Odjazd autobusu na czas Pan kierowca bardzo miły odpowiada na pytania. Nie ma problemu z biletem przez telefon jak niektórzy tu pisali.. Toalety czynne już na samym początku zapytaliśmy żeby nie było rozczarowań bo podróż będzie trwać niestety 8 godzin. Jedyny minus to brak hasła do internetu ale może jak byśmy zapytali to kierowca by podał akurat mamy swoje. :)
Zalety1-Mily kierowca
2-Toaleta, która oczywiście jest czynna,
3-Zaslonki przeciw słońcu, a akurat jest dużo słoneczka.
WadyBrak widocznego hasła do internetu mogło by być widoczne dla wszystkich. :)
~Alicja / 2019-04-24 06:58
Ocena: 1.00 / 5
Pan kierowca mnie nie zabrał,gdyż nie miałam biletu online. Twierdził,że prawdopodobnie zabraknie im miejsc po trasie. Na stronie internetowej brak informacji o braku miejsc.
Mimo proszenia zostałam na przystanku. Nie można na nich liczyć, Porażka
WadyBrak odpowiedzialności
~Wkurzonababa / 2019-04-23 18:56
Ocena: 1.50 / 5
Mimo zapewnień brak wifi oraz toalet to totalna porażka przy długiej trasie, dodatkowo 1.5 godzinne opóźnienie, a kierowca pomimo że miły to moim zdaniem nie ma totalnie wyczucia w prowadzeniu autobusu, przyśpiesza po to by po chwili zwolnić, jedyna myśl podczas to podróży to byle nie zwymiotować, autobus przepełniony, niektórzy nie mieli miejsc siedzących.
WadyBrak wifi
Nieczynne toalety
Przepełniony autobus
Opóźnienie
Kierowca bez umiejętności jazdy
~Daniel / 2019-02-11 04:14
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia nie dość że się jedzie 7.5 godziny to toaleta jest zamknięta jak się dowiedziałem właśnie od kierowcy toaleta nie jest otwarta ponieważ niechce żeby mu smierdzialo I robi 4 przystanki po 30 minut to jest kpina I śmiech na sali niektórzy nie mają tak wytrzymałego pęcherza czyli toaleta jest tylko na pokaz pozdrawiam serdecznie kierowcę jedyny plus wszystkiego że jak poprosiłem że potrzebuje za potrzeba to się zatrzymał tyle że miał jakieś swoje uwagi:ja czuje od ciebie , niechce żeby smierdzialo Itp co to ma być kpina I chanba Tagrze nie polecam ps.kierowca jest nie miły
ZaletyTanie bilety
WadyBrak toalety mimo że jest
~Kasia / 2019-01-30 07:12
Ocena: 2.75 / 5
Kierowca nie zareagował na prośbę o podwyższenie temperatury w autokarze.Po godzinie jazdy,nadal było n tyle zimno,że nie można było zdjąć kurtki.Tłumaczenie,że trzeba czekać cierpliwie,aż autobus się rozgrzeje,jest chyba najzwyczajniej spowodowane brakiem kompetencji i ignorancją.W taki sposób kierowcy pracują na złą sławę dobrej firmy.
~Menia / 2019-01-28 10:46
Ocena: 3.00 / 5
Jak moze byc nieczynna toaleta na długiej trasie?To po co ona w ogóle jest w autobusie?Powinni ibfirmowac o tym fakcie przy zakupie biletu a stawiac podróżnych przed faktem dokonanym.Kierowca też niemiły.Nigdy więcej polonusem
~Xxxxx / 2019-01-26 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Starsznie nie poważna firma.
Jeżdżą jak chcą. Najczęściej wogóle nie jeżdżą lub są spóźnione o godzinę lub są za wcześnie o jakieś 15 minut przez co nikt nie wie czy autobus był czy będzie.
Ja osobiście czekałem 20 minut na autobus, a spieszylem się na powrotny z innego miejsca do którego w końcu nie pojechałem. Najlepsze jest to że mimo strasznych usług których w zasadzie nie ma to bilety drożeją, a podczas rozmów z kierowcami dowiaduję się, że raczej usunął część połączeń bo nikt nie jeździ ich autobusami, po którejś z kolei takiej sytuacji jak mi się teraz zdażyła nie dziwię się.
WadyNie przyjeżdżają na określony czas
Czasami wogóle nie przyjeżdżają
~Użytkownik googl / 2019-01-20 01:59
Ocena: 1.00 / 5
Autobusy Polonus to najgorszy autobus jakim kiedy kolwiek jechałam. Ciasno niema gdzie wyciągnąć nogi. Za 12 godzin jazdy czułam się jak szptot w puszce. Mało miejsca nie można się nie położyć nie wyciągnąć nóg. W życiu więcej nie skorzystam z Polonus. Nie komu nie polecam. FUUUUUUUU!!!!!!
ZaletyMało miejsca
WadyCiasno
~Były pasażer / 2018-12-26 19:52
Ocena: 1.50 / 5
Nie ufajcie przewoźnikowi Polonus bo nie wrócicie do domu! Od dziś, tj 26.12.18 nigdy nie skorzystam z tego przewoźnika z powodu odwołania mojego kursu z Warszawy do Olsztyna w godzinach popołudniowych. Niestety mialem przesiadke w Olsztynie na pociąg do Gdańska, będę miał noc nie przespaną pomimo jutrzejszej pracy. Moja rodzina i znajomi nigdy nie skorzystają w pierwszej kolejności z Polonusa, złożę również zawiadomienie do odpowiedniej instytucji o zaistniałej sytuacji, nigdy więcej!!!!!
ZaletyOprócz gniazdek nie ma zalet!
Wady- punktualność (wieczne opóźnienia)
- częstotliwość
- pomimo zapewnień brak WiFi
- regularne odwoływanie kursów
- nie ufać przewoźnikowi!
~aion / 2018-12-12 13:27
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam! Kupiłam bilet na autokar,a podjechał rozklekotany bus z nieuprzejmym kierowcą, który, mimo kiepskich warunków pogodowych, gnał jak szalony.. Nigdy więcej!
~Sylwia / 2018-12-02 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Autobus stał ponad pół godziny na postoju pan kierowca przedłużał przerwę specjalnie( ponad pół godziny) , gdyż kierowca innego autobusu palił papierosa widocznie potrzebował kompana, przez co z opóźnieniem dotarłam do domu. Relacja Warszawa- Stawiski. Nigdy więcej nie wsiądę do Polonusa
~Ja / 2018-11-19 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Nogdy wiecej. Po raz drugi po prostu nie przyjechał na przystanek przy Rzymowskiego pseudo autopus relacji Warszawa Zachodnia - Tarnobrzeg. Bilet kupiony, autobusu brak. Sterczeliśmy od 7.37 do 8.45. Lokaluzator autobusów na ich stronie zepsuty. Nigdy eięcejtym badziewiem nie jadę i przestrzegam innych.
~wiqa66 / 2018-11-12 14:47
Ocena: 2.25 / 5
Jak na to, ze jestem studentką i musze płacić prawie 40 złoty, zeby dojechac do domu ,nie mówiąc juz o wracaniu, to bardzo slabo. Najgorsza jest jednak obsluga. Wlasnie zostalam zle potraktowana przez kierowce, ktory zachowywał sie, jakby wszystko robil z ogromną laska. Slabo zorganizowany-w innych liniach komunikacyjnych mają albo czytniki biletow, albo zapisane rezewacje opłacone online. Mimo, ze mialam bilet, nie chcial mnie wpuścić. Potem prosząc mnie o legitymacje prawdopodobnie sie przeslyszal, bo wykrzyczał,, co Jezu?!",mimo ze na jego prosbe, odparłam ,,juz daje".Tak ,czy siak sytuacja nie powinna byla sie zdarzyc, a jesli już sie zdarzyła, to przydałoby sie chocby zwyczajne, ludzkie,, przepraszam",czego nie uslyszalam, a wrecz zostalam poinformowana chamskim tonem o jakichs premiach za sprawdzanie dokumentow. Nie polecam.
Głębokie rozczarowanie. Nie myślałem że będę musiał się fatygować i pisać negatywną opinię, innej opcji jednak nie było. Autokar nie przyjechał na miejsce wskazane na bilecie elektronicznym. Dzwoniłem na linię telefoniczną, płatną a jakże, ale ponoć czynną całą dobę. Guzik, nie dodzwoniłem się. Straciłem pieniądze i sporo czasu. Odwołałem się internetowo, nie uznali reklamacji bo jak się okazało, autokar podstawiany przyjechał, ale w zupełnie inne miejsce, na przystanek oddalony 500m. A szukałem przedtem w internecie, upewniałem się gdzie będzie. Guzik. Teraz żeby się odwołać ponownie znowu trzeba dzwonić, na numer płatny, a jakże. Zero szacunku dla klienta. To nie jest uczciwe traktowanie sprawy.
~Piotr / 2018-10-29 13:24
Ocena: 1.75 / 5
Makabra. Autobus nie przyjechal w ogole. Zmarznieci czekaliamy ponad poltorej godziny i zrezygnowalismy. Jeden wielki dramat !!! Zero profesionalizmu i dbania o klienta.
WadyBrak przyjazdu autobusow
~Niusia / 2018-10-14 17:21
Ocena: 3.33 / 5
Konsultant na infolinii podał godziny odjazdów z Białobrzeg. Wyjechałam wcześniej mimo to wcale nie przyjechał i nie było takiego kursu.
ZaletyZaletą jest toaleta i szybki transport, aczkolwiek kierowcy nie są mili.
~Konio / 2018-10-02 10:45
Ocena: 2.00 / 5
Jechałem Polonusem 28.09.2018. relacji Lwów Warszawa kurs nr 9510. Kierowca przemycał papierosy, podczas kontroli celnicy znaleźli jego skrytki przez co staliśmy kilka godzin na granicy. po przekroczeniu granicy dosiadł się kolejny kierowca a ten co przemycał zaraz się upił i zaczęły się nieprzyjemne odzywki do pasażerów. Kierowca nie zatrzymał się w Lublinie gdzie miała wysiąść część pasażerów, dopiero po ich interwencji zawrócił twierdząc że sam nie wie dokąd jedzie. Toaleta nieczynna została otwarta tylko do kontroli na granicy jedyny plus to klimatyzacja. Nie polecam.
~Joanna / 2018-09-17 20:50
Ocena: 2.00 / 5
Zakupiłam bilet w PKS Polonus z wyprzedzeniem . Planowałam wyjazd z synem do Malborka. Z Sandomierza więc chciałam się dostać tymże PKS em do Warszawy A potem dalej. Wszystko wcześniej oplacilam. Niestety doznalam kontuzji kolana , mam peknieta Łękotkę w kolanie i wyjazd musiałam 2 dni przed wyjazdem odwołać. Wszędzie zwrocono mi pieniądze za bilety (zostawiajac 15% na poczet strat) i zaliczkę za noclegi mi zwrócono A PKS Polonus NIE. Coś tam wypisywali żeby pisać gdzieś indziej, potem że za późno pisałam ( A pisałam 2 dni przed wyjazdem) wreszcie dałam sobie spokój i tak stratna jestem na tej firmie ok 60zł. Nie polecam. Dziady.
~Tag / 2018-09-17 17:57
Ocena: 1.25 / 5
Kierowcy mimo opóźnienia zatrzymują się na każdym możliwym dworcu na kawkę i papierosa.
Opóźnienia potrafią być kilkugodzinne.
Dodatkowo z "WC" bardzo często ulatnia się smród, można domyśleć się jaki.
NIE POLECAM
~plujenapolonus / 2018-09-15 18:19
Ocena: 1.00 / 5
cena biletow nie jest miarodajna do usług, notoryczny brak wi-fi oraz opoznienia/awarie autobusów powoduja ze juz lepiej pojechac pkp
Wadyczesto nie przyjeżdża, lub ma opoznienie 20-30minut. Jazda jak w wagonie bydlecym