośbą o wystawienie faktury korygującej. Tym razem byłem przekonany, że sprawa już jest zakończona i że już nie stracę więcej czasu na wyjaśnienie przedmiotowej, kuriozalnej sytuacji.

    Jak możecie się domyślać…myliłem się. 08.01.2012r. PLAY wyłączył mi połączenia wychodzące.

    Zadzwoniłem, więc ponownie pod *500 celem wyjaśnienia tej przeklętej sprawy. Jak się dowiedziałem sprawa jest rozpatrywana od 22.12.2011r. i jako, że zaległa FV nie jest opłacona połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na nic zdały się moje tłumaczenia. Pracownik Call Center polecił, aby zapłacił zaległą FV, a jak sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie, to ewentualnie kwota nadpłaty będzie odjęta od mojej przyszłej FV za telefon.

    Powiedziałem, że absolutnie nie zapłacę tej faktury, że cała ta sytuacja jest kuriozalna. Ja wykonuję dokładnie to co PLAY mi każe, a w zamian za to mam blokowane połączenia wychodzące. Ponadto jak mam wierzyć pracownikowi Call Center, jak poprzednio kilkukrotnie byłem informowany, że wszystko jest załatwione, a jak się później okazywało nic w tym kierunku nie zostało zrobione.

    Reasumując, mam nadzieję, że moja opinia wpłynie na szybsze zajęcie się moją sprawą. Zależy mi na czasie, gdyż od 3 dni nie mogę korzystać z telefonu za który płacę. Sugeruję, abyście zawsze brali kopię dokumentów z PLAY, gdyż pracownicy firmy są niesłowni, a przebieg informacji wewnątrz firmy jest zatrważający.

    Nie ukrywam, że czuję się zażenowany poziomem obsługi klienta w sieci PLAY. Jestem klientem firmy od 3 lat, zawsze opłacałem FV w terminie, a w zamian za to firma odpłaca mi się takim numerem. Uważajcie na PLAY i przy rozwiązywaniu umowy monitorujcie sprawę na bieżąco, jeżeli nie chcecie mieć wyłączonego numeru, tak jak to jest w moim przypadku.

    Pozdrawiam

    Waldek
    Zaletybrak
    Wadyw terści
    3 lata
  • ~użytkownik Play Online / 2012-01-10 23:18
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam,
    jestem abonentem Play już ponad dwa lata. W tej sieci korzystam tylko z internetu, z którego jestem bardzo zadowolona. Internet jak na mobilny jest dość szybki, obecnie jest to w moim przypadku prędkość ok. 3 Mb/s. Ponadto korzystam także z e-faktury do której zawsze mam dostęp poprzez konto na Play24. Na zgłaszane przeze mnie problemy czy to mailowo czy przez Play24 zawsze uzyskiwałam wyjaśnienie fakt, że może nie zawsze były to korzystne dla mnie rozwiązania ale każda taka odpowiedź dawała mi wskazówki jak postępować w przypadku wystąpienia podobnych problemów w przyszłości.
    Jeśli natomiast chodzi o odpowiedzi konsultantów to nie tylko konsultanci Play udzielają "interesujących" odpowiedzi na zgłoszenie. Np. mam telefon w mixplusie zgłaszam reklamację, że została mi naliczona dwukrotnie opłata za pakiet internetu w telefonie oczywiście uzyskałam odpowiedź, która odrzucała w całości moje zgłoszenie więc napisałam odwołanie, które o dziwo zostało rozpatrzone na moją korzyść.

    Nawiązując do wcześniej opisanych kwestii dochodzę do tylko jednego wniosku, że w Biurze Obsługi Klienta pracują tylko ludzie tacy sami jak wszędzie w związku z czym także mają prawo do błędów i pomyłek.
  • ~Niezbyt zadowolony. / 2012-01-09 20:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Od miesiaca jestem uzytkownikiem uslugi Play Online na jakims ich niby najlepszym modemie,
    do 2 mb. Nie znam sie specjalnie na tych sprawach ale tak zachwalali w salonie, ze to niby 2 mb, ze zawsze dziala, sprawdzili w moim regionie zasieg i co? Perfect! No wiec kupilem (wcisneli mi niewiadomo po co jakis pakiet smsow za 40 zl prawie mimo, ze ani slowa nie bylo o tym, no ale podpisane - moje). Odpalam sobie ten net, chwila pracy na googlu - drrryn - limit wyczerpany (10 giga). Byl 7, 10 byl okres rozliczeniowy, dzwonie. Mowia mi, ze to 10 bedzie dopiero od dziesiatego ale moga mi za darmo na te 3 dni wlaczyc usluge jakas (zaplacilem za nia 40 zl jak okazalo sie krotko po 10 kiedy przyszla 1
    faktura - wtf? kilka dni uzytkowania netu i faktura na 140zl!!!!! :D) ze niby wyzeruje sie dziesiatego i bede mial swoje 10 giga, a net przez 3 dni bedzie dzialal i nic nie bede placil. Swietnie! Biore! Dzieki! (dlatego 5 za obsluge klienta, skoro potrafia wyru... takiego cwaniaka jak ja i to z usmiechem na ustach to musza byc naprawde dobrzy). No ale odpalam w koncu ten net, usluga podlaczona, dziala. Muli to, muli tamto. Cmd/ping onet.pl -t i ZGROZOOOO. 300, 400, 1078 (zapamietalem te liczbe), 300, 400, i tak w przedziale 100-700 ze skokami w gore. No coz, 7 sekund opoznienia - nie mozna nawet pomazyc zeby w cos pograc chociaz Pani w salonie taaaaaak zachwalala - mozna ogladac filmy, grac, "Dzialac w swiecie". Cytat, powaga, dzialac w swiecie, ostre co? ;) No to dzwonie ponownie, znow piateczka za obsluge klienta, bo rozmawiajac z kobieta czulem sie jakby ktos mi robil loda, milo, przyjemnie, z satysfakcjonujacym finalem PRAWIE. Ladnie przeprosila za kobiete w salonie ale stwierdzila, ze oni nie gwarantuja 2mb, tylko transfer do 2mb. W rzeczywistosci cos kolo 1mb u mnie mimo swietnego zasiegu itd itd. Powiedziala tez, ze naprawde rzadko zdaza sie zeby transfer byl pelen i UWAGA, zalezy to tez od tego ile osob na raz korzysta w moim rejonie z playa. Niby maja nadajniki z kilku innych stacji, a tu prosze, klops. I tak bieda. Pozostaje mi wiec meczyc sie z tym badziewiem do czasu wygasniecia umowy, bo bylem zbyt glupi zeby poczytac najpierw opinie w internecie zanim wzialem ten szajs. NIE POLECAM. Nawet jezeli to jedna z najlepszych telefonii komorkowych w Polsce (telefony u nich sobie cenie, prowadze firme, mam 2, nigdy nie bylo problemu) to jednak z internetem syf i nedza! Nie dajcie sie zrobic w konia!
    ZaletyBrak :D
    WadyZa duzo zeby pisac.
    Prawie 2 miesiace, za zlotowke ale przez klamstwa i sciemniactwo place prawie 150 zl miesiecznie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347