Opinia dotyczy Banku Pekao oddział w Wieliczce. Obsługiwala nas Pani Sylwia Stangierska , bardzo mila i kompetentna osoba , przekroczylismy godziny urzedowania i nic sie nie stało przyjeła to z usmiechem!
Dziekujemy.
Krystyna i Stanisław.
ZaletyProfesjonalna obsługa.
WadyNa razie brak.
~Stasia / 2023-06-17 07:31
Ocena: 5.00 / 5
Zakładałam konto w banku w II Oddziale przy ul. Garncarskiej w Gdańsku. Obsługiwała mnie kompetentna pani Monika Wołoszyn. Jako nierezydentka Polski spodziewałam się, że za pierwszym razem nie załatwię sprawy, że będę musiała wrócić ponownie. Jednak załatwiłam sprawę od razu, sprawnie, szybko. Bardzo kompetentna pani, a do tego miła, uśmiechnięta, życzliwa. Polecam.
~stefan / 2019-10-14 17:12
Ocena: 5.00 / 5
Jako chyba jedyny bank pozwolił mi na założenie konta bez wychodzenia z domu. Karta do konta przyszła niezwykle szybko (2 dzien po zalozeniu). Warunki na koncie oszczędnościowym bardzo atrakcyjnie. Nie ma do czego się czepiać. Na infolinii o dziwo pani niezwykle pomocna i znająca temat od a do z.
~Sylka / 2024-02-22 11:15
Ocena: 5.00 / 5
Polecam serdecznie Bank SA ul Sienkiewicza 18, jestem wieloletnią klientką, obsługiwaną przez Panią Ewę M. Zawsze mam rzetelną, miłą i pełną profesjonalizmu opiekę i obsługę. Polecane przez Panią Ewę usługi i produkty Bankowe są w sposób subtelny nie nachalny i odpychający.Zawsze z przyjemnością wracam i korzystam. Takich oddanych i pełnych profesjonalizmu łudzi życzę więcej.
ZaletyDostępność, miłą obsluga
WadyBez umówienia, długi czas oczekiwania
~SZE / 2024-07-31 16:45
Ocena: 5.00 / 5
Wyrazy uznania dla pani Bożeny Markowskiej, Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta, z usługi której dzisiaj korzystałam w związku z udzielaną darowizną. Cierpliwa, komunikatywna, rzeczowo wyjaśniająca wątpliwości, profesjonalistka. Gratuluję takiego pracownika.
~Tadeusz / 2024-10-22 13:52
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat korzystam z uslug banku pekao w Stargardzie ul Czarnieckiego w Stargardzie , od pewnego czasu obsluguje mnie Dorota Wardzinska ,bardzo kompetentna ,mila .gratuluje takiego pracownika
~Teresa / 2023-03-29 07:47
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła i fachowa pomoc w biurze obsługi klienta w Zakopanem. Pani niejednokrotnie pomagała, zawsze grzeczna i pomocna.
~TOMASZ / 2022-06-12 18:50
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem od paru lat nie mogę narzekać na obsługę klienta czy samej ofercie konta
ZaletyWszystko
WadyBrak możliwości załatwienia sprawy w banku w sobotę
~TOMASZ / 2022-07-26 16:38
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony jestem klientem tego banku kilka lat nie rozumiem tych negatywnych opinii.
Jeżeli komuś nie pasuje ten bank to niech się przeniesie to innego nikt go nie trzyma w tym czy w innym banku
ZaletySporo
WadyBrak czynnego oddziału banku w sobotę
~Tomek / 2023-04-05 08:16
Ocena: 5.00 / 5
Teraz promocja 250zł za założenie konta https://tmlead.pl/redirect/677817_1134
~Tomek / 2025-05-19 15:13
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsluga.Szczególne podziekowanie za uprzejme i fachowe zalatwienie sprawy dla Pani Justyny z 13 oddziału PKO w Bydgoszczy.
ZaletyWysokie profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta.
~tymek / 2019-10-10 11:47
Ocena: 5.00 / 5
konto za 0 zł dodatkowo fajna szybka apka i oprocentowanie na oszczędnościowym aż 3%
~Ula / 2024-02-26 19:57
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta w Banku Pekao na Placu Bankowym 1 jest na najwyższym poziomie. Wpływ na to ma kompetentny i rzeczowy Zespół doradców. Chcę podziękować w tym miejscu w szczególności Pani Małgosi Góreckiej za szybką pomoc w wyjaśnieniu sprawy związanej z kredytem hipotecznym. Pani Małgosia to przemiła osoba, która posiada ogromne kompetencje i wykazuje się profesjonalizmem w swoim fachu.
ZaletyOgromna wiedza, kompetencje i profesjonalizm doradców, szybkość załatwienia spraw.
~Użytkownik Pekao / 2024-05-29 09:38
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie jeden z prostszych banków nie wszystko da się załatwić online więc o tyle dobrze ze mogę iść do okienka i załatwić to co potrzebuje nawet założenie konta wolę załatwić na miejscu
ZaletyBankowość mobilna i przez komputer
WadyTryby serwisowe w weekend trochę za często ale bez płatności online może się obejść
~Vira / 2023-06-29 15:33
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję bardzo Pani Annie Kowalczyk za profesjonalizm i miłą obsługę.
Zaletypolecam
~Waldek / 2022-08-12 23:48
Ocena: 5.00 / 5
Ja mam bardzo pozytywne zdanie o obsłudze pracownika infolinii. Dziś 12 sierpnia o godz. 23 rozmawiałem z Panią Karolina Durlak. Jestem miło zaskoczony profesjonalizmem wiedzą i cierpliwością tej Pani. Od niedawna jestem klientem banku i miałem kilkanaście pytań. Rzadko spotykam się, niestety, z takim podejściem do klienta. Można sobie wyrobić dobre zdanie o Banku na podstawie takich pracowników jak Pani Karolina.
~Whoami / 2023-03-09 12:33
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo mili Państwo. Którzy wiedzą czym się zajmują. Zawsze wszystko zostawało mi doskonale wytłumaczone i przekazane.
~Wieslaw / 2023-07-16 13:00
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna i miła w obsłudze p. Halina Halczynska z którą wspolpracuje już ponad 30 lat moje gratulacje
~Wieslawa / 2023-06-22 11:46
Ocena: 5.00 / 5
życzliwie,kompetentnie pracownik pani Urszula .
Pprofesjonalnie ,pomocna pomogła w instalacji .
Nadmienię e jestem osobą niedowidzącą. Gdyby była wyższa skala dałabym 10 na 10
~Wiesław / 2017-01-14 15:21
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta bardzo miła czytelna nic dodać zarówno w placówkach jak i serwisie pomoc błyskawiczna i skuteczna
oferty dobre
W wieku starszym radzę sobie nieźle z obsługą rachunku (Pekao24)