Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 267 opinii

2.07 / 5

  • Poziom cen
    2.48
  • Oferta
    2.24
  • Jakość obsługi
    1.61
  • Wygoda
    2.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MMM / 2019-08-01 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Autobus, który miał jechać wczoraj (31.07) o godzinie 16.15 przez Sierpc do Warszawy, nie przyjechał. Totalny brak profesjonalizmu, zero informacji/wyjaśnienia od przewoźnika o przyczynie zaistniałej sytuacji(miałem kupiony bilet przez internet). Ponadto nie można było się dodzwonić na infolinie(która w dodatku jest płatna - 2,58zł/min). Odradzam każdemu, kto ceni swój czas.(To nie pierwsza taka sytuacja).
    ZaletyBrak
    WadyZgodnie z opisem.
  • ~Ano / 2019-07-28 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz za nic. Brud, smród i ubóstwo. Dziury w siedzeniach, brudne fotele. Jeden wielki koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyCena, standard zerowy
  • ~Sal / 2019-07-21 22:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Za bilet schaltowali. Autobus nie przyjechał. Dnia 21.07.2019 od 19:25 do 22:12 na dworcu w Przasnyszu czekają ludzie. Żadnej informacji. Infolinia płatna 2.58 za minutę połączenia. Czekałem 7 minut, oczywiście dodzwoniłem się ale konsultant był zajęty. To samo i inni pasażerowie. Naciągają na infolinii
    WadyZawiodłem się na infolinii i informacji. W dzisiejszych czasach żadna licząca firma nie może sobie na to pozwolić. Klient twój pan
  • ~Ivona / 2019-07-17 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy zakupie biletu przez internet dopłata kosztów manipulacyjnych w wysokości 7 zł. Szok!
    Polaczenie Jastrzębia Góra -Gdańsk wg rozkładu bardzo optymistycznie 1:50 godz, w rzeczywistości dużo dłużej.
    Pomimo WC w autobusie, kierowcy odmówili mi skorzystania z niej. Dopiero po wskazaniu im zapisków ze strony internetowej Polonusa, iż jest taka możliwość, i tłumaczeniu ze mam pilna potrzebę, dostałam klucze z informacja ze „ nie wiem co tam zastane” kierowcy bardzo nieuprzejmi.
    ZaletyPasy w aotobusie
    WadyCzas podróży, niemiła obsługa
  • ~Stanley / 2019-06-22 18:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Grudziądz Warszawa. Kierowcą jest Pani. Extra troska o pasażerów. Czy wszyscy wsiedli po krótkim postoju. 22czerwiec. 16.10 z Grudziądza..Jestem mega pozytywnie zaskoczony. Pozdrawiam Panią..
  • ~Marcin / 2019-06-18 21:32
    Ocena: 2.50 / 5
    18.06.2019
    Autobus pospieszny z Warszawy Zachodniej do Krynicy-Zdroju.
    Brak toalety w autobusie przy czasie jazdy ponad 10 godzin.
    Klimatyzacja nie w pełni sprawna - zamiast chłodzić, to mrozi! (uszkodzenie znane kierowcy).
    Fotele w złym stanie technicznym, niewygodne i bez możliwości rozłożenia w pozycji ergonomicznej.
    Totalna PORAŻKA!!!!!
    ZaletyCena
    WadyKiepski autobus, bez wygód na miarę XXI wieku.
  • ~Oburzony klient / 2019-06-15 16:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo odradzam!. Autobus przyjeżdża kilka minut przed czasem a na przystanku stoi ponad 30 min. W takim upale! Informacja przez głośniki, że będzie ruszał planowo - bzdura!!! Wielki żal że pojechałem tym "autobusem"... Może dlatego, że ostatni do Koszalina...
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyJ. W.
  • ~Greg / 2019-06-12 22:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Popieram. Trasa z Warszawy przez Kielce. Kierowca straszny cham.
  • ~... / 2019-06-04 20:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Autokar Warszawa-kielce kierowca niemiły i bardzo chamski
    WadyChamski kierowca
  • ~Szara1234 / 2019-05-25 10:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie pozdrawiam tej linii autobusów, ponieważ jadąc można przypłacić życiem lub zdrowiem ;) Szlam w stronę tylu kiedy nagle pod moimi nogami zarwal sie kawałek podłogi, który miał bliski dostęp do ulicy, nawet nie chce myśleć co by sie stało gdybym miała choć mniej refleksu. Uważajcie ;)
  • ~Szwej / 2019-05-25 08:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca wprowadza w błąd pasażerów, nie uznaje zniżek które widnieją na ich stronie. Brak Wi-Fi.
    ZaletyWygodne siedzenia
    WadyBrak Wi-Fi
    Tragiczna obsługa
  • ~Monika / 2019-05-15 07:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Polonus w kategorii najgorszego przewoźnika jest bezkonkurencyjny!
    Kupiłam bilety na podróż do Lwowa i powrót do Warszawy.
    Na trasę ponad 400 kilometrową podstawiony był autobus bez toalety. Kierowcy nadąsani i niemili. Z łaską otworzyli luk bagażowy, bez jakiegokolwiek nadzoru i pomocy. We Lwowie osoby na przedostatnim przystanku musiały wysiąść i pilnować swojego bagażu, czy nie został przez kogoś zabrany omyłkowo.
    Gniazdka zasilające nie działały, o internecie nie było mowy. Najlepiej bawili się panowie kierowcy, zajęli pierwsze 4 podwójne siedzenia na swoje paczki po czym jeden tak chrapał, że nie sposób było zmrużyć oko. A no i najważniejsze - zamiast na 3.45 w do Warszawie byliśmy 0 10.00. 6 godzin opóźnienia i nawet jednego słowa przepraszam. Nie polecam nawet wrogom!
    Zaletybrak
    Wady- 6 godzin opóźnienia w stosunku do rozkładu,
    - brak respektowania rezerwacji miejsc
    - niemiła obsługa
    - brak toalety
    - brak internetu
    - brak działających gniazdek
    - chrapanie kierowcy
    - niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi
    - brak kontroli nad bagażem
  • ~:) / 2019-04-26 09:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam autobusu Polonus. Autobus przyjechał ze sporym opóźnieniem ponadto miałam kupiony bilet przez internet a pan kierowca oznajmił mi przy wsiadaniu, że nie ma już miejsc siedzących...Kierowca zaproponował siedzenie na schodach autobusu. Odradzam korzystnia z tego przewoźnika.
  • ~Sylwia / 2019-04-25 08:11
    Ocena: 3.50 / 5
    Odjazd autobusu na czas Pan kierowca bardzo miły odpowiada na pytania. Nie ma problemu z biletem przez telefon jak niektórzy tu pisali.. Toalety czynne już na samym początku zapytaliśmy żeby nie było rozczarowań bo podróż będzie trwać niestety 8 godzin. Jedyny minus to brak hasła do internetu ale może jak byśmy zapytali to kierowca by podał akurat mamy swoje. :)
    Zalety1-Mily kierowca
    2-Toaleta, która oczywiście jest czynna,
    3-Zaslonki przeciw słońcu, a akurat jest dużo słoneczka.
    WadyBrak widocznego hasła do internetu mogło by być widoczne dla wszystkich. :)
  • ~Alicja / 2019-04-24 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kierowca mnie nie zabrał,gdyż nie miałam biletu online. Twierdził,że prawdopodobnie zabraknie im miejsc po trasie. Na stronie internetowej brak informacji o braku miejsc.
    Mimo proszenia zostałam na przystanku. Nie można na nich liczyć, Porażka
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Wkurzonababa / 2019-04-23 18:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Mimo zapewnień brak wifi oraz toalet to totalna porażka przy długiej trasie, dodatkowo 1.5 godzinne opóźnienie, a kierowca pomimo że miły to moim zdaniem nie ma totalnie wyczucia w prowadzeniu autobusu, przyśpiesza po to by po chwili zwolnić, jedyna myśl podczas to podróży to byle nie zwymiotować, autobus przepełniony, niektórzy nie mieli miejsc siedzących.
    WadyBrak wifi
    Nieczynne toalety
    Przepełniony autobus
    Opóźnienie
    Kierowca bez umiejętności jazdy

  • ~Daniel / 2019-02-11 04:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia nie dość że się jedzie 7.5 godziny to toaleta jest zamknięta jak się dowiedziałem właśnie od kierowcy toaleta nie jest otwarta ponieważ niechce żeby mu smierdzialo I robi 4 przystanki po 30 minut to jest kpina I śmiech na sali niektórzy nie mają tak wytrzymałego pęcherza czyli toaleta jest tylko na pokaz pozdrawiam serdecznie kierowcę jedyny plus wszystkiego że jak poprosiłem że potrzebuje za potrzeba to się zatrzymał tyle że miał jakieś swoje uwagi:ja czuje od ciebie , niechce żeby smierdzialo Itp co to ma być kpina I chanba Tagrze nie polecam ps.kierowca jest nie miły
    ZaletyTanie bilety
    WadyBrak toalety mimo że jest
  • ~Kasia / 2019-01-30 07:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca nie zareagował na prośbę o podwyższenie temperatury w autokarze.Po godzinie jazdy,nadal było n tyle zimno,że nie można było zdjąć kurtki.Tłumaczenie,że trzeba czekać cierpliwie,aż autobus się rozgrzeje,jest chyba najzwyczajniej spowodowane brakiem kompetencji i ignorancją.W taki sposób kierowcy pracują na złą sławę dobrej firmy.
  • ~Menia / 2019-01-28 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak moze byc nieczynna toaleta na długiej trasie?To po co ona w ogóle jest w autobusie?Powinni ibfirmowac o tym fakcie przy zakupie biletu a stawiac podróżnych przed faktem dokonanym.Kierowca też niemiły.Nigdy więcej polonusem
  • ~Xxxxx / 2019-01-26 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Starsznie nie poważna firma.
    Jeżdżą jak chcą. Najczęściej wogóle nie jeżdżą lub są spóźnione o godzinę lub są za wcześnie o jakieś 15 minut przez co nikt nie wie czy autobus był czy będzie.
    Ja osobiście czekałem 20 minut na autobus, a spieszylem się na powrotny z innego miejsca do którego w końcu nie pojechałem. Najlepsze jest to że mimo strasznych usług których w zasadzie nie ma to bilety drożeją, a podczas rozmów z kierowcami dowiaduję się, że raczej usunął część połączeń bo nikt nie jeździ ich autobusami, po którejś z kolei takiej sytuacji jak mi się teraz zdażyła nie dziwię się.
    WadyNie przyjeżdżają na określony czas
    Czasami wogóle nie przyjeżdżają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5439
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3328
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100