Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zażenowany / 2021-12-16 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao zatrzymało się w czasie. Obsługa klienta nigdy niczego nie wie. Zawsze słyszę że coś "może tak być...", "może jak Pan spróbuje..." etc. nigdy konkretnych odpowiedzi i przełączanie do innych konsultantów, którzy też nie potrafią rozwiązać problemu. Obsługa jest skomplikowana i wymaga dodatkowych kliknięć, bez których inne banki radzą sobie doskonale.
    Konieczność załatwiania większości spraw w oddziale bez możliwości zrobienia tego online czy przez linię telefoniczną jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
    Oczywiści sama aplikacja czy Apple Pay też nie działają.
    Do Pekao moje konto zostało przeniesione z Idea Bank - od 2 miesięcy ciągle coś nie działa i sporo swojego czasu spędzam na kontaktowaniu się bankiem. Jedno duże nie porozumienie.
    Zaletyżadnych
    Wadynie mam tyle miejsca, żeby wszystkie wymienić
  • ~Zażenowany poziomem banku a kwota jaką / 2022-07-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank wszystko utrudnia ta ich pozalsie. ... Aplikacja obsługi 0 intuicyjna , tylko żeby brać kredyty jak człowiek chce coś załatwić to nie wiadomo gdzie szukać , beznadzieja , nie polecam niech się nad sobą zastanowią zamiast brać nasza kasę , nic nie potrafią paniusie siedą i nic nie wiedzą
    ZaletyŻadne są beznadziejni
    Wady Nieintuicyjna aplikacja, wkurzające podpowiadanie kredytów, nic nie można znaleźć , beznadIena obsługa na infolinii ,
  • ~Zbyszek / 2022-05-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakn łamie prawo. Złożyĺem dyspozycję zamknięcia konta bo mam już ich dosyć. Na piśmie potwierdzającym jest wskazać data zamknięcia, która ma nastąpić po 30 d iach, w określonym dniu. Minął już ten termin a konto dalej sobie działa i bank nic z tym nie robi. Konsultant twierdzi że skoro składałem dyspozycję w oddziale to muszę to reklamowce też w oddziale nawet jeśli oddział lekceważy sobie umowy. Kompletne dno. Po ponad dwudziestu latach puzzle ten bank z radością. Nie polecam go nikomu. Obsługa jest kompletnie niekompetentna a każda sprawę trzeba załatwiać tygodniami.
    ZaletyBrak zalety
    WadyNie wywiązywanie się z umową i dyspozycji
    Beznadziejna i niekompetentną obsługa klienta
    Bardzo długie załatwianie jakiejkolwiek sprawy
  • ~Zbyszek / 2024-07-20 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w poniedziałek zmieniam bank , chamstwo, niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyCałą pożal się Boże instytucja
  • ~Zlyklijent / 2018-12-04 03:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś relikt z innej epoki, przelewy idą kilka dni, godziny sesji wychodzących i przychodzących są chyba wyssane z palca nic się nie zgadza. Wypłatę dostaje najpóźniej w całym zakładzie bo na drugi dzień a jeśli pracodawca robi przelewy w piątek to pieniądze mam najwcześniej poniedziałek po południu lub nawet we wtorek dopiero, nie polecam i jak tylko skończy mi się kredyt hipoteczny z którym też były cyrki Znikam stąd i nigdy więcej,Zły Bank, zła nieprofesjonalna obsługa, opłaty nie wiadomo za co, wieczne kolejki,Bank z koszmaru
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały ten bank to jedna wielka wada
  • ~zmiażdżony / 2022-06-17 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowany poziomem obsługi a w zasadzie olewania klienta. Oddział w Krakowie na Rynku czy też ul. Szpitalnej to jakiś dramat, koszmar, dno i niedowierzanie, że taki bank ma jakichkolwiek klientów. Kolejka na kilometr, jedno okienko otwarte (standard), siedzi sześć pań, dwie sobie świergolą i mają ubaw nie wiadomo z czego, druga popija kawę a stałem tam ze 40 minut, pomimo, że byłem 4 w kolejce. Po 40 minutach stania (bez zmian w sytuacji kolejkowej) zrezygnowałem i poszedłem do oddziału na ul. Szpitalnej - tam jeszcze dłuższa kolejka i ta sama sytuacja - jedno okienko - 7 osób stojących. Obsługa pierwszego klienta trwała ponad 30 minut a była to banalna czynność aktualizacji danych i wypłaty z konta. W międzyczasie ukrainka chciała wypłacić z bankomatu hajs - pani powiedziała, że awaria i musi czekać do kasy. Czekałem tam ponad półtorej godziny aż wreszcie dotarłem do słynnej kasy. Na moje Uff! pani była bardzo zbulwersowana i bardzo nieprzyjemna, ponieważ jestem opanowanym człowiekiem mimo, że się we mnie gotowało nie wybuchłem, ale ten bak to CAŁKOWITA PORAŻKA, DNO i nawet jedna gwiazdka dla tych złodziei to za dużo. Niestety konto walutowe dla świadczeń z USA musi być w tym banku, co jest dla mnie niezrozumiałe, bo prowizję pobierają sowitą od każdej transakcji. Jakby to konto przestało być zasilane z zewnątrz to po kilku latach były niesamowity debet do spłacenia za nic.
    ZaletyMarmury i złote klamki jak w pałacu króla.
    Wadykatastrofalna obsługa klienta, ogólnie DNO, DNO i 6 metrów mułu. Dramat to za mało powiedziane.
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
  • ~Zniesmaczony / 2023-09-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten Bank. Łamią prawo, brak winnych. A doczekać się na odpowiedź w sprawie reklamacji graniczy z cudem. Wszystko, co złe jest w tym Banku.
    Zaletybrak
    WadyCały Bank jest jedną wielką pomyłką
  • ~zniesmaczony klient / 2024-06-06 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    bank na Górczewskiej 137 zamknięty, nie można się dodzwonić, nie ma informacji, to jakaś farsa
  • ~Zofia / 2023-03-15 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna

    Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
    boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
    Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
    a klient czeka.
    Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
    wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
    Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy.
  • ~Zofia / 2023-03-15 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna

    Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
    boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
    Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
    a klient czeka.
    Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
    wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
    Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy.
  • ~Zofia / 2024-03-17 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat PeKaO mnie, od 30 lat rzetelną klientkę, OKRADŁ. Przyjął kartę, po wpisaniu pinu i kwoty do wypłaty, natychmiast odsal mi kartę oraz pokwitowanie, ale nie wydał pieniędzy. W tym samym dniu, 24 lutego 2024 roku zadzwoniłam z reklamacją. Pani odbierając telefon przeprosiła mnie i zapewniła że bank sprostuje sprawę. Parę dni temu otrzymalam miesięczna specyfikację, na której wyraźnie widnieje zaksięgowana wypłata 200 zl. Zadzwoniłam ponownie na infolinię, pan przyjął reklamację, ale do tej pory cisza. BANK NIE IDDAL MI PIENIĘDZY. Dlatego zamierzam zmienić bank, bo ten mnie zawiódł.
    Kilka lat temu Bank dwukrotnie zrealiziwal mój rachunek za prąd. Interweniowała w banku i sprawa została załatwiona pozytywnie. Oddano mi pieniądze. Tym razem, jak do tej pory, moja interwencja w wprawie nie wydania pieniędzy z bankomatu, nie została załatwiona i jestem stratna 200 zl. Jak dla emerytki taka kwota ma znaczenie. Jestem wściekła bo nie lubię jeśli mnie ktoś okrada.
    Zalety:/:
    WadyW ponad 100 tysięcznym mieście 3 bankomaty przeważnie zepsute albo nieczynne.
    Przelewy dokonywanie w banku przez emerytów płatne 10 zl za zwykły przelew. W banku Millenium np są darmowe.
  • ~Zofia / 2024-04-19 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Emeryci w tym banku traktowani są jak istoty z ubyykiem szarych komórek. Okradnie cię bankomat obsługiwany przez firmę Pana Krzaka, a potem załatwia cie odmownie między euerszami sugerując, że to ty jesteś winien bo jesteś stary, głupi i nie umiesz się posługiwać nowoczesnym instrumentem.
    ZaletyZero a nawet dwa zera
    WadyBogacenie się kosztem starych i naiwnych
  • ~Zuza / 2021-01-12 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa jak powinno. Przejęcie Idea Banku to duży błąd i porażka na całej linii. Pekao to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Brak pomocy, podstawowe usługi nie działają, butni pracownicy placówek.
    ZaletyNie ma
    WadyNic nie działa jak powinno. Przejęcie Idea Banku to duży błąd i porażka na całej linii
    Pekao to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Brak pomocy, podstawowe usługi nie działają, butni pracownicy placówek.
  • ~Zuza Kalina / 2022-11-30 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowski bank. Dokonałam przelewu,pobrali mi środki. Przelew nie dotarł do odbiorcy, pieniądze nie wróciły na konto, nie ma śladu w historii płatności jedynym śladem jest sms aktywacyjny. Złożona reklamacja w kolejnym dniu roboczym, pieniędzy nie znaleźli, zapadły się pod ziemię. Reklamacja negatywnie rozpatrzona. Niech szlag trafi tych złodziei.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBeznadzieja instytucja!!! Trzymać się z daleka
  • ~Zuzanna / 2022-01-03 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż 0! Kompletna porażka! Jeśli ktoś zastanawia się nad założeniem konta w tym banku to odradzam.
  • ~Zych / 2020-10-19 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mysłowice ulica Mikołowska panie wiecznie zajmują się wszystkim tylko nie klientem pani kierownik nie potrafi niczym kierowca a już na pewno nie taką placówką. Panie kasjerka wiecznie tylko plotki telefony w ręce i spacery po całym banku a obsługa klienta to drugorzędna sprawa niestety
  • ~Говно / 2022-08-25 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Одни проблемы, с этим банком лучше дел не иметь. Если будут проблемы то без языка точно не решите
    ZaletyНету
    WadyГовно
  • ~Иван / 2022-07-19 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Играет сборная ГОСТЯХ, управляет баба валя с мясокомбината.
  • ~Марина / 2022-07-15 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Хочу обратиться, если есть возможность не открывайте здесь счет.Есть много других банков.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1228
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1024
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110