Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1544 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mirolo / 2010-05-07 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    PekaO S.A jest najgorszym Bankiem w Polsce. Najdroższy a zarazem nie dba o klienta.
    Zaletybrak
    WadyStosunek do ludzi. To moze jest Bank dla bogatych.
  • ~jorgus / 2010-04-15 11:01
    Wszystko super mam swojego kolsuntanta
    Zaletywszystko super
    20 lat
  • ~antypekao24 / 2010-02-09 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwonilams pytac o dwie sprawy - m.in zmiane nr adesu,bo w okienku poprawilam to juz 2 razy, ale korespondencja przychodzi wciaz na zly adres - paniw infolinii nie ma takich mocy.ok. zapytalam jeszcze o cos. pani, ze nie ma dostepu do dokumntow wiec pytam o czym moge z nia rozmawiac. a ona, ze na tematy ogolne. (!!!!?????) czyli jaka ksiazke ostatnio przeczytala czy jaki film widziala? kpina!!!!!!!!
    Zaletybrak!!
    Wadytotalny brak profesjonalizmu!!
  • ~pekao241984 / 2009-09-16 21:38
    Ocena: 4.33 / 5
    bardzo dobry bank. pożyczka lub coś inneo złatwić to dla nich łatwizna. pekao24 bardzo wygodne. tylko dość drogo liczą sobie za urzytkowanie konta.
    Wadyopłaty za konto bardzo wysokie
    2 lata
  • tryby / 2009-05-25 00:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Moje konto firmowe było internetowe, do niego karty nie ma, więc musisz założyć drugie konto - "visowe", jak chcesz pobierać kasę w gotówce. Wygląda to tak:

    - czwartek - ktoś Ci wysyła pieniądze.
    - piątek - dostajesz kasę, ale na koncie jest nieaktywna, bo musi odczekać 24h.
    - sobota - kasa pojawia się na koncie, ale do poniedziaku nic nie zrobisz.
    - poniedziałek - robisz przelew na visę.
    - wtorek - kasa pojawia się na visie ale żeby ją pobrać, musisz zaczekać 48 godzin.
    - czwartek - możesz pobrać kasę (co nie znaczy, że rano).

    I sukces! Po tygodniu masz kasę w kieszeni. Fajnie, co?

    No i jeszcze coś - wpłata gotówki w okienku własnego oddziału na własne konto bez opłaty (co wynika z przepisów konta) jest możliwa tylko po każdorazowej awanturze i wzywaniu kierownika.
    ZaletyNie musisz się martwić gotówką w kieszeni, kiedy bank zarabia kasę z obracania Twoimi pieniędzmi.
    WadyBank zarabia na obracaniu Twoją kasą a Ty masz z tego "g".
    4 lata miałem
  • ~lejs / 2009-04-02 12:49
    od co drugiej baby w okienku słyszę że jest niekompetentna :/ od czego one tam są?! chyba żeby bić rekordy w pasjansa
    Zaletybrak
    Wadyza dużo ich jest
    1 rok
  • ~dawid781 / 2009-01-09 23:00
    Ocena: 2.67 / 5
    mam dośc stania w kolejkach kiedy pani w kasie pije sobie kawe, to jest smieszne- HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~boruc1 / 2008-11-20 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś był kiedykolwiek w oddziale Pekao S.A. w Sokołowie Podlaskim, wie, o co mi chodzi. Ta kadra jest chyba z łapanki na ulicy. Wchodzę, żeby coś załatwić- nikt nic nie wie, odsyłają od jednego super-specjalisty do drugiego, a raczej drugiej. Pełna niekompetencja, brak wiedzy. Wygląda to tak, jakby zatrudnili od dzisiaj samych stażystów. Ponadto ze wszystkim maja problem, brak podstawowej wiedzy nawet o tym, kto w ich banku może to wiedzieć. SZOK!! I nie jest to tylko moja opinia. W końcu udaje mi się złożyć dyspozycję np kupna waluty i czekam zaglądając na Pekao Biznes 24 kiedy w końcu wykonają moją dyspozycję. Godzina, dwie, cztery.... nic. Dzwonię więc do banku. Pierwsza osoba, z którą rozmawiałem na miejscu mówi, że to nie jest jej wina i że pójdzie pogoni towarzystwo.
    Zawsze to samo- czy ktoś robi łaskę że pracuje. Komuno wróć! Do pekao S.A. już wróciła.
  • ~gberas / 2008-10-01 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdzierstwo...!!!
    Opłaty za prowadzenie zwykłego konta to ok 20zl miesięcznie a od 01.10.2008 postanowili wprowadzić opłatę za przesłanie SMS'a z hasłem jednorazowym.
    ZaletyNIC
    WadyZachłanność
    8 lat
  • ~opiniodawca / 2008-08-25 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś byłem klientem PBK, potem BPH, no i trafiła mi się fuzja. Przede wszystkim serwis internetowy. Z przykrością stwierdzam, że Pekao24 jest dużo gorszy. Zastanawiałem się co można zmienić w tym serwisie, żeby był tak przyjazny i intuicyjny jak serwis BPH i doszedłem do wniosku, że powinno to być napisane od nowa. Może to oznaczać też konieczność przestawienia się na nowocześniejszy system do obsługi banku. Dziwna terminologia - kto to pisał?.
    Przykładowe wady:
    - brak możliwości generowania wyciągów bankowych za dowolny okres (to co oferuje bank, to zdecydowania za mało),
    - jedyna możliwość wygenerowania to do pliku pdf z nikomu niepotrzebnymi ozdobnikami w postaci byka, ramek itd (komu to potrzebne?),
    - brak informacji o saldzie po dokonaniu transakcji, nie ma tego nigdzie, natomiast jak się pójdzie do oddziału to pani może wydrukować za dowolny okres i tam są salda,
    - obsługa karty kredytowej - do bani, chociaż ostatnio troche poprawili, co zresztą ogłaszali przez długi okres czasu w wyskakujących okienkach - to też było denerwujące.
    Takich minusów jest wiele ale nie mam czasu na opisy.
    Ogólnie bank ten z racji swojej wielkości zaczyna mieć problemy sam ze sobą. Jest to ogólna prawidłowość, że molochy zaczynają działać w pewnym momencie coraz gorzej, ponieważ zajmują się same sobą i nie są w stanie świadczyć usług na zewnątrz.Sądzę, że Bank Peako SA z tym problemem właśnie się zderzył. Poza tym na podstawie własnych doświadczeń mogę stwierdzić, że w banku tym jest bałagan i jest on po prostu źle zarządzany.
    Kolejny przykład, kuriozalny moim zdaniem to kwerenda jaką bank przeprowadza przy wniosku o wydanie karty kredytowej. Totalna inwigilacja, np. pytania o nieruchomosci etc. Prawdopodobnie po to, żeby później wydzwaniać do klienta i oferować pożyczki pod zastaw hipoteki. ja taki telefon miałem. To się nazywa nachalność. Zrezygnuję z tego banku.
  • ~tomik / 2008-06-28 01:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdzierstwo do potęgi za "obsługę". Poprosiłem panią, aby zablokowano mi wyskakujące okienka ze spamami podczas logowania do konta. Otrzymałem odpowiedź, że mogę to zrobić sam zaznaczając w dolnym rogu: "nie wyświetlaj tego więcej". Oczywiście zaznaczałem to wcześniej, ale dało tyle samo, co pomoc ze strony pani z obsługi, która odpisała w kolejnym mailu, że: "bank STARA SIĘ, aby klient był informowany o ich promocjach, produktach etc." i całej reszcie nasion marchewki, skarpetek i pończoch sprzedawanych przez ten wspaniały bank.
    Utrzymanie miesięczne konta kosztuje mnie ok 20 zł z dziwnymi opłatami, których wyjaśnienie przez obsługę jest nieco zawiłe i coś nie mogę się połapać w ich slangu bankowym.
    Oczywiście zrezygnuję z tego banku zaraz po spłacie rewelacyjnej karty Visa Regata, w której oprocentowanie debetowe strzela wysoko ponad 20% miesięcznie!
    WadyLichwa
    Za długo
  • ~Zoltek / 2008-03-24 14:03
    Ocena: 4.33 / 5
    Poprzednio bylem posiadaczem konta w banku BPH widziałem wiele kont internetowych i stwierdzam ze jeśli chodzi o prostotę obsługi to BPH było najlepsze. Zostałem przeniesiony do PEKAO i myślałem ze skoro ten bank przejmuje niektóre placówki BPH oraz ma podpisana umowę na udostępnienie systemu sezam będzie wszystko dobrze. Jednak myliłem sie. Faktem jest ze PEKAO ma podobny system do sezamu jednak są pewne rzeczy które użytkownikowi sezamu będą przeszkadzały, inne to moim zdaniem błędy powstałe dawno temu i nikt tego nie zmienił. Jako przykład mogę podać to ze wysyłając przelew na stronie PEKAO widzimy przycisk zapisz. Gdyby ktoś nie wiedział co jest grane to mógłby pomyśleć ze w rzeczywistości jego przelew nie jest wysyłany tylko zapisywany a dopiero później ktoś podejmie decyzje czy go wysłać czy tez nie. Ewentualnie sami będziemy musieli to zrobić gdzieś indziej. Niby taki mały przycisk a ile przez niego problemów. Zaleta tego banku jest to ze obsługa działa bardzo sprawnie mimo wielu błędów jakie są popełniane. Przykładami w tym wypadku mogą być: niedostarczenie karty płatniczej do klienta, zagubienie kodu pin, przeniesienie klienta z jednego banku do drugiego bez pisemnego powiadomienia, brak pisemnego powiadomienia o potrzebie zgłoszenia sie do placówki banku po zmianie systemu bankowości internetowej w celu ustalenia nowego hasła i podania klientowi nowego numeru CIF. Te błędy oczywiście w przypadku zgłoszenia sie do banku zostają w miarę szybko rozwiązywane za co oczywiście oceniam obsługę wysoko jednak takich przypadków powinno być jak najmniej.
    2 miesiace
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 980
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 938
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4679
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023