2 miesiace
	- 
	~Zoltek / 2008-03-24 14:03Ocena: 4.33 / 5Poprzednio bylem posiadaczem konta w banku BPH widziałem wiele kont internetowych i stwierdzam ze jeśli chodzi o prostotę obsługi to BPH było najlepsze. Zostałem przeniesiony do PEKAO i myślałem ze skoro ten bank przejmuje niektóre placówki BPH oraz ma podpisana umowę na udostępnienie systemu sezam będzie wszystko dobrze. Jednak myliłem sie. Faktem jest ze PEKAO ma podobny system do sezamu jednak są pewne rzeczy które użytkownikowi sezamu będą przeszkadzały, inne to moim zdaniem błędy powstałe dawno temu i nikt tego nie zmienił. Jako przykład mogę podać to ze wysyłając przelew na stronie PEKAO widzimy przycisk zapisz. Gdyby ktoś nie wiedział co jest grane to mógłby pomyśleć ze w rzeczywistości jego przelew nie jest wysyłany tylko zapisywany a dopiero później ktoś podejmie decyzje czy go wysłać czy tez nie. Ewentualnie sami będziemy musieli to zrobić gdzieś indziej. Niby taki mały przycisk a ile przez niego problemów. Zaleta tego banku jest to ze obsługa działa bardzo sprawnie mimo wielu błędów jakie są popełniane. Przykładami w tym wypadku mogą być: niedostarczenie karty płatniczej do klienta, zagubienie kodu pin, przeniesienie klienta z jednego banku do drugiego bez pisemnego powiadomienia, brak pisemnego powiadomienia o potrzebie zgłoszenia sie do placówki banku po zmianie systemu bankowości internetowej w celu ustalenia nowego hasła i podania klientowi nowego numeru CIF. Te błędy oczywiście w przypadku zgłoszenia sie do banku zostają w miarę szybko rozwiązywane za co oczywiście oceniam obsługę wysoko jednak takich przypadków powinno być jak najmniej. 
- 
	
	
